yes, hij gaat naar hun jeugdhonk
maar ff over dat bierpak, ik wil niet lullig zijn maar door bier in een melkpak is deze contest volgens mij zo'n beetje begonnen, het is dus niet echt origineel meer om iets met bier te doen.
Op zich gaat het er denk ik wel leuk uitzien alleen een paar puntjes waar je hem op zou kunnen verbeteren: de tekst van 'melkje' en 'schudden voor gebruik' loopt over het logo van heineken heen, buiten dat het hierdoor minder leesbaar is ziet het er ook niet echt netjes uit, ook loopt het pak naar mijn idee niet echt door, dus dat de rand helemaal rechts op de rand helemaal links aansluit, dit is bij heel veel mensen zo dus eigenlijk niet alleen aan jou gericht
wie niet springt heeft een snor
Heiniken, een bierbrouwerij die veel aandacht besteed aan imago, uitstraling, behoud van huisstijl etc. Dus zo moeilijk is het dan niet als je een verpakking van heiniken maakt. Je moet je slechts even aan hetzelfde kleurenschema houden, gelijke vormen gebruiken, zelfde typografie en dan ben je klaar.
Daarom vind ik het niet helemaal in het "idee van de contest" passen. Als je een melkpak ontwerpt moet je zorgen voor een "nieuwe (huis)stijl". Op het moment dat je een stijl overneemt is het voor mij meer DTP werk, dan echt 'ontwerpen/vormgeven'.
Op grond van...
10" netbook verdienen? Lever mij een goede PHP programmeur (omgeving Zutphen)!
Whahah geniaalquote:Skef schreef op zondag 20 februari 2005 @ 11:44:
And suddenly, out of nowhere, there is: WHITE CHOCOLATE MILK!
Final:
[afbeelding]
Klik voor grootformaat
Ik heb in tijden niet zo genoten van een topic als deze!
Schitterend idee ook!

heeft er iemand toevallig ergens een fontje met die "e" van "1 liter e" erin?
edit: update @ 17.34:

edit:
ik heb trouwens de overlay even aangepast omdat die in de startpost niet helemaal klopte. Ook die verbeterde versie die eerder is gepost is een beetje scheef in de vouwrandjes van de tuut.
http://www.rikkertkoppes.com/troep/melkpak-template.gif
Ik heb nu een plakrand rechts toegevoegd, ook de odnerkant is nu zoals mijn melkpakken thuis, niet dat dat wat boeit overigens.
Deze past verder precies op de anderen, dus lijkt het me geen probleem om deze te gebruien (organisatie??)
Mocht ik perse die van de startpost moeten gebruiken, dan hoor ik dat graag, voor het ontwerp maakt het verder niet veel uit
mophor wijzigde dit bericht 20-02-2005 23:19 (118%)
var _ = {_: 'unreadable code detected!'};
alert(_._);
mophor +2 Inzichtvolquote:mophor schreef op zondag 20 februari 2005 @ 15:06:
ik heb trouwens de overlay even aangepast omdat die in de startpost niet helemaal klopte. Ook die verbeterde versie die eerder is gepost is een beetje scheef in de vouwrandjes van de tuut.
http://www.rikkertkoppes.com/troep/melkpak-template.gif
Ik heb nu een plakrand rechts toegevoegd, ook de odnerkant is nu zoals mijn melkpakken thuis, niet dat dat wat boeit overigens.
Deze past verder precies op de anderen, dus lijkt het me geen probleem om deze te gebruien (organisatie??)
Mocht ik perse die van de startpost moeten gebruiken, dan hoor ik dat graag, voor het ontwerp maakt het verder niet veel uit
Wat mij betreft is het optioneel wat te gebruiken. Ik had al een flauw vermoeden dat mijn eigen wijziging aan het pak wat betreft vouwranden niet helemaal in het midden zat, dus dat komt niet als een complete schok. Over die plakranden: Ze hoeven niet ontworpen te worden, dus lijkt mij het vrij zinloos om ze toe te voegen. Een beetje slimmerd weet wel waar hij over het randje moet knippen en waar niet. Maar desondanks bedankt voor je inzicht.
Overigens een heel mooi pak! Ik zou het weleens op ware grootte willen zien...
I used to be an atheist, until I realised I was god.
edit:
@hieronder: 125ml that is.
mophor wijzigde dit bericht 21-02-2005 13:21 (14%)
alert(_._);
quote:mophor schreef op maandag 21 februari 2005 @ 12:18:
ik heb 'm ff uitgeprint en in elkaar geplakt op m'n werk, vanavond foto (alleen niet op ware grootte, want ik kon alleen op a4 printen, dus het pak is zeg maar op 50%)
Dan moet je er ff 0.5 ltr van maken
OT: echt gaaf spul hiero!!!
edit: ik ghing uit van 50% van inhoud.
Rhapsody wijzigde dit bericht 21-02-2005 22:54 (8%)
In Metal We Trust
Qua humor vind ik hem echt heel sterk. Ik zou hem alleen nooit zo verkopen.quote:Skef schreef op zondag 20 februari 2005 @ 11:44:
Final:
[afbeelding]
Klik voor grootformaat
quote:HawVer schreef op maandag 21 februari 2005 @ 13:52:
[...]
Qua humor vind ik hem echt heel sterk. Ik zou hem alleen nooit zo verkopen.Nog een paar comments. Het logo past er niet zo tussen. Blauw groen tussen al dat bruin. En het stukje chocola achter de letters komt niet zo mooi uit. Verder is ie leuk!
Thanx!
Dat logo heb ik ook in de bruin-tinten gehad, maar dat zag er niet uit. Op deze manier vind ik 'm juist al het bruine wat doorbreken. Het stukje chocola komt hier (op werk) op m'n monitor ook nie zo mooi uit, maar thuis (op een gecalibreerde iiyama crt) wel weer. Ligt denk ik dus net aan de instellingen van je monitor...
quote:mophor schreef op maandag 21 februari 2005 @ 12:18:
ik heb 'm ff uitgeprint en in elkaar geplakt op m'n werk, vanavond foto (alleen niet op ware grootte, want ik kon alleen op a4 printen, dus het pak is zeg maar op 50%)
edit:
@hieronder: 125ml that is.
gewoon de foto vergroten dan!
over de inhoud: ik zou het uitproberen! gooi je pak vol met melk, en weeg het dan, of giet het daarna over in een maatbeker

trouwens effe een 2d vraagje tussendoor: als ik dit pak zou willen drukken, zou ik dat het liefst in 2 kleuren doen: zwart en die blauw. Hoe zet ik nu het beste een plaatje om naar 2 kleuren (aangezien het geen "gewone" duotone is)
alert(_._);
zo?quote:mophor schreef op maandag 21 februari 2005 @ 19:08:
trouwens effe een 2d vraagje tussendoor: als ik dit pak zou willen drukken, zou ik dat het liefst in 2 kleuren doen: zwart en die blauw. Hoe zet ik nu het beste een plaatje om naar 2 kleuren (aangezien het geen "gewone" duotone is)

ik ben bang dat je dan mag overtekenen, aangezien je best wel rotte "gradients" hebt... deze laten zichzelf slecht omzetten...
Nu gaan we de zaak verbouwen, dus het is nog al een chaos, en het systeem beheer gaat lekker, maar ik moet deze week nog 30 PC's installeren (op een school). Daarnaast gaan wij zelf verhuizen (ons gezin), dus écht een rampen week
Hopelijk kan ik zo nu en dan nog wat doen...
EOS 30D | EOS 350D | BG-E2 | BG-E3 | E1 | 580EXII | 430EX | 17-55 /2.8 IS USM | 70-200 /2.8L IS USM | 10-22 USM | 50 /1.8 | Fancier 6307 | Cactus V2 | Linkstar LF-400 & studio | 5-in-1 reflectiescherm | flitsstatieven | 2x 2GB CF | MiniTrekker | Spider 3
Misschien met gratis speendop ofzo
LastFM - 40D + 17-55/2.8 + 70-200/4L
Bent as the Soviet sickle and hard as the hammer that crosses it.
Je zou wat meer moeten spelen met Typografie. Je gebruikt (denk ik) veel Myriad, of helvetica. Probeer eens iets "kerkelijkers".
Op grond van...
ik vind deze wel heel geniaal moet ik toegevenquote:Skef schreef op zondag 20 februari 2005 @ 11:44:
Final:
[afbeelding]
Klik voor grootformaat
Bent as the Soviet sickle and hard as the hammer that crosses it.
Reg. datum: 13 oktober 2001
sowieso het idee bestaat dat al? witte chocolademelk ?quote:Harlequin schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 17:47:
[...]
ik vind deze wel heel geniaal moet ik toegeven

gebruikte bronnen:
http://www.punchstock.com.../3599631/large/farmer.jpg
http://www.funservicespa.com/milk%20can.jpg
http://www.melonbones.com/postpics/milk_can.jpg
en nog wat metaal- en betontextures die nog op m'n pc stonden, geen idee waar die vandaan komen eigenlijk
mophor wijzigde dit bericht 22-02-2005 20:51 (3%)
alert(_._);
Ik ook altijd met m'n haastig postgedrag...
iig thanx allemaal voor de complimenten
Reg. datum: 25 december 2003
Nauzer
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last
Dit topic is gesloten.