Ok lui, het is weer zover, jullie mogen weer een statsposter kiezen. stuur een mail naar poll@dutchpowercows.org met daarin je voorkeur en GoT naam. Alle inzendingen worden door 4 mensen ontvangen en onafhankelijk geteld. Als de instuurtermijn voorbij is posten we hier wie gestemd heeft en waar zijn stem heen gegaan is.
Het is dus niet de bedoeling dat je hier een voorkeur uitspreekt, wel mag je natuurlijk aangeven dat je een mail gestuurd hebt, maar dat is niet perse nodig
Wel willen wij net als altijd, de statsposters, vragen om iemand te kiezen op grond van zijn kwaliteiten. Lees daarom het stukje wat ze ingezonden hebben goed door en laat dit meewegen in je keuze. Het gaat namelijk om de beste statsposter en niet omdat hij bij jou in het team zit of dat je iemand graag mag. Het is namelijk de bedoeling dat hij voor langere tijd stats post op een leuke en leesbare manier en dat kan alleen als we de beste kiezen
Lees en geniet
De mensen die op dit moment gesolliciteerd hebben zijn (alfabetischelexicomoeilijke volgorde):
ZET JE NAAM EN VOORKEUR IN JE SUBJECT !!ZET JE NAAM EN VOORKEUR IN JE SUBJECT !!ZET JE NAAM EN VOORKEUR IN JE SUBJECT !!ZET JE NAAM EN VOORKEUR IN JE SUBJECT !!ZET JE NAAM EN VOORKEUR IN JE SUBJECT !!ZET JE NAAM EN VOORKEUR IN JE SUBJECT !!
Hier zijn de namen van de sollicitanten:
Alliedcomputers
Dr.X
edit:
Het is dus niet de bedoeling dat je hier een voorkeur uitspreekt, wel mag je natuurlijk aangeven dat je een mail gestuurd hebt, maar dat is niet perse nodig
Wel willen wij net als altijd, de statsposters, vragen om iemand te kiezen op grond van zijn kwaliteiten. Lees daarom het stukje wat ze ingezonden hebben goed door en laat dit meewegen in je keuze. Het gaat namelijk om de beste statsposter en niet omdat hij bij jou in het team zit of dat je iemand graag mag. Het is namelijk de bedoeling dat hij voor langere tijd stats post op een leuke en leesbare manier en dat kan alleen als we de beste kiezen
Lees en geniet
De mensen die op dit moment gesolliciteerd hebben zijn (alfabetischelexicomoeilijke volgorde):
ZET JE NAAM EN VOORKEUR IN JE SUBJECT !!ZET JE NAAM EN VOORKEUR IN JE SUBJECT !!ZET JE NAAM EN VOORKEUR IN JE SUBJECT !!ZET JE NAAM EN VOORKEUR IN JE SUBJECT !!ZET JE NAAM EN VOORKEUR IN JE SUBJECT !!ZET JE NAAM EN VOORKEUR IN JE SUBJECT !!
Hier zijn de namen van de sollicitanten:
Alliedcomputers
Dr.X
Zoals bijna gebruikelijk begint te worden solliciteer ik ook weer eens.
Nog steeds heb ik alle tijd om stats te posten voor 10:00 uur.
Iedere keer dat ik me heb opgegeven ben ik 2e geworden, doordat ik net wat stemmen te kort kwam.
Hopelijk gaat het deze keer wel lukken.
Ruime kennis van alle projecten is aanwezig (de meeste heb ik hier wel draaien)
De Nederlandse taal daar taal WORD mij een beetje mee helpen, maar dat zal ook wel goed komen.
Breng dus allen snel uw stem uit, en dat de normale 2e plaats nu maar eens niet voor mij mag zijn maar voor iemand anders.
Gr,
Alliedcomputers.
Deze poll is één week open (tot 14-1-2005) omstreeks 18:00Hallo iedereen,
Via deze weg wil ik me graag aanmelden als statsposter voor DPC.
Ik ben een flinke tijd geleden dpc binnengerold als deelnemer (toen nog
alleen) en ben aan het begin van RC5-72 team gameparty.net gejoined (ik was
daar toen crew). Toen dit team werd opgeheven ben ik samen met Team
Aggression naar I'R cow gegaan, waar ik nu dagelijks de RC5-72 stats post.
(http://forum.ircow.nl/mod...Forums&file=viewforum&f=2). Bijna
dagelijks bekijk ik alle DPCHs, helaas ben ik meestal wel te lui om er op te
replyen.
Genoeg generd. Over mezelf: Mijn echte naam is Xander, 20 jaar,
oorspronkelijk uit Oss, tegenwoordig woonachtig in Nijmegen. Daar studeer ik
alweer voor het 3de achtereenvolgende jaar Informatica aan de RU (Radboud
Universiteit). Ja die naam is vreselijk, ik heb het niet bedacht, vorig
jaar heette het nog lekker KUN.
Verder heb ik weinig te melden. Ik zou zeggen, bekijk mijn berichten op het
ircowforum eens. Die posts zijn natuurlijk vrij I'Rcow gericht, maar dit
hoeft natuurlijk niet
Groeten,
DrX
edit:
[ Voor 7% gewijzigd door Pim. op 07-01-2005 18:51 ]
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME