Hoofdcategorieën
Topicacties

Het grote Next-Gen Console Roddel Topic [Deel 2]

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 12 november 2003

alsof je iets gaat kopen omdat het eerder uitkomt,
terwijl er binnen een jaar iets vetters is.

irrefutable factual evidence
Reg. datum: 20 mei 2004

Ik geil niet op de console,

ik geil op het idee dat ik metal gear solid 4 zit te spelen.
of dat ik een final fantasy zoals in de technische demonstratie zit te spelen.

Van PGR3, of Tiger woods, word ik niet echt "wood"

gears of war zag er leuk uit, een paar maanden geleden, bekijk nu de trailer eens, en zie hoe kaal het is, en hoe flauw de kleuren zijn. Als het net zo leuk wordt als unreal2, dan hoef ik het niet.

..unreal1 daarentegen....

ik moet btw wel een ps3 kopen, want de ps2's zijn dalijk uit de handel en ik wil de rest van mijn leven van al mijn gran turismo's final fantasies, metal gears, tekkens, soul caliburs, etc blijven genieten.
Ik gun dat iedereen!

"One nation under Sony"

Reg. datum: 27 augustus 2004

De PS3 komt spring 2006 uit in Japan de rest weet ik niet. En bijna niemand zit op de X360 in japan te wachten, playstation zit in iedereens hoofd geinjecteerd.

Zoals ik eerder al zei dat de PS3 sterker is, is hier het bewijs dat MGS4 in real-time draaid op PS3 hardware. +video
quote:
In a demonstration at the Konami booth, Kojima, along with MGS4 character designer Yoji Shinkawa, played the trailer -- and then interacted with it in real time.
Een paar quotes uit een dit artikel
quote:
The original Xbox, released in February 2002, has sold 470,000 units in Japan, a fraction of the 18.2 million units of Sony's PlayStation 2, according to game magazine publisher Enterbrain Inc. Nintendo's GameCube has sold 3.8 million units.

Microsoft executives partly blamed the Xbox's late launch for its poor showing. It arrived stores two years after the PlayStation 2.

PS3 - Devil May Cry 4 ook real-time? Hahahaha
http://image.com.com/game...76_20050916_screen001.jpg
Voortaan een thumbnail van maken graag

Terr wijzigde dit bericht 18-09-2005 11:38 (80%)

Ff testen hoe lang een onderti

quote:
ELiA schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 18:26:
En toch! En TOCH,

zijn er mensen die beweren dat de xbox360 even krachtig is als de ps3.

Maar je moet 1 ding onthouden, de xbox is al volgende maand te koop.
De ps3 komt misschien pas over dik een jaar.
de release van Metal Gear Solid 4 staat gepland voor december 2007.

..eind 2007... tegen die tijd heeft microsoft al de xbox 1080 klaar staan.

Microsft wilde hem koste wat het kost zo snel mogelijk op de markt hebben, dit is de prijs die ze moeten betalen. ZO zie ik het. Dit is een mening, geen feit.

Al wordt die mening door zowat de rest van de wereld gedeeld.

Zie die niet als een persoonlijke aanval ELiA, want hoewel ik niet altijd je mening deel vind ik het wel mooi om te zien hoe je gepassioneerd met games en gamen bezig ben. Maar ik wilde je post er even tussenuit pakken omdat ik me soms nogal erger aan bepaalde opmerkingen.

Ten eerste de opmerking over de kracht van de consoles. Ik vind het behoorlijk apart dat dit nog steeds een issue is bij consoles tegenwoordig. PS2 heeft bewezen deze generatie dat het niet uitmaakt welke console krachtiger is, maar dat het om de games gaat. De Xbox kwam wat dat betreft gewoon te laat op gang. Pas na een paar jaar kwamen goede games, terwijl PS2 die al veel langer had. Kracht is dus geen issue. Ik heb zelf ook een Xbox erbij gekocht (heb zelf alle consoles) omdat deze de krachtigste was, maar pas op het moment dat er goede games aankwamen. De graphics hebben me in al die jaren achteraf gezien best weinig geboeid heb ik gemerkt. Je hebt een paar keer een wow-moment en daarna gaat het weer om de game zelf.

Daarnaast wordt ik erg moe van discussies over welke console krachtiger is. Fantastische verhalen over de Cell die overtrokken zijn en waarna blijkt dat het helemaal niet zo'n revolutionaire processor is. Prachtige verhalen over hoe goed de grafische chip in de X360 wel niet is met revolutionaire functies, waarvan blijkt dat niemand de revolutionaire functies nog gebruikt. Schema's van TFlops die nietszeggend zijn (PS2 had x keer zoveel Flops als de Xbox, maar was ook minder krachtig). Verhalen over hoe de X360 3 cores heeft, terwijl developers er maar 1 gebruiken.. Niet alleen kan geen van de partijen bewijzen welke krachtiger is, ook is het niet boeiend. Een Ruby demo is leuk om naar te kijken, maar zegt niets over de console. Een MGS4 demo is ook leuk, maar zegt ook niks over de console en de game. Bij PGR3 shots net zo.

Wat ik uiteindelijk gaaf vind is dat door de concurrentiestrijd er nu in elk geval twee consoles zijn die erg veel kracht onder de motorkap hebben en waarop supergames uit gaan komen. Voor gamers is het te gek dat niet alleen Sony tegenwoordig met een gaaf systeem komt, maar ook Microsoft. Kort door de bocht: wat heb je als console gamer liever, één gave console met veel games, of twee gave consoles met nog meer games? :)

Beide consoles zullen super zijn, daar ben ik van overtuigd. Ik zie er al naar uit om straks op de PS3 te gamen met MGS4, GT5, God of War 2, Heavenly Sword etc. Daarnaast kijk ik ook erg uit naar PGR3, Forza 2, Gears of War, Ghost Recon 3, Ninja Gaiden 2, Dead or Alive Code Chronus etc. op de X360. Geen van al die games zal ik willen missen.

Hopelijk kunnen we hier op GoT inzien dat beide consoles gave dingen zullen kunnen en op beide consoles gave games komen. Ook al spreken games op een bepaalde console je niet echt aan of is het te duur om beide consoles te kopen, dat is nog geen reden om het af te kraken. Ik heb maar één spel voor de GameCube, maar je zult me niet horen roepen dat het de Xbox of PS2 beter is. Er zijn immers mensen die het meest genieten van hun GameCube. Geweldig toch dat die mensen ook plezier hebben aan hetgeen waar we allemaal gek op zijn: games. :) Ik zie zelf nog niet echt de waarde van de nieuwe Revolution controller in, maar dat wil niet zeggen dat ik niet blij ben dat er weer geïnnoveerd wordt in de gamesindustrie. Ook al is het misschien niet direct iets voor mij. Fanboy gedrag is er al teveel op internet (en erbuiten). Ik heb me er zelf ook weleens in verloren, totdat ik door had dat alle consoles hun eigen charme hebben en iedereen op z'n eigen manier van z'n favoriete apparaat geniet. Laten we ajb hier onze positieve ervaringen kunnen delen, zonder dat er nutteloos dingen worden afgekraakt. 8)
Reg. datum: 09 februari 2004

quote:
Caboman schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 19:14:
De PS3 komt spring 2006 uit in Japan de rest weet ik niet. En bijna niemand zit op de X360 in japan te wachten, playstation zit in iedereens hoofd geinjecteerd.

Zoals ik eerder al zei dat de PS3 sterker is, is hier het bewijs dat MGS4 in real-time draaid op PS3 hardware. +video

Dat zegt niks.

Cutscenes / filmpjes zijn altijd mooier dan normaal. Ook al is het in realtime. Vaak zijn die dingen scripted en hoef je daarom met veel dingen geen rekening mee te houden.

Dat resulteert vaak in mooiere graphics.

