Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Sorry voor de overlast
Rail Away!

Misschien is het een idee dit topic niet zover weg te laten zakken
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Misschien de volgende keer dat duidelijker melden in de openingspost?
Grapje: Gevote
I used to be schizofrenic, but we're oke now... ;)
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door [eNeRGy] op 10-01-2005 20:13 ]
Quote TS:
Het is dus niet de bedoeling dat je hier een voorkeur uitspreekt, wel mag je natuurlijk aangeven dat je een mail gestuurd hebt, maar dat is niet perse nodig
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Verwijderd
Tuurlijk niet.Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 20:00:
Ligt het aan mij of kan ik me beter terugtrekken omdat ik geen enkele stem krijg
En ik weet zeker dat je minstens 1 stem hebt
Daarbij is het voor mij ook al de 4e keer dat ik mee doen.
Opgeven daar doen we niet aan bij DPC.
Hoeveel weet jij van de andere projecten af? I'R cow heb ik zelf nog niet bij SoB gezien, maar dat terzijde.Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 20:00:
Ligt het aan mij of kan ik me beter terugtrekken omdat ik geen enkele stem krijg
Veel succes beide.
Ik heb het stemlokaal bezocht.
Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm
Dat legt mede I 'R Cower Pim zonodig dan wel uit. Eén voordeel, hij heeft iig de X-factor!joh14vers6 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 20:23:
[...]
Hoeveel weet jij van de andere projecten af? I'R cow heb ik zelf nog niet bij SoB gezien, maar dat terzijde.
Voted!
Verwijderd
peppie12 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 16:42:
De boer is twee keer zo oud als zijn koe was, toen de boer zo oud was als zijn koe is. Samen zijn ze 56 jaren oud. Hoe oud is de boer?
Ik heb altijd al gehouden van raadseltjes: 32 jaar...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2005 21:40 ]
Verwijderd
Van SoB helaas niet al te veel, ik weet toevallig wel dat mijn subteam ook SoB doet (Team Aggression)joh14vers6 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 20:23:
[...]
Hoeveel weet jij van de andere projecten af? I'R cow heb ik zelf nog niet bij SoB gezien, maar dat terzijde.
Veel succes beide.
Ik heb het stemlokaal bezocht.

Het kon toch nog, stemmen, tot 14 januari?
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Verwijderd
Wie zegt dat ik stem op diegene waarop ik wed?Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 16:42:
Peppie zet een kratje opspoiler:[modbreak]foei![/modbreak]
Ik wed altijd op twee paarden!
piranha: 32 is het juiste antwoord, je hebt een (leeg) kratje verdiend.
Verwijderd
Heej... toch wel statiegeldVerwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 21:55:
piranha: 32 is het juiste antwoord, je hebt een (leeg) kratje verdiend.
Nu neem jij dus aan (ga je ervan uit!) dat mensen op je gaan stemmen, omdat je het al zo vaak niet geworden bent.Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 20:04:
[...]
Tuurlijk niet.
En ik weet zeker dat je minstens 1 stem hebt
Daarbij is het voor mij ook al de 4e keer dat ik mee doen.
Opgeven daar doen we niet aan bij DPC.
Misschien een beetje een foute conclusie, want men heeft eerder niet voor niets niet op je gekozen ......
Volgens mij worden hier dingen tussen de regels gelezen die er helemaal niet staanWessie schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 15:07:
[...]
Nu neem jij dus aan (ga je ervan uit!) dat mensen op je gaan stemmen, omdat je het al zo vaak niet geworden bent.
Misschien een beetje een foute conclusie, want men heeft eerder niet voor niets niet op je gekozen ......
Als je daar de sollicitatie bij optelt snap je wat ik bedoelCowArt schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 15:11:
[...]
Volgens mij worden hier dingen tussen de regels gelezen die er helemaal niet staan
Verwijderd
Nee, ik ga helemaal nergens van uit.Wessie schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 15:07:
[...]
Nu neem jij dus aan (ga je ervan uit!) dat mensen op je gaan stemmen, omdat je het al zo vaak niet geworden bent.
Ik probeer alleen maar aan te geven dat je niet meteen bij de pakken neer moet gaan zitten.
Of niet stemmen, als beide je niet aanstaanVerwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 14:49:
Nog net iets meer dan 1 dag te gaan.
Iedereen kan nog stemmen op Dr.X of op Allied.
Verwijderd
Tnkx, ik zat al te denken hoe ik moest doen als ik op iemand anders wilde stemmen.Wessie schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 15:12:
[...]
Of niet stemmen, als beide je niet aanstaan
Even gekscherend...maar is 4 man niet een beetje "over the top"Pim. schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 17:26:...Alle inzendingen worden door 4 mensen ontvangen en onafhankelijk geteld. Als de instuurtermijn voorbij is posten we hier wie gestemd heeft en waar zijn stem heen gegaan is.
...
Het zijn geen presidentsverkiezingen hoor, er zijn 2 kandidaten en daarnaast met max. 50 stemmers kunnen 2 personen dat toch ook wel aan, of is tot 50 tellen een probleem?
[ Voor 8% gewijzigd door MarcyDarcy op 13-01-2005 16:37 ]
Toen Pim en ik het met z'n tweeën deden was er commentaar toen is het uitgebreid naar vier personen is het weer niet goedMarcyDarcy schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 16:37:
[...]
Even gekscherend...maar is 4 man niet een beetje "over the top"
Het zijn geen presidentsverkiezingen hoor, er zijn 2 kandidaten en daarnaast met max. 50 stemmers kunnen 2 personen dat toch ook wel aan, of is tot 50 tellen een probleem?
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Yup, en om alle schijn van partijdigheid tegen te gaan zijn minimaal 3 mensen toch wel gewenst.MarkB schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 17:07:
[...]
Toen Pim en ik het met z'n tweeën deden was er commentaar toen is het uitgebreid naar vier personen is het weer niet goed
Eigenlijk is het een non-discussie dit, wat boeit het hoeveel mensen er tellen
Zo belangrijk is het toch niet ?
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Dat noemen ze procedures MarcyDarcy. Nu zijn het maar 2 kandidaten, maar de volgende keer zijn er misschien 8 kandidaten en 100 stemmers. Nu is het gewoon elke 'verkiezing' hetzelfde en dat lijkt me een goede zaakMarcyDarcy schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 16:37:
[...]
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
idd, en dat geeft de huidige crew transparante look naar al zijn leden.Mobster schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 18:59:
[...]
Dat noemen ze procedures MarcyDarcy. Nu zijn het maar 2 kandidaten, maar de volgende keer zijn er misschien 8 kandidaten en 100 stemmers. Nu is het gewoon elke 'verkiezing' hetzelfde en dat lijkt me een goede zaak
Zoals door meerdere eerder gezegd waren werd het eerst door 2 mensen bekeken, maar die werden misschien niet allebei even goed vertrouwdMarcyDarcy schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 16:37:
[...]
Zodoende dat 4 wijze mannen zich er nu over buigen
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Ik vertrouw 1 Mark nog eerder dan 4 WesG0NEs, dus maak je over zijn betrouwbaarheid maar geen zorgenWessie schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 19:28:
[...]
Zoals door meerdere eerder gezegd waren werd het eerst door 2 mensen bekeken, maar die werden misschien niet allebei even goed vertrouwd![]()
Zodoende dat 4 wijze mannen zich er nu over buigen
Pixilated NetphreaX
DragonFly
Ach, heel DPC is al blij dat TGEN niet aan het tellen isTGEN schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 21:22:
[...]
Ik vertrouw 1 Mark nog eerder dan 4 WesG0NEs, dus maak je over zijn betrouwbaarheid maar geen zorgen.
Ohw.. minimaal 3.. dat vind ik interessant... Ik kan ook tot 100 tellen.. Mag ik ook meetellen!?!Pim. schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 17:35:
[...]
Yup, en om alle schijn van partijdigheid tegen te gaan zijn minimaal 3 mensen toch wel gewenst.
Eigenlijk is het een non-discussie dit, wat boeit het hoeveel mensen er tellen
Zo belangrijk is het toch niet ?
