Reg. datum: 14 augustus 2002
DVD-Rebuilder Easy Installer - Simpelste manier om met de beste kwaliteit een backup van je DVD-film te maken!
Forum » Consumentenelektronica » LCD, Plasma & Projectie » DVD's backuppen; de beste manier [Deel 3]
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 28 29 30 31 last
Reageer Nieuw Topicquote:DeeD2k2 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 18:51:
Het blijft nog wel een tijdje werken omdat de beveiligingen gewoonweg nog niet zo populair zijn. Nu het niet meer geüpdate wordt, is het niet plotseling een slecht programma. Ik blijft het dus lekker gebruiken, totdat er een beter, gratis alternatief komt. Of het moet plotseling heel snel gaan met DVD-beveiliging. Dan ga ik over op de methode die ook Wildlife hierboven beschreven heeft.
Wat nog wel een tip is, is het uitzetten van automatische updates in verband met gegevensverzameling. De website van Lighting UK! is namelijk meteen overgenomen door een bedrijf waarvan ik de plannen niet weet.
DVD-Rebuilder Easy Installer - Simpelste manier om met de beste kwaliteit een backup van je DVD-film te maken!
To be, or not to ...ehh.... what was the question?
KillaZ wijzigde dit bericht 17-06-2005 22:45 (11%)
K to the KillaZ
Alleen maar een tijdelijke, of je moet op de illegale tour verder. Het is namelijk niet gratis! Voor (of eigenlijk tegen) ARccOS is DVD43Free op dit moment de beste gratis optie. Het is alleen sinds begin mei niet meer geupdate, ik hoop daus dat wat weer op gang komt.quote:FUBAR schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 09:44:
(...) en als er hier in Nederland ook ARccOS beveiliging verschijnt dan starten we voor het rippen gewoon anydvd (of gelijksoortig programma) even op en rippen we vrolijk verder
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
COMPLETE Lian-Li pc78 rebuild, the OC MONSTER CASE ==> http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/846591
Lijkt me een leuk idee! Ik zou wel willen helpen met het afstellen, maar ik weet niet hoeveel tijd ik heb. Als ik het wel heb, laat ik het weten, en anders succes.quote:Jazco2nd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 22:27:
yep,
en ik wil nu graag de Easy Installer bijwerken met HC ipv cce... maar moet nog uitzoeken hoe dat dan pcies werkt.. en wat de aanbevolen instellingen zijn die voor de gemiddelde film goed zijn (matrix en bias)..
DeeD2k2 wijzigde dit bericht 20-06-2005 23:52 (80%)
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
Voor een "normale" film:quote:en ik wil nu graag de Easy Installer bijwerken met HC ipv cce... maar moet nog uitzoeken hoe dat dan pcies werkt.. en wat de aanbevolen instellingen zijn die voor de gemiddelde film goed zijn (matrix en bias)..
quote:DeeD2k2 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 23:44:
Lijkt me een leuk idee! Ik zou wel willen helpen met het afstellen, maar ik weet niet hoeveel tijd ik heb. Als ik het wel heb, laat ik het weten, en anders succes.
Deze verandering zal sowieso schelen in de warez gevoeligheid van het pakketje. Men hoeft geen crack meer op te zoeken voor gratis gebruik.
Ik heb trouwens nog ergens een leuke vuistregel voor de bias liggen. Het nadeel is alleen dat het een formule is, die je dus niet direct kunt gebruiken met DVD-RB. Een formule, want je kunt, bij een hoge bitrate, de verdeling vlakker laten lopen, gezien je toch ruimte in overvloed lijkt te hebben.
Voor heb beste resultaat, is heb misschien ook niet onverstandig ok je "even" in de RoBa methode te verdiepen. Het mag dan wel voor CCE zijn, maar je komt er wel achter hoe je een encoder afstelt.
Jazco2nd wijzigde dit bericht 22-06-2005 14:18 (13%)
Nee, kan eigenlijk niemand.quote:Kan je dat onderbouwen?
Uh... wat bedoel je hiermee?quote:En misschien aangeven hoe het systeem achter gebruik (dient te) word(t)(en)?
Ik weet het. Iets van dien aard schreef ik ook al in de openingspost van dit topic. Maar niet geschoten blijft altijd mis, hè.quote:hank315 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:40:
MPEG encodings zijn altijd een compromis, er is nooit een "beste" instelling,
er zijn gewoonweg teveel parameters, source, matrix, bitrate etc.
bias = | bitrate / 100 | + 5
DeeD2k2 wijzigde dit bericht 22-06-2005 21:39 (35%)
You never believed in The One. I still don't. I Believe in GoT
quote:Possible schreef op maandag 27 juni 2005 @ 19:28:
Ik heb het volgend probleem:
Ik ben een backup aan het maken van CSI. Nu heb ik alles goed geinstalleerd en is CCE ook aan het encoden. Maar nu is het zo dat CCE de 1e .vaf file een bitrate geeft van 6-7 mbit en als hij naar de volgende gaat word dit max 2-2.9, weet iemand hoe dit kan? ik wil namelijk wel dat cce de bitrate gemiddeld verspreid.
quote:Waarschijnlijk staat Half D1 and half space for extras aangevinkt.
Wat DVD-RB dan doet is dat hij de grootste episode ziet als hoofdfilm en de kleinere episodes als extra's.
Eventueel kan je ook ECL optimizer eens proberen dan heb je volledige controle over de te verdelen bitrate.
One click mode is dan niet mogelijk omdat je die na de prepare fase moet gebruiken.
Succes
Een klein foutje in de Post, de *. DUB moet natuurlijk .*BUP zijnquote:In deze VIDEO_TS map staan drie type bestanden; *.IFO, *.DUB en *.VOB. De *.IFO bestanden
Possible wijzigde dit bericht 01-07-2005 14:19 (74%)
Possible wijzigde dit bericht 01-07-2005 22:06 (52%)
pinojo123 wijzigde dit bericht 01-07-2005 23:01 (12%)
Possible wijzigde dit bericht 02-07-2005 11:06 (55%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 28 29 30 31 last
© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden
Uitgever van: