Hoofdcategorieën
Topicacties

Het grote Next-Gen Console Roddel Topic [Deel 2]

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Discothéque! Boom cha!
Reg. datum: 26 oktober 2001

quote:
MetroidPrime schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 15:43:
[...]

Een racer zou nog wel kunnen. Nintendo zou dan een stuur uit kunnen brengen waar je de nieuwe controller in vast klikt. Voilá, je kunt racespellen spelen. Als je dat niet wil, dan gebruik je de analoge stick uitbreiding voor racespellen en negeer je het hele VR-gedoe. Zoveel knoppen hebben racespellen meestal niet nodig, dus dat zou echt geen probleem moeten zijn.
Inderdaad, en Nintendo zou Nintendo niet zijn als ze daar niet aan gedacht hadden. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Reg. datum: 25 december 2003

Er zijn iig veel uitbreidingen denkbaar, hopelijk kost zo'n 'stuur uitbreiding' niet meteen 80 euro want dat zou ik toch wel erg jammer vinden.
Damn die controller is vet.
Kan je echt heel veel kanten mee op :D
Hoepel op!
Reg. datum: 25 februari 2001

quote:
Wekko schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 15:51:
Er zijn iig veel uitbreidingen denkbaar, hopelijk kost zo'n 'stuur uitbreiding' niet meteen 80 euro want dat zou ik toch wel erg jammer vinden.

Maar je kunt de controller toch gewoon kantelen?

Misschien dat het zo wat inzichtelijker is :)

http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/651/651224/revolution-controller-the-possibilities-20050915064634792.jpg

quote:
Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 17:27:
[...]

Maar je kunt de controller toch gewoon kantelen?

Misschien dat het zo wat inzichtelijker is :)

[afbeelding]

Ah maar natuurlijk :)
Ik dacht even dat het ging om addons die je in die controller kan pluggen zoals bijvoorbeeld die joystick, want als je die steeds extra erbij moet kopen zal dat ook niet goedkoop zijn.
Hoepel op!

Die ad-ons worden alleen gebruikt als het echt noodzakelijk is. Volgens mij krijg je die analoge controller er altijd bijgeleverd (ideaal bij FPS) en zeer waarschijnlijk wordt er ook standaard een soort shell meegeleverd waar je de controller in kunt steken zodat je een meer klassieke controller hebt voor spellen zoals bijvoorbeeld Fifa.

Reg. datum: 06 november 2004

PlayStation 3

Assasin ps3:

http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/651/651359/project-assassin-20050916011909600.jpg

genji ps3:

http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/651/651373/genji-2-20050916025558740.jpg

New Getaway:

http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/651/651390/the-getaway-ps3-20050916045717509.jpg

Gran Turismo 5:

http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/651/651358/vision-gt-20050916010824429.jpg

diOndOrAntt wijzigde dit bericht 16-09-2005 18:25 (15%)

Reg. datum: 27 augustus 2004

GT5 word gewoon "de" racegame voor de de next-gen.

Stamgast @ HGGCT

quote:
Wekko schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 17:39:
[...]

Ah maar natuurlijk :)
Ik dacht even dat het ging om addons die je in die controller kan pluggen zoals bijvoorbeeld die joystick, want als je die steeds extra erbij moet kopen zal dat ook niet goedkoop zijn.

Een rond frame waar je de controller inklikt met als add-on een versnellingsbak en pedalen kan natuurlijk wel weer. Kan je je A en B triggers nog voor speciale dingen gebruiken zoals boost of wapens :9

D'r zijn ieg genoeg combinaties denkbaar als die add-ons een beetje goedkoop te produceren zijn!!!
Z'on hele Mech-assault ( was het toch van de Xbox ) lijkt me persoonlijk ook wel wat _/-\o_

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Ff testen hoe lang een onderti

quote:
diOndOrAntt schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 18:24:
PlayStation 3

Assasin ps3:

[afbeelding]

genji ps3:

[afbeelding]

New Getaway:

[afbeelding]

Gran Turismo 5:

[afbeelding]

Getaway en GT5 zien er goed uit _/-\o_

Eerste twee pics kunnen me niet echt boeien. Veel detail op het hoofdobject, maar geen achtergrond oid. Zegt dus weinig. Laatste twee zijn prachtig 8)
irrefutable factual evidence
Reg. datum: 20 mei 2004

OMG!

Nintendo heeft het weer eens geflikt!!
niet meer normaal man!!!
IK ben weer meteen een nintendo FAN!!!
Mrio here I come!!!

nou even serieus:

een raadseltje..

welk bedrijf kan 2 ideeen ( http://images.google.com/...p;lr=&sa=N&tab=wi ) ( http://images.google.com/...p;lr=&sa=N&tab=wi )
combineren tot 1, en doen alsof ze het persoonlijk hebben uitgevonden, en er mee wegkomen?

Ze hebben behoorlijk veel lef, idd.

Ik vroeg me al af waarom resident evil 5 niet op de gamecube aangekondigd was...

Btw, de ideeen zijn heel erg leuk, revolutionair...hmm..nah, ik heb niet echt het idee dat dit is waar iedereen op zit te wachten.

Respect voor de gast die het mariokart plaatje maakte _/-\o_

achja, de doelgroep zal het wel weer de bom vinden, en daar is niks mis mee :)

Faust wijzigde dit bericht 16-09-2005 19:07 (3%)

"One nation under Sony"

Reg. datum: 21 augustus 2003

Nu ik die revolution controller gezien heb begin ik wel heel benieuwt te worden naar de spellen die ervoor uitkomen. Denk dat de dagen dat er een spel word gereleased voor 3 consoles wel eens afgelopen zouden kunnen zijn. Ik bedoel neem nou een spel zoals Def Jam Vendetta. Hoe zou je de controles daarvan nou een beetje fatsoenlijk kunnen overbrengen naar de revolution controller? Om nog maar te zwijgen over spellen als Splintercell, Prince of persia etc.

quote:
Alabama_man schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 19:07:
Nu ik die revolution controller gezien heb begin ik wel heel benieuwt te worden naar de spellen die ervoor uitkomen. Denk dat de dagen dat er een spel word gereleased voor 3 consoles wel eens afgelopen zouden kunnen zijn. Ik bedoel neem nou een spel zoals Def Jam Vendetta. Hoe zou je de controles daarvan nou een beetje fatsoenlijk kunnen overbrengen naar de revolution controller? Om nog maar te zwijgen over spellen als Splintercell, Prince of persia etc.

ALs het niet flopt, dan wordt het een gadget. Zoals de DS bijvoorbeeld.

Er komen zeker leuke en grappige games uit, maar ze zullen 1 genre zijn denk ik.

Bijv. de stylus, je kan er 100 verschillende concepten voor bedenken, maar als je alle games van de DS een beetje samenvat, dan komt het principe steeds weer op hetzelfde neer.
Wariware is niet zoveel anders dan Feel the magic.

Faust wijzigde dit bericht 16-09-2005 19:14 (20%)

"One nation under Sony"

Alabama_man: Je kan alsnog de gewone controller gebruiken hoor, multiplatform games kunnen dus makkelijk op de Revo neem ik aan. Al zullen de graphics dan misschien minder zijn als de Revo minder krachtig is.

ALiA: Hoe kan je dat nou zomaar zeggen? De besturing is innovatief (al zijn ze niet de allereerste met het concept, ze passen het wel als allereerste echt toe), en de games zullen vast ook rete goed zijn als ze je aanspreken. Waarom zou het dan een flop worden of een pure gadget?

Die PS3 screens zien er wel retestrak uit zeg. Vooral de laatste 2 inderdaad, als we zulke graphics ingame krijgen ben ik een gelukkig man :9~

Wekko306 wijzigde dit bericht 16-09-2005 19:17 (7%)

Reg. datum: 21 augustus 2003

Ach we zien wel wat de tijd ons brengt. Ik ben in iedergeval wel erg benieuwt.

quote:
Wekko schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 19:16:
Alabama_man: Je kan alsnog de gewone controller gebruiken hoor, multiplatform games kunnen dus makkelijk op de Revo neem ik aan.

ALiA: Hoe kan je dat nou zomaar zeggen? De besturing is innovatief (al zijn ze niet de allereerste met het concept, ze passen het wel als allereerste echt toe), en de games zullen vast ook rete goed zijn als ze je aanspreken. Waarom zou het dan een flop worden of een pure gadget?

Die PS3 screens zien er wel retestrak uit zeg. Vooral de laatste 2 inderdaad, als we zulke graphics ingame krijgen ben ik een gelukkig man :9~

ik kijk naar wat ik met de DS zie.

bovendien is het al bijna een jaar uit en de fans roepen nog steeds " wachten jullie maar...als de echte goede games uitkomen"
Mijn DS is heerlijk fris en anders.

In het begin.
Hierna moeten er goede ideeen komen, als dat niet gebeurd, dan zal het een gadget blijven.

"One nation under Sony"

You! Cake or Death?
Reg. datum: 14 april 2002

quote:
Zou je dat vanaf nu altijd kunnen zijn? want als je niet serieus bent irriteer je alleen maar.
quote:

een raadseltje..

welk bedrijf kan 2 ideeen ( http://images.google.com/...p;lr=&sa=N&tab=wi ) ( http://images.google.com/...p;lr=&sa=N&tab=wi )
combineren tot 1, en doen alsof ze het persoonlijk hebben uitgevonden, en er mee wegkomen?

Ze hebben behoorlijk veel lef, idd.

Nintendo zegt helemaal niet dat ze het hebben uitgevonden.

De stick lijkt inderdaad kwa vormgeving op de plaatjes die je geeft maar door de techniek krijgt het een compleet ander doel en gamegevoel.

in·no·ve·ren (ov.ww.)
1 als nieuwigheid invoeren

iets bestaans veranderen en als nieuw invoeren, dat is wat ze doen?

Mag UT2k6 geen rocketlauncher hebben omdat quake 1 die al had?
zolang het geen 1:1 kopie is (functies en vormgeving) is er niks mis mee.

quote:
Ik vroeg me al af waarom resident evil 5 niet op de gamecube aangekondigd was...

Omdat er nog te weinig info over de console is (geen dev kits tot kort geleden)
Hij komt zeer waarschijnlijk wel, tenzij de Revolution grafisch niet toerijkend is.
quote:
Btw, de ideeen zijn heel erg leuk, revolutionair...hmm..nah, ik heb niet echt het idee dat dit is waar iedereen op zit te wachten.

Aan de reacties te zien wel, als je de pols van vandaag een beetje bekijkt zie je dat 80 tot 90% het geniaal vind tegenover 10/20% die het niet ziet zitten (meestal mensen die alleen een plaatje kijken en dan voten)
Daarbij trekken ze nu een gigantische nieuwe markt open, iets wat ze al eerder deden met nintendogs (best verkopende game ever ofzo?) en dit trekt NOG meer mensen :*)
quote:
achja, de doelgroep zal het wel weer de bom vinden, en daar is niks mis mee :)
Mensen die van innovativiteit houden. Dus daar sluit je jezelf van af?

Collaborator wijzigde dit bericht 16-09-2005 19:22 (6%)

What's the point of having an Internet connection if you're not using it to look up weird, fucked-up pictures of dirty sex you'd never have yourself?

Reg. datum: 20 januari 2000

Wat opvalt is de realistische lighting. Die is ECHT een mega stap voorwaards tov de huidige generatie, en IMHO waarom de next-gen games (althans sommige) er zo intens veel mooier uitzien.

(edit) en verder moet ik toevoegen dat ik me zo langzamerhand meer begin te ergeren aan het legertje nintendo fetisjisten hier dan Elia, die soms best wel gelijk heeft.

EfBe wijzigde dit bericht 16-09-2005 19:25 (32%)

Lead developer of LLBLGen Pro, the productive O/R mapper for .NET
My .NET Blog
Microsoft MVP (C#). PSN ID: EfBe. XBL ID: OtisInf

re·vo·lu·tie (de ~ (v.), ~s)
1 omverwerping van een staatsgezag en/of omwenteling van de politieke, sociale en economische verhoudingen
2 radicale verandering, vernieuwing => ommekeer

http://users.ign.com/collection/TheEvilCuber
jij bent degene die zich afsluit van innovatie, aangezien meer dan 93% van de games die je hebt sequels zijn.

Geef mij maar een goede game zoals ICO, het maakt me niet uit dat ik die met mijn handen moet spelen, als het maar leuk is.

Faust wijzigde dit bericht 16-09-2005 19:28 (44%)

"One nation under Sony"

quote:
ELiA schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 19:24:
1 omverwerping van een staatsgezag en/of omwenteling van de politieke, sociale en economische verhoudingen
Jep :D Tof is het hé.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Speel mee: schuifpuzzle | indiegamer.nl

btw, gasten, onthou dat dit maar een forum is.

Jullie, en ook mijn woorden, zullen uiteindelijk (over 3 pagina's ofzo :P ) in vergetenheid raken.

Wat je ook zegt of post, er is niets wat dat kan veranderen.

btw, het is wel gezellig hier.

beetje posten hier en daar, en lachen natuurlijk.

Soms lijken jullie te denken dat het een politiek debat is ofzo :)

achja, wat ik wil zeggen, no offence voor iedereen! ;)

"One nation under Sony"

You! Cake or Death?
Reg. datum: 14 april 2002

quote:
ELiA schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 19:24:

Toppie toch of vind je het geen vernieuwing? voor vernieuwing moest er iets ouds zijn en dat was wat jij postte

quote:

http://users.ign.com/collection/TheEvilCuber

jij bent degene die zich afsluit van innovatie, aangezien meer dan 93% van de games die je hebt sequels zijn.

Ten eerste, met sequels is niks mis, alle sequals die ik speel (behalve die van EA) hebben wel genoeg vernieuwing om een vervolg te rechtvaardigen.(zoals splinter cell 3 en burnout 3)

Ik sluit me nergens voor af wat games betreft, de games uit die lijst heb ik nu, ik heb minstens 8x zoveel spellen (uit)gespeeld. het probleem met veel singleplayer spellen is dat je ze niet snel vaker uitspeeld, en dan gaan ze de verkoop in.
quote:
Geef mij maar een goede game zoals ICO, het maakt me niet uit dat ik die met mijn handen moet spelen, als het maar leuk is.

Als ik Ico ooit een te pakken kan krijgen doe ik dat meteen maar je weet hoe moeilijk die game te vinden is voor een redelijke prijs.

Weet je wat mensen vaak doen als ze weten dat ze fout zitten? dan gaan ze fouten zoeken bij iemand anders, en dat is prescies wat jij nu doet.

What's the point of having an Internet connection if you're not using it to look up weird, fucked-up pictures of dirty sex you'd never have yourself?

haha, nee man!
dit is een grote grap.

Btw, als je ico zo graag wil, als je OV hebt, bij de FRS op het station heb ik hem nog zien liggen laatst. Het was niet de kartonnen versie, maar zo'n blauw doosje. Zou echter niks aan het spel moeten veranderen. good luck iig ;)

innovatie is in ico ver te zoeken; " red de prinses uit het kasteel ", beetje platform en zo.

of je moet het al over de uitvoering en de pace hebben, dat is idd wel innovatief.
Ik hoop dat er nog een keer een spel uitkomt wat me hetzelfde gevoel geeft.

Shadow of the colussus dan maar :)

"One nation under Sony"

Turn it up loud, captain!
Reg. datum: 07 oktober 2003

quote:
ELiA schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 19:04:

Resident Evil 5 is juist uitermate geschikt voor het concept, zolang het spel maar de engine van RE4 gebruikt. De controller is bij het gebruik van de analoge-stick uitbreiding(die er standaard bij geleverd zal worden) zeer geschikt voor first- en third-person shooters, zoals Doom III en Resident Evil 4. Capcom en Nintendo hebben onlangs aangegeven dat er nog een aankondiging komt met betrekking tot RE5 op de Revolution.

quote:
ELiA schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 19:12:
Bijv. de stylus, je kan er 100 verschillende concepten voor bedenken, maar als je alle games van de DS een beetje samenvat, dan komt het principe steeds weer op hetzelfde neer.
Wariware is niet zoveel anders dan Feel the magic.
Je spreekt jezelf weer eens tegen, als het verschillend is, is het niet hetzelfde. Tussen Castlevania Dawn of Sorrow, Meteos, Wario Ware Touched, Nintendogs, Advance Wars Dual Strike, Splinter Cell Chaos Theory en Jump Superstars zit een wereld van verschil, terwijl ze allemaal het touchscreen gebruiken.
quote:
ELiA schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 19:33:
Soms lijken jullie te denken dat het een politiek debat is ofzo :)
Dit is geen politiek debat, maar dit is ook geen topic waar het de bedoeling is om alles af te kraken wat niet door Sony gemaakt is.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Reg. datum: 24 september 2003

Een flamewar uitlokken doe je maar ergens anders. De volgende keer volgen er sancties

Terr wijzigde dit bericht 16-09-2005 20:36 (83%)

Death of Mother Earth Never a rebirth Evolution's end Never will it mend (blackened)

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: