wie niet springt heeft een snor
. Kan alleen niet echt een grotere variant vinden. Toendertijd zag je bij ongeveer elk festival wat een beetje telde overal die sticker opduiken, zonder naam of wat dan ook. Misschien dat ik nog wat verzin (tijd, tijd...), want hij vraagt er wel erg om hiervoor misbruikt te worden... GoT Sequence3 I + II | Zou graag eens instant-graphic-designer willen testen...
Reg. datum: 25 december 2003
Nauzer
Bedoel je toevallig http://www.deviantart.com/deviation/14220109/ ?quote:Savantas schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 20:00:
Hmm, jammer. Kreeg ineens ook leuk idee, al zou het wel beginnen met een completaripp-off van het virus-festival logo van enkele jaren terug:
ableton live 8 | komplete 5 | d.cam synth squad | d16 classic & silverline | en een beetje hardware
quote:Nauzer schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 20:10:
Ik heb nog ff wat erbij gedaan en wat aangepast.
Zo is't geworden:
[afbeelding]
Het de Boer logo doet me érg aan Campina denken. En wat doet dat rennende mannetje achter in beeld? Melk is gezond, oké - maar daar houdt de connectie ook wel op. Sorry dat ik zo bot ben.

WIP 1
idd logo is wel zelf gemaakt, was eerst oranje maar op advies hierboven groen gemaakt... dus...
@yakmelk > yak kop btje slordig uitgeknipt tip: gebruik eens de pentool. Ook een btje kaal. Wel erg leuk gevonden die yakmelk
@blokmelk > zker vet, maar net als hierboven een btje slordig met uitknippen en de "photoshop" druipt er een btje vanaf moet ik zeggen... (blending options ff aanpassen) verder zeer origineel!
Nauzer wijzigde dit bericht 23-02-2005 22:33 (42%)
Nauzer
Moet nog oh zo veel aan gebeuren, maar op pc waar ik nu achter zit doet Illustrator t niet en heb ik vrijwel alleen standaard lettertypes staan (andere pc is bezet..).
En ,oh ja, nog ergens een lachende koe!
Arg, DB! Ik krijg meteen angstvisioenen van een filmfestival met een film waarin je twee uur lang naar de kont van een yak kon kijken (meteen als een van de favorieten van dat jaar beoordeelt, niet door mij!).
... Nee, Die Salzmanner von Tibet.
@Yoozer: Ook mooi, maar is minder makkelijk te verpakken in grote aantallen. Kan je beter mijn pak hebben
@Nauzer: Klopt, was meer met beperkte mogelijkheden ff snel ideetje uitwerken. Als ik nog tijd vind (morgen vrij, dus wie weet) ga ik nog wel ff loos in Illustrator. De uiers zien er ook nog niet echt uit. Ga ik meteen dat virus-logo ff mooier uitwerken...
Savantas wijzigde dit bericht 24-02-2005 17:10 (61%)
GoT Sequence3 I + II | Zou graag eens instant-graphic-designer willen testen...
quote:Savantas schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 22:28:
Arg, DB! Ik krijg meteen angstvisioenen van een filmfestival met een film waarin je twee uur lang naar de kont van een yak kon kijken (meteen als een van de favorieten van dat jaar beoordeelt, niet door mij!).
Two Hours in Tibet?
Nee serieus, ik heb die plaatjes er nu even zo ingeramd in een mooi ovaal kadertje, maar dat ga ik in Illustrator nog even fijntjes overdoen.Ik wilde gewoon even wat hebben om neer te zetten. Ook de indeling van het pak staat nog helemaal niet vast, en die Yak-cartoon zo ranzig uitgeknipt... dat gaat ook nog beter
(nu gewoon ff InDesign -> Place -> Clipping Mask: alle witte delen)

(klik voor full-size)
De allereerste keer dat ik met een contest meedoe...en het valt in het niet bij al het moois dat ik hier zie, maar ja, de ervaring telt ook
Mark.
kathmann wijzigde dit bericht 24-02-2005 07:42 (31%)
I'd try to see things from your point of view, but I can't stick my head that far up my ass.
Nu nog de gesquashte uiers verbeteren, wat tetrapak, e en 4 st. vermldingen toevoegen... Komen we een heel eind!
@savantas Het ziet er een beetje slordig uit. Doe iets aan je blending options, het idee is zeer leuk en daar moet iets leuks van te maken zijn! Ga zo door!
btw, nog geen geen comments gehad op mijn WIP2 eigk...
Nauzer
Bedoel je zo iets:quote:Nauzer schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 15:38:
@kathmann > zeer nice voor de eerste keer! alleen logootje zou ik wel aanpassen... btje slordig tegenover de strakke rest! Ik doe zelf ook voor de eerste keer mee (zie WIP boven)

-> Savantas: erg origineel, leuk idee, mooi uitgewerkt (wel wat "vol" op het pak)
-> Nauzer: very profi!
-> Mophor: wow....gewoon wow
Mark.
I'd try to see things from your point of view, but I can't stick my head that far up my ass.
Dat klopt in ieder geval niet. Het is niet zo dat je maar 1 bits kleuren mag gebruiken: Tijdens het drukken kunnen er gewoon kleurgradaties worden toegepast. Zo lang alle kleuren maar bereikt kunnen worden met 1 kleur inkt, in verschillende "opacity" kan het, en dat lijkt me bij het gegeven plaatje echt geen probleemquote:Mellon schreef op maandag 21 februari 2005 @ 19:16:
[...]
zo?
[afbeelding]
ik ben bang dat je dan mag overtekenen, aangezien je best wel rotte "gradients" hebt... deze laten zichzelf slecht omzetten...
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Als ik met een multichannel zou beginnen zou het wel lukken denk ik, maar ik ben eigenlijk liever zo ruim mogelijk bezig in het begin om vervolgens de prent om te zetten naar 2 (of 3 of x ) kleuren, waar elke kleur zo goed mogelijk benaderd wordt. Dan hoef ik op het laatst alleen nog wat te tweaken in de channels en dan zit het al gauw goed.
var _ = {_: 'unreadable code detected!'};
alert(_._);
quote:Dark Blue schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 17:25:
Kathmann: ik vind het eigenlijk jammer dat de letters zo keihard zwart zijn. Voor moedermelk zou ik toch wat 'lievers' verwachten
WIPje 3: lievere kleurtjes (ik zat zelf ook al naar dat zwart te staren, bedankt voor het duwtje in de rug / schop onder de kont)

Kleuren bij Moederwelk zijn zo mooi in lijn, maar wel een beetje flets zo (of is mijn monitor te goed gekalibreerd?).
@mophor: Afhankelijk van de kleuren kan je gewoon een kleurkanaal van RGB of CMYK pakken. Als je bijvoorbeeld iets met paars en oranje hebt, kijk dan naar de aparte kanalen welke het meeste contrast hebben. Zo kan je heel veel uit elkaar trekken. Vervolgens plak je een pantone op dit kanaal en dan vaak nog wel levels/curves aanpassen... Alleen als de kleuren te dich bij elkaar liggen kan je het wel vergeten.
Savantas wijzigde dit bericht 24-02-2005 19:01 (19%)
quote:Savantas schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 19:00:
Ik mis volgens mij een paar armen bij chick #3?
Verdomd ja...ach ja, was ook maar een geintje tussendoor
Het doel is 'lieve kleurtjes'...maar ik ben nog aan het experimenteren met borders e.d. om te kijken of ik het meer uit kan laten staan zonder de 'zachtheid' te verliezen.quote:Savantas schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 19:00:
Kleuren bij Moederwelk zijn zo mooi in lijn, maar wel een beetje flets zo (of is mijn monitor te goed gekalibreerd?).
Final:

ref: http://www.sxc.hu/browse.phtml?f=download&id=210106
TomR wijzigde dit bericht 25-02-2005 18:42 (6%)
Popfotografie:[ TomRoelofs.nl ]
Morgen is de laatste dag!!! Je hebt tot en met zondag 23:59:59 de tijd om je final te plaatsen! Latere final's dingen NIET mee naar de "titel"!
I used to be an atheist, until I realised I was god.
Software op maat van uw behoeften aan voordelige prijzen op www.GoodSoft.be.

ff link naar het plaatje van de koeien: Koeien!
link naar het plaatje van de voetballers: Voetballers!
Tetrapak logo komt van hun site.
Recycling logo komt van Recycle Logo
verder alles zelf gecreerd in Adobe Photoshop.
't was mijn eerste keer dat ik meedeed aan de contest en het is goed bevallen
tot de volgende keer dus
||\\||auzer
Nauzer wijzigde dit bericht 26-02-2005 19:42 (79%)
Nauzer

geen bronnen gebruikt
alles met de pentool gebouwd
Frivole Henkie wijzigde dit bericht 26-02-2005 17:52 (18%)
Bent as the Soviet sickle and hard as the hammer that crosses it.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last
Dit topic is gesloten.