Dan zet ik ff de 1000'ste post voor je neer.
Ik wil heel graag het eind resultaat zien!
Ik wil heel graag het eind resultaat zien!
waterkoud schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 18:31:
Zo nu eerst een Bavaria.
If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...
Verwijderd
Bavaria is het beste bier van Nederland.Jado schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 18:45:
[...]
Wat is dat ?Drankje ?
Ben blij te horen dat ie zo heel bijna af is.Heb je trouwens het window al gemaakt ?
gianada
EB cardetailing tot aan uw huis
iddgianada schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 20:42:
hmm niets in vergelijking met het beste vier van belgie dus
Goed nieuws overigens, hopelijk werkt alles morgen.
If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...
gianada
[ Voor 37% gewijzigd door Ediejo op 21-01-2006 08:40 ]
gianada
gianada
[ Voor 84% gewijzigd door Ediejo op 24-01-2006 00:22 ]
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Verwijderd
"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
[ Voor 8% gewijzigd door waterkoud op 28-01-2006 11:49 ]
De wijzen komen uit het Oosten!
Techno>Music
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Ik snap wat je bedoelt, maar maak eens een window waar je zowat alles wat hij gemaakt heeft in kan zien dat toch apart isReseTTim schreef op zondag 29 januari 2006 @ 03:30:
eigenlijk best jammer van die simpele windows.. vind het een beetje recht toe.. recht aan.. heeft niks apparts of speciaal wel jammer op zo'n mod vind ik.. had wat apparter / unieker mogen zijn naar mijn mening..
Het moet wel bij de mod passen natuurlijk he, ik denk op het moment dat je 'n super cutout maakt het de aandacht verlegt naar de window. Simpel kan soms ook erg mooi zijn en tbh vind ik dit er supergoed bij passen ook al is het redelijk eenvoudig. Anders wordt het imho overdone.ReseTTim schreef op zondag 29 januari 2006 @ 03:30:
eigenlijk best jammer van die simpele windows.. vind het een beetje recht toe.. recht aan.. heeft niks apparts of speciaal wel jammer op zo'n mod vind ik.. had wat apparter / unieker mogen zijn naar mijn mening..
niets apparts, maar zo zou die wel in massa productie kunnen gaanReseTTim schreef op zondag 29 januari 2006 @ 03:30:
void main(){ printf("Hello tweakers!"); }
ik vind het net mooi zo.. het zou jammer zijn als het zo'n drukke kermiszooi wordt.ReseTTim schreef op zondag 29 januari 2006 @ 03:30:
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Verwijderd
[ Voor 53% gewijzigd door XplodingForce op 06-02-2006 18:22 ]
Everybody lies
Precies, mijn geschiedenis leraar zei altijd "In de beperking toont zich de meester." (Ach...oude tijden...)t!mP schreef op zondag 29 januari 2006 @ 17:24:
[...]
Het moet wel bij de mod passen natuurlijk he, ik denk op het moment dat je 'n super cutout maakt het de aandacht verlegt naar de window. Simpel kan soms ook erg mooi zijn en tbh vind ik dit er supergoed bij passen ook al is het redelijk eenvoudig. Anders wordt het imho overdone.
Nice job man, ik vind vooral de voorkant ook erg mooi !
No trees were cut down or harmed sending this message, however several electrons were severely inconvienced.
Verwijderd
Maar de credits gaan toch echt naar GoetheInfinityEye schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 21:23:
[...]
Precies, mijn geschiedenis leraar zei altijd "In de beperking toont zich de meester."
Ook al was het een 486 het is en blijft een übergeile mod!Depress schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 14:46:
Erg mooie mod!
Alleen wat zijn de specs van deze pc?
<Terw_Dan> taskbar boven is beter
vreet minder cpu power :P
komt doordat de zwaartekracht dan het werk doet ipv je cpu
als je dan op start drukt valt het menu gewoon naar beneden :P
anders moet hij het helemaal omhoogduwen
Irrelevant by default - rm -rf /
Everybody lies
[ Voor 142% gewijzigd door XplodingForce op 21-02-2006 15:52 ]
Everybody lies
Everybody lies
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
[ Voor 10% gewijzigd door Sprite_tm op 21-02-2006 00:44 ]
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
People who live in glass houses shouldn't throw stones.
Verwijderd
Verwijderd
dan gebruik je de flaptop van een maat of zo.waterkoud schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 00:22:
Even doorgeven hoe het er nu voor staat. Na het lezen van vele forums had ik het sterke vermoeden dat mijn geheugen de boosdoener was, daarom twee sticks gekocht die op de QVL van dit moederbord staan. Om makkelijker te kunnen testen heb ik het moederbord uit de kast genomen. Geheugen verwisseld, maar dat hielp niet. Gelukkig hielp nu een CLRTC wel en had ik weer beeld en kon ik dus in de BIOS komen. Daarna heb ik beide videokaarten nog even apart getest en dit werkte ook prima. Gisteren heb ik Windows XP geinstalleerd en die draait nu prima. Vandaag wilde ik de SLI gaan testen, maar op de een of andere manier wil dat nog niet lukken. Tweede videokaart wordt wel gevonden, maar bij de device list staat bij de tweede videokaart een uitroepteken en dat is dus niet goed. Melding is dat de kaart niet opgestart kan worden code 10. Als ik bij NVIDIA bij problemen kijk geven zij als mogelijke oplossing aan om assign IRQ to VGA te kiezen in de BIOS. Kan me niet herinneren deze optie gezien te hebben in de BIOS, maar goed. Kijk morgen wel weer. Het is een beetje een tijdrovende bezigheid om telkens met mijn monitor, toetsenbord en muis van computer naar computer te moeten verhuizen. Heb hier maar 1 monitor en toesenbord, dus telkens als ik iets op moet zoeken op internet, moet de hele handel weer naar de andere computer. Tja dat krijg je als je je oude spullen aan vrienden weggeeft. Het belangrijkste is dat alle hardware het doet en deze problemen zijn best op te lossen.
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Sjah, daar zijn nu eenmaal KVM switches voor, die dingen kunnen echt wel handig zijnwaterkoud schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 00:22:
Even doorgeven hoe het er nu voor staat. Na het lezen van vele forums had ik het sterke vermoeden dat mijn geheugen de boosdoener was, daarom twee sticks gekocht die op de QVL van dit moederbord staan. Om makkelijker te kunnen testen heb ik het moederbord uit de kast genomen. Geheugen verwisseld, maar dat hielp niet. Gelukkig hielp nu een CLRTC wel en had ik weer beeld en kon ik dus in de BIOS komen. Daarna heb ik beide videokaarten nog even apart getest en dit werkte ook prima. Gisteren heb ik Windows XP geinstalleerd en die draait nu prima. Vandaag wilde ik de SLI gaan testen, maar op de een of andere manier wil dat nog niet lukken. Tweede videokaart wordt wel gevonden, maar bij de device list staat bij de tweede videokaart een uitroepteken en dat is dus niet goed. Melding is dat de kaart niet opgestart kan worden code 10. Als ik bij NVIDIA bij problemen kijk geven zij als mogelijke oplossing aan om assign IRQ to VGA te kiezen in de BIOS. Kan me niet herinneren deze optie gezien te hebben in de BIOS, maar goed. Kijk morgen wel weer. Het is een beetje een tijdrovende bezigheid om telkens met mijn monitor, toetsenbord en muis van computer naar computer te moeten verhuizen. Heb hier maar 1 monitor en toesenbord, dus telkens als ik iets op moet zoeken op internet, moet de hele handel weer naar de andere computer. Tja dat krijg je als je je oude spullen aan vrienden weggeeft. Het belangrijkste is dat alle hardware het doet en deze problemen zijn best op te lossen.
Een beetje verlies heb je altijd...
Als je in de buurt van Huizen woont, dan heb ik nog wel een monitor toetsenbord en muis voor je liggenwaterkoud schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 00:22:
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
[ Voor 33% gewijzigd door PeGys op 07-03-2006 22:16 ]
Hallo!
Inderdaad, heb je gelijk in, maar niet elke DHZ zaak heeft kleine matenYoramScheer schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 22:27:
die dingen kan je volgens mij en elke DHZ zaak halen hoor
Verwijderd
die kan je gewoon kopen bij elke gamma/praxis hoor. Dat zijn van een soort waslijn spanners.waterkoud schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 21:40:
Voordat mensen gaan vragen om foto updates, wil ik even zeggen dat alles nu voorspoedig verloopt, maar dat ik pas weer foto's plaats als ik helemaal klaar ben met de mod en iemand die goed kan fotograferen langs is geweest voor een fotosessie. Deze foto's zal ik dan gelijk gebruiken voor de aanmelding van het NKCM. De datum van het NKCM ( 22 en 23 april ) zal geen probleem zijn.
P.S. Ik zal zelf ook blij zijn als deze mod af is, want ik heb een aantal ideeen voor de volgende case, waarmee ik bijna niet kan wachten om ze uit te gaan voeren. Ben al spullen aan het inkopen en zoeken die ik nodig zal hebben. Ben onder andere op zoek naar een soort kabelspanners, maar heb ze tot nu toe alleen in grote maten kunnen vinden. Ik heb hier een foto gemaakt van die spanners in het groot ( Ikea spotjes)
[afbeelding]
Iemand enig idee waar ik zoiets zou kunnen vinden, het is een essentieel onderdeel voor iets wat volgens mij nog nooit eerder is gedaan.
Hier vind je zen waterkoeling spul, buiten de blackice chrome rads. Die zoek ik zelf ook nogGait88 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 13:20:
Ik heb afgelopen weekend je hele topics doorgelezen en ik had een paar kleine vraagjes
Waar heb je die Black Ice Xtreme II Chrome Edition radiator vandaan, want ik kan alleen de normale edition maar vinden.
Klopt het dat je deze reservoirs gebruikt, want het lijkt op jou foto's dat die van jou mat is en bij innovatek glimmen ze iets.
En mag ik vragen welke koelblokjes je gebruikt (incl. HDD).
Alvast heel erg bedankt en ga zo door met je fantastische mod.
[ Voor 24% gewijzigd door PeGys op 08-03-2006 17:58 ]
[ Voor 83% gewijzigd door Gait op 09-03-2006 16:15 ]
Mja, wat is nou 600 euro als je fulltime werkt en een redelijk baan hebt...... juist... niks. En al helemaal niet over een lange periode.Gait88 schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 20:35:
Ja oke ik werk zelf ook en ik heb het geld ook wel maar ik vindt dat je niet nu je geld al op moet gaan maken en dat je ook moet sparen voor later, of is er misschien ook veel sponsoring in het spel?
En sorry voor het lichtelijke offtopic.
ff weer ontopic:
Hoe grof/fijn zijn de vijlen die je gebruikt, en gebruik je ronde en/of rechte vijlen, alvast bedankt en GL