Precies het zelfde probleem hier.. heb het oude topic van mij ook maar even hiernaartoe gestuurd:
Voor de Netheid eerst maar even mijn pc:
AMD Athlon XP2400+
EliteGroup K7VTA3V5.0G Mobo
2x80GB WDC HD's
768DDR266 Ram
Sapphire Radeon 9250 256MB
Audigy LS Geluidskaart
EnLight 420Watt voeding (heel mooi dingetje

)
verder 1xdvd 1x brander 1x floppy 1xWLan
Probleem: In spellen als Half-Life2 Unreal Tournament 2004, Need For speed underground 2, en test programma 3DMark 2003 heb ik op sommig objecten in plaats van de mooie duidelijk (noem maar wat) gezicht texture, een totaal scrambled texture over dat gezicht, je kunt zien dat met een beetje aanpassingen het wel de goede texture is, ik zal ff een plaatje laten zien:

het laadschermpje van NFSU2
maar ik heb dit ook in bijvoorbeeld half-life2 bij de popetjes.. alleen hier heb ik een fix voor, als ik texture detail naar low zet heb ik nergens last van, maar op norma of high zien de popetjes er net zo uit als dit laadschermpje, (er dan alleen omheen gevouewn) andere objecten zoals muren de vloer etc. zijn wel suber strak en helder.
Zelfde probleem dus in NSFU2 (need for speed...) de laadschermpjes zien er dus uber vaag uit, en het asfalt, de rest ziet er weer perfect uit.
Ik heb het id dat het te maken heeft met de groote van de texture of de manier waarop die gerendered wordt.
bij ut2004 weer het zelfde probleem, alleen daar heb ik het bijd e wapens (bv. Flack Cannon), en bij sommige elementen (het logo) van de menu's ook daar lijkt het soms opgelost te zijn door skin texturequality op low te zetten.
Wat ik heb gedaan om het proberen op te lossen:
nieuwste ATI-Drivers Geinstalleerd (geen verandering)
nieuwste Catalyst Drivers Geinstalleerd (wel +20 3dmark 2003 punten, maar geen verandering)
geknoeit met de quality settings in de menu's van de driver (geen verandering, leek bij High Quality iets minder scrambled, maar nog steeds ver van normaal (en alles ging super traag)
ik heb dus het id dat het aan me videokaart ligt (duh) en het is een trage, maar tot de zomer wil ik het nog even met deze doen (daarna hopen dat X800's nog maar 100euro kosten

) zouden jullie me miss kunnen helpen met wat id's?
hej alvast bedankt
EDIT: o ja btw. Niks is overgeklokked, alles op standaard (= 240MHZ) alleen denkt Omega dat ik een 9200PRo heb ipv een 9250 maar stond wel goed geclocked, en geen problemen mee gehad
Edit2: O ja.. vaak als ik naar een object (poppetje) toe gaat dat er zo vaag uitziet, hoe dichter ik bij kom hoe beter het word, (tenminste in Half-Life 2 en Undergroun2) soms is het op zero range zelfs helemaal weg..[/quote]