Es ist so einfach!
Reg. datum: 14 augustus 2001

quote:
ErectionJackson schreef op zondag 18 september 2005 @ 00:21:
[...]
Ten eerste de opmerking over de kracht van de consoles. Ik vind het behoorlijk apart dat dit nog steeds een issue is bij consoles tegenwoordig. PS2 heeft bewezen deze generatie dat het niet uitmaakt welke console krachtiger is, maar dat het om de games gaat.

Amen _/-\o_

Had zelf een Cube vanaf het begin dat ie uitkwam. Jaartje later verkocht en een Xbox genomen.
Nog geen jaar later stond de Gamecube er ook weer en speelde ik daar meer op dan de Xbox (welke uiteindelijk de deur uit ging, speelde er bijna niks meer op).

De spellen op de Cube vind ik gewoon leuker. Kan er ook niks aan doen. Kracht van een console zegt mij ook niks. Gekker nog: ik speel zelfs nog vaak op mn SNES(!)...

Het zijn toch echt de games die het geheel pas echt compleet en af maken... :)

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

hoe zit het met hardware voor deze consoles ? is het mogelijk om een dfp bijvoorbeel op een ps 3 aan te sluiten ?? en een stuurtje dat voor de xbox 1 was ook op de xbox 360 te gebuiken ??

Reg. datum: 20 januari 2000

quote:
TheEvilCuber schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 18:32:
Ik denk dat sony deze keer echt te laat komt. tenminste als ze eind 2006 komen (als de Revolution dan al uit is) Drie is te veel en dat merk je deze generatie al erg, het is een constant gelijkspel geweest tussen de xbox en gamecube. Microsoft snapt dat het niet erg is als je iets mindere graphics hebt zoals de PS2 toendertijd, Als je maar als eerste bent! De xbox360 kom begin December dit jaar, de revo volgende zomer en de ps3 eind dat jaar.. dan is de ps3 te laat. De xbox zal dan gewonnen hebben en de revo zal een nieuw groot marktaandeel hebben gepakt.

Je kijkt veel te veel naar de meningen op internet, de mensen hier... dat zijn early adopters. Met early adopters maak je geen winst, daar zwengel je hooguit de markt mee aan. De grote groep daarna, die is belangrijk, maar dat kost de nodige tijd. Microsoft brengt in dec. XBox360 uit, maar neem maar van mij aan, het gros koopt dat ding volgend jaar pas, en medio 2006 zit je met een installed base waar je als GAME maker wat aan hebt. Want vergeet niet, met 1 miljoen units verkocht wereldwijd heb je als gamemaker een erg kleine markt.

Nu is het wel zo dat als Sony pas eind 2006 komt, de grote massa pas medio 2007 met de ps3 aan de slag gaat. Dus dat zal niet zo zijn, ik denk dat ze met hun Q1 2006 release goed zitten: de massa komt dan in Q4 2006 en dat is precies op tijd.

Verder is het zo dat de tijd dat deze next-gen consoles dermate ingeburgerd zijn dat ze de grote massa aanspreken wel eens wat langer kan duren dan menigeen denkt. Mede omdat ze nogal aan de prijs zijn TOV de Xbox en de ps2, die een fractie kosten van die nieuwe en die ook nog eens een breed scala aan games bieden.

Lead developer of LLBLGen Pro, the productive O/R mapper for .NET
My .NET Blog
Microsoft MVP (C#). PSN ID: EfBe. XBL ID: OtisInf

Hoepel op!
Reg. datum: 25 februari 2001

Je hebt denk ik wel gelijk, maar je zegt zelf ook al dat je er de markt mee kunt aanzwengelen. Als het je lukt om een succesvolle launch te hebben dan krijg je misschien eenn sneeuwbaleffect die ook een tweede lichting mensen aan je console weet te krijgen. Ik denk dat tieners de grootste groep kopers zullen zijn en die kopen denk ik snel wat hun vriendjes ook hebben.
En verder is de groep eraly adapters ook een belangrijke groep omdat dat waarschijnlijk ook de meest kooplustige consumenten zijn. Ik denk dat je beter 1 early adapter kunt hebben qua omzet dan twee mensen die pas laat een console kopen.
Mensen die nu pas een console kopen heb je denk ik nog maar heel weinig aan. Inmiddels worden de huidige consoles niet meer met verlies verkocht, dus je pakt nog wel wat winst, maar erg veel is het denk ik niet meer.

Oveigens denk ik dat de Xbox 360 het in de VS erg goed zal doen. Volgens mij is de huidige Xbox namelijk ook erg populair in de VS. Dus als Sony dan pas heel laat komt in de VS dan denk ik dat ze het een stuk minder zullen doen dan met de PS2.

You! Cake or Death?
Reg. datum: 14 april 2002

quote:
EfBe schreef op zondag 18 september 2005 @ 11:24:
[...]

Je kijkt veel te veel naar de meningen op internet, de mensen hier... dat zijn early adopters. Met early adopters maak je geen winst, daar zwengel je hooguit de markt mee aan. De grote groep daarna, die is belangrijk, maar dat kost de nodige tijd. Microsoft brengt in dec. XBox360 uit, maar neem maar van mij aan, het gros koopt dat ding volgend jaar pas, en medio 2006 zit je met een installed base waar je als GAME maker wat aan hebt. Want vergeet niet, met 1 miljoen units verkocht wereldwijd heb je als gamemaker een erg kleine markt.
.

Ik kijk totaal niet naar meningen op het internet wat betreft de voorspelling van de verkoopcijfers.

Ik denk (en weet vrijwel zeker) dat als Sony 6 maanden na de Revolution komt (en ondertussen al 1 jaar na de xbox360 lauch) er gewoon geen eer meer te behalen is.

Dit ook vooral omdat het ding zeer waarschijnlijk zeer veel gaat kosten, en iedereen ondertussen al een een 360 heeft (want dat is cool) en een revo (voor de game-alto's : :Y)) Dan is er eigenlijk geen markt meer behalve de vaste aanhang. Sony had namelijk deze generatie de Coole games.

Niet dat de Ps3 niet gaat verkopen ofzo, dat komt wel goed (MGS GTA GT en FF zijn winning combo) maar in de race om het meest te verkopen zullen ze het erg krijgen (mits ze dus laat komen, EN duur zijn, anders gaat dit niet op natuurlijk)

Mijn voorspelling:
MS
Nintendo
Sony

kwa verkoop he, ik ben zeker geen MS fanboy (lol god no) en al helemaal geen sony hater (ik vind ze beter dan MS) maar zakelijk heeft MS ze het slim aangepakt.

What's the point of having an Internet connection if you're not using it to look up weird, fucked-up pictures of dirty sex you'd never have yourself?

steampowered.com
Reg. datum: 16 juli 2002

Ik vindt het raar dat iedereen er van uitgaat de de revolution (een half jaar) voor de PS3 uitkomt. Terwijl daar gewoon helemaal niks over bekend is.
Iwata heeft zelfs tegen zijn aandeelhouders gezegd dat de Revolution misschien na de PS3 komt.

Reg. datum: 25 december 2003

Ik betwijfel of de eerdere launch van de Revolution veel schade zal doen aan de launch van de PS3, want volgens mij zijn er niet heel veel mensen die ertussen twijfelen. Ik bedoel, de meeste games op beide consoles zijn toch heel verschillend, op de Revo heb je geen directe tegenhanger van de PS3 hits zoals GTA, MGS, GT..... (nu nog niet tenminste). Dus ben ik benieuwd of de eerdere launch van de Revo veel effect op de PS3 verkoop zal hebben.

Ik denk wel dat het verschil tussen de Xbox360 en PS3 launch in het nadeel van Sony kan gaan werken, want de early adopters zijn over het algemeen ook degenen die de meeste games voor die console kopen (alles zo snel mogelijk hebben, en zo veel mogelijk). Aangezien ik deze 2 meer als echte concurrenten van elkaar zie ben ik nog benieuwd hoe het precies gaat lopen.
Ben er wel van overtuigd dat het alle 3 top consoles worden, en zelf koop ik een Xbox360 of een PS3 en misschien later nog een Revolution (die nu niet meer zo heet :P).
Reg. datum: 24 september 2003

quote:
Gulpen Revenge schreef op zondag 18 september 2005 @ 13:12:
Ik vindt het raar dat iedereen er van uitgaat de de revolution (een half jaar) voor de PS3 uitkomt. Terwijl daar gewoon helemaal niks over bekend is.
Iwata heeft zelfs tegen zijn aandeelhouders gezegd dat de Revolution misschien na de PS3 komt.
Iwata zij toch juist dat de revo niet als laatste zou komen? hoe dan ook, voordat die sony apen de ps3 hier eens uitbrengen is het toch al weer 2007 ofzo...

Death of Mother Earth Never a rebirth Evolution's end Never will it mend (blackened)

Ik lees hierboven meerdere malen dat het om de games gaat.

In dat opzicht kan geen enkele next-gen console ook maat iets winnen, aangezien er op de huidige generatie (ps2 en dergelijke) nog altijd betere games uit zijn.

Dat iets sneller uit komt hoeft helemaal niks te zeggen.
Zo kan ik me nog heel goed de dreamcast herinneren.
Werkelijke toppers, zelfs voordat de PS2 in de winkels lag.

Metropolis Street Racer en Dead or Alive 2 bijvoorbeeld.
Vergeleken met GT2 en Tekken3 waren ze generaties vooruit. Voor iedere race, en fighting game fanaat moet het de hemel op aarde zijn geweest...

En toch was de gedachte om GT3 of een nieuwe tekken te spelen veel specialer bij velen.

Van de andere kant hadden gamers het veel te druk met Vagrant Story, Gran Turismo2, FF IX, Dino Crisis2, Fear Effect, en nog vele anderen (van wat ik me kan herinneren).

Niemand kocht het ding, behalve de "early adopters".

De rest is geschiedenis.

Naja.

Userbases mogen niet onderschat worden.

Fans van de AAA-titels zoals MGS, FF, GT, etc, zullen geen troep kopen waar hun games niet op uit zullen komen. Althans, niet zolang die andere games niks speciaals te bieden hebben.

Bijv. een mario fan. Zou die een xbox kopen ipv een gamecube?
tuurlijk, halo, doa3, ninja gaiden, en -ehm- :) tsjah, andere games die wel leuk zijn :) (weet even niet, srry :P ) zou hij krijgen, maar..
hievoor zou hij:
super mario kart, super mario smash brothers, super mario tennis, super mario golf, super mario sunshine, super mario party 4/5/6, etc etc moeten missen. De kans dat hij dus een xbox ipv gamecube koopt lijkt me erg klein.

Klopt het nou dat de playstation3 al in februari uitkomt?
in dat geval is hij pas 3 maanden later dan de xbox.

"One nation under Sony"

Hoepel op!
Reg. datum: 25 februari 2001

quote:
ELiA schreef op zondag 18 september 2005 @ 17:04:

Sony liet zijn launch toch afhangen van het succes van de 360? Zou die launch floppen dan gingen ze boel niet overhaasten en wordt het een groot succes dan halen ze hun eigen datum naar voren.

Ik hoop dan ook dat de 360 een succesvolle start zal kennen. Dan komt Sony dus eerder met de PS3 en lijkt het mij dat Nintendo ook haast niet achter kan blijven.

Reg. datum: 25 december 2003

Dat hoop ik ook, en daar ga ik ook wel vanuit. Sowieso heeft de Xbox in Europa en Amerika inmiddels een grote aanhang die allemaal niet meer kunnen wachten tot de Xbox360 uitkomt, en ook de games die uitkomen zijn niet de minste (misschien niet op de launch dag, maar toch binnen enkele maanden). Ik zou niet weten waarop de Xbox360 launch zou floppen iig, en ik hoop ook van niet want ik wil alles zo gauw mogelijk :Y)

Als de xbox daarentegen flopt, dan hoeven kunnen zowel nintendo als sony lekker op hun gemak doorontwikkelen.

Gamecube fans krijgen nog onder andere zelda, ik denk dat ze daar wel een vette kluif aan hebben.

Ook PS2 fans worden in de tussentijd niet in de steek gelaten.

Daarom vroeg ik ook welke toppers er op de xbox uitkomen.
Ik zie hier nl. niks wat nog de moeite is om te kopen > http://xbox.ign.com/

Ik begrijp ook wel dat microsoft nu alle focus op de 2e xbox wil leggen, maar toch ben ik blijer met het feit dat de revolution net als de ps 100% backwards compatible zal zijn.

"One nation under Sony"

I GoT a bike.
Reg. datum: 10 augustus 2004

Ik denk dat de launch in Japan een probleem gaat worden:
Quote even mezelf.

quote:
Vergeet ook niet dat de xbox360 een fout maakt bij de launch in Japan. Slechts 7 spellen zullen aanwezig zijn bij de launch (waarvan de helft echt kut; Tetris wtf?) dus ik vrees dat de launch een probleem gaat worden in Japan. Er worden zeker wel meer x360 consoles verkocht dan xbox'en. Maar of het genoeg zal zijn? Ik weet het niet.

My grandparents went to Auschwitz and all I got was this lousy t-shirt

-=PLACEBO=-
Reg. datum: 03 mei 2004

Het lijkt mij sterk dat de launch van de Xbox360 zal gaan floppen. Ten eerste zijn ze de eerste Next Gen, en dus gewild bij de onwetende consument én hardcore gamer.

Verder zal de marketing van Microsoft op volle toeren draaien en zeker resultaten geven. De prijs is daarbij ook niet absurd hoog.

Dookie Fundamentalist

...has a Kirika fetish
Reg. datum: 30 maart 2003

quote:
Ik lees hierboven meerdere malen dat het om de games gaat.

In dat opzicht kan geen enkele next-gen console ook maat iets winnen, aangezien er op de huidige generatie (ps2 en dergelijke) nog altijd betere games uit zijn.

Dus...? Wat is je punt?

Verder, het is nog al overduidelijk dat op de huidige generatie betere games uit zijn, omdat de volgende generatie nog moet uitkomen. Maar dan nog, wat is je punt?

quote:

Bijv. een mario fan. Zou die een xbox kopen ipv een gamecube?
tuurlijk, halo, doa3, ninja gaiden, en -ehm- :) tsjah, andere games die wel leuk zijn :) (weet even niet, srry :P ) zou hij krijgen, maar..
hievoor zou hij:
super mario kart, super mario smash brothers, super mario tennis, super mario golf, super mario sunshine, super mario party 4/5/6, etc etc moeten missen. De kans dat hij dus een xbox ipv gamecube koopt lijkt me erg klein.
Als hij het geld heeft en het er voor over heeft om beide consoles te kopen, dan hoeft ie niet te kiezen. Zeker nu de prijzen van de consoles niet meer zo hoog zijn.

Ipsa Scientia Potestas Est
Touching is Good! | Younha \o/

Reg. datum: 24 september 2003

quote:

Mjah als sony met de ps3 net doet als ze met de psp hebben gedaan (wat mij niet zo verbazen) dan duurt het alsnog een eeuwigheid voordat de ps3 hier ook te krijgen is. Ik hoop wel dat ze voor een soort van wereldwijde launch gaan.

Death of Mother Earth Never a rebirth Evolution's end Never will it mend (blackened)

Reg. datum: 22 januari 2004

quote:
RayNbow schreef op zondag 18 september 2005 @ 17:28:
[...]

Dus...? Wat is je punt?

Verder, het is nog al overduidelijk dat op de huidige generatie betere games uit zijn, omdat de volgende generatie nog moet uitkomen. Maar dan nog, wat is je punt?
Het punt is dat er een grote groep is die zegt dat de kwaliteit van de spellen vóór de graphics gaat. In dat opzicht zou geen enkele nieuwe console direct goed verkopen aangezien de betere spellen meestal pas na een klein jaar uitkomen.

Ik dacht dat Sony de PS3 op z'n vroegst maart 2006 in Japan wilde uitbrengen?
Reg. datum: 25 april 2005

De ps3 komt dus erg laat, ( vind ik dan )
Ps3 eind 2006, Mgs4 pas in december. De gfx lijken nu wel Uber geil maar tegen die tijd zit ik hier al met een Geforce 8 en stellen de gfx van de ps3 niks meer voor.
De ps3 is dus niks voor mij en de prijs die ze voor het apparaat gaan vragen kan ik toch lang niet betalen. En het enige wat de ps3 en xbox360 te bieden hebben zijn wat mooie gfx.
Nintendo doet teminste hun best om wat vernieuwens te bregen, en dat wardeer is heel erg.
En de prijs zou ook redenlijk laag liggen.( lees: 200-250 euro )
Ik ga dus zoals je al kon raden waarschijnlijk voor de revolution.
Trouwens lijkt het mij ook erg gaaf om met een gun te spelen.
Dan voelt het veel realistischer dan waneer je met een 'banaan' (ps3 controller) in je handen zit.
Maar eerst moeten we maar afwachten wat het allemaal word.

steampowered.com
Reg. datum: 16 juli 2002

quote:
booger schreef op zondag 18 september 2005 @ 19:52:
De ps3 komt dus erg laat, ( vind ik dan )
Ps3 eind 2006, Mgs4 pas in december. De gfx lijken nu wel Uber geil maar tegen die tijd zit ik hier al met een Geforce 8 en stellen de gfx van de ps3 niks meer voor.
De ps3 is dus niks voor mij en de prijs die ze voor het apparaat gaan vragen kan ik toch lang niet betalen. En het enige wat de ps3 en xbox360 te bieden hebben zijn wat mooie gfx.
Nintendo doet teminste hun best om wat vernieuwens te bregen, en dat wardeer is heel erg.
En de prijs zou ook redenlijk laag liggen.( lees: 200-250 euro )
Ik ga dus zoals je al kon raden waarschijnlijk voor de revolution.
Trouwens lijkt het mij ook erg gaaf om met een gun te spelen.
Dan voelt het veel realistischer dan waneer je met een 'banaan' (ps3 controller) in je handen zit.
Maar eerst moeten we maar afwachten wat het allemaal word.
Even voor de duidenlijkheid, MGS4 komt pas december 2007.

I GoT a bike.
Reg. datum: 10 augustus 2004

quote:
They did a demonstration with MGS4 on stage by pausing the footage, zooming in and rotating around the Snake model as well as changing various FX and whatnot to show the level of detail (sort of like what EPIC did when they showed UT2007 for ps3 at E3) and to prove the footage is all real-time generated by the PS3 hardware, keep in mind these is on ALPHA Kits, when is all said and done it will look like 10+ times better then this.

pics...

http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20050916/mgs411.jpg

http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20050916/mgs413.jpg

http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20050916/mgs414.jpg

http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20050916/mgs409.jpg

now as we all should know KOJIMA NEVER USES PRE RENDERED STUFF, NEVER USES CG IN HIS MGS GAMES. What you saw in that footage was him showing off the MGS4 IN GAME GRAPHICS ENGINE, basically how the game looks soo far in development. Kojima stated it was 10%.
Weet iemand misschien waar ik dit filmpje/trailer kan downloaden?

PuDy wijzigde dit bericht 18-09-2005 20:44 (5%)

My grandparents went to Auschwitz and all I got was this lousy t-shirt

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: