[Ervaringen] Nieuwe P2P opvolger: Exeem *

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 3.564 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweeke
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Interface vind ik wat kinderachtig, ik heb liever zakelijk. Zal ook vast wel een skin/theme voor komen (of die is er al). Voorlopig is het nog een beetje onbruikbaar, want dat ding crasht gewoon hard als je een search 'closed'. Schiet niet echt op :)

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coach4All schreef op maandag 24 januari 2005 @ 11:53:
Uhhh, kan niets van Cydoor vinden na de installatie van .20, Exeem werkt perfect, en ik zie nergens ads (alleen witte vlakjes)... :?
Als je bij de install exeem internet explorer toolbar uitzet. Dan word dat Cydoor volgens mij niet geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
Dat maakt niets uit. Cydoor wordt sowieso geinstalleerd, of je nou wel of niet de internet explorer toolbar installeert.

Heb overigens ook een probleem met de poorten. Welke moet je nou open zetten? Ik gebruik Sygate Firewall maar de firewall blokkeert gewoon exeem.

Als ik de firewall eruit gooi dan doet 'ie ut prima (duh).

Dus iemand tips over instellingen van de firewall?

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirwits
  • Laatst online: 18-09-2021
ik heb lite hier geinstalleerd maar ben er niet echt tevreden over.
weinig seeders en daardoor snlheden beroerd snelste wat ik haal is 5 a 6 KiB en dat terwijl ik normaal met torrent files wel iets van 200 a 300 haal.
is trouwens wel lite dus ik ga nog ff gewoon proberen misschien dat dat scheelt.

Abit IC 7-G Pentium 4 3,2 Gig, TwinMos 1024 (2x512) DualDDR Ram, XFX Geforce 6800 ultra, met windows XP sp2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Fox
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:03
er zijn simpel weg maar weinig gebruikers (per file)
Daardoor haal je geen goede snelheden, omdat je soms vaak (net zoals bij traditionele p2p netwerken) maar van 1 persoon tegelijk download.
Ik denk dat als er wat meer (minimaal 10x zoveel, er zijn nu pas ~25k users...) gebruikers zijn dit ook wel wat beter zal gaan. Populaire files gaan iig wel redelijk rap :)

"Man fears the darkness, and so he scrapes away at the edges of it with fire." - Rei Ayanami

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo mensen mijn upload is hoger dan download wat kan ik het best als upload rate en download rate ingeven
ik heb @home breedband.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

party42 schreef op maandag 24 januari 2005 @ 17:51:
Dat maakt niets uit. Cydoor wordt sowieso geinstalleerd, of je nou wel of niet de internet explorer toolbar installeert.

Heb overigens ook een probleem met de poorten. Welke moet je nou open zetten? Ik gebruik Sygate Firewall maar de firewall blokkeert gewoon exeem.

Als ik de firewall eruit gooi dan doet 'ie ut prima (duh).

Dus iemand tips over instellingen van de firewall?
Ik heb de Sygate firewall bij options, en dan het tabblad Security de optie "Block Universal Plug and Play traffic" niet aangevinkt. Toen dit wel was aangevinkt, deed Exeem het niet. Nu wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monski
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
hmmm vreemd , in exeem lite lukken de node requests niet , in de gewone wel, als ik dan de gewone afsluit en daarna (snel) lite opstart, dan doet ie geen node request meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Hier geen Cydoor te zien hoor, ook na scans niet !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
ik gebruik sinds kort alleen nog maar KCeasy (opensource),
het werkt supersnel, geen zware load en je zit op het Fasttrack netwerk (kazaa), Gnutella, en OpenFT.
Stabiele snelheden van meer dan 100kb :)

Heb ook Exeem lite gebruikt, maar hij vind bij mij niks... zie ook nergens staan of ik dan misschien niet verbonden ben ofzo...

mocht exeem wat worden, komt er vast wel een plugin voor KCeasy :) alleen nog een emule/edonkey plugin zou leuk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 00:29
heb het even geprobeerd, ik typ 'britney spears' in, en ik krijg 1 hit.. :{

nee dis niks, terug naar dc++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazco2nd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 20:24:
ik gebruik sinds kort alleen nog maar KCeasy (opensource),
het werkt supersnel, geen zware load en je zit op het Fasttrack netwerk (kazaa), Gnutella, en OpenFT.
Stabiele snelheden van meer dan 100kb :)

Heb ook Exeem lite gebruikt, maar hij vind bij mij niks... zie ook nergens staan of ik dan misschien niet verbonden ben ofzo...

mocht exeem wat worden, komt er vast wel een plugin voor KCeasy :) alleen nog een emule/edonkey plugin zou leuk zijn
Bedankt voor de "tip", ik ga hem meteen even uitproberen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Jongens, het is versie 0.20, wat verwachten jullie nu zelf? Dat beta software direct 100% foutloos werkt? Dit soort software bestaat bij gratie van gebruikers, dus in plaats van te gaan mokken kan je beter bugs ergens heen sturen :)

dit even op enkele zwaar negatief gestemde reacties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Off-topic even een eerste reactie m.b.t. het open-source programma KCeasy.
Super programma, werkelijk waar.
Snelheden liggen afhankelijk van de beschikbaarheid van de desbetreffende file op een mooie snelheid. (ik had snelheden van 400 Kb/sec)
Echt een aanrader voor iedereen, alleen wel lullig dat ik dit nou weer in het topic moet vertellen dat juist bedoelt is voor promotie m.b.t. Exeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisPenders
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 19:41

JorisPenders

Designer & Coder

Hier gaat het op zich al wel,
upload komt wel in gedrang met server, maar dat is altijd zo ;)

Download nu met 80 kb/s (3 files) en heb een 20 kb/s upload

SystemSpecs -- WebArea - Your Online Home -- Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G33rt schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 21:13:
Jongens, het is versie 0.20, wat verwachten jullie nu zelf? Dat beta software direct 100% foutloos werkt? Dit soort software bestaat bij gratie van gebruikers, dus in plaats van te gaan mokken kan je beter bugs ergens heen sturen :)

dit even op enkele zwaar negatief gestemde reacties...
Ik had ook wat over gehoord over eXeem, van een leraar van me >:) (die gast zit ook in de FXP scene enzo 8) ).
Anyway, inderdaad, wat zeiken jullie toch op eXeem zeg!
Het is in beta 0.20, dat kan toch nooit perfect zijn?
Het draait eigenlijk best goed, af en toe blijft ie hangen, en er zijn wat weinig seeds...
Het enige wat ik eigenlijk echt mis, is de My Files tab, zodat je je bestanden kunt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58

Martinspire

Awesomeness

plakbandrol schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 20:58:
heb het even geprobeerd, ik typ 'britney spears' in, en ik krijg 1 hit.. :{

nee dis niks, terug naar dc++
dit komt omdat het IQ van de gemiddelde EXeem gebruiker een stuk hoger ligt

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 00:29
djmantri schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 22:12:
owja dat zal het zijn

ik vind 'britney spears' altijd wel een leuke graadmeter.. als je minder dan 100 hits krijgt weet je dat er weinig te halen valt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

tsja als je gewoon naar de new files had gezien had je ook geweten dat Britney de afgelopen tijd bar weinig interessante footage opgeleverd heeft...

Ik vind het verder een programma met perspectief, helemaal gezien alle trackers die plat liggen en de chaos daar omheen... nu nog hopen dat 'de groten' en de vele kleintjes eXeem ook wat meer input gaan verzorgen... Daarnaast hoop ik ook dat grote sites zich niet laten weerhouden eXeem te gaan gebruiken voor het verspreiden van patches, game demo's etc. etc.

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Nu is het allemaal weer van dit werk:
07:10 scheduling a node request at: 07:20
07:10 node request failed, retrying in 5 minutes
Erg vaak de laatste tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

djmantri schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 22:12:
[...]

Als je dit soort dooddoeners nou nog op een of andere manier zou onderbouwen zouden we daar nog nutig op kunnen reageren; maar dit soort berichten zoals je nu plaatst zijn niet erg nuttig voor een discussie; of dit topic. Laat niet onderbouwde flames in het vervolg dus maar achterwege :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Zijn er mensen die vandaag al normaal hebben kunnen connecten met Exlite 0.19 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 22:39

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Als ik adaware draai vind ie allemaal troep in exeem. Na cleanen werkt exeem niet meer? :?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReason
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 15:33
Servor schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 19:36:
Zijn er mensen die vandaag al normaal hebben kunnen connecten met Exlite 0.19 ?
http://kronixsoftware.com...717e87998c5e&showtopic=67 hier in het forum van exlite wordt het besproken :)

It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nadat ik exeem heb geinstalleerd en opnieuw had opgestart waren mijn videokaart drivers weg?? oftewel driver 0.0.0.0 :s hadden meer mensen hier last van??

heb trouwens een G Force 4 MX440

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-03 13:24
hmm nee geen last van.. heb ook gforce 4 mx440

vind alleen jmmr dat aantal gebruikers niet teoneemt.. het blijft maar op +- 25k :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:9~ Damn damn damn DAMN! Wat gaat DAT snel! Sinds suprnova weg is niet meer zo lekker gedowned! Nu weet ik weer waarom ik een breed bandje heb!

Thumbs up voor exceem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonRacer
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-06 12:23
Iemand enig idee of ik van de gevonden hits in Exeem gewone torrent bestanden kan maken, zodat ik ze kan laden in een ander programma zoals bv. Azureus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeonRacer, eXeem is een ander netwerk dan bittorent, dus aan torrent bestanden heb je niks.
Wel kan je eXeem links maken (rechtermuisklik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonRacer
  • Laatst online: 22-06 12:23
Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 20:15:
NeonRacer, eXeem is een ander netwerk dan bittorent, dus aan torrent bestanden heb je niks.
Wel kan je eXeem links maken (rechtermuisklik)
Dat had ik inderdaad ook al opgemerkt, maar wat je vervolgens met die links kan? Doorspelen naar andere Exeem gebruikers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:27

FlashBang

Hoi.

Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
bij mij thuis werkt exeem niet meer sinds enkele dagen... weet iemand waarom? Netwerk down ofzo? ik heb exeem lite..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mind_
  • Niet online

mind_

evil smile

Carnagy schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 10:07:
bij mij thuis werkt exeem niet meer sinds enkele dagen... weet iemand waarom? Netwerk down ofzo? ik heb exeem lite..
mischien exeem lite geblokt? daar hadden ze wel plannen voor naar het schijnt.

com·pu·ter (de ~ (m.), ~s) 1 elektronische informatieverwerkende machine die door een reeks gecodeerde instructies wordt bestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:54

jmk

Carnagy schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 10:07:
Op het forum van Exeem Lite staat een fix voor dit probleem. (staat ook een stukje terug)
Werkte bij mij. Eerst geen verbinding, na de fix sneller dan ooit. (er komen natuurlijk meer gebruikers)
Je moet een .reg bestand uitvoeren en dan worden de instellingen van ExLite .19 veranderd. Binnenkort komt ExLite met .20, dan zal het wel wat beter gaan.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
Wat doen als exeem niet wil connecten?

A) Download exeem lite http://www.exlite.net
B) Download de nodes regfix http://kronixsoftware.com/exlite/index.php?showtopic=67
C) Achter router of firewall? Zet/forward poorten 6881-6889 (TCP) open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een paar dagen dat ik onder Exeem (niet lite) wel connects krijg, maar vervolgens 'new files' and 'search' gewoon niets meer tonen. Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Laatst online: 19:20

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 12:05:
Ik heb sinds een paar dagen dat ik onder Exeem (niet lite) wel connects krijg, maar vervolgens 'new files' and 'search' gewoon niets meer tonen. Help!
Kwestie van Exeem nog een keer opstarten ( desnoods nog een keer, nog een keer, nog een keer.......)

Zo verhelp ik dit soms nogal lastige probleem.... :?

