Projectje ben ik druk mee bezig. Er zijn alweer een aantal leuke dingen aan gebeurd, maar aangezien m'n pc nu uit elkaar ligt kan ik ff geen foto's posten. (ik post dit vanaf m'n moeders pc
Ben achteraf wel blij dat ik de kast een tijdje heb kunnen testen want ik ga toch wat dingen veranderen. Vooral bij de hardeschijven. Daar moet een extra fan bij namelijk, en ik heb wat meer ruimte nodig bij de aansluitingen dus ik verplaats de hele drivebay naar links.
Er zitten in het front nu 2 gaten voor de CD/DVD drives en ik heb van plexi wat fan-guards gemaakt die er erg goed uitzien al zeg ik het zelf

Verder heb ik de zijpanelen afgewerkt en heb ik er een sluitingssysteem in verwerkt. Daarnaast heb ik de radiator goed bevestigd met wat alu strips.
Wat waterkoeling betreft heb ik de CPU en de VC koeling gemonteerd maar nog niet getest omdat alles nog uit elkaar ligt.
"All that is left is everything"
Hoop aan het eind van de week toch wel aan het verven te zijn.
Ik heb op Campzone dezelfde nick. Ik ben FA op veld B tezamen met Memleak.
Het kostenplaatje zal ik eens een grove schatting van maken, maar dit is toch erg moeilijk. Het zijn vaak de kleine dingen die het doen: Boortjes, zaagjes, plamuur, verf, lijm, plexi stuff like that
Magoed, als hij er wat beter uitziet zal ik ff wat picca's proberen te posten...tot schnell