Zoiets:

So true. Weet ik meteen op wie jij gestemd hebtSandStar schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 21:38:
[...]
Ach, heel DPC is al blij dat TGEN niet aan het tellen is![]()
Pixilated NetphreaX
DragonFly
iig niet op jouTGEN schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 22:15:
[...]
So true. Weet ik meteen op wie jij gestemd hebt.
Je kan je gok in #dpc deponeren. Kunnen we later terugkijken of je het ook daadwerkelijk wist
[ Voor 9% gewijzigd door MarcyDarcy op 14-01-2005 18:42 ]
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Elk stem wordt toch bekend gemaakt. Je kan gewoon zien of jouw stem correct geteld is door 2 of 4 tellers, wat maakt het uit
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Verwijderd
A ) Niet iedereen checkt dat.Gondor schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 23:39:
Ik vind het toch raar dat men van 2 naar 4 tellers gegaan is.
Elk stem wordt toch bekend gemaakt. Je kan gewoon zien of jouw stem correct geteld is door 2 of 4 tellers, wat maakt het uit
B ) Dan moet de uitslag achteraf aangepast worden.
C ) In welk opzicht vind je 4 minder goed dan 2?
Enige nadeel dat bedacht kan worden is dat dit iets trager gaat. Maar als drie van de vier een match hebben, is dat genoeg. Een extra persoon betekent dus slechts dat er eerder drie mensen met elkaar contact hebben gehad.
Ik vind het toch raar dat men van 2 naar 4 tellers gegaan is
Hierbij beeindig deze discussie want het wordt gewoon door minimaal 3 personen gedaan.2 of 4 tellers, wat maakt het uit
* BwO slaat met z'n hamer op de tafel
<<Team BSD>> #22 OGR-24 - #12 OGR-25
Met paar tientallen stemmers en openbaar gemaakte stemmen, kan ik me geen reden bedenken waarom 2 tellers absoluut niet goed is. Misschien omdat ik de goede argumenten in de 'meer tellers is beter' discussie gemist heb.
Dat denk jijBwO schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 00:37:
En Gondor je spreekt je zelf tegen
"2 of 4 tellers, wat maakt het uit" _daarom_ "Ik vind het toch raar dat men van 2 naar 4 tellers gegaan is"
ivm dat men dit een teken van transparante crew vindt.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Zo zijn er dus vele voordelen op te noemen en geen nadelen, behalve dat er altijd wel mensen zijn die ergens iets op aan te merken hebben.
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Huh, heb ik iets gemistNightBird schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 01:00:
Pff .. wat een non-discussie hier. De mails worden gewoon door 4 mensen ontvangen, die het alle vier tellen. Dan kan er tenminste een iemand zijn die geen tijd heeft in de stem-week, zonder dat het hele proces vertraging oploopt. Daarnaast kan iemand een (plotseling) strenger spamfilter hebben, of een crash waardoor misschien een stem gemist wordt. Verder is het wel prettig om te weten dat de uitslag zoals die gegeven wordt ook door meerdere mensen gecontroleerd is, zeker bij een close finish zoals we een van de vorige keren hadden. En beter een goeie uitslag een dagje later, dan een verkeerde binnen een paar minuten. Er is geen enkele haast bij, de hele procedure met sollicitaties en stemmen duurt toch al 3 weken, dus een dag meer of minder maakt ook niets uit.
Zo zijn er dus vele voordelen op te noemen en geen nadelen, behalve dat er altijd wel mensen zijn die ergens iets op aan te merken hebben.
* Gondor gaat straks search gebruiken. Kijken welke argumenten 4 van 2 hebben gemaakt
Het is gewoon een opmerking, verder niets.
Ik vind het niet nodig, maar ik zou het juist transparant vinden als er ook een none-crew dpc'er mee telt, als het al niet zo is.
Al ging de voltallige crew ergens met een kar vol bier met z'n allen in een hutje op de hei de stemmen zitten tellen...
Al zou ik dan wel liever hebben dat ze aan het begin van die kratjes bier de telling even doen, in plaats van na afloop van het bier
Verwijderd
En bedanktVerwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 04:41:
Kut, vergeten te voten : //
DE UITSLAG !!!!!! (en oeh het jeukt
[ Voor 20% gewijzigd door Pim. op 15-01-2005 09:34 ]
Verwijderd

Graag wil ik vast iedereen bedanken die gestemd heeft.
Het is dan eindelijk gelukt en hopelijk stel ik jullie niet teleur.
Dr.X het was me een waargenoegen om je tegenstander te mogen zijn.
En nu feesten en wachten op de HTML rechten.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2005 10:28 ]
Gefeliciteerd, en te mogen ??? te mogen slaan, te mogen kussen, te mogen nemen ??Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 09:55:
[afbeelding]
Dr.X het was me een waargenoegen om je tegenstander te mogen.
Ik vind het nog dicht bij elkaar.
Verwijderd
ZijnPim. schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 10:25:
[...]
Gefeliciteerd, en te mogen ??? te mogen slaan, te mogen kussen, te mogen nemen ??
Verwijderd
Shit! Waarom hebben wij daar niet aan gedacht!!!CowArt schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 01:18:
Al ging de voltallige crew ergens met een kar vol bier met z'n allen in een hutje op de hei de stemmen zitten tellen...
Feli Allied!
...
Wanneer mag je je eerste statspost plegen?
Verwijderd
Van harte Allied. Hartstikke leuk voor je.
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
Verwijderd
Hopelijk kan ik jullie snel gaan vervelen met saaie verhalen boven de DPCH's
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2005 13:25 ]
Verwijderd
Deze uitslag was natuurlijk te verwachten, niemand kent mij hier op GoT
Verwijderd
Nu wel!Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 14:05:
Gefeliciteerd Allied!
Allied gefeliciteerd.
Verwijderd
Vooer iemand die niet bekend is heb je anders wel veel stemmen gehadVerwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 14:05:
Gefeliciteerd Allied!
Toch heb je best een redelijke score behaald hoor... 31 tegenover 42, da's niet misselijk voor een onbekendeVerwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 14:05:
Gefeliciteerd Allied!
Pixilated NetphreaX
DragonFly
Al heb ik niet op je gestemd, tóch gefeli, Allied! Dat je maar veel dpch's mag posten en leuke verhalen mag bedenken! *proost*
Rail Away!
Verwijderd
p.s. zal zo nu en dan even koffie voor je zetten hoor tijdens het posten
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2005 19:20 ]
Allied: bij deze html-rechten zit een automatische spellchecker inbegrepen. Vergeet 'm niet te activeren...
grr hebben ze mijn nick weer eens verkeerd gespeld.
Doen ze dat bij jou ook altijdSybr_E-N schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 22:46:
Feli Allied!
grr hebben ze mijn nick weer eens verkeerd gespeld.
Verwijderd
Ik zal er aan denkenBlistimo schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 19:13:
Damn, die veto van mij omdat het om mijn oude html-rechten gaat is zeker al verlopen toen Soulfiguur statsposter werd?
Allied: bij deze html-rechten zit een automatische spellchecker inbegrepen. Vergeet 'm niet te activeren...
Verwijderd
Noemen we je vanaf nu ijsblokje
Gefeliciteerd Allied, 4 keer is alliedrecht? Al twijfel ik wel aan de juistheid van mijn keuze aangezien jij zelf op je tegenstander hebt gestemd
Succes ermee.
/me gaat weer door met leren ....
Dat heeft nou sportiviteit kippieVerwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 10:46:
[...]
Gefeliciteerd Allied, 4 keer is alliedrecht? Al twijfel ik wel aan de juistheid van mijn keuze aangezien jij zelf op je tegenstander hebt gestemd![]()
...
Gefeliciteerd Alliedcomputers
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
[zoveelste]Het blijft moeilijk, mijn naam spellen[/zoveelste]
maar je weet zo wel gelijk waarom allied al die andere keren verloren heeftMarcyDarcy schreef op zondag 16 januari 2005 @ 11:30:
[...]
Dat heeft nou sportiviteit kippie
Gefeliciteerd Alliedcomputers
ook feli van ons team
En kom maar op met die slappe verhalen boven de stats
I used to be schizofrenic, but we're oke now... ;)