Het grote TomTom Mobile topic deel 2

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 19.047 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-10 09:57
fulgore schreef op maandag 11 april 2005 @ 17:12:Maar handiger is een grotere geheugenkaartje te kopen, de 1GB zoals door iemand aangegeven is volgens mij zeer moeilijk leverbaar, de 512MB is inmiddels weer op voorraad voor €47,- bij www.fotobooms.nl
ff op ebay zoeken op mmc 6600 1gb, en je hebt vele hits, vaak voor een spotprijsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Tomtom 5 voor de go is al uit :)

al gedownload, dus voor de Mobile zal er ook al wel snel aankomen, zie info

All TomTom MOBILE owners with a valid product code are being offered an upgrade and can submit an application. If you have subscribed to TomTom news, you will receive an e-mail in early April 2005 with complete details about the upgrade offer and a link to the upgrade website. More information on the upgrade will be available at www.tomtom.com.

Register now and we will inform you how to apply for the upgrade.

The upgrade offer is scheduled to be in place for 6 months*.
* TomTom may shorten the period, change the upgrade conditions or cancel the upgrade offer at any time.

Heeft al al iemand deze link? ;)

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shark_Dadow schreef op maandag 11 april 2005 @ 18:39:
[...]

Welke versie van TomTom gebruik je? Ik heb het bestand van de 4.430 (313) gebruikt... misschien dat iedere versie een andere Data.ckh nodig heeft
Ik heb dezelfde versie 4.430 (313). misschien heb je het originele data.chk gepost ipv het aangepaste?

Het data.chk bestand van Pocket GPS world (Engels) werkt bij mij wel, maar ik heb liever een NL data.chk. :'(

vraag hoe heb het data.chk kunnen aanpassen?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2005 02:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 00:49:
[...]

Ik heb dezelfde versie 4.430 (313). misschien heb je het originele data.chk gepost ipv het aangepaste?

Het data.chk bestand van Pocket GPS world (Engels) werkt bij mij wel, maar ik heb liever een NL data.chk. :'(

vraag hoe heb het data.chk kunnen aanpassen?
Bij mij werkt z'n bestand gewoon hoor en heb zelfde versie als jij, op de nokia 6600

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Byte_Me schreef op maandag 11 april 2005 @ 20:02:
[...]

ff op ebay zoeken op mmc 6600 1gb, en je hebt vele hits, vaak voor een spotprijsje.
Ja, leuk en aardig, maar we hebben het hier over de 8020 die MiniSD heeft, geen MMC.

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Tweakers.net -> Pricewatch -> Geheugen Multimedia -> SD & MMC geheugen vind je SD-kaartjes van 1GB vanaf ongeveer 75 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madman_K
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:46
Shark_Dadow schreef op maandag 11 april 2005 @ 18:39:
[...]

Welke versie van TomTom gebruik je? Ik heb het bestand van de 4.430 (313) gebruikt... misschien dat iedere versie een andere Data.ckh nodig heeft
Als het goed is zijn er verschillen per versie .
Zie ook http://www.pocketgpsworld.com/tomtom-go-poi-alerts.php

Hoe heb je eigenlijk deze data.ckh veranderd?
Het lukt me wel om de sounds in data**.ckh te veranderen (mbv viftool, zie artikel)maar niet die van data.ckh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
fulgore schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 09:44:
[...]

Ja, leuk en aardig, maar we hebben het hier over de 8020 die MiniSD heeft, geen MMC.
lol, ik ga er voor het gemak altijd vanuit dat iedereen een 6600 heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 12:19:
Op Tweakers.net -> Pricewatch -> Geheugen Multimedia -> SD & MMC geheugen vind je SD-kaartjes van 1GB vanaf ongeveer 75 euro.
Lezen is ook een vak blijkt wel weer B)

Nog 1x dan, we hebben het hier over MINI sd, die zie ik er NIET tussenstaan van 1GB.

EDIT: ik zie nu toevallig dat er een inkoopactie gaande is waar de 1GB mini SD ook te bestellen is, wel wat duurder overigens dan dat ze bij Fotobooms worden aangeboden.
In hoeverre ze leverbaar zijn weet ik niet ik wacht wel tot ze bij Fotobooms beschikbaar zijn

http://www.inkoopacties.net/ia/sgp97z16

[ Voor 32% gewijzigd door fulgore op 12-04-2005 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:10
Madman_K schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 12:57:
[...]

Als het goed is zijn er verschillen per versie .
Zie ook http://www.pocketgpsworld.com/tomtom-go-poi-alerts.php

Hoe heb je eigenlijk deze data.ckh veranderd?
Het lukt me wel om de sounds in data**.ckh te veranderen (mbv viftool, zie artikel)maar niet die van data.ckh.
De data.ckh is anders opgebouwd dan de data**.ckh bestanden. Deze data.ckh moet op een andere manier gemaakt worden, viftool werkt daar niet mee. De uitleg staat op de website die je zelf al aangaf (Klik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 15:53:
[...]

Waar dan? Ik zie nergens meer dan 512MB..... Dat vind ik net te weinig.
(Ging over 1GB mini SD). Kennis heeft er pas eentje gekocht, zal nog even vragen waar... Via pricewatch.info kom ik dit tegen:
Omschrijving Winkel Prijs
Sandisk Cruzer Mini 1024 MB, USB 2.0 (SDMC1GB) sallandautomatisering.nl € 88.00
SanDisk 1GB Cruzer Mini SDCZ2-1024 factoryprices.nl € 91.50
SanDisk 1GB Cruzer Mini SDCZ2-1024 factoryprices.be € 91.50
SanDisk 1GB SD Kaart mini SDSDM-1024-E10M fotovideostore.nl € 93.49
Canon SDCZ2-1024-02 SanDisk Cruzer Mini 1Gb USB 2.0 Camera-accessoires centralpoint.nl € 94.21
SanDisk 1GB Cruzer Mini SDCZ2-1024 verkoop.net € 94.72
SanDisk SanDisk 1GB SD Card mini prijzenslag.com € 100.40
SanDisk SanDisk 1GB SD Card mini prijzenslag.com € 100.40
SanDisk SD 1GB Mini SDSDM-1024-E10M verkoop.net € 101.15
SanDisk cruzerMin1GB107 SanDisk Cruzer Mini 1 GB SDCZ2-1024-E10 videopartner.nl € 127.33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraagje:

als ik tom tom koop zit daar toch een geheugen kaartje bij met de software er op?? (ik heb een nokia 6630 en die ondersteunt het type kaartje wat er bij zit niet) krijg je er dan ook een cd bij met de software?? en hoe krijg je nieuwe kaarten?? en hoeveel mb is het programma??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 20:31:
even een vraagje:

als ik tom tom koop zit daar toch een geheugen kaartje bij met de software er op?? (ik heb een nokia 6630 en die ondersteunt het type kaartje wat er bij zit niet) krijg je er dan ook een cd bij met de software?? en hoe krijg je nieuwe kaarten?? en hoeveel mb is het programma??
Ik zou zeggen kijk een keer op http://www.tomtom.nl en lees een keer dit forum door. Daarmee zijn al je vragen beantwoord! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 19:49:
[...]

(Ging over 1GB mini SD). Kennis heeft er pas eentje gekocht, zal nog even vragen waar... Via pricewatch.info kom ik dit tegen:
Wat moeten wij dan met usb-sticks ? 8)7

En diegene die zogenaamd wel kan leveren weet de levertijd niet. Iig meer dan 5 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 18:28:
...........als ik jou was zou ik NIET de t-mobile sda kopen omdat deze telefoon beschikt over een headsetfunctie en geen handsfree functie voor Bt.en daardoor kun je bv niet automatisch je contactpersonen synchroniseren.ook kun je niet tegelijk een telefoon en gps functie krijgen altans dat werkt niet echt super..als het goed is staat er nl op de parrot site een compatebility lijst waar het in staat. eigenlijk wil ik ermee zeggen als je gebeld wordt...verdwaal je.
Heb ook de SDA icm de Parrot CK3300. Navigeren en bellen tegelijk werkt prima. Wel moet eerst de CK3300 helemaal opgestart zijn en daarna moet ik bluetooth en/of TomTom aanzetten.

Jammer genoeg hoor ik de TomTom stem alleen uit mijn SDA en niet via mijn speakers. Volgens de Parrot site moet dit wel kunnen, maar hangt het van de software af of dit ondersteund wordt. Hopelijk wordt dit in volgende versies van TomTom wel ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaaz Vaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 13:51
Kan iemand bevestigen of de ADAPT Bluetooth GPS Nemerix compatibel is met nokia? (6260)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fulgore schreef op woensdag 13 april 2005 @ 10:44:
[...]

Wat moeten wij dan met usb-sticks ? 8)7

En diegene die zogenaamd wel kan leveren weet de levertijd niet. Iig meer dan 5 dagen.
Je zou me ook kunnen bedanken dat ik moeite voor je doe om een overzichtje van wat MINI SD cards te laten zien. Dat er dan met de kopie/plak actie wat andere resultaten meekomen so what. Een kennis heeft z'n 1GB MINI SD al lang in zijn bezit maar ik ga hem nu dus echt niet meer voor jou vragen waar ie hem besteld had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:05:
[...]

Je zou me ook kunnen bedanken dat ik moeite voor je doe om een overzichtje van wat MINI SD cards te laten zien. Dat er dan met de kopie/plak actie wat andere resultaten meekomen so what. Een kennis heeft z'n 1GB MINI SD al lang in zijn bezit maar ik ga hem nu dus echt niet meer voor jou vragen waar ie hem besteld had...
:D BEDANKT _/-\o_
Hoef je ook niet te vragen voor mij, zoals al eerder vermeld is er een inkoopactie gaande waar ze besteld kunnen worden en bij fotobooms verwachten ze 'm ook elk moment (al weken 8)7 ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madman_K
Shark_Dadow schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 17:23:
[...]

De data.ckh is anders opgebouwd dan de data**.ckh bestanden. Deze data.ckh moet op een andere manier gemaakt worden, viftool werkt daar niet mee. De uitleg staat op de website die je zelf al aangaf (Klik)
OK bedankt, er wel een stuk meer bij kijken, ik ga het wel een keer bekijken als ik tijd heb.
Tot die tijd gebruik ik jouw versie, thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 23:29

agaam

dit is mijn huisdier

Klaaz Vaak schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:58:
Kan iemand bevestigen of de ADAPT Bluetooth GPS Nemerix compatibel is met nokia? (6260)?
ja die werkt echt perfect op de nokia 6260. zonder een andere naam in te geven voor je gps. hij vind hem in 1 keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fulgore schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:17:
[...]

:D BEDANKT _/-\o_
Hoef je ook niet te vragen voor mij, zoals al eerder vermeld is er een inkoopactie gaande waar ze besteld kunnen worden en bij fotobooms verwachten ze 'm ook elk moment (al weken 8)7 ).
Jah ook bedankt ;)

Heb toch nog maar even gevraagd maar hij had z'n 1GB Mini SD toch nog niet binnen, levertijd was weer vertraagd bij goedkoopste.nu... sorry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

De Upgrade naar versie 5 staat online als je de productcode hebt.

http://www.tomtom.com/shop/upgrade.php?action=mobile

[ Voor 0% gewijzigd door trion75 op 14-04-2005 18:09 . Reden: staat niet online, ze sturen je hem op op een geheugenkaart ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:42
trion75 schreef op donderdag 14 april 2005 @ 18:03:
De Upgrade naar versie 5 staat online als je de productcode hebt.

http://www.tomtom.com/shop/upgrade.php?action=mobile
Wat kost dat?
Het kost €79 (exclusief verzendkosten) voor een complete upgrade van de software en de kaart van uw gebied

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de upgrade staat niet online, maar voor €79 en een geldige productcode kun je hem op een geheugenkaart naar keus bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09 12:50
Ik heb het ugrade offer ook gezien. Aardig prijzig vind ik het voor een upgrade :( Laat voorlopig maar ff zitten.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
Weet iemand wat die streepjes aan de rechterkant van het scherm betekenen als je aan het rijden bent? Ze lijken op ontvangst van je provider en worden soms blauw... bij mij zijn ze meestal wit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:10
miel schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 12:10:
Weet iemand wat die streepjes aan de rechterkant van het scherm betekenen als je aan het rijden bent? Ze lijken op ontvangst van je provider en worden soms blauw... bij mij zijn ze meestal wit...
Die streepjes geven de sterkte van het gps signaal aan (aantal satellieten).
Hoe meer satellieten hij ontvangt, hoe meer witte streepjes je ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
ok, ik zie eigenlijk alleen maar witte streepjes, dus dat is een goed teken....

als ik naar 5, voorkeuren, 6 volgende, 6 volgende, 1 stel gps in ga dan zie je daar ook witte en blauwe balken. Daar is blauw juist weer goed of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry, verkeerde knop 8)7

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2005 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht : laat ik eens gek doen en mijn tomtom mobile gaan upgraden naar 5 voor al dat geld :

Maar dat : IS NIET MOGELIJK..

