Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia | Helia Buikdansen |
Het grote Next-Gen Console Roddel Topic [Deel 2]
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 27 augustus 2004
Trailer 8.50MB
Low Quality beelden 19MB
High Quality beelden 143MB
Tokyo Game Show 2005 X360 Trailers 20MB

X360 - Fabriek
Cabo wijzigde dit bericht 15-09-2005 14:54 (37%)
de eerste 10? foto's zijn btw dood. Ook de links naar de trailers
Yellowneck wijzigde dit bericht 15-09-2005 14:10 (64%)
Reg. datum: 06 november 2004
What's the point of having an Internet connection if you're not using it to look up weird, fucked-up pictures of dirty sex you'd never have yourself?
Reg. datum: 27 augustus 2004
]
]
]
]
]
]
]
]Fuelke wijzigde dit bericht 15-09-2005 16:55 (8%)
What's the point of having an Internet connection if you're not using it to look up weird, fucked-up pictures of dirty sex you'd never have yourself?
Ik heb geen framedrops in Conker en Grabbed by the Ghoulies hoor...quote:TheEvilCuber schreef op donderdag 15 september 2005 @ 14:57:
Dat ziet er heerlijk uit, nu maar hopen dat Rare de framerate stabiel weet te krijgen, want dat is in alle spellen van ze een zwaktepunt.
"vroeger, toen de HK-topics nog leuk waren zeg maar"
Reg. datum: 27 augustus 2004
quote:Hordo schreef op donderdag 15 september 2005 @ 15:17:
[...]
Ik heb geen framedrops in Conker en Grabbed by the Ghoulies hoor...
Conker op de N64 was een nachtmerrie, de xbox versie had ook veel te veel framedrops voor zon relatief niet veel van de hardware eisende game.
Grabbed by the ghoulies is volgends mij het enige spel wat geen framedrops heeft, maar daar staat dan ook weer tegenover dat het er grafisch niet echt indrukwekkend uitziet.
En dan PDzero, bij de E3 was het echt een drama met 16/24 spelers..
het lijkt net alsof die op 14 fps loopt.
Terwijl het nog steeds de beste multiplayer ervaring is die ik me kan herinneren.
"One nation under Sony"
Vergis je niet, Conker is één van de allermooiste games op de Xbox. Ik had overigens nagenoeg geen last van framedrops.quote:TheEvilCuber schreef op donderdag 15 september 2005 @ 16:35:
[...]
Conker op de N64 was een nachtmerrie, de xbox versie had ook veel te veel framedrops voor zon relatief niet veel van de hardware eisende game.
Grabbed by the ghoulies is volgends mij het enige spel wat geen framedrops heeft, maar daar staat dan ook weer tegenover dat het er grafisch niet echt indrukwekkend uitziet.
En dan PDzero, bij de E3 was het echt een drama met 16/24 spelers..
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia | Helia Buikdansen |
Interessant om te horen dat Microsoft in japan niet voor een value pack mogelijkheid gaat en de xbox gewoon van een harddisk voorziet. Zouden ze overal moeten doen.
AMD Athlon 64 3200+ / MSI K8N Neo Platinum / 1024 mb GeIL pc3200 / Radeon 9800 pro @ xt / Western Digital WD1600JD / Coolermaster CMStacker / Enermax ZM400B-APS / Zalman CNPS7000A-Cu / Artic Cooler Ati Silencer ver 1 /
Death of Mother Earth Never a rebirth Evolution's end Never will it mend (blackened)
Let wel op dat de 280 Euro exclusief belasting is. Maarja, volgens deze url is het btw tarief in Japan 5 procent.quote:b3n666 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 20:12:
En hier word je nog ff extra hard genaaid en mag je 400 euro betalen voor de hdd versie.
Hier zijn de beelden te downloaden van gears of war die in de TGS presentatie zijn weggeknipt (in ieder geval op gamespot) De kwaliteit is niet denderend maar het ziet er indrukwekkend genoeg uit. Een xbox360 exclusive die mijns inziens hoge ogen gaat gooien!
AMD Athlon 64 3200+ / MSI K8N Neo Platinum / 1024 mb GeIL pc3200 / Radeon 9800 pro @ xt / Western Digital WD1600JD / Coolermaster CMStacker / Enermax ZM400B-APS / Zalman CNPS7000A-Cu / Artic Cooler Ati Silencer ver 1 /
quote:oRo schreef op donderdag 15 september 2005 @ 20:19:
[...]
Let wel op dat de 280 Euro exclusief belasting is. Maarja, volgens deze url is het btw tarief in Japan 5 procent.
Hier zijn de beelden te downloaden van gears of war die in de TGS presentatie zijn weggeknipt (in ieder geval op gamespot) De kwaliteit is niet denderend maar het ziet er indrukwekkend genoeg uit. Een xbox360 exclusive die mijns inziens hoge ogen gaat gooien!
In Nederland is ie 399 - BTW dus 340,-.
Aangezien dat ding in Japan wordt gemaakt, is het geeneens zo gek.
XBOX 360 Gamertag NES/GameBoy/SNES/Gamecube/DS Lite/Wii Xbox/Xbox 360 PS1
Death of Mother Earth Never a rebirth Evolution's end Never will it mend (blackened)
400 euro is een hoop geld, maar kijk ook wat je ervoor terugkrijgt. MS is er volgens mij veel aan gelegen om op de moeilijkste markt die er voor een Amerikaans bedrijf is en tevens zo'n beetje de grootste game-markt ter wereld om daar voet aan de grond te krijgen.quote:b3n666 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 20:12:
En hier word je nog ff extra hard genaaid en mag je 400 euro betalen voor de hdd versie.
400 euro voor matige games is idd te veel, je moet echter kijken naar de extra mogelijkheden.
Veel ouders hadden de ps2 'gesponsord' omdat ze dan ook dvd's konden kijken.
Met de xbox zal het net zo gaan, let maar op
"One nation under Sony"
quote:ELiA schreef op donderdag 15 september 2005 @ 22:54:
Ik had gehoord dat de xbox tevens als een (misschien een beetje lelijke) standalone hd-dvd speler kan fungeren. In dat geval zullen veel mensen er best 500 voor neertellen hoor. Vooral in amerika waar ze zoveel hdtv's hebben.
400 euro voor matige games is idd te veel, je moet echter kijken naar de extra mogelijkheden.
lelijk design?
matige games?
omg echt..
Natuurlijk is het jou mening, maar de manier waarop je het brengt
Er zijn op dit moment meer potentiele goede games aangekondigd voor de 360 dan de PS3 simpelweg omdat de xbox 360 er al bijna is. Het design vind ik in ieder geval een stuk beter dan die van de xbox en die van de Ps3 (revo gaat wel weer over allemaal heen
De xbox>>360<< heeft geen HD-DVD afspeel mogelijkheden dacht ik.
Collaborator wijzigde dit bericht 15-09-2005 23:02 (18%)
Succes met HD-DVD's in de 360, kan ie namelijk niet afspelen...quote:ELiA schreef op donderdag 15 september 2005 @ 22:54:
Ik had gehoord dat de xbox tevens als een (misschien een beetje lelijke) standalone hd-dvd speler kan fungeren. In dat geval zullen veel mensen er best 500 voor neertellen hoor. Vooral in amerika waar ze zoveel hdtv's hebben.
Ten eerste heeft de Xbox 360 (voorlopig) geen HD-DVD drive en ten tweede overschat je de toegevoegde waarde van HD-DVD voor de meeste mensen. Om het verschil tussen HD-DVD/Blu-Ray en DVD te kunnen merken, heb je een TV(of monitor) nodig die geschikt is voor HD-resoluties. Heb je dat niet, dan heb je niets aan HD-DVD/Blu-ray. In de VS, waar HD-TV momenteel "aanslaat", heeft nog maar 8% van alle huishoudens een TV die geschikt is voor HD-TV. In Europa is dat aantal veel kleiner. De meeste huishoudens moeten dus eerst een nieuwe TV kopen voordat ze wat aan de nieuwe standaarden hebben. Bij DVD duurde het twee jaar voordat het een succes werd, bij de beide opvolgers zal het, vanwege de noodzaak van een HD-TV om verschil te merken, veel langer duren.quote:ELiA schreef op donderdag 15 september 2005 @ 22:54:
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
dat spel komt ook naar de ps3.
naar mijn mening is DMC4 beter dan de xbox360 lineup.
naar mijn mening is MGS4 beter dan de xbox 360 lineup.
naar mijn mening lijkt de xbox360 op een goedkope pc, niet op een console, de verwijderbare zijplaten versterken dit gevoel voor mij.
naar mijn mening staat de xbox 360 in geen enkele woonkamer.
naar mijn mening staat de ps3 dat ook niet (misschien de zwarte).
naar mijn mening is PGa tour, en PGR3 niet een reden om 400 euro uit te geven.
naar mijn mening staat hier http://xbox360.ign.com/ geen enkel spel wat 400 euro verantwoord.
Waar ik wel 400 euro aan uit zou geven naar mijn mening is een nieuwe Final Fantasy, die net zo mooi uitziet als de film van deel 7.
Wat de rest betreft, er zijn veel next gen games, maar de hele volgende generatie zijn er hooguit een stuk of 5 die FF, Ico, GT, GTA of MGS op de PlayStation2 kunnen evenaren.
Graphics maken geen reet verschil. Anders was de xbox1 nu king.
...naar mijn mening dan.
"One nation under Sony"
quote:MetroidPrime schreef op donderdag 15 september 2005 @ 23:16:
[...]
Ten eerste heeft de Xbox 360 (voorlopig) geen HD-DVD drive en ten tweede overschat je de toegevoegde waarde van HD-DVD voor de meeste mensen. Om het verschil tussen HD-DVD/Blu-Ray en DVD te kunnen merken, heb je een TV(of monitor) nodig die geschikt is voor HD-resoluties. Heb je dat niet, dan heb je niets aan HD-DVD/Blu-ray. In de VS, waar HD-TV momenteel "aanslaat", heeft nog maar 8% van alle huishoudens een TV die geschikt is voor HD-TV. In Europa is dat aantal veel kleiner. De meeste huishoudens moeten dus eerst een nieuwe TV kopen voordat ze wat aan de nieuwe standaarden hebben. Bij DVD duurde het twee jaar voordat het een succes werd, bij de beide opvolgers zal het, vanwege de noodzaak van een HD-TV om verschil te merken, veel langer duren.
jammer genoeg klopt hier helaas helemaal niks van.
jij kan er echter niks aan doen, niemand kan er iets aan doen, gewoon omdat jullie het niet weten.
Maar hierna weten jullie het wel.
quote van de dag:
"je hebt geen dure hdtv nodig om het verschil tussen HD-DVD/Blu-Ray en DVD te kunnen merken"
ja ja, zullen jullie wel posten in jullie onwetenheid etc.
geniet nog even ervan.
nog heel even dan.
jammer maar het heeft lang genoeg geduurd, hier komt de realiteit, recht in je gezicht:
http://www.cornbread.org/FOTRCompare/
wat je ziet als je met je muis eroverheen gaat is precies wat je nu op je televisie zou zien, in de 'oude' resolutie.
als je er niet met de muis op staat, dan zie je de '1film op 2 dvd9's'-versie , die normaal zo goed uit ziet. Ik bedoel, 3 uur film op 18 GB is toch wel goede kwaliteit, niet?
okee, op 1920*1080 is het nog mooier, maar zelfs op normale resolutie is het jaren verder dan dvd's.
Als er in elke willekeurige winkel op 2 gewone tv's lord of the rings naast elkaar gedraaid zou worden, en er zou staan:
links: Philips DVD speler en
rechts: Panasonic Blu-ray speler
... niemand, maar dan ook niemand zou nog een dvd speler kopen (tenzij hij arm is natuurlijk), als hij het verschil in kwaliteit zag.
Ik ben bang dat jullie degene zijn die HDTV content onderschatten
(ipv dat ik het overschat).
btw, op de frontpage, doe me een lol en stop eens met posten, "ik wil geen blu ray want je ziet het verschil toch niet op mijn normale televisie"
bij voorbaat dank.
btw, alles wat hierboven staat is alleen mijn mening, er mogen geen feiten aan ontleend worden, stelletje mierenne*kers!! (
Faust wijzigde dit bericht 15-09-2005 23:31 (3%)
"One nation under Sony"
Wow, niet alleen weet je overal alles vanaf... nu blijk je ook nog in de toekomst te kunnen kijken. Maar vijf goede spellen in de hele volgende generatie? Dat is inderdaad niet echt veel.quote:ELiA schreef op donderdag 15 september 2005 @ 23:17:
Wat de rest betreft, er zijn veel next gen games, maar de hele volgende generatie zijn er hooguit een stuk of 5 die FF, Ico, GT, GTA of MGS op de PlayStation2 kunnen evenaren.
games.blog
Now playing: Chrono Trigger, Phoenix Wright
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.