Heb nu een paar dagen mijn iFP-899, en ik moet zeggen dat ik er erg content van ben, jaja

. Leuk spelertje, een goeie fm-tuner (beter dan die van mijn stereoketen in ieder geval

, maar daar is wel iets mis mee denk ik...). De fm-tuner doet het dus goed, leuk extraatje vind ik, en natuurlijk ben ik ook blij dat ie ogg vorbis ondersteunt

. Ik vond het ook niet zo leuk dat hij niet standaard als USB-device herkend werd, ik moest eerst nog drivers en dan nog de software installeren om er goed mee te kunnen werken, maar ik denk dat die software toch wel een stuk praktischer is dan gewoon in Explorer te werken (verslepen van bestanden, flashen van firmware, evt. ook batterijniveau checken, overgebleven ruimte op mp3-speler enz.). Ik heb ondertussen al geflasht naar de laatste firmware, en hij staat al tjokvol

. Goed geluid, de equalizer doet het niet slecht vind ik, hij kan hard voor zo'n klein ding, en de oortelefoontjes zijn - jawel - van Sennheiser

. Geen slecht woord dus - en nu moet ik niet meer lopen zeulen met mijn enorme schelptelefoons (ook van Sennheiser, maar wel beetje onpraktisch).
De discman gaat de kast in, definitief zou ik zo zeggen