The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw
Verwijderd
Als je bij de install exeem internet explorer toolbar uitzet. Dan word dat Cydoor volgens mij niet geinstalleerd.Coach4All schreef op maandag 24 januari 2005 @ 11:53:
Uhhh, kan niets van Cydoor vinden na de installatie van .20, Exeem werkt perfect, en ik zie nergens ads (alleen witte vlakjes)...
Heb overigens ook een probleem met de poorten. Welke moet je nou open zetten? Ik gebruik Sygate Firewall maar de firewall blokkeert gewoon exeem.
Als ik de firewall eruit gooi dan doet 'ie ut prima (duh).
Dus iemand tips over instellingen van de firewall?
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
weinig seeders en daardoor snlheden beroerd snelste wat ik haal is 5 a 6 KiB en dat terwijl ik normaal met torrent files wel iets van 200 a 300 haal.
is trouwens wel lite dus ik ga nog ff gewoon proberen misschien dat dat scheelt.
Abit IC 7-G Pentium 4 3,2 Gig, TwinMos 1024 (2x512) DualDDR Ram, XFX Geforce 6800 ultra, met windows XP sp2.
Daardoor haal je geen goede snelheden, omdat je soms vaak (net zoals bij traditionele p2p netwerken) maar van 1 persoon tegelijk download.
Ik denk dat als er wat meer (minimaal 10x zoveel, er zijn nu pas ~25k users...) gebruikers zijn dit ook wel wat beter zal gaan. Populaire files gaan iig wel redelijk rap
"Man fears the darkness, and so he scrapes away at the edges of it with fire." - Rei Ayanami
Verwijderd
ik heb @home breedband.
Verwijderd
Ik heb de Sygate firewall bij options, en dan het tabblad Security de optie "Block Universal Plug and Play traffic" niet aangevinkt. Toen dit wel was aangevinkt, deed Exeem het niet. Nu welparty42 schreef op maandag 24 januari 2005 @ 17:51:
Dat maakt niets uit. Cydoor wordt sowieso geinstalleerd, of je nou wel of niet de internet explorer toolbar installeert.
Heb overigens ook een probleem met de poorten. Welke moet je nou open zetten? Ik gebruik Sygate Firewall maar de firewall blokkeert gewoon exeem.
Als ik de firewall eruit gooi dan doet 'ie ut prima (duh).
Dus iemand tips over instellingen van de firewall?
het werkt supersnel, geen zware load en je zit op het Fasttrack netwerk (kazaa), Gnutella, en OpenFT.
Stabiele snelheden van meer dan 100kb
Heb ook Exeem lite gebruikt, maar hij vind bij mij niks... zie ook nergens staan of ik dan misschien niet verbonden ben ofzo...
mocht exeem wat worden, komt er vast wel een plugin voor KCeasy

nee dis niks, terug naar dc++
Verwijderd
Bedankt voor de "tip", ik ga hem meteen even uitproberen.Jazco2nd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 20:24:
ik gebruik sinds kort alleen nog maar KCeasy (opensource),
het werkt supersnel, geen zware load en je zit op het Fasttrack netwerk (kazaa), Gnutella, en OpenFT.
Stabiele snelheden van meer dan 100kb
Heb ook Exeem lite gebruikt, maar hij vind bij mij niks... zie ook nergens staan of ik dan misschien niet verbonden ben ofzo...
mocht exeem wat worden, komt er vast wel een plugin voor KCeasyalleen nog een emule/edonkey plugin zou leuk zijn
dit even op enkele zwaar negatief gestemde reacties...
Verwijderd
Super programma, werkelijk waar.
Snelheden liggen afhankelijk van de beschikbaarheid van de desbetreffende file op een mooie snelheid. (ik had snelheden van 400 Kb/sec)
Echt een aanrader voor iedereen, alleen wel lullig dat ik dit nou weer in het topic moet vertellen dat juist bedoelt is voor promotie m.b.t. Exeem.
upload komt wel in gedrang met server, maar dat is altijd zo
Download nu met 80 kb/s (3 files) en heb een 20 kb/s upload
Verwijderd
Ik had ook wat over gehoord over eXeem, van een leraar van meG33rt schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 21:13:
Jongens, het is versie 0.20, wat verwachten jullie nu zelf? Dat beta software direct 100% foutloos werkt? Dit soort software bestaat bij gratie van gebruikers, dus in plaats van te gaan mokken kan je beter bugs ergens heen sturen
dit even op enkele zwaar negatief gestemde reacties...
Anyway, inderdaad, wat zeiken jullie toch op eXeem zeg!
Het is in beta 0.20, dat kan toch nooit perfect zijn?
Het draait eigenlijk best goed, af en toe blijft ie hangen, en er zijn wat weinig seeds...
Het enige wat ik eigenlijk echt mis, is de My Files tab, zodat je je bestanden kunt zien.
dit komt omdat het IQ van de gemiddelde EXeem gebruiker een stuk hoger ligtplakbandrol schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 20:58:
heb het even geprobeerd, ik typ 'britney spears' in, en ik krijg 1 hit..
nee dis niks, terug naar dc++
owja dat zal het zijndjmantri schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 22:12:
dit komt omdat het IQ van de gemiddelde EXeem gebruiker een stuk hoger ligt
ik vind 'britney spears' altijd wel een leuke graadmeter.. als je minder dan 100 hits krijgt weet je dat er weinig te halen valt
Ik vind het verder een programma met perspectief, helemaal gezien alle trackers die plat liggen en de chaos daar omheen... nu nog hopen dat 'de groten' en de vele kleintjes eXeem ook wat meer input gaan verzorgen... Daarnaast hoop ik ook dat grote sites zich niet laten weerhouden eXeem te gaan gebruiken voor het verspreiden van patches, game demo's etc. etc.
Deze plek is te koop.
Erg vaak de laatste tijd...07:10 scheduling a node request at: 07:20
07:10 node request failed, retrying in 5 minutes
Als je dit soort dooddoeners nou nog op een of andere manier zou onderbouwen zouden we daar nog nutig op kunnen reageren; maar dit soort berichten zoals je nu plaatst zijn niet erg nuttig voor een discussie; of dit topic. Laat niet onderbouwde flames in het vervolg dus maar achterwegedjmantri schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 22:12:
[...]
dit komt omdat het IQ van de gemiddelde EXeem gebruiker een stuk hoger ligt
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
http://kronixsoftware.com...717e87998c5e&showtopic=67 hier in het forum van exlite wordt het besprokenServor schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 19:36:
Zijn er mensen die vandaag al normaal hebben kunnen connecten met Exlite 0.19 ?
It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.
Verwijderd
heb trouwens een G Force 4 MX440
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 13:17 ]
vind alleen jmmr dat aantal gebruikers niet teoneemt.. het blijft maar op +- 25k
Verwijderd
Thumbs up voor exceem!
Verwijderd
Wel kan je eXeem links maken (rechtermuisklik)
Dat had ik inderdaad ook al opgemerkt, maar wat je vervolgens met die links kan? Doorspelen naar andere Exeem gebruikers?Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 20:15:
NeonRacer, eXeem is een ander netwerk dan bittorent, dus aan torrent bestanden heb je niks.
Wel kan je eXeem links maken (rechtermuisklik)
mischien exeem lite geblokt? daar hadden ze wel plannen voor naar het schijnt.Carnagy schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 10:07:
bij mij thuis werkt exeem niet meer sinds enkele dagen... weet iemand waarom? Netwerk down ofzo? ik heb exeem lite..
com·pu·ter (de ~ (m.), ~s) 1 elektronische informatieverwerkende machine die door een reeks gecodeerde instructies wordt bestuurd
Op het forum van Exeem Lite staat een fix voor dit probleem. (staat ook een stukje terug)Carnagy schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 10:07:
bij mij thuis werkt exeem niet meer sinds enkele dagen... weet iemand waarom? Netwerk down ofzo? ik heb exeem lite..
Werkte bij mij. Eerst geen verbinding, na de fix sneller dan ooit. (er komen natuurlijk meer gebruikers)
Je moet een .reg bestand uitvoeren en dan worden de instellingen van ExLite .19 veranderd. Binnenkort komt ExLite met .20, dan zal het wel wat beter gaan.
Yippie kayak, other buckets!
A) Download exeem lite http://www.exlite.net
C) Achter router of firewall? Zet/forward poorten 6881-6889 (TCP) open
Verwijderd
Kwestie van Exeem nog een keer opstarten ( desnoods nog een keer, nog een keer, nog een keer.......)Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 12:05:
Ik heb sinds een paar dagen dat ik onder Exeem (niet lite) wel connects krijg, maar vervolgens 'new files' and 'search' gewoon niets meer tonen. Help!
Zo verhelp ik dit soms nogal lastige probleem....
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Ja, ik heb eigenlijk precies hetzelfde idee/gevoel. Ik krijg gewoonweg geen hits wanneer ik op The Who zoek, terwijl ik dat met andere searchengines (van allerlei programma's) toch echt wel genoeg vind.FezzFest schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 16:24:
als ik op exeem zit, zie ik dat er +- 2 TB wordt geshared, is dat niet ontzettend weinig? Ik verbaas me erover hoe weinig ik op het netwerk vind. Typ ik bvb u2, dan geeft hij maar 10 results, terwijl in programma's zoals emule ik direct oover de 200 results krijg!
Men kan wel blijven zeggen dat je het een beetje tijd moet gunnen, maar toen Suprnova.org offline ging leek het er echt op dat alle Bittorrent users op eXeem zaten te wachten en het zo snel mogelijk wilden hebben. En nu is het er, en wordt er naar mijn gevoel nog echt weinig geshared

de meeste gebruikers zaten helemaal niet op exeem te wachten, de meesten hebben het wel ff bekeken toen het uit was, maar bittorrent is gewoon nog steeds beter dan exeem.jelleeee schreef op zondag 30 januari 2005 @ 13:10:
[...]
Ja, ik heb eigenlijk precies hetzelfde idee/gevoel. Ik krijg gewoonweg geen hits wanneer ik op The Who zoek, terwijl ik dat met andere searchengines (van allerlei programma's) toch echt wel genoeg vind.
Men kan wel blijven zeggen dat je het een beetje tijd moet gunnen, maar toen Suprnova.org offline ging leek het er echt op dat alle Bittorrent users op eXeem zaten te wachten en het zo snel mogelijk wilden hebben. En nu is het er, en wordt er naar mijn gevoel nog echt weinig gesharedOf moet ik toch nog wat langer wachten?
PSN: DutchTrickle PVoutput
1 dvd is op m'n C schijf opgeslagen. die heeft geen ruimte voor 4.3 GB zodat hij nu op pauze staat op 70%. kan ik de folder moven en dan alsnog verder downloaden???
exeem sluiten en de download stoppen.
download dir aanpassen.
film opnieuw zoeken en beginnen met downloaden
exeem sluiten
folder verwisselen met de bijna lege nieuwe filmfolder
klaar is kees
Verwijderd
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
inside ip.
outside ip
inside port
outside port
Zouden jullie mij a.u.b. willen helpen??
met zeer vriendelijke groet
Zoeken is ook een vak... lees en huiverVerwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 20:25:
ik probeer poorten voor exeem te forwarden maar wat moet ik allemaal invullen bij:
inside ip.
outside ip
inside port
outside port
Zouden jullie mij a.u.b. willen helpen??
met zeer vriendelijke groet
welke poorten gebruikt zijn... kan ik je zo 1,2,3 niet vertellen maar google doet wonderen
Deze plek is te koop.
Ik heb windows 98 en Visual Basic Runtime bestanden geinstalleerd, maar hij doet het nog niet. Hij staat wel bij CTRL-ALT-DEL, maar ik krijg geen scherm van het programma ofzo!!
Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?
Heel windows98 al geupdate?gangstermax schreef op zondag 06 februari 2005 @ 19:53:
k heb exeem gedownload, maar hij opent niet.
Ik heb windows 98 en Visual Basic Runtime bestanden geinstalleerd, maar hij doet het nog niet. Hij staat wel bij CTRL-ALT-DEL, maar ik krijg geen scherm van het programma ofzo!!
Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?
Ik weet niet beter dan dat Microsoft geen ondersteuning (updates e.d.) meer biedt voor Windows 98, dus ik vind mijn opmerking normaalgangstermax schreef op zondag 06 februari 2005 @ 20:26:
Antwoord aub normaal. Een OS is een OS en het hoort te werken op windows 98SE, het is dus geen rare vraag. Antwoord dan ook normaal.
exeem liep vast... dus ik ctrl-alt-del en opnieuw opstarten.. maar steeds als ik nu probeer te starten krijg ik dit...

ik draai win xp pro SP1
heb al opnieuw geinstalled.. al gereboot.. en kan op google niks vinden >_<
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
erg leuk als de client niet startsl1200 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 17:00:
Er is een nieuwe update uit van Exeem die de meeste problemen tot dusver oplost. v0.21
Via de client zelf te DL.
Verwijderd
Niet als je exeem niet meer start... zie ^Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 17:53:
Je kan hem ook gewoon downloaden van exeem.com, nog snller ook
Oh hij is nu ook per website beschikbaar, sorry...
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2005 17:56 ]
tx voor de hulp
Welk prog. heb je gebruikt dan?Devilion schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:31:
ach exeem lite maakt ook niks uit, exeem 0.21 werkt best, heb de spyware die gevonden werd verwijderd en alles werkt perfect
Verwijderd
Maar nu zit ie constant te zeiken:
WARNING: transfer: blablabla,bestand 4,5GB', 'write failed: No space left on device'.
En er was nog 9GB vrij... Maargoed, ik toch ff opruimen, nu is er 11,5GB vrij en nogsteeds vindt ie het niet genoeg en springt ie steeds naar pauze terug
Enig idee wat ik hieraan kan doen?
edit
Ok, volgens mij heeft het te maken met Fat32 en files groter dan 4GB

[ Voor 15% gewijzigd door Scatman_II op 10-02-2005 17:52 ]
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Scatman_II schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 17:37:
Tis een harstikke fijn programma, crasht (bijna) niet, en het downloaden gaat meestal nog best hard ook
Maar nu zit ie constant te zeiken:
WARNING: transfer: blablabla,bestand 4,5GB', 'write failed: No space left on device'.
En er was nog 9GB vrij... Maargoed, ik toch ff opruimen, nu is er 11,5GB vrij en nogsteeds vindt ie het niet genoeg en springt ie steeds naar pauze terug
Enig idee wat ik hieraan kan doen?
edit
Ok, volgens mij heeft het te maken met Fat32 en files groter dan 4GBIk dacht dat die grens veel hoger lag...

Maar goed : Je kan toch wel even die Partitie/HD naar NTFS omzetten of niet ??
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Blijkbaar is dit mn eerste file groter dan 4GBnero355 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 18:21:
[...]
Dat weet je toch wel ?? LOL
Maar goed : Je kan toch wel even die Partitie/HD naar NTFS omzetten of niet ??
Kheb nooit dvd's op mn pc staan & aan videobewerking doe ik niet
En dat 'even' omzetten valt volgens mij best tegen... Voordat partitionmagic 100GB heeft omgezet ben je wel even verder lijkt me
Maargoed, opgelost dus

[edit]
Tviel inderdaad nog wel mee, dat omzetten
Dan heb ik geen nare ervaringen met het programma meer over en werkt het hier gewoon perfect
[ Voor 19% gewijzigd door Scatman_II op 10-02-2005 18:46 ]
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Dat omzetten is met PM in een paar seconden gepiept.Scatman_II schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 18:25:
[...]
Blijkbaar is dit mn eerste file groter dan 4GB
Kheb nooit dvd's op mn pc staan & aan videobewerking doe ik niet
En dat 'even' omzetten valt volgens mij best tegen... Voordat partitionmagic 100GB heeft omgezet ben je wel even verder lijkt me![]()
Maargoed, opgelost dus
[ Voor 3% gewijzigd door Maverick op 10-02-2005 18:28 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
En ja, dit is mijn eerste ervaring met de .torrent-manier.
je zou kunnen proberen de <incomplete> download te previewen met vlc(videolan) media viewer. Hij zal niet zo snel crashen, als je redelijk wat binnen hebt van de file kan je bekijken wat je hebt binnen gehaald.o2h schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 21:59:
Ik vind het vervelend dat je in Exeem je downloads niet kunt previewen, zelfs niet bij downloads die uit meerdere bestanden bestaan waarvan een deel al compleet binnen is. Bij veel andere p2p-manieren kan dit wel
En ja, dit is mijn eerste ervaring met de .torrent-manier.
Yippie kayak, other buckets!
gladiool schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 15:51:
dit zeggen ze over 0.21, zit er dus geen spyware los bij nu?
"In this release you will not get any mandatory third party software installed with eXeem."
edit: woeiWelcome to the eXeem Public Beta,
We are still in process of testing and removing some bugs. The Public Beta is ment for testing the network and other components inside the program, which is why there might be some problems with network or your downloads/uploads. We will try to remove them as soon as we find them.
eXeem version 0.21 available to download:
If you were not able to download the update from inside the program, you can do so by going to eXeem's download page.
Changelog:
Fixed search crash
Fixed node request error
Added stop in New Files
Removed mandatory 3rd party advertising
Web based ads
Minor bug fixes

[ Voor 14% gewijzigd door FlashBang op 11-02-2005 16:23 ]
Nu nog wachten totdat er meer opstaat, want 5,87 TB is niet echt veel.
Ook zou ik graag wat meer mogelijkheden zien, zoals statestieken.
En de mogelijkheid om direct je downloads weg te gooien, nu moet dat handmatig.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
De knipperende banners zijn wel redelijk irritant, maar in de beta fase ga ik liever nog niet over op de lite versie...
Edit: xs4all basic 3200/768 Kbit (mij is verteld dat je die getallen moet delen door 8 om ongeveer kB's te krijgen)
[ Voor 16% gewijzigd door Ray-zor op 11-02-2005 18:43 ]
niet ongeveer, preciesRay-zor schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:40:
Edit: xs4all basic 3200/768 Kbit (mij is verteld dat je die getallen moet delen door 8 om ongeveer kB's te krijgen)
@hieronder, dat ligt natuurlijk aan je provider, maar over het algemeen heb je gelijk
[ Voor 15% gewijzigd door Maverick op 11-02-2005 20:20 ]
Maar dan wel de maximale snelheid he, die in de praktijk nooit wordt gehaald
Als ik wat zoek of download dan trekt Exeem zoveel resources dat me hele computer ERG traag word.
komt dit doordat ik de poorten of connections of iets dergelijks verkeerd heb ingesteld ?
That did the trickjmk schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:38:
[...]
je zou kunnen proberen de <incomplete> download te previewen met vlc(videolan) media viewer. Hij zal niet zo snel crashen, als je redelijk wat binnen hebt van de file kan je bekijken wat je hebt binnen gehaald.
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Probeer het.Erw schreef op zondag 13 februari 2005 @ 14:57:
kan ik 0.21 zo over 0.20 installeren?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
die download staat dus wel in mn lijstje (update 0.21) maar hij start nietThesilence07 schreef op zondag 13 februari 2005 @ 18:21:
Ja als het goed is wel, bij mij downloade hij gewoon de nieuwe versie..En toen de volgende keer dat ik Exeem opstarte had ik versie 0.21..Dus dat moet niet al te moeilijk zijn..
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Verwijderd
't programma start wel, en ik krijg ook de reclame te zien
Bij mijn router staan de poorten 6881-6889 open, en ik heb mijn firewall uitgeschakeld, maar niets helpt...Wie heeft er een oplossing zodat ik ook mee kan downen? (en uppen natuurlijk22:09 scheduling a node request at: 22:09
22:09 sending node request to network
22:09 node request failed, retrying in 5 minutes
Hehe, grappig. Ik had namelijk hetzelfde.. de search werkte totaal niet en hij vond maar een paar files met "New files", wilde ik het net hier gaan posten werkte ie ineensVerwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 23:19:
alleen de post hier was al voldoende... opeens lijkt ie 't licht te hebben gezien... na ja, toch bedankt!
Iemand trouwens een idee waar het aan kan liggen
Grootste probleem is op dit moment denk ik nog de bekendheid en de participatie van gebruikers.
Spyware vrij inmiddels begrijp ik.
Nou...ik geef het een kans
Angry Rabbit
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Nop hier geen problemen mee, maar wat voor comp heb je? Cpu enz?ZOMERZON schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 20:46:
Iemand problemen met cpu usage ?
Als ik wat zoek of download dan trekt Exeem zoveel resources dat me hele computer ERG traag word.
komt dit doordat ik de poorten of connections of iets dergelijks verkeerd heb ingesteld ?
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Dit verschijnsel heb ik ook sinds 0.21!DjWannaB2002 schreef op maandag 14 februari 2005 @ 12:51:
Handig programma, alleen heb ik het probleem dat ie vaak niet wil opstarten. Meestal gebeurd het als ik hem 1 x heb opgestart en daarna afsluit om later weer op te starten. Dit is gekomen na de update naar 0.21 beta. Dan moet ik eerst de comp opnieuw starten en daarna doet ie het pas. Maar verder dus wel ok programma. Handig dat je niet meer naar een site hoeft om een torrent te zoeken.
Ik heb wat problemen met exeem, misschien weet iemand het antwoord;
Ik heb drie systemen hier waarvan twee laptops, de laptops draaien resp. windows98 en windowsME. Mijn PC draait winXP.
Beide laptops zijn niet in staat de torrentfile te downloaden, ik krijg in de event log de volgende melding:
'tijdtip' tracker for 'filenaam' failed 'tracker: "mijn ip:4000/announce"Hostname not found'
Ik heb dit probleem met elke willekeurige file, exeem blijft proberen de torrentfile binnen te halen met steeds dezelfde bovenstaande error als gevolg.
Ik heb ook al met de poorten gespeeld, geen effect.
Voor de duidelijkheid, op beide laptops staat er geen firewall aan (op de winXP pc draait exeem overigens zonder problemen door mijn firewall)
Heeft iemand soortgelijke ervaringen en zo ja, evt. de oplossing ?
Promoter of no cheats and fair play
EDIT: Hij doet het al!!!
[ Voor 10% gewijzigd door Fuske op 14-02-2005 16:59 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Dit is een ervaringen topic; geen 'groot basic vragen topic'! Zoek dus even door het topic als je iets wilt weten. Verder geldt hier uiteraard het GoT-brede beleid mbt. warez; let dus op als je een screenshot post