Toon posts:

Laptop Gezocht!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
He allemaal....

Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop, een niet al te dure maar wel 1 waar ik goed mee kan gamen, minstens 512 DDR een redelijk goeie CPU hdd maakt niet zoveel uit moet wel draadloos netwerk op zitten en een dvd spelertje

alvast bedankt voor de hulp :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Sjips... mijn glazen is vannacht stuk gevallen. Hier kan ik niks mee, met zulke info.

Welke laptops ben je zelf al tegen gekomen, wat zijn je eisen qua gewicht, accuduur enz enz., wat zijn de specificaties die je zou willen 'redelijk goed', is niet voldoende...

En kijk eens hier:
[rml][ Notebook Best Buy Guide] juli 2004 - Inleiding[/rml]
En hier:
Tips bij het kiezen van een notebook voor studenten

En ook maar hier:
CSL policy
En hier:
CSL FAQ

Edit:
Welkom op GOT trouwens. Zoals je hier ziet in een paar reacties hieronder worden dit soort vragen vaak gesteld. Het is daarom van belang dat je zelf een hoop onderzoek doet op het vlak wat je specifieke wensen zijn en wat de mogelijkheden zijn in de winkels/2e hands. Pas dan is het handig om hier iets te posten, als je niet uit een vergelijking met meerdere laptops komt.

Anyway, met de links die ik je gaf kom je al een heel eind. Succes ermee!

[ Voor 30% gewijzigd door Motrax op 11-01-2005 18:39 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

|:( lees nou eerst zelf eens wat topics door voordat je dit soort vragen stelt! |:(

bv deze: klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Wat heb je zelf al gevonden wat dan past in jouw budget?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
een inspiron 9100 met 9800 kaart erin leek me wel wat of de jewel diamond 2500.....

zijn er misschien ook sites waar je zelf een notebook samen kan stellen ?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 18:41:
een inspiron 9100 met 9800 kaart erin leek me wel wat of de jewel diamond 2500.....
Een 'niet al te dure'?
Die 9800 kaart is trouwens nauwelijks te krijgen dus dat zou wel eens een lange wachttijd kunnen worden bij dell.
zijn er misschien ook sites waar je zelf een notebook samen kan stellen ?
Dell kan je het wel redelijk samenstellen. Verder kan het geloof ik ook op www.alternate.nl

[ Voor 25% gewijzigd door UltraR-pc op 11-01-2005 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:17
wat is je budget? dan kunnen we nadenken welke notebook daar het beste bij past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
rond 1500 euro (een ati radeon m11 256 mb is dat wat voor farcry een beetje goed te spelen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Probeer eerst eens wat beter rond te kijken. Je laatste vraag bijvoorbeeld over FarCry kan je eenvoudig zelf beantwoorden door simpelweg te zoeken met Google naar 'radeon mobility 9700 far cry'. De tweede hit betreft een review met hierin een stuk over de FarCry performance.

Het is hier op GoT de bedoeling dat dit soort zoekactief vóór de topicstart gebeuren, en we in je topicstart kunnen lezen wàt je allemaal zelf hebt uitgezocht. Je bent nog nieuw op GoT, vandaar lijkt het me niet onhandig om de forumfaq eens door te nemen.

Oh, die uitroeptekens zijn overigens nergens voor nodig.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.