Hoofdcategorieën
Topicacties

Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 15

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
quote:
XanderH schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 15:26:
[...]
oh... moest het optisch zijn :?

Ik zou eerder coaxiaal gebruiken, zeker op grote afstanden omdat ik geen idee heb hoe sterk een lichtsignaaltje is... coaxiaal is theoretisch zelfs beter omdat je bij optisch 2 extre conversies er tussen hebt zitten... of heb je alleen maar een optische uitgang op je pc?

Een optische kabel zelf maken zou idd ook een prestatie zijn ja :P
Ik heb 1 optische uitgang op mijn geluidskaart (in mijn multimedia server). Deze zou ik wel kunnen verbinden met de optische ingang van mijn receiver. Ik had gezien dat je deze kabels kan kopen tot 20 meter.

quote:
DoubleD666 schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 15:51:
[...]

Ik heb 1 optische uitgang op mijn geluidskaart (in mijn multimedia server). Deze zou ik wel kunnen verbinden met de optische ingang van mijn receiver. Ik had gezien dat je deze kabels kan kopen tot 20 meter.

Ahja, meeste geluidskaarten die ik ken hebben of alleen een coaxiale uitgang of ze hebben ze beiden... en in dat laatste geval zou ik dus kiezen voor coaxiaal.

Maar als je alleen een optische uitgang hebt op je geluidskaart heb je weinig opties ja :+

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Core 2 Duo | Boob 2 Duo
Reg. datum: 14 oktober 2001

Oké...here goes...

Zoals ShittyOldMan ook al aangaf...na 14 delen lezen werd het ook tijd dat ik mijn HT op de foto zet.
Ik heb op mijn eigen site een tweetal fotoalbums staan. Ik hoop dat jullie de zin en de tijd hebben om daar te kijken. Scheelt me weer een berg thumbnails linken... :-P
Gewoon rechtermuis op de vette en onderstreepte woorden en openen in een nieuw venster!!

De woonkamer:

De woonkamer heeft qua setup een ideale opstelling (ethisch goedgekeurd door de vrouw...heel belangrijk...ofwel er was met mij geen discussie mogelijk!).

In mijn setup komt geen center en geen sub voor.
Geen center omdat de veel genoemde sweetspot precies de bank is. Tevens omdat ik na veel verschillende centers getest te hebben, NOT impressed was met het filmgevoel. De center is de allerbelangrijkste speaker van een home cinema set (in combinatie met een sub) en moet dus alles van spraak tot extreme explosies feilloos kunnen verwerken. Ik heb overwogen om een zelfde frontspeaker plat neer te leggen, zodat de center de kracht van een film aankon. Werd alleen een beetje te bombastisch qua design...
Geen sub omdat...tja...je zou de fronts eens moeten horen... De frontspeakers zijn de afgeleidde van de JBL bioscoop speakers. Geen deense JBL, maar amerikaanse (gouden logo i.p.v. zilvere). De techniek van de speakers heet S(ymmetrical) V(ertical) A(rray); SVA. Ze hebben hoorntweeters, is voor film perfect, maar voor muziek wel eens iets te schel. Bij mij zou een zware REL of iets dergelijks misschien wel wat toevoegen, maar dan zou het alleen mijn neusvleugeltje wat meer trillen dan anders... :-D

De set bestaat uit het volgende:
  • Versterker: Yamaha DSP-A2 (sinds 1999... Nog steeds fantastisch)
  • Frontspeakers: JBL SVA-1800 (sinds 1997; via Oehlbach kabels [6.0mm2] bi-wired)
  • Rearspeakers: Infinity Overture 1 (sinds 1999; via Oehlbach kabels [6.0mm2]. Moet ze een keer vervangen door Dynaudio o.i.d., maar voldoen nu nog prima. De versterkers, die er voor het laag inzitten moeten eerdaags nagekeken worden.)
  • DVD HDD Recorder: Sony RDR-HX900 (sinds 2004; via Monster scart en Vandenhul Optocoupler mk2)
  • DVD Speler: Sony DVP-S725D (sinds 1999; compleet gepatched door Stegen Rhoon; via Oehlbach scart en Vandenhul Optocoupler mk2)
  • Minidisc: Sony MDS-JB940 (sinds 2001; via Vandenhul Optocoupler mk2)
  • Tuner: Sony ST-SB920 (sinds 1999)
  • VCR Recorder: Panasonic NV-FS100 (sinds 1993!!...voorloper van de FS200...er is geen betere (S-)VHS recorder voor de consument geweest...ik wil hem misschien nog 1 keer laten schoonmaken)
  • Gameconsole: Microsoft Xbox (sinds 2005; zat "gratis" bij een gsm abo; via optisch naar versterker en via scart naar DVD recorder; meteen omgebouwd naar Xboxmediacenter om bijvoorbeeld gedownloadde Enterprise, Las Vegas en CSI afleveringen te kijken. Tevens "Shoutcast" ik met SAM3 naar beneden. De Xbox staat op de plek waar ooit de Pioneer Laserdisc CLD-S315 stond...getuige de StarWars laserdisc box)
  • Televisie: Sony KV-25X1D (sinds ??; een doorn in mijn oog, maar bij mij moet zwart wel zwart zijn. De laatste nieuwste plasma's en projectoren worden steeds zwarter; nog even wachten dus. De kast heb ik ooit laten maken door Oud&Teak voor een Loewe Aconda 102cm, een beeldbuis, die enigszins bol, maar wel zwart is :-) )
De PC's-Servers omgeving:
Vroegah...keek ik hier de gedownloadde tv-series en het is mijn werkplek voor audio bewerking e.d.. Overigens is die 17inch TFT alleen om een audiometer weer te geven...hahaha. Ik noem alleen de audio componenten.
  • Versterker: Marantz SR5400 (sinds 2004; als vervanging van mijn opgeblazen Yamaha's RP-U200 en AP-U70, die hier eerst stonden. Volledig digitaal en analoog aangesloten met mijn twee pro-audio kaarten in mijn pc...zie sig... De versterker is DTS-ES capabel, wat ik zelfs niet beneden heb, maar is gewoon 2.0 aangesloten)
  • Speakers: Mordaunt-Short MS-902 (sinds 2003; gewoon mooi geluid in compacte behuizing)
  • Minidisc: Sony MDS-JB920 (sinds 1999; ik heb ook minidisc in de auto vandaar...)
  • CD Speler: Sony CDP-XB920 (sinds 1999; omdat de oude DVD speler van beneden geen CD-R(W) kon afspelen moest ik deze aanschaffen. Nu staat ie er eigenlijk om CD-text te testen en eventueel CD's te lezen, die de Tascam niet leest. Werkt met een Puk systeem [motor beweegt i.p.v. de lens])
  • CD Speler Pro: Tascam CD-302 (sinds 2000; had hiervoor de Denon DN-2500 en daarvoor vanaf ongeveer 1994 de Pioneer CDJ-500...herinnert u zich die nog nog nog nog!!!)
  • Draaitafel: Technics SL-1210MK2 (sinds 1991...!!! Zwart was toen juist exclusief; dit apparaat behoeft geen uitleg, neem ik aan)
  • Mengtafel: Hi-Level PM-10000 (sinds 2001; Had hiervoor een Dateq Styx. Deze is compleet modulair en is de zwarte versie van een D&R Clubmix...gewoon een oud-hollandsch produkt dus...)
  • Hoofdtelefoon: Sony MDR-V700DJ (sinds 2000; nadat mijn Pioneer SE als een oude krant ging klinken heb ik deze gekocht. Eigenlijk gebruik ik deze ook niet vaak. Met gamen gebruik ik de Plantronics Audio90 (is dit geen afgeleidde van een Sennheiser?). En ik moet zeggen dat die veel lager gaat dan de Sony...)

Pffff....ik hoop dat iemand deze lap tekst heeft gelezen. Het is anders wel grappig om effe terug in de tijd te kijken hoe alles tot stand is gekomen...dus was het zowiezo de moeite waard.
Misschien dat ik nog iets vergeten ben, maar dan voeg ik het nog wel toe.

O ja...extra foto's kan ik nu even niet maken, omdat (zoals misschien wel te zien is) er een tweetal pixelfouten op de CCD van de Canon Powershot G3 zitten. Deze is nu ter reparatie.

TIA for reading....

THX wijzigde dit bericht 19-02-2005 16:15 (3%)
Reden: typo

quote:

Link klopt niet echt, studio zou studiootje moeten zijn :)

Nette set trouwens. Ik ben nooit echt gecharmeerd geweest van JBL als merk maar deze speakers zien er toch wel leuk uit :) Neem aan dat ze ook zo klinken...

Je thumbs zijn overigens wel slecht geresized, Photoshop ofzo kan het mooier... magoed, de volledige plaatjes zien er wel netjes uit. :)

Oja, ook nog even mijn complimenten voor het uitgebreid uiteen zetten van al je apparatuur en extra info erbij. het komt steeds vaker voor dat mensen zelfs vergeten om de specs erbij te zetten, zo'n stukje tekst erbij vind ik toch leuk en geeft ook zeker een meerwaarde aan je post! :)

Xander wijzigde dit bericht 19-02-2005 16:16 (21%)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Core 2 Duo | Boob 2 Duo

quote:
XanderH schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 16:15:
[...]

Link klopt niet echt, studio zou studiootje moeten zijn :)

Nette set trouwens. Ik ben nooit echt gecharmeerd geweest van JBL als merk maar deze speakers zien er toch wel leuk uit :) Neem aan dat ze ook zo klinken...

Je thumbs zijn overigens wel slecht geresized, Photoshop ofzo kan het mooier... magoed, de volledige plaatjes zien er wel netjes uit. :)

Inderdaad effe aangepast. Ik was ook nooit gecharmeerd van JBL, maar ze gaan zo hard en diep... Vergeet niet ze zijn alweer 8 jaar oud; of 8 jaar ingeknalt...wat je wil...
Als ik nu nieuw moet wordt het waarschijnlijk compleet Dynaudio...nu het geld nog... :+

Jalbum doet het inderdaad niet best. ik ga meteen effe Photoshoppen, dus ben effe weg....

THX wijzigde dit bericht 19-02-2005 16:20 (12%)

Debian abuser

De PC-Servers omgeving link doet het niet http://www.reesechoice.co...udiootje/album/index.html en http://ilm.xs4all.nl:8000/listen.pls is 403 forbidden :p

sphere wijzigde dit bericht 19-02-2005 16:22 (26%)

"I hope Santa brings me a big bag of coke for Christmas and a whore to snort it from."
#hardewaren, hét hardwarekanaal

Core 2 Duo | Boob 2 Duo

quote:
sphere schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 16:20:
De PC-Servers omgeving link doet het niet en http://ilm.xs4all.nl:8000/listen.pls is 403 forbidden :p
Tja, ik laat alleen vage kennissen en verre buren toe tot de stream...anders wordt het allemaal Buma geneuzel.... 8)
Core 2 Duo | Boob 2 Duo

quote:
XanderH schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 16:15:
[...]

Oja, ook nog even mijn complimenten voor het uitgebreid uiteen zetten van al je apparatuur en extra info erbij. het komt steeds vaker voor dat mensen zelfs vergeten om de specs erbij te zetten, zo'n stukje tekst erbij vind ik toch leuk en geeft ook zeker een meerwaarde aan je post! :)
Dank voor het laatste... en de plaatjes zijn door Photoshop heen getrokken, dus even refreshen. Ze zijn nu een stuk beter. Tja, die automatische pakketjes...werken toch niet helemaal lekker...
Reg. datum: 29 april 2004

http://www.mcgreen.nl/images/geluid/DCP_1313.JPG
Vooraanzicht
http://www.mcgreen.nl/images/geluid/DCP_1314.JPG
De DVD´s
http://www.mcgreen.nl/images/geluid/DCP_1315.JPG
Vooraanzicht met DVD op
http://www.mcgreen.nl/images/geluid/DCP_1316.JPG
Rechtsachter speaker
http://www.mcgreen.nl/images/geluid/DCP_1317.JPG
Linksachter speaker

Specs:

TV: Daewoo DWX-2880
Geluid: Logitech Z-680 Osio ???
DVD Speler: LG DC8900C
Hifi: Philips FW320C/22
)die 2 boxjes rechts en links naast mijn tv, zijn voor mijn wekkerradio

Reg. datum: 21 oktober 2004

Heel apart die tv op je speakers Mcgreen :+

Maareh maak die foto´s is kleiner niet normaal joh. ;)

DVD collectie Xerxes499: @ PSN: Laszlow

quote:
shoeing schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 20:42:
Heel apart die tv op je speakers Mcgreen :+

Maareh maak die foto´s is kleiner niet normaal joh. ;)
ga binnekort een nieuwe tv kopen, dit is een tijdelijke oplossing, zit nog te twijfelen tussen een breedbeeld of een projectie tv of een projector

Catdog Fanart.
Reg. datum: 02 september 2003

En ik vind ze nogal klein .

Gainward 6800/ultra 2400, Athlon 3000+ XP(Barthon core), Asus Nforce 2 Deluxe, 1GB dual DDR, 2*160GB + 250GB + 120GB. SOUND: Soundstorm -> Denon 1905 -> Tannoy Mercury

quote:
ik gebruik ze ook nouwelijks, ze zitten of de hifi van philips aangesloten

Time = Money
Reg. datum: 13 september 2004

Binnen kort meer foto's van mij!

Nu zit ik alleen te twijfelen tussen een DVD speler of gewoon via me pc te laten verlopen!

Ik denk dat ik even met de pc het zal doen en daarna misschien uberhaupt op een DVD speler.

Me receiver komt Dinsdag aan! Yamaha 450rds en me kastjes (lage) want ik zie me projectie scherm onduidelijk! :(

[img]http://www.imageshack.us]http://img221.exs.cx/img221/6484/010100451ez.jpg

Die loge kast staat er nu voor.
Maar ben ook van plan Zwarte gordijnen te nemen voor extra duisternis in me kamer.
Ook al is het al erg donker hier want er schijnt geen lantaarnpaal hier what so ever :)

Intel Core 2 Duo E6750 @ 2.8Ghz (air cooled boxed) - Asus P5K SE - 4Gb Kingston DDR2 pc5300 - Asus Geforce 8800GTS @ stock 1x320GB SATA2, 1x160GB SATA - Windows Vista Premium (32-bit), 22Inch Packerdbell Diamondview LCD/TFT Scherm @ 5ms

Geen commentaar
Reg. datum: 18 december 2002

Ik plemp mijn spul ook maar hier neer. Niet lachen :P

http://www.tweakers.net/ext/f/51741/full.jpg

- Sony KV-14LT1 (14")
Klein, maar fijn. Prima TV'tje, waar ik lang heb moeten zeuren voordat ik hem kreeg voor mijn verjaardag. Wel prijzig, want voor hetzelfde geld kon ik ook een 55cm TV halen. Maar ik vond het design en de vlakke beeldbuis van deze zo gaaf. Helaas wel mono geluid, maar mijn stereoset er aan hangen scheelt een hoop.

- Pioneer XR-P170C
Heb ik al vele jaren en is ook een prima ding. Alleen zit de wisselaar sinds een tijdje nogal vast, maar een beetje duwen helpt. Maar ik luister weinig CD's meer. Hij functioneert vooral als 'versterker'.

- Xbox
Bijzonder handig apparaat. Je kunt er DVD's op kijken (met de optionele afstandbediening) en CD's naar de harde schijf kopieren. En je kunt er nog spelletjes op spelen ook :+

Het stelt allemaal niks voor vergeleken met alles wat hier verder gepost wordt, maar ik ben er tevreden mee :)

Piggen wijzigde dit bericht 20-02-2005 00:22 (3%)

Time = Money
Reg. datum: 13 september 2004

quote:
MPmad schreef op zondag 20 februari 2005 @ 00:21:
Ik plemp mijn spul ook maar hier neer. Niet lachen :P

[afbeelding]

- Sony KV-14LT1 (14")
Klein, maar fijn. Prima TV'tje, waar ik lang heb moeten zeuren voordat ik hem kreeg voor mijn verjaardag. Wel prijzig, want voor hetzelfde geld kon ik ook een 55cm TV halen. Maar ik vond het design en de vlakke beeldbuis van deze zo gaaf. Helaas wel mono geluid, maar mijn stereoset er aan hangen scheelt een hoop.

- Pioneer XR-P170C
Heb ik al vele jaren en is ook een prima ding. Alleen zit de wisselaar sinds een tijdje nogal vast, maar een beetje duwen helpt. Maar ik luister weinig CD's meer. Hij functioneert vooral als 'versterker'.

