[CASE] Antec Performance One P180

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 7.483 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-06 13:17

MikeVM

- Baloo -

welke voeding kan je mij aanraden bij de P182, voorlopig gaat mijn keuze uit naar de antec NEOhe omdat die een 80mm fan heeft en dus géén haakse airflow,
een volgend punt wat mij zorgen maakt is of de kabels lang genoeg zijn.
ken iemand anders een Stille 80MMfan Voeding met gesleevde LANGE kabels

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMurtz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2024
Anoniem: 147126 schreef op zondag 29 juli 2007 @ 14:50:
[...]

Lol. je hebt dus een compleet nieuwe kast aangeschaft voor 3 (?) gaten die ze extra geboord hebben? :P Had je zelf niet even de dremel erbij kunnen pakken :+
Just kidding, helemaal een perfecte combinatie met de Reserator. Maak je foto's zodra je het spul geïnstalleerd hebt?

Ik zit er aan te denken om een lcd-schermpje in het deurtje te modden. Binnenkort maar eens antec mailen hoeveel een extra deurtje kost...
De rede waarom ik de P182 pak ipv de P180 is omdat mijn broertje mijn huidige PC volledig overkoopt. Dit moet wel aangezien ik hier de Reserator 1 heb staan en ik de stock koeler van mijn ATi kaart allang kwijt ben ;)

De P180 staat nog niet zolang hier (half jaartje) maar hij betaald me er 80% van de huidige nieuwsprijs voor terug, dus dan is het allemaal geen probleem. Hij happy met een goed systeem, ik happy met een GOED systeem en de nieuwste versie van mijn favouriete kast O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

ik heb een topic gemaakt voor De hele Performance One Series
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1237037
ik stel voor dat we hier verder gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

MikeVM schreef op zondag 29 juli 2007 @ 16:32:
welke voeding kan je mij aanraden bij de P182, voorlopig gaat mijn keuze uit naar de antec NEOhe omdat die een 80mm fan heeft en dus géén haakse airflow,
een volgend punt wat mij zorgen maakt is of de kabels lang genoeg zijn.
ken iemand anders een Stille 80MMfan Voeding met gesleevde LANGE kabels
Haakse airflow :/

verder alles goed neem ik aan :>

maargoed, neem jij een 8cm fan in je voeding terwijl de rest van de wereld prima draait met net iets stillere 12cm fans :) Moet je eens met je neus naast een voeding gaan zitten, we hebben het hier niet over een windtunnel maar over een tiende van een briesje. Doe jezelf een lol en zet er een voeding naar keuze in. Ik vind de zalman voedingen er echt heel slick ingaan in deze kast, en natuurlijk gebruik gemaakt van de perfecte cable management via de backplate, daardoor ook geen modulaire voeding nodig.

Bij plaatsing kan je kiezen of de fan naar boven of naar beneden haaks zijn lucht wegtrekt, boven heeft natuurlijk de voorkeur aangezien warme lucht ook in dat kleine kamertje de neiging heeft om te gaan stijgen. Maar als je erg vaak lekkage met je waterkoeling hebt kan je hem beter omdraaien omdat water dan minder snel je voeding in loopt :+

In de mijne heeft een Antec modulaire voeding gezeten maar die was geploft en binnen de garantie heb ik de Zalman ervoor teruggekregen, qua stilte en stabiliteit geen verschil te merken maar die zalman is wel iets netter afgewerkt. Kabels zijn lang genoeg om drie keer de kast rond te gaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Pixal op 07-08-2007 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-07 15:30

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik heb sinds kort ook de P182 in mijn bezit. Nu krijg ik echter mijn NEC AD-7173S brander niet goed gemonteerd. Het apparaat is nogal ondiep, en de rails kunnen niet goed gemonteerd worden. Dat ding steekt dus uit, en het deurtje gaat maar net dicht!!
Zie ik iets over het hoofd??

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:38
:?

Er zitten voor het voorste schroefgat toch drie gaten in de driverails? Gewoon de achterste gebruiken?

Mijn NEC A7170's passen prima...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
ik heb een vraagje over mijn Antec P182...
bij mij is een van die deurtjes afgebroken, die voor de fans zitten aan de voorkant van de kast.
is er een manier om die roostertjes na te bestellen? voor mijn part tegen betaling....
iemand die dat weet? Antec hebben die ook een adres in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-07 09:20

Edmin

Crew Council

get on my horse!

kijk op de Antec site, dan zie je dat Antec Europe in Rotterdam zit....

een beetje zelfwerkzaamheid kan geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lemmy18
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 31-10-2024

Lemmy18

H2O-cooling addict

ik zit idd ook nog met een klein vraagje

Ik ben aan een nieuw systeem bezig en alles zit er al in behalve een voeding en nog een 2e HD, en ik zat de denken om als voeding een neo he 550 watt te nemen, eeen vraagje of iemand hier al ervaring mee heeft in een P182 want ik vrag mij zo af of die sata kabels lang genoeg zin om tot helemaal boven in de case te geraken omdat ik mijn Sata dvd writer daar al geïnstalleerd heb ... 8)7

verder een megazalige case, en top _/-\o_ :D

alles was zeer makkelijk in te bouwen e.d.:) :p

bij de weg, klopt het dat je onderaan in de onderste kamer vooraan geen fan kan installeren want er lijkt mij wel plaats voor maar 't lijkt vrij onmogelijk er een te installeren ... |:(

Duality: i5 4670K@4.2Ghz || Gigabyte Z87X-UD4H || 32GB Corsair 1600 || EVO 250GB + 2x4TB WD RE R1 || Radeon HD6970 || Lian Li V1000b || Seasonic 650w S12g || X-fi || => EK Supreme HF Ni-EK Supremacy GPU Ni-PA120.3-PA120.1-MCP355-MIPS ramfreezer 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMurtz
Voor de mensen die een productsurvey willen lezen over de P180 (en dus grotendeels voor de P182) heb ik vandaag eentje geschreven op T.net ivm de aanschaf van de P182 en dus het wegdoen van de P180...

Heeft trouwens iemand anders ook al geprobeerd een FAN te plaatsen vóór de HDD casing in het onderste compartiment? Ik ben aan het casemodden geslagen in mijn P182 (die ik al binnen heb, maar de spullen voor erin nog niet helemaal). Heb het een en ander weg gaan vijlen en heb nu een 92cm mm fan besteld om daar te plaatsen. Zou net moeten passen als ik goed gemeten heb. Nu nog even kijken hoe ik het ga monteren, maar ik denk dat ik die HDD schroefjes ga proberen samen met die rubbertjes die ik wat bewerk zodat ze minimale ruimte innemen :)

[ Voor 51% gewijzigd door DJMurtz op 12-08-2007 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Laatst online: 17-07 09:20

Edmin

Crew Council

get on my horse!

DJMurtz schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 22:11:
heb nu een 92cm fan besteld om daar te plaatsen.
w00t, dikke fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Edmin schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 21:28:
kijk op de Antec site, dan zie je dat Antec Europe in Rotterdam zit....

een beetje zelfwerkzaamheid kan geen kwaad.
tja maar uh denk je ook dat ze bepaalde onderdeeltjes na zouden willen sturen (tegen betaling)?
misschien kan ik dan beter even bellen morgen ofzo
heb deze kast ook pas een paar weken dus hij moet nog wel een tijd mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMurtz
haha, ja 92mm dus ;) Helaas paste de 120mm net niet. Ik had gemeten dat het wel zou passen, maar het rooster is rondom net iets dikker waardoor je ongeveer 0,3mm te kort komt. 92mm moet wel passen schat ik zo.

Ik had ondertussen al het bovenste ijzeren "staafje" die boven, voor het rooster zit aan de binnenkant weggezaagd, maar dat maakt verder niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
ik had een formuliertje ingevuld via de site van Antec, aangezien een deurtje van mijn Antec P182 is afgebroken.
Ik werd teruggemaild en ze vroegen meteen of ik mijn post adres kon geven, ik dat dus gedaan...Vervolgens zeiden ze dat ze een nieuw deurtje zouden opsturen vanuit Amerika 8)
Wel een beetje gestoord, een nieuw deurtje voor een behuizing vanuit Amerika laten komen aangezien Antec ook in Europa zit. Maar er werd niks gevraagd over betaling oid, dus ik krijg dit waarschijnlijk gewoon gratis _/-\o_
Als het echt aankomt, respect voor Antec dan. Zou wel geweldige service zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

welk deurtje

ik heb een kapot deurtje dat voor men stoffilter hangt, maar in principe stoort het niet, het blijft mooi op zen plaats...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
MikeVM schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 02:40:
welk deurtje

ik heb een kapot deurtje dat voor men stoffilter hangt, maar in principe stoort het niet, het blijft mooi op zen plaats...
dat deurtje naast de power en reset knop
waar een filter achter zit ja, maar dat kliksysteem is afgebroken of iets dergelijks.
het blijft in ieder geval niet goed zitten
en tja, de kast is pas nieuw....altijd jammer als er weer dingen kapot gaan

[ Voor 8% gewijzigd door SuX DeLuXe op 14-08-2007 02:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus0013
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-07 18:09

Paulus0013

pom pom

Toch het topic maar even kicken, omdat het echt over deze case gaat.
Ik heb laatst ook een Antec P180 gekocht.

Een paar zaken vielen me op:
De casefan in het dak laat de hele kast schudden, iets wat ik al eerder las in dit topic.
En ben ik de enige die problemen heeft om de kabels in het onderste gedeelte normaal passend te krijgen?
Ik heb er 4 harde schijven ingebouwd, maar de connectors krijg ik er echt niet fatsoenlijk weggewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Paulus0013 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 03:41:

De casefan in het dak laat de hele kast schudden, iets wat ik al eerder las in dit topic.
Heb ik geen last van, misschien is die fan niet goed gebalanceerd? Vervangen zou ik zeggen :)
En ben ik de enige die problemen heeft om de kabels in het onderste gedeelte normaal passend te krijgen?
Nee, ik heb ook heel wat kabels over - die heb ik onder de voeding gedrukt waar ruimte zat is. Ik moet wel zeggen dat ik meer problemen had met de 2 HDD's in het onderste compartiment, de SATA cables komen (na transport) vaak tegen de fan aan...
Ik heb er 4 harde schijven ingebouwd, maar de connectors krijg ik er echt niet fatsoenlijk weggewerkt.
Waar heb je ze geplaatst? Onderin of bovenin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Paulus0013 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 03:41:

tja die fan zit aan de onderkant gigantisch in de weg...ik heb die weggehaald...
heb 1 fan voorin en 1 achterin, is voldoende...
een voeding koeling is eigelijk niet echt noodzakelijk, dus ik zou zeggen weghalen die fan. Kun je beter je kabels organiseren onderin etc.
ik krijg mijn kabels eigelijk ook niet echt netjes weggewerkt in mijn P182. Die ATX voeding kabel is bijv erg dik, krijg je die wel achterlangs het moederbord weggewerkt? Misschien iemand tips? of foto's! d:)b

[ Voor 11% gewijzigd door SuX DeLuXe op 17-10-2007 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

persen die handel, je kunt je kabel ook ververvormen zodat ie ovaal wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Misanthrope schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 10:57:
[...]

tja die fan zit aan de onderkant gigantisch in de weg...ik heb die weggehaald...
heb 1 fan voorin en 1 achterin, is voldoende...
een voeding koeling is eigelijk niet echt noodzakelijk, dus ik zou zeggen weghalen die fan. Kun je beter je kabels organiseren onderin etc.
ik krijg mijn kabels eigelijk ook niet echt netjes weggewerkt in mijn P182. Die ATX voeding kabel is bijv erg dik, krijg je die wel achterlangs het moederbord weggewerkt? Misschien iemand tips? of foto's! d:)b
Met deze zalman voeding kreeg ik de kabel zonder problemen weggewerkt, er gaan trouwens 0 kabels door het doorgeefluikje, alle kabels kunnen via de backplate op de goede plek komen. Die 12v connectors voor het moederbord zaten wel op een heerlijke plaats bij dit mobo.

Is overigens niet mijn pc, deze had ik toen gebouwd voor m'n baas, die gaat niet gamen.

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ph.vanparreeren/got/antec/PC-mike.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Pixal schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:09:
[...]

Met deze zalman voeding kreeg ik de kabel zonder problemen weggewerkt, er gaan trouwens 0 kabels door het doorgeefluikje, alle kabels kunnen via de backplate op de goede plek komen. Die 12v connectors voor het moederbord zaten wel op een heerlijke plaats bij dit mobo.

Is overigens niet mijn pc, deze had ik toen gebouwd voor m'n baas, die gaat niet gamen.

[afbeelding]
ik heb nu ook wat meer zitten duwen met de kabels en krijg nu ook alles langs de achterkant weggewerkt, alleen toch vind ik dat er wat meer ruimte had moeten zijn aan de achterkant, want die molexen etc. zijn meestal vrij dik. En de ruimte aan de achterkant is maar een 2-3 cm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
De ruimte achter het mobo mag inderdaad wel ietsje groter. Ik heb er ook flink in lopen proppen. :X

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/de4d4c7ee6907090d09b7486fba48c69/full.jpg

Wat meer pics van mijn PC in zijn huidige staat:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/09adf7057c255160de8c1a99105c3ae1/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d500ba26bc7fd7381c6ff6316ca09862/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/abdad01f8ca71ca0bd9ce0dba483f37b/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d5e6a5155085228894ddd803ed323bd9/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0249db388406974814dda9b6c5459393/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d7bc9110904e5ea56080962287d842eb/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

welke mods heb je allemaal uitgevoerd,

welke gaven het meeste geluidsverschil (zonder al te veel warmte ontwikkeling!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
De meeste verbetering gaven denk ik (op volgorde):

- DampTek aan de binnenkant van het deurtje (scheelt HDD zoek-geluidjes enzo)
- Andere fans (Nexus) op een Zalman fancontroller
- HDD-compartiment ontkoppelt (hij staat los op rubberen pootjes (met metaal raakt net niet meer, ook al lijkt het zo).

Aan de binnenkant van de kast zit nog wel meer Damptek, maar daar merk ik minder duidelijk verschil van...

Oh, en natuurlijk nog de standaard-mod: De fan bovenin weg, en het gat dichtplakken...

[ Voor 9% gewijzigd door Xander op 19-10-2007 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
ziet er wel netjes uit...
gat bovenin vastplakken is ook een idee, ik heb daar ook geen fan zitten op het moment.
Moet ff weer camera zien te lenen binnekort.
Heb zelf ook enorm veel last van hdd lawaai, eerst een Samsung Spinpoint T166, nu een "oude" WD caviar WD1600JS (160GB) maar ik word af en toe wel gek van het lawaai. vooral omdat m'n pc 20 cm naast m'n hoofd staat

[ Voor 40% gewijzigd door SuX DeLuXe op 19-10-2007 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus0013
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-07 18:09

Paulus0013

pom pom

Waar heb je ze geplaatst? Onderin of bovenin?
Ik heb mijn 4 harde schijven allemaal helemaal onderin gemonteerd
Ik moet wel zeggen dat ik meer problemen had met de 2 HDD's in het onderste compartiment, de SATA cables komen (na transport) vaak tegen de fan aan...
Ik heb er dus 4 en dat krijg je echt voor geen meter normaal geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
Ik heb er drie en heb nergens last van...? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

doen die nexxos fans en controller + het gat bovenin dicht plakken zoveel dan??

en warmte ontwikkeling, ga je gamen, dan draai je de knop van de zalman even voluit hé, doe ik hier ook altijd

zou het openknippen van de roostertjes aan de fans (metaal) veel doen aan geluid ( turbulentie) ook kunnen misschien dan de fans een tikkeltje minder draaien ivm warmte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachhimself
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 14:53
Heb zelf de fans vervangen voor die van Noctua. Systeempje blijft daarbij dan ook mooi stil. Als hdd's samsung spinpoints gebruikt en als vooding de Corsair HX520.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

fan van voeding springt bij mij nooit aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
heb ook ff camera geleend (klikbaar):

Afbeeldingslocatie: http://img143.imagevenue.com/loc1159/th_90812_IMG0085_122_1159lo.JPG

Afbeeldingslocatie: http://img194.imagevenue.com/loc420/th_90820_IMG0086_122_420lo.JPG
bachhimself schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 11:12:
Heb zelf de fans vervangen voor die van Noctua. Systeempje blijft daarbij dan ook mooi stil. Als hdd's samsung spinpoints gebruikt en als vooding de Corsair HX520.
heb zelf 2 Nexus Real silent casefans, zoals je kunt zien. Is wel heel fijn dat je die op het mobo kunt aansluiten met 3-pins en dus fansnelheden kunt aanpassen.
En deze fans gebruiken een soort rubberen schroefjes, dus je hoort ze nauwelijks

[ Voor 42% gewijzigd door SuX DeLuXe op 20-10-2007 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoRz
  • Laatst online: 03-02-2024
Als ik dit zo zie mag ik ook wel eens bezig gaan met me bekabeling :P
Je wilt niet zien hoe het er nu uitziet

[ Voor 23% gewijzigd door MoRz op 20-10-2007 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
MoRz schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 19:55:
Als ik dit zo zie mag ik ook wel eens bezig gaan met me bekabeling :P
Je wilt niet zien hoe het er nu uitziet
Jawel wil dat zien :P
heb zelf ook altijd wel wat moeite om het netjes te maken van binnen, van de ene kant boeit het niet zo veel. Maar tis toch beter voor je airflow en ziet wel netter uit. Heb t nu wel aardig achter het moederbord weten te stoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
ben ik nou de enige die een 120MM fan OP de hdd bays heeft geplaatst ? :$

als ik er aan denk schiet ik morge ff wat fototjes van mijn kastje :P

[ Voor 33% gewijzigd door MexxT op 21-10-2007 01:21 ]

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

MexxT schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 01:20:
ben ik nou de enige die een 120MM fan OP de hdd bays heeft geplaatst ? :$

als ik er aan denk schiet ik morge ff wat fototjes van mijn kastje :P
Met de standaard koeling blijven mijn harddisks in het onderste compartiment onder de 35 graden, waarom zou je moeilijk doen, ze zijn gebouwd voor zo'n temperatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Pixal schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 12:36:
[...]

Met de standaard koeling blijven mijn harddisks in het onderste compartiment onder de 35 graden, waarom zou je moeilijk doen, ze zijn gebouwd voor zo'n temperatuur.
mijn hdd wordt rond de 45/50 graden (zonder koeling), is wel een wat oudere hdd dus daar zal het wel aan liggen. Maar 40/50 graden is toch niet gevaarlijk ofzo dus ik zit er niet mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:17
Misanthrope schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 13:03:
[...]

mijn hdd wordt rond de 45/50 graden (zonder koeling), is wel een wat oudere hdd dus daar zal het wel aan liggen. Maar 40/50 graden is toch niet gevaarlijk ofzo dus ik zit er niet mee
Volgens de statistieken van Google (zoek maar op de frontpage) is een lage temperatuur juist schadelijker, dus welke temp dan ook, weinig reden tot zorgen zou ik zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
Pixal schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 12:36:
[...]

ik heb het over bovenaan ;)

onder is alles standaard. voor de temps ben ik niet bang. 25 max met fan @ low :>

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

ik heb 5 antec tricool fans in men kast hangen, alles op low, en dan de zalman CPNS9700 op low

en nog vind ik het een stofzuiger, eens proberen een weerstand tussen de kabels van de fans te hangen... zodat ze op stand high nu even traag als low draaien..

(ik vermoed dat de fans niet pwm gestuurd zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:36
Natuurlijk klinkt het ding als een stofzuiger als er 6 fans in draaien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

hmmmmm, mooie uitspraak.. als het ware het niet een beetje onzin is

niet volgens mij zijn 6 fans veel luider dan 3 fans..

[ Voor 14% gewijzigd door MikeVM op 22-10-2007 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:18

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

kheb nu al een ajar een P180, kvinnet nog steeds een perfecte kast! hangt inmiddels alweer een adnder systeem in. dit keer met 8800gts videokaart dus neit meer silenced maar gewoon in windows is de kast behoorlijk stil! zodra je gaat gamen merk je wel wat extra geluid magoed dan is het ook niet meer ergerlijk.

Maareuh die kabels achter de mobo plaat is wel handig... heb ik dus nooit overna gedacht! 8)7 weet niet of mijn kabels van mijn Zalman voeding lang genoeg zijn en of ik de stekkers door de gaten krijg... maar als ik zin heb zal ik het eens proberen :+ is wel veel werk heb ze nu allemaal binnenlangslopen 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 22-10-2007 08:32 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
Chaoss: Je P180 heeft die gaten niet hè? Da's iets nieuws van de P182...

Je kunt wel zelf gaten maken, de ruimte achter de mobotray is er volgens mij wel. Dan kun je ze meteen groot genoeg maken om geen problemen te krijgen met je stekkers. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Xander schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 08:36:
Chaoss: Je P180 heeft die gaten niet hè? Da's iets nieuws van de P182...

Je kunt wel zelf gaten maken, de ruimte achter de mobotray is er volgens mij wel. Dan kun je ze meteen groot genoeg maken om geen problemen te krijgen met je stekkers. ;)
Nee bij de p180 is daar geen ruimte voor, is veeel minder dan de p182 en dat is al net genoeg.

ik zat nog te denken om te switchen maar toen gebruikte ik het slimme gedeelte van mijn hersens en besefte ik dat de kast altijd dicht zit en dat hij het nu ook goed doet, plus dat de nieuwe van buiten niet anders is.

[ Voor 3% gewijzigd door Pixal op 22-10-2007 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ow vandaar dat ik er nooit aan gedacht heb :P

nahja kabels zitten me ook niet echt in de weg,

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147126

Nogmaals een geweldige service van Antec; was ik tegen de usb-kabel aangelopen die in de front-aansluiting zat. Je raad het al, usb poort kapot. Die zitten ook ingegoten in een plastic kap dus kon ik niet makkelijk zelf vervangen. Ik Antec mailen hoeveel een nieuwe front-connector unit me zou kosten, heb ik binnen 1 dag antwoord dat er inmiddels een nieuwe naar me onderweg is, 'free of charge' *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nIghtorius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:49

nIghtorius

Poef!

Anoniem: 147126 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 17:14:
Nogmaals een geweldige service van Antec; was ik tegen de usb-kabel aangelopen die in de front-aansluiting zat. Je raad het al, usb poort kapot. Die zitten ook ingegoten in een plastic kap dus kon ik niet makkelijk zelf vervangen. Ik Antec mailen hoeveel een nieuwe front-connector unit me zou kosten, heb ik binnen 1 dag antwoord dat er inmiddels een nieuwe naar me onderweg is, 'free of charge' *O*
niet alleen USB frontjes. Ook sidepanels / etc... (heb daar ervaring mee).. gewoon echt fantastisch.

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Anoniem: 147126 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 17:14:
Jep bij mij stuurden ze een nieuw roostertje dat voor de fan zat. Ik met gebrekkig Engels proberen duidelijk te maken welk deurtje etc. En binnen 4 dagen lag er een nieuwe in de brievenbus; kostte hun alleen al 12 dollar aan verzendkosten :|
Zij verdienen het gewoon om vanaf nu mijn vast merk te worden, sowieso vanwege de kwaliteit. Maar service ook echt top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-07 22:43
Misschien maar is nieuwe side panels gaan bedelen bij ze want die van mij zijn behoor gekrast. Hij lag niet helemaal lekker in de auto toen ik naareen lan ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Nu online
Ik denk dat ik dadelijk een P182 ga halen .... vind het toch wel een erg mooie kastje met meer dan voldoende koeling lijkt me zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Taenadar schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:06:
Misschien maar is nieuwe side panels gaan bedelen bij ze want die van mij zijn behoor gekrast. Hij lag niet helemaal lekker in de auto toen ik naareen lan ging.
Als je genoeg geld hebt voor een computer, een auto en een lan betaal je ook maar als een man voor nieuwe deurtjes.

Als door een constructiefout je deuren eraf gevallen waren was het wat anders geweest maar dit heb je zelf gedaan, redelijk naief trouwens om deze kast op de gladde kanten neer te leggen in een auto.

Antec moet het zelf maar weten wat ze met je mailtje doen maar het is geen non profit bedrijf. Zelfs Antec heeft moeten betalen voor die deurtjes, als iedereen nieuwe deuren vraagt maken ze minder winst op een kast en zullen ze bij hun volgende model de verkoopprijzen hoger inzetten.

Dus bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197152

MikeVM schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 01:23:
hmmmmm, mooie uitspraak.. als het ware het niet een beetje onzin is

niet volgens mij zijn 6 fans veel luider dan 3 fans..
Als je met jouw zin bedoelt dat 6 fans niet luider is dan 3 fans.
Think again.
Dat telt wel degelijk op.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Optellen_van_geluidniveaus
"Hierdoor zullen twee stofzuigers die 60 dB produceren over het algemeen samen 63 dB produceren."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147126

Pixal schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:34:
[...]

