Wat kan ik nou het beste nemen, die Exeem Lite van Exlite.pl of gewoon Exeem normaal van exeem.com
Exeem lite is wel wat sneller dan exeem en het schijnt dat ze daar de spyware enz uit hebben gehaald, als staat volgens mij hier ergens in dit forum ook dat daar weer spyware in zit. Wat ik trouwens zelf wel fijn zou vinden is als die irritante reclame weg is uit het programma wat ergens links onder in het scherm van exeem zit.... Of iemand een idee hoe dit handmatig weg te halen is?W00fer schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 14:34:
Wat kan ik nou het beste nemen, die Exeem Lite van Exlite.pl of gewoon Exeem normaal van exeem.com
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Ik heb met verschillende tooltjes gezocht naar spyware, maar die kan ik in eXeem niet vinden. eXeem geeft zelf direct toe dat het ad-ware is en dat ze op die manier inkomsten proberen te vergaren. De Lite variant zou volgens eigen zeggen ad-ware vrij moeten zijn.DjWannaB2002 schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 17:17:
[...]
Exeem lite is wel wat sneller dan exeem en het schijnt dat ze daar de spyware enz uit hebben gehaald, als staat volgens mij hier ergens in dit forum ook dat daar weer spyware in zit. Wat ik trouwens zelf wel fijn zou vinden is als die irritante reclame weg is uit het programma wat ergens links onder in het scherm van exeem zit.... Of iemand een idee hoe dit handmatig weg te halen is?
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Verwijderd
Dat klopt volgens mij niet hoor, eXeem heeft sinds versie .21? geen ad/spyware meer maar maakt nu gebruik van bannerd die gwoon van het internet worden gehaald. Eerst gebruikte ze hiervoor cydoor, een programmatje (adware) dat die banners download op je HD zet en ze dan laat zien, en misschien ook nog wat andere dingen met je pc doet, maar daar is nu dus geen sprake meer van.Mr. Liu schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 18:46:
[...]
Ik heb met verschillende tooltjes gezocht naar spyware, maar die kan ik in eXeem niet vinden. eXeem geeft zelf direct toe dat het ad-ware is en dat ze op die manier inkomsten proberen te vergaren. De Lite variant zou volgens eigen zeggen ad-ware vrij moeten zijn.
HUH hoe kan je nou zeggen dat eXeem geen reclame bevat?
kijk eens naar je eXeem venster! daar zie je toch duidelijk een flinke banner onderin en een kleine boven? (0.23)
dat kan alleen maar als een adware programmaatje is ingebouwd die dus reclame (in jouw taal) ophaalt... De bekende printer navulcartridges reclames...
eXeem Lite heeft die niet... zal dus net een paar kb minder geheugen kosten en niet af en toe een reclameplaatje downloaden..
Dat eXeem Lite sneller is... hoe weetje dat? volgens mij werkt het verder exact zelfde toch?
Ik seed trouwens mijn mappen met alle muziek en videos.... als iedereen dat nou doet, ipv dat je alleen seed wat je pas gedownload hebt.
BTW ik draai het probleemloos nu al meer dan 48uur op een 1 Ghz P3 laptop... en die wordt er helemaal niet traag van ofzo.. dus met een P4 mag dat ook zeker niet gebeuren!
kijk eens naar je eXeem venster! daar zie je toch duidelijk een flinke banner onderin en een kleine boven? (0.23)
dat kan alleen maar als een adware programmaatje is ingebouwd die dus reclame (in jouw taal) ophaalt... De bekende printer navulcartridges reclames...
eXeem Lite heeft die niet... zal dus net een paar kb minder geheugen kosten en niet af en toe een reclameplaatje downloaden..
Dat eXeem Lite sneller is... hoe weetje dat? volgens mij werkt het verder exact zelfde toch?
Ik seed trouwens mijn mappen met alle muziek en videos.... als iedereen dat nou doet, ipv dat je alleen seed wat je pas gedownload hebt.
BTW ik draai het probleemloos nu al meer dan 48uur op een 1 Ghz P3 laptop... en die wordt er helemaal niet traag van ofzo.. dus met een P4 mag dat ook zeker niet gebeuren!
[ Voor 13% gewijzigd door Jazco2nd op 01-04-2005 01:27 ]
Ik had het ook beter anders neer kunnen zetten. ik bedoelde niet dat Lite sneller download maar dat het programma zelf wat sneller is/minder belastend is voor je comp....Jazco2nd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 01:24:
Trouwens ik zie nog wel die reclame in exeem lite :-S
edit:
Start nu exeem weer op, maar nu is de reclame wel weg. Zal wel met herstart ofzo te maken hebben.
[ Voor 12% gewijzigd door 13art op 03-04-2005 16:49 ]
Hmm nu las ik vandaag het volgende:
Warning:
- The "eXlite" builds of eXeem Lite are created by a online scammer. He is the creator of TorrentP2P, a rip off of the spyware free filesharing program KCeasy (http://kceasy.com/). Do not trust this person, let alone download any software he releases. HE DOES NOT DESERVE YOUR DOWNLOADS!!!
bron: http://kceasy.com/phpBB2/viewtopic.php?t=656
Iemand die hier meer van weet?
Zijn er nou meerdere versies van Exeem lite in omloop ofzo?
Warning:
- The "eXlite" builds of eXeem Lite are created by a online scammer. He is the creator of TorrentP2P, a rip off of the spyware free filesharing program KCeasy (http://kceasy.com/). Do not trust this person, let alone download any software he releases. HE DOES NOT DESERVE YOUR DOWNLOADS!!!
bron: http://kceasy.com/phpBB2/viewtopic.php?t=656
Iemand die hier meer van weet?
Zijn er nou meerdere versies van Exeem lite in omloop ofzo?
[ Voor 9% gewijzigd door back2earth op 04-04-2005 02:18 . Reden: uitbreiding ]
Chello is cool SPECS (in aanbouw..)
Niemand ?W00fer schreef op zondag 03 april 2005 @ 13:02:
Ok genoeg geruziedWelke gebruiken jullie dan ?
Exlite van www.exlite.pl ?
Ik gebruik die van exlite.pl
ik heb nu ook die van exlite.pl, en die werkt keurig.
Geen banner en een nette layout...
Geen banner en een nette layout...
×××
die van www.exlite.pl, dat is ook de enige echte exeem lite die ik kan vinden
en ik lees wel vaker van die berichten waarbij sommige programma's (vooral lite programmas) onderuit worden gehaald... onzin.
Als je trouwens eXeem Lite hebt geinstalleerd terwijl je in het verleden ooit eXeem op je pc had staan, heb je grote kans dat de reclame nog te zien is in Lite.
Keb ontdekt dat Lite uninstallen, herstart, de map eXeem in program files verwijderen en Lite opnieuw installeren helpt.
EDIT: moet ik als ik poort 6881:6899 openzet, bij local poort 4000 invullen? normaal vul ik niks in bij local port, maar in eXeem staat: NODE PORT: 4000...
en ik lees wel vaker van die berichten waarbij sommige programma's (vooral lite programmas) onderuit worden gehaald... onzin.
Als je trouwens eXeem Lite hebt geinstalleerd terwijl je in het verleden ooit eXeem op je pc had staan, heb je grote kans dat de reclame nog te zien is in Lite.
Keb ontdekt dat Lite uninstallen, herstart, de map eXeem in program files verwijderen en Lite opnieuw installeren helpt.
EDIT: moet ik als ik poort 6881:6899 openzet, bij local poort 4000 invullen? normaal vul ik niks in bij local port, maar in eXeem staat: NODE PORT: 4000...
[ Voor 17% gewijzigd door Jazco2nd op 09-04-2005 12:14 ]
Waarvan, van Exlite.pl of gewone Exeem, welke gebruik jij dan Tweakernick ?Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 19:30:
Nieuwe update 0.24
Ik gebruik de gewone...
Waarom zou je voor lite gaan? Ik merk niet dat er spyware draait, ik scan regelmatig, maar ik heb geen last van irritante popups enzo. Ze mogen best gegevens verzamelen over mijn surfgedrag, het enige wat ze dan tegenkomen is "tweakers.net"
Maargoed, ik denk dat ook de ontwikkeling van eXeem betaald moet worden, dus ik gebruik de versie met een mooi bannertje
Waarom zou je voor lite gaan? Ik merk niet dat er spyware draait, ik scan regelmatig, maar ik heb geen last van irritante popups enzo. Ze mogen best gegevens verzamelen over mijn surfgedrag, het enige wat ze dan tegenkomen is "tweakers.net"
Ik gebruik ook de gewone. De Lite zie ik voorlopig eerder als een beta van een beta.
Over de prestaties ben ik zeker niet ontvreden. Niet dat ik zo'n fanatieke downloader ben, maar de laatste twee albums die ik via exeem heb geleend, kwamen met snelheden binnen die stukken hoger liggen dan ik toe nu toe met p2p-programma's heb ervaren.
Over de prestaties ben ik zeker niet ontvreden. Niet dat ik zo'n fanatieke downloader ben, maar de laatste twee albums die ik via exeem heb geleend, kwamen met snelheden binnen die stukken hoger liggen dan ik toe nu toe met p2p-programma's heb ervaren.
[ Voor 7% gewijzigd door Ray-zor op 14-04-2005 15:18 ]
Ik gebruik de gewoneW00fer schreef op donderdag 14 april 2005 @ 14:18:
[...]
Waarvan, van Exlite.pl of gewone Exeem, welke gebruik jij dan Tweakernick ?

Zoals je ziet laat ik downloads eerst naar een tijdelijke map schijven en voltooide downloads naar een andere map.
Nu wil het wel eens zijn dat ik een download annuleer, maar deze blijft nog altijd in de tijdelijke map liggen. Cancel and remove from disk doet hier helaas niets aan.
Lopen anderen hier weleens tegenaan?
Ben ik ook al een paar keer tegenaan gelopen. Een vorige versie deed dat wel goedVerwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 00:09:
Cancel and remove from disk doet hier helaas niets aan.
Lopen anderen hier weleens tegenaan?
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
Verwijderd
Sinds de laatste versie van Exlite 0.24 wordt de download gelimiteerd naar 5 kb/s iemand een oplossing???
Ik heb hem clean geinstalleerd...

Ik las ergens dat een 5 kb/s cap het gevolg is van verwijderde of niet functionerende banners. Als je hem clean geïnstalleerd hebt, zul je ze wel niet verwijderd hebben. Kijk anders ven op het exeem forum, daar heb ik namelijk dat probleem voorbij zien komen.Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 17:29:
Sinds de laatste versie van Exlite 0.24 wordt de download gelimiteerd naar 5 kb/s iemand een oplossing???
eXeem is trouwens een beetje aan het prutsen (Bèta, i know
Ik heb eXeem een paar weken proberen te gebruiken, maar ik kon er nooit iets op vinden als ik eens wat zocht. Voorlopig blijft bittorrent mijn eerste keus.
Verwijderd
Ik heb de laatste tijd ook problemen met connecten, laatst waren het nog een x aantal gebruikers die samen 4,6 TB shared een aantal dagen geleden nog maar 3.2 TB en nu kan hij helemaal niet meer connecten.
Kan ook zijn dat de ISP's ergens mee bezig zijn maar dat zou vreemd zijn wat andere proggie's werken wel en ik heb exeem op andere poorten draaien dan de standaard.
Kan ook zijn dat de ISP's ergens mee bezig zijn maar dat zou vreemd zijn wat andere proggie's werken wel en ik heb exeem op andere poorten draaien dan de standaard.
Pfff, kan al een week of twee niet connecten. Ze maken ook melding van netwerkproblemen op hun site. Zo lopen de gerbuikers wel weg ja.
Nog maar wachten dus tot ze het gefixed hebben.quote: http://www.exeem.com06.05.2005 - Network down
The network in all of the versions of eXeem appears to be down, due to the problems that we have been experiencing lately.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Waar zie je dat staan op de sitePinobigbird schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 15:18:
[...]
Nog maar wachten dus tot ze het gefixed hebben.
Verwijderd
www.exeem.com06.05.2005 - Network down
The network in all of the versions of eXeem appears to be down, due to the problems that we have been experiencing lately. We are working hard on the next version, which will be a lot better than any other versions released so far. It will also have a lot more files on the network and will like most of the versions before be adware and spyware free. You are still welcome to use version 0.24 or any other version and check if the network is up, otherwise we suggest that you wait until next version of eXeem, which is going to be releases soon and it is going to be superior to all of the versions released before. We are very sorry for all of the problems, that have been occuring lately, but understand that the program is still in beta phase and hopefuly next version is going to be very close to the final version. You are still welcome to join us on our forum, where you can make suggestions for eXeem's future versions, report eXeem's bugs, or just chat about anything you wish and play some games in our Arcade section of the forum.
edit:beetje dubbel
Ja ja, maar versie 0.24 heeft nog wel spyware en adware, zodra je het gaat installeren vraagt ie om accoord te gaan zodat ie savenow en nog iets anders kan installeren. Echt Bud!!!It will also have a lot more files on the network and will like most of the versions before be adware and spyware free.
Uhhhh, en U weet niet hoe je dat moet uitvinken indien gewenst??DjWannaB2002 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 17:40:
[...]
Ja ja, maar versie 0.24 heeft nog wel spyware en adware, zodra je het gaat installeren vraagt ie om accoord te gaan zodat ie savenow en nog iets anders kan installeren. Echt Bud!!!

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Ehh ik had nog wel gekeken of dat kon, maar zag het niet. Misschien dan overheen gekeken ofzo? Ik weet het niet. Voor zover ik kon zien kon ik alleen maar klikken of accepteren of niet accepteren, maar goed zal wel iets over het hoofd hebben gezien. Binnenkort maar weer eens proberen dan. In ieder geval bedankt voor de zeer vriendelijke opmerkingCoach4All schreef op maandag 09 mei 2005 @ 20:25:
[...]
Uhhhh, en U weet niet hoe je dat moet uitvinken indien gewenst??![]()
![]()
![]()
En vandaag nog niet.......

Het duurt wel erg lang zo.
Ik heb het inmiddels al weer opgegeven met eXeem. Het netwerk ligt er vaak uit, de search is ontzettend sloom en de downloads gaan nou ook niet echt fantastisch snel (ligt niet aan router/firewall). Ik zie geen reden om het programma nog te gebruiken, torrents haal ik wel van websites en voor de rest.. ja andere bronnen.
En ja ik weet dat dit nog een beta is, maar ik heb het idee dat de final niet veel beter zal zijn.
En ja ik weet dat dit nog een beta is, maar ik heb het idee dat de final niet veel beter zal zijn.
Ik denk dat veel mensen er zo langzamerhand over gaan denken. Het gaat dus echt de verkeerde kant om met Exeem. Of ze moeten binnekort met de update (0.25) komen en alles moet werken.jelleeee schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 16:13:
Ik heb het inmiddels al weer opgegeven met eXeem. Het netwerk ligt er vaak uit, de search is ontzettend sloom en de downloads gaan nou ook niet echt fantastisch snel (ligt niet aan router/firewall). Ik zie geen reden om het programma nog te gebruiken, torrents haal ik wel van websites en voor de rest.. ja andere bronnen.
Nu had ik niet zo veel moeite met die reclame banners in Exeem, maar nu opent die steeds een Internet Explorer scherm met url http://adserver.matchcraft.com/adserver/click/21580
En is exeem nog wat? Heb 't al een paar maanden niet gebruikt.
Laaste keer dat ik 't gebruikers waren er niet meer dan 10.000 users online en 5 TB aan bestanden.
Is 't al verbetered?
Laaste keer dat ik 't gebruikers waren er niet meer dan 10.000 users online en 5 TB aan bestanden.
Is 't al verbetered?
Verwijderd
Hehe waardeloos programma is het geworden, niemand die voor mij gaat bepalen wat ik mijn hosts file heb staan 
Daarnaast een IE api (oid) om de ads te laten zien
zal imho nooit populair worden hoe het momenteel inelkaar zit, files sharen is ook brak, je kunt er geeneens een normale torrent van maken om te sharen aan users die geen exeem hebben...
//edit: ik zeg wel geworden maar het is eigenlijk nooit iets geweest.

Daarnaast een IE api (oid) om de ads te laten zien
zal imho nooit populair worden hoe het momenteel inelkaar zit, files sharen is ook brak, je kunt er geeneens een normale torrent van maken om te sharen aan users die geen exeem hebben...
//edit: ik zeg wel geworden maar het is eigenlijk nooit iets geweest.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2005 18:47 ]
01.06.2005 - Version 0.25 near release
For the past month, we have been working really hard on developing eXeem version 0.25. Since the new version is going to bring many new things that will make eXeem a lot better, it is taking time a lot of time to develope it and test it. In few days, we will start beta testing it on our forum with our members. When most of the bugs are removed, we will distribute the beta to all of the eXeem users. And since you have been watching and waiting for what we are preparing for you for so long, here are some features:
- Support for external torrents (not the kind you know now. This will enable you to publish regular torrents to the network and search them. When you download a regular torrent through a network, you connect to external and internal tracker. If external tracker goes down, internal tracker will still work and it will connect you to everybody using exeem).
- Possibility to remove GUI to save CPU
- UDP and TCP support
- and many other things
For the past month, we have been working really hard on developing eXeem version 0.25. Since the new version is going to bring many new things that will make eXeem a lot better, it is taking time a lot of time to develope it and test it. In few days, we will start beta testing it on our forum with our members. When most of the bugs are removed, we will distribute the beta to all of the eXeem users. And since you have been watching and waiting for what we are preparing for you for so long, here are some features:
- Support for external torrents (not the kind you know now. This will enable you to publish regular torrents to the network and search them. When you download a regular torrent through a network, you connect to external and internal tracker. If external tracker goes down, internal tracker will still work and it will connect you to everybody using exeem).
- Possibility to remove GUI to save CPU
- UDP and TCP support
- and many other things
System info: Abit KG7-Raid, AMD Athlon XP 1800+@1900+, 512 Mb DDR ram, Radeon 8500LE, 2x40Gb Maxtor 7.2k + 1x 100Gb Maxtor 5.4k, 24x Plextor CdWiter, 16x Pioneer DVD, 3.5" Floppy, SB Audigy, 10/100 noname network, Iiyama Vision Master 450
Eindelijk is het zover, eXeem Beta 0.25 is gereleased.
Meer infomatie: http://forum.exeem.com/index.php?showtopic=4241
Moet je wel geregistreerd zijn op dat forumVerwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 21:51:
Ik wacht nog wel even tot de beta-release (volgens het forum is dit nog een alpha-release).Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 21:51:
Kleine moeite tochCoach4All schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 21:56:
[...]
Moet je wel geregistreerd zijn op dat forumanders valt er niets te downloaden
Ik moet zeggen dat ik suprnova met losse torrents beter vond dan de huidige programma exeem.
< dit stukje webruimte is te huur >
Hoezo? Nu hoef je niet meer naar een aparte site om te zien wat er beschikbaar is gekomen.aex351 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 02:15:
Ik moet zeggen dat ik suprnova met losse torrents beter vond dan de huidige programma exeem.
Exeem biedt zelfs een RSS feed aan, dus mijn Feedreader meld me netjes en gecatoriseerd de nieuwste uploads
Heeft voor internetbegrippen wel even geduurd. Maar ik ga het zeker weer proberen want ik vond er toch wel potentie in zitten. Ik vrees alleen dat er van de toch al niet gigantische userbase nu een groot deel is weggelopen...Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 21:51:
Blargh, als het netwerk weer werkt zullen de users wel terugkomen, als de 'oude' niet terugkomen zijn het de nieuwe wel.
Ik had het een tijdje geleden ook ff geprobeerd, maar dat was 0.24 nog en toen was het netwerk nog down. Dus er maar weer afgegooid... Ik installeer het wel weer eens als de public beta er is.
In ieder geval, het is wel een goed (nouja, in een bepaald opzicht
) initiatief, nu is iedereen nog afhankelijk van Torrent sites die bij bosjes neervallen en externe trackers, zelfde verhaal. Als ik dit zo zie is dit programma dus zonder die twee problemen, lokale tracker enzo klinkt goed
.
Persoonlijk hoop ik dat dit programma goed doorontwikkeld word en niet binnen twee maand van het net afgehaald word door de welbekende organisaties.
En indien dat wel gebeurt is het volgende filesharing programma al weer om de hoek
.
Ik had het een tijdje geleden ook ff geprobeerd, maar dat was 0.24 nog en toen was het netwerk nog down. Dus er maar weer afgegooid... Ik installeer het wel weer eens als de public beta er is.
In ieder geval, het is wel een goed (nouja, in een bepaald opzicht
Persoonlijk hoop ik dat dit programma goed doorontwikkeld word en niet binnen twee maand van het net afgehaald word door de welbekende organisaties.
En indien dat wel gebeurt is het volgende filesharing programma al weer om de hoek
Nope, het netwerk is up en mensen hebben de afgelopen nacht enorm veel GB's erop gezet, het draait op dit moment als een zonnetje.
Kon je in de vorige versies niet dubbelklikken op een .torrent bestand, nu werkt dat wel, eXeem zet 'm netjes in de download.
RIAA en aanverwante acties hoef je niet te verwachten, er wordt geen data centraal opgeslagen
Kon je in de vorige versies niet dubbelklikken op een .torrent bestand, nu werkt dat wel, eXeem zet 'm netjes in de download.
RIAA en aanverwante acties hoef je niet te verwachten, er wordt geen data centraal opgeslagen
Goed ik ga het ook maar weer eens proberen, waar een bookmark in GoT al niet goed voor is
Deze plek is te koop.
Hehe, dat werd tijd.
eXeem heeft toch altijd wat snellere downloads dan bv eMule.
Werkt nu weer als vanouds
eXeem heeft toch altijd wat snellere downloads dan bv eMule.
Werkt nu weer als vanouds
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Nu moeten ze em ff voor iedereen uitbrengen. Dan wordt het aanbod ook groter....
Gaat goed, hij start ook een stuk sneller op vind ik dan de oude (die ik soms wel 3x moest aanklikken). Aanbod is nog niet zo groot, maar ja, dan moeten jullie ook even al jullie directory's gaan sharen he 
Hopen dat dit nu blijft werken en ze het ook aan het grote publiek releasen. Alhoewel, als alle tweakers hier nou alles een beetje netjes houden (juiste namen bij juiste files, geen virussen) dan is het misschien wel een mooi netwerkje
Hopen dat dit nu blijft werken en ze het ook aan het grote publiek releasen. Alhoewel, als alle tweakers hier nou alles een beetje netjes houden (juiste namen bij juiste files, geen virussen) dan is het misschien wel een mooi netwerkje
Dit was wel redelijk het geval bij de vorige versies. Veel spam en andere sh*tpierre-oord schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 21:58:
Maar gelukkig is er de mogelijkheid om commentaar toe te voegen -> ken je elkaar waarschuwen
Als ik weer terug ben op mn kamer bij mn eigen comp deze maar weer eens uitproberen. Zou wel relaxed zijn als het nou wel goed werkt. Trouwens is het niet een idee om hier de beta versie te posten zodat veel meer mensen er gebruik van kunnen maken? Of moet je inloggen met je forum gegevens???
