Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 31 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.077 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
He jammer :'( het is niet mogelijk :'(

Nouja het ziet er toch nog steed uber cool uit :)

Het kan wel :) Maar dan moet je een admin vragen ofzo :)

[rml]Damien2004 in "[ BBCODE] Kleuren in tekst mogelijk op Go..."[/rml]

Hoera! :)

[ Voor 52% gewijzigd door Swanfield op 18-01-2005 16:56 ]

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 09:39:
[...]

Ik heb destijds gezorgd voor dat voetbalhoofdje dat nu in het logo verwerkt is. Ik heb daar destijds (een jaar geleden??) al een opmerking over gemaakt. Ik had eerst dat hoofdje met hoed aangeleverd en daarna dus deze. Zoek en gij zult vinden, ik heb alleen geen idee meer waar het staat. Credits hoef ik niet, want ik had het uitbesteed.
Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/GoTmeeting2003/Logo-GoT-Fed-Party.gif
idd, leuk was die toevoeging van het hoedje
19-11-2003

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He Hattrick spelers

ik heb een vraag
ik ben opzoek naar het lettertype van Hattrick.org die ze bij hun logo gebruiken.
Zou je als je het lettertype hebt of je weet waar die te vinden is ff aan mij wel vertellen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Jeugd van tegenwoordig :(

Het is Geachte Hattrick spelers :+

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 17:41:
[...]

Jeugd van tegenwoordig :(

Het is Geachte Hattrick spelers :+
Damien for top-spammer! :Y) ben benieuwd naar de lay-out van de nieuwe OP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Gedegradeerd naar VI |:( :Z :7 :'( :'( :'( :'(

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 18:42:
[...]

Damien for top-spammer! :Y) ben benieuwd naar de lay-out van de nieuwe OP
Ik vraag me elke keer weer af na een pagina of 30 hoeveel pagina's een deel duurt :D kan dat nooit zo goed onthouden maar ben ook te lui om een vorig deel erbij te pakken dus ik wacht wel gewoon af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm dat wordt nog wat rekenen in de toekomst, die nieuwe trainingsvorm openingen maken zou mij wel eens goed uit kunnen gaan komen. (misschien, denk ik, niet helemaal zeker nog ;) ) Ik zat een tijdje geleden al te denken om passen te trainen in t tussenseizoen omdat ik verdedigers train en die steeds beter op de counter wil gaan maken. Dat zou dan wel betekenen dat ik in de eerste ronde van de beker in week 1 met m'n verdedigers op het middenveld en in de aanval zou moeten spelen en daar had ik ook weer geen zin in. Nu, met deze nieuwe vorm, klinkt het ineens erg aantrekkelijk om 5-5-0 in week 16 en 5-4-1 in week 1 te gaan spelen. Dan kan ik naast m'n counterverdedigers (6 of 7 van de 10) ook nog 3 of 4 spitsen/wingers/IM's wat training geven voor hun passen. (hoewel die ouder zullen zijn dus dat duurt dan wel weer erg lang voor een beetje resultaat) Dit tussenseizoen train ik gewoon verder op verdedigen maar voor volgend seizoen ga ik eens rekenen of het nut heeft en of je er ook wat aan hebt om zo te spelen met die training. Achja, ik heb nog n seizoen..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Tommilio schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 19:19:
[...]

Ik vraag me elke keer weer af na een pagina of 30 hoeveel pagina's een deel duurt :D kan dat nooit zo goed onthouden maar ben ook te lui om een vorig deel erbij te pakken dus ik wacht wel gewoon af :P
Bij mij zijn het pas 5 pagina's ;), maar het duurt ongeveer tot 1000 posts.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zit dat nou eigenlijk met hattrick?

ik heb m'n team nog niet maar je kunt op je pagina je eigen logo zetten van je team?

zoja, dan ga ik ook ff fotosoepen :P :Y)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Yo thanx. Ha ha. Heb nu eindelijk die site door... ha ha. Je kunt je league gewoon aanklikken 8)7 daarom dat ik nooit verder kwam dan bekijken waar we stonden qua rating... ha ha, ik ben een looser :+

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 19:24:

ik heb m'n team nog niet maar je kunt op je pagina je eigen logo zetten van je team?

Alleen als je supporter neemt, en dat kost 20 Euro per jaar...kan overigens ook per kwartaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 19:24:

Ja dat kan als je hattrick supporter wordt. Dat kost je geloof ik een euro'tje of 19.50 in het jaar, en dan krijg je allemaal extra's. Zoals veel meer statistieken, mogelijkheid tot bookmarken, een logo bij je team plaatsen, spelersgezichten etc. etc. Zeker de moeite waard, maar ik zou eerst maar eens ff kijken of het spelletje je bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 19:31:
[...]

Ja dat kan als je hattrick supporter wordt. Dat kost je geloof ik een euro'tje of 19.50 in het jaar, en dan krijg je allemaal extra's. Zoals veel meer statistieken, mogelijkheid tot bookmarken, een logo bij je team plaatsen, spelersgezichten etc. etc. Zeker de moeite waard, maar ik zou eerst maar eens ff kijken of het spelletje je bevalt.
true, maar ik kan natuurlijk altijd vast beginnen met een logo'tje ;)

*EDIT* Zie hier, poging 1:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bkramer/DU.gif

k hoorde dat de nieuwe competitie over een week of 2 start, kan het zijn dat ik dan ook hoor of ik in een "poule" kom en in welke poule dan? :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 17:10:
He Hattrick spelers

ik heb een vraag
ik ben opzoek naar het lettertype van Hattrick.org die ze bij hun logo gebruiken.
Zou je als je het lettertype hebt of je weet waar die te vinden is ff aan mij wel vertellen?

Alvast bedankt!
Had Yared die speurtocht al niet tijden geleden opgegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 13:25:
[...]
middenvelder met passen kopen :) zo heb ik hetzelfde probleem opgelost. Spits komt dan later.
Da's natuurlijk ook een goeie oplossing die ik eigenlijk afgeschreven had omdat ik dacht dat een level lager IM met passen te duur zou worden maar dat valt nog wel mee zie ik nu op de TL en de transfervergelijking. Ik zat eigenlijk te denken aan een kale uitmuntende IM maar ik denk dat een formidabele IM met redelijk passen ook wel te doen moet zijn voor hetzelfde geld of niet?? (nog niet echt bekend met de prijzen in deze regio moet ik bekennen. ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Laatst online: 23-08 18:06

Quintus

Eg wel! Dus....

Ik denk dat ze de Cup echt niet weer gaan uitbreiden. Das toch ook niet mogelijk aangezien de finale van dit seizoen toch ook nog gespeeld moet worden?

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ eXpanz: ik zou je logo alleen wel even een stuk kleiner maken, anders past hij nooit op je teampagina, verder tof logo :)
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 20:28:
[...]
maar ik denk dat een formidabele IM met redelijk passen ook wel te doen moet zijn voor hetzelfde geld of niet?? (nog niet echt bekend met de prijzen in deze regio moet ik bekennen. ;) )
Heb me ook al een tijdje niet meer met dat soort spelers beziggehouden, maar voor m´n gevoel is uitmuntend vs. formidabel/matig ongeveer even duur. Met redelijk passen kom je denk ik in een iets hogere prijsklasse, maar de TL zal je het juiste antwoord geven B)

@ Quintus: finale moet idd nog gespeeld worden, dus er zal wel geen uitbreiding komen.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
*n00b Alert*

Op welke bijstat moet je nu letten bij de aanschaf van een verdediger? Passen? Spelmaken? Vleugelspel? Graag ook onderscheid tussen centrale verdedigers en vleugelverdedigers aangezien ik ze allebei nodig heb... En hoe belangrijk is conditie voor deze mannen?

*end n00b Alert*

Kom volgend seizoen terecht in een loodzware VI reeks. Wordt nog knokken om daar in te blijven.

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Little Bear schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 23:43:
*n00b Alert*

Op welke bijstat moet je nu letten bij de aanschaf van een verdediger? Passen? Spelmaken? Vleugelspel? Graag ook onderscheid tussen centrale verdedigers en vleugelverdedigers aangezien ik ze allebei nodig heb... En hoe belangrijk is conditie voor deze mannen?

*end n00b Alert*

Kom volgend seizoen terecht in een loodzware VI reeks. Wordt nog knokken om daar in te blijven.
centrale verdediger: alleen verdedigen
aanvallende centrale verdediger: verdedigen + positiespel + conditie
verdedigende vleugelverdediger: verdedigen + matig vleugelspel of lager, anders weggegooid geld
vleugelverdediger normaal of aanvallend: verdedigen + redelijk vleugelspel of hoger wil je je vleugelaanval boosten...
bij counteren: verdedigen + minimaal matig passen -> totale passingskill van je verdediginslinie telt, speel je met 5 matig passen achterin, krijg je ongeveer formidabele tactic skill in counteren.

maar dit alles had je zo kunnen zoeken en vinden hoor ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 23:59 . Reden: alles naar nederlands vertaald, wel zo handig. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-08 11:16
Hey mensen trainen jullie de komende weken gewoon op conditie om je cluppie weer een beetje in vorm te krijgen? Of trainen jullie gewoon je hoofdstat door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik was van plan om conditietraining te gaan doen, maar aangezien ik verwacht na volgend seizoen een bijna compleet nieuw team te kopen is het misschien verstandiger om voor de steekpass te gaan. Kijken of er snelle skillstijgingen bij mijn spelers zijn. Bij mijn volgende aankopen kan ik dan iets beter op conditie e.d. letten dan ik nu gedaan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
moet je die nieuwe training pas vrijdag instellen of mag je dat nu al doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 21:32
Vrijdag pas.. deze week kun je nog optimaal trainen..

Ik train gewoon door overigens.. Heb 3 trainees die door getraind worden, en de andere 3 moeten maar twee weekjes wachten... :) ZO heb ik mooi in week 1 een uitmuntendscoren/redelijk passen van 18 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 09:00:
moet je die nieuwe training pas vrijdag instellen of mag je dat nu al doen?
pas op het moment van de training zelf (vrijdagochtend rond 5:00 ergens?) gaat de engine kijken wat je als training ingesteld hebt en wat op dat moment ingesteld staat traint hij. voor dat tijdstip kun je gerust nog 100x van training veranderen, maakt allemaal niets uit.

edit:
ik begreep je dus even verkeerd, je moet dat dus pas vlak na de trainingsupdate van vrijdag doen, anders train je aankomende vrijdag dus al conditie :P je kunt het dus ook over 6 dagen pas instellen bijv.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2005 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

check logo van deze gast 212481, vraag me af met welk proggie hij dat gefixt heeft! suc6 iedereen vanavond, laten we hopen op geen blessures!

@ spitsentrainers, tussenseizoen passen trainen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 10:28:
Ik ga gewoon door met scoren trainen. Dan krijgen wat gasten maar geen training, maar ik denk dat het uiteindelijk meer oplevert dan passen trainen, en hopen op 1 of 2 spelers die daar beter in worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 08:46:
Hey mensen trainen jullie de komende weken gewoon op conditie om je cluppie weer een beetje in vorm te krijgen? Of trainen jullie gewoon je hoofdstat door?
of gewoon hoofdstat denk ik of passen(train pm). kep al 3 trainees die goed of hoger zijn in conditie dus die kunnen gewoon elke week spelen..

conditie trainen is alleen handig als je echt een kut conditie hebt met trainees, ander moet je het niet doen. je vorm gaat zo hard naar de klote...(buiten mijn trainees om is iedereen ook uitstekend in conditie, lager koop ik ze niet)

trouwens heb ik die logo contest nou al gewonnen of moet ik de proxies weer inladen? :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2005 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 10:28:
check logo van deze gast 212481, vraag me af met welk proggie hij dat gefixt heeft! suc6 iedereen vanavond, laten we hopen op geen blessures!

gewoon paint of photoshop is niet automatisch denk ik hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

@MM/Quintenvy ik heb dat font ergens liggen via via wat er 99% op lijkt (reversed engineered) maar ben er door tijdgebrek nog niet achteraan gegaan... 2 jaar HT levert een hoop zoekzooi op :D

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
hmm ik denk dat ik maar gewoon mijn hoofdstat doortrain dan (defence), want de meesten zijn wel goed in conditie. De vorm komt toch gewoon door meer wedstrijden te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
-CKY2K- schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 14:19:
hmm ik denk dat ik maar gewoon mijn hoofdstat doortrain dan (defence), want de meesten zijn wel goed in conditie. De vorm komt toch gewoon door meer wedstrijden te spelen?
Vorm krijg je door algemeen te trainen. als je conditie traint vermindert je vorm :)
Maar je vorm schommelt een beetje als je een hoofdstat traint hier en daar er wat bij maar meestal er wel iets af....verschilt een beetje

[ Voor 16% gewijzigd door Tommilio op 19-01-2005 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hmmm dan misschien toch maar algemeen trainen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 14:40:
Hmmm dan misschien toch maar algemeen trainen :P
Nooit doen. Algemeen trainen is voor mensen zonder toekomstvisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 14:46:
[...]

Nooit doen. Algemeen trainen is voor mensen zonder toekomstvisie.
Haha dat vind ik wel een punt van discussie :)
Ik heb wel een toekomstvisie en ik weet dat het je veel geld kost als je algemeen traint maar wil je je team perfect op orde hebben en maximaal presteren dan lukt dat met algemeen. En ja dat kost dan weken training dus geld....i know maar op deze manier ben ik wel gepromoveerd en dat zou anders niet gelukt zijn.....want paar weken meer positiespel had me daarbij niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
van een hoop basisspelers is de vorm erg slecht op dit moment, dus het loont zeker even 2 weken algemeen te trainen lijkt me! En ik heb zeker wel toekomstvisie ja! :(

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tommilio schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 14:59:
[...]

Haha dat vind ik wel een punt van discussie :)
Ik heb wel een toekomstvisie en ik weet dat het je veel geld kost als je algemeen traint maar wil je je team perfect op orde hebben en maximaal presteren dan lukt dat met algemeen. En ja dat kost dan weken training dus geld....i know maar op deze manier ben ik wel gepromoveerd en dat zou anders niet gelukt zijn.....want paar weken meer positiespel had me daarbij niet geholpen.
Het interesseert mij niet zoveel of ik nu of volgend seizoen promoveer, zolang het maar een keer gebeurd. Vorm fluctueert zo erg dat het op de lange termijn wel uitmiddelt. Daarbij heb ik eens algemeen getraind en toen zakten 12 spelers in vorm, dus het effect van algemeen trainen heb ik niet zo hoog zitten.
-CKY2K- schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 15:01:
van een hoop basisspelers is de vorm erg slecht op dit moment, dus het loont zeker even 2 weken algemeen te trainen lijkt me! En ik heb zeker wel toekomstvisie ja! :(

;)
hehe, nu heb ik je geprikkeld. Mooi, da's leuk voor de discussie.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2005 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hhehe nooit de eer van een coach aantasten he! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 15:03:
[...]

Het interesseert mij niet zoveel of ik nu of volgend seizoen promoveer, zolang het maar een keer gebeurd. Vorm fluctueert zo erg dat het op de lange termijn wel uitmiddelt. Daarbij heb ik eens algemeen getraind en toen zakten 12 spelers in vorm, dus het effect van algemeen trainen heb ik niet zo hoog zitten.

[...]

hehe, nu heb ik je geprikkeld. Mooi, da's leuk voor de discussie.
Wat je aangeeft klopt idd het is altijd maar afwachten met algemeen de ene keer gaat dat beter dan de andere keer. En op lange termijn zal je meer geld verdienen ja maar op korte temijn promoveren vind ik leuker dan net zo lang wachten todat ik economisch de tegenstander voorbij streef en dan al kopend bijvoorbeeld het behaal of dus trainend maar dat kan lang duren....nee dan ga ik toch voor de snelle promotie doet mij meer namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 15:03:Het interesseert mij niet zoveel of ik nu of volgend seizoen promoveer, zolang het maar een keer gebeurd. Vorm fluctueert zo erg dat het op de lange termijn wel
Ik sta volledig achter je :)

vanaf nu: alles wat MM zegt is heilig, de rest kletst uit hun nek :+

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2005 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 15:13:
[...]

na na na na na B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 15:13:
[...]

Zo haal je wel een beetje de discussie eruit he :P
Discussies zijn nou juist net zo leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tommilio schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 15:19:
[...]
Zo haal je wel een beetje de discussie eruit he :P
Discussies zijn nou juist net zo leuk :)
Nou vooruit, To en Tom aten tomaten, To at en Tommilio vrat! Vraatzucht is een slechte eigenschap, niet meteen alles willen hebben. Geduld is een schone zaak, kampioenschap komt vanzelf wel.

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 15:23:
[...]

Nou vooruit, To en Tom aten tomaten, To at en Tommilio vrat! Vraatzucht is een slechte eigenschap, niet meteen alles willen hebben. Geduld is een schone zaak, kampioenschap komt vanzelf wel.

:P
Prachtig verwoord. Vanaf nu is alles wat Der Maestro schrijft goud. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 15:25:
[...]

Prachtig verwoord. Vanaf nu is alles wat Der Maestro schrijft goud. O-)
MM en Tim tegen het soepie! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
MaestroTim noemt zich Maestro waarom niet gewoon Tim.....

je team optimaal zien presteren,
zonder alle teleurstellingen te hoeven zien en langs de zijlijn te lopen ijsberen.
achterover hangen wetend dat de vorm goed is,

geduld is idd een schone zaak,
behalve als je je team niet optimaal wil laten functioneren.
dan doe je juist datgene wat elke coach nooit zou doen.
je bent dus meer econoom :)

dit alles kan je dan weer koppelen aan de stelling ik haat spelers die extra niet degraderen of promoveren. als je je team niet optimaal wilt laten spelen doe je onbewust ze dus extra niet laten promoveren of juist degraderen wat jij wilt.

Zo heb ik toch even het eerste discussiepunt gekoppeld aan het tweede altijd heersende discussiepunt aan het einde van de competitie.

Ik geloof dat mijn leraren trots zijn en zien dat ik mijn compententie omgevingsbewustzijn heb verbeterd O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 15:28:
[...]
MM en Tim tegen het soepie! :D
Tom kijkt om zich heen :/ en hoopt in het donker nog een mede protester te vinden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tommilio schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 15:31:
[...]

Tom kijkt om zich heen :/ en hoopt in het donker nog een mede protester te vinden :|
/me sluit zich aan bij het 2-tal...

Algemeen verhoogt niet zo zeer de vorm. Het versnelt de VORM-curve!

edit: Nog even een toevoeging.. Die curve kan dus zowel omhoog als omlaag gaan...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2005 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tommilio schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 15:30:
MaestroTim noemt zich Maestro waarom niet gewoon Tim.....
Naam was al bezet :)
zonder alle teleurstellingen te hoeven zien
teleurstellingen? ik heet geen Frizza
je bent dus meer econoom :)
Uh ja, mijn huidige studie zit ik in die hoek :)
Zo heb ik toch even het eerste discussiepunt gekoppeld aan het tweede altijd heersende discussiepunt aan het einde van de competitie.

Ik geloof dat mijn leraren trots zijn en zien dat ik mijn compententie omgevingsbewustzijn heb verbeterd O-)
:D zoals een echte GoT´er betaamt.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2005 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 15:34:
[...]

Naam was al bezet :)

[...]

teleurstellingen? ik heet geen Frizza

[...]

Uh ja, mijn huidige studie zit ik in die hoek :)

[...]
:D zoals een echte GoT´er betaamt.
LOL :)

Ik ben ook econoom maar ja daar speel ik weer een ander spelletje voor :) Nee vind het toch lachen spel alleen kan ik me soms wel irriteren aan die weken rust zoals nu :D En ik wacht al wat langer door mijn laatste wedstrijd (wo).....dus ja dan maar de tijd vullen met discussieren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tommilio schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 15:37:
[...]
En ik wacht al wat langer door mijn laatste wedstrijd (wo).....dus ja dan maar de tijd vullen met discussieren :)
haha, same here. En om dan maar meteen een ander puntje op tafel te gooien:

DE COACH, intern / extern

ik heb namalijk al 38,5 week lang dezelfde coach, toen ooit intern aangenomen als goed / matig coach. Nu heeft deze knaap al 38,5 week lang matig leiderschap en is dus nog nooit gezakt (/me Tim klopt even af). Ik had het er pas met Thije over, die ongeveer 42/43 weken geleden van nu een goed / redelijk coach extern haalde en in al die tijd is die coach gezakt naar zwak leiderschap (wat hij volgens mij ook al enkele weken is).

Kan ik daaruit concluderen dat intern gehaalde coaches langer qua leiderschap stand houden? Ik weet dat leiderschap hoog of laag in stat kan zijn, maar dit verschil vind ik nogal groot.

MM: kom maar op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Even vraagje tussendoor om de tijd te doden ben ik namelijk ook bezig met wat andere dingen. In de zomervakantie ga ik naar Amerika en dus ook NY :P maar ik dacht mij vaag te herinneren dat iemand hier in dit topic :P jahwel er ook was geweest, alleen dat is paar topics terug heb ik even geen zin om terug te lezen dus vroeg ik me af wie dat ook al weer was dus zou diegene zich kunnen melden, vroeg me namelijk af waar je beetje leuk kon uitgaan :)

Om maar even hattrick dan nog weer aan te halen....ik heb ook interne coach en die had ook al gedaald moeten zijn volgens mij.....maar ja ben aan het sparen voor nieuwe maar dat duurt nog wel even aangezien het stadion eerst nog aan de beurt is :) (beetje waardeloze informatie allemaal maar ja dan lijkt het nog alsof mijn post enigzins hattrickgetint was :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tommilio schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 15:55:
Even vraagje tussendoor om de tijd te doden ben ik namelijk ook bezig met wat andere dingen. In de zomervakantie ga ik naar Amerika en dus ook NY :P maar ik dacht mij vaag te herinneren dat iemand hier in dit topic :P jahwel er ook was geweest, alleen dat is paar topics terug heb ik even geen zin om terug te lezen dus vroeg ik me af wie dat ook al weer was dus zou diegene zich kunnen melden, vroeg me namelijk af waar je beetje leuk kon uitgaan :)
LOL, dat was ik :)
Maar over het uitgaan.... tja, ik zat toen in New York ter voorbereiding op de marathon, dus na een dag flink gewandeld te hebben door NY voel je ´s avonds al je benen en ben je maar verstandig genoeg om even nee tegen het bier te zeggen en op tijd je bed in te duiken om maar energie te sparen voor die grote dag :) Dus echte tips over het stapleven heb ik niet, wel denk ik dat je het beste kunt stappen in Brooklyn of Manhattan. Manhatten is denk ik ook duurder, Brooklyn is veruit het populairste gedeelte van NY.

Mocht je nog verdere info willen, roep maar.

(en hou rekenening met de 21 jaars grens voor alcohol daarzo :))

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2005 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Nou het mooie is dat ik de leeftijd van 21 nu al vanaf oktober bereikt heb dus dat zal het probleem niet zijn :P Maar ben je lang in NY geweest dan? Heb op fok forum al wel topic gezien over NY maar daar stonden ook maar 2 clubs....maar ja heb wel zin in iets groots :)
Doe tegenwoordig niks anders dan sites bekijken en bekijken van NY Miami etc.... want doe rondreisje NY naar miami dan.....maar ja je zoekt je een bult :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bezig met werkzaamheden

Het stadion is omringd door hijskranen en bouwmateriaal. Waarschijnlijk zijn de werkzaamheden afgerond om en nabij 29-01-2005.

Staanplaatsen: 8399
Gewone zitplaatsen: 3375
Overdekte zitplaatsen: 360
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 465
na weken nadenken gekozen voor het bijna verdubbelen van mijn stadion in plaats van een nieuwe coach halen.
Nieuwe coach is heel erg nodig, en stadion is nog nooit uitverkocht geweest.
Maar als stadion 2x zo duur wordt moet je investeren in de toekomst.
Hopen dat er volgend seizoen wat meer toeschouwers komen. waarschijnlijk zullen het er een paar minder zijn, maarja dan komt die coach wel over 2 of 3 seizoen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tommilio schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 16:07:
Nou het mooie is dat ik de leeftijd van 21 nu al vanaf oktober bereikt heb dus dat zal het probleem niet zijn :P Maar ben je lang in NY geweest dan? Heb op fok forum al wel topic gezien over NY maar daar stonden ook maar 2 clubs....maar ja heb wel zin in iets groots :)
Doe tegenwoordig niks anders dan sites bekijken en bekijken van NY Miami etc.... want doe rondreisje NY naar miami dan.....maar ja je zoekt je een bult :)
Heb 6 dagen in NY gezeten en 2 dagen Boston. Erg coole stad NY, groot vooral :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 16:03:
Dus echte tips over het stapleven heb ik niet, wel denk ik dat je het beste kunt stappen in Brooklyn of Manhattan. Manhatten is denk ik ook duurder, Brooklyn is veruit het populairste gedeelte van NY.
nou, wij zijn alleen in het begin van Brooklyn geweest vanwege het Yankee Stadium, maar echt verder wordt je ook niet aangeraden om te gaan :P de metro Brooklyn in werd ook leger en leger... dat was Brooklyn toch?

verder was ik daar èn met familie èn pas 20, dus echt aan uitgaan heb ik daar niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 16:28:
[...]

nou, wij zijn alleen in het begin van Brooklyn geweest vanwege het Yankee Stadium, maar echt verder wordt je ook niet aangeraden om te gaan :P de metro Brooklyn in werd ook leger en leger... dat was Brooklyn toch?

verder was ik daar èn met familie èn pas 20, dus echt aan uitgaan heb ik daar niet gedaan.
Ghehe dat soort tips heb ik al meer ontvangen ook van snachts het park in tja dan vraag je er bijna om :)
Maar ja er is idd teveel doen vandaar dat ik nu al begonnen ben met research :D

EDIT:

Tom hoopt trouwens dat de euro sterk blijft en misschien nog wat gaat stijgen :)
Tja econoom of niet :P

[ Voor 9% gewijzigd door Tommilio op 19-01-2005 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Gaat wel erg snel :) bijna 40 á 41 pagina's :p

Hoop dat de vernieuwde OP klaar is :p zal vanavond ook wel weer druk worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 16:28:
[...]

Uh, nee, dat is de Bronx :) en idd, daar moet je niet al te ver ingaan, dan kom je in Harlem (tenzij je een mes in je rug wil natuurlijk ;))

(de marathon liep niet voor niets slechts 1,2 mile door de Bronx om daarna zo snel mogelijk weer terug te gaan naar Manhatten :D)

en idd, sterke euro komt heel goed uit :) ik pinde daar $100 en kreeg in nederland een afschrift van €80

Gaat wel lekker off topic zo he :)

Vanavond hoop ik nog wel even een erg goede deal te doen door een 17 jr. trainee +3 te kopen toch handig zo´n fed.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2005 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 16:47:
[...]
Uh, nee, dat is de Bronx :) en idd, daar moet je niet al te ver ingaan, dan kom je in Harlem (tenzij je een mes in je rug wil natuurlijk ;))

en idd, sterke euro komt heel goed uit :) ik pinde daar $100 en kreeg in nederland een afschrift van €80 :)
Tja dat klinkt wel leuk van die euro :P heb je verder nog does and dont's :P behalve bronx :D

Edit:

Tja zal even wat hattrick info erbij posten :P offtopic is niet al te best nee krijgen we straks weer commentaar :D
Vroeg me eigenlijk wel af of er veel daytraders zijn in onze federatie. Zijn namelijk nog steeds mensen die het doen dus :P
Of ziet men hier het nu niet van in :) Mooi discussiepuntje weer zo volgens mij :D

[ Voor 28% gewijzigd door Tommilio op 19-01-2005 16:52 . Reden: oftopic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tommilio schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 16:51:
Tja dat klinkt wel leuk van die euro :P heb je verder nog does and dont's :P behalve bronx :D
Anders PM je maar een keer :) beter dan off topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 21:59
Tommilio schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 16:51:
[...]

Vroeg me eigenlijk wel af of er veel daytraders zijn in onze federatie. Zijn namelijk nog steeds mensen die het doen dus :P
Of ziet men hier het nu niet van in :) Mooi discussiepuntje weer zo volgens mij :D
Ik ben een net begonnen IX speler met natuurlijk geldproblemen ;) Zelf heb ik aardig wat winst behaald door keeper te trainen en drie keer een redelijk(hoog) keeper te kopen 1 of 2 weken te trainen tot ie lvl up gaat naar goed en dan weer verkopen.
Dat heeft me in totaal zo'n 200K winst opgeleverd in 3 weken tijd. Voor de verder gevorderde spelers (in hogere divisies en met meer geld) zal dit niet aantrekkelijk zijn maar voor pas beginnende spelers die toch snel wat willen investeren kan het leuk zijn...

Ik ben nu overgestapt op PM te trainen, maar als ik volgend seizoen weer in geldnood kom zal ik t zeker weer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 15:51:
[...]
haha, same here. En om dan maar meteen een ander puntje op tafel te gooien:

DE COACH, intern / extern

ik heb namalijk al 38,5 week lang dezelfde coach, toen ooit intern aangenomen als goed / matig coach. Nu heeft deze knaap al 38,5 week lang matig leiderschap en is dus nog nooit gezakt (/me Tim klopt even af). Ik had het er pas met Thije over, die ongeveer 42/43 weken geleden van nu een goed / redelijk coach extern haalde en in al die tijd is die coach gezakt naar zwak leiderschap (wat hij volgens mij ook al enkele weken is).

