[XP64] Het Windows XP x64 driver en 64-bit software topic*

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 61.017 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik winxp x64 nog kan downloaden? via microsoft kan ik hem niet meer downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
Gisteren heb ik ook maar eens voor de gein Windows x64 geprobeerd te installeren. Het was de bedoeling het systeem multiboot te maken. Win x64 heb ik daarvoor geïnstalleerd op de primaire partitie van mijn 2e (fysieke) schijf.

Het installeren ging allemaal prima, maar bij het rebooten bleef de computer na de keuze voor windows x64 hangen met het bericht dat er een probleem was met de harde schijf. De configuratie zou niet geschikt zijn oid. Ligt dit aan drivers of aan mijn multiboot setup?

MSI K8N Neo Platinum (nForce3)
2 IDE schijfjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medico
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:32
Lijkt me sterk aangezien ik het zelfde mobo heb en al een half jaar, probleemloos met de Beta heb gewerkt. Dit met een SATA en IDE schijf erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-08 15:26
Hey Erazor

Ik had hem net 2 minuten na het posten weer aangezet met de nieuwe drivers en nu doet hij het :*)
Allleen weet iemand of MSI nog gaat komen met 64bit utilities want corecenter enzo doen het nog allemaal niet?

Greetz Luc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
Medico schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 11:27:
Lijkt me sterk aangezien ik het zelfde mobo heb en al een half jaar, probleemloos met de Beta heb gewerkt. Dit met een SATA en IDE schijf erin.
Wat lijkt je sterk? Het ontbreken van de drivers, of een verkeerde multiboot configuratie?

Als het het laatste is: Hoe heb jij het aangepakt? Multiboot is toch vrij "recht toe, recht aan" werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:46
mmm nu weet ik warom het windows 64x heet er zijn gewoon maar 64 drivers and thats it..... :r

ik heb de pro versie 64 maar ja zonder drivers nee dank je :P

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medico
RedTop schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 11:46:
[...]

Wat lijkt je sterk? Het ontbreken van de drivers, of een verkeerde multiboot configuratie?
Nee het lijkt me sterk dat t aan de drivers of aan de configuratie ligt. Ik denk eerder dat je m gewoon nog een keer moet installeren nadat je je HDD door een controle hebt gegooid... Ik heb zelf zonder enig probleem verschillende configuraties gehad; multiboot en nu alleen XP64.
Misschien dat een andere firmware van je HDD kan helpen; was t niet zo dat maxtor hardeschijven problemen hadden met de IDE of SATA controllers die nvidia gebruikt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 14:16
alles draait perfect hier, geen problemen (waarschijnlijk omdat ik geen moeilijke dingen heb; 'normale' hdd wd 2 x 80gb, videokaart 6800u, soundkaart live en that's it).

Alles is stukken sneller, heel windows enz, alleen mijn hoofddoel -games- is langzamer. 3dmark2003 in windows xp 12900 pt en in xp 64 11800....

zodra de games in 64 bit komen, dan wordt dit zeker de moeite waard allemaal denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:39
waar ik echt niets van snap is dat de drivers van x86 niet gebackport zijn voor x64 :(
Zal alle ondersteuning nog komen of gaat het echt zover komen dat ik een 64 bit webcam/scanner/printer moet kopen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weten jullie of het spel Far Cry er al is voor 64 bits? Ik weet namelijk niet of het spel al helemaal is geoptimaliseerd. Of is de standaard far cry cd ook voor 64 bits?

Wat denken jullie trouwens over andere software? Zou men patches gaan uitbrengen of moet je je software helemaal opnieuw kopen? Ik heb namelijk Norton Internet Security 2005 en heb geen zin om een nieuwe aangepaste 64 bits versie te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij was er een Far Cry 64-bit versie in de maak. Maar deze is er nog niet (alleen beta versie dacht ik). De normale Far Cry is helaas 32-bit. Of daarvoor een 64-bits patch zal verschijnen betwijfel ik.

Hoe het zit met andere software durf ik niet te zeggen. Het zal waarschijnlijk per programma verschillend zijn of ze d.m.v. patches 64-bit gaan ondersteunen, of dat je een nieuwe 64-bit versie zult moeten aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo heeft er iemand de Creative Labs Soundblaster Live!/Audigy/Audigy2 beta 64-bit kunnen downloaden? want bij mij werkt de download link naar de zipfile niet :(

Ook heb ik nog een onbekent aparaat (PCI Input Device) waar ik niet van weet waarvan die is.
Ik heb de nForce_6.39_WinXP64_international.exe geinstalleerd maar deze kon de drivers voor de PCI Input Device niet vinden.. (ik heb een MSI K8N Neo Motherboard)

Of hoort dit bij de sound blaster live kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Als iemand nog belang heeft bij een paar benchmarks, zeg dan ff wat je graag wilt zien e.d. Heb net mijn MSDN release geinstalleerd (Ja, had beloofd dit eerder te doen, maar wegens tijdgebrek kwam ik er niet aan toe :) )
Verder, die drivers van Creative lopen af op 7 Mei, dus niet echt interessant ;)

//EDIT:
Het was niet 7 Mei maar 4 Mei :)

//EDIT2:
En wat de benchmarks betreft, vertel ff welke jullie graag willen zien, dan zal ik bekijken of ik die benchmarks zal kunnen runnen :)

[ Voor 25% gewijzigd door Phyxion op 17-04-2005 13:05 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad... je kunt beter wachten op de non-beta drivers van creative die ongeveer teglijk met windows xp x64 gelanceerd zullen worden.

Ik zou het zeker leuk vinden om een paar benchmarks te zien met windows xp x64!!! Leuk voor in de TS :9~ .

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2005 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand toevallig Creative Audigy Drivers die geen time-lock hebben.
Ik heb ze zojuist gedownload, maar ze verlopen ergens in begin mei :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry zie nu pas de laatste posts... :+
knal maar weg mijn posts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nogmaals de vraag weet iemand waar ik nog winxp x64 kan downloaden want microsoft heeft de link weggehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 08:43:
nogmaals de vraag weet iemand waar ik nog winxp x64 kan downloaden want microsoft heeft de link weggehaald.
Dan zal ik nogmaals zeggen dat hij NIET meer te downloaden is.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:01
Heeft iemand een idee wanneer hij ongeveer op de markt komt. Ik lees wel van "in April" maar het is nu April en misschien kan iemand de specifieke datum zeggen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 09:31

EraZor

Don't mention the war

luccie schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 11:37:
Hey Erazor

Ik had hem net 2 minuten na het posten weer aangezet met de nieuwe drivers en nu doet hij het :*)
Allleen weet iemand of MSI nog gaat komen met 64bit utilities want corecenter enzo doen het nog allemaal niet?

Greetz Luc
Ik neem aan dat er specifieke drivers van MSI komen. De drivers die er nu zijn zijn in principe gewoon generieke chipset drivers. het eromheen o0ntywikkelen van een mooi setje utilities door MSI is een kleinigheid, natuurlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Laatst online: 23:09

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

ID-College schreef op maandag 18 april 2005 @ 08:58:
Heeft iemand een idee wanneer hij ongeveer op de markt komt. Ik lees wel van "in April" maar het is nu April en misschien kan iemand de specifieke datum zeggen? :)
De 29ste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
Kijk das mooi.
Meteen halen die handel en kijken of het beter gaat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed_Sheep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-11-2021
Kan iemand preview.creativelabs.com nog bereiken?

Ik heb het scherm namelijk nog voor me met deze tekst:
New Preview ReleaseNew
by Administrator 4/22/2005 4:22 PM
We have posted a new Preview Release. This should be the final preview release. Release drivers will post to http://us.creative.com as they become available. Stay tuned for updates!

20050418 Release NotesNew
by Administrator 4/22/2005 4:13 PM

-------------------------------------------------------------------
Creative 64-Bit Audio Driver Preview
For SoundBlaster Live!/Audigy/Audigy 2 Series
On Microsoft(R) Windows(R) XP Professional x64 Edition
April 18, 2005
-------------------------------------------------------------------
...
Had hem vanochtend zien staan, maar toen nog niet gedownload. Wou ik dat zojuist doen, lijkt die plat te liggen.
Waarschijnlijk is de officiële bestandsurl http://preview.creativelabs.com/drivers-amd64-041805.zip
Iemand hem toevallig al binnen en een mirror beschikbaar?

EDIT: Link doet het toch, server is alleen flink overbelast. Ben reeds 4 uur aan het downloaden, nog een kwart van het bestand te gaan. Indien een mirror gewenst is, dan moet je maar roepen.

[ Voor 9% gewijzigd door Speed_Sheep op 23-04-2005 19:32 ]

Systeemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 19:57:
[...]

Niemand die hier een oplossing voor heeft?
Ik begrijp het niet, want iedereen met dat moederbord gebruikt (zo lijkt het) de zelfde drivers als ik.
Ben ik nou gek of...
Ik heb gewoon 1x 200 gig Maxtor aan mijn S-ata staan, geen raid schakeling dus.
Ik heb precies hetzelfde probleem met dezelfde producten.

We kunnen nu ook de drivers van de raidcontrolerer installeren alleen ziet windows de harde schijf gewoon niet bij het installeren. We willen Windows x64 Server 2003 installeren. De schijf heb ik al op zowel de normale SATA poort gehad en de RAID poort.

Wat moet ik doen om dit werkend te krijgen?

Alvast bedankt

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2005 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sietse
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 21:56
Is er ook een alternatief beschikbaar voor Daemon tools op x64?

Lijkt me op zich wel fijn, want als ik al m'n cd's moet gaan terugvinden ben ik nog wel even zoet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 21:32:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem met dezelfde producten.

We kunnen nu ook de drivers van de raidcontrolerer installeren alleen ziet windows de harde schijf gewoon niet bij het installeren. We willen Windows x64 Server 2003 installeren. De schijf heb ik al op zowel de normale SATA poort gehad en de RAID poort.

Wat moet ik doen om dit werkend te krijgen?

Alvast bedankt
Probleem was opgelost, oppeens werkte hij maar ik had e VIA drivers gepakt dus kreeg de blauwe screen reboot error. Nu gebruik ik de andere en hopelijk werkt hij.

Is het normaal dat ik tijdens het installeren van windows 2 nietdigitaalondertekende bevestigingschermen krijg, waarvan 1 geen naam heeft en de ander de VIA SATA drivers?

Zou dit graag bevestigd terug zien, misschien wel handig voor anderen ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 22:46:
[...]

Probleem was opgelost, oppeens werkte hij maar ik had e VIA drivers gepakt dus kreeg de blauwe screen reboot error. Nu gebruik ik de andere en hopelijk werkt hij.

Is het normaal dat ik tijdens het installeren van windows 2 nietdigitaalondertekende bevestigingschermen krijg, waarvan 1 geen naam heeft en de ander de VIA SATA drivers?

Zou dit graag bevestigd terug zien, misschien wel handig voor anderen ook
Ik bevestig het zelft wel ;)

Je kan deze bevestigingschermen dus krijgen, het werkt nu ook bij mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:34
Sietse schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 21:36:
Is er ook een alternatief beschikbaar voor Daemon tools op x64?

Lijkt me op zich wel fijn, want als ik al m'n cd's moet gaan terugvinden ben ik nog wel even zoet. :)
Nope. En ze hebben er geen haast mee ook zag ik op het forum van Daemon.. Of was het nou alcohol.. Hoe dan ook, beide zijn er nog niet in x64 versie. * AlterMann zit dan ook nog steeds op 32bits.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Heeft iemand toevallig de Audigy2 ZS drivers van http://preview.creativelabs.com gedownload? (drivers-amd64-041805.zip)?
Die brakke website is echt supertraag, <900 bytes/s :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dierkx36
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:13
Ik heb een week geleden windows Xp pro 64-bit final op mijn PC gegooit en ondanks dat er weinig 64-bit drivers zijn werkte het redelijk goed (asl je effe vergeet dat er een spel dat 64-bit ondersteunde niet op Pro 64-bit werkte , heb het hier over Splinter Cell Chaos Theory)
Maar het eerste dat mij dus wel opviel (er was ook erg moeilijk omheen te kijken) was dat mijn PC GRUWELIJK TRAAG werdt van XP 64-bit
Heb uiteindelijk de gewone XP pro er weer opgegooit , maar hier is dus mijn vraag :
Zijn er meer mensen/gebruikers die dit probleem hebben ? dan bedoel ik dus dat Pro 64-bit in het algemeen bijzonder traag is/werkt.
En weet iemand er een oplossing voor
(Voor de mensen die nou dus gaan zeggen : Was ie al traag gewoon kaal geinstalleert of werdt ie traag na het installeren van drivers/ programma's)
Hij was al erg traag na de kale installatie en het werdt er met de drivers nou niet erg beter .

Mijn configuratie is:
AMD 3500 + 64-bit
1024 MB RAM Twinmos dual channel
ASUS A8V Deluxe
ATI X800 XT
Audigy 2 ZS
1* Maxtor 200 GB S-ATA (primair)
1* Maxtor 160 GB UDMA (secondair)

Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
QuarK schreef op zondag 24 april 2005 @ 08:24:
Heeft iemand toevallig de Audigy2 ZS drivers van http://preview.creativelabs.com gedownload? (drivers-amd64-041805.zip)?
Die brakke website is echt supertraag, <900 bytes/s :/
ik heb ze. rlotten2@hotmail.com. Maar die drivers zijn nog tot 13 mei geldig of zo, niet echt lang dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProgMAN
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 11:35
De 64bits versies van Windows XP en Windows 2003 zijn vandaag officieel uitgebracht. http://www.microsoft.com/...3/64bit/x64/overview.mspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 15:18:
Ik ondervind problemen met nokia pc suite.
Mijn bluetooth device van sitecom werkt gewoon onder winxp 64, dat viel me behoorlijk mee.
Werkt zelfs zonder rare trucjes, in tegenstelling tot winxp met sp2.
Het probleem is echter dat nokia pc suite mijn telefoon niet ziet.
de gewone bluetooth devices manager van windows ziet hem wel.
Ik kan er ook gewoon bestanden naar verzenden etc, maar zou toch wel de pc suite willen gebruiken om java applicaties op mijn mobiel te kunnen installeren.
Is hier al een oplossing voor?
Ik kon niks vinden iig.

edit:
Laat maar. ik ben er al achter.
Een oudere versie van nokia pc suite was de oplossing :/
Heb je een idee of die bluetooth adapter in Window XP 64-bit ook audio ondersteund? Mijn huidige SMC in ieder geval niet. Ik wil die samen met een "oortje" gebruiken voor VOIP conversaties.
Of iemand enig idee welke andere bluetooth adapter met xp 64bit werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het al met prestaties in games? beter of nog steeds slechter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:14
Denk dat die nog onder de prestaties liggen van xp32. De komende tijd zullen de fabrikanten (met name ati hopelijk) met betere drivers komen prolly :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Ik heb net een nieuw A64 systeem gebouwd op een A8N-SLI deluxe mobo.
Ik heb echter veel problemen met USB applicaties (geen drivers) die niet willen werken, en de onboard nvidia 1gbit LAN poort staat ook niet in mn device list.
Lijkt er dus op dat de chipset drivers niet goed werken. Ik heb echter wel al het 64bit driver pack van de asus site geinstalleerd...

Heeft iemand anders ook dit probleem? Of weet iemand een oplossing/updated drivers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiriT
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-06-2005
QuarK schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 08:16:
Ik heb net een nieuw A64 systeem gebouwd op een A8N-SLI deluxe mobo.
Ik heb echter veel problemen met USB applicaties (geen drivers) die niet willen werken, en de onboard nvidia 1gbit LAN poort staat ook niet in mn device list.
Lijkt er dus op dat de chipset drivers niet goed werken. Ik heb echter wel al het 64bit driver pack van de asus site geinstalleerd...

Heeft iemand anders ook dit probleem? Of weet iemand een oplossing/updated drivers?
Kijk eens op de site van nvidia of daar nieuwere drivers staan.
Meestal willen de makers van mobo's niet meteen de nieuwste drivers op hun site zetten.

MSI K8N NEO2 - A64 3200+ - 1024 Mb PC3200 - Aopen 600GT - HDD 2x 250 GB - LG 8481B - 19" 920D Hansol - NEc 2510A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:27

greatgonzo

schit-te-rend!

Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 19:46:
Hoe zit het al met prestaties in games? beter of nog steeds slechter?
en wat ik me ook afvraag: voldoen 64 drivers voor je vc, of moet de game ook 64 bit instructies hebben om tot een snelheidswinst te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Laatst online: 09-09 20:00
Ik heb de x64 xp final versie ook geinstalleerd; en nog een vraagje: hoe zit het met de service packs?

ik zie bij System Properties dat Service Pack 1 al standaard is geinstalleerd.
Bij x32 XP is SP2 al uit; maar x64 is weer een ander verhaal? Die zijn nog niet bij SP2?

Toen ik vervolgens ging checken voor windows updates waren er geen beschikbaar; klopt dat ook?

[ Voor 16% gewijzigd door Silent Thunder op 26-04-2005 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Silent Thunder schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 15:02:
Ik heb de x64 xp final versie ook geinstalleerd; en nog een vraagje: hoe zit het met de service packs?

ik zie bij System Properties dat Service Pack 1 al standaard is geinstalleerd.
Bij x32 XP is SP2 al uit; maar x64 is weer een ander verhaal? Die zijn nog niet bij SP2?

Toen ik vervolgens ging checken voor windows updates waren er geen beschikbaar; klopt dat ook?
Ja dat klopt. SP1 is eigenlijk het zelfde als SP2 bij de 32bit versie. Alle updates staan er al op. Je kan het beter vergelijken met Server 2003 SP1. Zelfde kernel (5.2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firefox 64bit @ http://www.mozilla-x86-64...5/04/new_binary_will.html

let op, flash werkt niet enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ook ik heb m net ns geprobeerd op onderstaande spex en ik moet zeggen, gevoelsmatig issie wel sneller. Kan natuurlijk ook komen omdat ie kaal geinstalleerd was maar toch. nu nog wachten tot de algehele ondersteuning van fabrikanten en programma makers op gang komt en dan ga ik de moeite nemen om helemaal opnieuw te installeren en over te stappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Bij mij wil op de een of andere manier de drivers van mijn soundkaart niet meer werken ( Yamaha Legacy). Oud kaartje, maar werd altijd perfect herkend door win xp.

Ook kan ik hier de 64bits drivers nergens terugvinden op internet. Iemand met hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Creative's AMD 64 beta drivers voor de liefhebbers:

www.actief-leren.com/creative/drivers-amd64-010405.zip
www.actief-leren.com/crea..._5.12.01.0520_beta_64.zip

Met dank aan Roel

Ik ben overigens wel benieuwd naar Windows x64 Benchmarks met de final versie!

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2005 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Laatst online: 22:14
Mja idd, snap ook niet dat die er nog niet zijn maar ok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Weet iemand nog een goed progje om images mee te mounten? Op mijn x64 installatie wil zowel Daemon Tools als Alcohol niet installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medico
Silent Thunder schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 19:29:
Weet iemand nog een goed progje om images mee te mounten? Op mijn x64 installatie wil zowel Daemon Tools als Alcohol niet installeren...
Filedisk mount utility. ff goed lezen wat te doen, maar dan werkt t ook!!

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed_Sheep
  • Laatst online: 25-11-2021
Die jij post zijn niet de nieuwste preview drivers. Inmiddels heeft creative zelf een mirror gemaakt en downloads lijken aardig te werken. Dus nu kun je 1 van deze 2 urls proberen:
http://preview.creativelabs.com/drivers-amd64-041805.zip
http://download.creative.com/files/drivers-amd64-041805.zip

of pak eventueel http://preview.creativelabs.com/eula041805a.htm

Systeemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor

EraZor

Don't mention the war

Viel me op dat waneer je Avast anti-virus installeert, dattie de bestanden gewoon in de Program Files x86 gooit (32-bits dus). Ik dacht dat Avast native 64 bits zou werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
EraZor schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:30:
Viel me op dat waneer je Avast anti-virus installeert, dattie de bestanden gewoon in de Program Files x86 gooit (32-bits dus). Ik dacht dat Avast native 64 bits zou werken?
Hmm... bij mij staat alles tot nu toe nog in de x86 program files map (koos hij telkens als default).
Dus dat betekent dat mijn software en alles opzich gewoon op 32bits draait? Of waar moet ik die 64 nou in zien?

[ Voor 44% gewijzigd door Silent Thunder op 27-04-2005 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor

EraZor

Don't mention the war

Silent Thunder schreef op woensdag 27 april 2005 @ 11:28:
[...]

Hmm... bij mij staat alles tot nu toe nog in de x86 program files map (koos hij telkens als default).
Dus dat betekent dat mijn software en alles opzich gewoon op 32bits draait? Of waar moet ik die 64 nou in zien?
64 bits software komt in je program files dir te staan. 32 bit software (WoW) komt in je programs files x86 dir te staan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
jah dat weet ik... probeer gewoon ff te visualiseren wat ik nu aan 64bit heb op dit moment (aangezien bij mij alles in de 32 bit map staat)

de reguliere ''windowshandelingen'' worden wel op 64 uitgevoerd?

[ Voor 8% gewijzigd door Silent Thunder op 27-04-2005 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor

EraZor

Don't mention the war

Bij mijn weten wel ja... D'r is ook betrekkelijk weinig 'native' 64bits software...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 10:20

Ryceck

Constants and Variables

Ok ik moet ten eerste zeggen dat ik dit een gaaf topic vindt omdat het een zeer interessant onderwerp betreft :)

Maar ik heb ff een paar vraagjes:
* Hoe zit het met games, welke games kunnen al 64-bits native gedraaid worden?
* Hoe worden niet 64-bits applicaties afgehandeld? Via een of andere 32-bits jail ofzo?
* Worden de niet 64-bits applicaties automatisch herkend en in 32-bits modus gedraaid of is hier belachelijk veel eigen werk voor nodig?
* Hoe groot is de prestatiewinst (qua gevoel en qua getallen), is hier al iets over bekend?
* Er is niets veranderd aan de filesystems toch? Het is niet zo dat ik met een 64-bits xp mijn 32-bits NTFS ga vernaggelen he? Want als ik dan terug wil naar 32-bits en mijn schijven niet meer kan benaderen word ik gek....

Verder ga ik ook maar s een versie op de kop tikken en het ff proberen, maar ik wilde toch bovenstaande zaken even weten voordat ik eraan begin :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik die nforce drivers installeer, is mijn netwerkkaart (onboard) dan automatisch meegeïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 15:36:
als ik die nforce drivers installeer, is mijn netwerkkaart (onboard) dan automatisch meegeïnstalleerd?
ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Toen ik gisteren nForce installeerde kwam hij met een pop-up dat er nieuwe hardware was gevonden. Vervolgens moest ik handmatig op volgende klikken en zeggen dat ie zelf een driver moest gaan zoeken op mijn systeem.
Hij zet de driver er dus wel op, maar installeerd hem nog niet helemaal automatisch (met nForce 6.25 beta)

Juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakraiser
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 17:07

tweakraiser

I have such sites to show you

Zijn er mensen met 2 beeldschermen die ervaringen met ultramon hebben op WinXp64?
Gaat dat werken en is er anders een alternatief?

[ Voor 194% gewijzigd door tweakraiser op 27-04-2005 20:31 ]

Strava | Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Medico schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 23:28:
[...]

Filedisk mount utility. ff goed lezen wat te doen, maar dan werkt t ook!!

Succes
das wel n hele omslachtige manier.... hoop dat binnenkort daemon tools of alcohol met een 64bits versie op de proppen komt

[ Voor 200% gewijzigd door Silent Thunder op 27-04-2005 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Ik krijg nog teveel niet aan de praat (Palm, Wacom tablet, geen daemon-tools).
Ik geef het nog even, maar anders ga ik toch de gewone XP installeren. De hele tijd m'n muis gebruiken ipv m'n tablet gaat m'n arm slopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy001
  • Laatst online: 11-04 07:03
Ik heb het ook even geinstalleerd en in eerste instantie ziet het er veel belovend uit.

Maar na een tijdje kom je er toch achter dat je nog de nodige drivers mist en vaak belangrijke software (nog) niet functioneert. Bijvoorbeeld een virusscanner. Daarom heb ik besloten om toch nog maar even terug te gaan naar mijn oude 'gewone' windows xp.

Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Stimpy001 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 20:47:
Bijvoorbeeld een virusscanner. Daarom heb ik besloten om toch nog maar even terug te gaan naar mijn oude 'gewone' windows xp.
symantec antivirus corporate versie 8.1, 9.0, of 10.0 werkt prima...

[ Voor 14% gewijzigd door Silent Thunder op 27-04-2005 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor

EraZor

Don't mention the war

AVAST anti virus werkt ook prima....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Laatst online: 11-09 23:04

4POX

Everybody is wired

Om te zien wat nu 32 bit of 64 draait kun je in de taskmanager kijken.

Is het een 32 bit programma dan staat er *32 achter de bestandsnaam.

Alleen als ik een xvid film draai zie ik dat mediaplayerclassic op 32 bit draait. Ik kan dan niet zien of de xvid codec nu wel 64 bits is.

[edit]

Ultramon werkt

[ Voor 5% gewijzigd door 4POX op 28-04-2005 11:37 ]

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• astute
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-09 23:47
Weird probleem. Alle 64bit software heeft toegang het internet. Maar de 32bit software niet. Zo kan IE64bit en FireFox64bit no problemo surfen (zie maar, anders was ik hier niet) maar de 32bit versie geeft me de vinger.

[een herinstall heeft dit opgelost]

Verderrrr zit ik ook vast met de Files And Settings Transfers Wizard:

Ik probeer van mijn oude Windows XP PRO 32bit de Files and Settings Transfer Wizard te gebruiken om bestanden en instellingen naar een Windows XP Pro x64 systeem te sturen.

Ik kan de wizard in de 32bit versie niet gebruiken, ook de officiele x64bit CD werkt niet omdat deze niet geschikt is voor 32bit. Volgens Windows kan ik wel met een geformateerde floppy het doen. Maar mijn systeem heeft geen floppydrive en heb er ook niet eentje in de kast liggen.

Kan ik de 64bit Tranfer wizard op een andere manier in 32bit laden zodat ik toch nog over kan. Via een CD, USBpen of gewoon via een exe op de hardeschijf.

[handmatig bestanden heen en weer zitten slepen...maar verder niet aan de praat gekregen :( ]

Aub helpen, want heb er best zin in.

[ Voor 7% gewijzigd door astute op 02-05-2005 18:03 . Reden: deels opgelost ]

Pickle Rick!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aphrodisiac
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-04-2023

aphrodisiac

*zzz*

Met de recenste nForce4 drivers (nVidia nForce4 6.39 beta) staat NCQ standaard uit. Voor degene die willen uittesten of aanzetten zin heeft kan ik alvast meedelen dat dit bij mij problemen geeft! Foutmeldingen/crashes met als gevolg datacorruptie e.d.. Re-install was de enige optie.

NCQ werkt bij mij dus nog niet lekker onder Windows XP x64. Dit in tegenstelling tot Windows XP 32-bit. Een driver update zal waarschijnlijk de oplossing zijn...

Mobo is een Asus A8N-SLI Deluxe i.c.m. Maxtor DiamondMax 10 300Gb.

pc specs | mijn specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• astute
[niet meer belangrijk]

[ Voor 105% gewijzigd door astute op 02-05-2005 18:03 ]

Pickle Rick!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Speed_Sheep schreef op woensdag 27 april 2005 @ 02:24:
[...]

Die jij post zijn niet de nieuwste preview drivers. Inmiddels heeft creative zelf een mirror gemaakt en downloads lijken aardig te werken. Dus nu kun je 1 van deze 2 urls proberen:
http://preview.creativelabs.com/drivers-amd64-041805.zip
http://download.creative.com/files/drivers-amd64-041805.zip

of pak eventueel http://preview.creativelabs.com/eula041805a.htm
Okey hé!!! Hartstikke bedankt, ik wist niet dat er al nieuwere drivers waren joh!!! Die komen in de TS!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweakraiser schreef op woensdag 27 april 2005 @ 17:54:
Zijn er mensen met 2 beeldschermen die ervaringen met ultramon hebben op WinXp64?
Gaat dat werken en is er anders een alternatief?
Ok, Ultramon wérkt.... als in: het draait. Helaas zijn er wel een aantal problemen bij mij, de taakbalk geeft niet de juiste processen per monitor weer, knoppen op vensters die niet kloppen etc.

Dus ik denk toch even wachten of er een x64 versie komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

astute schreef op donderdag 28 april 2005 @ 21:15:
Dat NCQ, heeft dat ook iets te maken met mijn 32bit internet problemen? Zoja, welke netwerk drivers heb ik dan nodig?

(ik heb een MSI K8N Neo Platinum)
Native Command Queing heeft niks met je netwerk te maken, maar met je harddisk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 09:38:
[...]

Ok, Ultramon wérkt.... als in: het draait. Helaas zijn er wel een aantal problemen bij mij, de taakbalk geeft niet de juiste processen per monitor weer, knoppen op vensters die niet kloppen etc.

Dus ik denk toch even wachten of er een x64 versie komt...
Ultramon is inderdaad een fantastisch handig programma. Bedankt voor de info... Ik ga ook wachten op een x64 versie van ultramon. Ik wacht sowieso nog een maandje of 2 met de aanschaf van windows xp x64. Ik doe het nog wel even met de beta... Als iemand de beta van win xp x64 nog wil hebben: rlotten2@hotmail.com (ik heb niet de nieuwste versie, wel ergens van begin dit jaar).

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2005 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakraiser

tweakraiser

Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 11:37:
[...]

Ultramon is inderdaad een fantastisch handig programma. Bedankt voor de info... Ik ga ook wachten op een x64 versie van ultramon. Ik wacht sowieso nog een maandje of 2 met de aanschaf van windows xp x64. Ik doe het nog wel even met de beta... Als iemand de beta van win xp x64 nog wil hebben: rlotten2@hotmail.com (ik heb niet de nieuwste versie, wel ergens van begin dit jaar).
If you have already purchased UltraMon, you can download the beta x64 version here.
The final release of 2.6 will be available shortly.

Nero Burning ROM Ultra Edition (trial Incl. x64) Download in de TS werkt niet!(de link dus)
Ik heb de final versie van XP64 en ga hem dit weekend installen. Ben zelf erg benieuwd hoe het gaat werken.
Ik laat wel weten.

PS. CloneCD 5.2.0.0 heeft ook support for 64-bit Windows lees ik net:
meuktracker: CloneCD 5.2.0.0

[ Voor 75% gewijzigd door tweakraiser op 29-04-2005 16:50 ]

Strava | Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
weet iemand n DVD player programma wat op x64 werkt? PowerDVD stottert ontzettend tijdens het afspelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakraiser

tweakraiser

News @ cdfreaks.com:

AnyDVD Version 5.0.0.0 64-bit Windows XP support added: http://www.cdfreaks.com/news/1164
What's new:
Added support for 64-bit Windows XP
ElbyCDIO rewritten from scratch to have unified drivers for 32 and 64 bit Windows Compatibility with third party IDE drivers should be improved.
download

[ Voor 11% gewijzigd door tweakraiser op 29-04-2005 20:43 ]

Strava | Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

Ik wil binnenkort overgaan naar xp 64. Nu zijn alle drivers die ik nodig heb beschikbaar. (Dat is ook niet zo veel als alles al op je moedrbord zit ;) )

Maar goed, nu het punt. Ik wil ook binnenkort een bluetooth dongle aanschaffen. Nu moet die natuurlijk ook onder xp 64 werken. Nu is mijn vraag. Heeft iemand hier ervaring mee? Ondersteunt xp 64 standaard bluetooth dongles of kent iemand een merk dat ook 64 bits drivers heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakraiser

tweakraiser

Heeft er iemand al z'n drivers voor de Alcatel Speedtouch 330 (usb) modem aan de praat gekregen.
Ik vind overal op internet negatieve berichtgevingen :(

Strava | Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ---RRR---
  • Laatst online: 21-07 16:39
Is er voor win64 een soort van deamon-tools progje? Ik kan nu geen bin files mounten. :(

Heeft iemand ook drivers voor de mx518 voor win64?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:56

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Wellicht ligt het aan mij, maar je mag toch aannemen dat Microsoft meteen een goede AMD processor driver meelevert. Ik heb de powermanagement netjes op "minimal power management" gezet om Cool&Quiet te activeren, maar de CPU blijft altijd op volle snelheid lopen. Op de site van AMD kan ik geen 64-bit versie van de AMD processor vinden, netzoals voor de "oude" windows versies. Iemand enig idee of deze driver er wel is?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Ja, en daar staat geen x64 versie tussen. :'(

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
Microkid schreef op zondag 01 mei 2005 @ 10:01:
[...]

Ja, en daar staat geen x64 versie tussen. :'(
Ik ben tegen hetzelfde "probleem" aangelopen, en heb ook nog geen 64-bit CnQ supported driver gevonden. Ik neem aan dat dit met de tijd wel zal gaan komen.

edit:
Ik heb de final van XP x64 eens geinstalleerd, en nu werkt CnQ out-of-the-box :)

[ Voor 16% gewijzigd door mjszwo op 01-05-2005 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• connected
  • Laatst online: 26-11-2021

connected

tja daarnet deed ie nog :P

Ik heb zojuist de upgrade besteld van mijn huidige xp naar de 64 bit versie.
Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat ik iets ontvang hier in nederland ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Caponi schreef op zondag 01 mei 2005 @ 10:26:
[...]

Ik ben tegen hetzelfde "probleem" aangelopen, en heb ook nog geen 64-bit CnQ supported driver gevonden. Ik neem aan dat dit met de tijd wel zal gaan komen.

edit:
Ik heb de final van XP x64 eens geinstalleerd, en nu werkt CnQ out-of-the-box :)
Hmmm, ik heb hier ook de final van XP64, maar hier werkt het niet. Moet ik nog wat doen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb een ATI radeon 9800SE waarbij ik dmv. gemodde drivers (doe ik met Rivatuner) de 4 extra pipelines activeer. Is er ook al een manier om dit met XP64 te doen? Ik neem tenminste aan dat de '32bit' manieren om drivers te modden niet werken met XP64.

Iemand al ervaring hiermee? Ik heb XP64 nog niet geinstalleerd, maar dit is wel 1 van de puntjes die ik van te voren even wil weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al nvidia videodrivers die wel werken en geen rare error geven dat ze geen apparaten gevonden hebben die ondersteund zou moeten werken?

de 71.84 drivers werken dus niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://www.nvidia.com/object/winxp64_71.84.html

Die zouden toch gewoon moeten werken (WHQL ook nog!)??? Wat voor een foutmeldingen krijg je?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2005 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*schaam*

Ik was beetje in de war denk ik ;p
ik heb een ati9800pro en installeerde de nvidia drivers, toen ik het probleem aan een vriend van me voorlegde kwam ik achter me eigen fout.... uhhh *headbang*

Het werkt dus wel hihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Silent Thunder schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 17:54:
weet iemand n DVD player programma wat op x64 werkt? PowerDVD stottert ontzettend tijdens het afspelen...
any1? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• astute
Euhm, in de introductie topic staat Ahead Nero Burningrom 64bit editie vermeld. Nu draai ik de 32bits editie soepeltjes ben ik toch wel geinterreseerd in de 64bit versie. Heeft iemand een wel werkende link want op Ahead.de rept men er geen woord over.

[ Voor 1% gewijzigd door astute op 02-05-2005 18:00 . Reden: typo ]

Pickle Rick!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja sorrie, de link is down, ik ben op de hoogte van het probleem in de TS. Komt omdat het hele AMD64 forum compleet is omgegooid. Ik ben ook nog opzoek naar 64-bits versie van Nero... Ik verwacht dat deze binnenkort wel op de markt zal komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogelijk om de x64 icm met een x32 als dualboot te draaien? Ik heb nu gewoon een 32 bits installatie en die wil ik voorlopig nog even handhaven. Kan dit? Ik wil dat de 64-bits op bv. J:\ installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 10:10:
Is het ook mogelijk om de x64 icm met een x32 als dualboot te draaien? Ik heb nu gewoon een 32 bits installatie en die wil ik voorlopig nog even handhaven. Kan dit? Ik wil dat de 64-bits op bv. J:\ installeren
jep, dat heb ik gisteren ook gedaan om even te testen. Je krijgt gewoon een bootmenuutje waarbij je kunt kiezen tussen de 2 installaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké, tnx, ga ik nu proberen te installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik mijn SMC 2862w-g eu draadloos netwerk adapter aan de praat kan krijgen onder windows xp 64 bits? op de site van SMC staan alleen de drivers voor de gewone windows xp professional 32 bits en die werken niet. Weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij wil niet booten

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2005 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
Heeft iemand al echte snelheidswinst weten te behalen met de huidige drivers?
Ik heb ook een 64bit maar heb geen zin om dat helemaal te installeren en dan tegen problemen aan te lopen. Zo werkt de helft waarschijnlijk toch niet. Kan je bijvoorbeeld alle spellen spelen of kun je iets installeren onder 32bit modus ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
net ff een paar spellen geprobeerd (live for speed, battlefield 1942, battlefield vietnam) en dat draaide gewoon zonder problemen. Voor veel andere spellen gebruik ik een cd mount tooltje (zoals deamon tools) en dat is er dus nog niet voor XP64 :(
Maar ik zal nog es wat spellen proberen. Al verwacht ik daar niet veel problemen mee.

Ook zijn er nog geen logitech drivers voor mn toetsenbord en muis. Ik heb wel de nieuwste setpoint geprobeerd (2.30), welke in eerste instantie niet wil installeren (incompatible OS oid), maar als ik compatiblity mode op 'windows xp' zet dan installeert ie wel. Helaas vindt het programma daarna mn muis en toetsenbord niet, dus schiet het niet echt op. Valt me wel wat tegen van logitech dat ze die drivers nog niet klaar hebben (heb de duurste MX1000 muis waarvan ik de extra knoppen nu helemaal niet naar wens kan gebruiken en gevoeligheid niet optimaal is).

Zo zijn er nog wel wat kleine dingetjes. Ik blijf voorlopig nog wel even bij 32bit winxp. Pas als alle drivers/tooltjes e.d. gereed zijn voor xp64 stap ik over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor

EraZor

Don't mention the war

Werkt Nero's imagedrive niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Net even geprobeerd, maar nero imagedrive werkt ook niet (could not initialze driver oid)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
Ja ik ga er ook niet helemaal moeilijk over doen. Ik weeet nieteens of mijn raid drivers compatible met x64 zijn. Ik houdt voorlopig 32 bit (komende maanden) en als er betere ondersteuning voor 64 bit is stap ik over :)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laat alsjeblieft de discussie ontopic over software en drivers voor x64 verlopen. Vragen cq. problemen mogen in een apart topic, en zullen hier worden verwijderd!