[CIP] AlumaxX

Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste
Acties:
  • 11.975 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Wow, overweldigende reakties en hulp. eerst even een reaktie op de slang die zo'n scherpe bocht moet maken. Misschien ziet de arylglashouder er wat lomp uit op de foto, maar dat valt in werkelijkheid erg mee. Heb zelf ook lang gedacht over een oplossing met een veer, maar heb toch gekozen voor de oplossing met het acrylglas. De houder past perfekt bij de andere slangenhouders en wat zeker heel belangrijk was bij mijn keuze is het volgende. Op de mosfets kunnen geen normale slangenpilaren, omdat daar geen ruimte voor is. Wat ik gedaan heb is twee inschroefhoekverbindingen zetten op de koeler en dan aan ieder verbinding een stukje slang en daarop weer twee hoekverbingen. Werkt heel goed, maar dit houdt wel in dat ik totaal geen krachten mag hebben op de verbingen, want anders buigt het gewoon weg. De houder die ik nu gemaakt heb vangt alle krachten van de gebogen slang op. Het acrylglas dat over de slangpilaren van de CPUkoeler en de twee verbingen van de mosfetskoeler komt, zorggt er voor dat de twwe verbingen van de mosfetskoeler ook op geen enekele manier van hun plek kunnen komen.

Het LCD schermpje was een geel/groen CrystalFontz scherm CFA634-YFB-KU. Is op de kleur na precies het scherm van The Barfly. Bij mij staat er ook niet mijn typenummer op The Barfly. Er staat SKD204-634
Ik heb gisteren een mailtje gestuurd naar Aqua computer in Duitsland, daar had ik dat ding ook gekocht, alleen stond het nu niet meer in de webshop. Ik wil graag even wachten of ik een reaktie van de jongens van Aqua computer krijg en of ze me kunnen helpen. Wat wil je voor dat scherm hebben The Barfly? Wil hem sowieso graag van je kopen. Als ik niet meer aan de groene kan komen komt ie in AlumaxX en dan kan ik meteen verder met installeren en anders komt ie in mijn volgende mod en dan past blauw er heel goed bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jado
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Jado

Californication

waterkoud schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 19:26:
Als ik niet meer aan de groene kan komen komt ie in AlumaxX en dan kan ik meteen verder met installeren en anders komt ie in mijn volgende mod en dan past blauw er heel goed bij.
Op naar de volgende :9
Heel erg van het schermpje vind ik !
Maar er zullen er nog wel wat zijn hoor !
Zou je eens een lijstje kunnen maken van wat er nog moet gebeuren ?
En wat voor window komt erin ?Hopelijk een lekker grote zodat je je afwerking goed kan zien :Y)

If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

Nox

Noxiuz

ik vind het trouwens een zeer origineel idee :)

over dat schermpie, die witte met blauwe achtergrond.. plakfolie ? en anders stukje van dat plexi wat je gebruikt heb.

[ Voor 57% gewijzigd door Nox op 15-11-2005 22:21 ]

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:54
1 woord: Leiipppp
Man ik heb net ff alle 17 pagina's zitten doorkijken, en het ziet er allemaal strak uit. Damn wat een moeite en tijd wordt er ingestoken door jou zeg. Petje af :) Het begint er echt mooi uit te zien :)
Helaas ben ik niet dat type modder, bij mij moet het binnen 10 minuten gefixt zijn anders vind ik het nix meer, dus ff window met decoupeerzaag en dat soort dingen :) In mn vorige (el cheapo ding) case zelfs een blowhole in het dak gemaakt door gaatjes te boren en daarna het rondje met de tang los geknipt :P zag er niet echt uit maja :)

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Een blauw shermpje is ook geen probleem en zal zeker niet misstaan. Als ik morgen nog niets gehoord heb van Aqua computer ga ik niet langer wachten en kies ik definitief voor het blauwe scherm. Als het je het scherm nog steeds aan me wil verkopen natuurlijk The Barfly .Had een serieel schermpje en een USB aansluiting is eerlijk gezegd nog makkelijker in gebruik ook.
Window is iets waar ik pas aan begin als het voor de rest helemaal af is. Heb al wel een ontwerp klaar en het wordt ook geen bijzonder window. Uitgangspunt is dat alles goed te zien moet zijn in de kast. Volgens mij heb ik al eens een schets gepost. Eenvoud en rondingen komen terug in het raam of beter gezegd ramen.

