Helaas net niet gepromoveerd.
Gisteren met 2-1 van de nr 2 verloren.
Ik moest winnen om te promoveren.
Gisteren met 2-1 van de nr 2 verloren.
Ik moest winnen om te promoveren.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Unknown
Fitness United-CKY2K- schreef op maandag 17 januari 2005 @ 11:55:
Mensen mensen ik heb hulp nodig! Ik wil mijn teamnaam veranderen, maar ik weet nog geen nieuwe leuke naam! De huidige naam had ik even snel gekozen destijds omdat ik toch nog maar moest zien of ik dit wel leuk ging vinden. Nu ben ik enorm verslaafd en wil ik een definitieve naam voor mijn team (Veijenoord is wel erg corny). Nu wil ik aan jullie creatieve geesten vragen om me daarbij te helpen (please?).
Aantal dingen om mee te werken: Ik kom uit het plaatsje Oud-Beijerland, ben fysiotherapeut en hobbies fitness en mijn pc... alvast bedankt!
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
OB united-CKY2K- schreef op maandag 17 januari 2005 @ 11:55:
Mensen mensen ik heb hulp nodig! Ik wil mijn teamnaam veranderen, maar ik weet nog geen nieuwe leuke naam! De huidige naam had ik even snel gekozen destijds omdat ik toch nog maar moest zien of ik dit wel leuk ging vinden. Nu ben ik enorm verslaafd en wil ik een definitieve naam voor mijn team (Veijenoord is wel erg corny). Nu wil ik aan jullie creatieve geesten vragen om me daarbij te helpen (please?).
Aantal dingen om mee te werken: Ik kom uit het plaatsje Oud-Beijerland, ben fysiotherapeut en hobbies fitness en mijn pc... alvast bedankt!
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
[ Voor 23% gewijzigd door -TheNose- op 17-01-2005 12:43 ]
Het lag zo voor de hand
[ Voor 20% gewijzigd door Swanfield op 17-01-2005 12:48 ]
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
De Neus-CKY2K- schreef op maandag 17 januari 2005 @ 12:45:
Oude pijntjes is wel leuk ja
Mijn bijnaam is: "TheNose", tsja hoe zal ik daar nu aangekomen zijn?![]()
Misschien ook wel wat mee te doen: de grassnuivers of zo?
Verwijderd
als je een naam met Beij erin neemt staat het nieuwe logo ook al vast...-CKY2K- schreef op maandag 17 januari 2005 @ 11:55:
Ik kom uit het plaatsje Oud-Beijerland, ben fysiotherapeut en hobbies fitness en mijn pc... alvast bedankt!
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2005 13:43 ]
[ Voor 5% gewijzigd door -TheNose- op 17-01-2005 13:52 ]
Verwijderd
hufterVerwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 11:50:
Alle kampioenen gefeliciteerd!!!![]()
Voor hen die nog een wedstrijd te gaan hebben: succes!
Yared, degradatiewedstrijd is inderdaad geen probleem, je gaat weer terug naar waar je thuishoort
[ Voor 11% gewijzigd door yared op 17-01-2005 14:03 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
[ Voor 29% gewijzigd door -TheNose- op 17-01-2005 15:18 ]
die laatste vindt ik het leukste... en hoe gaat de supportersclub heten; De Pleisterplaats?-CKY2K- schreef op maandag 17 januari 2005 @ 14:13:
Kan er ook gewoon FC Oud-Beijerland van maken, lekker simpel, doe als logo iets van een wapen en ben meteen goede concurrent van FC Strien (Strijen/Jos)!
Iemand anders nog leuke suggesties? Oude Pijntjes vond ik tot nu toe ook erg leuk klinken en als stadion de EHBO doos
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Verwijderd
kan ik je met De Moordbeijen niet op andere gedachten brengen?-CKY2K- schreef op maandag 17 januari 2005 @ 16:02:
ok mensen! het wordt oude pijntjes!!! Thx HvP!
tis FC Strijen en Joss-CKY2K- schreef op maandag 17 januari 2005 @ 14:13:
Kan er ook gewoon FC Oud-Beijerland van maken, lekker simpel, doe als logo iets van een wapen en ben meteen goede concurrent van FC Strien (Strijen/Jos)!
Iemand anders nog leuke suggesties? Oude Pijntjes vond ik tot nu toe ook erg leuk klinken en als stadion de EHBO doos
[ Voor 4% gewijzigd door Joss op 17-01-2005 16:09 ]
Verwijderd
ach, seizoen begint over 2 weken weer overnieuw -> kom je in de 9e of 10e divisieVerwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 16:14:
ik heb me geregistreerd,
Dopeness Utd. = naam van me team
nu nog even wachten tot een GM het goedkeurt en of er ergens een plek vrij is in een league
Verwijderd
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
Volgens mij ben ik toch echt de maker van dit logo!Jackinthebox ging photoshoppen en na enkele pogingen kwam de term en het logo van GoTtrick op tafel. Hieromheen ontwikkelde hij een site met de schuine G en schuine T uit het logo (van Gathering of Tweakers) als 'designelementen'.
Verwijderd
Dat heeft hij ook niet gedaan. Deze tekst is waarschijnlijk geschreven door Brainpower... Even contact met hem opnemenVerwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 18:56:
Jackinthebox (a.k.a. WubMaster)
Wat lees ik nou op de GoT-HT site?
[...]
Volgens mij ben ik toch echt de maker van dit logo!
[afbeelding]
Dat jij hem daarna lichtjes heb bijgeschaaft, ok...
Maar de opzet van henk en de bal, en de 2 schuine letters zijn van mij
*zoek zoek*
[afbeelding]
het orgineel
verder geen problemen mee, maar ik vind niet dat je de credits van het logo mag op eisen.
En dan keihard tackelen natuurlijkVerwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 19:06:
[...]
Dat heeft hij ook niet gedaan. Deze tekst is waarschijnlijk geschreven door Brainpower... Even contact met hem opnemen
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Ik zou zeggen uitstekend scoren/matig passen en wat ervaring... kost je nu iets van 3 a 4 tonph4ge schreef op maandag 17 januari 2005 @ 16:39:
Ik heb ff een vraagje, welke stats heb ik ongeveer nodig voor een 3 a 4 sterren spits van gemiddelde leeftijd, en hoe duur zou zoiets ongeveer gaan kosten?
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
Verwijderd
[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2005 19:38 ]
[ Voor 16% gewijzigd door yared op 17-01-2005 19:37 ]
Verwijderd
altijd lastig die contaminatiesj_du_pee schreef op maandag 17 januari 2005 @ 19:07:
[...]
Ik zou zeggen uitstekend scoren/matig passen en wat ervaring... kost je nu iets van 3 a 4 ton
het is: kost veel of is duur
mvg,
Freek Willem
Verwijderd
Ik koop geen spelers meer onder de 6 mln. Ik heb 8 trainees die per stuk netto (verkoop-inkoop) ongeveer 3 mln opbrengen in 4 seizoenen. Da's dus 6 mln per seizoen. Daar koop je een speler voor die 10 seizoenen meegaat, dus kan je op die manier je hele selectie doen. Spelers van 1.4 mln vind ik persoonlijk zonde-geld, omdat ze over 1 seizoen weer net niet goed genoeg zijn.yared schreef op maandag 17 januari 2005 @ 19:36:
* yared zit met een probleem
ik kan niet kiezen, wel/niet forward kopen en zoja, wel/niet passen laten meetellen.
alle voorzetten komen van mijn wingers, hoe belangrijk is die 20% passing dan nog bij een forward... hij hoeft ze er in principe alleen nog maar in te lopen.
Ik heb 1.4 miljoen, kan natuurlijk ook een loterijticket kopen, kijken of ik win in mijn degradateduel en hopen op een lekkere jeugdpull... argh! kan niet kiezen!
Iemand suggesties?
forward: uitmuntend scoren/bagger passen
of
forward: formidabel scoren/redelijk tot goed passen
allebei even duur
of
lotterijticket kopen...
uh, tja, maar ik wil wel in IV blijvenVerwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 19:41:
[...]
Ik koop geen spelers meer onder de 6 mln. Ik heb 8 trainees die per stuk netto (verkoop-inkoop) ongeveer 3 mln opbrengen in 4 seizoenen. Da's dus 6 mln per seizoen. Daar koop je een speler voor die 10 seizoenen meegaat, dus kan je op die manier je hele selectie doen. Spelers van 1.4 mln vind ik persoonlijk zonde-geld, omdat ze over 1 seizoen weer net niet goed genoeg zijn.
Verwijderd
Verwijderd
Ik vind 't leuk bedacht, ga 't ook eens voor mijn league doen! Anacho komt trouwens uit dezelfde V als ik, gelukkig was ik op tijd wegVerwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 19:22:
klote, promovendus uit V had zijn laatste wedstrijd een goddelijk middenveld en een rating van 246.
Edit: door mij gepost op het IV.59-forum. Ik vond het wel een aardige analyse, of is dit amateur-statistiek. J_du_pee????
"Ik heb wat rekenwerk verricht en op basis van de ratingscijfers van het afgelopen seizoen de nieuwe seizoensuitslag vastgesteld (inc. de aanstaande promotiewedstrijden). De AVG-rating telt voor 2/3 en de MAX-rating voor 1/3 (tactisch belang: wanneer kan je pieken). De uitslag is verassend en verontrustend voor enkele teams.
1. Anacho Army (212)
2. Nocturnal Supremacy (199)
3. Calcio Strikers (196)
4. SC Onyx (190)
5. Wijkers United (187)
6. Grasslopers (184)
7 .FC Stront (179)
8. Asserboys 2 (176)
In hoeverre de ratingcijfers iets zeggen over de uitslagen (ikzelf ben ik ook een aantal malen genaaid) laat ik aan een ieder zelf over. Ook de verhouding van 2/3 en 1/3 is door mijzelf ingeschat. Dat Koekhinne er niet bij zit is puur op grond van deze cijfers ingeschat."
Voor mij heeft hogere scoring toch de voorkeur, want dat draagt ook nog eens bij aan de vleugelaanval en passen niet.yared schreef op maandag 17 januari 2005 @ 19:36:
...
Ik heb 1.4 miljoen, kan natuurlijk ook een loterijticket kopen, kijken of ik win in mijn degradateduel en hopen op een lekkere jeugdpull... argh! kan niet kiezen!
Iemand suggesties?
forward: uitmuntend scoren/bagger passen
of
forward: formidabel scoren/redelijk tot goed passen
allebei even duur
...
Waar gehackt wordt vallen spaanders
Ik kan er niet zoveel over zeggen vrees ik, dus daarom maar een mooie orakel-uitspraak van uw abacus:Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 19:22:
klote, promovendus uit V had zijn laatste wedstrijd een goddelijk middenveld en een rating van 246.
Edit: door mij gepost op het IV.59-forum. Ik vond het wel een aardige analyse, of is dit amateur-statistiek. J_du_pee????
"Ik heb wat rekenwerk verricht en op basis van de ratingscijfers van het afgelopen seizoen de nieuwe seizoensuitslag vastgesteld (inc. de aanstaande promotiewedstrijden). De AVG-rating telt voor 2/3 en de MAX-rating voor 1/3 (tactisch belang: wanneer kan je pieken). De uitslag is verassend en verontrustend voor enkele teams.
doe er je voordeel mee- Huug: Gemiddelde zegt niks
- Huug: de gemiddelde Nederlander heeft 1 bal
- Huug: en een gemiddelde Nederlander heeft 1 borst
- *stilte aan de lunchtafel*
- Abacus: aha! dus de gemiddelde Nederlander is hermafrodiet
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2005 21:54 ]
Waar gehackt wordt vallen spaanders
He laat mij hierbuiten!Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 19:06:
[...]
Dat heeft hij ook niet gedaan. Deze tekst is waarschijnlijk geschreven door Brainpower... Even contact met hem opnemen
en voor wat heb je het dan gekregen?Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 21:41:
Kreeg net dit in mijn mail via Hattrick:
Sent 2005-01-17 19:43:00
From orders@hattrick.org
Subject Order activation
The order of Supporter, 3 months has been received.The order has been activated for your account immediately.
Ik heb het niet besteld en ehhmm dan vraag ik me af .. wie wel! En nog vreemder: order activated for account immediately? Ik zie geen extra opties ofzo
WATTA .. IK HEB EXTRA FUNCTIES! Wie is deze geweldige weldoener!
Ik weet het al. Mod-Marrc \o/
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2005 22:26 ]
en je mag volgend seizoen tegen mij aantredenVerwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 22:25:
Omdat ik gedegradeerd benIs een stimulans om zo snel mogelijk weer terug te komen =)
Ok ff aanmelden voor de fed ... worden mijn statistieken tenminste ook eens getoond heh.
Teamnaam en ID: HARDTRANCE (20911)
Verwijderd
Mmm, laat me dit even verklaren.Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 18:56:
Jackinthebox (a.k.a. WubMaster)
Wat lees ik nou op de GoT-HT site?
[Jackinthebox ging photoshoppen en na enkele pogingen kwam de term en het logo van GoTtrick op tafel. Hieromheen ontwikkelde hij een site met de schuine G en schuine T uit het logo (van Gathering of Tweakers) als 'designelementen'.]
Volgens mij ben ik toch echt de maker van dit logo!
[afbeelding]
Dat jij hem daarna lichtjes heb bijgeschaaft, ok...
Maar de opzet van henk en de bal, en de 2 schuine letters zijn van mij
*zoek zoek*
[afbeelding]
het orgineel
verder geen problemen mee, maar ik vind niet dat je de credits van het logo mag op eisen.
Verwijderd
Verwijderd
Er was toen veel vraag naar een geheel nieuw ontwerp voor de Got federatie site.Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 22:51:
ok
tekst hoeft niet veranderd te worden.
gaat me er meer om het principe dat mensen niet zomaar rippen en hun naam eronder zetten.
je hebt dit niet opzettelijk gedaan dat zie ik wel
no hard feelings
na vanavond weet iedereen toch al dat ik die gemaakt heb
Zorg je wel dat je duidelijk ergens vermeld dat jij alle credits hier voor krijgtBrainpower schreef op maandag 17 januari 2005 @ 23:05:
Wubmaster heeft zich toendertijd gebuigt over de layout, en ik ben hierop aan het coden geweest. Wat overigens nog niet voltooid is, omdat ik er steeds nieuwe functies aan het inproppen ben.
Ik heb een sorteerfunctie gemaakt in het GoT Nieuws item. Hierbij moet vermeld worden dat het sorteren op laatste reactie nog even niet werkt.
Hier komt deze week een oplossing (welke ik al in mn hoofd heb) voor, aangezien ik weinig tijd heb
Don't waste your time or time will waste you
Verwijderd
Ja vandaar jouw mogelijke paniekaankoop zeker hah !yared schreef op maandag 17 januari 2005 @ 22:34:
[...]
en je mag volgend seizoen tegen mij aantreden
wie had dat nog eens gedacht
Verwijderd
Ja idd, wat ontbreekt is alleen de duur van deze trainings vormen maar dat zal ook zo rond de 5 á 6 weken liggen.Pewwy schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 08:54:
Om daar dan maar gelijk op in te haken, ik zie veel in openingen maken, aangezien het een manier is om je verdedigers beter te leren passen. Hoef je ze in ieder geval niet op het middenveld op te stellen om ze te leren passen. Is in ieder geval leuk voor de counterteams
ik heb nog geen aankoop gedaan en al zeker niet om met jou te concurreren... hoewel... je ratings vielen mij heel erg mee... had ondertussen verwacht dat je vette diviners zou hebben of zijn dit allemaal nieuwe trainees?Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 00:14:
[...]
Ja vandaar jouw mogelijke paniekaankoop zeker hah !
Verwijderd
Ik heb destijds gezorgd voor dat voetbalhoofdje dat nu in het logo verwerkt is. Ik heb daar destijds (een jaar geleden??) al een opmerking over gemaakt. Ik had eerst dat hoofdje met hoed aangeleverd en daarna dus deze. Zoek en gij zult vinden, ik heb alleen geen idee meer waar het staat. Credits hoef ik niet, want ik had het uitbesteed.Brainpower schreef op maandag 17 januari 2005 @ 23:05:
Wubmaster heeft zich toendertijd gebuigt over de layout, en ik ben hierop aan het coden geweest. Wat overigens nog niet voltooid is, omdat ik er steeds nieuwe functies aan het inproppen ben.
Ik heb een sorteerfunctie gemaakt in het GoT Nieuws item. Hierbij moet vermeld worden dat het sorteren op laatste reactie nog even niet werkt.
Hier komt deze week een oplossing (welke ik al in mn hoofd heb) voor, aangezien ik weinig tijd heb
Verwijderd
Verwijderd
Inderdaad, dat idee heb ik nou ook. Dat ze passen belangrijker maken, das natuurlijk wel mooi, maar dan moet de primaire stat ook vlot genoeg omhoog gaan, zodat het ongeveer even lucratief is om puur een hoofdstat te trainen, alswel het trainen van een nieuwe trainingsvorm. Dan krijgt je trainee uiteindelijk briljant scoren, slecht passen; of je trainee krijgt (na dezelfde trainingsarbeid) uitmuntend scoren, matig passen (als die de nieuwe training volgt). Want dan zou het volgens mij wel uit kunnen.Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 09:47:
Dit allemaal om Passen nog weer belangrijker te maken
Vind van die halve trainingen zowiezo niet echt wat, rendabel blijft primaire skill trainen
Dat heb je inderdaad misVerwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 10:25:
bagger trainingen. alsof iemand die gaat trainen. verdient absoluut geen knaken. ipv die trainingen toevoegen zou ik juist die onzinnige weghalen. zodat alleen pm, def, wing, scoor, keep, pass. overblijft. en algemeen en conditie. die andere traint toch geen mens. of heb ik het nu mis?
Training | Aantal personen | Percentage |
algemeen | 4624 | 15% |
conditie | 2409 | 8% |
spelhervattingen | 296 | 1% |
verdedigen | 5451 | 17% |
scoren | 4831 | 15% |
vleugelspel | 1644 | 5% |
schieten | 341 | 1% |
kortepass | 1336 | 4% |
positiespel | 9408 | 30% |
keepen | 1161 | 4% |
Verwijderd
Met 5-5-0 traint helemaal niemand, je moet minimaal 1 spits opstellen om training te krijgen.Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 10:43:
Through passes trainen zie ik toch wel zitten. Woensdag speel je dan 5-5-0 en zondag kun je ook 8 of 9 spelers trainen. In totaal dus 18 of 19 spelers die je per seizoen bijna 3 levels omhoog kunt trainen.
Verwijderd
Nee hoor, niet meer dan 3 speler per positie is de regel!GaMbiNo schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 10:48:
[...]
Met 5-5-0 traint helemaal niemand, je moet minimaal 1 spits opstellen om training te krijgen.
[ Voor 4% gewijzigd door Sandyman538 op 18-01-2005 11:15 ]
Verwijderd
Nadeel is wel dat je volgens mij geen ervaring kunt opbouwen met deze speelwijze.Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 11:08:
Klopt idd 5-5-0 is een geldige trainingsvorm net zoals 5-2-3 dat ook is
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 11:36 ]
Ach ja, 2 zielen, 1 gedachteVerwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 11:16:
[...]
Nadeel is wel dat je volgens mij geen ervaring kunt opbouwen met deze speelwijze.
Edit: toen ik aan het typen was, was de reactie van Sandstorm er nog niet, die overigens tot op bijna het enge af indentiek is.
Verwijderd
2 nieuwe trainies. Heb wel 3 Titanic's, 4 Supernaturals en dan die 2 Deense U20 talenten. Rest is veldvulling.had ondertussen verwacht dat je vette diviners zou hebben of zijn dit allemaal nieuwe trainees?
Verwijderd
Verwijderd
middenvelder met passen kopenVerwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 20:01:
Daarnaast zit ik met het volgende dilemma, ik train verdedigen en m'n middenveld en aanval zijn eigenlijk aan verbetering toe. Welk linie kan ik het beste als eerste verbeteren?? Ik voel er zelf meer voor om eerst een IM aan te trekken om zelf in ieder geval meer kansen te krijgen en m'n tegenstander minder kansen te geven. Maarja, m'n aanval moet dan wel sterk genoeg zijn om er wat van te maken...... Suggesties???
gewoon op topstatsSandyman538 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 22:41:
Weet iemand die url nog waar je het dreamteam van de week van je league kon zien, en dan heel gemakkelijk kon posten op je competitieforum?
Verwijderd
Niet handig...mag ook niet.Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 13:54:
Veel gestelde vraag waarschijnlijk, maar ik kon 't niet vinden in de startpost.
Ik moet twee maanden wachten om mee te mogen doen. Kan ik in een ander land meteen meespelen of??
[ Voor 16% gewijzigd door Pewwy op 18-01-2005 14:02 ]
Met de komste van die tiende league kon dat weleens veel sneller zijn dan twee maanden.Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 13:54:
Veel gestelde vraag waarschijnlijk, maar ik kon 't niet vinden in de startpost.
Ik moet twee maanden wachten om mee te mogen doen. Kan ik in een ander land meteen meespelen of??
[ Voor 4% gewijzigd door GaMbiNo op 18-01-2005 13:58 ]
Ik zeg 1 ding![]()
@ Damien: ben benieuwd
He hehoedjevanpapier schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 14:22:
Tadaaa!! Het wordt mooi, maar nog even geheim voor de meeste mensen...
Bedankt, nu ga ik zeker naar huis en de boel updaten, doe ik in ieder geval nog iets nuttigs....GaMbiNo schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 14:25:
Er is overigens ook al een nieuwe HAM versie uit met de nieuwe traingsvormen en enkele bugfixes.
[ Voor 14% gewijzigd door Pewwy op 18-01-2005 14:32 ]
YUM
[ Voor 3% gewijzigd door Quintus op 18-01-2005 14:32 ]
Unknown
99,9%Pewwy schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 14:29:
[...]
Bedankt, nu ga ik zeker naar huis en de boel updaten, doe ik in ieder geval nog iets nuttigs....
En dan maar verder achter mijn virtuele servers gaan zitten klooien
edit: Hoe zeker is die rembrand site voor de nieuwe competitie? Nu ff gekeken, kom in VIII.613..
Ik kan me herinneren dat er vorig seizoen minstens 2 van dergelijke sites in omloop waren en dat er ook minstens 1 niet klopte. Dus ik wacht nog ff rustig af...
Verwijderd
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 15:24 . Reden: bericht verwijderd ]
hoe kom je daarbij? De nummer 8/7 en sommigen 6 van de IX doen toch ook niet mee met cup?!Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 15:18:
[...]
cup mag je vanuit gaan dat dat niet klopt... 10e divisie rekent hij er nog niet bij namelijk, en spaarnestad gaat echt wel tegen een 10e divisionist loten.
Verwijderd
Joss schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 15:19:
hoe kom je daarbij? De nummer 8/7 en sommigen 6 van de IX doen toch ook niet mee met cup?!
[ Voor 32% gewijzigd door Swanfield op 18-01-2005 16:29 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq