Wel met dank aan Giant.Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 14:17:
zeer opvallend dat MS in een beta stadium al beter presteert dan alle overig bij elkaar "hitman"
http://www.giantcompany.com/p_antiSpyware.htm
Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.
Wel met dank aan Giant.Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 14:17:
zeer opvallend dat MS in een beta stadium al beter presteert dan alle overig bij elkaar "hitman"
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
We are shaping the future
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
Verwijderd
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Verwijderd
Ik heb dit zelfde probleem ook gehad, alleen het opstarten van de 'Verkenner' duurdeHeb MS Antispyware meerdere keren na updates weer uitgeprobeerd. Wanneer ik na instalatie mijn PC herstart duurt het openen van o.a mijn documenten/submappen en de verkenner erg lang (bijna 1 minuut)
Zijn er meer mensen met dit probleem en heeft iemand er een verklaring of oplossing voor.
Gebruik nu weer Hitman Pro naar volle tevredenheid.
Dit probleem ken ik, ik krijg regelmatig de melding dat coolwebsearch zich wil installeren. Vervolgens doe ik een volledige systeem scan met MS Antispyware en Ad-aware. Toch krijg ik regelmatig bij het opstarten de zelfde meldingOmebas schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 12:34:
Op zich vind ik het een best aardig programma...Alleen vind ik het erg jammer dat het programma mij niet kan vertellen welk proces ervoor zorgt dat er spyware geinstalleerd wordt...Zo wordt ik regelmatig als ik mijn pc opstart gewaarschuwd dat een of andere searchbar zich wil installen en of ie het moet tegen en verwijderen. Wel mooi dat ie voorkomt dat het geinstalleerd word alleen jammer dat het probleem zo niet bij de wortels aangepakt kan worden.
Sometimes human's are...
[ Voor 14% gewijzigd door Klaus_1250 op 01-07-2005 13:45 ]
Verwijderd
Wat je daar tegen kan doen is alle processen die er mee te maken hebben killen via taakbeheer (of hoe heet dat in de NL-versies van Windows). Als een spyware product automagisch die dingen terug zet moet het wel draaien natuurlijk. Als je die processen stopt, daarna anti-adware tools gebruikt en zelf wellicht nog het e.e.a. verwijderd schiet je al een heel stuk op.Klaus_1250 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 13:44:
Heb er zelfs gezien, dat zodra je de spyware weghaalde, er meteen weer nieuwe werden gedownload!
Dat is nu juist de grap. Als MS antispyware je dan even zou vertellen welk process precies verantwoordelijk is voor die call, dan zou dit de opruiming een heel stuk simpeler maken.Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 03:32:
[...]
Wat je daar tegen kan doen is alle processen die er mee te maken hebben killen via taakbeheer (of hoe heet dat in de NL-versies van Windows)..
We are shaping the future
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Belachelijk toch. Ik heb meer last van die microsoft popup dan de spyware zelfmduijvendijk schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 13:03:
[...]
Dit probleem ken ik, ik krijg regelmatig de melding dat coolwebsearch zich wil installeren. Vervolgens doe ik een volledige systeem scan met MS Antispyware en Ad-aware. Toch krijg ik regelmatig bij het opstarten de zelfde melding
Verwijderd
Dit is gefixed in de nieuwe release. Als je wil dat je spyware buiten de deur wordt gehouden moet je ook zorgen voor een recente versie natuurlijkBadVibes schreef op maandag 25 juli 2005 @ 09:34:
Op mijn machine vindt AntiSpyware al weken een spyware definitie versie nummer 5737 (de oude versie is nr. 5725). Na de installatie van deze update blijft ie steeds zeuren dat ie de update wil installeren. De nieuwe versie wordt blijkbaar niet geinstalleerd.
Verwijderd
ik weet de oorzaak hier nu van , het is Ultra mon , zodra ik die afsluit gebeurt dit niet meer , weet iemand een alternatief op ultramon want ik wil MS AS wel gebruikenSc0tTy schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 03:05:
ik draai al een tijdje MS AntiSpyware , zonder problemen echt mega goed programma maar sinds een week doet het tray icon heel raar soms hek er wel 10 staan , gaak er even overheen met me muis en zijn ze weer weg op 1 na want kheb de tray icon geactiveerd , ook als ik die uitschakel heb ik et nog steeds
hier een voorbeeld http://programmer.devil-strike.net/Temp/snap.jpg
weet iemand dit te verhelpen want kwil het programma niet de-instaleren , daar istie te goed voor maar dis is erg irritant
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
To do or not to do...
idem... Ik vind het prachtig dat mensen ook andere software hebben, maar dit is toch het grote microsoft antuspyware beta topic.....max schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 02:06:
Samen met Symantec Corporate Antivirus 10 draait het hier als een zonnetje.
Symantec houd lekker alle virusjes en scripts buiten de deur en Antispyware bekommert zich om de vage shit en andere zooi.
Ik vind dit stukje software echt een van de betere die MS de laatste jaren gemaakt heeft.
[ Voor 89% gewijzigd door bonzz.netninja op 23-09-2005 09:51 ]
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Verwijderd
Hij werkt voor symantecbonzz.netninja schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 09:50:
uhm. en dat maakt wat precies uit?
[...]
idem... Ik vind het prachtig dat mensen ook andere software hebben, maar dit is toch het grote microsoft antuspyware beta topic.....
Wie? Ik?
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Core i7 920| 3x 1Gb Corsair xms| msi x58 platinum| xfx gtx 260| 2x 1000 gb Samsung Spinpoint|
Verwijderd
[ Voor 43% gewijzigd door sewer op 12-02-2006 11:51 ]
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Ik heb hem hier geinstalleerd. Hij geeft nu aan dat er al 19 dagen geen updates zijn geweest. Het is gewoon MS AntiSpyware in Vista jasje zo te zien.SithWarrior schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 12:05:
Heeft iemand al de nieuwe WindowsDefender (Beta 2) uitgeprobeerd? ik moet nog even updaten van beta 1 naar 2, ik moet zeggen 1 was al prima ik hoop dat 2 nog beter is
[ Voor 49% gewijzigd door Ascathon op 14-02-2006 14:21 ]
Die melding krijg ik inderdaad ook en inderdaad ook een NL versie. Als het dat zou zijn wel jammer dat ze niet even een normale message geven dat je de verkeerde taal hebt,Ascathon schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 14:10:
Welke taalversie van Windows heb je dan? Ik krijg een foutmelding over een een groep "users" die er niet is. Kan dat liggen aan het feit dat ik de nederlandse versie draai, waar het "gebruikers" is.
Kan via remote desktop niet met Virtual PC gaan spelen, daar heb ik een EN en NL versie van XP geinstalled.
Welke windows versie en taal draai je ??Fire69 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 14:35:
Hem het hier snel even erop gegooid. Installatie gaat normaal, maar tijdens het scannen crashed hij.
We zullen het maar op houden dat het nog steeds een beta is zeker?
-=Alcohol is mijn vijand, maar in de bijbel staat dat je je vijand lief moet hebben=-
Verwijderd
Hier dezelfde error op een net schoon geïnstalleerde XP SP2 NL. Ik ga zo nog een keertje herstarten om te kijken of dat helptthe-spawn schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:52:
Ik heb hem vandaag proberen te installeren op 2 windows XP pro systemen, een NL versie de andere UK.
Beide kwamen bij 75% van de install met een Error 1609.
**Ga er morgen eens achteraan wat dat kan zijn.**
En jawel, ook hier dezelfde meldingVerwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:57:
[...]
Hier dezelfde error op een net schoon geïnstalleerde XP SP2 NL. Ik ga zo nog een keertje herstarten om te kijken of dat helpt
[ Voor 12% gewijzigd door Ronwiel op 14-02-2006 18:05 ]
Geen idee, ik kan het niet lezen aangezien de link naar het grote plaatje niet werkt...Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 13:32:
tijdens het scannen met MS AntiSpyware vandaag kreeg ik dit
[afbeelding]
klik voor groot
MS AntiSpyware vond zelf niets
iemand enig idee wat iik hiervan moet denken?
[ Voor 36% gewijzigd door SithWarrior op 14-02-2006 20:23 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Ascathon op 15-02-2006 08:27 ]
Verwijderd
't is ook al lang opgelostWildfire schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 18:52:
[...]
Geen idee, ik kan het niet lezen aangezien de link naar het grote plaatje niet werkt...
1
| Windows Defender encountered an error: 0x8050800c. An unexpected problom occured. Install any available updates, and try to start the program again. |
1
2
3
4
5
6
7
| Windows Defender scan has encountered an error and terminated. Scan ID: {6F0E88CC-3D8C-413D-815E-C3345C5195BD} Scan Type: AntiSpyware Scan Parameters: Quick Scan User: WESTLEASE\brecht.laitem Error Code: 0x8050800c Error description: An unexpected problem occurred. Install any available updates, and then try to start the program again. (To check for updates, click Start, click All Programs, and then click Windows Update.) |
[ Voor 4% gewijzigd door Brecht Laitem op 15-02-2006 10:31 . Reden: OS ]
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
Naast dat je het sowieso al lange tijd moet valideren om downloads te kunnen uitvoeren op de MS-site was het me ook al bij de IE7b2preview opgevallen. Om nu te zeggen dat ik er mee zit, mwah, niet echt.Blackminister schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 15:52:
Ik lees nu net op een andere site dat nu bij Windows Defender een controle zit op de echtheid van de Windows-versie.....Niets wijst erop dat dit ook niet in de toekomst bij alle andere produkten van Windows zit..... Al mensen dit ondervonden?
Signature
[ Voor 37% gewijzigd door Zaggy op 16-02-2006 10:44 ]
Waarom denk je dat het nog in beta stadium valt? Het is juist de bedoeling dat je deze input naar microsoft stuurt, zodat straks wanneer het product klaar is dit soort fouten niet meer voor komen.Zaggy schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 09:28:
Wat een bagger programma
Ik weet nog niet eens hoe het programma eruit ziet/werkt..
Ik krijg het maar niet geinstalleerd![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En zover kwam ik pas na het aanmaken van de groep users (start->uitvoeren->'net user /add users')
Anders kreeg ik de foutmelding waar vorige posts in deze thread over ging.
Met services.msc kan ik verder wel andere systeemservices starten/stoppen, maar de Windows Defender Service:
[afbeelding]
ARG!
Deze versie heeft geen controle:To fix the update error "0x80070005: Access is denied"
http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;884573
gpedit.msc
Run the main application "MSASCui.exe" as domain user
[ Voor 5% gewijzigd door Zaggy op 16-02-2006 12:15 ]
Verwijderd
Hier ook problemen met updaten:Zaggy schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 11:38:
Zo, ff dat account probleem opgelost, en nu gaat het installeren probleemloos.
(afgezien van dat users gedoe)
Maarreh, het updaten gaat niet goed:
[afbeelding]
waarschijnlijk gebruik je een SUS of een WSUS server voor de updates. Een SUS server kan geen definities voor defender, en bij een WSUS moet je ze eerst toevoegen als te downloaden product.Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 09:05:
[...]
Hier ook problemen met updaten:
error 0x8024002b![]()
Iemand enig idee?
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
Verwijderd
Microsoft en bètasoftware...Windows Defender encountered an error: 0x80004003. Invalid pointer
[ Voor 11% gewijzigd door Occy74 op 23-02-2006 01:21 ]
nee. je plaatje toont definties versie 1.0.0.000Occy74 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 01:20:
ps: updaten wil wel maar hij zegt dat er geen updates zijn, klopt toch wel?
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
Mja, kweet de fout ook al..stappel_ schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 08:31:
[...]
nee. je plaatje toont definties versie 1.0.0.000
Wij zitten al op 1.13.1276.16
Verwijderd
Het werd dan ook als beta 2 gelabeld, en Defender is na alle huidige updates nog steeds in betafase.Occy74 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 15:20:
[...]
Maar toch vind ik het vreemd dat je met een kale Windows Defender (zonder definitie updates dus) helemaal niks vindt op een systeem dat bomvol troep staat.
Verwijderd
vergeleken met de vorige beta geeft deze versie wel aanzienlijk meer (serieuze) foutmeldingen. Bij de vorige versies heb ik eigenlijk nog nooit een vastloper meegemaakt.... Nog geen aanrader wat mij betreftKlaus_1250 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 13:45:
Ik heb Windows Defender nu op een paar PC's uitgeprobeerd, en ik moet zeggen, echt een verbetering tov AntiSpyware vind ik het niet... De UI is wel wat overzichtelijker geworden, maar in vergelijking met andere anti-spyware apps vind ie echt barweinig op een zwaar geinfecteerd systeem en het lijkt erop dat ie ADS helemaal niet meepakt. Verder mis ik toch heel erg de System Explore Utilities van AntiSpyware. De Software Explorer vind ik een stuk minder functioneel. Voor Power-Users voelt het zeker niet als een vooruitgang. (en waarom zit de update-knop zo verstopt).
Verder, ik krijg vrij veel foutmeldingen, maar ja, daarvoor is het beta.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
MS AntiSpyware had moeite met meerdere accounts waarbij sommige beperkte gebruikersrechten hadden. Bij Defender is dit wel iets verbeterd, alhoewel ik wel redelijk wat problemen hierover lees. Punt wat ik heb, is dat het Defender icoontje niet in de taskbar komt en dat ie ook niet vraagt/meld als er bepaalde dingen veranderen. Op andere PC's doet ie dit soms weer welVerwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 18:25:
[...]
vergeleken met de vorige beta geeft deze versie wel aanzienlijk meer (serieuze) foutmeldingen. Bij de vorige versies heb ik eigenlijk nog nooit een vastloper meegemaakt.... Nog geen aanrader wat mij betreft
Het vervelende is dat sommige PC's helemaal geen SP2 kunnen draaien. Mijn laptop draait Win XP perfect, maar SP2 totaal nietTommyGun schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 18:41:
Erg jammer dat je er SP2 voor nodig hebt. Ik weiger om die shit te installeren.
[ Voor 20% gewijzigd door Klaus_1250 op 01-03-2006 13:53 ]
Bij mij heeftie ook MS firewall aangezet, en ik kan hem niet uit zetten. Draai al jaren zonealarm, en zit niet te wachten op MS firewall. Heb nu dus 2 firewalls draaien. Niet echt lekker.Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 20:49:
Progje ziet er leuk uit en vindt bij mij ook zaken die adaware + spybot niet vonden
Hij geeft aan dat IE instellingen anders zijn, als je je startpagina al hebt aangepast, ze vinden hun eigeninstellingen heilig ofzo![]()
Hij heeft alleen windows firewall weer aangezet, zet ik niet zomaar uit
[ Voor 2% gewijzigd door stairman op 06-03-2006 15:58 . Reden: typo ]
Very funny Scotty, now beam up my clothes
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 12:55 ]
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2006 15:00 ]
Verwijderd
Ik vrees dat men hiervoor wel de "oude" Windows Defender handmatig moeten verwijderen en zelf de nieuwe versie installeren; kan je dat bevestigen?Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 14:54:
Er is een nieuwe Defender build uit: build 1347
De installatie verloopt iets anders met deze build (heeft geen internetconnectie meer nodig voor de validatie), en hier en daar is de UI veranderd (nieuw pictogram in Configuratiescherm, omschrijving toegevoegd boven hoofdscherm, en sommige opties zijn hernoemd).
En het is nu eindelijk mogelijk om het Windows Defender pictogram altijd in het systeemvak weer te geven, zelfs als alles in orde is. Dit moet je wel eerst instellen onder Tools, Options, Real-time protection options (Always).
Verwijderd
De nieuwe build moet je zelf downloaden en installeren maar je moet je huidige build niet verwijderen (enkel Windows Defender afsluiten tijdens installatie). Daarna even een update voor de definities uitvoeren en klaarVerwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 15:50:
[...]
Ik vrees dat men hiervoor wel de "oude" Windows Defender handmatig moeten verwijderen en zelf de nieuwe versie installeren; kan je dat bevestigen?
Windows Defender lijkt hier namelijk geen updates te vinden.
Verwijderd
Wellicht dat deze qua detectie ook verbeterd is, wareout infecties kwamen zonder problemen door Defender heen.Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 14:54:
Er is een nieuwe Defender build uit: build 1347
De installatie verloopt iets anders met deze build (heeft geen internetconnectie meer nodig voor de validatie), en hier en daar is de UI veranderd (nieuw pictogram in Configuratiescherm, omschrijving toegevoegd boven hoofdscherm, en sommige opties zijn hernoemd).
En het is nu eindelijk mogelijk om het Windows Defender pictogram altijd in het systeemvak weer te geven, zelfs als alles in orde is. Dit moet je wel eerst instellen onder Tools, Options, Real-time protection options (Always).
Verwijderd
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Beetje meer initiatief mag ook wel, eerste hit google:sh4d0wman schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 15:17:
We hebben recent Windows Defender proberen te updaten met een nieuwe versie (daar vroeg hij zelf om via pop-up). Vervolgens krijgen we echter de volgende foutmelding:
Windows Defender was unable to complete the update; 0x80240022 the wrong diskette is in the drive, insert %2 (Volume Serial Number %3) in drive %1.
Iemand enig idee wat we nog kunnen doen? Uninstall werkt niet, blijft hangen op "gathering required information".
OS: Win2K Server EN + recente Win Updates en Serice packs.
[ Voor 9% gewijzigd door Ascathon op 16-07-2006 16:41 ]
Verwijderd
Hier kun je alle builds van Windows Defender downloaden: http://www.filehippo.com/download_microsoft_antispyware/?953DDX schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 12:24:
heeft iemand toevallig nog de WindowsDefender.msi van beta2 ?
(hij kan de oude versie niet weghalen hier nu nml)
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq