Geen idee of ik hier goed zit maar een topic openen heeft weinig zin denk ik. Sinds een paar dagen, zondag dus heb ik constant het probleem dat msn niet kan aanmelden, als het wel wil is het van korte duur. Ik snap er echt niks van, het is van groot belang dat het werkt want vriendin op afstand is een dure grap om de hele tijd te bellen en te smsen dus ik zou graag willen dat het werkt. Maar nu ff duidelijke uitleg hoe en wat.
Ik had op een bepaald moment een virus, ik gebruik geen scanner, niet nodig scande af en toe met een gratis scanner ff maar in 5 jaar tijd maar 2 keer een virus gehad, trojaanse paardjes niet mee gerekent. Maar goed, dat virus was het probleem niet, want dat heeft er minstens een maand op gestaan voordat ik er achter kwam en tot die tijd geen probleem. Virus was niet te verwijderen en mijn systeem was broodnodig aan een clean install toe. Dus WinXP erop. Pro voor de duidelijkheid.
Ik alles erop gezet, eerste keer booten, gelijk het geouwehoer van dat het systeem hersteld was van een ernstige fout

kreeg het er niet uit dus nogmaals een format. Toen was het goed en alles erop gezet, eerst msn 7 die stond nog op de F partitie maar sinds de clean install kan ik met mijn account niet meer op msn komen, ieder ander wel maar ik niet, ook vrienden van mij proberen maar het werkt niet, hij geeft de meest uiteenlopende fout codes maar niks waar je wat aan hebt. Er is niks veranderd, voorheen geen firewall en nu ook niet, vraag me niet hoe je een systeem clean houdt zonder die scan en firewall rommel maar het lijkt mij altijd prima. Maar msn werkt gewoon niet

Web messenger ook niet, als je er ff doorheen komt dan is het voor een uurtje of wat voordat je er keihard weer uit gegooid wordt, waar ligt dat ik godsnaam aan, het is account gebonden want ik kan inloggen met alles behalve met mijn eigen adres
Iemand enig idee? Bij MSN reageerd er niemand als je ze het probleem voorlegt, die zien vast de bui al hangen en nee ik wil geen ander adres, dit heb ik al op een paar maanden na zo lang msn bestaat dus het is een oudje