[CiP] Houten kast zelfbouw (i-PC) |
![]() |
Wat komt er in de kast |
Aerocool aeropower B&S-line 550w (nieuw) Asus p4t533 P4 2.53 ghz 1x512 mb PC4200 1x256 mb PC3200 1xMaxtor 60gb 2xWestern Digital 80gb 1xMaxtor 120gb 1xMaxtor 200gb Ati Radeon 9700 pro Lite-on 16x10x40 NEC1300a SBLive!, Fire wire PCI kaartje Waterkoelingssysteem bestaande uit: Dual 120mm radiator (nieuw) Alphacool NexXxos Hp pro (nieuw) Innovatec Graph-o-matic 2.0 (nieuw) Zelfbouw reservoir Eheim 1048 (nieuw) |
Wanneer is hij af? |
Ik ben van plan om binnenkort weer naar een antal LAN's toe te gaan en aangezien ik nu geen kast heb wil ik wel vaart zetten achter dit project. Ik combineer het met m'n studie. Ik denk binnen een aantal maanden |
To do-list |
- Voedingmount maken - HD racks maken (hier ben ik nu mee bezig) - Cd drives gaten maken, inbouwen en stealthen - Pompmount bevestigen - Zijpanelen maken - Belichting verder uitwerken - Reservoir maken - Waterkoelings systeem testen - Verven - Inbouwen |
De bouw UPDATES |
- Update I - Update II - Update III - Update IV - Update V - Update VI - Update VII |
offtopic:
De naam weet ik nog niet zeker, als iemand een beter voorstel heeft dan sta ik daarvoor open
De naam weet ik nog niet zeker, als iemand een beter voorstel heeft dan sta ik daarvoor open
[ Voor 12% gewijzigd door ravenge op 19-07-2005 00:58 . Reden: Todo-list aangepast en kleuren aangepast (nieuwe lay-out van GOT) ]