Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Het grote Next-Gen Console Roddel Topic [Deel 2]
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicNiet om het een of ander maar er word al een aantal jaren gebruik gemaakt van echte mensen met sensors op hun lijft voor het animeren van bewegingen. Veel realistischer kun je het dus niet krijgen.quote:Roamor schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:21:
[...]
Dat zou wel mooi zijn inderdaad. Het beter animeren van menselijke bewegingen zou een grote stap zijn in de spelwereld. Sommige spellen doen dat al heel goed, zoals HL2, maar vaak ziet het er nog houterig uit.
Maar waar haal je vandaan dat de Next Gens dit gaan gebruiken? Ik zie namelijk alleen dat ze awards winnen etc, maar geen concrete plannen (namen van games/consoles)?
Death of Mother Earth Never a rebirth Evolution's end Never will it mend (blackened)
Is iemand het hier niet mee eens?
jep, ik ook niet, ik vind dat het wel een spelletje moet blijven, zoals PGA tour, of dat fantasiespel. Het moet leuk blijven bedoel ik.
Die MGS4 screenshots hebben veel te veel detail
geef mij maar de commodore 64
"Kojima Productions, the Konami subsidiary headed up by Metal Gear Solid producer Hideo Kojima, has announced that its Tokyo Game Show showing for Metal Gear Solid 4 will consist of a trailer running on actual PS3 hardware. The site makes it clear that we won't be getting target rendered footage, but actual PS3-generated footage."
(bron www.ign.com en www.konamijpn.co.com)
God of war is nog niet realtime getoond, als dat wel zo is, dan draaide hij maar op 10% van de xbox, aangezien de devkits dit maar hebben eh?
Faust wijzigde dit bericht 14-09-2005 18:02 (41%)
"One nation under Sony"

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia | Helia Buikdansen |
quote:ErectionJackson schreef op woensdag 14 september 2005 @ 18:10:
Moet snel eten, maar wilde deze nog even met jullie delen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
damn, ik wist dat de nieuwe zelda zou gaan rocken.
Ik ga voor de revolution als ik dit zie
"One nation under Sony"
quote:ELiA schreef op woensdag 14 september 2005 @ 17:56:
God of war is nog niet realtime getoond, als dat wel zo is, dan draaide hij maar op 10% van de xbox, aangezien de devkits dit maar hebben eh?
??
God of war?
xbox?
@ post hierboven..omg,,
Collaborator wijzigde dit bericht 14-09-2005 18:36 (5%)
What's the point of having an Internet connection if you're not using it to look up weird, fucked-up pictures of dirty sex you'd never have yourself?
quote:ELiA schreef op woensdag 14 september 2005 @ 18:32:
[...]
ErectionJackson wijzigde dit bericht 14-09-2005 18:37 (3%)
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia | Helia Buikdansen |
Kameo? Voor welk systeem is dat?quote:ErectionJackson schreef op woensdag 14 september 2005 @ 18:10:
Moet snel eten, maar wilde deze nog even met jullie delen:
Reg. datum: 14 maart 2002
en later voor de X box en nu hebben ze hem weer door geschoven..
rare maakt echt vette spellen.. maar zelda blijft no1
AMD xp2800 Barton , Asus A7N8X-X NF2 , 260 GiG hd 7200 rpm, ATI X800 pro, 1250 DDR 333 Ram, dvd fikker
O ik editte net m'n bericht hierboven.quote:Oscar Mopperkont schreef op woensdag 14 september 2005 @ 18:36:
[...]
Kameo? Voor welk systeem is dat?
Als je het niet weet; het is die wat op de nieuwe unreal engine draait.
"One nation under Sony"
quote:ELiA schreef op woensdag 14 september 2005 @ 18:58:
god of war voor de xbox is een van de mooiste spellen.
Als je het niet weet; het is die wat op de nieuwe unreal engine draait.
god of war is voor de PS2.
Leer eens lezen en schrijven
niet de xbox.
De graphics daarvan zijn best mooi ja, maar kwa detail mist er nog wel het een en ander.
Collaborator wijzigde dit bericht 14-09-2005 19:03 (11%)
What's the point of having an Internet connection if you're not using it to look up weird, fucked-up pictures of dirty sex you'd never have yourself?
gears of war idd.
shit, dat krijg je ervan als je buitenkomt :'-(
toch maar iets meer me op mijn kamer voor de pc opsluiten
het ziet er echt heel mooi uit, gears of war dus.
met xbox bedoel ik ook 360, sorry hiervoor.
het woord xbox is voor mij hetzelfde als playstation
bijv. "Ik zit op de playstation te spelen" (ps1>ff7)
-en-
"ik zit op de playstation te spelen" (ps2>gta san andreas)
-en-
"ik zat vandaag in de trein te playstationen" (psp>mg:acid)
ik heb een nieuw spel voor de playstation zeg ik ook ipv ik heb een nieuw spel voor de playstation twee. Idem voor xbox 360. Hoop dat het duidelijk en samenhangend is
"One nation under Sony"
quote:ELiA schreef op woensdag 14 september 2005 @ 18:32:
[...]
Het gaat gewoon om Kameo voor de XBOX 360
Nog meer screens hier: klik
[ My System ][ My Tweakblog ][ WoW: Zeror @ Al'Akir realm ]
ik denk dat ik mijn mening over de xbox 360 maar eens moet herzien./.
edit: mgs4 related,
op ign staat dat kojima zegt dat je dit keer weer met "een raiden" speelt, maar dat het nu wel cool/vet/etc zal zijn.
Als je het mij vraagt dan speel je dit keer met gray fox.
Alleen is er een probleempje, in de us versie is de stem van grayfox die van een afro amerikaan, maar grayfox/ninja zelf is blank.. ze kunnen dus niet de originele voiceactor gebruiken.
Snake/bigboss op de screenshots lijkt een beetje op heihachi mishima :P!!
Faust wijzigde dit bericht 14-09-2005 20:21 (70%)
"One nation under Sony"
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Echt waar hoor.
In een racespel is het wel leuk, maar MGS of final Fantasy, die hebben componisten die muziek schreven voor de passage's in het spel. Beter dan hun zal je nooit muziek erbij kunnen zetten.
Hmm, alhoewel, als je de piano versies van FFX gebruikt, of de orkestversies, dat zou wel weer cool zijn...
maarja, voor een rpg is het compleet nutteloos, hier draagt de gemaakte muziek bij aan de sfeer en de spelervaring. Ik ben bang dat er weinig overblijft als je jullie favo erin zet, mr dj tiesto... ik voel me nu al misselijk worden
genoeg gespammed
Btw, alan wake komt naar de ps3.
"One nation under Sony"
Reg. datum: 27 augustus 2004
Death of Mother Earth Never a rebirth Evolution's end Never will it mend (blackened)
quote:ELiA schreef op woensdag 14 september 2005 @ 20:17:
Het ziet er iig zeker strak uit.
ik denk dat ik mijn mening over de xbox 360 maar eens moet herzien./.
edit: mgs4 related,
op ign staat dat kojima zegt dat je dit keer weer met "een raiden" speelt, maar dat het nu wel cool/vet/etc zal zijn.
Als je het mij vraagt dan speel je dit keer met gray fox.
Alleen is er een probleempje, in de us versie is de stem van grayfox die van een afro amerikaan, maar grayfox/ninja zelf is blank.. ze kunnen dus niet de originele voiceactor gebruiken.
Snake/bigboss op de screenshots lijkt een beetje op heihachi mishima :P!!
De hoofdrol is voor Snake, Raiden speelt ook een rol maar is hoogst waarschijnlijk niet speelbaar.
Hideo heeft vanaf het begin gezegd dat niemand anders dan Solid Snake de hoofdrol zal hebben.
quote:Mutatie schreef op woensdag 14 september 2005 @ 23:50:
[...]
De hoofdrol is voor Snake, Raiden speelt ook een rol maar is hoogst waarschijnlijk niet speelbaar.
Hideo heeft vanaf het begin gezegd dat niemand anders dan Solid Snake de hoofdrol zal hebben.
Inderdaad.
Kojima maakt altijd vage trailers om de speculatie op gang te brengen en iedereen op het verkeerde spoor te zetten.
Zo'n beetje de hele E3 trailer ging er juist over dat Snake (in welke vorm dan ook, Solid, Liquid, Solidus) de hoofdrol heeft.
Reg. datum: 04 oktober 2004
Hier ene bron die zegt dat gears of war nog maar 1 cpu gebruikt:
oneup
Hoewel ik het niet erg geloof, omdat de audio al automatisch schijnt gedaan te worden op de 2de cpu.
Bronquote:-Among 3 cores in Xbox 360 CPU (codenamed "PX"), Core 0 is primary and Core 1/2 are secondary. Core 0 is fully usable by a game program. Core 1 and Core 2 are shared by a game program and the Xbox 360 system. Network stacks, services, drivers such as a USB driver run on those secondary cores. 5% computation usage of both core 1 and core 2 are reserved by the system.
-The XMA (modified WMAPro) decoder in the southbridge chip can decode 256 XMA channels at the same time. Though the compression rate is variable, 1/8 is just enough for typical usage. After decoding, all software sound processing (multi-channel mixing, 3D surround sound, Dolby Pro Logic II/Dolby Digital 5.1 encoding) are done on CPU Core 2. When it processes 256 channels at the same time it costs 25% load of Core 2.
-Er gaat geen dag voorbij-
Project Gotham Racing 3

Resident Evil 5

Als Capcom het er zo uit kan laten zien in-game, denk ik dat ze samen met Gears of War de mooiste game voor de X360 tot nu toe hebben. Er zijn overigens ook prachtige nieuwe shots van Ninety nine nights verschenen, maar het is nog niet zeker of die in-game zijn. Dan heeft het ook weinig zin om ze te laten zien
Reg. datum: 29 januari 2004
http://news.bbc.co.uk/1/hi/technology/4247822.stm
USA al op 22 november.
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.