Hij staat nu in her magazijn van een truckgarage, naast de nieuwe interieurs. Winterstop. Maar gepolijst alu is niet ideaal. Ik weet het, je hebt ervaring (grote eer voor je Lian Li, even zien staan op de HCC) maar ik been ook geen newb op polijst-gebied, vriend van mn vader maakt koetslampen en heeft een hoop polijstspullen en -machines. En daarbij is mijn achtervork ook 100% spiegel (nouja misschien niet 100 maar 99,5 toch zeker

). Toen ik ermee bezig was (ongeveer een week over gedaan) zag ik elke volgende dag toch echt het verschil tussen die dag en de vorige dag. Het wordt gewoon doffer. Dat was op dezelfde plaats als waar ie nu opgeslagen staat, en zand zorgt er inderdaad voor dat het sneller gaat maar dat terzijde. (En als het geen sarcastische opmerking was, dit alles direct weer vergeten

)
Ik denk dat de mooiste oplossing voor het "chroom is tè"-probleem is alles vernikkelen of eventueel anodiseren.. Ziet er egaal uit, anders dan verzinken en galvaniseren, en glimt wel, maar minder dan chroom. En is ook corrosiebestendig (afaik) dus poetsen zou niet hoeven.
En daarbij: als je het opnieuw wilt poetsen moet je dus telkens weer wat polijstpasta gebruiken voor het mooiste resultaat. En dat moet je voor het nette ook allemaal weer weghalen. Met allerlei hoekjes en dingetjes is dat behoorlijk lastig, om maar te zwijgen over schroefgaten.
Back ontopic nu.
Heb je nou ook een flowmeter? (sorry lui vandaag, vakantie, mentaal voorbereiden op mod) Want ik zou wel willen weten of die slangen-routering nou een positieve invloed heeft op je flow. De uitvoering is iig wel slick.
En ga zo door (ja alweer ja)
Jij doet allemaal van die kleine dingetjes waarvan je op het eerste gezicht denkt van "o. ok." maar het pakt netjes uit, en andere dingen die erg populair daar zeg jij nee tegen.
Hah, jij bent gewoon een altomodder

Deed Apple niet ook ziets met de I(vul in wat van toepassing is)? Gewoon iets anders dan anders, en veel mensen kwijlen daar ook over