Je moet inloggen op hun forum om te kunnen downloaden.DjWannaB2002 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 22:14:
Als ik weer terug ben op mn kamer bij mn eigen comp deze maar weer eens uitproberen. Zou wel relaxed zijn als het nou wel goed werkt. Trouwens is het niet een idee om hier de beta versie te posten zodat veel meer mensen er gebruik van kunnen maken? Of moet je inloggen met je forum gegevens???
En dat vind ik wel een goed punt, zo registreer je je en plaats je gemakkelijker een bug wat goed is voor heel de community... dus post ik ook geen link
Lekker onderbouwd. Met exeem kun je ook zo snel downloaden alsje genoeg sources hebt voor een file. En die sources blijven ook een tijd staan normaal gesproken ipv nieuwsgroepen. En kosten geen geld (wat je voor een snelle nieuwsgroep betaald).Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 22:47:
wat een kut prog dat exeem!! ik download wel via nieuwsgroepen met 800kb
Helemaal met je eenspierre-oord schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 22:23:
[...]
Je moet inloggen op hun forum om te kunnen downloaden.
En dat vind ik wel een goed punt, zo registreer je je en plaats je gemakkelijker een bug wat goed is voor heel de community... dus post ik ook geen link
Ik wilde even weten of exeem nog steeds word geblokt door bepaalde trackers?
En wie gebruikt exeem als standaard bittorrent client. Ik vond 't eigenlijk wel mooi programmaatje, alleen de users viel tegen.
En wie gebruikt exeem als standaard bittorrent client. Ik vond 't eigenlijk wel mooi programmaatje, alleen de users viel tegen.
Hmm, ik heb nooit gezien dat een tracker geblokkeerd wordt.
Gebruik het inderdaad ook voor .torrent files, maar voornamelijk gewoon Exeem files (exeem://)
Gebruik het inderdaad ook voor .torrent files, maar voornamelijk gewoon Exeem files (exeem://)
Verwijderd
de prijs valt wel mee 10 euro per maand http://www.xsnews.nl/pierre-oord schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 23:29:
[...]
Lekker onderbouwd. Met exeem kun je ook zo snel downloaden alsje genoeg sources hebt voor een file. En die sources blijven ook een tijd staan normaal gesproken ipv nieuwsgroepen. En kosten geen geld (wat je voor een snelle nieuwsgroep betaald).
Casema- nieuwsgroepen dan... errug snel en dingen blijven ook erg lang staan... je zoekt, vind heel snel en download direct met constante maximum snelheid 
Sinds ik Casema heb gebruik ik eXeem veel minder... soms vind ik een oude aflevering niet zo snel dus zet ik eXeem aan... maar als ik het een paar uur later toch vind op de nieuwsgroepen, haalt die download al gauw eXeem in... logisch...
eXeem is de snelste p2p maar de constant-maximumsnelheid van een goede gratis nieuwsgroependienst blijft het beste.
edit: ik zou trouwens nooit betalen om te downloaden... mn casema abo is gemiddeld 15 euro per maand voor 12 maanden (107 KB/s)... dan ga ik echt geen 10 euro neertellen voor een nieuwsgroep... zelfs geen 5.
Sinds ik Casema heb gebruik ik eXeem veel minder... soms vind ik een oude aflevering niet zo snel dus zet ik eXeem aan... maar als ik het een paar uur later toch vind op de nieuwsgroepen, haalt die download al gauw eXeem in... logisch...
eXeem is de snelste p2p maar de constant-maximumsnelheid van een goede gratis nieuwsgroependienst blijft het beste.
edit: ik zou trouwens nooit betalen om te downloaden... mn casema abo is gemiddeld 15 euro per maand voor 12 maanden (107 KB/s)... dan ga ik echt geen 10 euro neertellen voor een nieuwsgroep... zelfs geen 5.
[ Voor 17% gewijzigd door Jazco2nd op 12-06-2005 21:58 ]
snap der echt geen niets van...
alle poorten heb ik geforward. geen firewall draaien, en hij blijft maar op gebruikers: 0 bestanden: en gedeeld 0 staan.
heb de laatste versie .24
zal hem wel ff aanlaten staan misschien dat ie straks wel connected is
alle poorten heb ik geforward. geen firewall draaien, en hij blijft maar op gebruikers: 0 bestanden: en gedeeld 0 staan.
Casema gebruikt dan ook Giganews.Jazco2nd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 21:56:
Casema- nieuwsgroepen dan... errug snel en dingen blijven ook erg lang staan... je zoekt, vind heel snel en download direct met constante maximum snelheid
Verwijderd
Laatste versie is . 25, beta versie, die van het exeem forum te downloaden is. Die versie doet het wel goed.Demandela schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 16:12:
Nogal wiedes, versie 0.24 en lager worden niet meer door het netwerk geaccepteerdDemandela schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 16:12:
Verwijderd
Hier dus nietVerwijderd schreef op zondag 19 juni 2005 @ 14:30:
Laatste versie is . 25, beta versie, die van het exeem forum te downloaden is. Die versie doet het wel goed.
users: 0 Files: 0 shared: 0
Probeer anders exeem.com in de gaten te houden, want inmiddels is allang versie 0.25b2 in gebruik.Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 16:04:
[...]
Hier dus niet
Hij staat inmiddels ook op de frontpage
meuktracker: eXeem 0.25 beta
En je hoeft niet meer te registreren op het forum voor de download. Op de frontpage staat dat de versie zonder cydoor (spyware) niet goed werkt, maar dat is volgens mij onzin. Er zitten alleen advertenties in het programma, net zoals bij MSN messenger bijvoorbeeld. Niet echt storend en zeker geen spyware, hooguit adware. Of heb ik het nu helemaal mis?
Stiekem de frontpage veranderen, he. Zo kan ik het ook.
meuktracker: eXeem 0.25 beta
En je hoeft niet meer te registreren op het forum voor de download. Op de frontpage staat dat de versie zonder cydoor (spyware) niet goed werkt, maar dat is volgens mij onzin. Er zitten alleen advertenties in het programma, net zoals bij MSN messenger bijvoorbeeld. Niet echt storend en zeker geen spyware, hooguit adware. Of heb ik het nu helemaal mis?
Stiekem de frontpage veranderen, he. Zo kan ik het ook.
[ Voor 8% gewijzigd door s441558 op 06-07-2005 15:46 . Reden: Gewijzigde frontpage ]
Nefit EnviLine IDU Monoblock E 7 E-S, Boiler 200 L, Buffervat 50L. BQQKees
Dit heb ik ook, maar als ik ga zoeken krijg ik wel resultaten.Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 16:04:
[...]
Hier dus niet
Dit alles blijft op 0 staan, ook tijdens het downloaden.
Probeer dus gewoon eens te zoeken.
Daddy of 3 :)
Ik vind het nog steeds een beetje een zwak programma. Ik download nog op de traditionele manier via sites+Azureus en door de top100's van populaire torrents haal ik geregeld 200KB/s en hoger voor populaire films en spellen, dat is bij mij gewoon nog nauwelijks voorgekomen met eXeem, dat ik nu een week heb gebruikt.
Op zich is het wel een fijn progje, enige probleem wat ik tot nu toe (met de laatste versie) echt tegen ben gekomen is dat het de neiging heeft om na een tijdje te crashen toen ik psychonauts aan het spelen was.
Even verbeteren, hij kan ook gewoon crashen als je zware apllicaties draait. Maja het is tenslotte nog steeds niet versie 1.0
Even verbeteren, hij kan ook gewoon crashen als je zware apllicaties draait. Maja het is tenslotte nog steeds niet versie 1.0
[ Voor 24% gewijzigd door shades684 op 09-07-2005 17:27 . Reden: opnieuw crash ]
Windows 7 - There Haven’t Been This Many Leaks Since Watergate
Exeem versie 0.26 gelanceerd (bugfixes)
Bedankt.
Ik heb net ook maar weer eens Exeem geinstalled, alleen als ik dat ding start gebeurt er niks, staat ook niet in mijn taskmanager. MIsschien meer mensen hier last van? Ik gebruik iig Windows x64 dus misschien heeft het daar wel wat mee te maken
DUK | RC5-64 #42 | OGR-25 #59
Met de oudere versie had ik hier inderdaad ook last van. Moet je een aantal keer achter elkaar op het iccontje klikken wilde hij uiteindelijk wel opstarten. Maar met de nieuwere versies (vanaf 0.24??) heb ik hier een stuk minder last van. Of hij start in 1 keer, of in twee keer..... Maar ik gebruik wel windows xp....Psylocke schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 22:41:
Ik heb net ook maar weer eens Exeem geinstalled, alleen als ik dat ding start gebeurt er niks, staat ook niet in mijn taskmanager. MIsschien meer mensen hier last van? Ik gebruik iig Windows x64 dus misschien heeft het daar wel wat mee te maken
[ Voor 3% gewijzigd door 13art op 19-07-2005 23:09 ]
Het programma start inderdaad wel eens een beetje traag, maar één keer starten en wat geduld volstaat toch echt.
Net voor het eerste geinstalleerd en het werkt prima. Eerste beste muziek album dat ik zocht kon hij meteen in verschillende versies vinden, dus aanbod lijkt me prima.
Maar ik verwacht dat dit geen lang leven lijdt, netwerk zal snel vervuild raken, private trackers zijn denk ik toch beter.
Maar ik verwacht dat dit geen lang leven lijdt, netwerk zal snel vervuild raken, private trackers zijn denk ik toch beter.
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
Ik wil ff een serie downloaden die ik niet meer zo gauw op usenet vind.... dus dacht ff snel eXeem Lite downloaden... maar versie 0.24 en lager worden dus niet meer door het netwerk geaccepteerd...
Waarom brengen de makers van Lite dan niet een nieuwe uit? Of is het zo goed beveiligd nu?
moet ik dus mn pc vrijwillig gaan spammen....
Waarom brengen de makers van Lite dan niet een nieuwe uit? Of is het zo goed beveiligd nu?
Jazco2nd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:12:
Ik wil ff een serie downloaden die ik niet meer zo gauw op usenet vind.... dus dacht ff snel eXeem Lite downloaden... maar versie 0.24 en lager worden dus niet meer door het netwerk geaccepteerd...

ik heb het toch over spam? reclame dus, advertenties....
ik heb ook wel gelezen dat de spyware eruit is, maar de adware zit erin..
als er een lite versie zou bestaan kies ik gewoon altijd daarvoor..
trouwens, als ik mijn HOSTS file bekijk (C:\windows\system32\drivers\etc) zie ik daar wel wat ip adressen met namen als cydoor enzo staan.... (die er niet waren voor de installatie)
maar dat goed verder niet interessant..
Een wat interessantere vraag dan, die ik nog niet voorbij heb zien komen: stel iemand heeft een 'file pack' gedeeld, dus niet 1 zip of rar archief maar 1 map, van pakweg 8 gig vol met vanalles, en ik wil slechts een aantal van die bestanden in de map, bestaat er een mogelijkheid om alleen die te downloaden ipv de hele map (als ik bij INFO kijk zie ik precies welke bestanden erin zitten, kan ze zelfs selecteren maar meer niet).
Ik ben het een poosje aan het downloaden, en ik zie dat de bestanden van die map in willekeurige volgorde worden gedownload.
Als het nu niet kan, zou het in de toekomst best mogelijk kunnen zijn die volgorde te beinvloeden denk ik.
ik heb ook wel gelezen dat de spyware eruit is, maar de adware zit erin..
als er een lite versie zou bestaan kies ik gewoon altijd daarvoor..
trouwens, als ik mijn HOSTS file bekijk (C:\windows\system32\drivers\etc) zie ik daar wel wat ip adressen met namen als cydoor enzo staan.... (die er niet waren voor de installatie)
maar dat goed verder niet interessant..
Een wat interessantere vraag dan, die ik nog niet voorbij heb zien komen: stel iemand heeft een 'file pack' gedeeld, dus niet 1 zip of rar archief maar 1 map, van pakweg 8 gig vol met vanalles, en ik wil slechts een aantal van die bestanden in de map, bestaat er een mogelijkheid om alleen die te downloaden ipv de hele map (als ik bij INFO kijk zie ik precies welke bestanden erin zitten, kan ze zelfs selecteren maar meer niet).
Ik ben het een poosje aan het downloaden, en ik zie dat de bestanden van die map in willekeurige volgorde worden gedownload.
Als het nu niet kan, zou het in de toekomst best mogelijk kunnen zijn die volgorde te beinvloeden denk ik.
[ Voor 3% gewijzigd door Jazco2nd op 13-08-2005 00:35 ]
En Exeem bestaan al niet meer. De site is al uit de lucht. En het programma werkt ook niet meer.
Jammer, het was een leuk project.......

Jammer, het was een leuk project.......
Thx voor de heads up. Het icoontje stond al een paar maanden virtueel stof te vergaren op mijn desktop. Kan dat progje ook weer weg.
Let op:
Dit is een ervaringen topic; geen 'groot basic vragen topic'! Zoek dus even door het topic als je iets wilt weten. Verder geldt hier uiteraard het GoT-brede beleid mbt. warez; let dus op als je een screenshot post
Dit is een ervaringen topic; geen 'groot basic vragen topic'! Zoek dus even door het topic als je iets wilt weten. Verder geldt hier uiteraard het GoT-brede beleid mbt. warez; let dus op als je een screenshot post