- Xbox
Bijzonder handig apparaat. Je kunt er DVD's op kijken (met de optionele afstandbediening) en CD's naar de harde schijf kopieren. En je kunt er nog spelletjes op spelen ook :+

Het stelt allemaal niks voor vergeleken met alles wat hier verder gepost wordt, maar ik ben er tevreden mee :)

Groot hoeft niet altijd beter te zijn! :)

Je hebt aardig wat X-box games &gt;:)

Ik had er ook 1 maar had hem verkocht en wacht nu af voor de X-box 2 alleen de omhulsel ervan is al geil om te zien :9~

Wel chill! Gratis tv is nooit weg :9

Intel Core 2 Duo E6750 @ 2.8Ghz (air cooled boxed) - Asus P5K SE - 4Gb Kingston DDR2 pc5300 - Asus Geforce 8800GTS @ stock 1x320GB SATA2, 1x160GB SATA - Windows Vista Premium (32-bit), 22Inch Packerdbell Diamondview LCD/TFT Scherm @ 5ms

quote:
Kijk, en daar gaat het om! :)

| Apple MacBook (late 2007) | Corsair 4096MB DDR2-667 | Samsung SyncMaster 913n 19" TFT |

Reg. datum: 11 februari 2001

Tijd voor wat opvulling met plaatjes en een persoonlijke review, want dat is het leukste van dit topic!
Mijn HT set bestaat uit de volgende componenten:
Bekabeling:http://www.plastik.demon.nl/HT_01.jpg
Loewe Mimo 32

http://www.plastik.demon.nl/HT_02.jpg
HK AVR 430 / HK DVD 22

http://www.plastik.demon.nl/HT_03.jpg
Kef front speaker / Kef speaker stand / Oehlbach Banana Pin B3

http://www.plastik.demon.nl/HT_04.jpg
Kef rear speaker / Oehlbach Banana Pin B3

De aanschaf van een nieuwe TV duurde lang. De opmars van LCD / Plasma TV's was vorig jaar in volle gang. Dat bemoeilijkte de aanschaf enorm. Natuurlijk wilt iedereen een plat en nieuw design. Echter vond ik de verschillen & diversiteit in kwaliteit tussen al deze nieuwe LCD / Plasma schermen enorm. Uiteindelijk na veel vergelijkingen tussen gewone breedbeeld TV's en LCD / Plasma schermen heb ik vorig jaar gekozen voor een Loewe Mimo 32. De kwaliteit/scherpte en mogelijkheden van deze TV sprongen ver uit boven Sony, Philips, JVC etc. B&O was zeker een andere optie, echter ben ik niet gecharmeerd in de beperktheid van connectivity op deze produkten. De Loewe Mimo 32 heeft een apart design, kleur en opmerkelijk beeldkwaliteit.

De keuze voor Harman Kardon receiver kwam voornamelijk door hun techniek van Logic 7® (ontwikkeld door Lexicon). Deze feature/sound instelling is erg fijn bij het kijken naar gewone TV via kabel. Films, muziek etc. krijgen een meer realistisch geluid in 5.1/7.1. Het zuivere geluid, Quadruple Crossover Bass Manager en de vele surround formaten die deze reciever heeft, geeft een aangenaam en prettig luistergenot. Daarnaast zijn de vele aansluitmogelijkheden een pré! Met het oog op de toekomst (nieuw huis) is deze receiver tevens uitgerust met een A-BUS® poort. Hiermee is het mogelijk om met een CAT.5 kabel een andere versterker/controller te bedienen in bijv. andere kamer. Tevens bruikbaar voor opwaardering voor toekomstige software en besturingstechnieken. Kortom een veelzijdige receiver die volledig voldoet aan mijn wensen en eisen.

De dvd speler is een mooie en goede aanvulling op de receiver. Naast hetzelfde strakke design waren hier ook weer een aantal punten die mij overstag liet gaan voor deze combinatie. De speler was vrij simpel regiovrij te maken en heb onlangs nog een update uitgevoerd zonder enige problemen.

Ik zocht voor de speakers een HT speakerset die naast surround sound ook een goede stereo weergave zouden voortbrengen. De Kef's sprongen in vergelijking met andere merken/types tot alle andere satteliet/HT speakersets er steeds boven uit. Echter toen ik de speakerset in huis had zakte mijn broek af. Wat een kil, koud en statisch geluid. Na meer reacties en ervaringen te hebbn gehoord was het toch echt dat deze speakers in moesten spelen. Het echte warme geluid zoals in de winkel/studio was na 2 maanden totaal aanwezig. Waarschijnlijk in de toekomst zal ik de 5.1 speakerset uitbreiden met twee grotere speakers om zodoende een 7.1 opstelling te creëren. Mijn ogen gaan uit naar de Kef Q5's, maar heb deze nog niet echt goed gehoord. Wellicht worden het wel een heel andere merk en/of type, want het oor beslist.

De bekabeling/interconnects waren voor mij een makkelijke keuze. Een total-package deal voor het geheel was de doorslag. Vind het zelf erg moeilijk om per kabel/interconnect te horen welke beter klinkt. Ik heb uiterste bewondering voor mensen die over deze gave beschikken. Ik houd het wel bij het verschil kunnen horen van componenten/speakers.

Reg. datum: 15 juli 2003

quote:
pakkard schreef op zondag 20 februari 2005 @ 16:18:
Tijd voor wat opvulling met plaatjes en een persoonlijke review, want dat is het leukste van dit topic!
Mijn HT set bestaat uit de volgende componenten:
Bekabeling:[afbeelding]
Loewe Mimo 32

[afbeelding]
HK AVR 430 / HK DVD 22

[afbeelding]
Kef front speaker / Kef speaker stand / Oehlbach Banana Pin B3

[afbeelding]
Kef rear speaker / Oehlbach Banana Pin B3

De aanschaf van een nieuwe TV duurde lang. De opmars van LCD / Plasma TV's was vorig jaar in volle gang. Dat bemoeilijkte de aanschaf enorm. Natuurlijk wilt iedereen een plat en nieuw design. Echter vond ik de verschillen & diversiteit in kwaliteit tussen al deze nieuwe LCD / Plasma schermen enorm. Uiteindelijk na veel vergelijkingen tussen gewone breedbeeld TV's en LCD / Plasma schermen heb ik vorig jaar gekozen voor een Loewe Mimo 32. De kwaliteit/scherpte en mogelijkheden van deze TV sprongen ver uit boven Sony, Philips, JVC etc. B&O was zeker een andere optie, echter ben ik niet gecharmeerd in de beperktheid van connectivity op deze produkten. De Loewe Mimo 32 heeft een apart design, kleur en opmerkelijk beeldkwaliteit.

De keuze voor Harman Kardon receiver kwam voornamelijk door hun techniek van Logic 7® (ontwikkeld door Lexicon). Deze feature/sound instelling is erg fijn bij het kijken naar gewone TV via kabel. Films, muziek etc. krijgen een meer realistisch geluid in 5.1/7.1. Het zuivere geluid, Quadruple Crossover Bass Manager en de vele surround formaten die deze reciever heeft, geeft een aangenaam en prettig luistergenot. Daarnaast zijn de vele aansluitmogelijkheden een pré! Met het oog op de toekomst (nieuw huis) is deze receiver tevens uitgerust met een A-BUS® poort. Hiermee is het mogelijk om met een CAT.5 kabel een andere versterker/controller te bedienen in bijv. andere kamer. Tevens bruikbaar voor opwaardering voor toekomstige software en besturingstechnieken. Kortom een veelzijdige receiver die volledig voldoet aan mijn wensen en eisen.

De dvd speler is een mooie en goede aanvulling op de receiver. Naast hetzelfde strakke design waren hier ook weer een aantal punten die mij overstag liet gaan voor deze combinatie. De speler was vrij simpel regiovrij te maken en heb onlangs nog een update uitgevoerd zonder enige problemen.

Ik zocht voor de speakers een HT speakerset die naast surround sound ook een goede stereo weergave zouden voortbrengen. De Kef's sprongen in vergelijking met andere merken/types tot alle andere satteliet/HT speakersets er steeds boven uit. Echter toen ik de speakerset in huis had zakte mijn broek af. Wat een kil, koud en statisch geluid. Na meer reacties en ervaringen te hebbn gehoord was het toch echt dat deze speakers in moesten spelen. Het echte warme geluid zoals in de winkel/studio was na 2 maanden totaal aanwezig. Waarschijnlijk in de toekomst zal ik de 5.1 speakerset uitbreiden met twee grotere speakers om zodoende een 7.1 opstelling te creëren. Mijn ogen gaan uit naar de Kef Q5's, maar heb deze nog niet echt goed gehoord. Wellicht worden het wel een heel andere merk en/of type, want het oor beslist.

De bekabeling/interconnects waren voor mij een makkelijke keuze. Een total-package deal voor het geheel was de doorslag. Vind het zelf erg moeilijk om per kabel/interconnect te horen welke beter klinkt. Ik heb uiterste bewondering voor mensen die over deze gave beschikken. Ik houd het wel bij het verschil kunnen horen van componenten/speakers.

Mooi spul man...
Kun je niet een paar mooie totaal shots maken ik/wij vinden het altijd leuk, om te zien hoe het is ingericht etc.....

Echt een strakke setup :) Leuk filmpje ook op TV!

Sony Vaio FJ1S - Apple iPod video 60GB - Apple iPod shuffle 1GB - Nokia N70

Modbreak:
Jongens, dit is _geen_ wat moet ik kopen topic. Dat zou het begin van het einde zijn, ik heb dus weer een boel moeten trashen. :/

www.hospitalitylife.nl

Reg. datum: 17 december 2003

quote:
Rappie schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 20:07:
Nieuwe sub in bestelling :D

[afbeelding]
[afbeelding]
SVS PB12-ISD dus .... Fotos volgen nog wel als hij binnen is :)

(hij ziet er klein uit, maar de maten zijn : Size: 18" wide x 21" high x 20" deep. Weight: 78 pounds)
Nog even en dan heb ik een pci 20-39 monstertje erbij :P tegelijkertijd als rappie ;)

[ help me (A) ]

Reg. datum: 17 december 2003

quote:
X_P schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 18:25:
Hierbij mijn laatste update: een Kef Q9c. Bovendien staat alles nu in mijn nieuwe studentenkamer.

Specs:
Receiver: Denon AVR-1804
Dvd-speler: Denon DVD-1400
Fronts: Kef Q5
Center: Kef Q9c
Subwoofer: Pioneer S-W110S
Surrounds: Pioneer S-F50A
Tv: Philips 28PW8718

Pics:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Leuke set en leuke kamer! Hoeveel meter breed is de kamer als ik vragen mag ??

[ help me (A) ]

Error323
Reg. datum: 10 augustus 2001

Hier nog eens mijn setje: de rearspeakers zijn vandaag toegekomen.

http://users.pandora.be/error/homecinema/versterker.jpg
Harman Kardon AVR 630

http://users.pandora.be/error/homecinema/projector.jpg
BenQ PB6100

http://users.pandora.be/error/homecinema/speaker.jpg
Frontspeaker: JBL E90

http://users.pandora.be/error/homecinema/tv.jpg
Samsung breedbeeld

http://users.pandora.be/error/homecinema/poster.jpg
Poster van The Day After Tomorrow

http://users.pandora.be/error/homecinema/rear.jpg
Sinds vandaag binnen: JBL E10

http://users.pandora.be/error/homecinema/rearuncovered.jpg
Rearspeaker zonder hoesje

http://users.pandora.be/error/homecinema/projectiedonker.jpg
Projectie zonder bijkomend licht

http://users.pandora.be/error/homecinema/projectielicht.jpg
zelfde projectie met bijkomend licht

http://users.pandora.be/error/homecinema/geheel.jpg
Het geheel.

foto's van de sweetspot komen nog, als de rearspeakers zijn opgehangen.

BenQ PB6100 | 2 * JBL Northridge E100 | HK AVR-630 | 2 * JBL E10

Reg. datum: 14 oktober 2003

Zwaar apparatuur voor zo'n klein kamertje &gt;:) ....

Maar wel mooi hoor ;) , die harman kardon lijn is echt super mooi :*) .

Sony VGN-AR61M Laptop * C2D T7500 * 8400m GT 256Mb * 4Gb DDR2 667MHz * 17" WXGA

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: