Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia | Helia Buikdansen |
Het grote Next-Gen Console Roddel Topic [Deel 2]
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw Topic'Ontwikkelaars keren PlayStation 3 de rug toe'
Op de Japanse website Zakzak werd naar verluidt geschreven dat ontwikkelaars de Playstation 3 links zouden laten liggen ten gunste van de Xbox 360. Automatische vertaalmachines lijken echter weinig van de Japanse tekst te kunnen maken, zodat het niet overal even duidelijk is wat de feiten zijn en wanneer het om geruchten gaat. Omdat de investeringen voor het ontwikkelen voor het Sony-platform volgens ontwikkelaars te hoog zouden zijn - deze lopen op tot ongeveer twintig miljoen dollar - zouden de spelfabrikanten die deze kosten niet kunnen of willen dragen ervoor opteren hun spellen op de Xbox 360 uit te brengen.
Bovendien zal de Playstation 3 beduidend duurder zijn dan de Microsoft-console, zodat ontwikkelaars vrezen voor grote verliezen als de Playstation niet aanslaat en er weinig spellen voor verkocht worden. Een van de grote namen die al een belangrijke stap naar de Xbox 360 gezet heeft is Sega, dat een Playstation 3-versie van het spel 'Condemned: Criminal Origins' geschrapt lijkt te hebben. Er zijn op dit moment naar verluidt slechts 103 spellen in ontwikkeling voor het Sony-platform, terwijl voor de Xbox 360 aan meer dan 200 spellen gewerkt zou worden.
'In the (Japanese) game industry, many people are losing trust in Kutaragi's (CEO Sony Computer Entertainment) non-stop pursue of this evolution, people are leaving PS3 at a rate worse than Nintendo's GameCube era,' zo schrijft Zakzak.
XBOX 360 Gamertag NES/GameBoy/SNES/Gamecube/DS Lite/Wii Xbox/Xbox 360 PS1
Reg. datum: 06 december 2004
http://www.scene.org/~riot/PGR3/pgr3.wmv
Ik vindt het er anders best wel vet uitzien, bewegende delen motionblurred. Mooie omgevingen. Wat is dan wel next-gen?quote:PuDy schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 13:41:
Ik vind die screens van doa4 echt niet next gen eruit zien.
Trouwens:
wes_55 wijzigde dit bericht 30-09-2005 15:59 (66%)
Trouwens:
quote:
al net zoon dom bericht als van de ps3 van van de week op insidegamer.nl
ja veel kleine ontwikkelaars stoppen met ontwikkelen voor ps3.
wat een onzin ok sega canceled codemend.
en inside gamer luld er een verhaal omheen dat ineens veel bedrijven
stoppen met ontwikkelen voor ps3.
pure onzin de grote gamesites die echt iets van sony weten reppen geen woord.
inside gamer weet het ineens wel.
gevolg
tweakers.net neemd het over. jonge jonge.
wat een onzin weten ze hier en gamers te verkondigen
en dan nog niet te spreken over die nerd site tweakers.
sony brengt echt geen vervolg handheld uit volgend jaar.
don't talk shit
PuDy wijzigde dit bericht 30-09-2005 13:42 (86%)
My grandparents went to Auschwitz and all I got was this lousy t-shirt
Nou die motion blurring is toch wel erg goed uitgewerkt..quote:PuDy schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 13:41:
Nou vast een persoon die alles weet gezien zijn taalgebruik.quote:PuDy schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 13:41:
Trouwens:
[...]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Nou nou als een beetje motion blurr al de standaart zet voor next gen gfx. Het ziet er wel mooi uit, maar ik zeg nou niet echt WOW wat enorm mooi.quote:dominic schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 13:42:
[...]
Nou die motion blurring is toch wel erg goed uitgewerkt..
Death of Mother Earth Never a rebirth Evolution's end Never will it mend (blackened)
Reg. datum: 06 december 2004
Reg. datum: 22 januari 2004
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia | Helia Buikdansen |
Nadat ik alle hoop met sonic verloren had na sonic adventure battle 2 op de gamecube, begint er toch weer wat hoop terug te komen naar het zien van het bovenstaande filmpje.
Reg. datum: 27 augustus 2004
quote:ErectionJackson schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 12:11:
Tip: check de nieuwe NBA2K: http://www.xboxyde.com/news_2058_en.html

quote:All the footage, from the video to the screenshots are 100% gameplay. I repeat, these are not cut scenes. These are not an artist's interpretation of gameplay. This is NBA 2K6.

quote:A game that will carry over current-gen features like 24/7, The Crib, The Association, and VIP, adding to that some of the most impressive graphics we've seen to date.

quote:Introducing an all-new graphics engine, the game captures animations down to a player's individual muscle system, depicting true human body movement and incredible details including enhanced sweat technology.
quote:But it's not just the man that makes the mold, it's his clothes, or in this case, the cloth, as the game promises "True-Life" cloth simulation technology to deliver more realistic-looking shorts and jerseys. Add to that the emotion and passion of player faces that animate and natural head-and-eye tracking, and even Kobe Bryant is going to have a hard time figuring out the difference between the 2K6 Kobe and the "I refuse to pass the ball" Kobe who is staring back at him in the mirror (what can I say, Shaq is on the cover, so there has to be a Kobe dis somewhere in the text, right?).

quote:But the players aren't the only ones brought to life as you're going to witness an electrifying crowd complete with 10,000 individual models dispersed throughout the arena. And what better way to capture the atmosphere than through authentic arena lighting arrays sampled from actual NBA venues and a bounce lighting technique called dynamic specularity. Look at the yellow light on Shaq's armpit in the screen below. The light's coming from the yellow court. Amazing.

quote:All of this will be brought home with a new and dramatic broadcast style, including dynamic camera work, and a new camera perspective to bring you closer to the court than Spike Lee…without having to buy a season ticket.

Cabo wijzigde dit bericht 02-10-2005 15:02 (60%)
Reg. datum: 20 juni 2005
quote:Sony EC announces that Ken Kuturagi will hold a conference the 27/10/05 in Tokyo.
Kuturagi will approach there the future of numerical and, well on, Playstation 3 , but it is not all, since Blu-ray, Cell and many other things in report/ratio with the Next-gen console of Sony , will be in the center of the subject.
To go, let us dream a little, can be there will discover one the first playable plays, pûr speculation of my share, but which could become reality if this news is followed.
Kijken wat we te zien krijgen en Playstation 3 voor $400
quote:The next console of show of Sony, PlayStation 3, would be sold (according to a close relation of the Directory of the firm) 400 $, and would leave in one year.
Announced for the year 2007, this new A what to surprise, except its price: it is established on the basis of that of the pack Premium of XboX 360, and would thus play the chart of maximum competition between Microsoft and the creative firm of the walkman.
Knowing that Playstation 3 proposes, of origin, a Blu-Ray reader, Microsoft would have thus a year (starting from the official launching of XBox360, envisaged on next 2 December) to propose more aggressive offers relating to its new console.
Maar dat neem ik met een korreltje zout
Bron Klik hier
Ik zag het inderdaad op IGN, erg vet. Nu nog een voetbalgame die er zo uitziet.quote:
ErectionJackson wijzigde dit bericht 02-10-2005 15:59 (50%)
quote:Slash500 schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 15:13:
Sony Conference eind oktober
Maar dat neem ik met een korreltje zout
Bron Klik hier
Dus de journalist, kent iemand, en die kent weer iemand, en die iemand heeft gehoord dat.....
volledige review:
http://www.heise.de/newsticker/meldung/64507
nederlandse samenvatting:
http://www.ownage.nl/news/9148/
Ze zijn overigens niet heel erg positief moet ik zeggen. Maar hoop ondanks dat dat het wel een groot succes wordt zodat we ook snel de PS3 en Revolution zullen zien
ilovetechno wijzigde dit bericht 03-10-2005 14:37 (9%)
Las al ergens anders dat Heise in het verleden ook al nooit zo positief was over de Xbox in het algemeen. Het hele artikel moet je ook met een grote korrel zout lezen, veel info was ook niet eens juist wat erin stond.quote:Oscar Mopperkont schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 14:31:
Zag in Xbox topic staan dat de de eerste reviews van de 360 komen.
volledige review:
http://www.heise.de/newsticker/meldung/64507
nederlandse samenvatting:
http://www.ownage.nl/news/9148/
Ze zijn overigens niet heel erg positief moet ik zeggen. Maar hoop ondanks dat dat het wel een groot succes wordt zodat we ook snel de PS3 en Revolution zullen zien
quote:Oscar Mopperkont schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 15:44:
Anderzijds is het natuurlijk ook maar de vraag OF je wel echt nieuwe dingen nog kon toevoegen aan de Xbox, daar die al behoorlijk compleet is met het Live gebeuren, en anderzijds of mensen wel op nieuwe functionaliteiten zitten te wachten.
Klopt. De Xbox heeft al een fantastisch LIVE systeem. Deze wordt iets verbetered, maar veel beter kan het gewoon niet.
Het enige wat je kan bedenken is grafisch. Voor de rest is het prima. Playstation heeft op het online gebeuren veel in te halen, over Nintendo nog niet gesproken.
Ik weet niet of iemand zit te wachten op een revolutie, ik denk dat een grote evolutie prima is.
meeste games worden multi platform.
ze hebben alle 3 wat geleerd en nu ga je gewoon iets kopen
wat je lang kun gaan gebruiken.
playstation 3 verkoopt naar alle waarschijnlijkheid weer het meest.
maar boeie sony is een god in japan
en dat kan microsoft nooit worden. project midway is japan niet vergeten van microsoft
en dat doen ze ook niet.
de nextgen 360 revolution en ps3 zullen geen van allen een miskoop worden.
alleen als je er 1 moet kiezen kijk dat welke games je veel aanspreken.
halo 3 mario of metal gear solid.
enzo.
ik koop ze alle 3
maar mijn hartje ligt bij sony.
i'm your drill instructor for today! any questions?
Death of Mother Earth Never a rebirth Evolution's end Never will it mend (blackened)
Reg. datum: 27 augustus 2004
En wanneer blu-ray aanslaat, krijg je ook nog een blu-ray speler voor een koopje.
Terr wijzigde dit bericht 03-10-2005 20:26 (2%)
Reden: De juiste afkorting is MS
Bij de launch van de PS2 gingen ze in Nederland ook voor 1200 guldens over de toonbank. Prijs, prijs, verkoop, verkoop, ze zijn er nog niet. Het is allemaal roddel nog dusquote:b3n666 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 18:58:
Geef mij eens een feit wat aanleiding zou kunnen geven dat de ps3 het meeste gaat verkopen. Want zoals het er nu voor staat word het ding waarschijnlijk heel duur (schrikt mensen af) en nu al laten veel devvers de ps3 links liggen (=minder games -> minder aantrekkelijk om te kopen -> minder verkopen).
quote:Caboman schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:17:
Denk je echt dat ie zoooooooo duur gaat worden? Ze moeten natuurlijk wel in de buurt van MS zitten? Ik ga toch zo ie zo voor een PS3 en misschien zelfs een X360.
En wanneer blu-ray aanslaat, krijg je ook nog een blu-ray speler voor een koopje.
Ken Kutaragi heeft letterlijk gezegd dat de PS3 gelanceerd wordt tegen een prijs waardoor hij niet geschikt zal zijn voor huishoudens. Sony heeft enorm veel geld geïnvesteerd in CELL en Blu-Ray en dit zou weleens kunnen meewegen in de prijs van de console. Sony moet ook nog eens proberen zo snel mogelijk winst te maken op de PS3, Sony zit diep in de schulden(ongeveer $60 miljard volgens CNN) en kan het zich niet veroorloven eerst een hele tijd verlies te draaien op de PS3, de PS2 is momenteel één van de weinige dingen waar ze winst op maken. Bij de introductie van de PS3 zal de winst uit de PS2 wegvallen.
Aan de andere zou Sony dit verhaal over een hoge prijs kunnen verspreiden om de console uiteindelijk tegen een veel lagere prijs te lanceren en de concurrenten daarmee te verassen.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.