Wow, overweldigende reakties en hulp. eerst even een reaktie op de slang die zo'n scherpe bocht moet maken. Misschien ziet de arylglashouder er wat lomp uit op de foto, maar dat valt in werkelijkheid erg mee. Heb zelf ook lang gedacht over een oplossing met een veer, maar heb toch gekozen voor de oplossing met het acrylglas. De houder past perfekt bij de andere slangenhouders en wat zeker heel belangrijk was bij mijn keuze is het volgende. Op de mosfets kunnen geen normale slangenpilaren, omdat daar geen ruimte voor is. Wat ik gedaan heb is twee inschroefhoekverbindingen zetten op de koeler en dan aan ieder verbinding een stukje slang en daarop weer twee hoekverbingen. Werkt heel goed, maar dit houdt wel in dat ik totaal geen krachten mag hebben op de verbingen, want anders buigt het gewoon weg. De houder die ik nu gemaakt heb vangt alle krachten van de gebogen slang op. Het acrylglas dat over de slangpilaren van de CPUkoeler en de twee verbingen van de mosfetskoeler komt, zorggt er voor dat de twwe verbingen van de mosfetskoeler ook op geen enekele manier van hun plek kunnen komen.
Het LCD schermpje was een geel/groen CrystalFontz scherm CFA634-YFB-KU. Is op de kleur na precies het scherm van The Barfly. Bij mij staat er ook niet mijn typenummer op The Barfly. Er staat SKD204-634
Ik heb gisteren een mailtje gestuurd naar Aqua computer in Duitsland, daar had ik dat ding ook gekocht, alleen stond het nu niet meer in de webshop. Ik wil graag even wachten of ik een reaktie van de jongens van Aqua computer krijg en of ze me kunnen helpen. Wat wil je voor dat scherm hebben The Barfly? Wil hem sowieso graag van je kopen. Als ik niet meer aan de groene kan komen komt ie in AlumaxX en dan kan ik meteen verder met installeren en anders komt ie in mijn volgende mod en dan past blauw er heel goed bij.
Het LCD schermpje was een geel/groen CrystalFontz scherm CFA634-YFB-KU. Is op de kleur na precies het scherm van The Barfly. Bij mij staat er ook niet mijn typenummer op The Barfly. Er staat SKD204-634
Ik heb gisteren een mailtje gestuurd naar Aqua computer in Duitsland, daar had ik dat ding ook gekocht, alleen stond het nu niet meer in de webshop. Ik wil graag even wachten of ik een reaktie van de jongens van Aqua computer krijg en of ze me kunnen helpen. Wat wil je voor dat scherm hebben The Barfly? Wil hem sowieso graag van je kopen. Als ik niet meer aan de groene kan komen komt ie in AlumaxX en dan kan ik meteen verder met installeren en anders komt ie in mijn volgende mod en dan past blauw er heel goed bij.