Reg. datum: 15 november 2001
Het grote Next-Gen Console Roddel Topic [Deel 2]
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 15 november 2001
quote:MetroidPrime schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 21:13:
[...]
Ken Kutaragi heeft letterlijk gezegd dat de PS3 gelanceerd wordt tegen een prijs waardoor hij niet geschikt zal zijn voor huishoudens.... bla bla
Volgens mij heeft 'ie gezecht dat ie duur zal worden, niet dat 'ie niet geschikt is voor de huiskamer zo duur. Hoe bedoel je spelen met nuances
Tuurlijk, 60 miljard dollar schuld is best veel, zo'n getal schrikt iedere leek af. Maar Sony heeft wel 33 miljard dollar kapitaal, volgens NYSE:SNE (http://money.cnn.com/quot...shownav=true&symb=SNE). Dus zo diep is het nou ook weer niet. Ik ben het wel met je eens dat deze "prijs" aankondiging weer een Sony truukje is.
Trouwens, door de recent aangekondigde ontslaggolf hopen ze in boekjaar 2008 weer winstgevend te zijn. Maar dan moeten ze naar mijn mening eerst MGM wegtrappen, en betere films uitbrengen
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Maar toen was de ps2 als eerste op de markt (even de DC niet meegetelt omdat die bijna nergens te krijgen was) en kwa de concurrentie pas veel later. Nu komt sony ruim na ms en zitten ze waarscheinlijk met een launchdate die +/- met die van de veel goedkopere revo zal zitten. En dan heb ik het nog maar over japan (waar je al ziet dat de revo heel populair is). Ik ga ervanuit dan sony als laatste hun console wereldweid op de markt heeft.quote:Yonni schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:34:
[...]
Bij de launch van de PS2 gingen ze in Nederland ook voor 1200 guldens over de toonbank. Prijs, prijs, verkoop, verkoop, ze zijn er nog niet. Het is allemaal roddel nog dus
Death of Mother Earth Never a rebirth Evolution's end Never will it mend (blackened)
december - voorjaar 2006?
Tussen de xbox en ps2 zat 2 jaar als ik het goed heb, dat is wel een heel groot verschil.
My grandparents went to Auschwitz and all I got was this lousy t-shirt
quote:Arx schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 21:57:
[...]
Volgens mij heeft 'ie gezecht dat ie duur zal worden, niet dat 'ie niet geschikt is voor de huiskamer zo duur. Hoe bedoel je spelen met nuancesDit waren de worden: "I'm not going to reveal [the PS3's] price today. I'm going to only say that it'll be expensive."
Nee dat klopt wel hoor, stond een keer in een artikel op Gamespot. Hij heeft drie dingen gezegd:
1. Dat hij duur zou worden
2. Dat hij weet dat hij duur wordt, maar dat hij er van overtuigd was dat als iemand hem zou willen, diegene er extra voor zou gaan werken om hem te betalen.
3. Dat de prijs iig bij de lancering, waarschijnlijk te duur zal zijn voor een normaal huishouden.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Speel mee: schuifpuzzle | indiegamer.nl
quote:b3n666 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 18:58:
Geef mij eens een feit wat aanleiding zou kunnen geven dat de ps3 het meeste gaat verkopen. Want zoals het er nu voor staat word het ding waarschijnlijk heel duur (schrikt mensen af) en nu al laten veel devvers de ps3 links liggen (=minder games -> minder aantrekkelijk om te kopen -> minder verkopen).
dat van die devvers komt van zakzak een roddelsite uit japan.
sony trekt developers juist aan ze kunnen nu alles doen wat ze willen.
ruimte zat kracht zat alles.
de ps2 was 1250 gulden mensen sliepen ervoor voor de deur.
sony is gewoon marketing technies zo goed
dat ze je zelfs stront kunnen verkopen.
en ok de xbox heeft nu 200 games in ontikkeling
nou meer dan 50% is vast en zeker te slecht voor woorden.
voor de ps3 is nog ontwikkeltijd zat.
dus die krijgt zijn games wel.
je moet nu gewoon goed kiezen wat je wil hebben
want je kan eigelijk geen miskoop doen
ze zullen alle 3 het uiterste gaan halen uit de volgende generatie.
ik koop ze alle 3 want ik vind ze allemaal vet.
maar ik blijf er van overtuigd dat sony gewoon weer terug slaat.
en zagzag is een onzin site.
i'm your drill instructor for today! any questions?
Je weet dat Sony en Nintendo samen zouden werken maar Nintendo Sony heeft genaaid door met Philips te werken ipv Sony. En toen had Sony zoiets van, we gaan een console maken die de nintendo gaat ownen.quote:
Chickens don't clap!
Hij heeft nadat hij dat gezegd heeft het volgende gezegd: "I'm aware that with all these technologies, the PS3 can't be offered at a price that's targeted towards households". Het zijn letterlijk zijn woorden.quote:Arx schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 21:57:
[...]
Volgens mij heeft 'ie gezecht dat ie duur zal worden, niet dat 'ie niet geschikt is voor de huiskamer zo duur. Hoe bedoel je spelen met nuancesDit waren de worden: "I'm not going to reveal [the PS3's] price today. I'm going to only say that it'll be expensive."
Als het een truukje is(ik heb alleen gezegd dat het een mogelijkheid is, ik heb niet gezegd dat ik dat zelf denk), dan moet Sony op zeer korte termijn met een prijs komen. De opmerkingen die er nu gedaan zijn zullen potentiële kopers mogelijk kunnen afschrikken en zelfs naar de Xbox 360 kunnen weg jagen. Mocht het geen truucje zijn en Sony kondigt de prijs bijvoorbeeld pas een maand voor de lancering van de PS3 aan, dan zal dit hetzelfde effect kunnen hebben. Als een consument zit te wachten op een console die enorm duur blijkt, terwijl een ongeveer even krachtige console voor een fractie van de prijs van de PS3, dan is de keuze om naar de Xbox 360 uit te wijken al snel gemaakt. Als Sony nu al zou aankondigen dat de PS3 zo duur zou zijn, zou het effect minder groot zijn, sommigen kunnen dan nu al gaan besluiten om te gaan sparen voor een PS3. Of de PS3 nu echt zo duur zal worden of niet, Sony is er bij gebaat om de prijs vóór de release van de Xbox 360 aan te kondigen.quote:Tuurlijk, 60 miljard dollar schuld is best veel, zo'n getal schrikt iedere leek af. Maar Sony heeft wel 33 miljard dollar kapitaal, volgens NYSE:SNE (http://money.cnn.com/quot...shownav=true&symb=SNE). Dus zo diep is het nou ook weer niet. Ik ben het wel met je eens dat deze "prijs" aankondiging weer een Sony truukje is.
Met de nadruk op het woord "hopen". CNN heeft onlangs weten te melden dat analisten en de aandeelhouders denken dat de aangekondigde ontslaggolf niet voldoende is om het concern weer op de rails te krijgen. Sinds de aankondiging van de reorganisatieplannen is de koers van het aandeel Sony dan ook flink gedaald.quote:Trouwens, door de recent aangekondigde ontslaggolf hopen ze in boekjaar 2008 weer winstgevend te zijn. Maar dan moeten ze naar mijn mening eerst MGM wegtrappen, en betere films uitbrengen.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
quote:Chester schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 00:14:
[...]
Je weet dat Sony en Nintendo samen zouden werken maar Nintendo Sony heeft genaaid door met Philips te werken ipv Sony. En toen had Sony zoiets van, we gaan een console maken die de nintendo gaat ownen.
Wel graag het hele verhaal vertellen heIn the mid-90s Nintendo of America eased up on its stringent policies on blood and violence. After Sega created the Mega CD (Sega CD in North America) add on for its 16-bit machine, Nintendo initially contracted with Sony to develop an add-on CD-ROM drive for the SNES, but after Sony announced a standalone version of the drive, Nintendo terminated the contract and went with Philips. Nintendo announced their alliance with Philips at the same conference that Sony announced their CD-ROM drive. Nothing happened about the addon drive in regard to the SNES, but Sony took the time and research and began to spin it off into a new product, the PlayStation.
Ipsa Scientia Potestas Est
Touching is Good! | Younha \o/
quote:RayNbow schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 06:40:
[...]
[...]
Wel graag het hele verhaal vertellen he
http://en.wikipedia.org/wiki/Playstationquote:Nintendo asked Sony to develop a CD-ROM add-on called "PlayStation" for the SNES. However after Sony revealed that they were developing it, Nintendo instead went to Philips. This caused Sony to consider abandoning their research, however instead they used what they had developed so far and make it into a full blown console. This led to Nintendo filing a lawsuit claiming breach of contract and attempted, in U.S. federal court, to obtain an injunction against the release of the PlayStation, on the grounds that Nintendo owned the name. The federal Judge presiding over the case denied the injunction.
Chickens don't clap!
Reg. datum: 22 januari 2004
Reg. datum: 27 augustus 2004
quote:
...
Matsushita Electric Industrial Co., Ltd. established the new technology which lowers the production expense of the blue ray disk of the next generation record medium substantially.
Reg. datum: 22 januari 2004
quote:Caboman schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 07:50:
Gaan we hier verder?
PS3
X360
Nintendo REV
Ben wel jaloers op de X360 topic tegenover de PS3 topic.
Grappig waar je naartoe linkt als je de H van HTTP vergeet
De juiste link dan natuurlijk: Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 57
Twee Dee wijzigde dit bericht 05-10-2005 09:39 (4%)
http://moses.gametrailers...d=7827&type=wmv&f
duurt 11 minuten, maar is fantastisch.
XBOX 360 Gamertag NES/GameBoy/SNES/Gamecube/DS Lite/Wii Xbox/Xbox 360 PS1
Microsoft is een software bedrijf hequote:PWM schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 13:47:
Xbox Live Dashboard![]()
http://moses.gametrailers...d=7827&type=wmv&f
duurt 11 minuten, maar is fantastisch.
Eens. Hoe dichter we bij releases komen, hoe erger het moddergooien wordt.quote:YellowNeck schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 22:37:
Een derde deel is niet meer noodzakelijk lijkt mij, aangezien er al aparte topics zijn voor de next-gen consoles. Kan zijn dat jullie daar anders over denken...laat maar ff weten, dan update ik ff de startpost
quote:
PS3 Sucks
PWM wijzigde dit bericht 11-10-2005 20:13 (6%)
bronquote:eNCHANT arm First Xbox360 Game To Use 2 DVDs
It seems eNCHANT arm will be the first Xbox360 game to use 2 DVDs. Could MS have made a mistake using the DVD format instead of HD-DVD? We think the guys who made eNCHANT arm need to talk to Bethesda.
En er zullen nog velen komen. Zou me niet verbazen wanneer er 4 of 6 dvd's uitkomen voor toekomstige spellen op de x360.
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.