Toon posts:

[xbox] Xbox media center - Deel III Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 23.293 views sinds 30-01-2008

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:57
Anoniem: 45950 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 13:16:
[...]

Vandaar dat ik er gister niet opkwam :)

Geef mij maar XBC, connect hier 10x zo snel.

Staat deel 4 al klaar?
Tegenwoordig gaan ze na 1000 toch gewoon door?

• Anoniem: 45950
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Fire69 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 15:48:
[...]

Ik heb geen idee, ben hier een jaar gebanned geweest en kom hier alleen nog voor dit topic :P

Anoniem: 43030

Fire69 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 15:48:
[...]

Op naar de 2000 posts dan maar ;)

heeft iemand dit toevalig ? SmartJoy FRAG (Keyboard en Muis Adapter)
wil wel eens weten hoe relaxed dat is op de xbox,
zo op eerste gezicht lijkt dat wel ideaal, met wireless tobo en muis
maar ik bedoel wat heeft het voor een meerwaarde tegenover een controller.

[Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 43030 op 10-10-2005 16:59]

• Niet online
Anoniem: 43030 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 16:46:
[...]

Het schijnt wel fijn te zijn, alleen het mikken schijnt superkut te zijn omdat de meeste xboxspellen een ingebouwde aimbot hebben (heb t nu over fps) en dat schijnt niet lekker te spelen icm een muis.

Ik zal ff een review voor je zoeken

• Anoniem: 34095
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
http://www.gamestore24.de/shop/images/product_images/info_images/908_0.jpg
ik heb zo'n ding bij m'n X gekregen, kan je direct USB in stoppen

• Niet online
Dat is toch niet officieel microsoft?

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-11-2022

krietjur

Where am I?

Zijn er hier ook mensen die een klein lcd scherm aan de xbox hebben hangen voor gebruik met xbmc? Ik heb er altijd de balen van dat ik m'n tv moet aangooien om wat met xbmc te kunnen doen, en heb ook liever niet de hele dag de tv aanstaan. Dus ik zou graag een mooie kleine lcd eraan hangen die dan gewoon aan kan blijven staan. Maar valt het scherm dan nog wel een beetje af te lezen? Wat voor formaat lcd kunnen jullie me dan aanraden? Mag niet te duur worden uiteraard, het moet wel leuk blijven ;)

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-05-2020
Talpa Script

Ik zit hier in spanje, en heb geen eens engels tv, laat staan nederlandse. En dus dat talpa zou heel mooi zijn. Alleen hij pakt volgens mij de smalband versie, want op mijn laptop gaat alles goed, maar op mijn xbox laat hij alleen de smalband versie zien. Kan ik dit veranderen ?

• Anoniem: 34095
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Anoniem: 45950 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 21:14:
Dat is toch niet officieel microsoft?
denk het niet ;)

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-05 12:27
krietjur schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 22:49:
Zijn er hier ook mensen die een klein lcd scherm aan de xbox hebben hangen voor gebruik met xbmc? Ik heb er altijd de balen van dat ik m'n tv moet aangooien om wat met xbmc te kunnen doen, en heb ook liever niet de hele dag de tv aanstaan. Dus ik zou graag een mooie kleine lcd eraan hangen die dan gewoon aan kan blijven staan. Maar valt het scherm dan nog wel een beetje af te lezen? Wat voor formaat lcd kunnen jullie me dan aanraden? Mag niet te duur worden uiteraard, het moet wel leuk blijven ;)
Uhm op een lcd kan je volgens mij alleen temperaturen en shit aflezen..Ik denk niet dat je er mee kan navigeren enzo ..

Thanks daarvoor :)
Anoniem: 34095 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 20:56:
[afbeelding]
ik heb zo'n ding bij m'n X gekregen, kan je direct USB in stoppen
Nice, ook maar eens aanschaffen... nou heeft die ene het voordeel dat die maar 1 poort in beslag neemt en die wat jij hebt 2, of ziet ik dat verkeerd, maja usb heeft natuurlijk ook weer voordelen.

[Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 43030 op 11-10-2005 02:43]

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:15
418O2 schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 01:04:
[...]

Uhm op een lcd kan je volgens mij alleen temperaturen en shit aflezen..Ik denk niet dat je er mee kan navigeren enzo ..
Ook de namen van muziek en films kunnen worden weergegeven, navigeren is een beetje moeilijk inderdaad als je het hebt over de klein matrix lcd schermpjes die je wel eens ziet.
http://images.google.nl/images?q=tbn:RjTFEa5PBmMJ:xbmc.sourceforge.net/imgs/xbmc_alpha/xbmc-lcd-smartxx-01.jpg

Je kan echter ook een klein TFT schermpje aan je xbox hangen (moet je wel handig zijn) waarmee je dus hetzelfde kan zien als op je TV. Ik heb projecten gezien waarbij schermen werden gebruikt van een psOne of GBA-SP.

En je hebt natuurlijk de kant-en-klare oplossingen:
http://images.google.nl/images?q=tbn:-bBKQmSYLocJ:www.ioffer-xbox-video-games.com/img/1109145600/_i/5780042/1.jpg

[Voor 11% gewijzigd door Schweino op 11-10-2005 09:47]

• Bigfoot87
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-06 13:37
TafkaT schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 10:05:
[...]

Ik zou toch eerst eens je DVD Speler openschroeven, en dan met wat schoonmaakalcohol de lens lichtjes afdeppen (met wattenstaafje ofsow). Werkt 95% van de gevallen (bij mij dan).
Ik kan ook geen DVD's meer afspelen met XBMC.
Maar in de changelog zag ik een fix staan dus denk niet dat het aan de DVD speler ligt.

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:30
Ik zal vanavond XBMC ook eens proberen :) Het ziet er allemaal erg leuk uit, en benieuwd of ik de boel aan de praat krijg :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• 418O2
als je het niet aan de praat krijgt ben je een prutser

kopieren naar je hd en het werkt :) Het is heel makkelijk hoor

En ik denk dat ik het probleem van mijn DVD speler heb gevonden. Hij stond een tijdje onder een hoek van 45 graden en dat heeft 1 dvd gesloopt, min of meer.. Een andere dvd doet het nu wel

• ThunderNet
418O2 schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:05:
als je het niet aan de praat krijgt ben je een prutser

kopieren naar je hd en het werkt :) Het is heel makkelijk hoor

En ik denk dat ik het probleem van mijn DVD speler heb gevonden. Hij stond een tijdje onder een hoek van 45 graden en dat heeft 1 dvd gesloopt, min of meer.. Een andere dvd doet het nu wel
;) Moet er eerst een grotere HD in :P en dat wordt wel even zien hoe het gaat :+

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• 418O2
o jij was het, niet opgemerkt dat je een notabele user bent.

Maar xbmc is niet zo groot. Als je er een utp in hangt kan je via samba van een netwerkpc leechen, dat spreekt wel voor zich op zich.

• ThunderNet
418O2 schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 14:06:
o jij was het, niet opgemerkt dat je een notabele user bent.

Maar xbmc is niet zo groot. Als je er een utp in hangt kan je via samba van een netwerkpc leechen, dat spreekt wel voor zich op zich.
hele idee is dat ik straks geen lawaaierige pc aan hoef te hebben om iets van muziek te luisteren :)
Maar ik zal vanavond lekker prutsen :Y)

• Schweino
Mediaserver bouwen en verstoppen in de meterkast? :D

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-05 08:45

Roeligan

Feyenoord

Verstoppen... de mijne zit in een 70 cm tower :P

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Anoniem: 157195

Beste forumleden,

Misschien een onzinnige vraag maar ik heb dan ook pas een gemod xboxje gekocht. :)
is het mogelijk om naar het xbox media center hoofdmenu terug te keren zonder de xbox aan en uit te zetten?? Tis namelijk zo dat elke keer als ik met een spel klaar bent ik niet zomaar weer kan terugkeren naar het menu. ook niet met de reset-toetsencombinatie.

lijkt mij niet de bedoeling om de xbox steeds aan en uit te zetten als je klaar bent met een spel of juist wel??
mensen alvast bedankt

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 157195 op 11-10-2005 15:51]

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:17
Anoniem: 157195 schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:36:
Beste forumleden,

Misschien een onzinnige vraag maar ik heb dan ook pas een gemod xboxje gekocht. :)
is het mogelijk om naar het xbox media center hoofdmenu terug te keren zonder de xbox aan en uit te zetten?? Tis namelijk zo dat elke keer als ik met een spel klaar bent ik niet zomaar weer kan terugkeren naar het menu.

lijkt mij niet de bedoeling om de xbox steeds aan en uit te zetten als je klaar bent met een spel of juist wel??
mensen alvast bedankt
De meeste biossen ondersteunen zogenaamde In Game Resets (IGR), die je vanuit een settings menu aan/uit kan zetten. Als hij aan staat kan je via L+R trigger + start + back (dus allemaal tegelijk indrukken) je xbox resetten zonder naar je xbox toe te hoeven lopen.

• Bigfoot87
Niet zo moeilijk :D

gwoon start, back, L en R tegelijk indrukken.

Als het goed is moet dat werken

suc6

• scorpion303
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
sverzijl schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:52:
[...]

De meeste biossen ondersteunen zogenaamde In Game Resets (IGR), die je vanuit een settings menu aan/uit kan zetten. Als hij aan staat kan je via L+R trigger + start + back (dus allemaal tegelijk indrukken) je xbox resetten zonder naar je xbox toe te hoeven lopen.
Hoho.. IGR staat in de bios OF aan OF uit.. het is niet zo dat je de bios-IGR via de menu-settings kunt aanpassen. Evox heeft ook z'n eigen IGR, maar deze zorgt vrij vaak voor problemen, dus verdient het de aanbeveling om deze uit te schekelen...

Als je de reset-toetsencombinatie gebruikt en er gebeurt niets, dan zal je een andere bios moeten gebruiken... Overigens kan je de functies van sommige nieuwere biossen ook aanpassen zonder compleet van bios te moeten veranderen.. het plaatsen van een (leeg) bestandje met een bepaalde naam is al voldoende om bepaalde functies aan of uit te zetten.. Welke bios gebruik je eigenlijk? En heb je een chip, tsop-flash of softmod?

Bigfoot87 schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:52:
gwoon start, back, L en R tegelijk indrukken
scheeld echt wel veel kilometers lopen ;)
trouwens Start+Black+L trigger+R trigger kan ook

[Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 43030 op 12-10-2005 03:49]

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:17
scorpion303 schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:03:
[...]

Hoho.. IGR staat in de bios OF aan OF uit..
Dan zal ik wel gedroomd hebben dat ik IGR onder Advanced BIOS features op Hard, Soft, of DISABLED kan zetten 8)7

• Bigfoot87
Anoniem: 43030 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 16:46:
[...]

Lijkt me helemaal te gek, alleen de vraag is of het ook werkt met Xbmc...

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-04 10:25
zijn er nog meer mensen die problemen hebben met het gamespot / gamespot plus script.

ik kan al een aantal dagen niets ophalen. in gamespot plus krijg ik het menu, maar bij elke optie die ik kies loopt xbmc vast. jsd orginele gamspot script kan ik helemaal niet meer laden.

eergisteren kon ik nog wel naar de site connecten met internet explorer:
http://www.gamespot.com/misc/stream_xbox.php

maar die lijkt nu bij mij ook dood. afgelopen zondag morgen werkte het gamespot script nog wel bij m'n vriendin (al niet meer bij mij), ik heb hem net weer geprobeerd bij haar, maar daar doet hij het nu ook niet meer.

aan haar xbox is niets veranderd, en ik heb na de problemen met het script een update van xbmc gedaan.

ben ik de enig emet dit probleem, is of gamespy gewoon aan het prutsen met het serverscript

• Schweino
Bigfoot87 schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:45:
[...]

Lijkt me helemaal te gek, alleen de vraag is of het ook werkt met Xbmc...
Muis + keyboard werken prima in XBMC

• Bigfoot87
Schweino schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 22:04:
[...]

Muis + keyboard werken prima in XBMC
Beter, meteen ff 1 bestellen :D

[Voor 10% gewijzigd door Bigfoot87 op 11-10-2005 22:08]

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 15:25
milenko79 schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:58:
zijn er nog meer mensen die problemen hebben met het gamespot / gamespot plus script.

ik kan al een aantal dagen niets ophalen. in gamespot plus krijg ik het menu, maar bij elke optie die ik kies loopt xbmc vast. jsd orginele gamspot script kan ik helemaal niet meer laden.

eergisteren kon ik nog wel naar de site connecten met internet explorer:
http://www.gamespot.com/misc/stream_xbox.php

maar die lijkt nu bij mij ook dood. afgelopen zondag morgen werkte het gamespot script nog wel bij m'n vriendin (al niet meer bij mij), ik heb hem net weer geprobeerd bij haar, maar daar doet hij het nu ook niet meer.

aan haar xbox is niets veranderd, en ik heb na de problemen met het script een update van xbmc gedaan.

ben ik de enig emet dit probleem, is of gamespy gewoon aan het prutsen met het serverscript
bij mij doet ie het ook niet meer.

• Fire69
Bigfoot87 schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 22:06:
[...]

Beter, meteen ff 1 bestellen :D
Voor xbmc heb je zelfs helemaal dat FRAG-spul niet nodig. Gewoon verloopstekkertje van xbox-connector naar female-usb is genoeg. Kost je weer een hoop minder ;)

• EBOOZ
  • Laatst online: 06-06 17:35

• Fire69
EbOoz The Allmighty has spoken, verder in deeltje 4 maar weer dan :P

Anoniem: 157195

scorpion303 schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:03:
[...]

Hoho.. IGR staat in de bios OF aan OF uit.. het is niet zo dat je de bios-IGR via de menu-settings kunt aanpassen. Evox heeft ook z'n eigen IGR, maar deze zorgt vrij vaak voor problemen, dus verdient het de aanbeveling om deze uit te schekelen...

Als je de reset-toetsencombinatie gebruikt en er gebeurt niets, dan zal je een andere bios moeten gebruiken... Overigens kan je de functies van sommige nieuwere biossen ook aanpassen zonder compleet van bios te moeten veranderen.. het plaatsen van een (leeg) bestandje met een bepaalde naam is al voldoende om bepaalde functies aan of uit te zetten.. Welke bios gebruik je eigenlijk? En heb je een chip, tsop-flash of softmod?
ik heb een modchip en bij bios staat bij mij unknown. de reset-toetsencombinatie werkt bij mij wel maar start het spel dan steeds opnieuw op, in plaats dat ik weer in het xbmc-menu of evox-menu zit?? of is dat gewoon niet anders. Tis toch raar dat je steeds na het spelen van een spel je xbox steeds aan en uit moet zetten.
Overigens kan ik wel in de bios de IGR op aan zetten maar het maakt verder niks uit. nog suggesties? thanks!

• ThunderNet

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee