Hoofdcategorieën
Topicacties

Canon 350D dSLR

Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
quote:
jwbagger schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 23:44:
[...]

ligt 't nou aan mijn monitor-instellingen (kijk op dit moment via een nogal brakke monitor), of ligt het aan mijn ogen, of is de bokeh van dat ding nou écht om te huilen?
Een erg lelijke bokeh inderdaad. Op dat punt is erg niets mis met je monitor :)

"For I dipt into the future, far as the human eye could see;
Saw the vision of the world, and all the wonder that would be..." -Alfred Tennyson.

Reg. datum: 06 januari 2001

quote:
Simon schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 08:25:
[...]

hmm, wat me erg opviel bij de fotos was dat ik ze niet erg scherp kan noemen: http://www.pbase.com/errorist/image/43455371 ziet er niet echt goed uit. Ook http://www.pbase.com/errorist/image/43455370 vind ik maar een vreemde plaat qua scherpte...

ja brand mn eerste fotos maar af :/
de boterbloem is op 100% zeker wel scherp, zal welaan het resizen liggen. Je ziet de honing erin zitten.
En wat vind je dat er is er mis is met die vogels?
Overigens zijn dit de eerste fotos die ik met die lens heb geschoten, oefening baart kunst.

www.8thcontinent.nl - Travels Through Madagascar

peace man.

quote:
eRR_ schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 10:04:
[...]

ja brand mn eerste fotos maar af :/
de boterbloem is op 100% zeker wel scherp, zal welaan het resizen liggen. Je ziet de honing erin zitten.
En wat vind je dat er is er mis is met die vogels?
Overigens zijn dit de eerste fotos die ik met die lens heb geschoten, oefening baart kunst.
Nee, ik brand ze niet af, de fotos opzich zijn goed, maar het resultaat van de lens vind ik zelf niet zo mooi.

en die ekster? die vond ik erg mooi en scherp eerlijk gezegd. Is 100% crop.

De eerlijkheid gebied te zeggen dat het geen ekster is maar een scholekster.

De foto is scherp zo te zien. Maar dit is natuurlijk maar een klein formaat, dus het is lastig te controleren of het ook écht scherp is.

Saw the vision of the world, and all the wonder that would be..." -Alfred Tennyson.

quote:
breinonline schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 10:27:
De eerlijkheid gebied te zeggen dat het geen ekster is maar een scholekster.

De foto is scherp zo te zien. Maar dit is natuurlijk maar een klein formaat, dus het is lastig te controleren of het ook écht scherp is.
zoals ik zei, dit is 100% gevropt, dus ware grootte.

quote:
eRR_ schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 10:30:
[...]

zoals ik zei, dit is 100% gevropt, dus ware grootte.
Sorry, overheen gelezen. Dan is die echt scherp ja.

Loves Blue-eyess 4 ever
Reg. datum: 07 januari 2001

quote:
ginkgo schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 19:13:
[...]

Voor dat geld wil ik ook wel een grip, waar heb je hem gehaald?

Combi Hans Keuzekamp
Oude Vismarkt 20
Tel.: 038-4213697

:)

Is alleen tijdens de verhuizing volgens mij. Moet je dus snel zijn :)

Fairy wijzigde dit bericht 21-05-2005 20:56 (14%)

EOS5DII + Grip|16-35L2.8II||24-70L2.8|70-200L2.8IS||50mm1.4|85mm1.8|430EXII|580EX|
Acc: 1.4+2.0x TCII | Cactus V4 1t+2r

SUGOI HIKOUKI

Ik heb sinds een paar dagen ook een 350D (...tot mijn beschikking. Hij is van m'n ouders :P).
Hiervoor schoot ik altijd met een A75, hierbij kon je de zelfontspannertijd instellen op 2 of 10 seconden. 2sec is zeer handig als je een foto wilt maken met lange sluitertijd: cam op een statiefje, zelfontspanner instellen op 2sec, ontspanner indrukken en handjes van de camera zodat ie perfect stilstaat. Even wachten en voila: prachtige foto. De 350D kan volgens mij alleen 10sec, klopt dat? Ik denk dat ik dan maar een afstandbediening moet scoren, anders word ik gek van het wachten ;).

,.-~'`'~-.,

als je bij de custom functions de mirror lockup aan zet, wordt de ontspantijd 2 sec :)

EOS 350D + BG E3 / Canon Speedlite 430EX / Peleng 8mm Fish / Sigma 10-20mm F4-5.6 EX HSM / Sigma 24-70mm F2.8 EX / Canon 50mm F1.8 / Sigma 55-200mm F4-5.6

SUGOI HIKOUKI

Ah, geinig :) dat werkt wel inderdaad. Beetje omslachtig om in te stellen steeds (tov A75), maar ik denk dat ik het uiteindelijk niet enorm vaak zal gebruiken, en als ik dan serieus aan de slag ga met een statiefje kan dat er ook nog wel bij. Handig om te weten, bedankt voor de tip.

Absolution
Reg. datum: 28 november 2001

Mijn vriendin heeft deze week een EOS 350D gekocht maar als ze zich nu registreert op de canon website met de serial, lukt het niet, ze heeft (zei ze tenminste ;)) alle mogelijke combinaties ingevuld bij de serial.
Weet iemand hoe dit mogelijk is?

You are not your post count. You are not your fps. You are not your screen resolution. You are not a beautiful and unique WON ID. You are the all singing, all dancing, crap of the internet.

peace man.

quote:
Neobender schreef op zondag 22 mei 2005 @ 13:24:
Mijn vriendin heeft deze week een EOS 350D gekocht maar als ze zich nu registreert op de canon website met de serial, lukt het niet, ze heeft (zei ze tenminste ;)) alle mogelijke combinaties ingevuld bij de serial.
Even canon mailen? Misschien komt 't doordat 't een duitse is ofzo (die ik dus ook besteld heb :P)
Absolution
Reg. datum: 28 november 2001

Het is een Nederlandse en ze heeft Canon al gemailed, maar natuurlijk nog niets terug gekregen.
De foutmelding die ze krijgt is:
quote:

* Er is een probleem met het registreren van de volgende producten:
o Serienummer: ********** - Zorg a.u.b. dat alle velden juist zijn ingevuld. Klik a.u.b. op 'Verwijder invoer' voor dit product om de velden opnieuw in te voeren.
serial is veranderd ivm censuur ;)

Neobender wijzigde dit bericht 22-05-2005 13:30 (7%)

You are not your post count. You are not your fps. You are not your screen resolution. You are not a beautiful and unique WON ID. You are the all singing, all dancing, crap of the internet.

peace man.

quote:
Neobender schreef op zondag 22 mei 2005 @ 13:30:
Het is een Nederlandse en ze heeft Canon al gemailed, maar natuurlijk nog niets terug gekregen.
De foutmelding die ze krijgt is:

[...]

serial is veranderd ivm censuur ;)
Zou ik gewoon even wachten totdat je mail terug krijgt, anders bellen? En alle velden nog even goed nalopen :P
Resistance is futile.
Reg. datum: 26 november 2002

quote:
Neobender schreef op zondag 22 mei 2005 @ 13:24:

Ik had dit probleem ook. Het serienummer is in de vorm:
053XXXXX83

Na 20 keren proberen werd het nummer ineens geaccepteerd.
Ik ben benieuwd waar de teller van jouw camera begint. :X

All your women are belong to me.

Astrofotograaf

Het kan ook zijn dat de database niet optijd is bijgewerkt. Heb ik zelf ook met HP apparatuur. Als iets net is uitgeleverd en ik wil een en ander controleren op de website, vindt ie m eerst niet en soms 10 minuten later, de andere keer een paar dagen later wel de gegevens.
Misschien lag het aan een upload die nog bezig was toen je je serienummer aan het proberen was.

Canon eos300D, Sigma 15mm, 24-70 EX, 70-200 EX, 2x TC, Metz 54-MZ3, B&W polfilter

peace man.

quote:
TheBorg schreef op zondag 22 mei 2005 @ 13:41:
[...]

Ik had dit probleem ook. Het serienummer is in de vorm:
053XXXXX83

Na 20 keren proberen werd het nummer ineens geaccepteerd.
Ik ben benieuwd waar de teller van jouw camera begint. :X
Ik zal ook wel kijken waar de mijne begint, ik heb 'm gister bij konijn besteld (duitse versie) ben dus benieuwd. Hoe lang zou dat verzenden eigenlijk duren? Gewoon woensdag in huis ofzo?
Weer in het zwart...
Reg. datum: 19 mei 2000

Imitation is the sincerest form of flattery

Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: