MSN Messenger 7 final - ervaringen *

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 7.814 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-04 21:24

potatox

unz unz unz

SithWarrior schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:08:
En die nieuwe voice clip verstuur optie is er ook uit gehaald, want die kan ik nergens meer terug vinden.

http://www.mess.be/_pictu...essenger75-voice-clip.gif

(dat dus)
Opties->Beveiliging->Voiceclips mogen worden verzonden...etc.. aanzetten maybe?

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-05 15:54

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

_PoTaToX_ schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 23:38:
[...]

Opties->Beveiliging->Voiceclips mogen worden verzonden...etc.. aanzetten maybe?
Nou wijs jij hem even aan voor me dan in deze nieuwe build? ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.strikerz.net/~vincent/plaatjes/voiceclip.JPG

Hier boven een print screen van mijn beveiligings scherm.

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

SithWarrior schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 00:35:
[...]

Nou wijs jij hem even aan voor me dan in deze nieuwe build? ;)

[afbeelding]

Hier boven een print screen van mijn beveiligings scherm.
Daaaar:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/potatox/opties.PNG
Zeker weten dat je build 244 draait? --> http://members.home.nl/potatox/MsnMsgs.msi

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-05 09:00

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Mijn ervaring is op zich positief, ik MSN niet zo erg veel maar het is wel mooi dat je nu ook kan zien bij wie je nog in de lijst staat :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:41

Magic666

No one's neighbour!

over die build 244: bij de options --> connections -->advanced settings kun je uitvinken dat ie een log bestandje bij moet houden. Alleen als ik dat uitvink en vervolgens MSN weer opstart staat er vrolijk dat bestandje weer op mijn dektop en is die optie weer aangevinkt!

Iemand datzelfde "probleem'? (of al tegen een oplossing aangelopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35475

Update:
------------

Op dit moment heeft de creator van Customess de XPI-package verzonden naar de programmer. Het is nu een kwestie van uren totdat de Got/Fok-smileypack erin staan.

Check eerdere bericht van mij om te zien wat de bijbehorende codes zijn voor de smileys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-05 19:35
Ok, vraag: ik heb het forum afgezocht en blijkbaar heeft niemand dit probleem (1):

MSN 7.0 nieuwste versie.

- Op kantoor heb ik standaard de tekst: @work erbij staan.
- Thuis heb ik er GEEN tekst in staan. "Type hier een persoonlijk bericht..."

Als ik op kantoor afmeld, en thuis aanmeld, staat er voor alle andere mensen nog "@work" achter!!
Echter, in mijn eigen MSN, staat er dus "type een persoonlijk bericht..."

Ik heb mezelf toegevoegd in de lijst om te kijken of dit zo is, en wat schets mijn verbazing? Ik zie mezelf in de MSN lijst dus ZONDER tekst! En alle anderen MET tekst!?

Klinkt bekend? Als ik vervolgens in het veld "type een persoonlijk bericht" klik en dan weer <ENTER> geef (dus eigenlijk niks wijzig), dan is mijn tekst wel weg! (Bij de anderen dus).

Erg irritant want ik krijg steeds de vraag of ik nog op kantoor ben, terwijl ik dat dus niet kan zien!

Probleem 2:

Visitekaartjes. Leuke optie, maar niet echt werkend. De voorkant ziet er prima uit van iedereen, maar als ik de achterkant bekijk (met GSM nummer e.d.), dan zie ik van NIEMAND die gegevens. Ook mensen die er echt wel telefoonnummers in hebben staan. Ik zie alleen maar het emailadres.
Ik heb nu zelf mijn mobiele nummer toegevoegd, en je raadt het al; NIEMAND ziet mijn nummer. What the *piep* is er aan de hand? Ik heb verder niente problemen met webcam, filetransfer, chatten, spelletjes...alles doet het goed en snel.

Iemand een idee? Ik weet niet precies hoe lang dit al speelt overigens.

Windows XP SP2 NL
MSN 7.0 NL build 816

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Voor het eerste probleem, is dat bij mensen die ook al online waren toen jij op je werk zat met @work vervolgens ging jij offline, hun bleven online en jij kwam vervolgens thuis online?

Nieuwe MSN 7 build kan trouwens nooit kwaad :)

[ Voor 12% gewijzigd door SithWarrior op 08-08-2005 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
SithWarrior schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 20:39:
Voor het eerste probleem, is dat bij mensen die ook al online waren toen jij op je werk zat met @work vervolgens ging jij offline, hun bleven online en jij kwam vervolgens thuis online?

Nieuwe MSN 7 build kan trouwens nooit kwaad :)
Nee, dat is ook met mensen die nog niet online waren helaas...
En nieuwe build? Van 7.0 final is dit de nieuwste build...816...paar dagen geleden nog erop gezet, maar ik weet zeker dat ik het daarvoor ook al had.

Meer opties? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Oh ja sorry, ik las over die 0 heen achter die 7 ik dacht dat het 7.5 was die je geinstalleerd had.

Hoe zet je MSN uit, knal je windows uit of zet je eerst MSN uit? als je dat laaste niet doet wil het met sommige zaken ook niet helemaal flex gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100430

Bij mij werkt MSN 7.0 of 7.5 niet !
Ik heb alles geprobeerd, maar niets werkt:
gescand op virussen, spyware, eraf gehaald en alle threads uit het register. Opnieuw geinstalleerd, werkt prima, maar zodra ik het programma open, bevriest de pc en kan ik niets meer doen!

Ik heb een p4, 2,4
Windows XP Pro, Expl. 6.0
Avast
Sygate

Yahoo Messenger werkt probleemloos by the way...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Ik heb hier een vreemd probleem wat ik nog niet eerder ben tegengekomen:

Normaal ben ik ingelogd zonder administratorrechten, wat voor mij goed werkt. Nu zit ik nog steeds met msn 7.0 build 777, wat verouderd is. Msn meldt terecht dat er een nieuwe versie beschikbaar is, maar dat ik met adminrechten moet inloggen. Als brave gebruiker doe ik dit, maar msn ziet niet meer dat er een nieuwere build beschikbaar is :? Ook als msn met 'run as' laat draaien, wordt er geen nieuwere build gezien. Heeft iemand een idee wat er aan de hand is?

Ik heb daarnaast ook nog msn plus 3.54.132, de nieuwste build tot nu toe.

Kan ik nu gewoon msn opnieuw van het internet afhalen en installeren over de oude installatie heen? Ik zie het namelijk niet zo zitten om al mijn instellingen van msn plus opnieuw te doen...

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Yes je kan het gewoon allemaal over elkaar heen installeren zonder dat er settings verloren gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
SithWarrior schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 11:02:
Oh ja sorry, ik las over die 0 heen achter die 7 ik dacht dat het 7.5 was die je geinstalleerd had.

Hoe zet je MSN uit, knal je windows uit of zet je eerst MSN uit? als je dat laaste niet doet wil het met sommige zaken ook niet helemaal flex gaan.
Nope, ik meld MSN af, en dan sluit ik Windows af. Dus idd wordt MSN door Windows shutdown afgesloten, niet door mezelf. Ik meen me te herinneren dat ik MSN wel eens heb afgesloten eerst; geen verschil...

Blijkbaar heeft niemand van jullie dit ooit meegemaakt... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-04 16:24

neevedr

Dat was ik niet!

Weet iemand hoe je de updaterequest kan uitschakelen, ik wil namelijk niet updaten van MSN 6.2 naar 7 maar krijg wel de melding dat er een nieuwe versie uit is.

Meer info: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/317670/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138850

Is het mogelijk om de emoticons in je msn LIJST uit te schakelen?
Het is nogal hinderlijk dat je al die dingen in je lijst ziet... onoverzichtelijk en het maakt je lijst onnodig langzaam.

Ik weet dat je ook de emoticons kan uitschakelen bij je opties, maar dan heb je ze helemaal niet meer.. ook niet tijdens het tikken, dit is ook weer niet de bedoeling.

Wie weet het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

MSN Messenger 7.5 final is uit, build 299 is het geworden. Hier te downloaden:
http://g.msn.nl/7MENL_NL/NL/INSTALL_MSN_MESSENGER_DL.EXE
Among the new features are Dymanic Backgrounds and Voice Clips. Dynamic Backgrounds fill your MSN Messenger conversations and subtly animate during the conversation. Voice Clips allow you to send short audio clips (15 secs max) to your friends on MSN Messenger.

New audio improvements mean talking over MSN Messenger is far improved from recent versions.

You can also do the following:

Start a conversation with a contact: msnim:add?contact=@hotmail.com

Add a contact to your contact list: msnim:chat?contact=@hotmail.com

Send an invitation to start a video conversation: msinm:voice?contact=@hotmail.com

Send an invitation to start a voice conversation: msinm:video?contact=@hotmail.com

[ Voor 73% gewijzigd door potatox op 23-08-2005 22:42 ]

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Zucht beta tijden lang geen bug gezien en nu is de final en nu kom ik instant de eerste tegen. Als je je main venster maximaliseerd en dan op X je drukt (dus dat hij in je taakbalk komt te staan) en je opent hem dan weer door op icon in je task balk te klikken dan opent MSN in een venster voor een paar mili sec. om daarna naar rechts uit te breiden om het hele scherm te vullen.

Een klein bugje, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:02
is ie alleen voor Windows XP geschikt... :?

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Yes alleen voor XP, sterker nog alleen voor XP met minimaal SP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
nah dan schiet lekker op met mn win2k bak dan :)
dan maar ff op werk testen..daar word wel XP SP2 gebruikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-04 20:57
Best geinig als je je verveelt die spelletjes in MSN, maar wat ze nou weer verzonnen hebben?!
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/65176/full.jpg
Dit is toch aanstoot gevend? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

InSPiRE schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 22:24:
Best geinig als je je verveelt die spelletjes in MSN, maar wat ze nou weer verzonnen hebben?!
[afbeelding]
Dit is toch aanstoot gevend? :p
Dat is om die teenmoeders van de breezah-generatie tegen te gaan, eindelijk is MSN maatschappelijk verantwoord :P

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesystem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-05 10:35
You can also do the following:

Start a conversation with a contact: msnim:add?contact=@hotmail.com

Add a contact to your contact list: msnim:chat?contact=@hotmail.com

Send an invitation to start a video conversation: msinm:voice?contact=@hotmail.com

Send an invitation to start a voice conversation: msinm:video?contact=@hotmail.com
Iemand enig idee hoe je dit moet gebruiken? Heb geprobeerd in een html bestand te zetten, maar dat wil (mij) niet lukken

• Powerrick153
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11-2020
Het is misschien al gezegd... maar kon het zo snel niet vinden.

MSN 7.5 werkt op zich goed hier... het enige wat ik niet voor elkaar krijg is de beginstatus te veranderen. De vorige versie startte netjes op met afwezig... deze steeds met online. Weet iemand hoe dit te veranderen?

• potatox

potatox

unz unz unz

thesystem schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 23:40:
[...]

Iemand enig idee hoe je dit moet gebruiken? Heb geprobeerd in een html bestand te zetten, maar dat wil (mij) niet lukken
Een quote ergens van:
code:
1
 <A HREF=msnim:chat?contact=someone@hotmail.com>msg me </A>

[ Voor 56% gewijzigd door potatox op 25-08-2005 01:35 ]

--

• yonexfreak
Powerrick schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 01:28:
Het is misschien al gezegd... maar kon het zo snel niet vinden.

MSN 7.5 werkt op zich goed hier... het enige wat ik niet voor elkaar krijg is de beginstatus te veranderen. De vorige versie startte netjes op met afwezig... deze steeds met online. Weet iemand hoe dit te veranderen?
wat bij mij wel werkte in een oudere versie wwas je aanmelden..je naam etc goed zetten en dan afmelden te doen ipv msn af te sluiten :)

try it....

• thesystem
Ah, dan was mijn fout om het in firefox te proberen. Je krijgt dan de melding dan msnim geen geregistreerd protocol is. Moet je dat zelf ergens toevoegen, of zou dat bij een update misschien wel werken?

• Powerrick153
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11-2020
yonexfreak schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 08:34:
[...]

wat bij mij wel werkte in een oudere versie wwas je aanmelden..je naam etc goed zetten en dan afmelden te doen ipv msn af te sluiten :)

try it....
Hartelijk bedankt... Je moet afmelden doen in MSN zelf, en dan krijg je keuze menu hoe je je wil aanmelden. Ziet er strak uit... net als dat nieuwe inlogscherm.

• SithWarrior

SithWarrior

Ja en beter nog het is niet aan windows account / messenger rommel gekoppeld. dat maakt het helemaal mooi :)

• potatox

potatox

unz unz unz

Heb nu ook ff Google Talk (beta) geïnstalleerd. Wat ziet dat er schoon en lekker uit.
Afbeeldingslocatie: http://www.google.com/talk/images/client.gif
Heb gelezen dat ze proberen om andere protocollen ook in google talk te doen. Nu hopen dat msn protocol erook in kan. Dan stap ik denk ik wel over :)

--

• thesystem
Nja, maar een van de grootste nadelen zal dan waarschijnlijk toch blijven, het afwezig zijn van webcam/audio/filetransfer met gebruikers van het msn netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-05 22:05
De msn 7.5 geeft problemen dus bij mij,maar ik wil de msn7 eerst helemaal deinstaleren en dan 7.5 er opnieuw opzetten.
Mijn vraag is nu,als ik dat doe ben ik dan al mijn zelf toegevoegde smilys kwijt?(bewegende)
Msn Plus heb ik en kan ik zo laten neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Hmm nog even een tipje voor iedereen, MSN 7.5 wil soms niet starten als je datum en tijd van je computer niet goed staan, dan meld ie soms ook niet meer aan. (het wordt steeds gekker met die software)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-05 16:33

Steffy

Ayreonaut

Geen idee of ik hier goed zit maar een topic openen heeft weinig zin denk ik. Sinds een paar dagen, zondag dus heb ik constant het probleem dat msn niet kan aanmelden, als het wel wil is het van korte duur. Ik snap er echt niks van, het is van groot belang dat het werkt want vriendin op afstand is een dure grap om de hele tijd te bellen en te smsen dus ik zou graag willen dat het werkt. Maar nu ff duidelijke uitleg hoe en wat.

Ik had op een bepaald moment een virus, ik gebruik geen scanner, niet nodig scande af en toe met een gratis scanner ff maar in 5 jaar tijd maar 2 keer een virus gehad, trojaanse paardjes niet mee gerekent. Maar goed, dat virus was het probleem niet, want dat heeft er minstens een maand op gestaan voordat ik er achter kwam en tot die tijd geen probleem. Virus was niet te verwijderen en mijn systeem was broodnodig aan een clean install toe. Dus WinXP erop. Pro voor de duidelijkheid.

Ik alles erop gezet, eerste keer booten, gelijk het geouwehoer van dat het systeem hersteld was van een ernstige fout 8)7 kreeg het er niet uit dus nogmaals een format. Toen was het goed en alles erop gezet, eerst msn 7 die stond nog op de F partitie maar sinds de clean install kan ik met mijn account niet meer op msn komen, ieder ander wel maar ik niet, ook vrienden van mij proberen maar het werkt niet, hij geeft de meest uiteenlopende fout codes maar niks waar je wat aan hebt. Er is niks veranderd, voorheen geen firewall en nu ook niet, vraag me niet hoe je een systeem clean houdt zonder die scan en firewall rommel maar het lijkt mij altijd prima. Maar msn werkt gewoon niet :( Web messenger ook niet, als je er ff doorheen komt dan is het voor een uurtje of wat voordat je er keihard weer uit gegooid wordt, waar ligt dat ik godsnaam aan, het is account gebonden want ik kan inloggen met alles behalve met mijn eigen adres :'(

Iemand enig idee? Bij MSN reageerd er niemand als je ze het probleem voorlegt, die zien vast de bui al hangen en nee ik wil geen ander adres, dit heb ik al op een paar maanden na zo lang msn bestaat dus het is een oudje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99760

Steffy schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 20:42:
het is account gebonden want ik kan inloggen met alles behalve met mijn eigen adres :'(
en dit heb je alleen op je eigen pc? op andere pc kan je gwoon inloggen en uren chatten?

een vriend van mij had ook zoiets, ik heb niet kunnen ontdekken wat het probleem was, cookies verwijderen hielp een keer, de keer erna niet meer, toen MSN automatisch aanmelden aanvinken hielp ook een keer en toen weer niet meer.

uiteindelijk deed ik format en nu zijn alle vage problemen met MSN en de hoofdaccount weg.

edit: alleen c formatteren en verder geen virusproggie hebben is niet zo slim. doe dan zo een 1 maand trial bekend virusproggie(kaspersky, norton, mcafee whatever) vlak na EN ervoor de format of zo.

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 99760 op 07-09-2005 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Het werkt nu toevallig wel, ff afkloppen ;) maar het doet op geen enkele pc. Dat is het vreemde. En die virusscanners, ik scan af en toe ff maar ga het er niks opzetten, ik download zelden of nooit wat en uit ervaring weet ik dat het niet nodig is maar goed dat is het probleem niet want zo werk ik al jaren en nog nooit problemen gehad, alleen sinds de format is het mis, dat snap ik dus niet want mijn pc staat totaal los van mijn account 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Steffy schreef op woensdag 07 september 2005 @ 11:48:
Het werkt nu toevallig wel, ff afkloppen ;) maar het doet op geen enkele pc. Dat is het vreemde.
raar dan, kweet het ook niet, op geen enkele pc zeg je, ik neem aan dat je het over computers heb die NIET op je woonadres staan? dus andere provider, IP, computer enzovoorts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Ik zal het proberen zodra de rommel weer plat ligt, toevallig werkt het nu weer maar gister avond kon ik er uren niet op komen en het leuke is dat mijn ieder ander account wel op dat moment op msn kan komen op deze pc. Maar goed, ik wacht af tot het weer mis gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Steffy schreef op woensdag 07 september 2005 @ 12:32:
Ik zal het proberen zodra de rommel weer plat ligt, toevallig werkt het nu weer maar gister avond kon ik er uren niet op komen en het leuke is dat mijn ieder ander account wel op dat moment op msn kan komen op deze pc. Maar goed, ik wacht af tot het weer mis gaat.
zoals ik al zei, zo een dergelijk geval heb ik ook gehad MAAR zijn account (die het dus niet deed) kon hier bij mij thuis zonder problemen inloggen, en iedereen op die probleempc kon online komen behalve hijzelf (af en toe had ie geluk en kwam ie online).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Nu ik MSN 7.5 Build 299 gebruik heb ik regelmatig dat m'n laptop ontzettend traag is. Als ik dan kijk naar het gebruik van m'n CPU zie ik dat deze voor 99/100% in gebruik is door het programma msnmsgr.exe Opnieuw installeren heeft geen zin want ook dan houdt ik dit probleem. Iemand een idee ?

Afbeeldingslocatie: http://mvc.savagetiger.org/GoT/images/CPU.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
MVC schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 18:43:
Nu ik MSN 7.5 Build 299 gebruik heb ik regelmatig dat m'n laptop ontzettend traag is. Als ik dan kijk naar het gebruik van m'n CPU zie ik dat deze voor 99/100% in gebruik is door het programma msnmsgr.exe Opnieuw installeren heeft geen zin want ook dan houdt ik dit probleem. Iemand een idee ?

[afbeelding]
Wat zijn je specs?
Heb je wel de originele versie vanaf msn.nl gedownload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

welk versie PLUS heb je geinstalleerd? sponsor geweigerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

theovds schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 20:21:
[...]

Wat zijn je specs?
Heb je wel de originele versie vanaf msn.nl gedownload?
Specs:
Asus A3E Intel Centrino Pentium M740 1,73Ghz
512MB Windows XP Pro SP2
MSN heb ik gedownload vanaf messenger.msn.nl ik gebruik geen msn plus.

[ Voor 10% gewijzigd door MVC op 09-09-2005 21:27 ]

• bakkiepleur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-08-2021

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

Msn werkt ... maar me scherm afbeeldingen worden weergegeven in zwart wit met strepen erdoor heen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Weet iemand waar ik van die dynamic backgrounds kan vinden? Die karpers ben ik nou wel zat :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Laatst online: 05-05 13:59
Msn werkt hier tot nu toe nog perfect (7.5) *klop klop* , Verbruikt 13mb ram, en geen cpu, en ik heb nog geen problemen ermee ondervonden. Dus wat mij betreft weer een geslaagde update..
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Laatst online: 21:12

inXs

known as inXs

Heeft iemand al gehad dat een totaal onbekend iemand tegen je praat? Er opent zich soms een gespreksvenster, van wel elke keer dezelfde persoon, waarin meerdere mensen toegevoegd staan, deze stuurt vervolgens allemaal buzzers (die hier gelukkig uitstaan) en vervolgens hangt msn...

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-03 14:29

sjaakaq

It might get loud

Hmm helaas werkt iTunes 5 + Nieuwste MSN niet echt lekker samen...geen zieltjes meer winnen voor "mijn muziek" dus ;)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

inXs schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 20:37:
Heeft iemand al gehad dat een totaal onbekend iemand tegen je praat? Er opent zich soms een gespreksvenster, van wel elke keer dezelfde persoon, waarin meerdere mensen toegevoegd staan, deze stuurt vervolgens allemaal buzzers (die hier gelukkig uitstaan) en vervolgens hangt msn...
zijn het allemaal onbekenden van je?

• inXs
  • Laatst online: 21:12

inXs

known as inXs

Anoniem: 99760 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 23:56:
[...]

zijn het allemaal onbekenden van je?
Ja ken er geen1 van.

superB

• SithWarrior

SithWarrior

Je kan natuurlijk bij privacy bovenste vinkje aanzetten en dan kan alleen iemand je nog bericht sturen die accepted zijn.

• NLsandman
  • Laatst online: 21-02 09:10
Een kennis van mij heeft het volgende probleem met het msn contact personen scherm, deze is helemaal doorzichtig, het chat scherm is wel normaal.
Hoe is dit te herstellen want kan met geen mogelijkheid zo'n optie vinden in msn.

• SithWarrior

SithWarrior

Dan heeft hij vast MSN plus ofzo geinstalleerd waar daar mee kunt je dit bewerk stelligen

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op donderdag 07 april 2005 @ 10:02:
[...]

Dat niet alleen, maar messenger+ zal straks niet meer alle banners etc verwijderen stond laatst op de site.
Daar is een mooie patch voor, maar ik wilde hem posten toen ik een mooi rood dingetje met blauwe tekst zag...

google eens wat, het heet gewoon wat het is :9 :X

• TheZeroorez
  • Niet online
NLsandman schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:03:
Een kennis van mij heeft het volgende probleem met het msn contact personen scherm, deze is helemaal doorzichtig, het chat scherm is wel normaal.
Hoe is dit te herstellen want kan met geen mogelijkheid zo'n optie vinden in msn.
kijk bij 'Plus!' dan opties daar ergens staat het 'doorzichtigheidseffect' dat is hem

ik weet het niet precies meer doordat ik geen plus meer gebruik B)

• TheovdS
TheZeroorez schreef op woensdag 14 september 2005 @ 20:37:
[...]

kijk bij 'Plus!' dan opties daar ergens staat het 'doorzichtigheidseffect' dat is hem

ik weet het niet precies meer doordat ik geen plus meer gebruik B)
Plus! -> Voorkeuren -> Contactlijst -> Doorzichtigheidseffect -> 0%

Anoniem: 127429

Klopt het dat we in de 7.0 de add-banner niet kunnen verwijderen ?

Anoniem: 127429 schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 19:16:
Klopt het dat we in de 7.0 de add-banner niet kunnen verwijderen ?
niet helemaal, je bedoelt dat Patchou is gestopt met ondersteuning om banners weg te halen. maar er zijn nog talloze tooltjes op i-net die de banners van 7.0 of zelfs 7.5 kunnen weghalen. ik kan je geen url of naam geven ivm regels van GoT maar een beetje informeren of rondzoeken levert je nog wel wat op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

Anoniem: 99760 schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 19:58:
[...]

niet helemaal, je bedoelt dat Patchou is gestopt met ondersteuning om banners weg te halen. maar er zijn nog talloze tooltjes op i-net die de banners van 7.0 of zelfs 7.5 kunnen weghalen. ik kan je geen url of naam geven ivm regels van GoT maar een beetje informeren of rondzoeken levert je nog wel wat op....
Indeed ... thx ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:08

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Ervaring rijker met MSN 7.5

Ik kan niet aanmelden op het msn netwerk en het invoeren van mijn email adres is op magishce wijze enorm traag. password daarin tegen gaat prima.... heel appart. na reinstall nog niet gefixed te hebben ben ik wreer terug op 6.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Laatst online: 21-02 09:10
Bedankt voor de tips, het probleem zat hem inderdaad in messenger plus.
Had niet gezien dat het op die pc draaide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154991

edit: probleem opgelost

[ Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 154991 op 20-09-2005 20:56 ]

• 2_05
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-05 16:07
Ik ontvang de laatste tijd geen meldingen meer van dat iemand on-line komt of iemand een bericht verzend (dat popupje rechtsonder). Eerst dacht ik dat het door alle meuk kwam, maar nu alle meuk weggegooit, msn gerepareerd en nog steeds geen meldingen. En het vinkje om dit aan te zetten is toch echt wel aangevinkt. Vindt het toch wel vervelend als ik nie doorhep dat sommige personen online zijn. (msn 7.5)

Edit: Eigenlijk werkt geeneen melding meer zie ik nu, winks, nieuwe e-mail, geluidje bij nieuw bericht. Hoe kan dit?

[ Voor 15% gewijzigd door 2_05 op 28-09-2005 23:06 ]

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04 18:53
Staat je status misschien op de een of andere manier op "bezet"? Wat jij beschrijft past normaal gesproken het best bij een status die op "bezet" staat.

• SithWarrior

SithWarrior

Er is weer een nieuwe MSN 7.5 build uit: 7.5.0306
Alleen maar bug fixes, en voor wie het boeiend mocht vinden :P

- The "Get a Webcam" link now hides together with your MSN Display Picture.
- The upgrade mechanism through patching will not show a Repair/Remove dialogue first anymore.
- The Chinese version of MSN Messenger now correctly says "Most popular Dynamic Backgrounds" instead of "Data Packets" and "Pixie" instead of "Virtual Dog" (WTF?!). In the same version, the Voiceclip error message and tooltip now match.
- The dialing dialogue will now show up when you're on a dialup, disconnected, and trying to sign in.
- The Korean version now supports contact cards.
- MSN Messenger now goes easy on the CPU you left it running on with pending IMs, when you sign in on another machine later.

Anoniem: 156171

Ach, mijn MSN 7.0 (Wave 11 Glas skin) werkt nog perfect. Dus waarom upgraden naar 7.5 .. :) Maar nu eerst ff de nieuwe msgplus versie downloaden.. :P

• SithWarrior

SithWarrior

Ze hebben toch niet voor niets een nieuwe versie uit gebracht :P 7.0 is net zo tele tubie achtig als 7.5 dus dat maakt weining verschil denk ik ( minus de bugs)

• 2_05
JeroenM_tbs schreef op woensdag 28 september 2005 @ 23:25:
Staat je status misschien op de een of andere manier op "bezet"? Wat jij beschrijft past normaal gesproken het best bij een status die op "bezet" staat.
Ja, ik sta idd standaard op bezet 8)7 en als ik m online zet doet ie t weer ja. Stom dat je dat nergens zelf kan instellen dat ie dan nog steeds berichten moet geven :?

• Joen
"Bezet" gebruik je als je niet gestoord wilt worden, dus dan is het best logisch dat je geen meldingen krijgt.
Overigens als je ooit uitgelogt bent geweest, vervolgens weer inlogt met daarbij aangevinkt "Automatisch melden" dan zul je altijd anagemeld worden emt de status die je in eht aanmeldvenster in MSN Messenger hebt gebruikt. Misschien dat dat ook nog een punt van aandacht is voor je. ;)

• 2_05
JeroenM_tbs schreef op donderdag 29 september 2005 @ 17:38:
"Bezet" gebruik je als je niet gestoord wilt worden, dus dan is het best logisch dat je geen meldingen krijgt.
Overigens als je ooit uitgelogt bent geweest, vervolgens weer inlogt met daarbij aangevinkt "Automatisch melden" dan zul je altijd anagemeld worden emt de status die je in eht aanmeldvenster in MSN Messenger hebt gebruikt. Misschien dat dat ook nog een punt van aandacht is voor je. ;)
Daar was ik wel van op de hoogte ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88114

Armageddon_2k schreef op zondag 18 september 2005 @ 22:17:
Ervaring rijker met MSN 7.5

Ik kan niet aanmelden op het msn netwerk en het invoeren van mijn email adres is op magishce wijze enorm traag. password daarin tegen gaat prima.... heel appart. na reinstall nog niet gefixed te hebben ben ik wreer terug op 6.2
hier precies hetzelfde, heb ook al gemaild naar msn maar geen oplossing teruggekregen, zijn wij nu de enige of hebben nog meer mensen dit, of is er al een oplossing?

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 88114 op 02-10-2005 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Hebben jullie toevallig wel tijd en datum van computer goed staan? anders meld ie namelijk niet aan, das ook weer nieuw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62133

Ik moet sinds ik msn 7.5 mijn internetverbinding eerst "wakker" maken voordat ik kan inloggen..
Dus bijvoorbeeld eerst even een internet explorer openen.. en dan inloggen. Doe ik dat niet, dan krijg ik een foutmelding.. en gaat hij een controle draaien.. Erg irritant. 7.0 had daar geen last van.
PS. Ik heb continue verbinding (ADSL) dus het is niet zo dat ik eerst "online" moet gaan.. Nee het lijkt wel alsof msn 7.5 even geholpen moet worden met de juiste weg vinden ;-)

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 62133 op 03-10-2005 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:15

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Anoniem: 62133 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:29:
Ik moet sinds ik msn 7.5 mijn internetverbinding eerst "wakker" maken voordat ik kan inloggen..
Dus bijvoorbeeld eerst even een internet explorer openen.. en dan inloggen. Doe ik dat niet, dan krijg ik een foutmelding.. en gaat hij een controle draaien.. Erg irritant. 7.0 had daar geen last van.
PS. Ik heb continue verbinding (ADSL) dus het is niet zo dat ik eerst "online" moet gaan.. Nee het lijkt wel alsof msn 7.5 even geholpen moet worden met de juiste weg vinden ;-)
Ik had exact hetzelfde probleem. Een reinstall van messenger + msn plus + andere vage patch en het zooitje werkt weer prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-05 21:56

Specht

Il Cuore Sportivo

Heb per ongeluk msn 7.5 erop gezet. :+
En nu zit ik dus met mensen die mij van die k*t voiceclips sturen etc. nu wil ik daar dus vanaf, maar ik kan het hokje niet uitvinken bij de instellingen (hokje en tekst is grijs). :?
Iemand enig idee hoe ik dat toch nog kan veranderen?

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
Specht schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 19:59:
Heb per ongeluk msn 7.5 erop gezet. :+
En nu zit ik dus met mensen die mijn van die kut voiceclips sturen etc. nu wil ik daar dus vanaf, maar ik kan het hokje niet uitvinken bij de instellingen (hokje en tekst is grijs). :?
Iemand enig idee hoe ik dat toch nog kan veranderen?
Messenger 7 weer installeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-05 21:56

Specht

Il Cuore Sportivo

theovds schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 20:01:
[...]

Messenger 7 weer installeren ?
Al geprobeerd..... die crasht steeds als ik die er weer opzet, en ik heb geen flauw idee waardoor dat komt en ik krijg het ook niet opgelost, dus vandaar dat ik nu weer bij 7.5 zit. :/

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun
  • Laatst online: 31-03 11:55

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

Waarom zet je de status niet op afwezig?
Dan kun je wel zien/horen wie er online komt...

Zelf heb ik ook een probleem.
Als ik met iemand wil cammen, doe ik zelf een verzoek en start mijn cam.
Zodra de andere kant mijn verzoek accepteert, bevriest mijn cam en msn scherm.
Van msn werkt er dan helemaal niets meer (alles bevriest), tot de tijd om is en het verzoek afgekeurd/ afgewezen is.

Mijn specs:
Pentium 4- 2,4 GHz
1 GB Ram
Win XP Sp 2.
MSN Versie 7.5 Build 7.5.0299

Iemand een idee?

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Ik merk dat het probleem omschreven door Geurt-kun bijna exact het zelfde is bij mijn vader.
Wanneer ik een webcam-sessie start met mijn vader (notebook boven in huis, vader beneden in huis op een PC) dan komt het regelmatig voor dat het beeld stil staat en uiteindelijk gaat hij dan vaak ineens offline.
Ook met andere webcams op de zelfde PC heb ik dat wel eens gezien, maar het gebeurde ook niet elke keer weer.

Korte omschrijving van de cConfiguratie op dit moment:
PC:
- Windows 2000 Professional SP4 NL
- MSN Messenger 7.0.??? + MSN Plus (eennalaatste versie)
- Genius notebook webcammetje

Notebook:
- Windows XP Professional SP2 NL
- MSN Messenger 7.5.0299
- MSN Plus 3.61.145
- Creative notebook webcammetje

Beide systemen zijn slechts enkele jaren oud en nog behoorlijk bijde tijd qua specs. Indien nodig zal ik die specs ook even posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:45
Wanneer ik mijn inbox (hotmail) wil bekijken via MSN 7.5 dan moet ik eerst een ActiveX goedkeuring geven in IE6, niet heel erg natuurlijk maar wel vervelend, ik heb het beveiligingsniveau van IE al op zeer laag gezet maar dan nog moet ik iedere keer handmatig toestemming geven. Wie heeft hier een oplossing voor?

@2_05 bedankt, het werkt

[ Voor 5% gewijzigd door argro op 11-10-2005 21:05 . Reden: probleem opgelost ]

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2_05
argro schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 22:20:
Wanneer ik mijn inbox (hotmail) wil bekijken via MSN 7.5 dan moet ik eerst een ActiveX goedkeuring geven in IE6, niet heel erg natuurlijk maar wel vervelend, ik heb het beveiligingsniveau van IE al op zeer laag gezet maar dan nog moet ik iedere keer handmatig toestemming geven. Wie heeft hier een oplossing voor?
Zet het vinkje bij openen in standaard webbrowser dan uit in je niet-MS patch

[ Voor 7% gewijzigd door 2_05 op 11-10-2005 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-05 13:14
Hmm, wanneer stopt Microsoft eens met rommelen aan het protocol? Mensen met 7.5 kunnen nu m'n icon niet meer zien, da's best vervelend.

💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 23:07

Zeror

Ik Henk 'm!

ik vraag me af of er soms een plugin is waarbij de online contactpersonen worden weergegeven in het popupmenuutje dat verschijnt vanuit de system tray.

Voorbeeldje: (ff gephotosoept)
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/Pictures/vbMSNcontacts.PNG

Bestaat zoiets?
Het lijkt mij erg makkelijk iig

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 25-10-2005 13:16 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28603

foutcode 80048820

MSN 7.5 wil niet aanmelden
mogelijk dat er een firewall in de weg zit.

vreemde situatie. Ik kreeg een msn update, en ging van 7 naar 7.5 en nu kan ik plots niet meer inloggen met msn, ik heb msn 7.5 al opnieuw geinstalleerd zonder msn plus, maar nog steeds kan ik niet connecten en krijg ik dezelfde fout. Ik heb alles wat mogelijk lijkt op een firewall al uitgeschakeld. Iemand nog een goede suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Als je ge googled had naar die error melding dan kwam je bij 2 de of 3 de hit tegen:

http://www.msnfanatic.com...2f97362190ddd4616d0a00134

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28603

sorry had ik al gedaan, zag nu pas dat mijn tijd niet gesynchroniseerd werd en daardoor .36 seconden achter liep.... damn gevoelig programma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Laatst online: 21-05 00:58

J-P

Syntax erro....

Heb MSN 7.5 nu al een paar dagen lopen, en het gaat helemaal goed, in het begin had ik wat problemen met een ander programma dat niet wou samenwerken met msn, maar daar is dus net een nieuwe versie van uit dus dat gaat gesmeerd :P

Maar mijn vraag:

Ik zag laatst dat iemand een bewegende avatar had, ik heb dit zelf ook geprobeerd doormiddel van een GIF maar MSN liet alleen het eerste frame zien. Is hier een plugin voor MSN plus voor nodig ofzo????

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50873

Bogey Dope schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 21:55:
Heb MSN 7.5 nu al een paar dagen lopen, en het gaat helemaal goed, in het begin had ik wat problemen met een ander programma dat niet wou samenwerken met msn, maar daar is dus net een nieuwe versie van uit dus dat gaat gesmeerd :P

Maar mijn vraag:

Ik zag laatst dat iemand een bewegende avatar had, ik heb dit zelf ook geprobeerd doormiddel van een GIF maar MSN liet alleen het eerste frame zien. Is hier een plugin voor MSN plus voor nodig ofzo????
dat zijn muggins kan je kopen ;) alhoewel kopen :P bij Microsoft msn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Laatst online: 21-05 00:58

J-P

Syntax erro....

Anoniem: 50873 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 22:17:
[...]

dat zijn muggins kan je kopen ;) alhoewel kopen :P bij Microsoft msn
Ik had het kunnen weten dat ze er nog meer geld uit proberen te krijgen. :r :P

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Binnenkort MSN 8!
Kort bericht, wel lekker!

bron:
www.messbase.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
^ Ik zag het, het is alleen nog een beta..

Ik wacht lekker tot hij officieel uit is en een patch die ik handig vind ervoor werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roa
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-07-2024

Roa

Ik weet niet wat dat is met msn 7.5, maar hij slokt mijn hele pc op zo ongeveer. 40, 50 mb geheugen gebruik en continu cpu gebruik, zo veel dat mijn film in WMP begint te schokken en ik iedere 3 seconden een soort hapering krijg.

Msn al opnieuw geinstalled zonder patches e.d., geen nut. Heeft iemand anders hier last van? Of ligt dit aan mij..?

Ojah, systeem:
Athlon 2800+
1024mb geheugen

Dus het moet echt geen probleem zijn....Vooral als ik een spel start gaat het helemaal fout..

[ Voor 18% gewijzigd door Roa op 30-10-2005 14:19 ]

Research is what I'm doing when I don't know what I'm doing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Roa schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 14:17:
Ik weet niet wat dat is met msn 7.5, maar hij slokt mijn hele pc op zo ongeveer. 40, 50 mb geheugen gebruik en continu cpu gebruik, zo veel dat mijn film in WMP begint te schokken en ik iedere 3 seconden een soort hapering krijg.

Msn al opnieuw geinstalled zonder patches e.d., geen nut. Heeft iemand anders hier last van? Of ligt dit aan mij..?

Ojah, systeem:
Athlon 2800+
1024mb geheugen

Dus het moet echt geen probleem zijn....Vooral als ik een spel start gaat het helemaal fout..
met ctrl alt en del samen zie je dan dat je messenger rond de 100% cpu zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roa

Roa

Anoniem: 99760 schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 14:25:
[...]

met ctrl alt en del samen zie je dan dat je messenger rond de 100% cpu zit?
Nee, hij schommelt rond de 60, maar net deed hij het wel weer even normaal.. Ik kijk nog wel even, misschien kom ik erachter wat het is. Maar ik vroeg me af of iemand misschien hetzelfde had..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Roa schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 14:47:
[...]

Nee, hij schommelt rond de 60, maar net deed hij het wel weer even normaal.. Ik kijk nog wel even, misschien kom ik erachter wat het is. Maar ik vroeg me af of iemand misschien hetzelfde had..?
het klinkt gwoon als een slechte installatie, maar aangezien je zegt opnieuw te hebben geinstalleerd? je hebt 7.5.0311 ? gedownload van www.msn.nl? want andere sites kunnen misschien wel troep in hebben gedaan? C:\programfiles\msnmessenger helemaal leeggooien na het uninstalleren van msn 7.5. kijk ff of dat helpt. uninstalleer ook maar ff msn plus. (je hebt toch geen sponsor geaccepteerd in msn plus?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roa

Roa

Anoniem: 99760 schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 16:20:
[...]

het klinkt gwoon als een slechte installatie, maar aangezien je zegt opnieuw te hebben geinstalleerd? je hebt 7.5.0311 ? gedownload van www.msn.nl? want andere sites kunnen misschien wel troep in hebben gedaan? C:\programfiles\msnmessenger helemaal leeggooien na het uninstalleren van msn 7.5. kijk ff of dat helpt. uninstalleer ook maar ff msn plus. (je hebt toch geen sponsor geaccepteerd in msn plus?)
Yup, gewoon van msn.nl en de sponsor in msn plus is natuurlijk uitgevinkt ;) Het lijkt nu weer weg, maar ik zal binnenkort inderdaad even wat grondiger opnieuw installeren.

Thanx anyway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Roa schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 14:47:
[...]

Wat schommelt rond de 60 ? Je weet toch wel dat de getallen achter bepaalde draaiende processen het percentage is de totale CPU activiteit? (een percentage van een percentage)

Dus als er 60 % achter MSN staat en de je CPU draait op de volle 100 %, ja, dan kan je stellen dat het niet goed gaat. Als er 60 % staat, maar je cpu is maar op 10 % bezig betekent het gewoon dat er 6 % gebruikt wordt voor MSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roa

Roa

Hann1BaL schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 18:46:
[...]

Wat schommelt rond de 60 ? Je weet toch wel dat de getallen achter bepaalde draaiende processen het percentage is de totale CPU activiteit? (een percentage van een percentage)

Dus als er 60 % achter MSN staat en de je CPU draait op de volle 100 %, ja, dan kan je stellen dat het niet goed gaat. Als er 60 % staat, maar je cpu is maar op 10 % bezig betekent het gewoon dat er 6 % gebruikt wordt voor MSN.
Rond de 60% bij msnmsgr.exe, en het CPU-gebruik zit rond de 100...dan neemt het weer af, en weer toe, in een soort cyclus van 2 seconden.

[ Voor 12% gewijzigd door Roa op 01-11-2005 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133744

Anoniem: 28603 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 16:20:
foutcode 80048820

MSN 7.5 wil niet aanmelden
mogelijk dat er een firewall in de weg zit.

vreemde situatie. Ik kreeg een msn update, en ging van 7 naar 7.5 en nu kan ik plots niet meer inloggen met msn, ik heb msn 7.5 al opnieuw geinstalleerd zonder msn plus, maar nog steeds kan ik niet connecten en krijg ik dezelfde fout. Ik heb alles wat mogelijk lijkt op een firewall al uitgeschakeld. Iemand nog een goede suggestie?
Heb hier ook last van !! :( Iemand een oplossing hiervoor ??

EDIT : Heb nu weer geprobeerd en hij doet het weer !! ;) Laat de reactie maar zitten...

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 133744 op 04-11-2005 15:22 ]

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Let op:
Niet-Microsoft patches worden niet gewaardeerd in dit topic. Je hoeft ook niet te melden dat MSN offline is.