I used to be an atheist, until I realised I was god.
Misschien even op http://www.rapidshare.de/en/webhosting.html plaatsenquote:mophor schreef op zondag 27 februari 2005 @ 20:39:
ok, komt er morgen aan, als alle finals binnen zijn
Zeker weten dat je mailbox 8 Mb ook ok vind?
Erg leuk projectje dit
ChicaneBT wijzigde dit bericht 27-02-2005 20:53 (11%)
....911....
Op grond van...
Die stond er al wel bij... overigens vraag ik me af of "choosen" niet "chosen" moet zijn....quote:upselen schreef op zondag 27 februari 2005 @ 20:59:
Mijn FINAL is blijkbaar niet meegetelt, maar goed. Post hem nog een keer:
FINAL
[afbeelding]
*klikbaar*
var _ = {_: 'unreadable code detected!'};
alert(_._);
uitslover!quote:mophor schreef op zondag 27 februari 2005 @ 21:18:
leek me wel leuk een pdf'je en het is een kleine moeite, wil natuurlijk niet zeggen dat je tabelletje met thumbs en finals niet handig is, maar ik maak het gewoon ff (hij ligt ook al klaar met alle finals tot nu toe)
nog even een korte wip en dan weer ff roken:
WIP 0.6 Preview Release 2

*klikbaar*
improvs:
• tekstballonnetje verbeterd
• nieuwe ogen
• typo's
• kleurenschema's

En nog even voor de goede orde:
Bronnen:
• Recycle
• Tetrapak
• Ecologo
• Koe
• Streepjescode
• Plattegrond
Reg. datum: 26 februari 2000
Volgende contest zal ik me wat meer inspannen.
10" netbook verdienen? Lever mij een goede PHP programmeur (omgeving Zutphen)!
Reg. datum: 10 augustus 2001
Dit staat er over in de startpost:
Dus ik mag nu gaan verzinnen welke inzending ik het creatiefst, best verkoopbaar en meest creatief vind? Ik neem aan dat je niet voor jezelf mag stemmenquote:Je zal beoordeeld worden op drie punten: creativiteit (30%), uitwerking (50%) en verkoopbaarheid (20%) (die vaardigheden die hierboven genoemd zijn dus). Omdat het Formule 1-systeem dat ze ook bij de 3d-contests gebruiken zo populair is, gebruiken we dat ook hier. Je kan aan het eind van de contest de punten (10, 8, 6, 5, 4, 3, 2 of 1 voor elk van de drie vaardigheden) naar mij doormailen, zodat ik ze dan in een tabelletje zet. Doe dat naar dit adres:. Je mag alleen stemmen als je mee doet
Was ik maar rijk en niet zo knap...
Als iemand nog overeenstemt met deze avond laatste final van mij (Yakmelk kan best kansvol zijn
!) dan doe ik er nog wat aan. Geen bericht dan mis ik het gewoon.Ben sowieso veel te druk voor dit allemaal
EOS 30D | EOS 350D | BG-E2 | BG-E3 | E1 | 580EXII | 430EX | 17-55 /2.8 IS USM | 70-200 /2.8L IS USM | 10-22 USM | 50 /1.8 | Fancier 6307 | Cactus V2 | Linkstar LF-400 & studio | 5-in-1 reflectiescherm | flitsstatieven | 2x 2GB CF | MiniTrekker | Spider 3
Reg. datum: 25 december 2003
Nauzer
volgens mij was het dus het idee dat iedereen een top 8 maakt op 3 gebieden (creativiteit, uitwerking, verkoopbaarheid) en dat naar Mellon opstuurt.quote:Je zal beoordeeld worden op drie punten: creativiteit (30%), uitwerking (50%) en verkoopbaarheid (20%) (die vaardigheden die hierboven genoemd zijn dus). Omdat het Formule 1-systeem dat ze ook bij de 3d-contests gebruiken zo populair is, gebruiken we dat ook hier. Je kan aan het eind van de contest de punten (10, 8, 6, 5, 4, 3, 2 of 1 voor elk van de drie vaardigheden) naar mij doormailen, zodat ik ze dan in een tabelletje zet. Doe dat naar dit adres: http://www.iain.nl/extra/2dcontest-2.gif. Je mag alleen stemmen als je mee doet.
alert(_._);
Paar posts boven je staat er dat we moeten wachten tot er een tabel ofzo gemaakt is ..quote:mophor schreef op maandag 28 februari 2005 @ 16:28:
[...]
volgens mij was het dus het idee dat iedereen een top 8 maakt op 3 gebieden (creativiteit, uitwerking, verkoopbaarheid) en dat naar Mellon opstuurt.
quote:Algemene opmerking: graag pas je puntentelling doormailen, zodra daarvoor het startsein gegeven is. Dat gebeurt pas als er een definitieve lijst is opgesteld van de deelnemers.
hmz ja idd
Mijn excuses, want ik heb de boel dus al doorgemaild
alert(_._);
Reg. datum: 10 augustus 2001
Ok, ik zie het al. Hydrus staat er niet in, maar dat komt waarschijnlijk omdat hij maar 2 kanten van zijn melkpak ontworpen heeft.
Sjeik wijzigde dit bericht 28-02-2005 18:41 (33%)
Was ik maar rijk en niet zo knap...
platte tekst is perfect!quote:tofu schreef op maandag 28 februari 2005 @ 18:43:
Moet dat in exel (Off/oo) zijn ofzow, of mag dat gewoon platte tekst zijn?
hydrus heb ik weggelaten, omdat het enige wat hij bij zijn werk schreef was: "Hier mijn WIP, ik weet niet of ik een final ga indienen maar ik ga zeker nog een 2de wip maken." Lijkt mij vrij duidelijk!
edit: ah
@hieronder: nee hoor "U" is met een hoofdletter, "uw" met een kleine
mophor wijzigde dit bericht 28-02-2005 19:34 (50%)
alert(_._);
De "u" is met kleine letterquote:mophor schreef op zondag 27 februari 2005 @ 13:13:
nog even voor de leuk gemaakt:
[afbeelding]
voor de duidelijkheid: dit is dus niet m'n final, da's nog steeds het melkpak:
http://www.rikkertkoppes....502222052-melkpak-wip.jpg
Tripp wijzigde dit bericht 28-02-2005 19:31 (3%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last
Dit topic is gesloten.

. Je mag alleen stemmen als je mee doet