[OC] Het OCZ Voltage eXtreme geheugen topic (TwinMos SP)

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 2.821 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-03-2024
DaMightyWackO schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 09:36:
[...]

Jaja wel geheugen kopen..... maar besparen op olie. Je moet natuurlijk niet denken dat de goedkope slaolie uit je moeders keukenkastje ook wel zal werken. })
Heb altijd gewoon scooterolie gebruikt, oliereservoir is nooit leeg geweest, maar de bij de lager is op de een of andere manier te grote wrijving onstaan waardoor de lager kapot gelopen is en de krukas dus ook veel te heet werd.

edit:
Maar dit is niet geheel ontopic :P

[ Voor 5% gewijzigd door El Snorro op 28-01-2005 12:09 ]

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-04 15:49
Na een klein onderzoekje is gebleken dat Hbit, Azerty en Cool-prices allen de Winbond Twinmos SP aanbieden. Cool-prices was zo netjes om meteen een setje voor me te reserveren, maar helaas moet ik er van af zien omdat de OCZ DDR Booster niet compatible is met m'n mobo. ;'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 01:39:
[...]

Misschien is 3,6V toch te hoog en kun je beter eerst inbranden op 3,2V,heb ik zelf ook gedaan(in het begin wilden ze niet eens SPD draaien) en kwam elke dag hoger.
Kan nu zelfs op 260Mhz in windows komen maar niet stabiel maar weet niet als dit nu aan het geheugen ligt of aan m'n moederbord,denk het laatste.

Ik hoor ook niks meer van keesfromspace,draaide op 3,7V.
Heej ben er nog hoor! maar heb ook die rare fouten zoals hier door sommige beschreven..... 8)7 had op gegeven moment eens m'n booster eruit gedaan en deed toen op 2,5 volt 2-2-2-8 @200 mhz memtest 5...(!) niet gedacht maar pc startte gewoon op en 1 x pass daarna 5 miljoen fouten :'(

Laat nu lekker rustig inbranden op 3,2 een tijdje tot fouten minder worden...215mhz is compleet stabiel dat wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is tijd voor deel 2 :) :) :) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik 2x512mb (twinmos) geheugen ga halen bij Azerty, hoe hoog schatten jullie in dat ik van die goede chips krijg? En waaraan kan je het beste zien dat je een goede hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 15:32:
Als ik 2x512mb (twinmos) geheugen ga halen bij Azerty, hoe hoog schatten jullie in dat ik van die goede chips krijg? En waaraan kan je het beste zien dat je een goede hebt?
Neem dit topic eens door,vind je alle informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:24

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 15:32:
Groot, ik heb ze eerder gisteren ook binnen gehad met die chips. Gewoon letten op de codes op de verpakking.
Kan helaas nog niet testen, maar dat kom na het weekend.

[ Voor 7% gewijzigd door DaMightyWackO op 28-01-2005 15:47 ]

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMightyWackO schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 15:46:
[...]

Groot, ik heb ze eerder gisteren ook binnen gehad met die chips. Gewoon letten op de codes op de verpakking.
Kan helaas nog niet testen, maar dat kom na het weekend.
Ok dat is goed nieuws, ff kijken wat ik voor mijn mem nog krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaming247
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-08 17:44
Dat is toch pas bij 1000 post's?

[Updated spec's]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
Gaming247 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 16:53:
[...]

nee 500 in doc.

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 12:29

Syzzer

Prutser

Gaming247 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 16:53:
[...]

500 tegenwoordig, maar dan zorgt een modje of de TS er wel voor dat dat gebeurt ;) .

[ontopic]
Mijn SP is als het goed is vandaag op de post gedaan \o/ . Volgende week dus ook resultaten van mij ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
Syzzer schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 18:30:
[...]

500 tegenwoordig, maar dan zorgt een modje of de TS er wel voor dat dat gebeurt ;) .

[ontopic]
Mijn SP is als het goed is vandaag op de post gedaan \o/ . Volgende week dus ook resultaten van mij ;) .
cool dude ik hoop dat we als Doccers onder elkaar beetje strijd aan kunnen gaan van ocz vs twinmos ;) })
Want tot nu toe is niemand (op GoT) echt in de buurt gekomen van mijn 273 mhz :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wacht maar tot ik mijn Booster maandag krijg :Y) Fikken zullen ze })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Mischien idee om in Duitsland te kopen ;)
Daar geld niet goedkoop is duurkoop :D
www.preissuchmachine.de zeer fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaas-schaaf
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-06 18:14

kaas-schaaf

Beunhaas

Of gewoon bij Azerty, zoals vermeld zijn daar 5 setjes (dus 10 reepjes) besteld netjes allemaal D44 en AA4T volgens de verkoper. (Goser ook eens een goede dag :]) Naar mijn weten hadden ze er nog 4 atm, maar dat zou je aan Dxta moeten vragen, die heeft gebeld.

Ow voor de 273, fear de Dfi's ze staan al in te draaien om eens wat leuks er uit te trekken >:)

[ Voor 16% gewijzigd door kaas-schaaf op 28-01-2005 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaming247
Ben nu bezig met de startpost te updaten, zal het vanavond/morgen wel posten :) .

[Updated spec's]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Argh, wat is dit nou weer voor 'n onzin :(
Wij hebben inderdaad van de week de OCZ bestelling binnen gekregen helaas staat de VX module in backorder omdat deze zelfs niet meer bij OCZ te leveren was.
Wij hebben laten vertellne dat de brand machine van deze geheugen soorten
vervangen is voor een snellere. WIj verwachten deze module z.s.m. Wij kunnen de
DDR Booster indien u dit wenst vandaag nog op sturen.

Graag horen wij van u.
Ik heb besteld toen het nog iets goedkoper was daar, nu zijn ze 14 euro duurder geworden met dit geheugen. Misschien wordt mijn geheugen dus wel verkocht aan iemand die er dus iets meer voor betaald.
En anders lijkt het mij dat ze me dit al 2 weken geleden hadden kunnen melden, toen de order door OCZ bevestigd was. Maargoed.
Wordt dus bestellen voor bijna 50 Euro duurder, had ik beter mn gskill setje kunnen houden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1024 MB TwinMOS Speed Premium PC3200 CL 2.5 DualPack

AA4T - 44D

hoe werk dit geheugen icm een Msi Neo2 platinum, (wat is het hoogste voltage van dit mobo op het Ram)

en wal voor snelheid zou het kunnen halen (fsb - latency)

of kan ik beter G.Skill geheugen pakken (pc4400 - pc 4800) de 2-2-2-5 latency series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaming247
[OC] Het OCZ VX/TwinMos Speed Premium geheugen topic deel 2

Dus verder in dat topic, deze kan dicht. :)

[Updated spec's]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Ok :) Dicht dus :)

En met z'n alleen super snel verder in : [rml][ OC] Het OCZ VX/TwinMos Speed Premium geheugen topic deel 2[/rml]

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.