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
als ik op exeem zit, zie ik dat er +- 2 TB wordt geshared, is dat niet ontzettend weinig? Ik verbaas me erover hoe weinig ik op het netwerk vind. Typ ik bvb u2, dan geeft hij maar 10 results, terwijl in programma's zoals emule ik direct oover de 200 results krijg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
FezzFest schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 16:24:
als ik op exeem zit, zie ik dat er +- 2 TB wordt geshared, is dat niet ontzettend weinig? Ik verbaas me erover hoe weinig ik op het netwerk vind. Typ ik bvb u2, dan geeft hij maar 10 results, terwijl in programma's zoals emule ik direct oover de 200 results krijg!
Ja, ik heb eigenlijk precies hetzelfde idee/gevoel. Ik krijg gewoonweg geen hits wanneer ik op The Who zoek, terwijl ik dat met andere searchengines (van allerlei programma's) toch echt wel genoeg vind.

Men kan wel blijven zeggen dat je het een beetje tijd moet gunnen, maar toen Suprnova.org offline ging leek het er echt op dat alle Bittorrent users op eXeem zaten te wachten en het zo snel mogelijk wilden hebben. En nu is het er, en wordt er naar mijn gevoel nog echt weinig geshared :X Of moet ik toch nog wat langer wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:01
jelleeee schreef op zondag 30 januari 2005 @ 13:10:
[...]

Ja, ik heb eigenlijk precies hetzelfde idee/gevoel. Ik krijg gewoonweg geen hits wanneer ik op The Who zoek, terwijl ik dat met andere searchengines (van allerlei programma's) toch echt wel genoeg vind.

Men kan wel blijven zeggen dat je het een beetje tijd moet gunnen, maar toen Suprnova.org offline ging leek het er echt op dat alle Bittorrent users op eXeem zaten te wachten en het zo snel mogelijk wilden hebben. En nu is het er, en wordt er naar mijn gevoel nog echt weinig geshared :X Of moet ik toch nog wat langer wachten?
de meeste gebruikers zaten helemaal niet op exeem te wachten, de meesten hebben het wel ff bekeken toen het uit was, maar bittorrent is gewoon nog steeds beter dan exeem.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidai
  • Laatst online: 08-09 18:31
Het delen van bestanden is helemaal niet makkelijk, ik heb nog niet kunnen vinden hoe ik makkelijk een paar mappen kan delen, je kan alleen losse bestanden delen en dan moet je ook nog eens dingen gaan invullen. Ze moeten ff ervoor zorgen dat je hele mappen kan delen, niet alleen losse bestanden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
search werkt niet krijg een error. maarum

1 dvd is op m'n C schijf opgeslagen. die heeft geen ruimte voor 4.3 GB zodat hij nu op pauze staat op 70%. kan ik de folder moven en dan alsnog verder downloaden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
opgelost als volgt:

exeem sluiten en de download stoppen.
download dir aanpassen.
film opnieuw zoeken en beginnen met downloaden
exeem sluiten
folder verwisselen met de bijna lege nieuwe filmfolder

klaar is kees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 12:05
ga het ook maar proberen naast mijn andere 1001 p2p progs (emule, azureus, DC++, Limwire, mIRC en soulseek)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik het nou sinds 4 dagen en heb een flinke bak gloedje nieuwe films binnengetrokken..beter alternatief dan suprova als je het mij vraagt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
ik vind het nog wat sloom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Gebruikt exeem nou een gecentralizeers netwerk? Dacht toch dat het net als bittorent een degecentraliseerd netwerk zou gebruiken?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik probeer poorten voor exeem te forwarden maar wat moet ik allemaal invullen bij:

inside ip.
outside ip
inside port
outside port

Zouden jullie mij a.u.b. willen helpen??

met zeer vriendelijke groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 20:25:
ik probeer poorten voor exeem te forwarden maar wat moet ik allemaal invullen bij:

inside ip.
outside ip
inside port
outside port

Zouden jullie mij a.u.b. willen helpen??

met zeer vriendelijke groet
Zoeken is ook een vak... lees en huiver

welke poorten gebruikt zijn... kan ik je zo 1,2,3 niet vertellen maar google doet wonderen 8)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry ik had hem echt niet gevonden.

Toch bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
  • Laatst online: 22:29
k heb exeem gedownload, maar hij opent niet.

Ik heb windows 98 en Visual Basic Runtime bestanden geinstalleerd, maar hij doet het nog niet. Hij staat wel bij CTRL-ALT-DEL, maar ik krijg geen scherm van het programma ofzo!!

Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gangstermax schreef op zondag 06 februari 2005 @ 19:53:

Overstappen naar een OS uit deze eeuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
Antwoord aub normaal. Een OS is een OS en het hoort te werken op windows 98SE, het is dus geen rare vraag. Antwoord dan ook normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 08:21
gangstermax schreef op zondag 06 februari 2005 @ 19:53:
k heb exeem gedownload, maar hij opent niet.

Ik heb windows 98 en Visual Basic Runtime bestanden geinstalleerd, maar hij doet het nog niet. Hij staat wel bij CTRL-ALT-DEL, maar ik krijg geen scherm van het programma ofzo!!

Heel windows98 al geupdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
Xiqum schreef op maandag 07 februari 2005 @ 10:34:
[...]

Heel windows98 al geupdate?
Ja, ik heb alles geupdated, via microsoft enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gangstermax schreef op zondag 06 februari 2005 @ 20:26:
Antwoord aub normaal. Een OS is een OS en het hoort te werken op windows 98SE, het is dus geen rare vraag. Antwoord dan ook normaal.
Ik weet niet beter dan dat Microsoft geen ondersteuning (updates e.d.) meer biedt voor Windows 98, dus ik vind mijn opmerking normaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-08 14:37
kheb een errortje hier :s
exeem liep vast... dus ik ctrl-alt-del en opnieuw opstarten.. maar steeds als ik nu probeer te starten krijg ik dit...

Afbeeldingslocatie: http://xs15.xs.to/pics/05062/exeemerror.jpg

ik draai win xp pro SP1
heb al opnieuw geinstalled.. al gereboot.. en kan op google niks vinden >_<

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Er is een nieuwe update uit van Exeem die de meeste problemen tot dusver oplost. v0.21

Via de client zelf te DL. ;)

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
sl1200 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 17:00:
Er is een nieuwe update uit van Exeem die de meeste problemen tot dusver oplost. v0.21

Via de client zelf te DL. ;)
erg leuk als de client niet start :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet ik je de update mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan hem ook gewoon downloaden van exeem.com, nog snller ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 17:53:
Je kan hem ook gewoon downloaden van exeem.com, nog snller ook ;)
Niet als je exeem niet meer start... zie ^

Oh hij is nu ook per website beschikbaar, sorry...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2005 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
hehe, het was idd die patch :p
tx voor de hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:11
Exeem lite page is down?

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

ach exeem lite maakt ook niks uit, exeem 0.21 werkt best, heb de spyware die gevonden werd verwijderd en alles werkt perfect

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:11
Devilion schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:31:
ach exeem lite maakt ook niks uit, exeem 0.21 werkt best, heb de spyware die gevonden werd verwijderd en alles werkt perfect
Welk prog. heb je gebruikt dan?

Verwijderd

ik had de pc uitgezet, en toen ik hem een dag later weer aanzetten en verder wou gaan downen, was opeens mijn transfer lijst leeg. Ik dus ff naar de map zelf gaan, maar alle bestanden zijn er nog gewoon. Toen wou ik dus een bug reporten, maar ik kon nergens vinden waar dat moest. Lekker dan....

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

DJChristiaan schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:38:
[...]

Welk prog. heb je gebruikt dan?
Hitman Pro :)

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:12

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Tis een harstikke fijn programma, crasht (bijna) niet, en het downloaden gaat meestal nog best hard ook :)

Maar nu zit ie constant te zeiken:
WARNING: transfer: blablabla,bestand 4,5GB', 'write failed: No space left on device'.

En er was nog 9GB vrij... Maargoed, ik toch ff opruimen, nu is er 11,5GB vrij en nogsteeds vindt ie het niet genoeg en springt ie steeds naar pauze terug :(

Enig idee wat ik hieraan kan doen?

edit
Ok, volgens mij heeft het te maken met Fat32 en files groter dan 4GB :Z Ik dacht dat die grens veel hoger lag...

[ Voor 15% gewijzigd door Scatman_II op 10-02-2005 17:52 ]

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Scatman_II schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 17:37:
Tis een harstikke fijn programma, crasht (bijna) niet, en het downloaden gaat meestal nog best hard ook :)

Maar nu zit ie constant te zeiken:
WARNING: transfer: blablabla,bestand 4,5GB', 'write failed: No space left on device'.

En er was nog 9GB vrij... Maargoed, ik toch ff opruimen, nu is er 11,5GB vrij en nogsteeds vindt ie het niet genoeg en springt ie steeds naar pauze terug :(

Enig idee wat ik hieraan kan doen?

edit
Ok, volgens mij heeft het te maken met Fat32 en files groter dan 4GB :Z Ik dacht dat die grens veel hoger lag...
:+ Dat weet je toch wel ?? LOL :X

Maar goed : Je kan toch wel even die Partitie/HD naar NTFS omzetten of niet ??

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Scatman_II
  • Laatst online: 22:12

Scatman_II

R9500 Pro >:)

nero355 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 18:21:
[...]

:+ Dat weet je toch wel ?? LOL :X

Maar goed : Je kan toch wel even die Partitie/HD naar NTFS omzetten of niet ??
Blijkbaar is dit mn eerste file groter dan 4GB :+
Kheb nooit dvd's op mn pc staan & aan videobewerking doe ik niet :)

En dat 'even' omzetten valt volgens mij best tegen... Voordat partitionmagic 100GB heeft omgezet ben je wel even verder lijkt me :(
Maargoed, opgelost dus :Z

[edit]
Tviel inderdaad nog wel mee, dat omzetten :) thx, anders hadk het waarschijnlijk niet gedaan.

Dan heb ik geen nare ervaringen met het programma meer over en werkt het hier gewoon perfect ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Scatman_II op 10-02-2005 18:46 ]

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• Maverick
Scatman_II schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 18:25:
[...]

Blijkbaar is dit mn eerste file groter dan 4GB :+
Kheb nooit dvd's op mn pc staan & aan videobewerking doe ik niet :)

En dat 'even' omzetten valt volgens mij best tegen... Voordat partitionmagic 100GB heeft omgezet ben je wel even verder lijkt me :(
Maargoed, opgelost dus :Z
Dat omzetten is met PM in een paar seconden gepiept.

[ Voor 3% gewijzigd door Maverick op 10-02-2005 18:28 ]

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Eigenlijk bedoelde ik via Windows zelf maar goed..... met PM kan het ook ja :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Moons
  • Laatst online: 09-09 21:54
Ik vind het vervelend dat je in Exeem je downloads niet kunt previewen, zelfs niet bij downloads die uit meerdere bestanden bestaan waarvan een deel al compleet binnen is. Bij veel andere p2p-manieren kan dit wel :p
En ja, dit is mijn eerste ervaring met de .torrent-manier. ;)

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:54

jmk

o2h schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 21:59:
Ik vind het vervelend dat je in Exeem je downloads niet kunt previewen, zelfs niet bij downloads die uit meerdere bestanden bestaan waarvan een deel al compleet binnen is. Bij veel andere p2p-manieren kan dit wel :p
En ja, dit is mijn eerste ervaring met de .torrent-manier. ;)
je zou kunnen proberen de <incomplete> download te previewen met vlc(videolan) media viewer. Hij zal niet zo snel crashen, als je redelijk wat binnen hebt van de file kan je bekijken wat je hebt binnen gehaald.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
dit zeggen ze over 0.21, zit er dus geen spyware los bij nu?

"In this release you will not get any mandatory third party software installed with eXeem."

[ Voor 5% gewijzigd door maratropa op 11-02-2005 15:51 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

gladiool schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 15:51:
dit zeggen ze over 0.21, zit er dus geen spyware los bij nu?

"In this release you will not get any mandatory third party software installed with eXeem."
Welcome to the eXeem Public Beta,

We are still in process of testing and removing some bugs. The Public Beta is ment for testing the network and other components inside the program, which is why there might be some problems with network or your downloads/uploads. We will try to remove them as soon as we find them.

eXeem version 0.21 available to download:

If you were not able to download the update from inside the program, you can do so by going to eXeem's download page.

Changelog:
Fixed search crash
Fixed node request error
Added stop in New Files
Removed mandatory 3rd party advertising
Web based ads
Minor bug fixes
edit: woei Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Durden/cheer.gifAfbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Durden/cheer.gif1000 posts! Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Durden/cheer.gifAfbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Durden/cheer.gif

[ Voor 14% gewijzigd door FlashBang op 11-02-2005 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 12-07 09:44
Net ff geprobeerd, en het werkt wel goed.
Nu nog wachten totdat er meer opstaat, want 5,87 TB is niet echt veel.

Ook zou ik graag wat meer mogelijkheden zien, zoals statestieken.
En de mogelijkheid om direct je downloads weg te gooien, nu moet dat handmatig. :X

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:06

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Ook net ff geprobeerd (v0.21) en een populair bestand als de U2 album kwam na even wachten met zo'n 150kB /s binnen. Sneller dan ik tot nu toe bij bittorrent heb gezien. Maar dat zegt eigenlijks niks aangezien mijn ADSL snelheid een paar dagen geleden omhoog is gegaan :)
De knipperende banners zijn wel redelijk irritant, maar in de beta fase ga ik liever nog niet over op de lite versie...

Edit: xs4all basic 3200/768 Kbit (mij is verteld dat je die getallen moet delen door 8 om ongeveer kB's te krijgen)

[ Voor 16% gewijzigd door Ray-zor op 11-02-2005 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Ray-zor schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:40:
Edit: xs4all basic 3200/768 Kbit (mij is verteld dat je die getallen moet delen door 8 om ongeveer kB's te krijgen)
niet ongeveer, precies :)
@hieronder, dat ligt natuurlijk aan je provider, maar over het algemeen heb je gelijk ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Maverick op 11-02-2005 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Maar dan wel de maximale snelheid he, die in de praktijk nooit wordt gehaald B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZOMERZON
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09-2024

ZOMERZON

Voor Geen Cent Gaat De Zon Op

Iemand problemen met cpu usage ?

Als ik wat zoek of download dan trekt Exeem zoveel resources dat me hele computer ERG traag word.

komt dit doordat ik de poorten of connections of iets dergelijks verkeerd heb ingesteld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moons
  • Laatst online: 09-09 21:54
jmk schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:38:
[...]

je zou kunnen proberen de <incomplete> download te previewen met vlc(videolan) media viewer. Hij zal niet zo snel crashen, als je redelijk wat binnen hebt van de file kan je bekijken wat je hebt binnen gehaald.
That did the trick :) Alleen de files zijn scrambled, dus ik krijg flarden dvd te zien... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-09 23:06

Erw

kan ik 0.21 zo over 0.20 installeren?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Erw schreef op zondag 13 februari 2005 @ 14:57:
kan ik 0.21 zo over 0.20 installeren?
Probeer het.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-09 11:15
Ja als het goed is wel, bij mij downloade hij gewoon de nieuwe versie..En toen de volgende keer dat ik Exeem opstarte had ik versie 0.21..Dus dat moet niet al te moeilijk zijn.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-09 23:06

Erw

Thesilence07 schreef op zondag 13 februari 2005 @ 18:21:
Ja als het goed is wel, bij mij downloade hij gewoon de nieuwe versie..En toen de volgende keer dat ik Exeem opstarte had ik versie 0.21..Dus dat moet niet al te moeilijk zijn.. ;)
die download staat dus wel in mn lijstje (update 0.21) maar hij start niet

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tot nu toe vind ik het echt een superprog.
Hebben jullie 6881 voor TCP open of ook voor UDP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees hier allemaal mooie verhalen oven downloaden enzo, maar ik krijg t niet voor elkaar...

't programma start wel, en ik krijg ook de reclame te zien :? , maar voor de rest gebeurt er niets.. Als ik wat intyp bij search, of klik op new files gebeurt er niets. In de event log is dan alleen maar te zien:
22:09 scheduling a node request at: 22:09
22:09 sending node request to network
22:09 node request failed, retrying in 5 minutes
Bij mijn router staan de poorten 6881-6889 open, en ik heb mijn firewall uitgeschakeld, maar niets helpt...Wie heeft er een oplossing zodat ik ook mee kan downen? (en uppen natuurlijk ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alleen de post hier was al voldoende... opeens lijkt ie 't licht te hebben gezien... na ja, toch bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 23:19:
alleen de post hier was al voldoende... opeens lijkt ie 't licht te hebben gezien... na ja, toch bedankt! :)
Hehe, grappig. Ik had namelijk hetzelfde.. de search werkte totaal niet en hij vond maar een paar files met "New files", wilde ik het net hier gaan posten werkte ie ineens :D

Iemand trouwens een idee waar het aan kan liggen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Nou, ik heb nog steeds die node request foutmeldingen, begin het programma nu wel een beetje zat te worden eigenlijk. Ik snap dat het nog een vroege beta is, ik haak wel wat later in dan. Hopelijk is het dan al niet verpest of uitgestorven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Laatst online: 22:56

KingCrash

Angry Rabbit

Dit lijkt me wel een handig iets. Ik ga het gelijk maar even proberen.
Grootste probleem is op dit moment denk ik nog de bekendheid en de participatie van gebruikers.

Spyware vrij inmiddels begrijp ik.
Nou...ik geef het een kans :Y)

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:48

13art

Moderator Mobile
Handig programma, alleen heb ik het probleem dat ie vaak niet wil opstarten. Meestal gebeurd het als ik hem 1 x heb opgestart en daarna afsluit om later weer op te starten. Dit is gekomen na de update naar 0.21 beta. Dan moet ik eerst de comp opnieuw starten en daarna doet ie het pas. Maar verder dus wel ok programma. Handig dat je niet meer naar een site hoeft om een torrent te zoeken.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:48

13art

Moderator Mobile
ZOMERZON schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 20:46:
Iemand problemen met cpu usage ?

Als ik wat zoek of download dan trekt Exeem zoveel resources dat me hele computer ERG traag word.

komt dit doordat ik de poorten of connections of iets dergelijks verkeerd heb ingesteld ?
Nop hier geen problemen mee, maar wat voor comp heb je? Cpu enz?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
DjWannaB2002 schreef op maandag 14 februari 2005 @ 12:51:
Handig programma, alleen heb ik het probleem dat ie vaak niet wil opstarten. Meestal gebeurd het als ik hem 1 x heb opgestart en daarna afsluit om later weer op te starten. Dit is gekomen na de update naar 0.21 beta. Dan moet ik eerst de comp opnieuw starten en daarna doet ie het pas. Maar verder dus wel ok programma. Handig dat je niet meer naar een site hoeft om een torrent te zoeken.
Dit verschijnsel heb ik ook sinds 0.21!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• langgelee2002
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-06-2018
Hallo,
Ik heb wat problemen met exeem, misschien weet iemand het antwoord;

Ik heb drie systemen hier waarvan twee laptops, de laptops draaien resp. windows98 en windowsME. Mijn PC draait winXP.

Beide laptops zijn niet in staat de torrentfile te downloaden, ik krijg in de event log de volgende melding:

'tijdtip' tracker for 'filenaam' failed 'tracker: "mijn ip:4000/announce"Hostname not found'

Ik heb dit probleem met elke willekeurige file, exeem blijft proberen de torrentfile binnen te halen met steeds dezelfde bovenstaande error als gevolg.

Ik heb ook al met de poorten gespeeld, geen effect.

Voor de duidelijkheid, op beide laptops staat er geen firewall aan (op de winXP pc draait exeem overigens zonder problemen door mijn firewall)

Heeft iemand soortgelijke ervaringen en zo ja, evt. de oplossing ?

Promoter of no cheats and fair play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Laatst online: 21:25
Ik kan met eXeem helemaal niks vinden, misschien staan mijn instellingen fout, iemand enig id, heb der nog niks aan veranderd dus..

EDIT: Hij doet het al!!!

[ Voor 10% gewijzigd door Fuske op 14-02-2005 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Is eXeem alleen voor het torrent protocol, of kan je er (net als met Shareza) ook bijvoorbeeld op het Gnutella-/eDonkey-netwerk op?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Dit is een ervaringen topic; geen 'groot basic vragen topic'! Zoek dus even door het topic als je iets wilt weten. Verder geldt hier uiteraard het GoT-brede beleid mbt. warez; let dus op als je een screenshot post