Application error 14: Stupid user detected. Do you want me to terminate him ?
Die afgeronde hoeken van die rechthoeken hebben niet allemaal dezelfde vorm. Je kan zien dat sommige rechthoeken wat ingedrukt zijn, waardoor de kromming niet even steil is. En ook dat rood, zoals bovengenoemd. Mooi pak verder!
@znorro:
Ik ben geen fan van je kleurencombinatie... ik houd niet van grijs + blauw + groen. Natuurlijk moet je het helemaal zelf weten, maar hier heb je mijn mening. Ik vond dat rozige van je vorige mooier...
I used to be an atheist, until I realised I was god.
Dat pak van de Cola-Melk ruled!
"The probability of life originating on earth is no greater than the chance that a hurricane sweeping through a scrap-yard would have the luck to assemble a Boeing 747"
Reg. datum: 26 februari 2000
wie niet springt heeft een snor
Verder erg mooi, mijn complimenten!
Toch?
Bijzonder mooi gedaan... ik neem aan dat de teksten er nog op gepixelneukt worden? Ik ben erg benieuwd hoe het er uit gaat komen te zien, maar wat betreft artistikiteit (
@elguapo:
Misschien wat meer kleur? Ik moet bekennen dat ik je communistische pak leuker vond! Ik houd wel van wat stalinisme
*proest* .. kuikentjes in de wolken en opgebeamede koeien...quote:hioxz schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 19:49:
Even een nieuwere wip (overigens (nog even) in het verkeerde formaat)
[afbeelding]
"The probability of life originating on earth is no greater than the chance that a hurricane sweeping through a scrap-yard would have the luck to assemble a Boeing 747"
Aqua thema voor de 6230i - Schaken voor de 6230i - Reversi voor de 6230i
- De tekst enzo wordt er nog bij gepixeld/geschreven alleen die gooi ik er pas als laatst overheen
- De wolken... hmm.. tja ... ik vind ze eigenlijk wel mooi... maar echt wolkerig zijn ze nog niet.. misschien als ik ze nog iets "ruwer"/"grilliger" maak dat ze dan beter worden... zal eens proberen
* hioxz pixelt vrolijk verder
Paint is tof...
I scream, you scream, we scream for icecream!

moet alleen nu nog een goede tekst verzinnen voor de achterkant, die lipsum tekst zal niet zo goed werken in een final
Popfotografie:[ TomRoelofs.nl ]

to do:
-schaduwen uitwerken
-1 zijkantje is nog leeg
-het andere zijkantje afmaken
-bovenkant doen
die fokking cactus kostte me uren
edit:
WIP2

Frivole Henkie wijzigde dit bericht 16-02-2005 22:18 (62%)
Bent as the Soviet sickle and hard as the hammer that crosses it.
Moet er nu niet in 10 verschillende talen staan dat het melk is, net zoals bij Corona?
ik wou eigenlijk alles in 1 taal doen, maar zo goed is m'n Spaans nietquote:Mellon schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 22:51:
@Harlequin:
Moet er nu niet in 10 verschillende talen staan dat het melk is, net zoals bij Corona?Erg mooi gedaan, zeker die cactussen. Alleen snap ik de wisseling tussen de talen niet, van engels naar mexicaans ofzo...
quote:
lol, wolken met een baard?
Ziet er mooi uit!
Aardbei. wijzigde dit bericht 16-02-2005 23:09 (5%)
laatste WIP voor vandaag (moet over 5 uur weer opstaan

Aardbei. wijzigde dit bericht 16-02-2005 23:46 (7%)
chewbacca
wie niet springt heeft een snor
ik zou de rondehoeken van je vlakken even opnieuw doen, het lijkt nu of je deze heel erg hebt vergroot.quote:S1W schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 14:55:
WIP HELLk De Zwarte Motor
![]()
Erg leuk om ook eens mee te doen, dus bij deze mijn eerste WiP'je. HELLk hot&spicy, om je tong bij af te bijten...
[afbeelding]
Popfotografie:[ TomRoelofs.nl ]
Resurrection (362560) VI.195
Guillome wijzigde dit bericht 18-02-2005 20:03 (21%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last
Dit topic is gesloten.