Afbeeldingslocatie: http://franklin.noph33r.com/images/window1.jpg

Boven een groot raam met afgeronde hoeken en onder twee kleinere. Het aluminium van de zijplaat zal precies gelijk vallen met de wanden van de verschillende compartimeneten in de kast en deze dus afdekken. De nadruk komt te liggen op de binnenkant van de pc en niet op het raam. Heb liever alle details goed zichtbaar, dan een ingewikkeld raam, alleen maar om te laten zien dat ik kan zagen en dremelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jado
  • Niet online

Jado

Californication

Toen ik de mod in het geheel eens vlug doorlas kwam ik iets tegen dat ik ook wel kan gebruiken :
Een polijstmachine.Echter heb ik er wat vraagjes over :
Hoeveel kost zoiets ?(ik wil tot spiegel kunnen polijsten,gaat dat ?)
Hoe gebruik je het ?
Zijn er goedkopere/betere alternatieven ?
Waar vind ik er een ? (Bij de Gamma hier hadden ze er alvast geen)
merci

Nu over de mod :
Ik heb toch wel zo mijn bedenkingen bij een blauw display hoor...
Zou je niet beter nog iets langer wachten en een groen nemen ?
Het ontwerp v.h. zijpaneel is simpel maar toch zeer mooi !
Komen er aan de randen v.d. windows ruberen banden ?

If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal
  • Laatst online: 21-08 08:14

DonMetal

Doet Iets Met Media

Je hebt zo veel moeite in je mod gestoken, waarom zou je t dan nu zo snel af willen maken met een blauwe display, je kunt denk ik veel beter ff verder zoeken naar een groene, check ebay/Marktplaats, weet ik veel waar, maa ik denk iig dat Blauw egt zal misstaan

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:33

Reinier

\o/

Een VFD met groen filter is ook niet lelijk denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Jado schreef op woensdag 16 november 2005 @ 19:58:
Toen ik de mod in het geheel eens vlug doorlas kwam ik iets tegen dat ik ook wel kan gebruiken :
Een polijstmachine.Echter heb ik er wat vraagjes over :
Hoeveel kost zoiets ?(ik wil tot spiegel kunnen polijsten,gaat dat ?)
Hoe gebruik je het ?
Zijn er goedkopere/betere alternatieven ?
Waar vind ik er een ? (Bij de Gamma hier hadden ze er alvast geen)
merci
Heb je geen polijst"borstels" voor in de (accu)boormachine?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Ik heb dat polijstmachientje eens bij een bouwmarkt gekocht, was geloof ik een euro of 25 in de aanbieding. Is zo'n goedkoop dingetje van Ferm, maar echt goed genoeg voor waar ik het voor nodig heb. De polijstpasta's die ik gebruikt heb zijn samen duurder dan het apparaat denk ik :P

Ik doe mijn uiterste best om aan een groen scherm te komen. Heb al mails gestuurd naar Duitsland en Zwitserland over dat lcd-scherm. E-bay schiet niet op en mocht ik het al vinden dan heb ik nog geen zekerheid met dat bieden. In Zwitserland stikt het van de shops die die schermpjes hebben, alleen nergens een woord over verzending naar het buitenland. Hoop dat er in ieder geval eentje positief reageert van al die winkels. Nog niets gehoord van Aqua computer, dus zolang ik nog niets weet, blijf ik zoeken en mailen naar elk bedrijf die deze lcd shrmpjes heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Nu online

Nox

Noxiuz

stuur wel ff de link van dit topic op he ;) kunnen ze zien dat ze iets belangrijks te doen hebben (en je belooft het bedrijfje veel lof etc als ze je helpen :P)

"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kast ziet er toppie uit.
Misschien heb je hier wat aan.

http://www.inkoopacties.net/ia/1p1bwbh2/1

Suc6 :)

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 19:44
Hier kan je mooi pled displays halen en deze vind ik ook wel bij jou mod passen, HTVision
Je hebt deze ook grafisch, dan kan je zelfs je eigen logo van Alumaxx erop zetten, dat is nog nicer. :9~

Verwijderd

En als we allemaal ff gelezen hadden, hadden we geweten dat een en ander op maat is gemaakt voor het ene CrystalFontz schermpje.

• Jeroen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 21:42

Jeroen

uǝʌ ǝp uɐʌ

Misschien is dit nog nuttig?

http://www.supremefactory...dgr&cat=XBOX%20-%20TUNING

Zelfde als deze, bij de bovenste moet je minimaal 500 euro bestellen.

Zeeer coole mod :D echt pr8ig :D ik heb em al een tijdje gebookmarked, doe ik anders nooit bij casemods :)

[ Voor 22% gewijzigd door Jeroen op 17-11-2005 17:11 ]

"I don't always test my code, but when I do, I test on production."

Verwijderd

Zelfde als hierboven, mod gevolgd vanaf het begin en het blijft een fantastische mod, en ik vind het ook super hoe jij te werk gaat, heel precies en niets overhaast

/me is verliefd op je casemod :9

• waterkoud
  • Niet online
Het is inderdaad zo dat alles precies op maat is gemaakt voor mijn Crystalfontz schermpje en wil ik zonder aanpassingen te hoeven doen verder, dan is het wel zo makkelijk om hetzelfde type lcd te gebruiken. Frustrerende is dat in zwitserland het stikt van de bedrijven die ze verkopen en nog in het groen en ook nog eens met USB, maar dat ze geen een van alle naar het buitenland willen verzenden :( :( Om moedeloos van te worden. Kende ik ik nou maar iemand die in Zwitserland woont, dan was het geen probleem. Daar laten bezorgen en dan doorsturen naar Nederland.

• rulus
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-08 11:31
al eens gedacht om op een zwitsers forum als dit je probleem voor te leggen (int duits ;) ), daar zijn waarschijnlijk mensen zat die je willen helpen want die weten hoe dat voelt...

• waterkoud
  • Niet online
Jaaaaaaaa dat ik daar niet aan gedacht heb. Op het Aqua computerforum ( duits) komen waarschijnlijk ook een hoop Zwitsers en daar heb ik ook een worklog lopen en jawel in het Duits ( steenkolen Duits, maar ze lijken het wel te begrijpen. ) Bedankt voor je wereldtip! _/-\o_

• Nox
  • Nu online

Nox

Noxiuz

waterkoud schreef op donderdag 17 november 2005 @ 18:41:
Jaaaaaaaa dat ik daar niet aan gedacht heb. Op het Aqua computerforum ( duits) komen waarschijnlijk ook een hoop Zwitsers en daar heb ik ook een worklog lopen en jawel in het Duits ( steenkolen Duits, maar ze lijken het wel te begrijpen. ) Bedankt voor je wereldtip! _/-\o_
hmmz :p ik had een 8.6 voor mn duits. wenn man hilfe brauchst.. ich bin da (of is dit geen goed duits ?)

• rulus
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-08 11:31
waterkoud schreef op donderdag 17 november 2005 @ 18:41:
graag gedaan hoor O-)

Verwijderd

noksiejus schreef op donderdag 17 november 2005 @ 18:52:
[...]

hmmz :p ik had een 8.6 voor mn duits. wenn man hilfe brauchst.. ich bin da (of is dit geen goed duits ?)
in mijn ogen is elk duits dat er beter uitziet als het mijne goed :9

und mein deutsch ist nicht so guht >:)

• Jeroen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 21:42

Jeroen

uǝʌ ǝp uɐʌ

das kommt mir bekannt vor

ofzo :p
duits is overbodig 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door Jeroen op 17-11-2005 22:57 ]

"I don't always test my code, but when I do, I test on production."

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:03
offtopic:
Duits is altijd handig.. vooral als ze de weg vragen...
immer gerade aus, dem Lande raus ;)

Verder een zééér mooie mod, en ik hoop dat je een gewillige zwitser vindt :) Anders wordt het een retourtje met de 4wieler ;)

Wanna play?

Verwijderd

Waterkoud, kan je email adres niet vinden.
Mocht het nodig zijn, stuur me een PM. Ken wel iemand in Zwitserland die het mogelijk voor je kan regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jado
  • Niet online

Jado

Californication

The beginning of hope... :D
Hoop echt dat het gaat lukken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begint steeds beter to worden vind ik Waterkoud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Ik heb goede hoop dat het gaat lukken. Heb het geld overgemaakt en als het binnen is dan gaat hij het scherm voor me bestellen. Als hij het binnen heeft gaat ie even langs "beim Postamt" om te vragen wat verzenden naar Nederland kost en dan maak ik dat bedrag over voor hij het stuurt. Nu is het even afwachten. Ben nog met de afwerking van enkele dingen bezig en met de kabels. Zit dus niet stil in de tussentijd. Jongens wat een kabels, tja twee voedingen dat geeft een aardige massa kabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:52

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

waterkoud schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 19:37:
Ik heb goede hoop dat het gaat lukken. Heb het geld overgemaakt en als het binnen is dan gaat hij het scherm voor me bestellen. Als hij het binnen heeft gaat ie even langs "beim Postamt" om te vragen wat verzenden naar Nederland kost en dan maak ik dat bedrag over voor hij het stuurt. Nu is het even afwachten. Ben nog met de afwerking van enkele dingen bezig en met de kabels. Zit dus niet stil in de tussentijd. Jongens wat een kabels, tja twee voedingen dat geeft een aardige massa kabels.
leuk is dat die kabels he :) gewoon alles tyrippen en weg werken.. zoveel mogelijk.
je wilt geen kabels zien in deze kast.. teminste alleen de noodzakelijke :)

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Dat er stukken kabel te zien zullen zijn is onvermijdelijk, anders zou je moeten gaan denken aan doucheslangen en dat soort oplossingen, maar ik denk dat dat allemaal zijn doel voorbij zou schieten en het nog veel meer op zou vallen. Waar ik niet aan ontkom zijn de kabels van bijvoorbeeld de geluidskaart en videokaarten. Verder wil ik de kabels van de voedingen in orginele staat laten en dat maakt het moeilijk met twee voedingen. Kom er wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 10:41

Dark Angel

Corvette LS Power

Welke waterkoel blokken gebruik jij op jouw videokaart.
En hebben deze ook 1/4 draad wat zo als het naar uitziet gebruik jij de 13mm (binnenmaat) tygon slang.

Ik ben opzoek naar een sli oplossing voor mijn videokaarten.
Zat te denken aan Danger Den maar die zijn moelijk te krijgen.
En wat jij gebruikt ziet er best mooi uit.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Dat zijn koelblokken van Aqua Computer, maar die hebben 1/8 schroefdraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 10:41

Dark Angel

Corvette LS Power

waterkoud schreef op zondag 20 november 2005 @ 18:28:
Dat zijn koelblokken van Aqua Computer, maar die hebben 1/8 schroefdraad.
Hoe heb jij het dan kunnen aansluiten?

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Ik gebruik Tygon slang met een binnendiameter van 3/8 inch en dat is geen 13 maar ongeveer 10 mm. en dat is makkelijk aan te sluiten op slangpilaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/schop

Hoop dat waterkoud niet met griep in zijn mandje ligt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop dat er foto's komen, nu al een pagina zonder foto's dat mag/kan toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 14:33:
ik hoop dat er foto's komen, nu al een pagina zonder foto's dat mag/kan toch niet?
Oh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Laatst online: 12-09 11:59

Griffin

Is mythical

wil je dat mijn stage bak (AMD 1700Mhz met 256MB) slome pc over de zijk gaat,
+
dat ik de stage ADSL lijn dicht trek met je limit=999 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Ik zit te wachten op het Crystalfontz lcd schermpje en kan nu echt niet verder zonder dat ding. Als ie binnen is kan ik de laatste slangen aansluiten en alles afmonteren. Weet helaas niet hoe lang het nog gaat duren. Ik weet wel dat dat wachten heel slecht is voor mijn humeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Nu online

Nox

Noxiuz

Griffin schreef op woensdag 23 november 2005 @ 15:07:
[...]

wil je dat mijn stage bak (AMD 1700Mhz met 256MB) slome pc over de zijk gaat,
+
dat ik de stage ADSL lijn dicht trek met je limit=999 :P
lekker aardig van die knakker.. mijn PC begon ook al te zeiken. ik heb ook maar 1gb mem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganzz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-10-2021

[www.ganzz.nl]

Verwijderd

waterkoud schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:25:
Ik weet wel dat dat wachten heel slecht is voor mijn humeur.
Niet alleen voor jou humeur!

Barst!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-08 16:30

Jelte,89

Woodworking

waterkoud schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:25:
Ik zit te wachten op het Crystalfontz lcd schermpje en kan nu echt niet verder zonder dat ding. Als ie binnen is kan ik de laatste slangen aansluiten en alles afmonteren. Weet helaas niet hoe lang het nog gaat duren. Ik weet wel dat dat wachten heel slecht is voor mijn humeur.
Hoelang is het wachten dan ongeveer ?
Ik wacht niet op een LCD maar na 8 weken op mijn 4 weken salaris :(

Succes verder ;)

Revive the guild!

• MYST
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04-2024
noksiejus schreef op woensdag 23 november 2005 @ 21:46:
[...]

lekker aardig van die knakker.. mijn PC begon ook al te zeiken. ik heb ook maar 1gb mem!
Ik heb 512mb, en hij trekt die pagina perfect? :?
Echt ontzettend geile mod waterkoud, wat een oog voor perfectie!

Verwijderd

Zit hier op stage, achter een p4 2000Mhz met 256Mb geheugen en hij was hier behoorlijk aan het swappen }) maar hij trok het wel.

• Nox
  • Nu online

Nox

Noxiuz

MYST schreef op donderdag 24 november 2005 @ 09:49:
[...]

Ik heb 512mb, en hij trekt die pagina perfect? :?
Echt ontzettend geile mod waterkoud, wat een oog voor perfectie!
mijne zal het ook wel trekken, maar word wel traag :P

EDIT:

nu ik em volledig geladen heb werkt ie wel lekker :P

[ Voor 11% gewijzigd door Nox op 24-11-2005 12:26 ]

• NoepZor
Ik heb ff gekeken, IEXPLORE trekt 230MB aan ram, dus 26 MB voor de overige windows onderdelen en programma's is niet bepaald bijster veel te noemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedswitch
  • Laatst online: 09-09 20:34
Kom op mensen, tijd voor een update :P

Lukt het met je LC-display? Zal zeker wel ff duren voordat het uit Zwitserland opgestuurt is.

Anyway, ik hoop dat je em snel binnen heb, zodat je verder kan gaan aan deze te gekke mod, echt vakwerk gewoon!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze casemod gaat een deeltje uitmaken van mijn verslag op school ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Laatst online: 12-09 11:59

Griffin

Is mythical

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 16:38:
Deze casemod gaat een deeltje uitmaken van mijn verslag op school ;)
heb je daar toestemming voor van waterkoud :P. zit vast Copyright op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Ik hoop het schermpje voor het komende weekend binnen te krijgen. Ik heb kosten nog moeite gespaard om het zo snel mogelijk binnen te krijgen. Geld met spoed over gemaakt en dat kostte wel wat extra en als het goed is krijg ik twee schermpjes binnen, eens kijken welke het eerste binnen is. Dat tweede schermpje komt altijd nog van pas, of als reserve onderdeel of voor een volgende mod.

Updates zullen wel even op zich laten wachten, want als ik dat ding binnen krijg zal ik alle tijd besteden aan het inbouwen. Updates komen later wel.

Maikuuul als je verder nog iets moet weten laat het maar even weten. Ben wel benieuwd wat voor opdracht dat van school is waarvoor je het casemodden als onderwerp mag gebruiken. Wanneer moet je je werkstuk af hebben, want misschien komt er binnenkort nog een mooi stukje `reklame` van AlumaxX op een bekende hardware-software site. Als het zover is plaats ik hier wel een link. Ik kan al wel zeggen dat ik heel vereerd was toen ik de vraag kreeg of ik mee wilde werken aan een frontpage artikel. :P Hoefde daar ook niet lang over na te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MYST
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04-2024
Bittech.net? :P
Je mod ziet er echt fantastisch uit, prachtig oog voor design heb je man!
Hopen dat je lcd('s)hun wat haasten, ik wil het eindresultaat zien! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet ook een presentatie maken voor school, heb voor "casemodding" gekoze :P . En ja hoor, deze komt er zeker in voor _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:30

Just_I

What did you just say?

offtopic:
Just_I gokt op Hardware.info O-)

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 15:45
* tafkaw gokt op tweakers.net....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim Leers
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 08:00
frontpage => bit-tech.net
hardware/software site frontpage => hardware.info

bit-tech.net heeft nl. erg weinig te maken met software, daarom denk ik dat het hw.info wordt :+ Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brada
  • Laatst online: 22-02 15:28
Ben je trouwens nog van plan hem te gaan overclocken of gebruik je de waterkoeling alleen voor de stilte.

Waarom heeft een computer geen versnellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Laatst online: 13-09 17:07

Krizzie

Progressive Music \o/

Ik quote even uit de startpost die menig pc laat zweten :+
De totale pc zal watergekoeld worden. Dit wil zeggen dat de CPU, GPU plus geheugen op videokaart, Northbridge, harde schijven en voeding watergekoeld zullen worden. Stilte zal een ander belangrijk onderdeel worden van de mod.

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brada
Krizzie schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 21:35:
Ik quote even uit de startpost die menig pc laat zweten :+

[...]
Met waterkoeling kan je het ook stil laten zijn terwijl het overgeclcokt is dus mischien een combinatie van beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 10:50

Neus

www.zenaconsult.com

Fijne sinterklaas! Schermpjes al binnen ?

Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Nu online

Nox

Noxiuz

brada schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 21:40:
[...]

Met waterkoeling kan je het ook stil laten zijn terwijl het overgeclcokt is dus mischien een combinatie van beide.
zolang je maar genoeg radiators heb en een redelijk sterke pomp kan dat ja. (hoewel een flinke pomp best herrie kan maken)

maar 2x120mm rad en 2 kleine 1x120mm rads zijn wel voldoende lijkt me om alles op 5v of 7v redelijk koel te houden. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon de boel tempratuur gestuurd maken. Tijdens het internetten loopt het hier haast helemaal passief op een triple radiator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brada
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:02:
Gewoon de boel tempratuur gestuurd maken. Tijdens het internetten loopt het hier haast helemaal passief op een triple radiator.
Met zijn aquero moet dat zeker gaan lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
De Aquaero is ideaal om fans traploos te sturen op temperatuur. Ik vermoed dat bij normaal computergebruik de snelheid van de fans minimaal zal zijn, omdat ik ook nog eens twee gescheiden waterloops heb.

Ik heb goed nieuws het LCD scherm is binnen en ik kan dus weer verder. Werd ook tijd,want ik werd onderhand een beetje gek van het wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedswitch
  • Laatst online: 09-09 20:34
Ah finaly... Kom op waterkoud, we staan allemaal te trappelen om te kijken hoe ver je bent!!

Ik zeg: Tijd voor een update van wat je in et weekend allemaal gefixt heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Ik was het eigenlijk niet van plan maar toch alvast een paar foto's. Weer geen erg goede foto's maar toch.

Afbeeldingslocatie: http://franklin.noph33r.com/images/slangentotaal1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://franklin.noph33r.com/images/slangentotaal2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://franklin.noph33r.com/images/slangentotaal3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://franklin.noph33r.com/images/slangentotaal4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chickn
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
Ziet er zeer nais uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiendag... wat een hoop tubing :D, als jij een graka'tje wilt wisselen ben je een paar dagen zoet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Erg mooi! Wat zijn die groene dingetjes, slangklemmen ofzo? (ik heb nul verstand van waterkoeling)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Dat zijn tie-wraps (schrijf je dat zo???)

Het zijn inderdaad een heleboel slangen, maar ik waterkoel dan ook
2 harde schijven
2 voedingen
2 videokaarten
mosfets
CPU
norhtbridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Oh, gewoon tie-wraps (en ja, je schrijft het goed als een van de weinigen :) )
Mooi dat je het LCD binnen hebt trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En we wachten hoopvol op de volgende update :D
zeer nice gedaan allemaal! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://franklin.noph33r.com/images/overzicht5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-08-2023

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gianada
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05-2007
idd, dit laatste plaatje laat echt al goed zien wat voor een klasse werk je gelevert hebt.

gianada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:06
sodeju wat een masterlijke mod dit :P Ik ga maar vlug snel sparen voor als je m ooit gaat verkopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prachtig werk O+

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2005 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Het ziet er uit als "stekker er in, water er in en draaien met die hap". Maar dat laat zeker nog wel even op zich wachten? :P Ziet er verdomd mooi uit, ondanks dikke slangen lopen ze allemaal mooi strak door de kast :9

[ Voor 31% gewijzigd door _ferry_ op 13-12-2005 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

[ Voor 29% gewijzigd door Ediejo op 14-12-2005 16:09 ]

EB cardetailing tot aan uw huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• un1ty
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-06 22:16

un1ty

Join the Arena!

Reinier schreef op maandag 12 december 2005 @ 20:58:
Oh, gewoon tie-wraps (en ja, je schrijft het goed als een van de weinigen :) )
Mooi dat je het LCD binnen hebt trouwens.
Thai-reps? :P
nee ik weet het ook wel.

ik vind het nog altijd een top mod waterkoud,
ik denk dat je door de slangen zo te plaatsen zelfs de waterflow optimaliseerd (geen knik/vreemde bochten),
scheelt weer een graadje!
en nog altijd zo strak afgewerkt! ga je deze kast nog verkopen? (sorry ben er zon lange tijd tussenuit geweest, heb de eerste paar weken van de mod gevolgd, en nu volg ik het alweer een weekje. en ben nogsteeds diep onder de indruk)

Ga zo door, keep on modding m8!

void main(){ printf("Hello tweakers!"); }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-05 16:53
Prachtig werk! :o

Ik vraag me alleen af: kun je er nog andere hardware in steken? Alles lijkt me zo op maat gemaakt dat als je iets wil vervangen of upgraden, de hele setup opnieuw gemaakt moet worden. En als gevolg daarvan: er zit duidelijk een hele hoop tijd in: zal de hardware niet outdated zijn als alles af is? Voor de rest alleen maar respect. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
@ Ediejo: Ik heb de aluminium platen om verschillende redenen gespoten met blanke lak. Alles was gepolijst als een spiegel, maar dat was eigenlijk toch wel een beetje teveel van het goede. Verder zal aluminium ook altijd een beetje matter worden na verloop van tijd en poetsen zou zo goed als onmogelijk zijn met alle hardware erin. De aluminium plaat aan de voorkant, achter het acrylglas is nog wel ongelakt. Een ander probleem was dat vingers nogal snel te zien zijn op gepolijsd aluminium en het installeren van alles is niet bepaald een makkie.

@ un1ty: verkopen na al het werk wat ik erin gestoken heb?? Nee of iemand moet een belachelijk hoog bedrag geven natuurlijk :Y)

@ Door: F.U.B.A.R: Nieuwe hardware zou kunnen, maar het zal zeker niet makkelijk zijn. Upgraden doe ik eigenlijk toch zelden. Overigens zal het ook niet lang duren voor ik aan een nieuwe kast ga beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• un1ty
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-06 22:16

un1ty

Join the Arena!

waterkoud schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:41:
@ Ediejo: Ik heb de aluminium platen om verschillende redenen gespoten met blanke lak. Alles was gepolijst als een spiegel, maar dat was eigenlijk toch wel een beetje teveel van het goede. Verder zal aluminium ook altijd een beetje matter worden na verloop van tijd en poetsen zou zo goed als onmogelijk zijn met alle hardware erin. De aluminium plaat aan de voorkant, achter het acrylglas is nog wel ongelakt. Een ander probleem was dat vingers nogal snel te zien zijn op gepolijsd aluminium en het installeren van alles is niet bepaald een makkie.

@ un1ty: verkopen na al het werk wat ik erin gestoken heb?? Nee of iemand moet een belachelijk hoog bedrag geven natuurlijk :Y)

@ Door: F.U.B.A.R: Nieuwe hardware zou kunnen, maar het zal zeker niet makkelijk zijn. Upgraden doe ik eigenlijk toch zelden. Overigens zal het ook niet lang duren voor ik aan een nieuwe kast ga beginnen.
In dat geval bied ik 10.000 euro.. als ik het had :P nee liever een auto :)
het werk dat je erin steekt is het resultaat zeker waard!

void main(){ printf("Hello tweakers!"); }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06 10:46
waterkoud schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:41:
Overigens zal het ook niet lang duren voor ik aan een nieuwe kast ga beginnen.
Eigenlijk zou er eens een wedstrijd moeten komen voor plexiglas kasten. Er zijn er nog maar zo weinig goed gemod, wat het natuurlijk voor jou weer leuker maakt ;) Het zou leuk zijn als Sunbeam of AC-Ryan zoiets uitschreef. En dan misschien een actieve wedstrijdleiding, in plaats van een inactieve zoals de contest in onze sigs.

* brinkdinges begint weer kriebels te krijgen van alle mods en gaat er weer wat aan doen :)

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Feitelijk kan je een PC stofdicht maken, zolang de radiatoren maar buiten hangen en alles watergekoeld is.
Hmm, that gives me an idea :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brinkdinges schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:53:
[...]

Eigenlijk zou er eens een wedstrijd moeten komen voor plexiglas kasten. Er zijn er nog maar zo weinig goed gemod, wat het natuurlijk voor jou weer leuker maakt ;) Het zou leuk zijn als Sunbeam of AC-Ryan zoiets uitschreef. En dan misschien een actieve wedstrijdleiding, in plaats van een inactieve zoals de contest in onze sigs.

* brinkdinges begint weer kriebels te krijgen van alle mods en gaat er weer wat aan doen :)
Owja, dat zou vet zijn! Dan wil ik ook nog wel een poging wagen :)

Over de mod: echt top werk, zeer strak en netjes gemaakt. Ben benieuwd naar het echte eindresultaat. Hoe het allemaal gaat oplichten en doen enzo... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Stof is geen probleem, met een speciaal opzetstuk op een stofzuiger lukt het wel om dat te verwijderen.

Over acrylglas kasten gesproken, dat is waarschijnlijk wat ik voor de volgende mod ga gebruiken, dus laat ze inderdaad maar een wedstrijd uitschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:53
Ben deze mod nu al een hele tijd aan bijhouden en ik wil nu toch even kwijt dat ik het een zeer mooi mod vind.Vraag me alleen af waar je het geduld vandaan haalt.Als ik ergens aan begin moet het zo snel mogelijk af liefst gisteren dan vandaag.
Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat!Keep up the good work!

Waar vui zit, zit geen glans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ja ik ook, maar ik ben bijlange na nog niet zo handig als Waterkoud :D Mooi werk, het zal zeker lonend zijn !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Bedankt jongens, het is altijd leuk als mensen je werk waarderen, zeker nu het de laatste tijd allemaal zo tegen zit. Ben uren bezig geweest om alle slangen los te halen. Problemen met de pompen :'( Als het niet loopt dan loopt dan volgt tegenslag na tegenslag. Na het probleem met het Crysal Fontz schermpje, was ik dan eindelijk zover dat ik het systeem kon gaan vullen. Bij beide pompen waren de O-ringen niet gemonteerd, het is bijna niet te geloven. Op zich niet zo'n gigantisch probleem, ware het niet dat ik alles zo op maat gemaakt heb dat er werkelijk soms maar millimeter ruimte over blijft en dan is het niet makkelijk om die slangen er weer vanaf te krijgen. Ben net begonnen met het opnieuw monteren. Ik denk dat ik me met de kerst in ieder geval niet hoef te vervelen ;) Wil klaar zijn met de mod voor het nieuwe jaar, voordat ik mijn vuurwerk af ga steken :P

[ Voor 7% gewijzigd door waterkoud op 19-12-2005 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Deathscythe__
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 22:19
waterkoud schreef op maandag 19 december 2005 @ 20:34:
Bedankt jongens, het is altijd leuk als mensen je werk waarderen, zeker nu het de laatste tijd allemaal zo tegen zit. Ben uren bezig geweest om alle slangen los te halen. Problemen met de pompen :'( Als het niet loopt dan loopt dan volgt tegenslag na tegenslag. Na het probleem met het Crysal Fontz schermpje, was ik dan eindelijk zover dat ik het systeem kon gaan vullen. Bij beide pompen waren de O-ringen niet gemonteerd, het is bijna niet te geloven. Op zich niet zo'n gigantisch probleem, ware het niet dat ik alles zo op maat gemaakt heb dat er werkelijk soms maar millimeter ruimte over blijft en dan is het niet makkelijk om die slangen er weer vanaf te krijgen. Ben net begonnen met het opnieuw monteren. Ik denk dat ik me met de kerst in ieder geval niet hoef te vervelen ;) Wil klaar zijn met de mod voor het nieuwe jaar, voordat ik mijn vuurwerk af ga steken :P
hey das wel lullig als je daar later 8er komt

verder is het een kei super gave patser bak geworden :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das wel ff balen, maar anders isset wel nog steeds een topmod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oshiro
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 08:27

oshiro

Chill, dude.

(jarig!)
Dat heet toch über pimprig hier :D

Hulde voor Waterkoud!

Ik ben nu aan het voorbereiden om mn Stacker te modden, maar er zal een hoop voor nodig zijn wil die ook maar in de buurt komen van jouw mod O+ Vooral de manier waarop je je slangen weg hebt gewerkt vind ik mooi.
Ik vind het niet zo heel gek dat je de boel in de blanke lak gezet hebt, ik heb hier een crossmotor met wat gepolijste onderdelen, en zelfs als ie lekker warm in de schuur staat is het best snel dof. Je kunt het wel opnieuw poetsen, maar je komt er never nooit niet meer bij in jouw geval.

Ik vind het echt heel netjes hoe je de verschillende onderdelen op elkaar hebt afgestemd en verschillende keuzes hebt gemaakt om het ding absoluut stijlvol maar verre van over the top te houden. Ik kijk al uit naar je volgende mods :D

Nogmaals _/-\o_2

:9~

“Life is tough, but it's tougher when you're stupid.” - John Wayne | Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ediejo schreef op maandag 19 december 2005 @ 22:18:
@ oshiro, wel een leuke vergelijking gepolijst alu op een crossmotor of gepolijst alu aan de binnenkant van een pc. ;)
Moet toch allebei bling-bling doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:50

--MeAngry--

aka Qonstrukt

OMG jezus wat een ongeloofelijk mooie mod! Damn, dit gaat echt iets heel moois worden! (Als het dat al niet was!) d:)b Veel succes!

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Eerste loop ( met voedingen en harde schijven ) is gevuld. Nog even laten draaien zodat alle luchtbellen verdwijnen en dan kan ik morgen de twee loop vullen. Later tap ik nog een beetje water af om de anti-corrosie vloeistof en de UV vloeistof toe te kunnen voegen. Ik voeg die rommel altijd later toe omdat zeker die anti-corrosievloeistof een behoorlijk giftig goedje is. Zonder die troep kun je tenminste nog eens blazen in het vulpunt. Of even leegzuigen als het niet helemaal goed gaat, zoals met de pompen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is in mijn ogen echt een van de mooiste, zoniet de mooiste, casemod die ik in lange tijd op tweakers heb gezien. erg stijlvol, goed gebruik van andere materialen, mooie kleurcombinaties, genoeg moois te zien, maar niet te druk. maar vooral erg mooi afgewerkt. dat zie je niet vaak. (nee, ik waag me er dus ook maar niet aan). hulde aan waterkoud _/-\o_

edit: en hij is nog niet eens helemaal af :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2005 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

waterkoud schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 00:43:
Eerste loop ( met voedingen en harde schijven ) is gevuld. Nog even laten draaien zodat alle luchtbellen verdwijnen en dan kan ik morgen de twee loop vullen. Later tap ik nog een beetje water af om de anti-corrosie vloeistof en de UV vloeistof toe te kunnen voegen. Ik voeg die rommel altijd later toe omdat zeker die anti-corrosievloeistof een behoorlijk giftig goedje is. Zonder die troep kun je tenminste nog eens blazen in het vulpunt. Of even leegzuigen als het niet helemaal goed gaat, zoals met de pompen.
Ja dat is altijd de uitdaging he ;) Don't swallow the glowing stuff :D
Nog geen slecht idee eigenlijk...
Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste