[CIP] AlumaxX

Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste
Acties:
  • 11.976 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Vanavond bezig geweest met het ontluchten en vullen van de waterloops, met een beetje hulp van Bertje. Hij stond al ergens op de achtergrond van een foto, maar nu even een close up van hem. Ik geloof dat er ook iemand Bertje beter wilde zien, dus bij deze.

Afbeeldingslocatie: http://franklin.noph33r.com/images/bertje1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://franklin.noph33r.com/images/bertje2.jpg

Verder heb ik deze week geen tijd meer tot aan de kerstdagen om te werken aan de pc. Vullen van het systeem is ook niet echt iets voor een mooie foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 00:32
Bertje O+

Zou je misschien nog wat meer totaalplaatjes in het donker kunnen posten? (Iets als deze dus) O-)

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Dat zal moeilijk gaan, die foto heb ik genomen toen de ledjes aangesloten waren op mijn pc die ik nu gebruik. Heb AlumaxX naar beneden ( begane grond) gebracht omdat het wat makkelijker werken was op een hoge tafel en dat was een hele klus. Het geheel is nogal zwaar. Verder kan ik de watergekoelde voedingen natuurlijk pas opstarten als de waterloops volledig afgevuld en ontlucht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bertje is stoer! Hij past qua kleuren goed bij je mod, mss ergens erin bouwen :P

Ik zat net zo nog te kijken en ik zat opeens te denken dat ik die uitstekende imbusjes eigenlijk maar lelijk vind :P Misschien dat het een idee is om mooie verzinkbare imbussen te gebruiken, aangezien je (voor zover ik me kan herinneren) voor de rest aan de buitenkanten nergens uitstekende imbusjes hebt zitten en dan zit plotseling zit de hele bovenkant helemaal volgestampt :P
Het is maar een klein detail, maar misschien dat het je kast nog stylischer kan maken :P

Hopelijk kan je ook nog aan een stel PSone schermpjes komen, beetje minder dat je te laat was :(
maar veel succes verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:10
Ahhhhh daar gaat je lak!! :9

Bertje past inderdaad goed in het geheel. Was een goede mascotte geweest :) Blijf het een strakke mod vinden. Maar op het vullen na is hij nu dus af? :)

[ Voor 27% gewijzigd door frickY op 20-12-2005 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prikt ie niet stiekum je slangen lek met zn snavel? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

[ Voor 25% gewijzigd door Ediejo op 20-12-2005 22:51 ]

EB cardetailing tot aan uw huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 00:32
waterkoud schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 22:05:
Dat zal moeilijk gaan, die foto heb ik genomen toen de ledjes aangesloten waren op mijn pc die ik nu gebruik. Heb AlumaxX naar beneden ( begane grond) gebracht omdat het wat makkelijker werken was op een hoge tafel en dat was een hele klus. Het geheel is nogal zwaar. Verder kan ik de watergekoelde voedingen natuurlijk pas opstarten als de waterloops volledig afgevuld en ontlucht zijn.
Oke duidelijk, maar als ie af is heb ik dan nog wat tegoed van je? :+
Berjte heeft trouwens heel erg coole kleuren :-)

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

waterkoud schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 22:05:
Zet hem eens op de weegschaal ? :D
Mijn vorige Stacker woog al 35-40kg, wat best moeilijk dragen is voor zo'n grote kast op LAN-parties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:49

Nox

Noxiuz

40 kilo tillen naar een LAN is idd best zwaar.. erg zwaar :P karretje ?

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 20:06
V2000 heeft standaard al wieltjes :Y)

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:49

Nox

Noxiuz

Mr.S schreef op woensdag 21 december 2005 @ 19:26:
V2000 heeft standaard al wieltjes :Y)
die ga je tog niet over klinkers laten rijden he...

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• __Deathscythe__
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 22:19
noksiejus schreef op donderdag 22 december 2005 @ 01:29:
[...]

die ga je tog niet over klinkers laten rijden he...
hij kan toch hetzelfde gaan doen als ediejo gewoon een houten kist maken en dikke zacht spul om de kast heen doen. blijft hij ook immers ook heel.

• DaViDoViTsCh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04 20:11

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

Echt te gaaf ding hoor! Nétjes hoor!
Stuff die papegaai van je, plastificeer em en zet em in je waterkoeling, kleur past idd goehoed...! :Y) :+

Ici kann uw Werbung staan

Verwijderd

DaViDoViTsCh schreef op donderdag 22 december 2005 @ 16:34:
[...]

Echt te gaaf ding hoor! Nétjes hoor!
Stuff die papegaai van je, plastificeer em en zet em in je waterkoeling, kleur past idd goehoed...! :Y) :+
Doed!!! You wanne kill Bertje? :(

• un1ty
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-06 22:16

un1ty

Join the Arena!

BAN HIM!!!

(respect bert!)

[ Voor 49% gewijzigd door un1ty op 22-12-2005 21:09 ]

void main(){ printf("Hello tweakers!"); }

Verwijderd

dont fock whit bertje }:O

• oshiro
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 08:27

oshiro

Chill, dude.

(jarig!)
Ediejo schreef op maandag 19 december 2005 @ 22:18:
@ oshiro, wel een leuke vergelijking gepolijst alu op een crossmotor of gepolijst alu aan de binnenkant van een pc. ;)
Hij staat nu in her magazijn van een truckgarage, naast de nieuwe interieurs. Winterstop. Maar gepolijst alu is niet ideaal. Ik weet het, je hebt ervaring (grote eer voor je Lian Li, even zien staan op de HCC) maar ik been ook geen newb op polijst-gebied, vriend van mn vader maakt koetslampen en heeft een hoop polijstspullen en -machines. En daarbij is mijn achtervork ook 100% spiegel (nouja misschien niet 100 maar 99,5 toch zeker :P). Toen ik ermee bezig was (ongeveer een week over gedaan) zag ik elke volgende dag toch echt het verschil tussen die dag en de vorige dag. Het wordt gewoon doffer. Dat was op dezelfde plaats als waar ie nu opgeslagen staat, en zand zorgt er inderdaad voor dat het sneller gaat maar dat terzijde. (En als het geen sarcastische opmerking was, dit alles direct weer vergeten :7)
Ik denk dat de mooiste oplossing voor het "chroom is tè"-probleem is alles vernikkelen of eventueel anodiseren.. Ziet er egaal uit, anders dan verzinken en galvaniseren, en glimt wel, maar minder dan chroom. En is ook corrosiebestendig (afaik) dus poetsen zou niet hoeven.

En daarbij: als je het opnieuw wilt poetsen moet je dus telkens weer wat polijstpasta gebruiken voor het mooiste resultaat. En dat moet je voor het nette ook allemaal weer weghalen. Met allerlei hoekjes en dingetjes is dat behoorlijk lastig, om maar te zwijgen over schroefgaten.

Back ontopic nu.

Heb je nou ook een flowmeter? (sorry lui vandaag, vakantie, mentaal voorbereiden op mod) Want ik zou wel willen weten of die slangen-routering nou een positieve invloed heeft op je flow. De uitvoering is iig wel slick.
En ga zo door (ja alweer ja)
Jij doet allemaal van die kleine dingetjes waarvan je op het eerste gezicht denkt van "o. ok." maar het pakt netjes uit, en andere dingen die erg populair daar zeg jij nee tegen.
Hah, jij bent gewoon een altomodder :+
Deed Apple niet ook ziets met de I(vul in wat van toepassing is)? Gewoon iets anders dan anders, en veel mensen kwijlen daar ook over :)

“Life is tough, but it's tougher when you're stupid.” - John Wayne | Last.fm

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opdreef
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 21:51
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 16:55:
[...]

Doed!!! You wanne kill Bertje? :(
Mischien een leuke laatste rustplek voor als die ooit mocht komen te overlijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Bertje kan nog wel een aantal jaren mee, ze is pas een maand of vier oud.

Het systeem is nu helemaal gevuld met water, alle problemen met de pompen zijn gelukkig opgelost. Ik moet zeggen dat Eheim meteen antwoord gaf op mijn mailtje en dat ze ook gelijk kosteloos nieuwe O-ringen uit Duitsland naar hier gestuurd hebben. Erg goede service, niets dan lof. Ik zal me met de feestdagen niet vervelen, ga me vol op het modwerk storten.

Ik zag dat AlumaxX ook op de jaarlijkse verkiezing van Tweakers staat, leuke verrassing. Allemaal even gaan kijken en een stem uitbrengen op een van de deelnemers natuurlijk.
http://verkiezing.gatheri...w_categorie.php?cat_id=75

Erg mooie mods allemaal

Widow's Kaasmod
[CIP] AlumaxX
[CiP] i-spider
[CiP] TARDiS
[CM] Servertje, Servertje aan de wand......

Iedereen snel kijken en stemmen dus.

Ik hoop snel weer eens een echte update te kunnen tonen. Het is niet dat ik helemaal niks meer gedaan heb, maar het waren dingen die ik niet met foto's kon laten zien. Kleine arbeidsintensieve zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Als het een beetje meezit kan ik vandaag de pc voor het eerst opstarten. Waterkoeling is compleet en alle kabels zijn op wat temperatuursensoren na aangesloten. Ben de laatste hand aan het relais aan het leggen. Hier zijn de aansluitingen van de primaire voeding en de vrijloopdiode te zien.

Afbeeldingslocatie: http://franklin.noph33r.com/images/relais.jpg

Vervolgens de PS_on en de aarde van de tweede voeding aangesloten.

Afbeeldingslocatie: http://franklin.noph33r.com/images/relais2.jpg

Nu alleen nog even alles goed isoleren en inbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:10

Just_I

What did you just say?

Waar ga je eigenlijk dat relais weg stoppen?

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• un1ty

un1ty

Join the Arena!

ps. waterkoud, heb ff een stemmetje laten vallen op jou casemod,
hij is en blijft masterlijk!

Just_I... met waterkoud weet je het maar nooit.. heeft ie vast in het geheim al wat op bedacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou mooi zijn als je hem tussen je u profieletjes onder je pompje zou kunnen verstoppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:32

Reinier

\o/

Misschien een noob-vraag, maar schakelt dat relais de secundaire voeding in zodra de primaire voeding aangaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Relais zul je niet zien zitten in het eindresultaat, want dat zit aan de achterkant tegen de aluminium plaat. Een relais schakelt altijd met een kleine vertraging in, omdat de spoel eerst opgeladen moet worden, maar de tijd die hiervoor gebruikt wordt is zo klein dat het niet eens waar te nemen is. Klein genoeg in ieder geval om het systeem zonder problemen op te starten. Strikt gesproken schakelt dus eerst de primaire voeding en dan de secundaire voeding.

[ Voor 11% gewijzigd door waterkoud op 27-12-2005 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waterkoud schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 21:32:
Relais zul je niet zien zitten in het eindresultaat, want dat zit aan de achterkant tegen de aluminium plaat. Een relais schakelt altijd met een kleine vertraging in, omdat de spoel eerst opgeladen moet worden, maar de tijd die hiervoor gebruikt wordt is zo klein dat het niet eens waar te nemen is. Klein genoeg in ieder geval om het systeem zonder problemen op te starten. Strikt gesproken schakelt dus eerst de primaire voeding en dan de secundaire voeding.
Waarom doe je dat niet met zo'n kabel die er voor gemaakt is om een 2e voeding in te laten schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 22:04:
[...]

Waarom doe je dat niet met zo'n kabel die er voor gemaakt is om een 2e voeding in te laten schakelen?
Je bent modder of je bent het niet :)

• B@rt_d@_M@n
  • Laatst online: 14-09 17:01

B@rt_d@_M@n

Happy Landing!

Sjees, Waterkoud, ik heb wel 's van casemodden gehoord, maar dit is Casemodden met een hoofdletter C... _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Geef je ook Masterclasses? ;)

Zonder dollen, ik heb net op je gestemd. Wel een oneerlijke strijd m.i. B)

• Hymanz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-02 21:52
waar kan je eigenlijk stemmen dan ga ik dat gelijk doen >:)

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
heimpie14 schreef op donderdag 29 december 2005 @ 21:08:
waar kan je eigenlijk stemmen dan ga ik dat gelijk doen >:)
anders lees je een stuk of wat posts omhoog..

maareuh, wel eerst serieus de concurentie bekijken he.. zitten een hoop mooie mods tussen

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• waterkoud
  • Niet online
Geen tijd gehad om nog iets te doen, maar heb snel even een foto gemaakt voor de worklog wedstrijd van A.C. Ryan. Was al veelste laat, want het mailtje waarin ze vroegen om een foto van de kast is al enkele weken oud.

Heb dit maar snel even gestuurd naar ze.

Afbeeldingslocatie: http://franklin.noph33r.com/images/AlumaxX1.jpg

Dit is zoals het er nu uitziet. Pompen lopen nu twee dagen te draaien. Morgn ga ik het gevaarte naar de eerste verdieping sjouwen, om dit weekend te proberen de boel eens op te starten.

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

[ Voor 8% gewijzigd door Ediejo op 29-12-2005 23:03 ]

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Hoe zit het nu eigenlijk met je sidepanels, die heb ik al een tijdje niet meer gezien :?

offtopic:
You've got my nominée and vote :)

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• un1ty

un1ty

Join the Arena!

Just_I schreef op donderdag 29 december 2005 @ 23:24:
Hoe zit het nu eigenlijk met je sidepanels, die heb ik al een tijdje niet meer gezien :?

offtopic:
You've got my nominée and vote :)
zelfde gedachte hier :?
misschien moet je een compleet sidepanel maken van doorzichtig plexi, 't zou zonde zijn iets (details) niet te kunnen zien.

en ja ook mijn stem!

keep on modding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImmortalSoul
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 19:11
Dude, zeer mooie kast, dit is gewoon heel strak.
Perfect afwerking tot op de kleinste detail.

Dit is meesterlijk, je hebt mijn hart stem :P

Succes in de AC ryan contest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jado
  • Niet online

Jado

Californication

Ik heb ook op de beste gestemt :*) ;)

If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedswitch
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-09 20:34
En waterkoud, werrekt ie al?? Ik We willen updates zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wrom denk je dat Ed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacespider
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 23:23
Ediejo schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 19:00:
[...]
Als klapper van het nieuwe jaar of zo iets. ;)
Nauw Ediejo, je had het mooi mis :'(...
*Spacespider hoopte ook op een mooie update

Maar nogmaals echt een gewelige mod Waterkoud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedswitch
Ach joh, laat waterkoud ff chillen, vuurwerk afsteken enzo...

Als er een update om 00:00 was gekomen had ik waterkoud best zielig gevonden, want dan heb je duidelijk een contactstoornis. (om 00:00 8er je PC zitten i.p.v. met je familie feesten)

Maar gelukkig is dit niet gebeurt, hoewel ik wel benieuwd ben naar nieuwe update's.

Alvast alle tweakers een heel gelukkig nieuwjaar gewenst, en hou je vingers heel anders word et lastig casemodden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• un1ty

un1ty

Join the Arena!

ik hoop maar dat waterkoud nog kan modden met 2 vingers :o

trouwens, weltruste!!! ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

[ Voor 7% gewijzigd door Ediejo op 01-01-2006 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedswitch
@ Ediejo

Whaha klopt, ik heb idd nieuwjaars nacht niet te uitbundig gevierd. Gewoon gezellig met famillie erbij, biertjes drinken en beetje vuurwerk afsteken. En ik zat trouwens gewoon met me laptop tussen de familie hoor, niet achter me 19'' tft op de zolder ;)

En nee, ik ben niet egt nerd. Verdiep me wel veel in computers, maar ik zie sociale en contactuele vaardigheden toch egt als prioriteit. Naja twas idd een kort feestje, maar ik was ook al vanaf 05:00 uur wakker (31 december), dus als je dan 20 uur op je benen staat, en je hebt 8 bier op wil je wel slapen :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Niet echt de gepaste plek om te discussiëren wie hier de grootste nerd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:02
Speedswitch schreef op zondag 01 januari 2006 @ 12:23:
@ Ediejo

Whaha klopt, ik heb idd nieuwjaars nacht niet te uitbundig gevierd. Gewoon gezellig met famillie erbij, biertjes drinken en beetje vuurwerk afsteken. En ik zat trouwens gewoon met me laptop tussen de familie hoor.

met de laptop tussen de familie? had je aandacht tekort :+

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedswitch
met de laptop tussen de familie? had je aandacht tekort
Nee aandacht te veel, daarom zonder ik me even af met mijn laptop, dat is het enige ding dat me wel begrijpt :'(

Just kiddin;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Jammer van die vier stemmen, je was zo dichtbij :/

De Tardis is uiteraard ook mooi en een terechte winnaar (was iig mijn tweede keus).
Maakt afspraak met opticiën en oogarts morgen :X

[ Voor 66% gewijzigd door Just_I op 01-01-2006 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
  • Laatst online: 18:23

Soul__assasin

de Belbelg

Just_I schreef op zondag 01 januari 2006 @ 17:08:
Jammer van die vier stemmen, je was zo dichtbij :/

De Tardis is uiteraard ook mooi en een terechte winnaar (was iig mijn tweede keus).
euhm imho was de tardis maar derdes
servertje servertje aan de wand was de eerste

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Idd nu je het zegt 8)7 heb ik even scheel gekeken :X . de Tardis was laatste :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Tweede op 4 stemmen van de nummer 1 is toch heel mooi. Ik heb niet veel gedaan van het weekend. Wilde veel gaan doen, maar met die feestdagen vond ik andere dingen toch belangrijker. Vandaag wel een vrije dag, maar na een nacht doorzakken was ik tot een uur of zes vanavond nog aangeschoten. Geen vingers verloren bij het aansteken van mijn 100.000 klapper en lawinepijl dus ik kan weer gewoon verder als ik tijd heb. Gebrek aan tijd om te modden is mijn grootste probleem.

Iedereen nog de beste wensen voor 2006.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• un1ty

un1ty

Join the Arena!

Speedswitch schreef op zondag 01 januari 2006 @ 12:23:
@ Ediejo

Whaha klopt, ik heb idd nieuwjaars nacht niet te uitbundig gevierd. Gewoon gezellig met famillie erbij, biertjes drinken en beetje vuurwerk afsteken. En ik zat trouwens gewoon met me laptop tussen de familie hoor, niet achter me 19'' tft op de zolder ;)

En nee, ik ben niet egt nerd. Verdiep me wel veel in computers, maar ik zie sociale en contactuele vaardigheden toch egt als prioriteit. Naja twas idd een kort feestje, maar ik was ook al vanaf 05:00 uur wakker (31 december), dus als je dan 20 uur op je benen staat, en je hebt 8 bier op wil je wel slapen :Z
toen begon ik aan de frikandellen :o (ben ochtendkrant bezorger, gisteren een dag van 26,5 (een half) uur gehad. en vandaag vanaf 12am tot 3:30am... en over een uurtje weer kranten bezorgen \o/
ik moet toch ergens mijn pc van betalen! (ik wil de grootste nerd zijn!! :D)
/offtopic allemaal!

Fijn moddend-nieuwjaar waterkoud! en de beste wensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jado
  • Niet online

Jado

Californication

Miusschien een idee om ontoppic te gaan voor er een modbreak komt ?
@waterkoud : Heb je een idee van wanneer de volgende update komt ?En of dat de final update is ?
weet je trouwens al hoeveel het beest weegt ?

If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedswitch
I akree totully, tijd voor een update waterkoud ;)

Hebbie em al draaiende? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Hmmm gaat niet helemaal zoals het moet. Spanning heeft het bord, groene ledje brand, maar verder helemaal niets. Geen piep, niks nadus noppus. Ben ASUS forum door aan het spitten, maar daar word je niet vrolijk van. Schijnt vrij vaak te gebeuren met dit bordje. Probleem is wel dat ik sowieso geen garantie meer heb omdat ik de koelers verwijderd heb. Pfff De ervaringen met mijn vorige ASUS waren ook al bagger, had dit moederbord al gekocht toen ik problemen kreeg met mijn vorige maar anders...........geen ASUS meer voor mij als dit niet opgelost wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jado
  • Niet online

Jado

Californication

Damn man, da's echt pech hebben...dat na zoveel werk de moment suprême in het water valt |:(
Kou zeggen controleer alle aansluitingen nog eens goed en zie ofdazt je niks anders verkeerd heb gedaan,maar 10 tegen 1 heb je dat natuurlijk al gedaan...En is er niks mis met de power-button ?Da's echt pech hebben...Kan je anders Asus niet vragen om te sponseren ofzo ?
Good luck !

[ Voor 10% gewijzigd door Jado op 03-01-2006 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Alles al gecontroleerd en heb het knopje van mijn huidige pc al geprobeerd, geen verschil. Het hele ASUS forum staat vol met mensen die hetzelfde probleem hebben. Powerled brand, maar verder doet het niks. Godve@#$%%^%&*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
waterkoud schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 18:28:
Hmmm gaat niet helemaal zoals het moet. Spanning heeft het bord, groene ledje brand, maar verder helemaal niets. Geen piep, niks nadus noppus. Ben ASUS forum door aan het spitten, maar daar word je niet vrolijk van. Schijnt vrij vaak te gebeuren met dit bordje. Probleem is wel dat ik sowieso geen garantie meer heb omdat ik de koelers verwijderd heb. Pfff De ervaringen met mijn vorige ASUS waren ook al bagger, had dit moederbord al gekocht toen ik problemen kreeg met mijn vorige maar anders...........geen ASUS meer voor mij als dit niet opgelost wordt.
koelers erafhalen maakt bij asus niets uit. ik had ze gemailt en dat gevraagt. zolang ze maar fatsoenlijk gemonteerd waren maakte het niet uit. :)

moet er wel bij zeggen dat dit via de webwinkel ging. die hadden schijnbaar ooit contact gehad met asus daarover.

[ Voor 7% gewijzigd door Avvd op 03-01-2006 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jado
  • Niet online

Jado

Californication

nou dan lijkt het probleem opgelost :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• un1ty

un1ty

Join the Arena!

ik wens je succes waterkoud.
al plannen hoe je het plankje gaat vervangen?
of word dat niet zon heel groot probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtremeWeb
  • Laatst online: 19-01-2021
Ik weet niet welk bordje je hebt, maar ik heb een Asus A8N-Sli deLuxe en die had hetzelfde
probleem.. geen piep, geen opstartscherm.. niet de mogelijk om te checken waar de fout zat.

Uiteindelijk lag het aan de geheugenbanken: Als je zowel in 1 als in 3 een bank geinstalleerd hebt,
moet je geloof ik alleen opstarten met bank 3.. en daarna zowel met bank 1 en 3, als het goed is moet dan de problemen opgelost zijn. Misschien heb je niet hetzelfde bordje, maargoed wie weet helpt het!

Verder negeer deze boodschap als je dat al geprobeerd hebt, succes met deze topmod.

[ Voor 6% gewijzigd door eXtremeWeb op 03-01-2006 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jado
  • Niet online

Jado

Californication

Ik denk wel dat hij een A8N SLI-Deluxe heeft hoor.Dat is dan oplossing noméro 2 :D .
Ik hou gewoon van je kast O+ :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Ben alle mogelijke oplossingen aan het nalopen en deze staat ook al op mijn lijstje. Nog niet geprobeerd, maar had dit probleem ook al ergens gelezen. In ieder geval bedankt voor het meedenken. Laat het natuurlijk meteen weten als ik het geprobeerd heb en meer weet.

en het is inderdaad hetzelfde bordje, A8N-SLI Deluxe

[ Voor 10% gewijzigd door waterkoud op 03-01-2006 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Geheugen in slot 3 of welke andere dan ook werkt niet. Blijf tot en met komende zaterdag alles proberen wat ik nog kan bedenken en dan ga ik maar eens kontakt zoeken met ASUS. Is nu al het derde bord van ASUS met ernstige problemen. Begin mijn vertrouwen aardig te verliezen in ze. Mocht ik een ander type moederbord gaan gebruiken dan moet ik inderdaad weer van alles aanpassen, maar als ik dan toch alles moet aanpassen dan denk ik dat ik ASUS ook links zal laten liggen.

Volgens mij zitten de videokaarten hier ook hoger Ediejo, dat lijkt in ieder geval zo op de foto. Dat zou al onmogelijk zijn met mijn reservoir.

[ Voor 14% gewijzigd door waterkoud op 03-01-2006 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MYST
  • Laatst online: 04-04-2024
Hmm vreemd probleem, ik heb juist hetzelfde bord, en echt geen enkel probleem, gewoon retestabiel bord hier... Misschien eens proberen met ander ram?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ediejo schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 23:26:
[...]
Dan heb jij net zo veel geluk als mijn broer die heeft ook het zelfde mobo, een stabiel bord van asus. Ik had ook problemen met mijn asus. Zo zie je maar de een loopt wel goed de ander niet. Is niet anders. ;)
misschien een idee om hem dan een ander te geven en zelf die van hem te gebruiken?
of misschien iemand anders die zijn bord wil afstaan!!
scheelt je een hoop aanpassingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

[ Voor 14% gewijzigd door Ediejo op 04-01-2006 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ediejo schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 07:25:
Hij mag zo mijn Asus A8N-SLI Deluxe hebben, maar dat mobo is instabiel dus daar heeft waterkoud niks aan. Het zijn gewoon erg slechte mobo's klaar uit. De kans is groot op problemen met dit bord. Vandaar dat ik hem er ook uit heb gehaald.
ach ik maakte op je post uit dat je broer een goede had, vandaar dat ik dacht van misschien wil iemand, niet persee hij, hem misschien wel afstaan mocht het echt voor problemen gaan zorgen om er een ander mobo in kwijt te kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MYST
  • Laatst online: 04-04-2024
Mss kan hij dan beter rma aanvragen? ;) Ik denk niet dat er heel veel mensen een bord van 150+euro gaan weggeven... Voor de rest: echt extreem geile mod, ik zit echt met spanning te wachten op het eindresultaat! Echt fantastisch oog voor design en precisie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Klopt, ik had toen ook net gelezen over meerdere problemen met dit moederbord en daar kwam nog eens bij dat ie bij jou ook niet lekker wilde lopen. Komt allemaal wel goed, kost alleen weer meer tijd en moeite.

Volgende mod komt er zeker aan, heb al wat spullen in huis en besteld, waaronder natuurlijk een PSone schermpje.

[ Voor 22% gewijzigd door waterkoud op 05-01-2006 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Laatst online: 18:32

Reinier

\o/

Ik heb eenzelfde PSone schermpje als jullie, maar helaas niet jullie casemod-skills :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peddro
  • Laatst online: 29-08-2023

peddro

Iets met muziek & ontwerp.

Je kunt niet alles hebben...

Over de mod: Gaat natuurlijk zeer goed! en ik hoop dat het ook goed gaat komen als je de zijkanten er weer op hebt, zodat je wel je mooi gemodde werk nog kan zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
  • Laatst online: 09:58
zeer mooie mod! spijtig van het mobo!

maar ik heb een vraagje; hoe laat je een krimpkous krimpen ?

mss een stomme vraag maar weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjosh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:04
Je krimpt krimpkous door het te verwarmen.
"Fohn", aansteker, soldeerbout, etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Krimpkous krimpt als het verhit wordt. Zelf gebruik ik een verfstripper op de laagste stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
  • Laatst online: 09:58
en er dicht in de beurt houden of er tegen ?

en krimpt dan heel eht stuk of is dat deel per deel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Gewoon een stukje proberen werkt het beste om een idee te krijgen hoeveel het krimpt.

Ben trouwens aan het checken of de Premium versie van de A8N-SLI dezelfde lay-out heeft als de Deluxe, want als dat zo is kan ik dit weekend de hele handel al ombouwen. Iemand die dit zo weet. Ben de handleiding van de Premium aan het downloaden om te vergelijken.

[ Voor 62% gewijzigd door waterkoud op 05-01-2006 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow die case is ruig!! :P
hoelang heb je daar wel nietover gedaan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brada
  • Laatst online: 22-02 15:28
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 20:51:
Wow die case is ruig!! :P
hoelang heb je daar wel nietover gedaan :o
Mischien een idee om eens aan het begin van het topic te kijken wanneer het gestart is.

Waarom heeft een computer geen versnellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:10
100% zeker dat het niet je processor is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je je systeem niet getest @ air voordat je het inbouwde dan? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Testen was een beetje een probleem, met de watergekoelde voedingen en de onderdelen die allemaal los en op ver uit elkaar gelegen momenten binnen zijn gekomen. Ik heb de oplossing waarschijnlijk dit weekend al in huis en wel een Premium bord. Zelfde lay-out en is veel stabieler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedswitch
Hey waterkoud, t weekend is al lang voorbij hoor ;)

Lukt et een btje met dat Premium mobo?? Ik heb trouwens zitten denken, krijg je nu geen gesodemieter met je mosfet cooler?? want volgens mij is de stock koeling op de premium totaal anders dan die op de 'deluxe'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Speedswitch schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 16:44:
Hey waterkoud, t weekend is al lang voorbij hoor ;)

Lukt et een btje met dat Premium mobo?? Ik heb trouwens zitten denken, krijg je nu geen gesodemieter met je mosfet cooler?? want volgens mij is de stock koeling op de premium totaal anders dan die op de 'deluxe'
Die is idd anders, maar volgens mij allebei nog wel steeds passief gekoeld. Bij de Premium zit er een heatpipe systeem op en bij de deluxe alleen een heatsink.
Of bedoelje dat de heatsink van de premium nog een airflow (die normaal van de proc. cooler komt) nodig heeft oid :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
hij heeft geloof ik een waterkoelblokje voor z'n mosfet's

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Ja het weekend is al voorbij, maar ik heb het bord pas sinds gisteren in huis. De gaten waar de heatpipe op bevestigd worden zitten op dezelfde plaats als bij de Deluxe.

Zaterdag heb ik waarschijnlijk pas tijd om te werken aan mijn pc. Tevens heb ik dan de voeding binnen die ik ga gebruiken in de volgende mod en deze komt goed van pas om het spul te testen voordat het mijn kast weer in gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:55
Post je volgende update dan even in een nieuwe topic [CIP] AlumaxX (deel 2) oid
Je zit al tegen de 1000 posts aan.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T i M
  • Laatst online: 12:11
Ik zou je geheugenbanken eens goed nakijken, heb precies hetzelfde probleem gehad. Totdat ik met 1 reepje geheugen ging testen, en alle 4 de banken afging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 17:01

TommyGun

Stik er maar in!

Succes met je nieuwe mobo. Case is erg gaaf. Mijn complimenten :)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brada
  • Laatst online: 22-02 15:28
arnoman schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 11:25:
Post je volgende update dan even in een nieuwe topic [CIP] AlumaxX (deel 2) oid
Je zit al tegen de 1000 posts aan.

Succes
Bij de volgende update is deze casemod waarscijnlijk al af. Dan zou het eerder een soort [CM] AlumaxX (dus een samenvatting van het bouwen) kunnen worden want het is niet echt een CiP meer als ie al af is.

Waarom heeft een computer geen versnellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Dat heb ik natuurlijk ook al geprobeerd Tim en hielp ook niet.

Deze mod is op de de zijkant en wat details na, inderdaad af en om daar een deel 2 voor te openen zou niet de moeite waard zijn.
Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste