Hoofdcategorieën
Topicacties

Het grote Next-Gen Console Roddel Topic [Deel 2]

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 25 december 2003

Ik heb hem (shaky cam), maar de site waarvan ik hem heb gedownload heeft hem opeens niet meer.
Ik had hem hier vandaan.

EDIT:
Kommentaar van die site:
quote:
We originally had a video of the demonstration available for download, but apparently it's for TGS showgoers only and Konami has asked us to take it down. Why? You'd have to ask them. For now, you'll just have to trust us and our account of what we saw. Sorry folks, video had to come down.

Wekko306 wijzigde dit bericht 18-09-2005 22:54 (82%)

irrefutable factual evidence
Reg. datum: 20 mei 2004

MGS4 is het mooiste spel wat ik ooit heb gezien.

Als ik aan deel 3 denk, dan wordt deel 4 misschien ook wel een van de beste games die ik ooit gespeeld heb.

Hmm, wat kan je daar tegenover zetten?

Resident Evil 5 misschien.
...(homer simpson mode) "Doh! die komt ook op de playstation3."

Bekijk de realtime demonstaties van GT5 eens.
Dat is gewoon het allermooiste racespel wat er ooit gemaakt is.

Stel je nu eens in dezelfde trand een Final Fantasy voor..

Best wel stom dat dit allemaal vervolgen zijn, maar who cares?!

Resident evil 5 staat gepland voor december 2006. Tegen die tijd is de PS3 wel uit.

Dan wordt het kiezen...

wil je een spelcomputer?..
of wil je een spelcomputer en een blu-ray speler.. die veel krachtiger is en waar ook nog eens betere games op uitkomen (naar mijn mening, hier beschouw ik alleen aangekondigde games voor zowel ps als xbox).

Nog iets, de mensen die een xbox 360 willen zullen er ook wel een kopen. Je kan ze spellen laten zien die 1000 keer mooier zijn dan MGS4, ze hebben echter principes waar ze aan vast zullen houden.

"One nation under Sony"

quote:
Wekko schreef op zondag 18 september 2005 @ 21:00:
Ik heb hem (shaky cam), maar de site waarvan ik hem heb gedownload heeft hem opeens niet meer.
Ik had hem hier vandaan.

EDIT:
Kommentaar van die site:

[...]

damn, ik heb die op mijn pc staan :P

ik wil hem best hosten, of is dat illegaal?

"One nation under Sony"

I GoT a bike.
Reg. datum: 10 augustus 2004

quote:
ELiA schreef op maandag 19 september 2005 @ 00:02:
[...]

damn, ik heb die op mijn pc staan :P

ik wil hem best hosten, of is dat illegaal?

Nee hoor, host hem via yousendit.com of rapidshare.de

Hij staat niet bij die link die jij geef @ hierboven.

My grandparents went to Auschwitz and all I got was this lousy t-shirt

Reg. datum: 24 september 2003

quote:
ELiA schreef op maandag 19 september 2005 @ 00:01:
MGS4 is het mooiste spel wat ik ooit heb gezien.

Als ik aan deel 3 denk, dan wordt deel 4 misschien ook wel een van de beste games die ik ooit gespeeld heb.

Hmm, wat kan je daar tegenover zetten?

Resident Evil 5 misschien.
...(homer simpson mode) "Doh! die komt ook op de playstation3."

Bekijk de realtime demonstaties van GT5 eens.
Dat is gewoon het allermooiste racespel wat er ooit gemaakt is.

Stel je nu eens in dezelfde trand een Final Fantasy voor..

Best wel stom dat dit allemaal vervolgen zijn, maar who cares?!

Resident evil 5 staat gepland voor december 2006. Tegen die tijd is de PS3 wel uit.

Dan wordt het kiezen...

wil je een spelcomputer?..
of wil je een spelcomputer en een blu-ray speler.. die veel krachtiger is en waar ook nog eens betere games op uitkomen (naar mijn mening, hier beschouw ik alleen aangekondigde games voor zowel ps als xbox).

Nog iets, de mensen die een xbox 360 willen zullen er ook wel een kopen. Je kan ze spellen laten zien die 1000 keer mooier zijn dan MGS4, ze hebben echter principes waar ze aan vast zullen houden.

Hoe weet jij nou weer dat de ps3 sneller word :? owja jouw glazen bol natuurlijk...

Hoe dan ook, ik kan me best voorstellen dat veel mensen geen zin hebben om tot 2007 te wachten totdat sony misschien eens met het idee komt dat de mensen in EU/USA misschien ook de ps3 wel willen hebben. Niet te vergeten dat het apparaat ook nog eens een godsvermogen gaat kosten (als ik hoor dat de kans groot is dat het tussen de 500 - 700 euro zit is voor mij en een hoop andere de lol er snel af) en dat hoor je ook nog dat de games wel eens 80 a 90 euro kunnen gaan kosten (geen idee of dat waar is, ik mag hopen van niet).

Als ik naar de aangekondigde titels op de ps3/xbox360 kijk dan vind ik beide consoles niet echt boeiend. Devil may cry en MGS lijken mij wel leuk maar gt5 en gta boeien mij totaal niet. RE5 komt denk ook naar de revo en dat lijkt me dan veel vetter om met die controller te spelen (Zelfde geld voor zo'n beetje elke shooter op de ps3/xbox360, mikken met een stick heb ik altijd al crap gevonden).

Death of Mother Earth Never a rebirth Evolution's end Never will it mend (blackened)

Reg. datum: 10 juni 2003

Mijn god dat die discussie van of de PS3 of Xbox 360 krachtiger is nog steeds aan de gang is! Nou goed laat ik ook nog maar een keertje meedoen. Laat ik maar meteen zeggen hoe ik het zie: Er is een kans van 95% dat de Xbox 360 grafisch gezien krachtiger wordt als de PS3. De meeste geruchten gaan dat de RSX gpu van de PS3 een 7800GTX chip is, omdat ze vrijwel identiek overkomen. De 7800GTX heeft pixel pipes met 8 vertex pipes. De gpu van de Xbox 360 heeft 48 pipes met een inified shader architecture. Daarnaast heeft die van de Xbox 360 een 10mb buffer en een speciale techniek die ervoor zorgt dat 4x AA (bijna) gratis te renderen is. De 7800GTX is een chip van de huidige nieuwste generatie, Ati heeft meerdere malen bevestigd dat hun gpu voor de Xbox 360 krachtiger is dan welk kaart dan ook die ze deze generatie voor de pc uit zullen brengen. Dat betekent dan dus ook krachtiger als een 7800GTX. Als ik het gewoon ruweg bekijk zou de PS3 gpu zelfs met 32 pipes nog steeds niet krachtiger zijn dat die van de Xbox 360. De PS3 heeft daarnaast wel weer een in theorie krachtiger cpu, maar de vraag is nog maar of die kracht ook echt benut gaat worden. Er gaan al veel verhalen dat de SPE's van de Cell cpu niet echt nuttig en gebruiksvriendelijk zijn. Veel mensen zullen ook denken: als de PS3 duurder is om te maken dan een Xbox 360, hoe kan die dan grafisch gezien minder krachtig zijn? Heel simpel: de blu-ray speler zal in eerste instantie een hoop geld kosten om te produceren, schattingen liggen op +$100 voor alleen al die blu-ray speler. Daarnaast is ook de Cell chip erg duur. De vraag is dus ook maar of Sony de juiste keuzes heeft gemaakt.

Reg. datum: 27 augustus 2004

Jah het is idd nog steeds aan de gang. Voor al die mensen die onzin zitten te praten "oh die MGS4 trailer is toch scripted". Wat versta je onder scripted, het bewijs zegt toch genoeg?

En Dukemaster: Leuk om te weten wat jij ervan vind. Er gaan verhalen dit dat, dat is allemaal stomme speculatie. We weten bijna niks over de PS3, alleen stomme artikelen dat het duurder is en bla bla. Hoe duurder of moeilijk het programmeren het ook is. Dan kan ik ook wel doorgaan dat ik intervieuws heb gelezen van programmeurs die zeggen dat de X360 shit is.

Tot niet toe heeft iedereen een WOW effect bij de PS3, kan dat niet zeggen bij de X360. :r

Turbo Turbo!!
Reg. datum: 22 februari 2001

Jongens..jongens..... hoe vaak moet het nog gezegd worden dat mooie plaatjes alleen de eerste 5 minuten van een spel belangrijk is ;) het gaat om het spel.

Moet wel zeggen dat ik wel onder de indruk ben van de MGS4 video, ziet er goed uit die bejaarde Snake :P

/edit

Ik ga hoe dan ook een PS3 aanschaffen, heb een PSX gehad en heb nu een PS2 en ik heb er veel plezier mee gehad, nu nog steeds :)
En het feit dat je er PSX en PS2 spellen op kunt gaan spelen heeft het bij mij ook een streepje voor op de rest.

ScrooLoose wijzigde dit bericht 19-09-2005 19:02 (33%)

-= PSN ID: ScrooLoose * || * Xbox Live ID: ScrooLooze =- || Snoezig! || Round 1 - FIGHT!!!

Budoka de gozaimasu

ff een vraagie hoor.. ik ben een super game noob.. maar de nieuwe killzone voor de nieuwe playstation.. wordt hij echt zo mooi als in het filmpje? (zeggen ze wel)

iig geloven jullie het?

Nunchaku-do + Yoseikan Budo + Buken Ryu Karate | Fightingarts.nl + Droidnova.com | Marine

You! Cake or Death?
Reg. datum: 14 april 2002

quote:
ZktaS schreef op maandag 19 september 2005 @ 18:52:
ff een vraagie hoor.. ik ben een super game noob.. maar de nieuwe killzone voor de nieuwe playstation.. wordt hij echt zo mooi als in het filmpje? (zeggen ze wel)

iig geloven jullie het?

Het Metal Gear Solid 4 ingame filmpje ziet er al fantastisch uit (imo al iets mooier als Killzone)

Ik denk dat het uiteindelijk wel zo mooi word, maar op dit moment zijn ze nog niet zo ver :)

What's the point of having an Internet connection if you're not using it to look up weird, fucked-up pictures of dirty sex you'd never have yourself?

Reg. datum: 04 oktober 2004

quote:
Caboman schreef op maandag 19 september 2005 @ 18:43:
Jah het is idd nog steeds aan de gang. Voor al die mensen die onzin zitten te praten "oh die MGS4 trailer is toch scripted". Wat versta je onder scripted, het bewijs zegt toch genoeg?

En Dukemaster: Leuk om te weten wat jij ervan vind. Er gaan verhalen dit dat, dat is allemaal stomme speculatie. We weten bijna niks over de PS3, alleen stomme artikelen dat het duurder is en bla bla. Hoe duurder of moeilijk het programmeren het ook is. Dan kan ik ook wel doorgaan dat ik intervieuws heb gelezen van programmeurs die zeggen dat de X360 shit is.

Tot niet toe heeft iedereen een WOW effect bij de PS3, kan dat niet zeggen bij de X360. :r

De MGS4 trailer was scripted B) (als in, alle elementen, hun bewegegingen en de camerastandpunten zijn van te voren geanimeerd door een ontwerper). Maar het was niet pre-rendered.
Wat betreft het wow-effect, misschien heb je de launch van de PS2 niet bewust meegemaakt (misschien was je nog te jong), maar toen hebben ze belachelijk veel claims gedaan (ps2 kan niet naar bepaalde landen worden geexporteerd omdat hij zo krachtig was dat hij atoombom simulaties zou kunnen doorrekenen). Ook lieten ze heel veel prerendered filmpjes zien, en veel realtime effecten (bijvoorbeeld een oud hoofd) die indrukwekkend waren, maar nooit in een spel gebruikt zouden kunnen worden (maximum polygonen in het gezicht, maar geen rekenkracht meer over voor de rest van de omgeving).
Wat bij de ps3 nu ook gebeurd. Het killzone filmpje was duidelijk pre-rendered (er zaten zelfs compositie artifacts in). Alleen het filmpje van de ureal3 engine was realtime: wat even indrukwekkend was als de xbox360 filmpjes. Nu komt dan de realtime mgs4 trailer wat er idd erg indrukwekkend uitziet, maar de overige filmpjes moet je met een korrel zout nemen.

-Er gaat geen dag voorbij-

Even tussendoor.

Ati fans roepen al maanden dat een XX800 veel krachtiger gaat worden dan de 7800...

maar wat bleek nu, hij is helemaal niet krachtiger.

feit:
De RSX kan per klok 105 shaderoperaties uitvoeren.
feit:
Een unified shader architectuur zal dat nooit kunnen halen.

Waarom is de XX800 niet unified vraag je je natuurlijk af...

Ik moet het allemaal zien.

Als metal gear solid 4 realtime is, dan zeggen de xbox360 fans hier dus dat de xbox360 nog beter uitziet (is immers krachtiger, toch?).

Nou, laat me dan een spel zien wat mooier is dan MGS4 en ik hou mijn mond.

"One nation under Sony"

Reg. datum: 10 juni 2003

Bekijk voor de lol eens Gears of War. Dat is tenminste echt ingame. En zo mooi vindt ik dat filmpje van Metal Gear Solid 4 niet, bekijk die muurtextures maar eens... Begrijp me overigens niet verkeerd, het ziet er zeker wel mooi uit. Maar ik wil eerst de game wel eens zien. Bij Metal Gear Solid 3 hadden ze ook zo'n geweldige trailer, maar de game zelf zag er toch echt minder uit als die trailer, zoiezo zag je ook nooit dezelfde actie.

Edit: Misschien leuk voor de geinterreseerde, hier is een filmpje waarin je een klein deel van het productieproces van de Xbox 360 kunt zien: http://www.xboxcore.com/gaming_news/904.html

Dukemaster wijzigde dit bericht 19-09-2005 22:32 (108%)

T@C
Reg. datum: 26 mei 2002

je zit nu alleen maar blind te staren op de specs van zo een ding dat moet je gewoon niet doen omdat je hier alleen maar over kan speculeren, je hebt er nooit zekerheid over. Ik wacht lekker totdat de xbox360/ps3 uitkomen en dan pas kijk ik wat de graphics worden. Hetzelfde verhaal had ik ook gehoord met de ps2 toen die uitkwam van de geweldige graphics en daar is ook maar een deel van uitgekomen.

shop smart shop s-mart

Reg. datum: 27 augustus 2004

quote:
Dukemaster schreef op maandag 19 september 2005 @ 22:04:
Edit: Misschien leuk voor de geinterreseerde, hier is een filmpje waarin je een klein deel van het productieproces van de Xbox 360 kunt zien: http://www.xboxcore.com/gaming_news/904.html

is leuk om te zien :9

PGR3 en GT5 beloofd veel. Hier een filmpje van Formule 1 voor de PS3

Nu met Sony Alpha 300
Reg. datum: 04 oktober 2000

quote:
Caboman schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 19:14:
De PS3 komt spring 2006 uit in Japan de rest weet ik niet. En bijna niemand zit op de X360 in japan te wachten, playstation zit in iedereens hoofd geinjecteerd.

Zoals ik eerder al zei dat de PS3 sterker is, is hier het bewijs dat MGS4 in real-time draaid op PS3 hardware. +video

[...]

Een paar quotes uit een dit artikel

[...]

PS3 - Devil May Cry 4 ook real-time? Hahahaha
http://image.com.com/game...76_20050916_screen001.jpg
Voortaan een thumbnail van maken graag

Jouw posts overstijgen het Fan-boy gehalte nauwelijks. 2 pre-rendered screenshots naast elkaar en dan conlusies trekken. Ach het maakt mij verder niet uit. Ik ben blij met mijn Xbox en Gamecube, en zal het ook zijn met de nieuwe consoles.

Over jou Japan punt. Microsoft zet de Xbox 360 premium in Japan voor ¤ 259,- op de markt. De Premium versie dus. Dat zal toch een hoop Japanners overhalen toch een 360 te halen.
quote:
Caboman schreef op maandag 19 september 2005 @ 18:43:

Tot nu toe heeft iedereen een WOW effect bij de PS3, kan dat niet zeggen bij de X360. :r

Welk Wow effect heb jij het over? En die :r smiley maakt genoeg duidelijk imho.

Waarom toch altijd zo'n gevecht. Wat boeit het allemaal? Microsoft gaat een dijk van een console neerzetten, naar alle waarschijnlijkheid gaan Sony en Nintendo dat ook doen. Dat is toch alleen maar mooi? Waarom zou een console :r zijn?

Heeft de Xbox je hond opgegeten? Verkering gehad met je zus? Wat is er mis met het feit dat we zo 3 mooie consoles hebben?

Ik zie uit naar 2 december. En ook naar Juni volgens jaar. Moge de beste winnen.

PWM wijzigde dit bericht 20-09-2005 13:27 (26%)

XBOX 360 Gamertag NES/GameBoy/SNES/Gamecube/DS Lite/Wii Xbox/Xbox 360 PS1

Reg. datum: 15 november 2001

Ik denk dat het nog weleens behoorlijk lang kan duren voordat de PS3 en Revolution het daglicht zullen zien. Ik vermoed dat de Revolution eerder uitkomt dan de PS3, ergens eind zomer 2006. De PS3 zal denk ik pas eind 2006 of begin 2007 uitkomen. Nog heel veel tijd voor de Xbox 360 om marktaandeel te snoepen dus.

Reg. datum: 24 juni 2004

quote:
kingnbajam schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 13:54:
Ik denk dat het nog weleens behoorlijk lang kan duren voordat de PS3 en Revolution het daglicht zullen zien. Ik vermoed dat de Revolution eerder uitkomt dan de PS3, ergens eind zomer 2006. De PS3 zal denk ik pas eind 2006 of begin 2007 uitkomen. Nog heel veel tijd voor de Xbox 360 om marktaandeel te snoepen dus.
Aangezien noch Sony, noch Nintendo een "vaste" datum hebben geprikt: waarom denk je dat dan? Daar ben ik dan wel nieuwsgierig naar....

quote:
Kolokwint schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 14:11:
[...]
Aangezien noch Sony, noch Nintendo een "vaste" datum hebben geprikt: waarom denk je dat dan? Daar ben ik dan wel nieuwsgierig naar....

Omdat dit Het grote Next-Gen Console Roddel Topic is :9

Roddelen en denken wat er kan. Is leuk, lijkt leuk. Doen :P

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Speel mee: schuifpuzzle | indiegamer.nl

Turn it up loud, captain!
Reg. datum: 07 oktober 2003

quote:
Kolokwint schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 14:11:
[...]

Ubisoft en MoSys(geheugenleverancier van Nintendo) hebben gezegd dat uit hun gesprekken met Nintendo bleek dat ze klaar zijn om voor het einde van het jaar de Revolution in alle drie van de grote console markten te lanceren. MoSys zegt zelfs een lancering in de zomer van 2006 te verwachten. Ubisoft heeft ook gezegd dat ze verwachten dat de PS3 in Japan eerder zal lanceren dan de Revolution, maar dat ze de Amerikaanse lancering aan het einde van 2006 verwachten en de Europese lancering zelfs pas in het eerste of tweede kwartaal van 2007. Natuurlijk hoeft het niet zo te gaan, maar Ubisoft heeft als third-party publisher wel enig zicht in wat er kan gaan gebeuren(er moeten immers spellen klaar staan voor de lancering van beide consoles)..

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Hoepel op!
Reg. datum: 25 februari 2001

quote:
Ubisoft en MoSys(geheugenleverancier van Nintendo) hebben gezegd dat uit hun gesprekken met Nintendo bleek dat ze klaar zijn om voor het einde van het jaar de Revolution in alle drie van de grote console markten te lanceren.

Neem aan dat je bedoelt dat ze klaar zijn om de Rev voor het einde van volgend jaar op alle drie van de grote console markte te lanceren.
Nintendo heeft zelf iig al laten weten in die presentatie van de controller dat de Rev in 2006 komt(zullen ze iig Japan mee bedoelen natuurlijk).

Reg. datum: 25 december 2003

Dat is tenminste wat informatie ja :)
Ik zou het wel erg jammer vinden als er WEER zo'n tijd tussen de launches in de US/Japan/Europa zou zitten voor de PS3 en wellicht de Revolution. Wat dat betreft niks dan hulde voor Microsoft, die lijkt wat dat betreft zijn zaakjes in ieder geval goed voor elkaar te hebben.
It is I, Leclerq
Reg. datum: 03 april 2000

quote:
Wekko schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 14:34:
Dat is tenminste wat informatie ja :)
Ik zou het wel erg jammer vinden als er WEER zo'n tijd tussen de launches in de US/Japan/Europa zou zitten voor de PS3 en wellicht de Revolution. Wat dat betreft niks dan hulde voor Microsoft, die lijkt wat dat betreft zijn zaakjes in ieder geval goed voor elkaar te hebben.

Ik denk dat Microsoft zich heel erg gaat vergissen in die wereldwijde launch, denk dat ze echt een enorme voorraadsachterstand gaan oplopen.

Maar goed hulde als het microsoft echt lukt om een succesvolle wereldwijde launch te houden.

Phenom II X4 955, Gigabyte MA790XT-UD4P, 8GB RAM, XFX Radeon HD4890 XXX, Cooler Master 620m

Hoepel op!
Reg. datum: 25 februari 2001

Als ze voorraadtekorten hebben dan leidt dat vaak alleen maar tit positieve reclame, de console is immers zo populair dat iedereen door zijn voorraden heen is, dan moet het wel een gaaf ding zijn zullen velen denken. Mensen zullen niet kunnen switchen naar een andere next-gen console, want die is er simpelweg niet. Kom je als laatste op de markt met een next-gen en heb je dan geen voorraad dan zullen sommigen toch geneigd zijn om dan maar de andere te nemen omdat ze geen zin hebben om op dat moment te wacthen.

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: