Reg. datum: 25 december 2003
Xbox360 Gamertag <- GTA4
Forum » Spielerij » Hardware & Spielerij Algemeen » Het grote Next-Gen Console Roddel Topic [Deel 2]
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw Topicquote:We originally had a video of the demonstration available for download, but apparently it's for TGS showgoers only and Konami has asked us to take it down. Why? You'd have to ask them. For now, you'll just have to trust us and our account of what we saw. Sorry folks, video had to come down.
Wekko306 wijzigde dit bericht 18-09-2005 22:54 (82%)
Xbox360 Gamertag <- GTA4
"One nation under Sony"
quote:Wekko schreef op zondag 18 september 2005 @ 21:00:
Ik heb hem (shaky cam), maar de site waarvan ik hem heb gedownload heeft hem opeens niet meer.
Ik had hem hier vandaan.
EDIT:
Kommentaar van die site:
[...]
"One nation under Sony"
quote:ELiA schreef op maandag 19 september 2005 @ 00:02:
[...]
damn, ik heb die op mijn pc staan
ik wil hem best hosten, of is dat illegaal?
My grandparents went to Auschwitz and all I got was this lousy t-shirt
quote:ELiA schreef op maandag 19 september 2005 @ 00:01:
MGS4 is het mooiste spel wat ik ooit heb gezien.
Als ik aan deel 3 denk, dan wordt deel 4 misschien ook wel een van de beste games die ik ooit gespeeld heb.
Hmm, wat kan je daar tegenover zetten?
Resident Evil 5 misschien.
...(homer simpson mode) "Doh! die komt ook op de playstation3."
Bekijk de realtime demonstaties van GT5 eens.
Dat is gewoon het allermooiste racespel wat er ooit gemaakt is.
Stel je nu eens in dezelfde trand een Final Fantasy voor..
Best wel stom dat dit allemaal vervolgen zijn, maar who cares?!
Resident evil 5 staat gepland voor december 2006. Tegen die tijd is de PS3 wel uit.
Dan wordt het kiezen...
wil je een spelcomputer?..
of wil je een spelcomputer en een blu-ray speler.. die veel krachtiger is en waar ook nog eens betere games op uitkomen (naar mijn mening, hier beschouw ik alleen aangekondigde games voor zowel ps als xbox).
Nog iets, de mensen die een xbox 360 willen zullen er ook wel een kopen. Je kan ze spellen laten zien die 1000 keer mooier zijn dan MGS4, ze hebben echter principes waar ze aan vast zullen houden.
Death of Mother Earth Never a rebirth Evolution's end Never will it mend (blackened)
ScrooLoose wijzigde dit bericht 19-09-2005 19:02 (33%)
-= PSN ID: ScrooLoose * || * Xbox Live ID: ScrooLooze =- || Snoezig! || Round 1 - FIGHT!!!
Nunchaku-do + Yoseikan Budo + Buken Ryu Karate | Fightingarts.nl + Droidnova.com | Marine
quote:ZktaS schreef op maandag 19 september 2005 @ 18:52:
ff een vraagie hoor.. ik ben een super game noob.. maar de nieuwe killzone voor de nieuwe playstation.. wordt hij echt zo mooi als in het filmpje? (zeggen ze wel)
iig geloven jullie het?
What's the point of having an Internet connection if you're not using it to look up weird, fucked-up pictures of dirty sex you'd never have yourself?
quote:Caboman schreef op maandag 19 september 2005 @ 18:43:
Jah het is idd nog steeds aan de gang. Voor al die mensen die onzin zitten te praten "oh die MGS4 trailer is toch scripted". Wat versta je onder scripted, het bewijs zegt toch genoeg?
En Dukemaster: Leuk om te weten wat jij ervan vind. Er gaan verhalen dit dat, dat is allemaal stomme speculatie. We weten bijna niks over de PS3, alleen stomme artikelen dat het duurder is en bla bla. Hoe duurder of moeilijk het programmeren het ook is. Dan kan ik ook wel doorgaan dat ik intervieuws heb gelezen van programmeurs die zeggen dat de X360 shit is.
Tot niet toe heeft iedereen een WOW effect bij de PS3, kan dat niet zeggen bij de X360.
-Er gaat geen dag voorbij-
"One nation under Sony"
Dukemaster wijzigde dit bericht 19-09-2005 22:32 (108%)
shop smart shop s-mart
quote:Dukemaster schreef op maandag 19 september 2005 @ 22:04:
Edit: Misschien leuk voor de geinterreseerde, hier is een filmpje waarin je een klein deel van het productieproces van de Xbox 360 kunt zien: http://www.xboxcore.com/gaming_news/904.html
quote:Caboman schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 19:14:
De PS3 komt spring 2006 uit in Japan de rest weet ik niet. En bijna niemand zit op de X360 in japan te wachten, playstation zit in iedereens hoofd geinjecteerd.
Zoals ik eerder al zei dat de PS3 sterker is, is hier het bewijs dat MGS4 in real-time draaid op PS3 hardware. +video
[...]
Een paar quotes uit een dit artikel
[...]
PS3 - Devil May Cry 4 ook real-time? Hahahaha
http://image.com.com/game...76_20050916_screen001.jpg
Voortaan een thumbnail van maken graag
quote:Caboman schreef op maandag 19 september 2005 @ 18:43:
Tot nu toe heeft iedereen een WOW effect bij de PS3, kan dat niet zeggen bij de X360.
PWM wijzigde dit bericht 20-09-2005 13:27 (26%)
XBOX 360 Gamertag NES/GameBoy/SNES/Gamecube/DS Lite/Wii Xbox/Xbox 360 PS1
Aangezien noch Sony, noch Nintendo een "vaste" datum hebben geprikt: waarom denk je dat dan? Daar ben ik dan wel nieuwsgierig naar....quote:kingnbajam schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 13:54:
Ik denk dat het nog weleens behoorlijk lang kan duren voordat de PS3 en Revolution het daglicht zullen zien. Ik vermoed dat de Revolution eerder uitkomt dan de PS3, ergens eind zomer 2006. De PS3 zal denk ik pas eind 2006 of begin 2007 uitkomen. Nog heel veel tijd voor de Xbox 360 om marktaandeel te snoepen dus.
quote:Kolokwint schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 14:11:
[...]
Aangezien noch Sony, noch Nintendo een "vaste" datum hebben geprikt: waarom denk je dat dan? Daar ben ik dan wel nieuwsgierig naar....
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Speel mee: schuifpuzzle | indiegamer.nl
Ubisoft en MoSys(geheugenleverancier van Nintendo) hebben gezegd dat uit hun gesprekken met Nintendo bleek dat ze klaar zijn om voor het einde van het jaar de Revolution in alle drie van de grote console markten te lanceren. MoSys zegt zelfs een lancering in de zomer van 2006 te verwachten. Ubisoft heeft ook gezegd dat ze verwachten dat de PS3 in Japan eerder zal lanceren dan de Revolution, maar dat ze de Amerikaanse lancering aan het einde van 2006 verwachten en de Europese lancering zelfs pas in het eerste of tweede kwartaal van 2007. Natuurlijk hoeft het niet zo te gaan, maar Ubisoft heeft als third-party publisher wel enig zicht in wat er kan gaan gebeuren(er moeten immers spellen klaar staan voor de lancering van beide consoles)..quote:Kolokwint schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 14:11:
[...]
Aangezien noch Sony, noch Nintendo een "vaste" datum hebben geprikt: waarom denk je dat dan? Daar ben ik dan wel nieuwsgierig naar....
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
quote:Ubisoft en MoSys(geheugenleverancier van Nintendo) hebben gezegd dat uit hun gesprekken met Nintendo bleek dat ze klaar zijn om voor het einde van het jaar de Revolution in alle drie van de grote console markten te lanceren.
Xbox360 Gamertag <- GTA4
quote:Wekko schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 14:34:
Dat is tenminste wat informatie ja
Ik zou het wel erg jammer vinden als er WEER zo'n tijd tussen de launches in de US/Japan/Europa zou zitten voor de PS3 en wellicht de Revolution. Wat dat betreft niks dan hulde voor Microsoft, die lijkt wat dat betreft zijn zaakjes in ieder geval goed voor elkaar te hebben.
Phenom II X4 955, Gigabyte MA790XT-UD4P, 8GB RAM, XFX Radeon HD4890 XXX, Cooler Master 620m
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.
© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden
Uitgever van: