quote:
Hmmm m'n vriendin woont in Uden dus ik kom daar ook regelmatig ;-).....ligt De Stemvork in het centrum?
Weet jij misschien of die standaards ook in 40 a 45 cm te krijgen zijn? Bedankt!
GoT Index » Audio en HiFi » Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 15
Pagina's: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last
[Nieuw Topic]quote:Trasos schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 14:40:
[...]
Ze zijn niet speciaal voor mijn speakers gemaakt, maar als je ff je speakers opmeet en die vergelijkt met die van het oppervlak van de standaard en mijn speaker dan kun je wel een inschatting maken of het een beetje past. Lijkt me wel trouwens, die Q1`s zijn toch toch ook niet zo groot?
[...]
Het zijn Alphason Aragon AG60s standaards, die 60 slaat op de hoogte, 60 cm dus. Ze zijn ook verkrijgbaar in 50cm. Ik heb de mijne bij De Stemvork in Uden gekocht. Op de site van de importeur staat een pdf-jej met dealers. Deze dus:
http://www.bissiness.net/DEALERLIJSTaug2004.pdf
Niemand commentaar op m`n apparatuur? Sgoed voor m`n ego.(of niet natuurlijk)
Erm, ik woon in Eindhoven en heb een DB-meter...quote:robbie1234 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 22:31:
Ehh, echt waar punt 1 ik ben geen hardcore wappie, punt 2 jullie kunnen echt niet oordelen totdat je het zelf gehoord hebt, iedereen die in de buurt van eindhoven woont is uitgenodigd. Als je ook nog een DB meter heb helemaal
Hoe heb je het getest? Zeker het ene paar op A, het andere op B. En dan switchen van A, naar B, naar A + B? Ja, dan klinkt A + B zeker indrukwekkender. Meer laag (door koppeling) en harder (doordat er 4 speakers ipv 2 spelen). Maar 1 set speakers zal hoogstwaarschijnlijk meer HiFi (lees: natuurgetrouwer en beter) klinken in the long run. Hoe kom je eigenlijk aan twee sets fronts?quote:robbie1234 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 22:31:
Ehh, echt waar punt 1 ik ben geen hardcore wappie, punt 2 jullie kunnen echt niet oordelen totdat je het zelf gehoord hebt, iedereen die in de buurt van eindhoven woont is uitgenodigd. Als je ook nog een DB meter heb helemaal
Ik weet dat ze sowieso in de maten 50 en 60 cm worden geleverd. Van 40 of 45 cm weet ik niks van, ik ben bang van niet. Maar je zou ff contact op kunnen nemen met de leverancier of met de winkel.quote:Road-runner83 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 00:06:
[...]
Hmmm m'n vriendin woont in Uden dus ik kom daar ook regelmatig ;-).....ligt De Stemvork in het centrum?
Weet jij misschien of die standaards ook in 40 a 45 cm te krijgen zijn? Bedankt!
quote:Trasos schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 09:30:
[...]
Ik weet dat ze sowieso in de maten 50 en 60 cm worden geleverd. Van 40 of 45 cm weet ik niks van, ik ben bang van niet. Maar je zou ff contact op kunnen nemen met de leverancier of met de winkel.
quote:Jag schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 02:58:
[...]
Hoe heb je het getest? Zeker het ene paar op A, het andere op B. En dan switchen van A, naar B, naar A + B? Ja, dan klinkt A + B zeker indrukwekkender. Meer laag (door koppeling) en harder (doordat er 4 speakers ipv 2 spelen). Maar 1 set speakers zal hoogstwaarschijnlijk meer HiFi (lees: natuurgetrouwer en beter) klinken in the long run. Hoe kom je eigenlijk aan twee sets fronts?
quote:Rappie schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 23:33:
[...]
En meteen kom ik op een willekeurige verkoop site 4 speakers tegenWeet je zeker dat je die unieke opstelling wel kwijt wil ?
quote:Lord_Asswipe schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 00:39:
[...]
Erm, ik woon in Eindhoven en heb een DB-meter...
Omdat deze toen precies in mijn budget vielen, maar als ik de kans krijg om de set te verkopen ga ik toch denk ik voor een paar dm603's niet omdat de 309's zo slecht zijn maar omdat de 603's zo goed zijnquote:Lord Elrond schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 14:38:
Hoi Robbie
Coole set ziet er goed uit maar wat heeft jou doen kiezen voor het setje B&W DM309

Asus P4P800, Intel Pentium 4 2,6ghz 800mhz FSB, 512mb pc3200, IBM 120gb, Soundblaster Live!, IBM T710 (17" TFT)
Xbox Live Gamertag : Mr Graveheart
quote:X_P schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 18:25:
Hierbij mijn laatste update: een Kef Q9c. Bovendien staat alles nu in mijn nieuwe studentenkamer.
Specs:
Receiver: Denon AVR-1804
Dvd-speler: Denon DVD-1400
Fronts: Kef Q5
Center: Kef Q9c
Subwoofer: Pioneer S-W110S
Surrounds: Pioneer S-F50A
Tv: Philips 28PW8718
Pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Pen IV 3,4 Ghz - 1024 MB Kingston intern geheugen -Asus Geforce 6800GT 256mb - Antec Black Case - Plextor PX-712A DVDWriter - Creative Audigy Player - Maxtor 40 Gig - Maxtor 60 Gig - Maxtor 80 Gig Liquid Bearing - Win XP .
quote:Mr.Graveheart schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 18:53:
Is dat een studenten kamer?
Oh my god...
Je hebt of bijzonder rijke ouders, of een gruwelijk leuk verdienend bijbaantje, of een asociaal hoge stufie.
Mooi setje hoor.
KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..
quote:KunDun schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 18:57:
[...]
Mooie zet, ik ben zelf ook van plan die Kef Q5's en een Q9 te kopen,
als rear speakers wil ik alleen de Q1's . Maar hoe vind je het geluid van de
Kef's ? Ik heb vooral veel lof gehoord over de Q9 . En klikt het beter met of zonder kap erop ?
Trouwens vraag ik me ook af wat je betaald heb voor die Kef boxen, want ik vind ze overal
vrij prijzig . En mijn laatste vraag is eigenlijk waar heb je die Kabels vandaan, want die zijn
wel erg ok !
KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..
Wat te klagen? Je mag me er altijd via mail of MSN op doorzagen :P
specs e.d.

JC Ken wijzigde dit bericht 17-02-2005 21:37 (34%)
Gainward 6800/ultra 2400, Athlon 3000+ XP(Barthon core), Asus Nforce 2 Deluxe, 1GB dual DDR, 2*160GB + 250GB + 120GB. SOUND: Soundstorm -> Denon 1905 -> Tannoy Mercury
quote:Mr.Graveheart schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 18:53:
Oh my god...
Je hebt of bijzonder rijke ouders, of een gruwelijk leuk verdienend bijbaantje, of een asociaal hoge stufie.
Mooi setje hoor.
Hookipa wijzigde dit bericht 17-02-2005 20:51 (29%)
Om jullie aandacht erbij te laten houden, vertel ik jullie aan het eind van de vergadering wie de notulist zal worden.
Nou, met een leuk bijbaantje en een beetje sparen kom je een heel eind hoor. En zo duur is het nou ook weer niet allemaal, veel spullen van Ikeaquote:Mr.Graveheart schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 18:53:
Oh my god...
Mooi setje hoor.
De Q9c klinkt erg goed, met of zonder kapmaakt niets uit. Vergeleken met mijn vorige center, een sattelietje uit dezelfde set als mijn huidige surrounds, is dit echt een wereld van verschil. Veel helderder en veel meer details.quote:KunDun schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 18:57:
[...]
Kef's ? Ik heb vooral veel lof gehoord over de Q9 . En klikt het beter met of zonder kap erop ?
Trouwens vraag ik me ook af wat je betaald heb voor die Kef boxen, want ik vind ze overal
vrij prijzig . En mijn laatste vraag is eigenlijk waar heb je die Kabels vandaan, want die zijn
wel erg ok !
Die analoge verbinding is idd voor sacd's.quote:Abbadon schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 19:58:
Ziet er leuk uit X_P. Die Kef's blijf ik er mooi uit vinden zien, heb alleen geen flauw idee hoe ze klinken. Helaas niet meegenomen in m'n luistersessies anderhalf jaar geleden toen ik voor nieuwe speakers ging, ik zag ze nergens (wist ook niet van het bestaan af en misschien bestond dat type toen nog net niet).
Je luistert ook SACD's of zo? Want ik zie ook een analoge surround verbinding tussen beide Denon's. Moet ik ook nog steeds kabels voor aanschaffen, vergeet 't steeds
Asus P4P800, Intel Pentium 4 2,6ghz 800mhz FSB, 512mb pc3200, IBM 120gb, Soundblaster Live!, IBM T710 (17" TFT)
tjahet is net waar je naar op zoek bent in een luidspreker. Ik heb zelf de q5 en ik vind dat maar weinig speakers in deze klasse een dusdanig realistisch geluidsbeeld neer kunnen zetten. Veel speakers vind ik te scherp, schel of op wat voor manier dan ook net niet goed klinken. de q5 klonk precies goed, zelfs beter dan de q7 in mijn beleving.. Daarom; en het kan niet vaak genoeg gezegd worden: ga luisteren voordat je speakers koopt..quote:younesel18 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 20:58:
offtopic:
Persoonlijk vind ik de Q5 een 'niet eerlijk' geluid geven. Ik ben gaan luisteren naar verschillende speakers en helaas ben ik erachter gekomen dat ik onbewust toch opzoek was naar high end. Helaas omdat ik daar niet veel geld voor over heb.Anyway.... De Mission M33 vond ik beter klinken dan de veel duurdere Kef's, maar daar zat weer minder laag in
quote:KunDun schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 18:57:
[...]
wel erg ok !
Denon, Denon, Denon, Denon, Denon and Arcam

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Audio en HiFi » Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 15
Pagina's: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius