"For I dipt into the future, far as the human eye could see;
Saw the vision of the world, and all the wonder that would be..." -Alfred Tennyson.
quote:Simon schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 08:25:
[...]
hmm, wat me erg opviel bij de fotos was dat ik ze niet erg scherp kan noemen: http://www.pbase.com/errorist/image/43455371 ziet er niet echt goed uit. Ook http://www.pbase.com/errorist/image/43455370 vind ik maar een vreemde plaat qua scherpte...
ja brand mn eerste fotos maar af
de boterbloem is op 100% zeker wel scherp, zal welaan het resizen liggen. Je ziet de honing erin zitten.
En wat vind je dat er is er mis is met die vogels?
Overigens zijn dit de eerste fotos die ik met die lens heb geschoten, oefening baart kunst.
www.8thcontinent.nl - Travels Through Madagascar
Nee, ik brand ze niet af, de fotos opzich zijn goed, maar het resultaat van de lens vind ik zelf niet zo mooi.quote:eRR_ schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 10:04:
[...]
ja brand mn eerste fotos maar af![]()
de boterbloem is op 100% zeker wel scherp, zal welaan het resizen liggen. Je ziet de honing erin zitten.
En wat vind je dat er is er mis is met die vogels?
Overigens zijn dit de eerste fotos die ik met die lens heb geschoten, oefening baart kunst.
De foto is scherp zo te zien. Maar dit is natuurlijk maar een klein formaat, dus het is lastig te controleren of het ook écht scherp is.
Saw the vision of the world, and all the wonder that would be..." -Alfred Tennyson.
zoals ik zei, dit is 100% gevropt, dus ware grootte.quote:breinonline schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 10:27:
De eerlijkheid gebied te zeggen dat het geen ekster is maar een scholekster.
De foto is scherp zo te zien. Maar dit is natuurlijk maar een klein formaat, dus het is lastig te controleren of het ook écht scherp is.
Sorry, overheen gelezen. Dan is die echt scherp ja.quote:eRR_ schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 10:30:
[...]
zoals ik zei, dit is 100% gevropt, dus ware grootte.
quote:ginkgo schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 19:13:
[...]
Voor dat geld wil ik ook wel een grip, waar heb je hem gehaald?
Combi Hans Keuzekamp
Oude Vismarkt 20
Tel.: 038-4213697
Is alleen tijdens de verhuizing volgens mij. Moet je dus snel zijn
Fairy wijzigde dit bericht 21-05-2005 20:56 (14%)
EOS5DII + Grip|16-35L2.8II||24-70L2.8|70-200L2.8IS||50mm1.4|85mm1.8|430EXII|580EX|
Acc: 1.4+2.0x TCII | Cactus V4 1t+2r
Hiervoor schoot ik altijd met een A75, hierbij kon je de zelfontspannertijd instellen op 2 of 10 seconden. 2sec is zeer handig als je een foto wilt maken met lange sluitertijd: cam op een statiefje, zelfontspanner instellen op 2sec, ontspanner indrukken en handjes van de camera zodat ie perfect stilstaat. Even wachten en voila: prachtige foto. De 350D kan volgens mij alleen 10sec, klopt dat? Ik denk dat ik dan maar een afstandbediening moet scoren, anders word ik gek van het wachten
EOS 350D + BG E3 / Canon Speedlite 430EX / Peleng 8mm Fish / Sigma 10-20mm F4-5.6 EX HSM / Sigma 24-70mm F2.8 EX / Canon 50mm F1.8 / Sigma 55-200mm F4-5.6
Weet iemand hoe dit mogelijk is?
You are not your post count. You are not your fps. You are not your screen resolution. You are not a beautiful and unique WON ID. You are the all singing, all dancing, crap of the internet.
Even canon mailen? Misschien komt 't doordat 't een duitse is ofzo (die ik dus ook besteld hebquote:Neobender schreef op zondag 22 mei 2005 @ 13:24:
Mijn vriendin heeft deze week een EOS 350D gekocht maar als ze zich nu registreert op de canon website met de serial, lukt het niet, ze heeft (zei ze tenminste) alle mogelijke combinaties ingevuld bij de serial.
De foutmelding die ze krijgt is:
serial is veranderd ivm censuurquote:
* Er is een probleem met het registreren van de volgende producten:
o Serienummer: ********** - Zorg a.u.b. dat alle velden juist zijn ingevuld. Klik a.u.b. op 'Verwijder invoer' voor dit product om de velden opnieuw in te voeren.
Neobender wijzigde dit bericht 22-05-2005 13:30 (7%)
You are not your post count. You are not your fps. You are not your screen resolution. You are not a beautiful and unique WON ID. You are the all singing, all dancing, crap of the internet.
Zou ik gewoon even wachten totdat je mail terug krijgt, anders bellen? En alle velden nog even goed nalopenquote:Neobender schreef op zondag 22 mei 2005 @ 13:30:
Het is een Nederlandse en ze heeft Canon al gemailed, maar natuurlijk nog niets terug gekregen.
De foutmelding die ze krijgt is:
[...]
serial is veranderd ivm censuur
quote:Neobender schreef op zondag 22 mei 2005 @ 13:24:
Mijn vriendin heeft deze week een EOS 350D gekocht maar als ze zich nu registreert op de canon website met de serial, lukt het niet, ze heeft (zei ze tenminste) alle mogelijke combinaties ingevuld bij de serial.
Ik had dit probleem ook. Het serienummer is in de vorm:
053XXXXX83
Na 20 keren proberen werd het nummer ineens geaccepteerd.
Ik ben benieuwd waar de teller van jouw camera begint.
All your women are belong to me.
Misschien lag het aan een upload die nog bezig was toen je je serienummer aan het proberen was.
Canon eos300D, Sigma 15mm, 24-70 EX, 70-200 EX, 2x TC, Metz 54-MZ3, B&W polfilter
Ik zal ook wel kijken waar de mijne begint, ik heb 'm gister bij konijn besteld (duitse versie) ben dus benieuwd. Hoe lang zou dat verzenden eigenlijk duren? Gewoon woensdag in huis ofzo?quote:TheBorg schreef op zondag 22 mei 2005 @ 13:41:
[...]
Ik had dit probleem ook. Het serienummer is in de vorm:
053XXXXX83
Na 20 keren proberen werd het nummer ineens geaccepteerd.
Ik ben benieuwd waar de teller van jouw camera begint.
Imitation is the sincerest form of flattery
Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.