Ik zal er maar even duidelijkheid in verschaffen aangezien ik dat stukje had geschreven.quote:TheMarco schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:05:
Ik zie er maar vanaf. Google is leuk maar soms krijg je te VEEL informatie.
Ik heb een eeuwigheid geleden evox als MA savegame geinstalleerd en kan echt nergens vinden hoe ik het default aan het booten krijg zonder de boel te verneuken. De meeste tutorials gaan er nu eenmaal vanuit dat je een kale xbox hebt en niet dat je deze ene stap wilt zetten. Helaas![]()
Erg irri trouwens dat hier zo vaag over gedaan moet worden (snap het wel maar ja). Heb nog nooit iets illegaals in die box gehad maar wil gewoon die mediacenter booten![]()
Als je zelf al deze info niet begrijpt, is mijn oprechte tip: Begin er niet aan! Een softmod maakt meer kapot dan je lief is als je hem slecht uitvoert, als je dan geen modchip hebt om op terug te vallen, kan het redelijk fout gaan.
offtopic:
Nu hoor ik de ervaren peepz al denken:"Jah, maaruh, je ken altijd nog proberen met een origineel spel icm z'n savegame bladiebla....". Mensen schijnen nogal eens in stressreacties foute dingen te doen, stekker uit het stopcontact halen ed waardoor je in een clockloop terecht komt etc
Nu hoor ik de ervaren peepz al denken:"Jah, maaruh, je ken altijd nog proberen met een origineel spel icm z'n savegame bladiebla....". Mensen schijnen nogal eens in stressreacties foute dingen te doen, stekker uit het stopcontact halen ed waardoor je in een clockloop terecht komt etc
Maar nu, wat dan wel?
Vorige deel doorspitten lezen, lezen, lezen en doen/afzien/laten doen.
Kan je het voor de rest weer ontopic houden daarna
500D Enthousiastelingen SIGN THE PETITION