Reg. datum: 11 augustus 2003
KPN / HI abo: Eindelijk huidige saldo opvragen.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 11 augustus 2003
Reg. datum: 04 december 2006
SMSen werkte hier maandag avond niet, maar dat was maar 15 minuten ofzo. Echter krijg ik van mijn Saldo smsjes helemaal geen reactie.
Meer mensen met dit probleem?
Reg. datum: 11 augustus 2003
Yup, hierzoquote:sanzut schreef op donderdag 03 april 2008 @ 17:14:
Het werkt hier intussen nog steeds niet...
SMSen werkte hier maandag avond niet, maar dat was maar 15 minuten ofzo. Echter krijg ik van mijn Saldo smsjes helemaal geen reactie.
Meer mensen met dit probleem?
Reg. datum: 11 januari 2007
Niet in % maar in euro (zal wel komen doordat ik kpn mobiel heb
Waarbij mijn tegoed, op de laatste dag van de perdiode (gisteren opgevraagd, factuur vanaf 5 maart) het dubbele bedroeg van een maandelijkse bundel..
Edit: de keren dat ik een fout kreeg, was het doordat ik naar 1233 stuurde (voicemail
vandevorst wijzigde dit bericht 06-04-2008 19:23 (16%)
Verder ga ik er vanuit dat iemand al KPN heeft gesproken hierover, wat zegt die? En als ze gesloten zijn anders even tot morgen afwachten
Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!
Betaald Telecom Journalist worden? Dat kan!
code:
1
| Melding Hi Soms Online: Verbruik: 0,000MB. t.w.v. ¤0,99 sinds factuur 05 maart |
Skyteam Monkey 125cc (2007) - Suzuki GS500E (1993) - CJIB Saldo: -¤134,00
Reg. datum: 26 juni 2006
Misschien moet je dat even aan Hi zelf vragen.quote:haroldovic schreef op maandag 14 april 2008 @ 22:46:
ik heb een 15 euro abbonement bij hi, als ik mijn saldo opvraag krijg ik te zien dat ik nog 90,- heb.. hoe kan dit?
Gezien het feit dat het al een tijd blijkbaar niet lekker werkt, gok ik dat ze bij Hi gewoon aan het prutsen zijn. Hier krijg ik namelijk ook rare waarden te zien.
RoD wijzigde dit bericht 16-04-2008 18:37 (23%)
Dit werkt ook niet.
Een sms versturen met het woord Saldo, werkt ook niet.
Ik zou graag willen weten hoeveel smsjes ik nog kan versturen, en of mijn internet verbinding goed is ingesteld, aangzien ik niet op extra kosten zit te wachten.
Canon Powershot A60 / Olympus c770 - 128MB /64mb cf / 512 xD -
Cons:::BB4E
#bb4e @ qnet
MSI megastick // Apple ipod nano : )
Als het vandaag pas ingegaan is zou ik het nog even afwachten, wellicht wordt het saldo systeem pas later ingeschakeld.
Zowiezo kan ik niet zien hoe lang ik nog kan bellen of hoeveel smsjes ik kan versturen, ik krijg alleen een smsje met je hebt nog bedrag x aan tegoed tot een bepaalde datum.
Je bent tevreden met wat je hebt totdat je iets beters kunt krijgen
Reg. datum: 09 maart 2004
instellingen hangen van je toestel af.. als ze je toestel herkennen en er instellingen voor hebben krijg je ze inderdaad toegestuurd!quote:marccom schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 17:30:
Toen ik 2 maanden geleden een nieuw toestel met mijn simkaart er in aanzette kreeg ik gelijk allerlei smsjes voor het instellen van wap/imode/gprs en de juiste sms instellingen etc.
Als het vandaag pas ingegaan is zou ik het nog even afwachten, wellicht wordt het saldo systeem pas later ingeschakeld.
Zowiezo kan ik niet zien hoe lang ik nog kan bellen of hoeveel smsjes ik kan versturen, ik krijg alleen een smsje met je hebt nog bedrag x aan tegoed tot een bepaalde datum.
zo niet dan krijg je er niet 1
Je bent tevreden met wat je hebt totdat je iets beters kunt krijgen
De sms werkt nu alleen zie ik kosten staan voor mijn internet + het aantal kb's ? En ook kosten voor het bellen zeg maar.
Is het niet zoals bij tmobile dat ik gewoon kan opvragen hoeveel uur/minuten ik nog kan bellen, en smsen?
En ik betaal 10euro voor onbeperkt internet, hoe kan het dan dat ze mij toch kosten in rekening brengen? Heb de juiste instellingen en dergelijke.
Morgen maar is contact op nemen met de Klantenservice
Canon Powershot A60 / Olympus c770 - 128MB /64mb cf / 512 xD -
Cons:::BB4E
#bb4e @ qnet
MSI megastick // Apple ipod nano : )
Ik zou gewoon even je eerste factuur afwachten. Ik merk wel vaker dat de 'eerste maand' wat betreft saldo-sms niet altijd even goed werkt, klanten zien bijvoorbeeld kosten voor mobiel internet terwijl ze inderdaad Surf & Mail Totaal/Eindeloos Online hebben. Je hoeft je echter pas zorgen te maken als je dat op de factuur terugziet (wat hoogstwaarschijnlijk niet het geval zal zijn).quote:shameblaster schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 20:46:
Morgen maar is contact op nemen met de Klantenservice
:)
Ik heb de afgelopen dagen veel internet gebruikt en tot nu toe zie ik bij het opvragen van het saldo 0,00 euro staan. Het lijkt dus te komen door het bovenstaande.
Foto's NC meetings | NC #1 WW@RC5,OGR,TSC Phase 1 & 2 | 24 mei 2008 NC BBQ !
Reg. datum: 09 december 2007
Ik ga er even vanuit dat je een Hi-abbonement hebt. Want ik heb ervaringen met Hi-abbo's waarvan het toch wel even nuttig is dat ik die deel.quote:marccom schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 17:30:
Toen ik 2 maanden geleden een nieuw toestel met mijn simkaart er in aanzette kreeg ik gelijk allerlei smsjes voor het instellen van wap/imode/gprs en de juiste sms instellingen etc.
Long story short, de afdeling contractverwerking maakt er een zooitje van. Heel veel contractmutaties komen niet door, en je moet er herhaaldelijk achteraan. Maar in de winkels zijn ze wel erg behulpzaam. Voor de mensen die geinteresseerd zijn in concretere informatie: ik heb 5 keer opnieuw naar de winkel gemoeten om 3 contractmutaties alsnog vast te laten leggen.
Mochten mensen zich nog afvragen: ik heb een Hi X abbonement, en 'hij' zegt dat mijn bundeltegoed nog X + Y (met Y > X) is. Hoe kan dat? Nou dat kan, omdat je bundeltegoed altijd groter is dan je maandelijkse abbonementskosten. Omgerekend in belminuten krijg je wat in je contract staat, maar Hi houdt er van een vast tarief te hanteren voor alle abbo-vormen. Dit tarief keer het aantal belminuten is dan je bundeltegoed.
Je kunt je tegoed meenemen naar de volgende maand, maar niet meer dan het bundeltegoed wat je in een maand krijgt. Dus stel, in maand 1 heb je 50e bundeltegoed (je eerste maand), en houdt 10e over. Dit neem je mee, en je hebt in maand 2 60e. Stel dat je in maand 2 maar voor 5e belt, dan heb je aan het eind 55e bundeltegoed over. Hiervan gaat maar 50e mee naar maand 3.
Voor de studenten met een Hi-abbonement onder ons: ik ga er vanuit dat het al bekend is, maar blijkbaar heb ik ook een aantal maanden onder een rots geleefd, want ik wist het niet. Ga met je OV langs de tele-toko van Hi, en laat hem omzetten in een student-abbonement. Scheelt weer 20% op je maandelijkse kosten.
Verder zag ik nog iemand zeggen: er staat verbruik 0.000MB tv X.XXeuro (groter dan 0). Streaming betaalt men per minuut, buiten de evt databundel.
Als ik een goedbedoeld advies mag geven: als er iets is wat niet logisch is, ga er meteen bovenop zitten. Heeft me aardig wat tientjes gekost omdat ik dat in het begin niet deed (ze waren "vergeten" mijn dataabbonement te activeren, ik mocht mijn dataverbruik betalen. ookal werd dat later weer vergoed), en meestal is het personeel erg bereidwillig.
HermanA wijzigde dit bericht 16-07-2008 22:48 (10%)
Ik heb een theorie, zie hiervoor ook mijn vorige post (ja, ik had mijn vorige post kunnen editen, maar dit leek me overzichtelijker). Stel je betaalt 15e per maand aan Hi. Het zou kunnen dat je een Hi-30 abbo hebt, met de eerste 6 of 12 maanden 50% korting. Met een Hi-30 abbo is je bundeltegoed zo'n 45e per maand schat ik. Neem dit mee naar de volgende maand, en voila: 90.quote:RoD schreef op woensdag 16 april 2008 @ 18:35:
[...]
Misschien moet je dat even aan Hi zelf vragen.
Gezien het feit dat het al een tijd blijkbaar niet lekker werkt, gok ik dat ze bij Hi gewoon aan het prutsen zijn. Hier krijg ik namelijk ook rare waarden te zien.
Ja dat lijkt me ook nogal logisch hequote:ParaNoiMia schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 22:39:
Ik heb net mijn eerste factuur gehad en heb wel degelijk de datakosten doorberekend gekregen die ik zag als ik het saldo opvroeg, ook al heb ik eindeloos online. Ik heb ergens gelezen (maar kan het niet zo snel vinden) dat zolang je nummer niet overgezet is en je wel gebruik maakt van het HI abbo met een tijdelijk nummer de kosten wel worden doorberekend.
Ik heb de afgelopen dagen veel internet gebruikt en tot nu toe zie ik bij het opvragen van het saldo 0,00 euro staan. Het lijkt dus te komen door het bovenstaande.
Hetzelfde geldt overigens voor prepay-porteringen, je Hi abonnement gaat pas in na een succesvolle nummerportering.
Mag ik hierbij even benadrukken dat Hi studenten abonnementen uitsluitend nog mogelijk zijn in Hi winkels (of online, maar dan alleen met CV of nieuw abo). Je kunt wel leuk een Primafoon binnenstappen maar we kunnen daar simpelweg geen "Hi X student" selecteren.quote:HermanA schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 22:44:
Voor de studenten met een Hi-abbonement onder ons: ik ga er vanuit dat het al bekend is, maar blijkbaar heb ik ook een aantal maanden onder een rots geleefd, want ik wist het niet. Ga met je OV langs de tele-toko van Hi, en laat hem omzetten in een student-abbonement. Scheelt weer 20% op je maandelijkse kosten.
Overstappen is ook mogelijk als je huidige contract (Hi abonnement) nog loopt, althans dat is wat ik opmaak uit de Hi website.
Over je eerste alinea: dat mag je. Maar ergens, als Hi-klant en student ligt het volgens mij voor de hand om naar een Hi-winkel te gaan. In mijn beleving zijn die ook veel meer studentgericht.quote:jelle. schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 22:54:
[...]
Mag ik hierbij even benadrukken dat Hi studenten abonnementen uitsluitend nog mogelijk zijn in Hi winkels (of online, maar dan alleen met CV of nieuw abo). Je kunt wel leuk een Primafoon binnenstappen maar we kunnen daar simpelweg geen "Hi X student" selecteren.
Overstappen is ook mogelijk als je huidige contract (Hi abonnement) nog loopt, althans dat is wat ik opmaak uit de Hi website.
Wat dat tweede betreft: inderdaad. Gewoon even binnenlopen, kopie van OV, contractje tekenen. En nog 2 keer weer daar heen gaan om duidelijk te maken dat het de vorige keer niet gelukt is in mijn geval.
Wel leuk trouwens dat als je SALDO naar 1244 SMS't om je saldo op te vragen, je die gewoon in harde euro's te zijn krijgt, niet in procenten.
HermanA wijzigde dit bericht 16-07-2008 22:58 (7%)
Reden: add
Helemaal met je eens, maar toch heb ik regelmatig klanten gehad die een Hi studenten abonnement wilde afsluiten in een Primafoon. Dat was overigens ook mogelijk na de introductie van die abonnementen, maar ergens sinds begin dit jaar niet meer.quote:HermanA schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 22:57:
Over je eerste alinea: dat mag je. Maar ergens, als Hi-klant en student ligt het volgens mij voor de hand om naar een Hi-winkel te gaan. In mijn beleving zijn die ook veel meer studentgericht.
Jeps, viel mij ook op toen ik overstapte van 'normaal' abonnement naar studenten abonnementquote:Wel leuk trouwens dat als je SALDO naar 1244 SMS't om je saldo op te vragen, je die gewoon in harde euro's te zijn krijgt, niet in procenten.
Reg. datum: 26 september 2004
Ik krijg het gewoon in procenten hier...quote:jelle. schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 23:01:
[...]
Helemaal met je eens, maar toch heb ik regelmatig klanten gehad die een Hi studenten abonnement wilde afsluiten in een Primafoon. Dat was overigens ook mogelijk na de introductie van die abonnementen, maar ergens sinds begin dit jaar niet meer.
[...]
Jeps, viel mij ook op toen ik overstapte van 'normaal' abonnement naar studenten abonnement
Dan heb je dus geen studenten abonnement...quote:lennartkocken schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 23:07:
Ik krijg het gewoon in procenten hier...(hi 30 abo.)
Misschien wel meegemaakt wat ik ook heb meegemaakt. Heb je uberhaupt dat ding aangevraagd? Zo ja: weer naar de winkel. Volgende dag nog niet? Weer naar de winkel. Is kut, maar ik heb het ook moeten doen.quote:
Reg. datum: 09 maart 2004
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last