Application error 14: Stupid user detected. Do you want me to terminate him ?
Op grond van...
quote:
Stoer, alleen vind ik het lettertype er totaal niet bij passen. "Melk!" zou van mij wel in een cowboy-lettertype mogen of iets anders 'grof en stevig' (bord is of uit Texas ofzo of uit Australië, ehm, ik kan niet kiezen). Dus met zo'n bollig vrolijk lettertype zit je denk ik een beetje in een dubbele uitstraling.
Ik zie hier bij Dafont net deze staan: http://www.dafont.com/en/...b_ppp=10&classt=alpha
Dark Blue wijzigde dit bericht 14-02-2005 19:01 (17%)
Ik weet het zo net nog niet over die kerk... het valt er een beetje buiten. Ook de tekst op de onderkant klopt niet: door die dubbelepunt lijkt het alsof het aparte zinnen zijn, maar "God het wil" is geen aparte zin [/muggenzift] verder heel netjesquote:Znorro schreef op maandag 14 februari 2005 @ 19:01:
ben even helemaal overnieuw begonnen met mijn christelijke melk. heb er maar even een kerkje op gezet en verder een beetje een klassiek melkpak, maarja die vorige was een beetje saai.
[afbeelding]
I used to be an atheist, until I realised I was god.
quote:XLerator schreef op maandag 14 februari 2005 @ 14:10:
Hier een render met 5 pakkenDit zijn alleen finals of goed uitziende wips. Als iemand zijne er ook in wil hebben zeg het maar dan
Ik vond het wel grappig om in 3d te zien:
[afbeelding]
Whooo
Misschien een id om ze ook eens in een ijskast of een winkelrek te zetten
Aan mijn reacties zijn geen rechten te ontlenen. Ik kan niet aansprakelijk worden gehouden voor schade aan personen en of goederen die vloeien uit het opvolgen van mijn advies.
Leuk.quote:edwinistrator schreef op maandag 14 februari 2005 @ 21:07:
[afbeelding]
klik voor uitvergroting
Misschien een beetje overdone?
www.oogst3d.net: mijn portfolio
Ronimo Games: mijn gamebedrijf
Swords & Soldiers: onze eerste Wii game
hmz, best goeie tip... ga ik morgen eens mee spelenquote:Dark Blue schreef op maandag 14 februari 2005 @ 19:00:
[...]
Stoer, alleen vind ik het lettertype er totaal niet bij passen. "Melk!" zou van mij wel in een cowboy-lettertype mogen of iets anders 'grof en stevig' (bord is of uit Texas ofzo of uit Australië, ehm, ik kan niet kiezen). Dus met zo'n bollig vrolijk lettertype zit je denk ik een beetje in een dubbele uitstraling.
Ik zie hier bij Dafont net deze staan: http://www.dafont.com/en/...b_ppp=10&classt=alpha
Popfotografie:[ TomRoelofs.nl ]
Is dat niet onhandig, zo'n borst op de onderkant van het pak?quote:edwinistrator schreef op maandag 14 februari 2005 @ 21:07:
[afbeelding]
klik voor uitvergroting
Hij zoog de borst vol adem en stapte in bed. "Het is gezien," mompelde hij, "het is niet onopgemerkt gebleven." Hij strekte zich uit en viel in een diepe slaap.
quote:Oogst schreef op maandag 14 februari 2005 @ 22:02:
[...]
Leuk.Maar wat is "en lerst heerlijk je dorst"? Bedoel je niet "en les heerlijk je dorst"?
bij onz zeggen se lerst maar volgens mij heb je gelijk ja..
(gefixed btw)
edwinistrator wijzigde dit bericht 14-02-2005 22:41 (12%)
volgens mij is het ook lest de dorst, het is namelijk ook geen dorstlerser, maar dorstlesser
Znorro wijzigde dit bericht 14-02-2005 22:43 (22%)
wie niet springt heeft een snor
dat is geen koeienmelk!quote:edwinistrator schreef op maandag 14 februari 2005 @ 21:07:
[afbeelding]
klik voor uitvergroting
serieus: bij het in elkaar zetten valt een kwart van d'r kop weg!
iain wijzigde dit bericht 14-02-2005 23:25 (10%)
I used to be an atheist, until I realised I was god.
quote:
Maar hij zorgt (hoogstwaarschijnlijk) wel voor koeiemelk, als alles goed gaat
Kan de W&G FAQ Beter? Klik dan hier!
Tweelingpapa: Vader van twee dochters!!
Beverurine? en maar slechts 6%....quote:NitroX infinity schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:37:
Jaja, dat gaat snel, de final:
FINAL
[afbeelding]
FINAL
Jaja, leeg en simpel, ik weet hetKraak maar af in de beoordeling
....en toen was er koffie.......
quote:
Hahaha, uiterste houdbaarheidsdatum op de onderkant van het pak?
Nu weet je in elk geval zeker dat dit pak wel leeg komt
Geweldige al die pakken van jullie...
Ik doe het jullile niet na
'deze zeide' dient 'deze zIJde' te zijnquote:Sjeik schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:40:
Een van de laatste WIP's:
[afbeelding]
*klik*
Wie heeft er nog op- of aanmerkingen? Het enige waar ik nu nog mee zit is dat de grote letters van Coca Cola milk zo boven de rest van het pak hangen. Iemand een idee hoe ik dat kan verbeteren? Het lijkt nu niet echt één geheel.
quote:edwinistrator schreef op maandag 14 februari 2005 @ 21:07:
[afbeelding]
klik voor uitvergroting
Yummie melk....oh jaaa.....
Geweldig hoor
Wat heb ik toch een bovennatuurlijke bewondering voor wat jullie hier voor elkaar krijgen zeg
Reg. datum: 06 maart 2001
Reg. datum: 10 augustus 2001

quote:Dark Blue schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 19:04:
[...]
- hoe klein het er ook mag staan, 'zeide' is toch echt met een lange IJ!
- ik zou de witte kaders nog even een antialias geven... vooral op de ronde hoeken
- ik zou milk wat op het pak in het rode gebied staat, nog een witte laag eroverheen geven, het valt nu nogal weg.
- krijgen we ook nog een light versie?
- Nederlands is niet mijn sterkste punt
- Hoe geef je antialias aan iets? Ik heb wel wat dingen op internet over antialias voor Photoshop gevonden, maar echt mooier werd het er niet van. Ik had eerst een vierkant geselecteerd en daar dan smooth overheen gedaan. Dit had ik dan met stroke opgevuld.
Ik heb nu alle vierkantjes overnieuw gedaan met de Rounded rectangle tool. Dat ziet er wel een stuk beter uit.
- Over dat milk in het rode gebied, ik snapte niet helemaal wat je daar bedoelde. Ik heb het wel een beetje een witte glow gegeven, nu is het denk ik iets duidelijker.
- De voedingswaarden zijn precies dezelfde als in een gewoon glas halfvolle melk hoor
Ik zou op de onderkant zetten iets als "Zolang God het wil". Verder ziet je pak er erg gaaf uit!quote:Znorro schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 12:02:
beetje kleuren veranderd en nog wat kleine aanpassinkjes. C&C aub
[url=http://www.virtual-life.net/img/getimg/kerkmelkgr2.jpg ][afbeelding]
(typfout bij 'andere gezonde zooi' al gezien)
Was ik maar rijk en niet zo knap...
wie niet springt heeft een snor
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last
Dit topic is gesloten.