Ik heb een I-mate Sp3i, en die staat niet in het lijstje als je probeert de upgrade te bestellen.
Dus heb ik gemaild met meneer of mevrouw TomTom..

En nu blijkt : TomTom Mobile is alleen als een stand-alone versie verkrijgbaar voor de I-Mate sp3i/Qtek8020. De upgrade wordt niet ondersteunt.

Is dat niet raar?

In ieder geval : hoe kom ik dan aan 5, als ik niet nog een keer zoveel euries wil uitgeven??

Petra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mischien door in te vullen dat je een SPV C500 hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat het data.chk bestand van Shark_Dadow wil niet werken op mijn c500,
heb ik het excel-bestand gebouwd obv van de instructies van TomTomTim, hij heeft de source code gebruikt van Lutz Bendlin. Voor het gemaak heb ik een install-bestand van gemaakt met mijn eigen POI-geluiden. (niet meer vervelende POI toeters, je kunt je eigen geluidje gebruiken).

hier te downloaden

http://members.lycos.nl/zat11/TomTom_POI_Convertor.rar

Veel plezier :*)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2005 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersatan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-05-2024
Al iemand TomTom Mobile 5 geprobeerd?

TomTom Mobile 5 is uit !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 18:30:
mischien door in te vullen dat je een SPV C500 hebt?
Maar ik vind 80 euro teveel om uit te proberen of het uberhaupt wel werkt op mijn foon.

Snap er niets van, wat zou er veranderd moeten zijn om zo'n upgrade niet te laten werken op een SP3i, en wel op elk ander mobiel? Kan toch eigenlijk helemaal niet. Van de site wordt ik ook al niets wijzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psbb
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-07-2021
Lijkt me nog niet:

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Wij werken 24 uur per dag, 7 dagen per week om uw bestelling zo spoedig mogelijk te verzenden. Uw bestelling wordt binnen 5 weken geleverd

Psbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Laatst online: 21-09-2024
Je kunt tomtom mobile 2005 nog niet bestellen. Maar ik denk dat ik 'm nu ga aanschaffen met die hele mooie nieuwe GPS muis. Iemand enig idee wanneer ie besteld kan worden? (Kwestie van dagen, weken of maanden?)

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je gans europa hebt, hoeveel rs mmc kaartjes steken ze er dan wel niet bij als het dual volt kaartjes moeten zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honda6600
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 20:54
heb nu tomtom mobile draaien op mijn nokia 6600, werkt helemaal prima.
Ik ben van plan een car kit in de auto te gaan zetten en dacht aan de Parrot CK330 met gps antenne.
Nu is mijn vraag : werkt dat samen met mijn nokia 6600 en tomtom mobile.
Dus navigeren met tomtom, bellen met de bluetooth carkit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Hoe zit het met de kosten voor navigatie via GPS? Moet je per minuut betalen per mb etc? Wat zijn de kosten ongeveer?
Ik wil een Tmobile MDA compact halen. Deze heeft Windows besturingssysteem erop.
Zal toch wel werken met TomTom neem ik aan

[ Voor 46% gewijzigd door ken op 16-04-2005 14:39 ]

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersatan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-05-2024
ken schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 14:30:
Hoe zit het met de kosten voor navigatie via GPS? Moet je per minuut betalen per mb etc? Wat zijn de kosten ongeveer?
Ik wil een Tmobile MDA compact halen. Deze heeft Windows besturingssysteem erop.
GPS is iets anders dan GPRS !!
GPS gaat via de sattelliet en kost helemaal niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

hehe :)

Dacht al dat het zo iets was ;)
Dus navigatie via TomTom kost me niks? Als dat zo is ga ik er gelijk 1 halen

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
ken schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 15:09:
hehe :)

Dacht al dat het zo iets was ;)
Dus navigatie via TomTom kost me niks? Als dat zo is ga ik er gelijk 1 halen
buiten de aanschaf van je telefoon en van tom tom en de gps muis kost het helemaal niks.....

dus 300 voor de telefoon en 279 voor tom tom en je bent klaar...;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madman_K
Gratis, tenzij je gebruik wil maken van tomtom-traffic (49Euro/jaar + GPRS kosten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

honda6600 schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 14:10:
heb nu tomtom mobile draaien op mijn nokia 6600, werkt helemaal prima.
Ik ben van plan een car kit in de auto te gaan zetten en dacht aan de Parrot CK330 met gps antenne.
Nu is mijn vraag : werkt dat samen met mijn nokia 6600 en tomtom mobile.
Dus navigeren met tomtom, bellen met de bluetooth carkit.
Ik heb ergens in dit forum gelezen dat je maximaal 1 BT apparaat tegelijk kunt pairen met de Nokia 6600. Dat betekent dus OF bellen OF navigeren. Helaas niet tegelijk. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ken schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 14:30:
De MDA heeft als besturingssysteem Windows Mobile 2003 SE PocketPC Phone Edition. Hierop draait TomTom Navigator en niet TomTom Mobile. Deze laatste draait alleen op Windows Mobile 2003 SE Smartphone Edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen, ik heb een probleem al een paar weken....

help mij asjeblieft!

ik heb een nokia 6260 met mmc 512 mb.. hierop de drie mappen via card reader geinstalleerd. nl:

-2577
-Benelux Navigator map
-TomTom

Zodra ik mijn telefoon opstart krijg ik niets te zien... ook niets in het menu.. via bestandsbeheer zie ik de mappen maar krijg bij elk aangeklikt bestand gelijk de melding onbekende bestandsindeling.

Hoe start ik TOMTOM nu op?????? help me, ik kom er echt niet meer uit, ben al een paar weken geleden begonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 21:49:

help mij asjeblieft!

ik heb een nokia 6260 met mmc 512 mb.. hierop de drie mappen via card reader geinstalleerd. nl:

-2577
-Benelux Navigator map
-TomTom

Zodra ik mijn telefoon opstart krijg ik niets te zien... ook niets in het menu.. via bestandsbeheer zie ik de mappen maar krijg bij elk aangeklikt bestand gelijk de melding onbekende bestandsindeling.

Hoe start ik TOMTOM nu op?????? help me, ik kom er echt niet meer uit, ben al een paar weken geleden begonnen
Voor een Symbian-toestel heb je ook nog de map System van TomTom Mobile nodig. Deze ontbreekt bij jou.

De map 2577 heb je niet nodig voor een Symbian-toestel (alleen voor Windows Mobile).

Heb je wel een volledige versie van TomTom Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de map system heb ik ook maar niet te zien op telefoon, heb ik van gelezen op dit forum..

maar ik zie door de bomen (pagina;s) het bos (antwoorden) niet meer

what to do?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

system map is een verborgen map. dus mischien makkelijker om het via een card reader te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die staat ook op mijn telefoon.. heb het (kopieren van/naar) via een card reader gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen,
Ik probeer TomTom Mobile V. 4.43 op mijn Nokia 6670 ( met als GPS muis : RoyalTek ) te zetten maar telkens als ik via het menu van mijn Nokia op het icoontje van TomTom druk , krijg ik het volgende beeld :

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/bk324656/Nokia6670.jpg

Wanneer ik nu op ADD AS POI druk , kom ik gewoon terug uit in het menu van mijn nokia ?????

TomTom staat als volgt op mijn RS-MMC kaart :

E: / 2577 / AutoRun.exe

E: / Benelux Navigator Map / benelux.mid
Benlux Navigator Map.cfg
benelux.pna
cline.dat
cname.dat
cnode.dat
faces.dat
mapinfo.dat
poi.dat
setup.dat
tmccodes.pr3
tmcpaths.bfl
traffic.dat

E: / System / Apps / TTMOBILE / CurrentMap.dat
Game.cfg
REMOVEREADONLY.EXE
tremor.dll
ttmobile.aif
ttmobile.app
ttmobile.app_orginale
ttmobile.mbm
ttmobile.rsc

E: / TomTom / danm.vif
dan.vif
data00.chk
data01.chk
data02.chk
data05.22k
data05.chk
data04.22k
data04.chk
data08.chk
data09.chk
data10.chk
data11.chk
data12.chk
data.chk
deuf.vif
deum.vif
engf.vif
engm.vif
espm.vif
esp.vif
fraf.vif
fram.vif
itam.vif
ita.vif
nldf.vif
nldm.vif
norm.vif
nor.vif
porf.vif
suof.vif
svem.vif
sve.vif
TomTom Mobile.exe
TTGPSENG.EXE
USAF2.vif
USAM.vif

Heeft er iemand enig idee wat er mis zou kunnen zijn ??
Alle hulp is welkom !!!
Grtz ToothFerry })
P.S. Ik heb alle kaarten van Europa , behalve van Frankrijk, Italie en Groot-Brittannie , als iemand wil swappen , I'm your man !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 01:31:
Hallo iedereen,
Ik probeer TomTom Mobile V. 4.43 op mijn Nokia 6670 ( met als GPS muis : RoyalTek ) te zetten maar telkens als ik via het menu van mijn Nokia op het icoontje van TomTom druk , krijg ik het volgende beeld :

[afbeelding]

Wanneer ik nu op ADD AS POI druk , kom ik gewoon terug uit in het menu van mijn nokia ?????

TomTom staat als volgt op mijn RS-MMC kaart :

E: / 2577 / AutoRun.exe

E: / Benelux Navigator Map / benelux.mid
Benlux Navigator Map.cfg
benelux.pna
cline.dat
cname.dat
cnode.dat
faces.dat
mapinfo.dat
poi.dat
setup.dat
tmccodes.pr3
tmcpaths.bfl
traffic.dat

E: / System / Apps / TTMOBILE / CurrentMap.dat
Game.cfg
REMOVEREADONLY.EXE
tremor.dll
ttmobile.aif
ttmobile.app
ttmobile.app_orginale
ttmobile.mbm
ttmobile.rsc

E: / TomTom / danm.vif
dan.vif
data00.chk
data01.chk
data02.chk
data05.22k
data05.chk
data04.22k
data04.chk
data08.chk
data09.chk
data10.chk
data11.chk
data12.chk
data.chk
deuf.vif
deum.vif
engf.vif
engm.vif
espm.vif
esp.vif
fraf.vif
fram.vif
itam.vif
ita.vif
nldf.vif
nldm.vif
norm.vif
nor.vif
porf.vif
suof.vif
svem.vif
sve.vif
TomTom Mobile.exe
TTGPSENG.EXE
USAF2.vif
USAM.vif

Heeft er iemand enig idee wat er mis zou kunnen zijn ??
Alle hulp is welkom !!!
Grtz ToothFerry })
P.S. Ik heb alle kaarten van Europa , behalve van Frankrijk, Italie en Groot-Brittannie , als iemand wil swappen , I'm your man !!!
zowiezo heb je dit niet nodig bij de nokia. E: / 2577 / AutoRun.exe
en deze heb je ook niet nodig want hij staat er al. ttmobile.app_orginale
en wat is dit voor bestand? REMOVEREADONLY.EXE
en deze ook gewoon in kleine letters. TTMOBILE
ik hoop dat je er zo een beetje uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 21:49:

help mij asjeblieft!

-2577
-Benelux Navigator map
-TomTom

Heb je het TomTom Mobile 1 en 2 topic al helemaal doorgelezen?
Want ik weet zeker dat als je dat doet je er zeker uit moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier mensen die TomTom Mobile hebben draaien op hun NOKIA 6670 ??
Dit wil maar niet lukken bij mij, om wild van te worden :( :( |:( |:(
Zou iemand met een 6670 mij daarom willen toevoegen op msn , hopelijk geraak ik er dan met wat online hulp uit ?? _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Alvast heel vriendelijk bedankt voor de moeite !!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2005 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 12:35:
Zijn er hier mensen die TomTom Mobile hebben draaien op hun NOKIA 6670 ??
Dit wil maar niet lukken bij mij, om wild van te worden :( :( |:( |:(
Zou iemand met een 6670 mij daarom willen toevoegen op msn , hopelijk geraak ik er dan met wat online hulp uit ?? _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Alvast heel vriendelijk bedankt voor de moeite !!
Grtz The ToothFerry (wimpie024@hotmail.com)
Heb je wel een legale tomtom? Ik zie dat je nog maar 2 posts hebt en dus waarschijnlijk een account hebt aangemaakt voor dit probleem. In principe moeten alle antwoorden in dit topic staan, want daardoor heb ik tomtom op mijn 6670 ook aan de praat gekregen.

---
Grtz ToothFerry
---
Groeten is niet nodig....

---
P.S. Ik heb alle kaarten van Europa , behalve van Frankrijk, Italie en Groot-Brittannie , als iemand wil
swappen , I'm your man !!!
---
En dit lijkt me ook niet de bedoeling....

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2005 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Laatst online: 21-09-2024
Ik hoop dat er met de nieuwe TOMTOM mobile minder problemen zijn met installatie.
Dat krijg je met cutting-edge technology :P

offtopic:
@ toothferry: Haal die berschermstrip van je scherm af man! Dat staat lelijk

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met mijn TomTom versie is niks mee , alleen heb ik nu een 512 MB RSMMC kaart aangeschaft , en is de originele met GPS muis naar mijn broer zijn handheld verhuisd.
Wanneer ik nu de back-up van mijn oude kaart op mijn nieuwe zet , loopt TomTom telkens vast op het beeld dat ik hiervoor al eens gepost heb. Ook heb ik een andere GPS muis nu ( RoyalTek i.p.v. originele TomTom). Ik heb het ganse topic al eens doornomen , echter niemand heeft al eens iets gepost met een gelijkaardig probleem, dus zie ik ook niet in hoe ik een oplossing zou kunnen vinden Jan Jan Jan.
Die andere kaarten heb ik verkregen door met mijn Benelux map te swappen met TomTom gebruikers uit andere landen , of dit ruilen 100% legaal is , laat ik in het midden , maar aangezien JanJanJan blijkbaar heiliger wil klinken dan de Paus , is het voor mij geen raadsel meer wie maandag op het conclaaf tot nieuwe Paus gaat gekroond worden , en zal voor JanJanJan het downloaden van een mp3'ke van het internet al helemaal als godslaster in de oren klinken. Mocht ge het toch vergeten zijn JanJanJan : " Hij die zonder zonde is , werpe de eerste steen !!!"

BottomLine van dit ganse verhaal : " TomTom van 256 Mb naar 512Mb kaart met andere GPS muis , loopt vast bij mij . Weet iemand hier een oplossing voor , of heeft iemand ooit hetzelfde aan de hand gehad, gelieve zo vriendelijk te willen zijn om mij te helpen, alvast mijn oprechte dank hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is mijn aangepaste data.chk bestand voor POI geluiden. Werkt op mijn c500, ik weet niet of het op andere phones werkt.

http://members.lycos.nl/zat11/data.chk

Beep 1.....Snelheidscontrole.
Beep 2.....Rood-licht_controle.
Beep 3.....Trajectcontrole.
Beep 4.....Mobiele_snelheidscontrole.
Beep 5.....Rood-licht_en_snelheidscontrole.
Bell 1......Rood-licht_en_snelheidscontrole_Maximaal_50.
Bell 2......Rood-licht_en_snelheidscontrole_Maximaal_70.
Bell 3......Rood-licht_en_snelheidscontrole_Maximaal_80.
Boing .....Rood-licht_en_snelheidscontrole_Maximaal_90.
Bugle .....Snelheidscontrole_Maximaal_50.
Cow .......Snelheidscontrole_Maximaal_70.
Cuckoo ...Snelheidscontrole_Maximaal_80.
Polite 1...Snelheidscontrole_Maximaal_90.
Polite 2...Snelheidscontrole_Maximaal_100.
Polite 3...Snelheidscontrole_Maximaal_120.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 15:53:
Met mijn TomTom versie is niks mee , alleen heb ik nu een 512 MB RSMMC kaart aangeschaft , en is de originele met GPS muis naar mijn broer zijn handheld verhuisd.
Wanneer ik nu de back-up van mijn oude kaart op mijn nieuwe zet , loopt TomTom telkens vast op het beeld dat ik hiervoor al eens gepost heb. Ook heb ik een andere GPS muis nu ( RoyalTek i.p.v. originele TomTom). Ik heb het ganse topic al eens doornomen , echter niemand heeft al eens iets gepost met een gelijkaardig probleem, dus zie ik ook niet in hoe ik een oplossing zou kunnen vinden Jan Jan Jan.
Die andere kaarten heb ik verkregen door met mijn Benelux map te swappen met TomTom gebruikers uit andere landen , of dit ruilen 100% legaal is , laat ik in het midden , maar aangezien JanJanJan blijkbaar heiliger wil klinken dan de Paus , is het voor mij geen raadsel meer wie maandag op het conclaaf tot nieuwe Paus gaat gekroond worden , en zal voor JanJanJan het downloaden van een mp3'ke van het internet al helemaal als godslaster in de oren klinken. Mocht ge het toch vergeten zijn JanJanJan : " Hij die zonder zonde is , werpe de eerste steen !!!"

BottomLine van dit ganse verhaal : " TomTom van 256 Mb naar 512Mb kaart met andere GPS muis , loopt vast bij mij . Weet iemand hier een oplossing voor , of heeft iemand ooit hetzelfde aan de hand gehad, gelieve zo vriendelijk te willen zijn om mij te helpen, alvast mijn oprechte dank hiervoor.
verwijder het "Benlux Navigator Map.cfg" bestand of rename het en start opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 15:53:

---
Het maakt mij niet uit hoe je aan alle kaarten etc komt, maar in de regels staat dat het aanbieden etc hier niet is toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als mensen een origineel zouden hebben zouden ze ook een tomtim gps-unit hebben neem ik aan, en was het aantal vragen misschien wel de helft minder ....

In andere topics wordt over usenet geschreven, daar staat ook louter content van 'duistere' afkomst.

Wat is het probleem eigenlijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
iemand al ervaring met tomtom mobile 5? het lijkt mij een beetje geldklopperij, 79 euro voor een nieuwe kaart en software update, op een nieuwe MMC. die MMC heb je sowieso al niet nodig, aangezien je de oude nog hebt. ik zou liever de nieuwe software als gratis update willen hebben, maar ja, voor niets gaat de zon op.

al wel een review gevonden voor de geinteresseerden:

http://www.pocketgps.co.uk/tomtom-mobile-5.php

[ Voor 15% gewijzigd door Byte_Me op 18-04-2005 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-10 22:55

404error

Page Not Found

Byte_Me schreef op maandag 18 april 2005 @ 11:10:
iemand al ervaring met tomtom mobile 5? het lijkt mij een beetje geldklopperij, 79 euro voor een nieuwe kaart en software update, op een nieuwe MMC. die MMC heb je sowieso al niet nodig, aangezien je de oude nog hebt. ik zou liever de nieuwe software als gratis update willen hebben, maar ja, voor niets gaat de zon op.
Ach ja, binnen afzienbare tijd zal er ook wel goedkoper (=gratis) aan te komen zijn, en dan ook wat minder legaal. Maar als ik dat topic hier lees over de problemen om hem aan de praat te krijgen interesseert het de meeste mensen (inclusief mijzelf) niet zo veel. €79 voor een update vragen is gewoon aanmoedigen om illegale software te gebruiken naar mijn mening.

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
404error schreef op maandag 18 april 2005 @ 11:32:
[...]

Ach ja, binnen afzienbare tijd zal er ook wel goedkoper (=gratis) aan te komen zijn, en dan ook wat minder legaal. Maar als ik dat topic hier lees over de problemen om hem aan de praat te krijgen interesseert het de meeste mensen (inclusief mijzelf) niet zo veel. €79 voor een update vragen is gewoon aanmoedigen om illegale software te gebruiken naar mijn mening.
tomtom mobile 5 aan de praat krijgen? of gewoon de oude tomtom mobile?

en het is inderdaad gewoon aanmoedigen om het dan maar illegaal te doen. je wordt gewoon gedwongen om een nieuwe map te kopen, en een nieuwe MMC, terwijl je alleen maar de software update wilt op een cd, of per email. is koppelverkoop niet verboden in nederland???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Ik heb een probleem met de backlight van mijn nokia 6260. Onder tomtom mobile schiet deze (net als in andere toepassingen) na 15 seconden uit. Overal lees ik dat tomtom, deze aanhoud, maar zelfs met de lader erop, gaat de verlichting steevast na 15 seconden uit. Iemand een idee?

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt toch in je telefoon-instelling deze langer aanzetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-10 22:55

404error

Page Not Found

Byte_Me schreef op maandag 18 april 2005 @ 11:43:
[...]

tomtom mobile 5 aan de praat krijgen? of gewoon de oude tomtom mobile?

en het is inderdaad gewoon aanmoedigen om het dan maar illegaal te doen. je wordt gewoon gedwongen om een nieuwe map te kopen, en een nieuwe MMC, terwijl je alleen maar de software update wilt op een cd, of per email. is koppelverkoop niet verboden in nederland???
Ik bedoel versie 4. Mij lijkt dat er maar weinig mensen zijn met een andere als de tomtom ontvanger die de software origineel hebben. Ik bedoel maar, waarom een losse kopen als je toch een pakket met een ontvanger erin koopt?

En met de originele ontvanger kun je eigenijk geen problemen met het pairen etc hebben!

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 14:17:
Je kunt toch in je telefoon-instelling deze langer aanzetten ?
Nee, dat kan dus niet. Na alles opnieuw geprobeerd te hebben, werkt het dus niet zoals het moet, terwijl route66 de verlichting wel aanhoud (zij het als de telefoon is opengeklapt, in navigatiemode, valt deze ook uit).
Edit: tomtom werkt wel, mits de telefoon ook is opengeklapt en een bt verbinding heeft, maar met het scherm 180 graden gedraaid, werkt ook deze weer niet.

[ Voor 17% gewijzigd door marco899 op 18-04-2005 23:57 ]

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artz
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 06-10 15:32
Byte_Me schreef op maandag 18 april 2005 @ 11:10:
iemand al ervaring met tomtom mobile 5? het lijkt mij een beetje geldklopperij, 79 euro voor een nieuwe kaart en software update, op een nieuwe MMC. http://www.pocketgps.co.uk/tomtom-mobile-5.php
Die nieuwe MMC is misschien shitty. Maar aangezien er nu ook wandel en fiets routes op te doen zijn zullen de kaarten wel gedetailleerder zijn. En ja, dat kost dan weer wat.
De eerste TomTom Mobile lijkt een slap aftreksel van TomTom Go om snel in te springen in de Smartphone markt. Nu hebben ze duidelijk beter geport en uitgebreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honda6600
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 20:54
wat is de maximale grootte van een mmc kaart voor de nokia 6600, volgens de gebruiksaanwijzing kan er maximaal eentje van 128 mb in.
ik zou er graag een grotre in willen zetten, 512mb of groter (indien betaalbaar).
Wie kan me hierbij helpen, alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou inmiddels de gehele threat zowat 3x gelezen maar wil maar niet lukken.

Ik heb een orange svp c500 en een FAC BT-30 GPS icm TomTom mobile 443.
(werkend gehad in het verleden)

De GPS koppeld zonder problemen met m'n c500 echter tomtom mobile geeft geen kik.
com 6 en 7 aan of uit geen oplossing.
Rename naar TomTom Wireless GPS werkt niet.
De software compleet verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Niet werken.
Patch uiteraard geinstalleerd. Helaas niet werken.
GPS geeft groen ledje (teken van leven / GPS signaal) Blauwe led blijft constant branden.(teken van koppeling) echter geen signaal. Ook niet na 5 minuten wachten.
Reset van C500 naar fabrieks instellingen. Installatie van software en patch. hierna de autorun voor de snelkoppeling. vervolgens com 6 en 7 aan. paring met gps alles werkt. Start vervolgens tomtom mobile geen kik. Diverse reboots tijdens het installeren maar alles loopt uit tot niets.
Status in Tomtom mobile (bij gps settings) is geen gps apparaat gevonden.
De accu van mijn gps verwijderd maar ook dat biedt geen oplossing. RA RA RA.

Ben nu z'n dag of 3 bezig wordt er moedeloos van.

WHELLLLPPP !!

Als ik de GPS met mijn Asus 620bt pda koppel en hier tomtom 3.07 opstart werkt deze als een zonnetje.
Conclusie GPS werkt.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens de informatie op www.tomtom.nl wordt het met versie 5 mogelijk om op postcode te zoeken. Echter, afgelopen zondag heb ik versie 5 op de TomTomGo van mijn vader geïnstalleerd en na het invoeren van de postcode moest ik nog steeds een straatnaam en huisnummer invullen. Gaat dit in versie 5 van TomTom Mobile straks ook zo. Postcode + huisnummer is uniek, dus waarom alsnog een straatnaam invullen?

Heeft iemand hier al ervaring mee?

Guido

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

honda6600 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 11:44:
wat is de maximale grootte van een mmc kaart voor de nokia 6600, volgens de gebruiksaanwijzing kan er maximaal eentje van 128 mb in.
ik zou er graag een grotre in willen zetten, 512mb of groter (indien betaalbaar).
Ik heb er sinds vorig jaar al een 256mb mmc-tje in zitten en het werkt perfect, dus die grens van 128mb klopt al niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 13:07:
Nou inmiddels de gehele threat zowat 3x gelezen maar wil maar niet lukken.

Ik heb een orange svp c500 en een FAC BT-30 GPS icm TomTom mobile 443.
(werkend gehad in het verleden)
RA RA RA.

Ben nu z'n dag of 3 bezig wordt er moedeloos van.

WHELLLLPPP !!

Als ik de GPS met mijn Asus 620bt pda koppel en hier tomtom 3.07 opstart werkt deze als een zonnetje.
Conclusie GPS werkt.

Alvast bedankt.
Ik ken dit probleem, heb vorige week nog uren zitten kloten met een van een collega geleende Rikaline 6030 icm mijn SDA.
Het is volgens mij een bug in TT, gezien het feit dat het programma Pocket Street op mijn SDA wel elke x na pairing direct communiceerde met de GPS.
Heb je al geprobeerd om bluetooth uittezetten op je C500 en vervolgens de GPS aan te zetten en daarna TT op te starten ? Volgens mij deed ie het toen nl. wel opeens.
PS TT heb ik ooit maar 1x geinstalleerd met de patch. Het zit hem puur in de communicatie van TT en de GPS. Dus het telkens opnieuw installeren van TT met Traffic patch heeft geen nut ! Maar daar was je inmiddels zelf ook wel achter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas geen reply gehad.
Toch de moet niet opgegeven en wederom vanaf 0 geprobeerd. EN JAWEL HET WERKT !!!

Hierbij voor de mensen nog een manual.

Stap 1
C500 => Factory defaults van de c500 (om maar schoon van start te gaan)

· Menu 9-9- Bureau Accesoires.
· Ruimte maker.
· Pin 1234 bevestig met JA.

Stap 2
Uitpakken Benelux tomtom zip naar HD
· Unzip alle bestanden naar de pc.
· Haal van de gehele tomtom folder de Read only attributes eraf.
· Kopier nu de folders Tomtom, 2577 en Benelux naar je storage kaart.
· Dubbel klik de traffic patch en installeer deze ook op je storage kaart.

Stap 3
Configuratie van blauwtooth.
· Zet bleutooth aan (optie aan) niet indentificeerbaar.
· Zet vervolgens onder menu 9-9-configuraties in sub menu BT serialPortSetup poort 6 & 7 aan.
· Zet Bluetooth wederom op aan (niet indentificeerbaar) en zoek nu het apparaat.
· Pincode blank. En laat de naam zoals ie is.

Stap 4
· Ga naar de file explorer en folder 2577 en run de autorun.exe (snelkoppeling wordt nu gemaakt)
· Start nu TomTom mobile en het werk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las ergens dat die nieuwe TTM5 muis gevoeliger was dan de huidige TTM GPS muis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS Fulgore..

Thanks.. idd dat ik dat het probleem hem zit/ nou ja zat (pff) in de communicatie.
Echter weet ik niet zeker maar misschien dat de read only attributes op de bestanden ook wel iets te maken heeft gehad met m'n problemen. Zoals je in bovenstaande melding van me ziet heb ik alles op een rijtje gezet wat ik gedaan heb. (kweet echter zeker dat ik dit in het verleden ook al eens gedaan heb) Het is um volgens mij ook van cruciaal belang waarop je de gps koppeld. Dus optie aan en niet identificeerbaar enz enz.. Bah Bah.. waarom maken ze zoiets niet gewoon simpel 8)7 maar goed al met al een Happy end. Jij nog bedankt voor je reply !! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marco899 geef ff je email dan stuur ik je het bestandje voor je foon backlight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psbb
  • Laatst online: 17-07-2021
Vraag ik het ook nog maar een keer:

WIE HEEFT TTM ECHT WERKEND OP DE MOTOROLA 220. DUS OOK EEN CONNECTIE MET DE MUIS.

Het lukt mij niet TTM te laten pairen met met MOTOROLA 220. De verbinding valt direct weer weg.
Als iemand het wel heeft werken laat dan svp horen hoe je dat gedaan hebt.

TTM5 moet wel werken op de 220. Ben benieuwd of dit echt zo is.

Psbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-07 08:32
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 13:45:
Volgens de informatie op www.tomtom.nl wordt het met versie 5 mogelijk om op postcode te zoeken. Echter, afgelopen zondag heb ik versie 5 op de TomTomGo van mijn vader geïnstalleerd en na het invoeren van de postcode moest ik nog steeds een straatnaam en huisnummer invullen. Gaat dit in versie 5 van TomTom Mobile straks ook zo. Postcode + huisnummer is uniek, dus waarom alsnog een straatnaam invullen?

Heeft iemand hier al ervaring mee?

Guido
TomTom Mobile 4 kan je ook via postcode zoeken, ook hier moet je nog straatnaam en huisnummer ingeven.

Hij zoekt dan aan de hand van postcode de stad op, je moet het ook invullen waar je normaal de stadnaam invult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 17:20:
marco899 geef ff je email dan stuur ik je het bestandje voor je foon backlight
Staat in mijn profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

kenniani schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 18:49:
[...]

TomTom Mobile 4 kan je ook via postcode zoeken, ook hier moet je nog straatnaam en huisnummer ingeven.

Hij zoekt dan aan de hand van postcode de stad op, je moet het ook invullen waar je normaal de stadnaam invult.
Komt omdat je bij Tomtom 5 ook de nieuwe kaart nodig hebt, dan kan je met alleen postcode en huisnummer navigeren. Met de oudere kaarten moet je ook straatnaam ingeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smackers
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Weet iemand of je de maps van TomTom Navigator ook met TomTom Mobile kan gebruiken?

Athlon Xp 1700+, Soyo Dragon Plus, 512 MB ddr, Radeon 8500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

Smackers schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 20:34:
Weet iemand of je de maps van TomTom Navigator ook met TomTom Mobile kan gebruiken?
Yep, is geen probleem, maar de meeste daarvan zijn ouder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

honda6600 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 11:44:
Ik heb nu 1Gb MMC in m'n 6600 Nokia en het werkt perfect.... _/-\o_
Dus limiet? Dus niet.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het internet, google en dit forum afgezocht, maar ik kan niks vinden over mijn probleem...
Kan iemand mij vertellen hoe ik TTM op laat starten in het Nederlands?
Steeds als TTM opstart doet ie dat in het Engels, daarna zet ik alles in het Nederlands, maar opslaan ho maar....Steeds weer in het engels opstarten....

Heeft iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al TT draaien op de nieuwe M500 van Orange? Of is de S100 een betere optie?

Groet,
Vince

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 21:46:
Ik heb het internet, google en dit forum afgezocht, maar ik kan niks vinden over mijn probleem...
Kan iemand mij vertellen hoe ik TTM op laat starten in het Nederlands?
Steeds als TTM opstart doet ie dat in het Engels, daarna zet ik alles in het Nederlands, maar opslaan ho maar....Steeds weer in het engels opstarten....

Heeft iemand een tip?
Klinkt alsof een bestand niet gewijzigd wil worden. Controleer eens of geen enkel bestand op read only staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-07 08:32
fulgore schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 22:46:
[...]

Klinkt alsof een bestand niet gewijzigd wil worden. Controleer eens of geen enkel bestand op read only staat.
Gaat metname om [directorynaam].cfg bestand, in je map-directory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fulgore schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 22:46:
[...]

fulgore, your the man!!! _/-\o_

Dit lost idd het probleem op, ONWIJS BEDANKT!!!! :) :) :)

Dwarrelski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]psbb schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 18:29:

WIE HEEFT TTM ECHT WERKEND OP DE MOTOROLA 220. DUS OOK EEN CONNECTIE MET DE MUIS.

Het lukt mij niet TTM te laten pairen met met MOTOROLA 220. De verbinding valt direct weer weg.

quote]

Hier sluit ik me volledig bij aan, ik heb precies hetzelfde probleem. Dus ik zou het ook graag willen weten hoe iemand dit voor elkaar heeft gekergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
marco899 schreef op maandag 18 april 2005 @ 11:43:
Ik heb een probleem met de backlight van mijn nokia 6260. Onder tomtom mobile schiet deze (net als in andere toepassingen) na 15 seconden uit. Overal lees ik dat tomtom, deze aanhoud, maar zelfs met de lader erop, gaat de verlichting steevast na 15 seconden uit. Iemand een idee?
lijkt mij dat dat is op te lossen door een programmaatje als torch op de achtergrond te draaien. ik heb zelf een 6600 en daarop werkt het iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Byte_Me schreef op woensdag 20 april 2005 @ 14:11:
[...]

lijkt mij dat dat is op te lossen door een programmaatje als torch op de achtergrond te draaien. ik heb zelf een 6600 en daarop werkt het iig.
Ik begrijp niet waarom je "torch" op je 6600 zou draaien t.b.v. TTM. Ik draai ook TTM op de 6600, maar daar blijft de backlight gewoon branden. Echter wanneer je TTM opstart en hij heeft nog geen GPS signaal, dan gaat het licht na 15 sec gewoon uit ja. Op het moment dat er dan wel verbinding is moet je gewoon ff een tikje geven met de joystick, dan gaat het licht weer aan en blijft het branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 14:29:
[...]

Ik begrijp niet waarom je "torch" op je 6600 zou draaien t.b.v. TTM. Ik draai ook TTM op de 6600, maar daar blijft de backlight gewoon branden. Echter wanneer je TTM opstart en hij heeft nog geen GPS signaal, dan gaat het licht na 15 sec gewoon uit ja. Op het moment dat er dan wel verbinding is moet je gewoon ff een tikje geven met de joystick, dan gaat het licht weer aan en blijft het branden.
misschien omdat ik geen carkit heb :? weet niet of het licht dan wel blijft branden, maar zonder carkit iig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

Byte_Me schreef op woensdag 20 april 2005 @ 16:56:
[...]

misschien omdat ik geen carkit heb :? weet niet of het licht dan wel blijft branden, maar zonder carkit iig niet.
Zonder carkit blijft hij op mijn nokia 6600 perfect branden hoor. Maar wel zoals Patrique1970 al aangaf, alleen als je verbinding met je gps receiver hebt en deze ook een fix heeft.

Heb je geen fix, dan gaat hij gewoon uit, maar zodra de fix er is springt hij weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Byte_Me schreef op woensdag 20 april 2005 @ 14:11:
[...]

Het probleem is, dat tomtom, de verlichting, met opengeklapt toestel wel aanhoud. Maar in het geval van de 6260, met omgedraaid scherm, dus niet. Helaas blijkt dit dus niet te kunnen met de 6260.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij doe je wat verkeert want bij mij blijf backlight wel branden als je het scherm 180 graden draait (als je backlight opent moet je hem NIET afsluiten maar gewoon terug naar het menu zonder aftesluiten dus) en werkt prima met mijn 6260 en zonder carkit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkt het, hebben jullie deze al gezien?
Succes!

[quote]Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 10:30:
psbb schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 18:29:

quote]

Hier sluit ik me volledig bij aan, ik heb precies hetzelfde probleem. Dus ik zou het ook graag willen weten hoe iemand dit voor elkaar heeft gekergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem, heren

Ik heb TomTom Mobile geinstaleerd op mijn spv c500. Ik heb de traffic patch gedraaid, maar ik ontvang geen enkel gps signaal. Ik heb een Adapt bluetooth GPS Receiver. Ik heb de naam van de ontvanger ook nog eens veranderd. Wie kan me helpen, want ik wil de weg niet meer kwijtraken!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 00:56:
Ik heb een probleem, heren

Ik heb TomTom Mobile geinstaleerd op mijn spv c500. Ik heb de traffic patch gedraaid, maar ik ontvang geen enkel gps signaal. Ik heb een Adapt bluetooth GPS Receiver. Ik heb de naam van de ontvanger ook nog eens veranderd. Wie kan me helpen, want ik wil de weg niet meer kwijtraken!!!!
Dit probleem heb ik ook, dan met een Qtek 8020.
heb ook al alles geprobeerd, en hoop dat iemand ons kan helpen.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.