MikeVM schreef op zondag 29 juli 2007 @ 16:32:
welke voeding kan je mij aanraden bij de P182, voorlopig gaat mijn keuze uit naar de antec NEOhe omdat die een 80mm fan heeft en dus géén haakse airflow,
een volgend punt wat mij zorgen maakt is of de kabels lang genoeg zijn.
ken iemand anders een Stille 80MMfan Voeding met gesleevde LANGE kabels
Haakse airflow
verder alles goed neem ik aan
maargoed, neem jij een 8cm fan in je voeding terwijl de rest van de wereld prima draait met net iets stillere 12cm fans

Moet je eens met je neus naast een voeding gaan zitten, we hebben het hier niet over een windtunnel maar over een tiende van een briesje. Doe jezelf een lol en zet er een voeding naar keuze in. Ik vind de zalman voedingen er echt heel slick ingaan in deze kast, en natuurlijk gebruik gemaakt van de perfecte cable management via de backplate, daardoor ook geen modulaire voeding nodig.
Bij plaatsing kan je kiezen of de fan naar boven of naar beneden haaks zijn lucht wegtrekt, boven heeft natuurlijk de voorkeur aangezien warme lucht ook in dat kleine kamertje de neiging heeft om te gaan stijgen. Maar als je erg vaak lekkage met je waterkoeling hebt kan je hem beter omdraaien omdat water dan minder snel je voeding in loopt
In de mijne heeft een Antec modulaire voeding gezeten maar die was geploft en binnen de garantie heb ik de Zalman ervoor teruggekregen, qua stilte en stabiliteit geen verschil te merken maar die zalman is wel iets netter afgewerkt. Kabels zijn lang genoeg om drie keer de kast rond te gaan.
[
Voor 9% gewijzigd door
Pixal op 07-08-2007 18:45
]