[CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 10
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 14 oktober 1999
quote:ixl85 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 18:31:
[...]
Mhh ik zie een A8N
Kan je me vertellen hoe stabiel ie bij jou is met een Zalman NBheatsink?
en weet je ook welke NB WC cooler er op kan (aangezien je in die andere case wc hebt zitten)
in het grote A8N topic krijg ik geen antwoord op mn vraag
En damN!
ik heb nog steeds geen digicam voor mn routermod...
ik zal asap een camera proberen te regelen!! want het duurt nu echt te lang!!
Het AMD chipset blokje van aquacomputer past vrijgoed je moet een klein stukje afslijpen om het passend te maken met die condensator.
Als ik toestemming krijg voor me CIp zul je het binnenkort wel zien in me mod.
quote:Dezjay schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 19:16:
[...]
Het AMD chipset blokje van aquacomputer past vrijgoed je moet een klein stukje afslijpen om het passend te maken met die condensator.
Als ik toestemming krijg voor me CIp zul je het binnenkort wel zien in me mod.
Mhh nice, ik ben benieuwd!
Ik zal mn ogen openhouden voor je mod (kondig hem hier ook maar aan
quote:ixl85 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 18:31:
[...]
Mhh ik zie een A8N
Kan je me vertellen hoe stabiel ie bij jou is met een Zalman NBheatsink?
en weet je ook welke NB WC cooler er op kan (aangezien je in die andere case wc hebt zitten)
in het grote A8N topic krijg ik geen antwoord op mn vraag
En damN!
ik heb nog steeds geen digicam voor mn routermod...
ik zal asap een camera proberen te regelen!! want het duurt nu echt te lang!!
Dat zalman blokkie is perfecto, chipset was 36 idle en 45 stressed, met de standaard herrieschopper was dat 34-42 ofzo. Dus hijs perfect stabiel en stil. Alle fans in de case op 12v zou betere prestaties geven. Maar ik heb alles op 7v gezet en daarbij een artic koeler, dus erg veel airflow is er niet. Die pc zal niet overklokt worden, maar met die chipset kan je makkelijk tot 55 graden gaan hoor, dus geen probleem
Wat voor wcblokje je op je NB kan nemen? Alle volgens mij gewoon, zoals je op de foto's kan zien, is er meer dan genoeg ruimte voor allerlei blokjes. Ik heb zelf een frigus blokje (wat weg moet trouwens, omdat het bij mn dfi niet meer past. Dat zal op die asus prima passen.
Ook heeft zo'n wc blok wat meer speling, zodat ie wat meer naar boven toe geschoven kan worden. Dus dat ie nog minder dicht bij het 2e slot komt:

Race Eend wijzigde dit bericht 07-05-2005 20:30 (23%)
Reg. datum: 30 oktober 2002

There's no savegame in real life...
quote:_Badeend_ schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 20:49:
Hier een foto van mijn webcam moder is een sweex minicam ingebouwd.
[afbeelding]
Lol, erg leuk gedaan. Je doet je naam eer aan
Zou je nog wat meer pics van die badeend kunnen posten? En vooral hoe je die webcam erin hebt gedaan
Phyxion.net | 'Liefde maakt vaak droef tot ziek aan toe, maar 'k merk er weinig van, tot nu toe.' - Herman Finkers | 'You look like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
[afbeelding]
heel mooi
bad eend met een zetpil-camera
ik kan mijn naam maar op 1 manier eer aandoen,
dat is het uitdremelen ervan
(3x raden wat ik doe =D)
DFI Lanparty nF4 Ultra-D || AMD A64 3700+ || 2 * Corsair 512TWINX3200LL (v1.1 - BH5) || GeForce 7800GT </br> Cooled by Zalman Reserator V2 -||- The Inglorious Bastards clan page
Reg. datum: 08 juni 2004
(ik zet het hier omdat ik geen show hier je pc topic zag

AMD 3500+ ClawHammer, Asus A8N SLI Deluxe, Sapphire X850XT PE, 2x512mb ram Gskill PC3200 2-3-3-6, 2x120Gig WD, Tagan 480W
Het blijft nog steeds een beetje een kabel zooi hequote:Maikuuul schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 23:07:
Het is niet echt een kleine mod maar een vriend heeft me kabels weggewerktkan welliswaar de pc niet aanzetten omdat ik me Sappiher X850XT PE mis
(ik zet het hier omdat ik geen show hier je pc topic zag)
[afbeelding]
[afbeelding]
[www.ganzz.nl]
[afbeelding]
haaa die david
laat me raden, dat is die laptopcam die ik toen ook gekocht had
alles goed verder ?
spreek je, daniel
AMD64 3000+, ASUS K8V-X, 1024KINGSTON, XFX 6800LE, WD 160 SATA
Das waar maarja de 3d kaart komt er ook nog inquote:Ganzz schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 23:10:
[...]
Het blijft nog steeds een beetje een kabel zooi he
AMD 3500+ ClawHammer, Asus A8N SLI Deluxe, Sapphire X850XT PE, 2x512mb ram Gskill PC3200 2-3-3-6, 2x120Gig WD, Tagan 480W
quote:Maikuuul schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 23:42:
[...]
Das waar maarja de 3d kaart komt er ook nog in
Dan heb je nog meer kabels
sleeve ze en bind ze bij elkaar, net als ik (zie paar posts terug (lees: 25 ofzo)
DFI Lanparty nF4 Ultra-D || AMD A64 3700+ || 2 * Corsair 512TWINX3200LL (v1.1 - BH5) || GeForce 7800GT </br> Cooled by Zalman Reserator V2 -||- The Inglorious Bastards clan page
quote:un1ty schreef op zondag 08 mei 2005 @ 00:54:
[...]
Dan heb je nog meer kabels![]()
sleeve ze en bind ze bij elkaar, net als ik (zie paar posts terug (lees: 25 ofzo)
No offence maar eum, de kabels in jouw case zijn nog steeds een mess hoor.
Mijn gameserver voor lans:

Zitten misschien niet veel devices in maar ik wordt nog ziek van de kabels die zichtbaar zijn.
De schijf wordt vervangen door een WD Raptor 740 en enkele zichtbare kabels worden nog gesleeved.
Die IDE kabel voor de DVD writer moet ik ook nog iets op zien te vinden.
Zit trouwens een Thermaltake 480W PSU in met een shitload aan kabels aan. Men Ultra X-Connect PSU gaat gebruikt worden voor een andere PC dus ga er denk ik nog eentje bij bestellen.
Ook die AC-Ryan 92mm fan heb ik enorm spijt van dat ik em gekocht heb. Na 2 dagen lichtte die bijna niet meer op. ben dus op zoek naar een 92mm Clear LED fan met 4 groene leds en die op 12V geen pokkelawaai maakt. Want als je em gaat regelen vermindert de lichtintensiteit.
Wie laatst lacht heeft de mop niet begrepen.
Nee hoorquote:un1ty schreef op zondag 08 mei 2005 @ 00:54:
[...]
Dan heb je nog meer kabels![]()
LOL, als je dit opruimen noemt, dan zie ik er ook een Sapphire X850XT PE in zittenquote:Maikuuul schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 23:07:
Het is niet echt een kleine mod maar een vriend heeft me kabels weggewerktkan welliswaar de pc niet aanzetten omdat ik me Sappiher X850XT PE mis
(ik zet het hier omdat ik geen show hier je pc topic zag)
[afbeelding]
[afbeelding]
Phyxion.net | 'Liefde maakt vaak droef tot ziek aan toe, maar 'k merk er weinig van, tot nu toe.' - Herman Finkers | 'You look like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Draai je SLI met je DFI board ? Zo niet, duw je 3d-kaart in het onderste slot, en dan past het blokje welquote:Race Eend schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 20:23:
[...]
Dat zalman blokkie is perfecto, chipset was 36 idle en 45 stressed, met de standaard herrieschopper was dat 34-42 ofzo. Dus hijs perfect stabiel en stil. Alle fans in de case op 12v zou betere prestaties geven. Maar ik heb alles op 7v gezet en daarbij een artic koeler, dus erg veel airflow is er niet. Die pc zal niet overklokt worden, maar met die chipset kan je makkelijk tot 55 graden gaan hoor, dus geen probleemWel dun laagje as5 erop en ietsje airflow in je case hebben.
Wat voor wcblokje je op je NB kan nemen? Alle volgens mij gewoon, zoals je op de foto's kan zien, is er meer dan genoeg ruimte voor allerlei blokjes. Ik heb zelf een frigus blokje (wat weg moet trouwens, omdat het bij mn dfi niet meer past. Dat zal op die asus prima passen.
[afbeelding]
Ook heeft zo'n wc blok wat meer speling, zodat ie wat meer naar boven toe geschoven kan worden. Dus dat ie nog minder dicht bij het 2e slot komt:
[afbeelding]
Haha, al gedaan, maar dan draai je maar op pci-2x ipv 16x.. kijk maar met rivatuner ofzo. Als dat bij jou NIET zo is, dan moet je toch eens vertellen hoe je dat gedaan hebtquote:R3CoN schreef op zondag 08 mei 2005 @ 10:23:
[...]
Draai je SLI met je DFI board ? Zo niet, duw je 3d-kaart in het onderste slot, en dan past het blokje welHeb ik ook gedaan met m'n frigus blokje.
quote:BlueForce schreef op zondag 08 mei 2005 @ 01:04:
[...]
No offence maar eum, de kabels in jouw case zijn nog steeds een mess hoor.
Mijn gameserver voor lans:
[afbeelding]
Zitten misschien niet veel devices in maar ik wordt nog ziek van de kabels die zichtbaar zijn.
De schijf wordt vervangen door een WD Raptor 740 en enkele zichtbare kabels worden nog gesleeved.
Die IDE kabel voor de DVD writer moet ik ook nog iets op zien te vinden.
Zit trouwens een Thermaltake 480W PSU in met een shitload aan kabels aan. Men Ultra X-Connect PSU gaat gebruikt worden voor een andere PC dus ga er denk ik nog eentje bij bestellen.
Ook die AC-Ryan 92mm fan heb ik enorm spijt van dat ik em gekocht heb. Na 2 dagen lichtte die bijna niet meer op. ben dus op zoek naar een 92mm Clear LED fan met 4 groene leds en die op 12V geen pokkelawaai maakt. Want als je em gaat regelen vermindert de lichtintensiteit.
ik heb ook 3x 5,25" devices
en 3x 3,5" devices
dat zorgt voor behoorlijk wat kabels, en in een Sunbeam samurai case, dit is het dichste wat je bij opruimen komt.
plus, wat heb je anders aan UV sleeves als je ze toch niet ziet
Ik zie zo al meer mogelijkheden om de kabels wat meer te laten verbergen. Kijk nog maar eens goed. Dit ziet er gewoon niet uit. No offencequote:un1ty schreef op zondag 08 mei 2005 @ 10:43:
[...]
ik heb ook 3x 5,25" devices
en 3x 3,5" devices
dat zorgt voor behoorlijk wat kabels, en in een Sunbeam samurai case, dit is het dichste wat je bij opruimen komt.
plus, wat heb je anders aan UV sleeves als je ze toch niet ziet
Who is General Failure and why is he reading my hard disk? - || - http://www.gamergun.nl/
Reg. datum: 07 maart 2004
Ik ben zelf beetje bang dat het zal gaan scheuren.
x2 3800+ // Asus 7800GT // Twinmos 2x512 // Asus A8N Sli Premium // OCZ ModStream 450watt // Viewsonic VP191S // en helaas een Z-5500 // Spec Page
Reg. datum: 04 oktober 2004
http://www.tweakers.net/gallery/121346/sys
quote:Giel schreef op zondag 08 mei 2005 @ 13:49:
[...]
Die heb ik alleen niet in 80mmgrootste die we hebben is 60mm
Koop een 74mm klokboor. komt net uit voor een 80mm fan. Gebruik ik ook steeds.
80mm is de afstand tss de gaten van je fans. Als je een gat van 80mm maakt heb je een probleempje om hem vast te vijzen.
Wie laatst lacht heeft de mop niet begrepen.

En nu we toch bezig waren, ook maar meteen het toetsenbord

en 1 van mijn boxen voorzien van een blauw exemplaar:

Ik zal maar niet vertellen dat de muis beter in mislukkingen kon worden gepost? Oeps, te laat

Zie je die mooie rode draadjes binnenin? Ik had per ongeluk met de soldeerbout de contactpuntjes van de led gesloopt (vraag me niet hoe) waardoor ik de stroom ergens anders vandaan moest halen. Gevolg, nog een contactpunt ergens gesloopt (weer per ongeluk) en een stukje plastic weg moeten branden (dat de printplaat op zijn plek zou moeten houden) omdat door de draadjes, het printplaatje niet meer in de muis paste.
ik houd van blauw licht
ik ga dat ook doen op mijn MX510 misschien...
maar ik heb blauwe muismat
en dan ga ik die k*t blauwe coating schuren, laagje grondverf heel dun.
en dan bovenkant zwart spuiten.
onderkant wit.
knopjes maak ik egaal grijs.
maargoed.
quote:TommyGun schreef op zondag 08 mei 2005 @ 11:32:
[...]
Ik zie zo al meer mogelijkheden om de kabels wat meer te laten verbergen. Kijk nog maar eens goed. Dit ziet er gewoon niet uit. No offence
Nou zeg dan maar waar, dan doe ik er wat aan.
en zeg niet, achter het motherboard backplate, want daar is geen plaats.
en dan kan ik ook niet meer bij mijn devices komen hoor.
want dan moet ik die kabels teveel buigen.
en dan word het nog lelijker
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.