Kan ik daaruit concluderen dat intern gehaalde coaches langer qua leiderschap stand houden? Ik weet dat leiderschap hoog of laag in stat kan zijn, maar dit verschil vind ik nogal groot.

MM: kom maar op :P
Was even weg, vergadering en dan naar huis,...
Ik heb een externe coach gekocht met redelijk leiderschap en de hufter is na 16 weken naar matig gezakt. Trek je conclusies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Tommilio schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 16:07:
Sandyman meldt zich ;) Miami is heerlijk stappen, weet niet meer hoe die boulevard heet, maar ligt langs de zee, volledig neon verlicht, en puur feest, zowel op straat als in de clubs. En als je met de koets gaat, dan kan ik je aanraden ook nog 45 minuutjes verder te rijden richting west palm beach, ook een aanrader. Je kijkt je ogen uit naar vrouwen, clubs, en vette auto's 8)

En ik sta op dit 0-1 achter tegen kiddy in de halve finale van de GoT cup. Hij speelt al sinds de 1e minuut ofzo met 10 man, maar ik heb nog steeds het gevoel dat ik ga verliezen ;)

/edit

Coachverhaal. Ik had eerst ook een externe gehaald, en die is binnen een seizoen van zwak naar slecht gedaald. Verschil was toch al niet groot, maar kost je toch 3 ton extra. Nu komt er volgend seizoen een interne goed/goed :D

/edit 2

Ik krijg een beetje patent op saaie 2e helften in hattrick...

Dit was in mijn laatste competitie wedstrijd de 2e helft:
SandstorM had met 56 procent balbezit een veldoverwicht.

En vandaag halve finale GoT cup (verloren 0 - 1 red.):
De scheidsrechter toonde Otso Suhonen van SandstorM de gele kaart na een heel nare overtreding. kiddy had het meeste balbezit, namelijk 65 procent. :Y)

[ Voor 30% gewijzigd door Sandyman538 op 19-01-2005 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei, iedereen de nationale logocompetitie al gevolgd die sinds vandaag van start is gegaan? Sta ik toch maar mooi op dit moment 5e van alle logo´s tot nu toe.
Ja! logo jury :P ;)

[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2005 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hmmm sta nu 40k rood en denk er zwaar aan om mijn stadion ook nog flink te vergroten voor de prijsverhoging, zal ik dan in de financiele problemen komen denken jullie? Bij thuiswedstrijden was het de laatste weken steeds uitverkocht zelfs tegen zwakkere tegenstanders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

next week Harlem Hattrick - Kiddy

oei oei, ik speel een degradatieduel dus wordt door kiddys a team tot gehakt vermalen....
nnaja, eindelijk eens na 2x kwartfinale en 2x halve finale in de FINALE!

Kan hem helaas alleen niet volgen omdat ik in Milaan zit (heel vervelend :9) dus wellicht dat we de week erop kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
-CKY2K- schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 19:55:
Hmmm sta nu 40k rood en denk er zwaar aan om mijn stadion ook nog flink te vergroten voor de prijsverhoging, zal ik dan in de financiele problemen komen denken jullie? Bij thuiswedstrijden was het de laatste weken steeds uitverkocht zelfs tegen zwakkere tegenstanders...
Zeker met de seizoensstop op komst, dus de komende weken een stuk minder inkomsten, lijkt het me niet verstandig om ver in het rood te gaan staan.

Ik vind dat je alleen rood moet staan als je zeker weet dat je er binnen een paar weken weer bovenop bent, bijvoorbeeld omdat je binnenkort een trainee gaat verkopen.

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s_de_hoog schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 20:05:
[...]

Zeker met de seizoensstop op komst, dus de komende weken een stuk minder inkomsten, lijkt het me niet verstandig om ver in het rood te gaan staan.

Ik vind dat je alleen rood moet staan als je zeker weet dat je er binnen een paar weken weer bovenop bent, bijvoorbeeld omdat je binnenkort een trainee gaat verkopen.
Idd mee eens, tenzij je er weer een spelerverkoop voor over hebt die de kosten kunnen dekken. Je moet iig afwegen of het op lange termijn winstgevend is.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Laatst online: 23-08 18:06

Quintus

Eg wel! Dus....

Heel ver in het rood zou ik sowieso niet gaan dan wordt je genekt door de rente of je moet onverhoopt een speler verkopen. Over 2 weken begint de beker weer dus vanaf dan krijg je pas weer normale inkomsten.

(lolmodus) je kunt natuurlijk ook hopen op een verkoopbare pull komende week om weer uit het rood te komen (/lolmodus)

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-06 11:32

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
De OP zal in deel 32 nog niet vernieuwd zijn... Ter info

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
hoedjevanpapier schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 20:50:
De OP zal in deel 32 nog niet vernieuwd zijn... Ter info
Zit je ons samen met damien de hele tijd lekker te maken, krijgen we dit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-08 15:36
inderdaad :( B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

****** GoT Toto ******

Mensen de uitslag van week 14

Ronald_Koeman 8
Terranca 6
lochtejans 5
ottooo 5
Marcel_Meessen 5
Gandalf-NL 5
Wubmaster 5
doodindesloot 4
hestaatje 4
Pjotrski 4
Josseke 4
Brainpower 4
neudeboules 3
GaMbiNo_GoT 3
pruimtabak 2

Pos.NaamScoreAantal toto's
1
ottooo
94
14
2
Brainpower
81
14
3
Pjotrski
79
14
4
Marcel_Meessen
78
13
5
hestaatje
77
14

De laatste toto ronde van deze week zal bestaan uit 11 promotie of degradatiewedstrijden van onze GoTtrick leden.
Bij deze:

Harlem Hattricks - ROTL
HGK1 - Tha Groove's
Always2nd - F.C. GoT
Fortal - F.C. Flower Power
[MUG] Most Underestimated Guys - Qlimax-xl
Oma's Trots - AC VooDoo
FC Jansen - Bakkus een koek
odio - Fiets 'em d'r in
FC Hoorn - Hoog boys
Knallers - Chefke Spor Back In Da House
Mighty Murmels - Graxies United

Succes mensen!!

http://gottrick.bitxs.com

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Mijn trainees moeten nog doortrainen dus ik verkoop voorlopig nog niks, mijn pulls zijn altijd kut dus een stadion upgrade is dan niet zo verstandig nu...helaas dan maar tegen woekerprijzen kopen de volgende keer...ik wil mijn huidige trainees minstens nog een jaar doortrainen en er dan 3 zelf houden als basisspelers en de rest verkopen en daarmee betere 17jarige trainees van kopen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
ah lange termijn planning, daar houden van :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Het verhaal van de OP is heel simpel: Het moet in één keer goed zijn..

