Het Grote Guild Wars Topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.441 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: http://www.t-spoon.com/gw/guildwars-logo.jpg

Welkom in Het Grote Guild Wars Topic, het topic waar je terecht kunt voor de laatste nieuwtjes, discussies en vragen over de game die volgens velen een revolutie op online gaming gebied is: Guild Wars. De first post van dit topic zal in de loop van de tijd worden aangevuld met meer informatie en plaatjes.

De vorige delen staan hier:
[rml][ MMORPG]Guild Wars[/rml]
Het Grote Guild Wars Topic - Deel 2

Afbeeldingslocatie: http://www.guildwars.com/images/jpeg/joinusnow-b.jpg

GUILD WARS - CORPG
Guild Wars wordt door de makers van ArenaNet geen MMORPG genoemd, maar een CORPG (Competitive Online RPG). De focus ligt hier dus nadrukkelijk op competitie. Guild Wars neemt de beste elementen uit de hedendaagse MMORPGs en combineert dit met een innovatief missie-systeem die alle vervelende dingen uit MMORPGs elimineert als camping, ganking, kill-stealing en loothogging. Dankzij het dynamic quest systeem heeft alles wat je doet invloed op jouw persoonlijke toekomst in de game.

Aan het begin van de game wordt de speler de keuze gesteld of hij/zij een RP (RolePlay) character of een PvP (Player vs Player) character wil aanmaken. De RP characters worden gebruikt voor de quests en missies en beginnen dan ook bij lvl 1. De PvP characters beginnen allemaal bij de levelcap van lvl 20. Deze zijn er puur om de competitie aan te gaan in de verschillende arenas.

Ondanks dat de focus van Guild Wars op competitie en het Player vs Player gedeelte ligt, zit er een zeer uitgebreide PvE (Player vs Environment) gedeelte in die zelfs de meest doorgewinterde RPGer een tijd lang zoet zal houden. Door quests en missies te doen krijgt de speler toegang tot steeds meer nieuwe skills, nieuwe armor en upgrades. Heb je eenmaal een nieuwe skill 'unlocked', dan blijft die skill dat altijd en hoef je er later niet weer naar op zoek te gaan. Skills die je unlocked in PvE worden voor de speler toegankelijk in PvP. Hoe meer quests je doet, des te groter wordt dus het arsenaal aan skills die je kan gebruiken in PvP.

Een niet onbelangrijk detail van Guild Wars is dat het zich onderscheid zich van MMORPGs door het feit dat het GEEN maandelijkse bijdrage vereist.

Wie is ArenaNet?

Afbeeldingslocatie: http://guildwars.phoenixclan.nl/images/banners/arenanet.jpg

ArenaNet is de developer van Guild Wars. ArenaNet is een onderdeel van NCsoft Corporation, de grootste publisher van MMORPGs ter wereld die titels als Lineage, Lineage 2, City of Heroes en Auto Assault onder haar hoede heeft. ArenaNet is opgericht door de mensen die verantwoordelijk waren voor het grote succes van Warcraft, Starcraft en Diablo, alsmede ook het Battle.Net game network. Een aantal jaren geleden verlieten deze mensen Blizzard om ArenaNet op te richten. Zo is de 3D engine van Guild Wars gemaakt door Mike O'Brien die ook de originele World of Warcraft 3D engine heeft gemaakt en Battle.Net heeft gemaakt. Verder is ook bv de teamlead en leadprogrammeur van World Of Warcraft, Jeff Strain, overgestapt naar ArenaNet. Deze mensen weten dus zeker wat ze doen.

Professions
In Guild Wars is het itt vele andere RPGs op dit moment alleen mogelijk om 1 ras te spelen, het menselijke ras. Dit ras is echter wel onderverdeeld in 6 verschillende beroepen:

Afbeeldingslocatie: http://www.guildwars.com/images/jpeg/icons/ranger-icon-sample.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.guildwars.com/images/jpeg/icons/warrior-icon-sample.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.guildwars.com/images/jpeg/icons/monk-icon-sample.jpg
RangerWarriorMonk
Afbeeldingslocatie: http://www.guildwars.com/images/jpeg/icons/elementalist-icon-sample.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.guildwars.com/images/jpeg/icons/necromancer-icon-sample.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.guildwars.com/images/jpeg/icons/mesmer-icon-sample.jpg
ElementalistNecromancerMesmer

De speler wordt echter de mogelijkheid geboden om twee professions te kiezen, waardoor er in totaal 36 verschillende combinaties mogelijk zijn. Dit systeem heet Dual Classing. Je eerst gekozen profession heet de "Primary Profession", terwijl de tweede je "Secondary Profession" is. Het is overigens ook mogelijk om maar 1 profession te kiezen. Het kiezen van een single class heeft geen echte voor- of nadelen tov een dual class.

Elementalist
De Elementalist zet de natuurkrachten naar haar hand om haar voordeel te brengen in de strijd. Aarde, Water, Vuur en Lucht staan tot haar beschikking. Van alle professions kan de Elementalist het meeste schade toe brengen in een enkele klap door middel van haar Area Of Effect spels. De vier elementen kunnen op verschillende manieren toegepast worden. Aarde wordt vaak gebruikt ter verdediging, maar ook om schade toe te brengen aan anderen door middel van aardbevingen en erupties. Water wordt gebruikt om de vijanden schade toe te brengen en tegelijkertijd te vertragen. Lucht gebruikt men vaak om in 1 vs 1 gevechten grote schade te doen dankzij het feit dat veel luchtaanvallen armor negeren. En tot slot is er vuur, wat vooral gebruikt wordt om op grote groepen veel schade toe te brengen. De elementalist heeft als primary attribute Energy Storage, waarmee de Elementalist een grotere energy-pool kan hebben dan de andere professions

Mesmer
De Mesmer is een meester in illusie en bedrog. Mesmers worden vaak ingezet om vijandige casters snel uit te schakelen. Daartoe heeft de mesmer verschillende mogelijkheden. De eerste mogelijkheid is om via Domination er voor te zorgen dat spreuken terugkaatsen of worden onderbroken. Een andere mogelijkheid is om via Inspiration er voor te zorgen dat de vijand geen energie meer heeft om te gebruiken. Deze energie die je hebt opgezogen kan je vaak zelf weer gebruiken als mesmer. Een andere mogelijkheid is om illusies te creeeren, waardoor de vijand denkt dat hij bv langzamer loopt of denkt dat z'n levensenergie langzaam minder wordt. De Mesmer heeft als primary attribute Fast Casting, waarmee spreuken sneller dan normaal kunnen worden uitgesproken. Dit heeft weinig voordelen voor de mesmerskills zelf aangezien die al een vrije korte casting-tijd hebben. Maar andere professions, waaronder voornamelijk de Elementalist spreuken hebben er veel baat bij. Elementalist spreuken hebben namelijk de langste castingtijden van alle professions.

Monk
De monk is de genezer van het stel. Dankzij de goddelijke machten is de Monk in staat om gewonde vrienden te genezen (Healing Prayers) en er voor te zorgen dat klappen minder hard aankomen en betoveringen verbroken worden (Protection Prayers). De andere kant van de Monk is echter het toebrengen van schade door middel van holy damage (Smiting Prayers). De monk heeft als primary attribute Divine Favor, wat er voor zorgt dat Monk spells nog effectiever zijn dan bij mensen die Monk als secondary beroep hebben. Met andere woorden: Monks genezen effectiever dan secondary monks.

Necromancer
De necromancer is de meester van de zwarte magie en beroept zich graag op geesten van overledenen. De necromancer vervloekt graag anderen via Curses of gebruikt de dode lichamen van vriend en vijand om ondode volgelingen (minions) op te roepen die hij onder z'n controle heeft. De necromancer gaat vaak zo ver dat hij z'n eigen bloed opoffert om schade toe te dienen aan anderen, maar ook om vrienden te genezen. De primary attribute van de Necromancer is soulreaping, wat er voor zorgt dat de necromancer energie krijgt van elke persoon die in zijn buurt overlijdt.

Ranger
De ranger is de natuurliefhebber van het stel. Naast het feit dat ze grote schade aan kunnen brengen met hun pijl en boog, staan er nog een aantal andere dingen tot de beschikking van de ranger. De ranger is in staat om rituelen uit te voeren waarmee de omgeving gemanipuleerd wordt. Zo is de ranger er bv in staat om een ritueel uit te voeren dieer voor te zorgt dat er geen enkeling tot leven gewekt kan worden... dit tot grote frustratie van mensen die hun gevallen teamleden tot leven willen wekken. Daarnaast is de ranger in staat vallen te zetten die de vijand dusdanig kunnen hinderen, zoals vuurvallen en vallen die je kreupel maken. En als laatste is de ranger in staat om een huisdier te houden die aan je zijde mee zal vechten. De primary attribute van de ranger is Expertise. Expertise zorgt er voor dat skills minder energie kosten wanneer je ze gebruikt.

Warrior
De warrior is de 'tank' die in elke RPG voor komt. De warrior doet veel schade van dichtbij en heeft daartoe verschillende wapens tot z'n beschikking, varierend van bijlen, hamers en zwaarden. Daarnaast kan de warrior via bepaalde kreten de omgeving beinvloeden, zoals er voor zorgen dat je teamgenoten een aantal seconden sneller lopen. De meest populaire combinatie in Guild Wars is de Warrior/Monk oftewel de Paladin, de tank die zichzelf kan genezen en gevallen teamgenoten weer tot leven kan wekken. De primary attribute van de Warrior is Strength. Hoe hoger je Strength attribute is, hoe meer armor penetration je hebt bij je aanvallen.

Weapon Stats
Elk wapen in Guild Wars heeft bepaalde specificaties. Zo heeft een bow een groter bereik dan de meeste andere wapens. Maar ook binnen de bow-groep zelf zitten er weer verschillen, zoals bv dat de ene bow er langer over doet om opnieuw gebruikt te kunnen worden dan een andere bow of dat de een er langer over doet om z'n doel te raken dan een andere bow. Hieronder kan je een korte tabel vinden met wat weapon-stats:

Missile Weapon Properties
BowRefire RateRangeFlight Time
Composite2.5 seconds80'0.5 seconds
Dead Bow2.5 seconds80'0.5 seconds
Flatbow2.0 seconds100'1.0 seconds
Half Moon2.0 seconds70'0.65 seconds
Horn Bow2.7 seconds80'0.75 seconds
Ivory Bow2.7 seconds80'0.75 seconds
Longbow2.5 seconds100'0.75 seconds
Recurve2.5 seconds80'0.5 seconds
Shortbow2.0 seconds70'0.65 seconds
Staff1.75 seconds80'1.0 seconds
Wand1.75 seconds80'1.0 seconds

Maximum Item Stats
ItemMax EffectRefire
Sword15-22 Damage1.33 seconds
Axe6-28 Damage1.33 seconds
Hammer19-35 Damage1.75 seconds
Bow15-28 Damagevaries
Wand11-22 Damage1.75 seconds
Staff11-22 Damage
+10 Energy
1.75 seconds
Shield16 ArmorN/A
Focus+12 EnergyN/A

Screenclips
Screenshots zijn leuk, maar screenclips zijn leuker! Bewegende beelden zeggen toch net even iets meer dan stilstaande. ArenaNet heeft een viertal korte clips online gezet. Klik op het plaatje om de clip te bekijken.

Afbeeldingslocatie: http://www.guildwars.com/images/jpeg/screenclips/screenclip004-thumbON.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.guildwars.com/images/jpeg/screenclips/screenclip003-thumbON.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.guildwars.com/images/jpeg/screenclips/screenclip002-thumbON.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.guildwars.com/images/jpeg/screenclips/screenclip001-thumbON.jpg

Systeemeisen
Guild Wars is een game die geen hoge systeemeisen stelt. Het schaalt vrij goed mee op oudere systemen, mits je de details niet te hoog zet.

Minimum System Specs
  • Windows® XP/2000/ME/98
  • Intel Pentium® III 800 Mhz or equivalent
  • 256 MB RAM
  • CD-ROM Drive
  • 2 GB Available HDD Space
  • ATI Radeon 8500 or GeForce 3 or 4 MX Series Video Card with 32MB of VRAM
  • 16-bit Sound Card
  • Internet connection
  • Keyboard and mouse
Recommended System Specs
  • Windows® XP/2000/ME/98
  • Intel Pentium® III 1GHz or equivalent
  • 512 MB RAM
  • CD-ROM Drive
  • 2 GB Available HDD Space
  • ATI Radeon 9000 or GeForce 4 Ti Series Video Card with 64MB of VRAM
  • 16-bit Sound Card
  • Internet connection
  • Keyboard and mouse

Guild Wars - Handige Links
Zoals bij elke populaire games zijn er tal van websites te vinden die informatie bieden over de game. De Guild Wars community leunt sterk op fansites en forums, aangezien ArenaNet medewerkers zelf ook op de forums posten en zo de fans op de hoogte houden van de laatste ontwikkelingen.

Officiele sitesFan- en Informatiesites

[ Voor 40% gewijzigd door CJ op 08-06-2005 12:20 ]

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:17

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

YAY, nice FiPo CJ! =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 14:26
Anoniem: 145786 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 18:38:
[...]

... Speelt iemand trouwens GW en WOW ?
:X :+
Kan iemand mij dan vertellen welke ik het best zou kunnen kiezen, te letten op:
Ingame mogelijkheden/opties
Graphics
Speelbaarheid/controls
GUI
Ohja en nog een heel belnagrijk punt : welke is verslavender })
en als je geen WoW speelt, wil je dan cijfers geven op de aangegeven puntjes ?
Ingame mogelijkheden/opties : behoorlijk veel .. (qua characters, kleuren, quests etc.)
Graphics : imho ontzettend goed.
Ik speel op 20xx * 1024 met AA x4 zonder problemen.
Dat kan ik niet van veel spellen zeggen :)

Speelbaarheid/controls : derde persoons, gewoon met pijltjes of "W,A,S,D" en met je muis acties laten uitvoeren (lees : aanvallen, items oppakken, craften etrc)
GUI : erm.. :?

P.s. mooie start ;)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:07
De GUI is over het algemeen in elkaar te zetten zoals jij wilt.
Je kunt snelkoppelingen maken op het beeld voor bijvoorbeeld je inventory e.d.

Het zit heel gelikt in elkaar in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:17
Nice CJ!

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51957

NielsOveres schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 08:34:

Snelkoppeling voor je inventory ?? , heb je het nu over GW of WOW anders wil ik graag weten hoe dat werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:34

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

NielsOveres schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 08:34:

Je bedoelt dat de de Gui zelf kunt editen? Hoe doe je dat dan? Ik weet dat dit bij WoW kan door XML te editen maar bij GW heb ik de optie nog nooit ontdekt.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Sorry, mijn opmerkingen gingen over GuildWars. Ik weet even zo niet uit mijn hoofd hoe het werkte.
Zelf gebruik ik het niet aangezien de I toets e.d. voor Inventory enz. werken.
Volgens mij moest je bijvoorbeeld je Inventory openen en daar iets uit halen, maar zeker weten doe ik het niet.

Overigens is dit niet echt editten, maar gewoon kleine knopjes neerzetten voor inv., Hero stats, en skills, enz. Daarnaast kun je natuurlijk bijna ieder scherm op een andere plek zetten bij GuildWars.

[ Voor 26% gewijzigd door Arunia op 07-06-2005 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-06 23:15
Afgelopen week GW besteld bij play.com dus verwacht het spel 1 dezer dagen in de bus. Nou vroeg ik me af hoe het zit met het aantal items en units. Bij Diablo II had je een groot aantal standaard items + random items. Hoe zit het met de hoeveelheid aan hakmesjes en toverstokjes in GW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134358

Postov schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 09:38:
Afgelopen week GW besteld bij play.com dus verwacht het spel 1 dezer dagen in de bus. Nou vroeg ik me af hoe het zit met het aantal items en units. Bij Diablo II had je een groot aantal standaard items + random items. Hoe zit het met de hoeveelheid aan hakmesjes en toverstokjes in GW?
hee mooie topic start, en about the weapons, er is meer dan genoeg te vinden in gw, ik heb zelf geen diablo gespeeld though, dus weet niet of het daar op lijkt.

momenteel heb ik een lvl 17 mesmer/ranger, aleen ik moet bekennen dat ik 0% van mijn ranger gebruik 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 134358 op 07-06-2005 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-05 16:33

Steffy

Ayreonaut

:P

Hij is niet van mij maar zet het er maar ff in TS.

Als er nog meer mensen zijn die wat handige wapenstats hebben laat het maar horen.

[ Voor 102% gewijzigd door Steffy op 07-06-2005 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Leuk dat er een nieuw topic is, kon bij de vorige niet meer volgen :)

Ik ben nu lvl 7 Elementalist/Ranger, met een groepje van 4 kan ik wel wat schade aanrichten. Ik wil voornamelijk Fire Magic en Ice Magic doen (om schade toedienen en vertragen respectievelijk), maar de ranger capaciteiten om te tanken (animal) en long range aanvallen te doen met boogje. Heb nog steeds weinig nuttige animal skills gevonden eigenlijk en al helemaal geen "party skills"om mijn team leden te helpen. Is dit normaal ?

Ik draai het op 1680x1050, alle details max met FSAAx4 op een Athlon XP @ 2.3GHz, 1GB PC2700 DDR-RAM en een ATI Radeon 9700 @ 400/300. Het gaat over het algemeen best vloeiend, alleen lijkt het soms dat de texturen bij bewegen met de muis lijken te "trillen". De FSAA misschien ?

Verder was mijn versie (extra dik DVD doosje, van Proxis.be) met een vierkant wit papier vergezeld met 3 afscheurstroken. Dan kon je het openvouwen en zag je het nummer, zonder kraslaag ofzo.

Nog een vraag: hoe zit het met modifiers op wapens enzo ? Ik vind alleen van die dingen als: +10% damage (while enchanted) enzo. Niet bepaald iets om wakker van te liggen. Want zit nog steeds met een crappy staf tot ik een goede boog vind...

[ Voor 13% gewijzigd door Phuncz op 07-06-2005 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Phuncz schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 10:16:
.. Heb nog steeds weinig nuttige animal skills gevonden eigenlijk en al helemaal geen "party skills"om mijn team leden te helpen. Is dit normaal ?
Je kan een resurrect skill 'aanschaffen' die je vervolgens 1x per missie kan gebruiken. :)
Ik draai het op 1680x1050, alle details max met FSAAx4 op een Athlon XP @ 2.3GHz, 1GB PC2700 DDR-RAM en een ATI Radeon 9700 @ 400/300. Het gaat over het algemeen best vloeiend, alleen lijkt het soms dat de texturen bij bewegen met de muis lijken te "trillen". De FSAA misschien ?
Ik draao p[ 2048 * 1024 met alles hoog en AA x4 .. VLOEIEND :P
Verder was mijn versie (extra dik DVD doosje, van Proxis.be) met een vierkant wit papier vergezeld met 3 afscheurstroken. Dan kon je het openvouwen en zag je het nummer, zonder kraslaag ofzo.
Had ik ook.. (via Bartje Smit) .. dus scheuren maar en gaan :)
Nog een vraag: hoe zit het met modifiers op wapens enzo ? Ik vind alleen van die dingen als: +10% damage (while enchanted) enzo. Niet bepaald iets om wakker van te liggen. Want zit nog steeds met een crappy staf tot ik een goede boog vind...
Ik weet niet wat jij een goede boog vindt..
Ik heb 2 characters (R/E lvl 9) & (N/E lvl 6) en kom heel wat bogen tegen.. :)
(of in mijn geval stafjes :P )

Maar ja, de 1 neemt genoegen met een 5 - 9 damage.. terwijl een ander heel wat geld neertelt voor een grotere ;)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Naar mijn idee zijn staven ziezo wel crappie.

Ik moet echt weer eens een keertje gaan spelen aangezien ik al een tijdje GW niet heb aangeraakt. Niet omdat het niet leuk is, maar ik speel het alleen samen met mijn vriendin. Tja, dan zijn er wel eens andere dingen om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-06 23:06
je kunt je wapeon specializen bij de waepon NPC dat is +20% damage en het wapen is dan uniek voor jouw.

Verder staffs en wands zijn niet zo sterk pas erg ver krijg misschien iets sterkers ze werken vooral goed door de elemental damage dus je moet geod weten wat je tegen over je hebt omdan de oppsing damage te doen dan kun je nog wat doen maar het is voornamelijk je magic die de damage moet doen. Voor archers heb ik al mensen gezien die tussen de 40 en 100 damage doen met een schot du smet een goeien boog kan het best oplopen. VOlgende clas Ra / Mo :P

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maja, ik heb een staf c\van 4-9 damage, dus daar heb ik ook niks aan, aleen het gaat mij om de +13 energie en +1 ilusion, imo maakt het in dit spel niet echt uit hoeveel damage je waapens doen, maar om de skills die je hebt en hoevaak je kunt casten, want met mijn mesmer kan ik nu dankzij fast casting en veel energie achter elkaar skills door blijfen casten, waardoor ik veel meer damage doe dan een 20 damage staff ooit kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-06 07:19

Balachmar

The truth is out there

Bor de Wollef schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 09:28:
[...]

Je bedoelt dat de de Gui zelf kunt editen? Hoe doe je dat dan? Ik weet dat dit bij WoW kan door XML te editen maar bij GW heb ik de optie nog nooit ontdekt.
Volgens mij, heb ik dat gedaan via de videosettings... je moet maar eens kijken wat je allemaal kan doen bij options. Zo heb ik mijn xp balk verschuift van links bovenin, naar rechts-onder, omdat daar nu eenmaal minder vaak vijanden zitten... :) Ik vond het in ieder geval wel mooi geprogrammeerd, je kunt gewoon alles verschuiven of zelfs weghalen... Maar ik wil toch wel graag mijn healthbar enzo zien :)

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Zephyer schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 10:26:
Je kan een resurrect skill 'aanschaffen' die je vervolgens 1x per missie kan gebruiken. :)
Ik bedoel dus een een skill om je stats/damage/regeneration van een party te verbeteren, ressurect heb ik al :)
Je systeempje is ook wel wat zwaarder he... Ik vergeleek ook niet met jou, ik wou het maar even melden. Omdat ik dacht in het topic deel 2 dat het spel met alle opties aan traag zou gaan op mijn systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Even over het optimizen of specializen van je wapen.

Ik had een hele leuke wand welke single handed was (Geen idee of het een staff was eigenlijk).
Deze dacht ik lekker even te specializen... Dat deed ik en toen was het ineens een dual hand weapon. Fijn hoor. Kon ik deze dus weg mikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-06 13:24

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Misschien dat de volgende tabel ook in de TS kan komen?

Dit is namelijk wel handig :)

Gekopieerd van badmuts in deel 2 :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NielsOveres schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 11:17:
Even over het optimizen of specializen van je wapen.

Ik had een hele leuke wand welke single handed was (Geen idee of het een staff was eigenlijk).
Deze dacht ik lekker even te specializen... Dat deed ik en toen was het ineens een dual hand weapon. Fijn hoor. Kon ik deze dus weg mikken.
euhm eigenlijk is dat volgens mij onmogelijk, als je specialised krijg je aleen +20 damage verder niks, en een wand kan nooit two handed zijn, dat is altijd singelhanded, dus ik denk dat je op een of andere manier het wappen hebt gewisselt.

een staff is wel altijd two handed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wolkje schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 11:38:
Misschien dat de volgende tabel ook in de TS kan komen?

Dit is namelijk wel handig :)

Gekopieerd van badmuts in deel 2 :)
dit is een paar post hiervoor ook al gepost :) ff lezen dus voordat je wat post, maar inderdaad zeer handig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik weet zeker dat ik een single handed weapon had welke na personalizen ineens dual handed was.
Deze had ik namelijk in mijn handen samen met een schild.
Na het personalizen was mijn schild uitgegrijst waardoor deze dus niet gebruikt werd.

Dit weet ik echt 100% zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-06 12:50

bAdmuTs

mAzE

Steffy schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 10:03:
Als er nog meer mensen zijn die wat handige wapenstats hebben laat het maar horen.
Kan ook nog wel een tabel posten met alle armors en stats en waar ze te krijgen zijn als dat handig is :? :)

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Anoniem: 134358 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 11:41:
[...]

dit is een paar post hiervoor ook al gepost :) ff lezen dus voordat je wat post, maar inderdaad zeer handig _/-\o_
Lol volledig overheen gelezen :) Ik had het topic iets daarvoor gelezen, om te zien of het er al bij stond, en toen stond er nog niets. Dus heb ik deze er ietsje later bij gepost zonder te kijken of hij er nu wel bij stond :P Whoeps 8)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
Wat het GoT-Guild betreft: kan je daar alleen lid van worden als je op de Amerikaanse servers speelt? :)

Ik ben al tijden op zoek naar een fatsoenlijk Guild.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Naluh! schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:32:
Wat het GoT-Guild betreft: kan je daar alleen lid van worden als je op de Amerikaanse servers speelt? :)

Ik ben al tijden op zoek naar een fatsoenlijk Guild.
Dingen over guilds (wat betreft joinen etc) mag hier niet op GoT. Je kunt altijd op de site kijken voor meer informatie: www.gotguildwars.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook werven via een [spoiler]-tag mag niet

[ Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 07-06-2005 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
deel 3 alweer :)
ik moet ook weer 'ns wat meer gaan spelen, maar soms zijn andere dingen ook veels te leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145786

Hmz, ik denk dat ik toch maar voor GW ga, ben alleen beetje bang voor de fps en lag,
ik draai
Athlon1,0 Ghz
GF4ti 4200
256 Mb RAM

zijn er mensen met dezelfde specs, of die denken te weten, of het dan speelbaar is ofniet? Want volgens de Minimum ReQuirements volgens de makers, zou dit systeem hem kunnen draaien, maarja .... dat staat wel vaker op een doos, maar dan is het eig zonder lag/ fps drops niet te draaien, dus help =]

ty

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 145786 op 07-06-2005 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online
(overleden)
Dat moet geen enkel probleem zijn met die specs. GW is zeer schaalbaar. Dat zal je ook zien als je een willekeurige review van het net plukt.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Anoniem: 145786 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:03:
Hmz, ik denk dat ik toch maar voor GW ga, ben alleen beetje bang voor de fps en lag,
ik draai
Athlon1,0 Ghz
GF4ti 4200
256 Mb RAM

zijn er mensen met dezelfde specs, of die denken te weten, of het dan speelbaar is ofniet? Want volgens de Minimum ReQuirements volgens de makers, zou dit systeem hem kunnen draaien, maarja .... dat staat wel vaker op een doos, maar dan is het eig zonder lag/ fps drops niet te draaien, dus help =]

ty
Draait wel maar verwacht geen wonderen hoor. Mijn broertje speeld met een Athlon 2000+ Ti4200 en 512DDR en dat draait prima maar lang niet altijd zonder frame drops. Ik denk dat het prima kan maar verwacht dan geen super graphics. Maar goed, je doet het om de gameplay en dan vergeet je toch de graphics wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

't is wel heel karig, maar als je je instellingen gewoon goed laag instelt loopt ie best vloeiend.. hier ook gedaan op een celeron 1ghz met 512SDRAM (zelfde kaart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Steffy schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 17:08:
[...]

Draait wel maar verwacht geen wonderen hoor. Mijn broertje speeld met een Athlon 2000+ Ti4200 en 512DDR en dat draait prima maar lang niet altijd zonder frame drops. Ik denk dat het prima kan maar verwacht dan geen super graphics. Maar goed, je doet het om de gameplay en dan vergeet je toch de graphics wel ;)
Hier ben ik het niet echt mee eens. Ik heb GW tijdens de beta's op een:

AMD XP 1500+
512 mb RAM
Gef3 Ti500
etc etc

gedraaid, en ookal heb je de graphics niet op maximaal staan, het draaide toch écht goed hoor. Daar verbaasde ik me juist toen over! Omdat het er tegelijkertijd nog steeds goed uit zag :) Nu heb ik een nieuwere pc, maar ik kan me niet voorstellen dat het spel nou zoveel zwaarder geworden is eigenlijk. En ik ken een aantal mensen, met vergelijkbare machines als de eerstgenoemde, die het spel ook zonder problemen spelen :)

Dus Niekiood, ik zou zeggen: ga lekker GW spelen! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Maximum Item Stats
ItemMax EffectRefire
Sword15-22 Damage1.33 seconds
Axe6-28 Damage1.33 seconds
Hammer19-35 Damage1.75 seconds
Bow15-28 Damagevaries
Wand11-22 Damage1.75 seconds
Staff11-22 Damage
+10 Energy
1.75 seconds
Shield16 ArmorN/A
Focus+12 EnergyN/A

En weer een handig tabelletje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

bAdmuTs schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 20:27:

En weer een handig tabelletje :D
Pefect, gooi er maar in, hoe meer info op 1 plaats hoe makkelijker. Hoef je niet zo ver te zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133610

[...]

[...]
Mag ik zo'n scherm :D

ik speel namelijk op320x200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-06 23:06
ja daar zat ik ook net aan te denken... heb toch een beter scherm nodig :P

Heeft iemand al een idee wat een ijzersterke combi is vand e classes en skills of zijn ze er echt in geslaagd om het spel zo divers te maken dat er geen sterkste is:)

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik vermoed dat het dual screen is, of een grote fout. Alleen een Apple Cinema Display 30" kan boven 1920x1200 uit en dan lijkt het nog raar zo'n vreemde res te pakken.

2048x1536 is een 4:3 res. , 2048x1152 is een 16:9 res. , 2048x1280 is een 16:10 res.

Ben je zeker dat het 2048x1024 is ? Wat voor scherm ? Screenie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezze
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-05 12:21
ik ben zo een beetje begonnen nou..
Is Necro/Warrior 'n beetje relaxt? heeft iemand dat gedaan?

To Beezze or not to Beezze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angeleyes1987
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-02-2021
Warrior als 2e prof vind ik echt niet fijn. Je hebt geen leuke spells, je zou het mischien voor het zwaard kunnen doen maar ik raad het af.

PSN id angeleyesprox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezze
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-05 12:21
mmm, te laat!
maar ik zie wel hoe het uitpakt, gewoon coole spels van necromancer met hakke van warrior ofzo

To Beezze or not to Beezze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

beezze schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 10:49:
mmm, te laat!
maar ik zie wel hoe het uitpakt, gewoon coole spels van necromancer met hakke van warrior ofzo
kun je beter net anders om doen, warior als first class vanwege het sterke armomr en nec als second om zo health the leechen, je hebt nu weinig armomr/health dus bent niet zo geschikt om met een zwaard te gaan rondzwaaien, :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Phuncz schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 09:51:
Ik vermoed dat het dual screen is, of een grote fout. Alleen een Apple Cinema Display 30" kan boven 1920x1200 uit en dan lijkt het nog raar zo'n vreemde res te pakken.

2048x1536 is een 4:3 res. , 2048x1152 is een 16:9 res. , 2048x1280 is een 16:10 res.

Ben je zeker dat het 2048x1024 is ? Wat voor scherm ? Screenie ?
Jah .. foutje :o
Maar wat het nu wel is.. 8)7 B)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29330

Heb ook maar GW gekocht nadat ik een beetje uitgekeken ben op l2.

Heb nu zelf een Warrior/Monk , goeie combi dacht ik zelf beetje killen en daarbij ook nog eens holy spells en zelf heals en nu al weer lvl 5 :P , vind het lvlen opzich wel vrij rap gaan en de quests zijn gewoon stukke leuker dan in l2 ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Anoniem: 29330 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:17:
[...] vind het lvlen opzich wel vrij rap gaan en de quests zijn gewoon stukke leuker dan in l2 ^^.
Tot lvl 5 / 6 gaat het 'rap' ..
Hierna wordt het wel aanzienlijk langzamer .. los van het feit dat je af en toe 1000 XP kan krijgen :9

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Zephyer schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:57:
[...]

Tot lvl 5 / 6 gaat het 'rap' ..
Hierna wordt het wel aanzienlijk langzamer .. los van het feit dat je af en toe 1000 XP kan krijgen :9
Over een klein poosje heb je dan al snel veel en veel meer XP nodig om te levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is mooi dat houd me teminste ff bezig ^^, en eh over guild joinen is dat nu al echt noodzakelijk of eh ken ik het beste nog ff wachten op hoger lvl ? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Je kan missies/quests doen in je uppie.. of met een groepje..
Groepje kan bestaan uit 'henchman' (lees : computer gestuurd) of met mensen (of beide).

Van een Guild lid worden is geen 'must'.

Het geeft een leuk 'samen gevoel'..
Ik ben echter pas lid geworden nadat ik Old Ascalon binnen gekomen ben als lvl 6 .. :)

;)

[ Voor 27% gewijzigd door Zephyer op 08-06-2005 13:25 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat van die AI players wist ik al , ken dat nog uit de beta fase.
En dat over guild joinen hou ik ff in de gaten , iig tnx voor de info ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
angeleyes1987 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 10:26:
Warrior als 2e prof vind ik echt niet fijn. Je hebt geen leuke spells, je zou het mischien voor het zwaard kunnen doen maar ik raad het af.
Waarom denk iedereen bij een secondary warrior meteen altijd aan melee? Warrior heeft ook nog zoiets als tactics waar op zich leuke dingen in zitten imho. Ik heb nooit een secondary warrior gehad, maar ik zou mij in zo'n geval helemaal op tactics richten als secondary...

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131087

Anoniem: 29330 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:00:
Dat is mooi dat houd me teminste ff bezig ^^, en eh over guild joinen is dat nu al echt noodzakelijk of eh ken ik het beste nog ff wachten op hoger lvl ? .
Niets in het spel verplicht je om je aan te sluiten bij een gilde, maar uit persoonlijke ervaring is het toch wel erg prettig om je aan te sluiten bij een gilde. Het geeft je mogelijk makelijker toegang tot items en je leden met een hoger level kunnen je helpen bij enkele quests.

Wil je je richten op PvP of ben je lvl20 en loopt je in de woestijn rond dan is een goed gilde een absolute pre. De missie en doelstellingen worden dan langzamerhand zo lastig dat je erg veel hebt aan goede teamplay en dit is zeer moeilijk te bereiken met een groepje casual players. Laat staan met henchies..

In elk geval is kun je redelijk eenvoudig tot Sanctum Cay zonder gilde spelen, maar ik raad dit je dit niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Klopt, level maakt niets uit voor een guild. Wij accepteren gewoon alle levels. Het gaat niet alleen om het levelen in de game en juist een guild kan je soms helpen met bepaalde moeilijke dingen of items. Zephyer is bijvoorbeeld net bij "ons" lid geworden, hij had (en heeft) nog niet zo'n hoog level maar klimt nu snel omhoog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

En weer een lekkere grote update :D
Update – Wednesday, June 8

This week, as part of our in continuing promise to keep Guild Wars free of hacks, cheats, and other exploits, we closed the accounts of more than 100 users of bots. With today's update we are taking further steps to address the bot problem. New changes will improve our ability to identify and ban users of bots, rebalance mission areas that were highly exploited by bots, and reduce the overall effectiveness of bots, exploits, and other highly repetitive forms of gold and item farming. We are taking these steps to improve the game for all players, so that people using bots to farm gold cannot generate a huge influx of new gold into the economy, which increases prices for everyone and encourages other players to engage in repetitive farming just to keep up.

We know that some players currently engage in repetitive farming activities for the primary purpose of unlocking skills and items for PvP. Rather than preserving the effectiveness of farming for this purpose, it is our intention to address the larger issue of the need for farming by assessing how players acquire and unlock items, runes, and skills, and then by taking steps to ensure that players can acquire and unlock these things through normal gameplay. We believe that the most effective way to play the game should also be the most fun way to play the game. You can expect to see the first meaningful changes towards this goal next week.

This week's other improvements:

Changed Signet of Capture so that it now targets dead boss monsters. When you use the signet, you are presented with a menu of all of the dead boss monster's skills, and can capture any skill of your choice. This eliminates the need to keep boss monsters alive while trying to capture their skills, and will substantially reduce the difficulty of capturing certain skills that are rarely cast by boss monsters.

• Added rune traders. Be aware that these traders specifically deal with already-identified runes, so runes you buy from them are for the purpose of wearing, not unlocking.

• Added traders for rare crafting materials.

• Added magical bonuses to a number of quest and collector items.

• Improved the guild matching system so that top-ranked guilds can find opponents more readily.

• Improved Tournament and Team Arenas so that if a player drops out during a mission, that player will be replaced by a henchman for the next mission.

• Improved drops of Obsidian Shards in The Fissure of Woe.

• Changed the way armor infusion quests work. The seer now infuses all of your currently worn pieces of armor, but the infusion effect is slightly reduced in power in order to preserve the intended challenge of the following missions.

• Fixed Henchmen AI to prevent Henchmen from running off after a party respawn.

• Fixed skills Vengeance and Unyielding Aura so that the effects after resurrection work properly again. These skills were inadvertently broken by last week's update.

• Fixed skill Enervating Charge to correctly deal armor piercing damage.

• Fixed skill Wild Blow so that it correctly ignores attempts to Block or Evade.

• Fixed skill Feral Lunge duration of bleeding effect.

• Added Dwarven Ale for sale on Dwarven Merchants.

• Added more storage agents to Droknar's Forge and Arena outposts.

• Added the option of attaching Collectors Edition account keys onto existing retail accounts to unlock the Divine Aura.

• Updated the user interface so that platinum pieces are clearly separated from gold. Previously various interface elements would incorrectly display "1000 gold pieces;" now they will display "1 platinum piece."

• Updated health bar positions on many monsters to more closely track the monster.

• Updated boss monsters Thul Boulderrain and Eater of Souls to use the correct glow color.

• Changed the appearance of collector NPCs in many Crystal Desert maps.

• Adjusted monster spawns in Talmark Wilderness, Ettin's Back, Ice Caves of Sorrow, Riverside Province, Sanctum Cay, Majesty's Rest, Stingray Strand, Nebo Terrace, The Arid Sea, Prophet's Path, The Scar, and rebalanced spawns of Caromi Tengu throughout Kryta.

• Increased reward for quest "The Villainy of Galrath" from 500 XP to 4000 XP.

• Fixed loot problems in quests "The Undead Hordes," "The Last Hog," and "White Mantle Wrath: A Helping Hand."

• Fixed quest drops in quest "Blood and Smoke."

• Fixed the countdown timer in Elona's Reach so that it now begins after the cinematic.

• Fixed fame in the Tomb of Primeval Kings so that it is granted starting from the first competitive victory.

• Fixed inability to trade bags. Unequipped bags can now be traded.

• Fixed an error that prevented characters from continuing to play after reaching level 15 in pre-searing Ascalon.

• Updated European and Korean translations.

• Made minor tweaks and improvements to a variety of NPC AI scripts.

• Fixed miscellaneous rare crash bugs

[ Voor 3% gewijzigd door bAdmuTs op 22-06-2005 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:/ Nog steeds geen Guild Storage. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wel mooi dat zezoveel tegen de bots doen enzo :).

Trouwens wat is een beetje een normaal lvl om die begin map ( ff de naam kwijt) teverlaten ik zelf ben nu lvl 7 , en heb zo een beetje alle quests wel gehad daarzo in al die villages en kleine los liggende dorpjes, geloof het enigste wat nog open staat is de bannet missie waar je reseructie leert wat je samen met een party member moet doen, die vanavond maar eens doen en dan denk ik dat ik die begin map maar verlaat , tenzij er meer tevinden is daarzo maar dat zal wel niet ?.
En dan word het denk maar tijd om een nl/be/en guild tevinden :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
Ik ga tussen lvl 6 en 7 daar meestal weg dus met lvl 7 is het erg goed te doen ja. Die signet is wel makkelijk om te hebben ja...

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2090

Kan iemand mij vertellen waar ik bags kan halen? Ik heb al die pouch quest gedaan. Is er trouwens een bank zoals in anachy online? Ik heb chronische gebrek aan ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:15

Vrijdag

De Zwarte

Bags krijg je pas later, in Post-Seerig Ascalon. Dan kan je ook een Xunlai aanspreken, die heeft een soort kluis voor je. Die kluis kan je op elke locatie aanspreken en vullen.

Alleen heb ik wel eens het probleem dat sommige items niet kunnen worden toegevoegd. Ik had al 8 scorched lodestones en na een questje nog eens vier in mijn inventory en die bleken niet te mixen.

Weet iemand trouwens een goede manier om die Farmer Dirk te helpen? Ik wil die doen om mijn vriendin te helpen maar die rotvarkens zijn vliegensvlug :(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 10:51

CoRrRan

Don't Panic!!!

Anoniem: 2090 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 11:22:
Kan iemand mij vertellen waar ik bags kan halen? Ik heb al die pouch quest gedaan. Is er trouwens een bank zoals in anachy online? Ik heb chronische gebrek aan ruimte.
Bags zijn te koop vanaf Yak's Bend dacht ik (tenzij dat in een update veranderd is). In Ascalon (post-searing) kun je 'storage' ruimte kopen (50g). Daar passen dan (geloof ik) 6x5 items extra in.
edit:
spuit 11 enzo...

Tevens kun moet je gewoon even geluk hebben met die varkens: heb het met m'n monk (lvl 8 ) in m'n eentje gedaan, het was ff priegelen, maar het is wel gelukt. De truque is natuurlijk om 1 persoon linksachter en een rechtsachter de varkens te laten lopen.

[ Voor 25% gewijzigd door CoRrRan op 09-06-2005 12:03 ]

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

CoRrRan schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 11:59:
Tevens kun moet je gewoon even geluk hebben met die varkens: heb het met m'n monk (lvl 8 ) in m'n eentje gedaan, het was ff priegelen, maar het is wel gelukt. De truque is natuurlijk om 1 persoon linksachter en een rechtsachter de varkens te laten lopen.[/edit]
Top! Dat gaan we vanavond proberen :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

CoRrRan schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 11:59:
[...]
Bags zijn te koop vanaf Yak's Bend dacht ik (tenzij dat in een update veranderd is). In Ascalon (post-searing) kun je 'storage' ruimte kopen (50g). Daar passen dan (geloof ik) 6x5 items extra in.
edit:
spuit 11 enzo...

Tevens kun moet je gewoon even geluk hebben met die varkens: heb het met m'n monk (lvl 8 ) in m'n eentje gedaan, het was ff priegelen, maar het is wel gelukt. De truque is natuurlijk om 1 persoon linksachter en een rechtsachter de varkens te laten lopen.
Uhm, ik kocht ze in Old Ascalon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Balachmar schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 12:10:
[...]

Uhm, ik kocht ze in Old Ascalon.
Zoals ik al zei: volgens mij was het voor een aantal updates van GW nog niet te koop in Ascalon, tenzij ik het nu helemaal verkeerd herinner. Mooi dat het momenteel ook gewoon in Ascalon te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crayne
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-03 13:41

Crayne

Have face, will travel

Ik heb toch echt al een heeeeele tijd (zeker sinds de eerste week van mei) bags, gekocht in Old Ascalon. Ik denk dat je het je verkeerd herinnert. :)

Mijn Library Thing catalogus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-12-2024

Plekuz

available in strong mint

Crayne schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 13:26:
Ik heb toch echt al een heeeeele tijd (zeker sinds de eerste week van mei) bags, gekocht in Old Ascalon. Ik denk dat je het je verkeerd herinnert. :)
Ik dacht dat het ook te maken heeft met het karakter dat je speelt en hoever je je al ontwikkeld hebt of je bags in OA kunt kopen of niet, dus de ene speler kan het wel en de andere niet.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamadmOO
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:13
Bags kan je inderdaad al in old ascalon kopen. hetgeen je daar niet kan kopen zijn runes waarmee de de inhoude van de bag van 5 naar 10 kan brengen... die kan je pas vanaf Yak's Bend kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

DamadmOO schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 14:02:
Bags kan je inderdaad al in old ascalon kopen. hetgeen je daar niet kan kopen zijn runes waarmee de de inhoude van de bag van 5 naar 10 kan brengen... die kan je pas vanaf Yak's Bend kopen.
Ah, idd, zoiets zal het idd wel geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

DamadmOO schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 14:02:
ook die kun je (tegenwoordig?) al eerder kopen (ik dacht in old ascalon, anders piken square ofzoiets), kost 500g per bag. Zijn die er trouwens ook voor je pouch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Wat wordt er precies bedoelt met Dynamic Questing?

Ow en zijn er meer mensen die het bij play.com besteld hebben? Vorigeweek donderdag besteld en helaas nog niet binnen. Wordt het door de TPG bezorgd of door een ander bedrijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Steffy schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 09:59:
:/ Nog steeds geen Guild Storage. :(
Die komt waarschijnlijk (en hopelijk) ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 14:34:
[...]

Die komt waarschijnlijk (en hopelijk) ook niet.
Waarom "hopelijk"? Lijkt me nou juist een mooi voordeel van een guild...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Naluh! schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 14:55:
[...]

Waarom "hopelijk"? Lijkt me nou juist een mooi voordeel van een guild...
Veel mensen vragen om het vergroten van de storage. Als je nog meer storage krijgt gaan mensen alleen maar meer bewaren. Nu ben je op een gegeven moment verplicht items etc te verkopen. Wat misschien wel een goed idee is , is een guild storage waar bv alleen gold in kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crayne

Crayne

Have face, will travel

Balachmar schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 14:12:
[...]
ook die kun je (tegenwoordig?) al eerder kopen (ik dacht in old ascalon, anders piken square ofzoiets), kost 500g per bag. Zijn die er trouwens ook voor je pouch?
Inderdaad, die runes heb ik ook al in Old Ascalon gekocht, tegelijk met mijn bags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 08:01
Postov schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 14:16:
Wat wordt er precies bedoelt met Dynamic Questing?

Ow en zijn er meer mensen die het bij play.com besteld hebben? Vorigeweek donderdag besteld en helaas nog niet binnen. Wordt het door de TPG bezorgd of door een ander bedrijf?
Ik had ook op een donderdag besteld en kreeg het pakketje pas een week later op maandag binnen (in totaal dus 11 dagen onderweg geweest) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiets
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-06 09:00

Fiets

A.K.A. Bambi

Via Play.com had ik het woensdag besteld, laat in de middag en dinsdagmorgen was het er, dus 4 werkdagen zonder de woensdag.

Bij Play ist wel mooi goedkoop, jammer dat de andere editie uitverkocht was.

Maar 2 DPC'ers op DHEP! Ahum, nu nog maar 0 aktieve leden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143345

Ik heb het paket binnen 5 dagen nadat ik het mailtje kreeg dat het paket verzonden was binnengekregen, zoals in dat mailtje stond (3 tot 5 dagen). Op zich is dat goed te doen, en de prijs is lekker laag vergeleken met wat je er op andere plekken voor betaalt dus het is het wachten wel waard vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2090

Crayne schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 15:25:
[...]

Inderdaad, die runes heb ik ook al in Old Ascalon gekocht, tegelijk met mijn bags.
Zijn die runes/bags te koop bij een trader of alleen via player?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Anoniem: 143345 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 16:40:
Ik heb het paket binnen 5 dagen nadat ik het mailtje kreeg dat het paket verzonden was binnengekregen, zoals in dat mailtje stond (3 tot 5 dagen). Op zich is dat goed te doen, en de prijs is lekker laag vergeleken met wat je er op andere plekken voor betaalt dus het is het wachten wel waard vind ik.
je kan altijd voor 18 euro (dollar?) nog een key kopen =)
da's snel en cheap ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
apNia schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 17:12:
[...]

je kan altijd voor 18 euro (dollar?) nog een key kopen =)
da's snel en cheap ;)
Dat heb ik al vaker gehoord, maar heb je ook een bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crayne

Crayne

Have face, will travel

Anoniem: 2090 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 16:49:
[...]Zijn die runes/bags te koop bij een trader of alleen via player?
Ik kocht ze gewoon bij een trader in ieder geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88402

Crayne schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 22:13:
[...]

Ik kocht ze gewoon bij een trader in ieder geval...
Ik vind ze meestal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Postov schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 18:49:
[...]

Dat heb ik al vaker gehoord, maar heb je ook een bron?
een bron? nee ik weet gewoon dat dat kan.. ingame kan je een account aanmaken geloof ik en daarbij een key kopen.. zelf nog nooit gedaan, maar in het vorige deel van dit topic kwam het rijkelijk aan bod. ben er dus van overtuigd dat 't kan =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crayne

Crayne

Have face, will travel

Jij vindt Runes of Holding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Wat ik mij afvraag, hoevaak kan je nou wisselen per district? Ik las in het vorige topic (geloof ik) dat het maar een beperkt aantal keer kon, iets van vijf. Waar kan ik zien hoevaak ik dat heb gedaan en zit ik dan vast aan een district?
Ik bedoel nu in-game, niet via de config.

Heb namelijk een Monk/Mesmer lvl 8 en die wil ik graag gebruiken om mijn vriendin, die net begonnen is in GW, te helpen in pre-Seering. Terwijl ik zelf ook nog een E/N lvl 15 heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo q
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-06 10:37
TroonStaal schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 11:42:
Wat ik mij afvraag, hoevaak kan je nou wisselen per district? [...]
Ik denk niet (ben vrij zeker) dat er een limiet staat op disctricten. Hij plaatst je zelf namelijk altijd in het meest voor de hand liggende district (drukte en nu ook taal). Districten hangen ook af van elk gehucht, als er een limiet op het switchen tussen districten zou staan zou dit betekennen dat je bijvoorbeeld na een tijd niet meer naar het international district zou kunnen gaan. Dit lijkt me nogal gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

TroonStaal schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 11:42:
Wat ik mij afvraag, hoevaak kan je nou wisselen per district? Ik las in het vorige topic (geloof ik) dat het maar een beperkt aantal keer kon, iets van vijf. Waar kan ik zien hoevaak ik dat heb gedaan en zit ik dan vast aan een district?
Ik bedoel nu in-game, niet via de config.

Heb namelijk een Monk/Mesmer lvl 8 en die wil ik graag gebruiken om mijn vriendin, die net begonnen is in GW, te helpen in pre-Seering. Terwijl ik zelf ook nog een E/N lvl 15 heb.
Dit gaat niet over districten, maar over de servers. Je kan namelijk op europese en amerikaanse servers spelen. als je niets hebt verandert, dan speel je op de europese server. Je mag 5 keer wisselen tussen servers. Je mag onbeperkt wisselen tussen districten. Dus geen zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crayne

Crayne

Have face, will travel

TroonStaal schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 11:42:Heb namelijk een Monk/Mesmer lvl 8 en die wil ik graag gebruiken om mijn vriendin, die net begonnen is in GW, te helpen in pre-Seering. Terwijl ik zelf ook nog een E/N lvl 15 heb.
Okay, paint me confused, maar jij wilt met je post-searing character je vriendin helpen in pre-searing? Dat gaat zowiezo niet werken.

En inderdaad is er geen limiet aan het wisselen van _district_. Servers is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Okee, bedankt voor de info Cosmo q en Balachmar. Dan was ik in de war met servers en districten, my bad 8)7

@ Crayne: Nee, de Monk/Mesmer is een pre-Seering en wil ik gebruiken om haar te helpen terwijl ik met mijn "eigen" character, welke post-Seering is, zelf aan het spelen ben. Vandaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crayne

Crayne

Have face, will travel

TroonStaal schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 12:20:
@ Crayne: Nee, de Monk/Mesmer is een pre-Seering en wil ik gebruiken om haar te helpen terwijl ik met mijn "eigen" character, welke post-Seering is, zelf aan het spelen ben. Vandaar :)
K. Vond het al zo'n vreemde vraag. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Gisteren nog lekker even met mijn meiske een uurtje GuildWars gespeeld.

Ik moest nog eventjes mijn laatste armor class 30 armor kopen (dat halve masker voor de mesmer).
Zij kwam iemand tegen die een hele gave armor had. Ze heeft van diegene ook een aantal weapons gekregen.

Zij (character irl een hij uit Deventer) wilde wel mee om ons naar Piken Square te brengen. Dus dat ging wel lekker snel. Mijn vriendin had ook sjans met diegene terwijl ze al had gezegd dat we getrouwd zijn (dit zegt ze overigens altijd aangezien we dit bijna zijn O+ ). Dat had die gozer dus niet door. >:)

We hebben in iedergeval wel leuk gepted, dus dat zit wel goed.

Overigens zijn die districts nu wel goed ingedeelt. Geen last meer van iri chats enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

NielsOveres schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 12:33:

Overigens zijn die districts nu wel goed ingedeelt. Geen last meer van iri chats enzo.
Nee, maar wel weer minder afzetmarkt om te traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
NielsOveres schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 12:33:
Gisteren nog lekker even met mijn meiske een uurtje GuildWars gespeeld.

Ik moest nog eventjes mijn laatste armor class 30 armor kopen (dat halve masker voor de mesmer).
Zij kwam iemand tegen die een hele gave armor had. Ze heeft van diegene ook een aantal weapons gekregen.

Zij (character irl een hij uit Deventer) wilde wel mee om ons naar Piken Square te brengen. Dus dat ging wel lekker snel. Mijn vriendin had ook sjans met diegene terwijl ze al had gezegd dat we getrouwd zijn (dit zegt ze overigens altijd aangezien we dit bijna zijn O+ ). Dat had die gozer dus niet door. >:)

We hebben in iedergeval wel leuk gepted, dus dat zit wel goed.

Hmm.. als mijn vriendin het nou ook es zo leuk zou vinden.. dan was het des te leuker om online te gamen .. :P
Moet dan echter wel een 2e pc kopen 8)7 B) :o

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 12:55:
[...]

Nee, maar wel weer minder afzetmarkt om te traden.
Ik kom sowieso niet van mijn spullen af, zelfs niet van een superior rune :/ ...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Naluh! schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 15:09:
[...]

Ik kom sowieso niet van mijn spullen af, zelfs niet van een superior rune :/ ...
Sinds de laatste patch zijn de meeste superiour runes ook makkelijk en goedkoop bij de rune trader te verkrijgen. Het hele rune traden ligt om zijn gat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:55
Zijn er mensen die vanavond toevallig ook de Ring of Fire quest moeten doen ?

Ik kom er maar niet door heen :( . Elke keer of party members die toch verkeerd rennen (lange route), of dat mensen de party vlak voor het eind verlaten.

Ingame nickname: Lord StarWolfer

[ Voor 7% gewijzigd door StarWolfer op 10-06-2005 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crayne

Crayne

Have face, will travel

Bor de Wollef schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 15:19:
[...]Sinds de laatste patch zijn de meeste superiour runes ook makkelijk en goedkoop bij de rune trader te verkrijgen. Het hele rune traden ligt om zijn gat.
Hmmm...weet je wat? Ik verdien die runes liever. Ik heb meer dan 7000 gold liggen, maar ik ga echt niet alles kopen wat mijn hartje begeert. Dan kan ik net zo goed stoppen met het spel lijkt me. Ik vind ze wel gewoon. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Crayne schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 16:50:
[...]

Hmmm...weet je wat? Ik verdien die runes liever. Ik heb meer dan 7000 gold liggen, maar ik ga echt niet alles kopen wat mijn hartje begeert. Dan kan ik net zo goed stoppen met het spel lijkt me. Ik vind ze wel gewoon. ;)
Het punt is dat je gewoon een achterstand hebt zonder goede runes als je gaat pvp-en. 7000 gold is trouwens niet veel. Een superiour vigor gaat voor 100K.

[ Voor 8% gewijzigd door Bor op 10-06-2005 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecoolsniper
  • Laatst online: 23:36

icecoolsniper

never run from a sniper!

Ik heb een probleem als ik het spel afsluit. Als ik een tijdje gespeeld heb en ik log uit en ik druk vervolgens op het kruisje, dan krijg ik een of ander venster van een error report(niet dat van windows). Als ik dat dan wil versturen krijg ik na een tijdje de melding dat het niet verstuurd kan worden.

Wie heeft er deze problemen nog meer? En graag een oplossing, het is niet levensbedreigend deze error, maar het is wel irritant om elke keer na op het kruisje gedrukt te hebben deze error krijg. (ik vind het wel een beetje een rare manier van afsluiten van een spel maargoed)

http://www.tweakers.net/gallery/58175/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Probeer eerst eens uit te loggen en daarna af te sluiten, wellicht helpt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online
(overleden)
Bit Tech heeft een leuke recensie online gezet waarin niet alleen gekeken wordt naar de gameplay, maar ook gekeken wordt naar de performance. In deze review zal je dus ook een aantal benchmarks zien alsmede wat IQ vergelijkende shots: http://www.bit-tech.net/g...uild_wars_review_1/1.html

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.