Ik speelde gisteravond een pot UT en dat verliep prima. Vervolgens starte ik Counterstrike-Source en voordat ik game-beeld kreeg kwam er een auto-resize venster in beeld. Ik kon dit niet annuleren. Daarna starte Half-life 2 gewoon op en tot mijn schrik was het beeld naar links verschoven en had ik rechts een grote zwarte balk. Ik kon dit niet via de video-options verhelpen. Het enige wat ik kon doen om alles weer in beeld te krijgen was door "widescreen" te kiezen maar dit lost natuurlijk mijn probleem niet op. Ik starte daarna UT weer op en kreeg hetzelfde beeld voorgeschoteld terwijl het eerder op de avond nog goed was.
Ik heb vandaag de laatste Omega Drivers gedownload voor mijn Radeon 9800SE en de drivers voor mijn iiyama ProLite E431S tft vervangen. Dit mocht niets baten.
Ik hoop dat iemand dit probleem herkend zodat ik weer virtuele slachtoffers kan maken. Overigens is het beeld in Windows wel goed.
edit: Topic moet zijn : Beeld verschuift naar links bij games.
Ik heb vandaag de laatste Omega Drivers gedownload voor mijn Radeon 9800SE en de drivers voor mijn iiyama ProLite E431S tft vervangen. Dit mocht niets baten.
Ik hoop dat iemand dit probleem herkend zodat ik weer virtuele slachtoffers kan maken. Overigens is het beeld in Windows wel goed.
edit: Topic moet zijn : Beeld verschuift naar links bij games.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2005 14:35 ]