Op dit moment hebben we het plan van Damien, en ik heb zelf nog een idee in mijn hoofd zitten. Totdat het definitieve plan er is, blijft het kale tekst.

Excuses voor de verwachtingen die er zouden zijn, helaas had Damien alles iets te vroeg verklapt...Maar, ik heb hem niet gezegd om het voor hem te houden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta gewoon zowel in Rotterdam als in IV met 65% solide op de eerste plek van Neerlands logo-contest.

Edit: hmmm, gaat ook wel snel naar beneden. Je bent ook geneigd tegen je concurrenten te stemmen, maar da's natuurlijk een klein percentage.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2005 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-08 15:36
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 22:13:
Ik sta gewoon zowel in Rotterdam als in IV met 65% solide op de eerste plek van Neerlands logo-contest.

Edit: hmmm, gaat ook wel snel naar beneden. Je bent ook geneigd tegen je concurrenten te stemmen, maar da's natuurlijk een klein percentage.
ik stond ook ff 1e, maar tverandert echt om de seconde. Had daarstraks 61%, toen 67%, toen 63% en nu gaat het langzaam naar beneden en naar boven :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
s_de_hoog schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 20:05:
[...]

Seizoensstop is het al eigenlijk...in elk geval voor sommige dan. Als je slim bent doe je gewoon 1 dag voor 31-01 je stadion verbouwen want geloof dat de 31e het aangepast wordt. Dan moet je even kijken of je de 1e pot thuis speelt dan weet je al dat je dan inkomsten hebt nou dan zou je jezelf er al redelijk uit kunnen hebben plus bekerinkomsten. Maar ja het ligt er allemaal natuurlijk aan hoe gek je het maakt en hoeveel je in de min komt te staan. Ik ga het in elk geval zeker doen ook al kom ik 3ton of 3,5 ton in de min. Ik kom er wel weer uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
hoedjevanpapier schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 22:04:
Het verhaal van de OP is heel simpel: Het moet in één keer goed zijn..

Op dit moment hebben we het plan van Damien, en ik heb zelf nog een idee in mijn hoofd zitten. Totdat het definitieve plan er is, blijft het kale tekst.

Excuses voor de verwachtingen die er zouden zijn, helaas had Damien alles iets te vroeg verklapt...Maar, ik heb hem niet gezegd om het voor hem te houden..
Ja sorry mensen excusses ik heb altijd moeite mijn mond te houden :X :X :X

Maar het word wel heel erg mooi :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 22:28:
[...]

ik stond ook ff 1e, maar tverandert echt om de seconde. Had daarstraks 61%, toen 67%, toen 63% en nu gaat het langzaam naar beneden en naar boven :9
Volgens mij ben ik na Sandyman de hoogste GoT´er daarzo :)

edit: @ joss: je kreeg m´n stem hoor bij het voorbijkomen :)

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2005 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 23:14:
[...]
Volgens mij ben ik na Sandyman de hoogste GoT´er daarzo :)

edit: @ joss: je kreeg m´n stem hoor bij het voorbijkomen :)
Stond net gewoon even alltime number 1 :D Nu sta ik weer onder Nobbe op 3 :) Het fluctueerd vrij fors. Maar echt een leuke site. Ik raad iedereen aan daar zijn logo aan te melden!

Was de link al geweest? Ik weet het niet meer, toch nog maar een keer hier.

http://www.c-d-l.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha, zeker coole site. Nobbe stond ook even bovenaan maar is nu weer flink teruggezakt. Ik sta weer 2e GoT´er :)

overigens hebben al fed. genoten m´n stem gekregen (vriendjespolitiek! :o)

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2005 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 23:31:
haha, zeker coole site. Nobbe stond ook even bovenaan maar is nu weer flink teruggezakt. Ik sta weer 2e GoT´er :)

overigens hebben al fed. genoten m´n stem gekregen (vriendjespolitiek! :o)
Tsja, zo ben ik dan ook wel weer 8) . Had net jou logo 3x achterelkaar in 4 battles. :)

/edit

En ik sta 'natuurlijk' dik eerste van Friesland ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Sandyman538 op 19-01-2005 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 door mij gemaakte logo's staan de hele avond al in de top 5 van gelderland te schommelen:
-GoudhaantjesTwello
-Resurrection

17 en 19 overall :D

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2005 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer dat mijn wedstrijd van aankomende zondag er niet bij staat :'(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2005 06:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

aaargh wat is dat verslavend... heb denk ik een 100 stuks gestemd

sta er nu ook bij en voor de grap die oude van Renate d'r bij gezet dat vond ikzelf altijd een mooie>:)

hoe vaak staan onze LogoosRus mensen er al in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou het verstandig zijn om deze speler op te leiden tot coach of kan ik dan beter een externe aannemen. Speel in VI

Tiemen van der Veen [1 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 150 , 30 jaar, slecht in vorm
Heeft zwak ervaring en is een goed leider [Technisch]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-08 10:23
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 09:47:
Zou het verstandig zijn om deze speler op te leiden tot coach of kan ik dan beter een externe aannemen. Speel in VI

Tiemen van der Veen [1 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 150 , 30 jaar, slecht in vorm
Heeft zwak ervaring en is een goed leider [Technisch]
Als ik naar het TSI kijk van deze gast zal het moeilijk zijn om hem te gebruiken. Hij heeft nog veel ervaring nodig en zal om op goed ervaring te komen nog nog minimaal 2/3 seizoenen iedere wedstrijd moeten spelen (beker en competitie!). Dat schiet niet op. Buiten dat denk ik dat hij geen goede speler is (met zijn TSI van 150). Ik weet niet hoeveel sterretjes hij haalt, maar dat zal waarschijnlijk niet boven de 3 zijn. Ik denk dat VI te sterk is/wordt om die speler nog lang te gebruiken.

Kortom: deze kerel lijkt me niet geschikt om als coach te "trainen".

Verder ook mijn stadion maar weer eens uitgebreid (wordt 70.000). Het was 55.000 en dat was nog nooit uitverkocht (max. tot nu toe is 41000), maar gezien de verdubbelingen komend seizoen en een beetje rekenwerk is dat zeker de moeite waard.

De extra kosten tov 70.000 zijn 10.000/week en die uitbreiding kostte 370.000. Over 2 seizoenen is dat ruim 1,4 miljoen! Het verschil is meer dan een miljoen en dus moet ik zorgen om binnen een seizoen of 7 mijn stadion vol te krijgen met 70.000 man (of in elk geval standaard meer dan 55.000) :P
Het is een beetje provosorisch rekenwerk, maar de achterliggende gedacht klopt wel.

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Zo'n sommetje had ik ook gemaakt, maar aangezien ik nog steeds elke week geld verlies wegen de rente en investering niet op tegen eind volgend seizoen. Daar ga ik dus maar op wachten. Alleen hoop ik dat ik het dan wel gewoon red met de centen zonder in het rood te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Haha, die logo site is briljant...

Keuze HvP of Harlem Hattricks....Simpel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het gevoel alsof ik best een leuke aankoop heb gedaan die ik gelijk weer kan verkopen met wat winst. Gaat dan mn eerst daytrade worden.. :)

Dit is hem:

20 jaar, slecht in vorm, gezond
Een gemeen persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider.

Nationaliteit: România
Total Skill Index (TSI): 580
Loon: 696 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: The Jong ones
Waarschuwingen: 0

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig

Ik heb hem gekocht voor €5000,- Moet toch voor aardig wat meer te verkopen zijn dacht ik zo..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
hoe vaak staan onze LogoosRus mensen er al in?
Nobbe united (mijn versie :p) doet het wel aardige dacht ik en ook Sandtorm doet het goed :p

Dus kan tevreden zijn denk ik :p sta in ieder geval niet in hall of shame :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 10:35:
Ik heb het gevoel alsof ik best een leuke aankoop heb gedaan die ik gelijk weer kan verkopen met wat winst. Gaat dan mn eerst daytrade worden.. :)

Dit is hem:

Ik heb hem gekocht voor €5000,- Moet toch voor aardig wat meer te verkopen zijn dacht ik zo..?
1. hij is 20 jaar en binnen 2 weken 21 training voor skill verbetering is dan 8 weken + 3 weken = 11 weken om in een skill +1 te gaan.

2. Mainskill is vleugelspel of positiespel en redelijk is niet echt veel.

3. "Een gemeen persoon" is niet echt een populair ventje meestal vermijd ik dit soort spelers in aankoop.

4. bijskills is slecht passen en verdedigen.

5. 5000,- euro is een beetje veel voor deze speler imo.

Ik denk dat je hem uiteindelijk volgend jaar misschien wel aan een newbee kwijt kan maar vette winst denk ik niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ damien: sandstorm is niet zo super meer hoor... nobbe doet het nog wel goed, maar ik zit hem op de hielen :P

@ erikdeJ: mwah, deze spelers kosten niet zoveel meer hoor tegenwoordig. Geen superkoopje helaas naar mijn idee.

@noord-holland: 4 GoT´ers in de top 5 _/-\o_ (incl. Renate :P)

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2005 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 10:40:

@ erikdeJ: mwah, deze spelers kosten niet zoveel meer hoor tegenwoordig. Geen superkoopje helaas naar mijn idee.
Mwaa.. :( :(

Dit gaat over een paar maanden toch wel een 2 / 2,5* worden..? Dan kan ik hem evengoed wel gebruiken als reserve spelertje ofzo..

En misschien kani k hem wel kwijt aan een newbie voor 10.000 tot 20.000.. Dan ben ik al heel blij, elke euro extra kan ik gebruiken op dit moment..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 10:43:
[...]

Mwaa.. :( :(

Dit gaat over een paar maanden toch wel een 2 / 2,5* worden..? Dan kan ik hem evengoed wel gebruiken als reserve spelertje ofzo..

En misschien kani k hem wel kwijt aan een newbie voor 10.000 tot 20.000.. Dan ben ik al heel blij, elke euro extra kan ik gebruiken op dit moment..
Ik denk dat ze daytraders aardig onder controlle hebben. Ik zou adviseren nu 17 jarige spelertjes aan te trekken met redelijk positiespel, passen/verdedigen op matig en hun conditie minimaal matig. Deze zijn nu goed betaalbaar en als je ze een seizoen lang traint of 2 seizoenen dan kan je ze voor goede winst verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 10:35:

Dit is hem:

Nationaliteit: România
Total Skill Index (TSI): 580
Loon: 696 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: The Jong ones
Waarschuwingen: 0

Nou buddy geeft aan een 15k maar zou er idd niet op vertrouwen dat het hele dikke winst gaat worden....bedoel het kost straks waarschijnlijk 1 week personeelskosten plus dat daar dan nog bijkomst het plaatsten van die jongen op de transferlijst +1500. Zit je al op ongeveer 2500+inkoopprijs.....7500 en dan moet je die jongen nog verkopen.

Stel je raakt hem kwijt voor 10k wat mij logisch lijkt dan maak je dus winst op deze jongen.....10k*0,81=8100 8100-7500=600

Tja en als je 600 veel vindt dan heb je gelijk :P maar ja zijn genoeg newbies dus misschien zit 15k er ook nog wel in gewoon proberen maak je wel iets winst maar niet veel. s6 in elk geval :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.