Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
Ja en waarom denk ja dat ie zoveel stemmen heeft gekregen... Of heb jij dat mailtje met dat aanbod van 50 euro voor je stem niet van hem gehad?
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
*wacht op zn vijftig euro* 
Al heb ik niet op je gestemd, tóch gefeli, Allied! Dat je maar veel dpch's mag posten en leuke verhalen mag bedenken! *proost*
Al heb ik niet op je gestemd, tóch gefeli, Allied! Dat je maar veel dpch's mag posten en leuke verhalen mag bedenken! *proost*
Rail Away!
Verwijderd
Feli Allied , zal aan je denken als ik me nog een keer omdraai in mun bedstede, Ghehe, Succes en maak er voor jezelf en de DPC wat moois van 
p.s. zal zo nu en dan even koffie voor je zetten hoor tijdens het posten
p.s. zal zo nu en dan even koffie voor je zetten hoor tijdens het posten
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2005 19:20 ]
Damn, die veto van mij omdat het om mijn oude html-rechten gaat is zeker al verlopen toen Soulfiguur statsposter werd? 

Allied: bij deze html-rechten zit een automatische spellchecker inbegrepen. Vergeet 'm niet te activeren...
Allied: bij deze html-rechten zit een automatische spellchecker inbegrepen. Vergeet 'm niet te activeren...
Feli Allied!
grr hebben ze mijn nick weer eens verkeerd gespeld.
Doen ze dat bij jou ook altijdSybr_E-N schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 22:46:
Feli Allied!
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Allied gefeliciteerd en succes met het vroeg opstaan
Verwijderd
Ik zal er aan denkenBlistimo schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 19:13:
Damn, die veto van mij omdat het om mijn oude html-rechten gaat is zeker al verlopen toen Soulfiguur statsposter werd?
Verwijderd
Noemen we je vanaf nu ijsblokje
Gefeliciteerd Allied, 4 keer is alliedrecht? Al twijfel ik wel aan de juistheid van mijn keuze aangezien jij zelf op je tegenstander hebt gestemd
Succes ermee.
/me gaat weer door met leren ....
Dat heeft nou sportiviteit kippieVerwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 10:46:
[...]
Gefeliciteerd Allied, 4 keer is alliedrecht? Al twijfel ik wel aan de juistheid van mijn keuze aangezien jij zelf op je tegenstander hebt gestemd![]()
...
Gefeliciteerd Alliedcomputers
Feli Allied! Het is me wegens drukte ontschoten om te stemmen, vandaar dattie ontbreekt...
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Feli Allied!
[zoveelste]Het blijft moeilijk, mijn naam spellen[/zoveelste]
[zoveelste]Het blijft moeilijk, mijn naam spellen[/zoveelste]
maar je weet zo wel gelijk waarom allied al die andere keren verloren heeftMarcyDarcy schreef op zondag 16 januari 2005 @ 11:30:
[...]
Dat heeft nou sportiviteit kippie
Gefeliciteerd Alliedcomputers
ook feli van ons team
Gefeliciteerd Allied!
En kom maar op met die slappe verhalen boven de stats
En kom maar op met die slappe verhalen boven de stats
I used to be schizofrenic, but we're oke now... ;)