Ik heb ondertussen mijn lijstje al ingezonden.
I scream, you scream, we scream for icecream!
@XLerator
* SnipeZ heeft medelijden met de arme Albert Heijn vakkenvuller die al die pakken weer op moet rapen
Application error 14: Stupid user detected. Do you want me to terminate him ?
verrek, U heeft gelijk. Was dat vroeger niet anders eigenlijk? want ik meen toch dat ik het altijd geleerd heb met een hoofdletter
var _ = {_: 'unreadable code detected!'};
alert(_._);
U is alleen met een hoofdletter aan het begin van een zin of als God ermee bedoeld wordt. Mophor schijnt vaker problemen te hebben met hoofd- en kleine letters.quote:mophor schreef op maandag 28 februari 2005 @ 19:29:
@hieronder: nee hoor "U" is met een hoofdletter, "uw" met een kleine
@3d-render: mooi!!! alleen mijn pak zit scheef.... die plakrandjes zijn zeker mophor's idee!
I used to be an atheist, until I realised I was god.
@Snipez: lol!!!
Software op maat van uw behoeften aan voordelige prijzen op www.GoodSoft.be.
@Snipez: Moet ik dan de laatste plaatsen maar naar mij toe laten gaan? ik krijg al meer punten van je...
edit: nu ruim een derde van de stemmen verwerkt... het beloofd een spannende strijd te worden! het valt op dat mensen die een vector-melkpak hebben ook meer op andere vector-melkpakken stemmen, dan op foto-achtige melkpakken, en vice versa. Ik neem nu pauze, want de cijfers binnen mij een beetje uit de neus te komen...
IK VERWACHT NOG EEN HOOP MAIL!!!
iain wijzigde dit bericht 28-02-2005 21:14 (82%)
Reg. datum: 10 augustus 2001
Was ik maar rijk en niet zo knap...
En nu hopen dat ik een beetje gunstig in de peiling lig...
And remember, DON'T TAKE LIFE TOO SERIOUSLY!
quote:Skef schreef op maandag 28 februari 2005 @ 21:28:
You got my votes...
En nu hopen dat ik een beetje gunstig in de peiling lig...
Hoor ik mijn naam, ik heb enkel een WIP gepost (een zeer basic wip) Ik heb nog wel wat meer gemaakt dan die eerste WIP, alleen was na een tijdje de trial van PS afgelopen en ik heb geen zin om illegale software te draaien op m'n macje. * hydrus gaat later maar eens een tweedehands PS 7 ofzo kopen, nu heb ik wat geld tekort. (wie nietquote:Sjeik schreef op maandag 28 februari 2005 @ 18:39:
Het lijkt alsof er in het pdf-je een inzending meer staat dan in de tabel, klopt dit? En is dit bewust gedaan of is er een foutje gemaakt?
Ok, ik zie het al. Hydrus staat er niet in, maar dat komt waarschijnlijk omdat hij maar 2 kanten van zijn melkpak ontworpen heeft.
/ edit:
Ik heb de PDF gedownload, prachtige pakken
nuclear waste wijzigde dit bericht 28-02-2005 21:56 (10%)
</onzin>
Ik vind het heel typisch, want ik volg dit topic al een tijdje en sta steeds weer versteld van alle art en fantasie die mensen weten te creeren. Ik vind een hele hoop pakken erg vindingrijk en mooi. Echter valt mij iets op. Sommige pakken zijn gewoon op die render zo natuurlijk , zo echt , dat ze zo uit de winkel lijken te komen. Terwijl ze 2D dan wel erg mooi lijken maar niet erg speciaal zijn. Hoe komt het dat 3D de pakken er zo anders uit kunnen zien ? En letten jullie daar nou ook op bij de beoordeling (ik zou het zelf namelijk wel dergelijk meerekenen) ?
Let's put a smile on your face!
quote:Ondertussen staat deze thread open om meer commentaar te geven op andermans werk, en om te discussiëren over een volgende 2d-contest!
Om maar even door de backdoor binnen te sluipen;
Misschien een technisch ontwerp? Bijvoorbeeld zo creatief mogelijk de ingewanden van een cd-rom speler laten zien? Of iets met landschappen? Origami?
dan heb je wel een richtlijn, maar je kan zo creatief zijn als je wilt.
of ontwerp een nieuw stripfiguur ofzo, dat je je stripfiguur in een paar houdingen moet neerzetten of iets dergelijks.
wie niet springt heeft een snor
Reg. datum: 25 december 2003
quote:Khaine666 schreef op maandag 28 februari 2005 @ 23:35:
Kweet niet of ik hier mag posten maar owk.
Ik vind het heel typisch, want ik volg dit topic al een tijdje en sta steeds weer versteld van alle art en fantasie die mensen weten te creeren. Ik vind een hele hoop pakken erg vindingrijk en mooi. Echter valt mij iets op. Sommige pakken zijn gewoon op die render zo natuurlijk , zo echt , dat ze zo uit de winkel lijken te komen. Terwijl ze 2D dan wel erg mooi lijken maar niet erg speciaal zijn. Hoe komt het dat 3D de pakken er zo anders uit kunnen zien ? En letten jullie daar nou ook op bij de beoordeling (ik zou het zelf namelijk wel dergelijk meerekenen) ?
helemaal mee eens alleen vind ik het jammer dat die van mij maar 1x duidelijk in de render te vinden is, en naar mijn mening veel te licht naar voren komt
scores zijn doorgemaild
Nauzer wijzigde dit bericht 01-03-2005 08:15 (4%)
Nauzer
Ik vind dat iedereen, ongeacht wie wint een applause verdient heeft. Moet je gewoon eens kijken hoe rete goed alle uitingen zijn! Daarom lijkt het me niet slim om een contest te houden die gemakkelijk is. Een contest is een manier om dingen te leren, en doormiddel van je mede-strijders je fouten in te zien. Daarom zou ik eens een contest doen waar velen nog geen kaas van hebben gegeten.
Als ik zou mogen kiezen, zou ik kiezen voor iets wat gemakkelijk lijkt. Het ontwerpen van een affiche (poster). En dat er dan een festival is, wat een naam heeft, een locatie, tijd/datum etc, en dat je dan zelf de hele stijl en uitstraling en of het logo mag bepalen, en er een aansprekende poster van maakt. Poster's lijken namelijk zo simpel, maar de kunst is ervoor zorgen dát er mensen naar het festival komen.
Als de vereiste dan zou zijn; 3 PMS kleuren, formaat A3, 300 DPI, aanleveren in PDF lijkt mij dat reuze interresant. En dat er ook technisch wordt gekeurd. Is dat een idee?
Op grond van...
@posteridee: ik zou dat max 4 kleuren pakken (dus ook cmyk, of gewoon wat steunkleurtjes)
mophor wijzigde dit bericht 01-03-2005 11:11 (31%)
var _ = {_: 'unreadable code detected!'};
alert(_._);
Het idee van een poster voor een festival vind ik trouwens wel een superidee! Alleen het laatste puntje ben ik niet zo voor. Maar dat is denk ik iets om over te discussieren.
Mellon: heb je mijn mail gehad? De mailserver van de UT doet nogal weird de laatste tijd.
Reg. datum: 26 februari 2000
Cool aan deze contest vond ik dat iedereen mee kon doen: niet alleen mensen die goed kunnen tekenen. Een stripfiguur wil je mij niet zien tekenen, maar een melkpak kan ik nog wel in elkaar prutsen. Met een poster is dat net zo denk ik, dus dat is imo een goed idee. Ik zou idd wel een (fictief) festival ofzo bedenken, anders is het meer 'hier is een blanco vel, doe maar wat'.
À lá Ozzfest/Lowlands/Sensation/Jantje Smit fanclub dag/oeps, :X/DJ Tiësto/etc.
PDF'jes moet je niet aan beginnen, dan wordt het minder toegankelijk voor ons n00bs die misschien wel goede ideeën hebben
Het gebruik van een x aantal kleuren lijkt me ook wel leuk. Dan is de competitie voor de uitwerking en creativiteit imho ook meteen een stuk interessanter (probeer maar eens een interessante poster met slechts 2 kleuren te maken (retorisch bedoeld)).
quote:Sjeik schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 15:15:
Waarom moet het festival al bekend zijn? Als je toch gewoon zelf iets kiest wat bij je past is dat toch ook okay?
vind ik ook
"ontwerp een festival poster" lijkt me een prima contest
meer restricties toevoegen leidt er alleen maar toe dat de resultaten meer op elkaar gaan lijken
Bent as the Soviet sickle and hard as the hammer that crosses it.
Ik moet nog mail krijgen van:
• OReason
• upselen
• Ghoekzema
• Ives
iain wijzigde dit bericht 02-03-2005 12:40 (15%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last
Dit topic is gesloten.