Als je genoeg geld hebt voor een computer, een auto en een lan betaal je ook maar als een man voor nieuwe deurtjes.

Als door een constructiefout je deuren eraf gevallen waren was het wat anders geweest maar dit heb je zelf gedaan, redelijk naief trouwens om deze kast op de gladde kanten neer te leggen in een auto.

Antec moet het zelf maar weten wat ze met je mailtje doen maar het is geen non profit bedrijf. Zelfs Antec heeft moeten betalen voor die deurtjes, als iedereen nieuwe deuren vraagt maken ze minder winst op een kast en zullen ze bij hun volgende model de verkoopprijzen hoger inzetten.

Dus bedankt alvast.
Toen ik een dikke kras op mijn zijpaneel had had ik ze duidelijk gemailed dat het mijn eigen schuld was en was mijn vraag waar ik een nieuw zijpaneel zou kunnen kopen en wat dat me zou kosten. Het mailtje wat ik toen terug kreeg was dat ik mijn adres moest sturen en dat ze me dan een gratis nieuw paneel zouden sturen.

Tegenwoordig hebben ze wel een shop waar je reserveonderdelen kan bestellen, maar daar staan de front-usb aansluitingen bijvoorbeeld niet bij, anders had ik ze daar ook gewoon besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

Anoniem: 197152 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:43:
[...]

Als je met jouw zin bedoelt dat 6 fans niet luider is dan 3 fans.
Think again.
Dat telt wel degelijk op.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Optellen_van_geluidniveaus
"Hierdoor zullen twee stofzuigers die 60 dB produceren over het algemeen samen 63 dB produceren."
maar +10dB is pas dubbel zo luid, wat ik hiermee bedoel is dat 6 fans niet eens dubbel zo luid zijn dan 2 fans

correct me if im wrong (10dB = verdubbelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Laatst online: 22:25
3dB is ongeveer verdubbelen...

edit:
http://en.wikipedia.org/w...dB_.E2.89.88_.C2.BD_power

[ Voor 65% gewijzigd door RedPixel op 01-12-2007 00:04 ]

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

oei :'(

en ik moet die dingen weten voor mijn Studies :D (shame on me)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
Pixal schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:34:
[...]

Dus bedankt alvast.
Het is ook de bedoeling dat ik gewoon voor de deurtjes betaal. Maar bedankt dat je me erop wijst.

Gisteren mijn nieuwe pc in de P180 gezet. Maar het valt me toch wel op dat de kast niet echt groot is. Ik kan al mijn snoeren gewoon niet netjes weg werken.

Gelukkiog is het wel een hele mooie stille kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Taenadar schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:18:
[...]

Het is ook de bedoeling dat ik gewoon voor de deurtjes betaal. Maar bedankt dat je me erop wijst.

Gisteren mijn nieuwe pc in de P180 gezet. Maar het valt me toch wel op dat de kast niet echt groot is. Ik kan al mijn snoeren gewoon niet netjes weg werken.

Dan ben ik op het verkeerde been gezet toen je "bedelen" gebruikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Taenadar schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:18:
[...]

Boeie ook, die kabels...
Je hebt toch geen window erin (heb ik bewust ook niet)
Dan zie je dat toch niet, en qua airflow zal het echt niet veel schelen als er 2 of 3 kabels door elkaar hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
Ik heb nogal wat moeite met de bevestiging van een 120mm fan voorin het bovenste HDD compartiment. Mijn vorige Antec had een heel mooi kliksysteem dat men in deze kast niet heeft uitgevoerd. Ik snap voornamelijk niet waarom één kant nog wel een plastic houder heeft maar de andere kant niet. Heeft iemand enig advies betreffende de bevestiging van deze fan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-07 10:04
Heeft iemand toevallig nog een zijkantje "over" van de P180B? :)

Ik wil namelijk eens proberen om een window te plaatsen aan de zijkant maar heb geen flauw idee of het staat plus ik wil m'n eigen zijkant niet verpesten mocht het mis gaan >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

vraag eens aan antec, ik heb gehoord dat ze vrijgevig zijn..

zeg dat jouw kapot is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopioware
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-07 10:46
Nou is de mijne van de p180b ook stuk maar kan jij me misschien even het adress /url geven
deurtje kopen wil ik ook wel alleen de mogelijkheid heb ik niet ;)

En wie kan me vertellen hoe de HD audio aansluiting pin? moet??.

bvd

Jopioware
Misanthrope schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 02:28:
ik had een formuliertje ingevuld via de site van Antec, aangezien een deurtje van mijn Antec P182 is afgebroken.
Ik werd teruggemaild en ze vroegen meteen of ik mijn post adres kon geven, ik dat dus gedaan...Vervolgens zeiden ze dat ze een nieuw deurtje zouden opsturen vanuit Amerika 8)
Wel een beetje gestoord, een nieuw deurtje voor een behuizing vanuit Amerika laten komen aangezien Antec ook in Europa zit. Maar er werd niks gevraagd over betaling oid, dus ik krijg dit waarschijnlijk gewoon gratis _/-\o_
Als het echt aankomt, respect voor Antec dan. Zou wel geweldige service zijn

[ Voor 3% gewijzigd door Jopioware op 15-12-2007 15:07 ]

systeem van Jopioware have lucky, have fun, funny lucky human

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lemmy18

Lemmy18

H2O-cooling addict

MikeVM schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 23:07:
ik heb 5 antec tricool fans in men kast hangen, alles op low, en dan de zalman CPNS9700 op low

en nog vind ik het een stofzuiger, eens proberen een weerstand tussen de kabels van de fans te hangen... zodat ze op stand high nu even traag als low draaien..

(ik vermoed dat de fans niet pwm gestuurd zijn)
tis echt lawaaierig he die zalman, m'n pc is grotendeels ook een stofzuiger, ochja miss eens fans vervangen, iemand die goeie stille ledfans kent (blauw of groen)?

en m'n kabels is eigenlijk ook een zooitje als ik het zo zie en vergelijk met anderen, maar voor de rest ben ik wel blij met de case, alleen staat m'n rechterzijpaneel een beetje bol van al de kabels achter m'n mobotray ... :p:D

Duality: i5 4670K@4.2Ghz || Gigabyte Z87X-UD4H || 32GB Corsair 1600 || EVO 250GB + 2x4TB WD RE R1 || Radeon HD6970 || Lian Li V1000b || Seasonic 650w S12g || X-fi || => EK Supreme HF Ni-EK Supremacy GPU Ni-PA120.3-PA120.1-MCP355-MIPS ramfreezer 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Jopioware schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 14:41:
Nou is de mijne van de p180b ook stuk maar kan jij me misschien even het adress /url geven
deurtje kopen wil ik ook wel alleen de mogelijkheid heb ik niet ;)

En wie kan me vertellen hoe de HD audio aansluiting pin? moet??.

bvd

Jopioware

[...]
Ik heb het wel over een deurtje van de fans he, niet een hele nieuwe voorkant zeg maar. Maar een van de roosters. Ik had ze gemaild via de site van Antec. Kreeg snel reactie van iemand daar. Iets met spare parts was het (reserve-onderdelen). En dan kreeg je een soort ticket ID (nummer), waarmee je gewoon kunt mailen. Gewoon via Antec.com
Customersupport@Antec.com...
Ik kan het zo even op de site van Antec niet vinden, maar met dit mailadres heb ik iig contact gehad en via hun had ik het onderdeel thuisgekregen (Gratis!) Ik vraag me alleen af of dit wel gebruikelijk is. Misschien had ik geluk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
Ik heb een tijdje geleden ook gemailt naar antec voor een zijkant. Toen kreeg ik ook vrijwel direct een e-mailadres waarmee ik contact op moest nemen, maar dat adres werkte niet. En mijn ticket op de antec support site was gesloten...

Niet meer achteraan gegaan destijds. Maar dit is een ander adres, misschien alsnog eens dat mailtje sturen. :+

Het lijkt me trouwens dat je wel mag concluderen dat het gebruikelijk is ;)

• zmaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-07 10:04
MikeVM schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 21:52:
vraag eens aan antec, ik heb gehoord dat ze vrijgevig zijn..

zeg dat jouw kapot is..
Goed idee. Zeker nadat ik alle reacties hier gelezen heb. Dat ga ik eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --WaaZaa--
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-07 12:09
Ook ik ben gisteren tegen mijn usb stick aangelopen.. Zelfde verhaal, poorten kaduk.

Verder had ik ook al een tijdje last van de zijpanelen die een beetje krom leken te trekken... Meteen maar is even gevraagd of ik daar iets aan kan doen om het te verhelpen. Wie weet krijg ik daarvoor ook wel een nieuwe...

Maar.. het blijft een mooie kast :D

prutsert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --WaaZaa--
Vanochten pakketje van Antec gehad. nieuwe USB module past mooi, echter het zijpaneel wat ik kreeg paste niet. Blijkbaar zijn ze ergens van 2 "haakjes"(boven en onder) op de panelen, naar 3 haken gegaan. En dan past het niet 8)7

Kijken wat ze erover zeggen..

prutsert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Denk dat ze het beste de rest van die kast er dan ook achteraan kunnen sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopioware
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-07 10:46
voor Antec alleen maar lof :)

Ik had voor de kerst gebeld met een nr in nl deze meteen een email gestuurd, kreeg tussen kerst en oud en nieuw een mailtje of ik een foto van de kapote frontdeur had , ik dus gemaakt en opgestuurd
en kreeg geen mailtje op terug maar donderdag 3-1-2008 tnt voor de deur met een pakketje ( een nieuwe frontdeur) toppie :*)

systeem van Jopioware have lucky, have fun, funny lucky human

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --WaaZaa--
Pixal schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 13:59:
Denk dat ze het beste de rest van die kast er dan ook achteraan kunnen sturen.
Je zou verwachten van wel.. Moest nu 2 foto's maken van de "haakjes" zodat ze precies konden zien waar het om ging. Kreeg vandaag alweer een mailtje dat er een pakket onderweg is.

Wellicht met 2 panelen, aangezien ik van beide kanten een foto moest maken 8)

prutsert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Nu online
Hoeveel stiller zijn die Nexus fans nu tegenover die TriCool dingen? Als ik in mijn P182, alle fans op de hoogste stand staat klinkt het nog vrij hard. En dan heb ik ook nog eens die X1950XT die als een malle zit te blazen tijdens het gamen..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

dat is een vraag die ik ook opgelost wil zien..

en zijn papst fans de moeite tov die Nexus fans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lemmy18

Lemmy18

H2O-cooling addict

MikeVM schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 21:14:
dat is een vraag die ik ook opgelost wil zien..

en zijn papst fans de moeite tov die Nexus fans?
'k heb eigenlijk wle zin in zo'n nexus fans, zwart wit combinatie dan, past beter :), want die tricools maken te veel geluid als je ze wat harder zet om de warme lucht uit je case te trekken ... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
Ik slaap elke avond in het mooie geluid wat de nexus fans maken. Die hoor je dus bijna niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:12

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Op http://www.silentpcreview.com/article255-page5.html (ongeveer halverwege de pagina) zie je de testresultaten van Silent PC Review met de TriCool-fans (die bij de P180 geleverd worden, afaik zijn die precies hetzelfde als die bij de P182 geleverd worden). Op de hoogste stand maken ze inderdaad aardig wat lawaai, maar op de laagste stand zijn ze vergelijkbaar met de Nexusjes (zie http://www.silentpcreview.com/article63-page2.html). In mijn P182 heb ik alle TriCools vervangen door Nexus RealSilents en die zijn echt onhoorbaar.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Laatst online: 18-07 20:55
ja scheelt dat veel? ik heb mijn p182 sinds gisteren up and runing en ik moet zeggen dat het al een hele verbetering is tov mijn vorige systeem, maar als het nog stiller kan...

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Ik heb eigenlijk direct de TriCools vervangen door RealSilents, dus ik kan eigenlijk niets zeggen over het verschil tussen die twee :)

Afgaande op de reviews van SPCR zal het niet veel schelen als je de TriCools op de laagste stand gebruikt, maar als je ze op een andere stand gebruikt, zijn de RealSilents stiller.

[ Voor 40% gewijzigd door Mad Marty op 07-02-2008 17:10 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Laatst online: 18-07 20:55
ja bij mij draaien ze nu alle 3 op low, en volgens mij hoor ik metname mijn artic cpu cooler (moet ook stiller dus....)

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-01 16:22
Waar vinden jullie het serienummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:23

Pinjataaa

Hit me!

crazyheinz schreef op maandag 19 mei 2008 @ 21:49:
Waar vinden jullie het serienummer?
Daar ben ik ook naar aan het zoeken. Op de site staat dat het op de voeding moet zitten, handig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:36
Op de doos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
Die heb ik vooral nog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:23

Pinjataaa

Hit me!

Wie bewaard zo'n grote doos? Maar ik heb het al voor elkaar.
Gewoon mailen naar europe.rma@antec.com. Je krijgt een Ticket ID en je moet je faktuur als bijlage toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
Moet je ook 19 euro betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61820

Nou was ik al van plan om een keer die fans in mijn P180 te vervangen omdat ik ze toch niet echt stil vond. Maar sinds een week is mijn voeding (neoHE 500) veel luidruchtiger geworden dan alles bij elkaar. Die gaat denk ik binnenkort sterven?
Kan ik mooi beide gelijk bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:17
Anoniem: 61820 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 12:57:
Nou was ik al van plan om een keer die fans in mijn P180 te vervangen omdat ik ze toch niet echt stil vond. Maar sinds een week is mijn voeding (neoHE 500) veel luidruchtiger geworden dan alles bij elkaar. Die gaat denk ik binnenkort sterven?
Kan ik mooi beide gelijk bestellen.
Het enige component van je voeding dat meer geluid zal maken is de fan die erin zit, tenzij je uiteraard een hoge piep oid gaat horen, kortom, je kunt waarschijnlijk ook gewoon de fan vervangen, mits je garantie natuurlijk verlopen is. Wel even opletten dat je een fan met soortgelijke specificaties gebruikt, anders heb je kans dat je voeding niet genoeg gekoeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Zit je voeding niet gewoon vol met stof? Probeer dat eerst eens te verwijderen en daarna inderdaad misschien de fan vervangen voor je een nieuwe koopt :)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-07 17:56
P180 gratis, ik wil er snel vanaf!

V&A aangeboden: Antec Performance One P180 Zilver

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndsc
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-06 15:56
Iemand een idee of de P182 SE of de P190 nog te bestellen zijn in Nederland?

Ik kan nagenoeg niets vinden en het lijkt alsof de P190 van de Nederlandse aardbodem is verdwenen.

[ Voor 40% gewijzigd door ndsc op 05-01-2009 18:36 ]

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste