Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 31 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.099 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Beste YP ooit, helaas wel aan het einde van het seizoen....

Rindert Nauta (52792536)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 160
Loon: 636 €/week
Eigenaar: Pewwy United
Waarschuwingen: 0

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
redelijk scoren, waardeloos passen, 18j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net zo'n 5 weekjes gelden begonnen met Hattrick en heb veel baat gehad bij de tips & trick hier in het forum. Ik zou geen newbie zijn als ik niet niet wat newbie-vragen zou hebben:

Ik las e.e.a. over de clown in het team, hij zou een populair persoon moeten zijn en een goed leiderschap:

Javier Dittmar (49178845)
23 jaar, matig in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een goed leider.

Conditie: slecht Keepen: waardeloos
Positiespel: redelijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Heb ik nu geluk en kan ik hem voor flink wat geld verkopen of is het verstandiger om hem binnen de club te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 10:08:
Heb ik nu geluk en kan ik hem voor flink wat geld verkopen of is het verstandiger om hem binnen de club te houden?
Tsja, hier zal je wat gemengde reacties op krijgen, omdat sommigen er heilig van overtuigd zijn dat een clown belangrijk is en anderen (waaronder ik) het allemaal onzin vinden.

Ik zeg dus: verkopen!
De standaard vraagprijs voor een clown is €79.500 (anders zijn ze amper te vinden op de tl) en dat is voor een beginnend team leuk meegenomen.

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Nou na lange tijd keeper te pullen weer is veldspeler gedaan had redelijk vleugelspel dus die gast is op de transferlijst voor 0. Hopen dat ie getrained wordt als ie verkocht is maar al met al dus niks waard zo'n gast.

Ik ga volgend seizoen beginnen met een experiment. Misschien is het al eerder uitgevoerd maar ga het nu doen voor mezelf :)

Heb namelijk sterk het gevoel dat je met veldspelers pullen zo nu en dan hele goede treft en vaker niks in mijn geval dan. Bij andere spelers zal het vast allemaal verschillen sommige waarbij het super gaat.

Ik ga volgend seizoen gewoon alleen keepers pullen in de hoop aan het einde gewoon winst te hebben gemaakt op de jeugdopleiding wat wel gaat lukken denk ik als ik het zo aanpak. Nu weet ik dat als je geluk hebt met een veldspeler bv uitstekend of goed dat je zo 2 ton kan hebben en al een heel eind bent....maar ja ik ga het gewoon zo is proberen een seizoen dan merk ik het vanzelf wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroeske
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-06 09:27
Tommilio schreef op zondag 16 januari 2005 @ 10:22:
Nou na lange tijd keeper te pullen weer is veldspeler gedaan had redelijk vleugelspel dus die gast is op de transferlijst voor 0. Hopen dat ie getrained wordt als ie verkocht is maar al met al dus niks waard zo'n gast.

Ik ga volgend seizoen beginnen met een experiment. Misschien is het al eerder uitgevoerd maar ga het nu doen voor mezelf :)

Heb namelijk sterk het gevoel dat je met veldspelers pullen zo nu en dan hele goede treft en vaker niks in mijn geval dan. Bij andere spelers zal het vast allemaal verschillen sommige waarbij het super gaat.

Ik ga volgend seizoen gewoon alleen keepers pullen in de hoop aan het einde gewoon winst te hebben gemaakt op de jeugdopleiding wat wel gaat lukken denk ik als ik het zo aanpak. Nu weet ik dat als je geluk hebt met een veldspeler bv uitstekend of goed dat je zo 2 ton kan hebben en al een heel eind bent....maar ja ik ga het gewoon zo is proberen een seizoen dan merk ik het vanzelf wel :P
Ik heb dit seizoen alleen maar veldspelers gepulled, en heb er zeker dikke winst op gemaakt, heb sinds dit seizoen (en een klein beetje van vorig seizoen) al meer dan 2.5M er mee verdient :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s_de_hoog schreef op zondag 16 januari 2005 @ 10:13:
[...]

Tsja, hier zal je wat gemengde reacties op krijgen, omdat sommigen er heilig van overtuigd zijn dat een clown belangrijk is en anderen (waaronder ik) het allemaal onzin vinden.

Ik zeg dus: verkopen!
De standaard vraagprijs voor een clown is €79.500 (anders zijn ze amper te vinden op de tl) en dat is voor een beginnend team leuk meegenomen.
Zal tot volgend seizoen waachten denk ik. aangezien ik op de TL al wat clowns heb langs zien komen die niet verkocht werden voor 79500 of hoger. Ander vraagje, in hoeverre heeft het zin om een jeugdspeler met een TSI van 90 te trainen ipv te ontslaan?. Skills zijn niet om over naar huis te schrijven, vleugelspel en positiespel zijn matig, de rest is bagger.Ik zou hem wel kunnen trainen maar kan ik niet beter wachten op een beter YP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:21

m0nk

16-09-2003 15.15

lekkere YP, 17 jaartjes met solid defending en weak passing. ff lekker optrainen :)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:06
Even een vraag over YP, op welk niveau kan dat een beetje leuke spelers opleveren? Ik investeer nu sinds het begin 20k per week, mn jeugdopleiding staat nu op matig (ik denk dat ik nu 6 weken 20k geinvesteerd heb). Ik weet dat ik ook altijd 20k zal moeten blijven investeren anders heb ik mn geld weg gegooid, maar tot nu toe heb ik weinig succes (geluk?) met mn YP. Allemaal TSI 40, 60 etc. Vandaag eentje 19jr met TSI 110 en scoren/passen op matig, dat is het "beste" wat ik heb gehad tot nu toe. Is dit gewoon beetje pech of moet mn jeugdopleiding toch echt eerst redelijk worden voor ik wat meer kan verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
dizzie schreef op zondag 16 januari 2005 @ 11:36:
Even een vraag over YP, op welk niveau kan dat een beetje leuke spelers opleveren? Ik investeer nu sinds het begin 20k per week, mn jeugdopleiding staat nu op matig (ik denk dat ik nu 6 weken 20k geinvesteerd heb). Ik weet dat ik ook altijd 20k zal moeten blijven investeren anders heb ik mn geld weg gegooid, maar tot nu toe heb ik weinig succes (geluk?) met mn YP. Allemaal TSI 40, 60 etc. Vandaag eentje 19jr met TSI 110 en scoren/passen op matig, dat is het "beste" wat ik heb gehad tot nu toe. Is dit gewoon beetje pech of moet mn jeugdopleiding toch echt eerst redelijk worden voor ik wat meer kan verwachten?
Het is natuurlijk zo ie zo geluk hebben, maar vanaf niveau 'goed' heb je kans op echt leuke dingen te pullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens even nog over Hattrickbuddy. Je kan buddy wel uit je register enzo slopen, maar daarna is ie nog steeds expired. Ik weet nu waarom. Je kan maximaal met je login 30x inloggen. Ergens wordt dat dus bij gehouden. Ik zit nu bij me ma en hier is ie ook ineens expired, terwijl ik hier 2x buddy heb gebruikt.

dus het is zinloos. of kopen of deleten.

wat wel erg jammer is. waarom niet gewoon net als bij ham een unregistered versie? Vooral de TU was razend spannend bij buddy.
bij ham is het een laffe hap, zelfs met die ' vertraging'. de tu's zullen nooit meer hetzelfde worden :)

*zwijmelt weg bij de goede ouwe buddy tijd* :)

edit deel 1: pull was janken met de pet op
edit deel 2: mijn jeugd opleiding is na 2 weken al naar goed gegaan! jeuj! ik deed altijd 10k per week en sinds 2 weken 20k. gaat dan dus best hard in een keer.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2005 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YP van vandaag 17 jaar redelijk verdedigen maar wel heel laag redelijk met n TSI van 160. Gaat vanavond op de TL voor 0,-

Iedereen die vanavond nog speelt voor kampioenschap/promotie of om degradatie te ontlopen alvast succes gewenst!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond een superspannende wedstrijd als nr.4 tegen de nummer 5.

Nocturnal Supremacy-Calcio Strikers 28409763

Bij tenminste een gelijkspel hoef ik geen play-off wedstrijd te spelen. Wel al zo goed als zeker niet rechtstreeks gedegradeerd doordat mijn doelsaldo veel beter is dan de rest. Ik speel wel PIC, want stel dat ik toch een play-off moet spelen....

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2005 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
dizzie schreef op zondag 16 januari 2005 @ 11:36:
Ik bn in augustus begonnen, sta nu al een tijdje op goed met de jeugdopleiding en had vandaag mijn eerste pull die echt verkoopbaar is. Niet dat ik er rijk van ga worden, maar je gaat toch glimmen als je eindelijk een TSI van 1000+ hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:40

GaMbiNo

1337

Over spannende wedstrijden gesproken...dan heb ik er nog 1. ;)

GaMbiNo's - Neptunia3 (28455296)

Met deze stand:

1. Neptunia3 35
2. GaMbiNo's 34

Bij winst promoveer ik dus direct naar V aangezien we beiden boven de directe promotiegrens staan. :Y)
Bij gelijkspel moet hij waarschijnlijk een promotiewedstrijd spelen.
Bij winst voor Neptunia3 promoveerd hij direct naar V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit met een probleempje vandaag. Vandaag volgt de beslissende wedstrijd of ik in VI mag blijven voetballen.

Zit alleen te twijfelen of degraderen niet een betere optie zou kunnen zijn.
Grootste struikelblok zijn de financien. Hoeveel zou ik achteruit ga. Heb nu een buffer van 2 ton.

Hoe denken jullie daarover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
Pewwy schreef op zondag 16 januari 2005 @ 14:08:
[...]

Ik bn in augustus begonnen, sta nu al een tijdje op goed met de jeugdopleiding en had vandaag mijn eerste pull die echt verkoopbaar is. Niet dat ik er rijk van ga worden, maar je gaat toch glimmen als je eindelijk een TSI van 1000+ hebt.
Opzich zou ik al tevreden zijn met YP met TSI tussen de 300-700, aangezien ik momenteel nog een seizoen in IX speel zouden dat al waardevolle trainees voor me kunnen worden.
Naja afwachten en blijven investeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees net dat naast de verdubbeling van de bouwkosten vanaf 31-1-2005, een seizoen later de kosten nog eens zullen worden verdubbeld. Betekent dit ook dat de onderhoudskosten zullen verdubbelen? Zo niet, dan bouw ik er nog even 20.000 plaatsjes bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De stemming zit er al goed in voor vanavond :)

16-01-2005 Rellen!
De Miesmannen waren deze zondag al vroeg afgereisd richting Eindhoven. Bussen vol stomdronken en speedsnuivende hooligans gingen van Amsterdam richting Brabant. Een passant hoorde de hooligans de hele tijd "BLOED BLOED BLOED!" roepen.

De oppermiesman R. elschopper sprak namens de supportersvereniging:"We maken iedereen af! We gaan dat tering lampendorp volledig in de fik steken!"

Ook is 'IJzeren Rinus' van BJ United geleend en zit coach Tarro voorin de bus de boel op te zwepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:04
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 15:21:
Ik lees net dat naast de verdubbeling van de bouwkosten vanaf 31-1-2005, een seizoen later de kosten nog eens zullen worden verdubbeld. Betekent dit ook dat de onderhoudskosten zullen verdubbelen? Zo niet, dan bouw ik er nog even 20.000 plaatsjes bij.
Zoals ik het begrepen heb blijven de onderhoudskosten gelijk, maar ik kan het zo niet terug vinden op de hattrick site.

YP was waardeloos :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 15:21:
bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Dat vind ik nu wel weer heel ver gaan. Nog een verdubbeling er achteraan. Het is dat het weinig nut heeft om met 25000 plekken in de 8e te spelen, anders had ik nog een keer proberen uit te breiden.....

Al met al worden de prijzen in 2 seizoenen verviervoudigd.....Ergens voel je je als je nog niet zo lang speelt toch een beetje genomen....

[ Voor 27% gewijzigd door Pewwy op 16-01-2005 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, m'n stadion is net klaar met de uitbreiding tot 26.6K. Je wilt toch niet zeggen dat ik nog ns moet gaan uitbreiden tot 35K ofzo want dat begint nu wel in de papieren te lopen. Zo gaat de spelersmarkt er natuurlijk ook niet op echt vooruit, nu gaat iedereen z'n geld in n uitbreiding stoppen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Ik had niet het idee om uit te gaan breiden, aangezien ik dit seizoen al naar de 52k ben gegaan, maar het wordt nu wel aantrekkelijk naar 65k te gaan ofzo. Investering is nu 'maar' 3 ton, en de vaste lasten worden maar 8k hoger in de week. Als ik dit na volgend seizoen wil doen gaat me deze uitbreiding 1.2M kosten 8)7.

Denk dat ik de aannemer maar even moet contacten ;)

/edit

Oftewel, het kost me 128k per seizoen extra om naar de 65k te gaan. Ik denk dat het wel uitkan, slaap er nog ff 1 nachtje over denk ik. Tenzij iedereen hier nu uit gaat breiden :D

[ Voor 22% gewijzigd door Sandyman538 op 16-01-2005 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:51

Royz

Kleurenblind!!

Ik heb ook nog wel wat geld over... ook even kijken voor een stadion verbouwing dan...

Hoe zit het met de tussenstop? Iemand een lijstje met activiteiten? (geld uitkeren etc?)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 12:02:
Trouwens even nog over Hattrickbuddy. Je kan buddy wel uit je register enzo slopen, maar daarna is ie nog steeds expired. Ik weet nu waarom. Je kan maximaal met je login 30x inloggen. Ergens wordt dat dus bij gehouden. Ik zit nu bij me ma en hier is ie ook ineens expired, terwijl ik hier 2x buddy heb gebruikt.

dus het is zinloos. of kopen of deleten.

wat wel erg jammer is. waarom niet gewoon net als bij ham een unregistered versie? Vooral de TU was razend spannend bij buddy.
bij ham is het een laffe hap, zelfs met die ' vertraging'. de tu's zullen nooit meer hetzelfde worden :)

*zwijmelt weg bij de goede ouwe buddy tijd* :)

edit deel 1: pull was janken met de pet op
edit deel 2: mijn jeugd opleiding is na 2 weken al naar goed gegaan! jeuj! ik deed altijd 10k per week en sinds 2 weken 20k. gaat dan dus best hard in een keer.
Het wordt wel bijgehouden, maar na als je HB 30 dagen niet hebt gebruikt niet meer. Over een maandje kun je het dus weer 30 keer inloggen :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op zondag 16 januari 2005 @ 17:51:
Ik heb ook nog wel wat geld over... ook even kijken voor een stadion verbouwing dan...

Hoe zit het met de tussenstop? Iemand een lijstje met activiteiten? (geld uitkeren etc?)
Ah, jij bent er dus zo een die niet op GoTtrick kijkt, je valt meteen door de mand :P daar staat een nieuwsbericht met deze data (overigens ook gestolen van hattrick :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
Ik heb mijn stadion ook uitgebreid van 52K naar 70K, maar meer ook omdat ik dit stadion al meerdere keren had vol gespeeld. Kost wel wat(zo'n 400K), maar ik weet nu wel zeker dat ik weer even vooruit kan met mijn stadion.

Vanavond de beslissende wedstijd. Als ik win ben ik kampioen, en als ik gelijk speel of verlies ben ik afhankelijk van de andere wedstrijden.

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
En speciaal voor foray :P: 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 18:48:
[...]
Ah, jij bent er dus zo een die niet op GoTtrick kijkt, je valt meteen door de mand :P daar staat een nieuwsbericht met deze data (overigens ook gestolen van hattrick :))
Ghehe idd ik had het wel gezien en ook de opmerking erbij :P had al verwacht dat iemand op die post zou reageren :)

Ik ga denk ik ook maar mijn stadion uitbreiden maar ga eerst trainees kopen en daarna bouw ik de boel wel uit. Ga ik wel weer zwaar in de min staan ben ik bang maar ja denk dat dat toch de beste beslissing is want het wordt gewoon te duur zo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik verbouw niks voorlopig. kep pas 2x mijn stadion volgehad en in de 7e is 14k meer dan genoeg lijkt me. pas als ie echt regelmatig vol zit ga ik er eens naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik denk dat ik met 26.6K toch wel n flinke tijd vooruit moet kunnen. Ik zal in de VI toch niet constant alles gaan winnen dus voordat ik m'n stadion regelmatig vol heb zitten ben ik volgens mij n paar seizoenen verder en dan hoop ik in t algemeen toch wat ruimer in m'n euro's te zitten. Ik zou het wel kunnen betalen nu maar dan krijg je ook weer extra onderhoudskosten van een deel wat je toch niet gevuld krijgt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
iedereen uiteraard weer veel succes...

Ik kan 3e worden, 4e en ook nog 5e. Hoop natuurlijk 3e (waar ik het hele seizoen heb gestaan totdat ik vorige week onterecht verloor :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Jawel de promotie is binnen!!!!

Deze middag stond ik nog 1 punt achter op de nummer 2, waar ik vandaag dus de promotiewedstrijd tegen moest spelen. Kerel heeft een magische centrale verdediging en had dit seizoen nog maar 5 tegengoals gehad.

Resultaat, ik trap er echter bij hem in zijn eigen stadion 4 tegen de netten. Mooie 1-4 overwinning en volgend jaar in VI!

Life is good >:)

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Congrats :)

Ik baal echt wel gewoon zo'n saaie hattrick avond gewoon een walkover :D
Ben benieuwd op welke dag die stats worden bijgewerkt op die promotie/degredatie site...zodat ik mijn definitieve league kan zien :)

Heb slecht team opgesteld voor mijn walkover maar vraag me af of dat enigzins invloed heeft op de ranking van mij en zo dus ook de competitie waar ik in val.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Op deze bewolkte dag kwamen er 50000 toeschouwers naar De Bloempot
Niet slecht voor een VI team toch ;) Ga em misschien toch nog maar wat extra groter maken komende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Tommilio schreef op zondag 16 januari 2005 @ 20:08:
Congrats :)

Ik baal echt wel gewoon zo'n saaie hattrick avond gewoon een walkover :D
Ben benieuwd op welke dag die stats worden bijgewerkt op die promotie/degredatie site...zodat ik mijn definitieve league kan zien :)

Heb slecht team opgesteld voor mijn walkover maar vraag me af of dat enigzins invloed heeft op de ranking van mij en zo dus ook de competitie waar ik in val.
Ik heb precies hetzelfde, en ook maar 6000 toeschouwers vandaag omdat ik tegen de onderste moest :( Ik ben blij de ik komende zaterdag op vakantie ga, dan ga ik me in ieder geval niet zitten vervelen op zondagavond....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
zo scoort ie 11 wedstrijden niet....

34. Omazzi 1-0
35. Omazzi 2-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Sjongejonge zeg, het lijkt erop dat de nr 1 niet wil winnen/promoveren, de nummer 5 expres verliest om te degraderen, waardoor de nr 6 onterecht rechtstreeks degradeerd :/ Als er iets is dat HT mag veranderen van mij dan is het wel dat mensen zouden willen verliezen of degraderen :( laffe bedoening en competitievervalsingen altijd aan het eind van het seizoen :r ...

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
j_du_pee schreef op zondag 16 januari 2005 @ 20:37:
Sjongejonge zeg, het lijkt erop dat de nr 1 niet wil winnen/promoveren, de nummer 5 expres verliest om te degraderen, waardoor de nr 6 onterecht rechtstreeks degradeerd :/ Als er iets is dat HT mag veranderen van mij dan is het wel dat mensen zouden willen verliezen of degraderen :( laffe bedoening en competitievervalsingen altijd aan het eind van het seizoen :r ...
ook nog echt een persbericht dat ie niet wil winnen, wat een snotjoch :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

ja idd, twee seizoenen geleden kon hij blijven* omdat de nr1 in de laatste wedstrijd met de slechtst denkbare opstelling speelde. Hij beweerde bij hoog en bij laag dat hij nooit competitievervalsing zou doen...

en de nr 1 is dus ook fijn aan het verliezen. Ik hoop dat de wijziging dat het effect van de positie in de league minder invloed heeft op de supportersaantallen hier een eind aan maakt.

*uiteraard ten koste van iemand anders

[ Voor 6% gewijzigd door j_du_pee op 16-01-2005 20:45 ]

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foray had difficulty finding their positions and their organisation was down to weak.

terwijl ik excellent experience heb met 3-5-2. kan iemand dit uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
* s_de_hoog wordt gek

Doordat de nummer 1 bij rust met 1-0 achterstaat en ik win, sta ik nu virtueel op de eerste plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 20:47:
Foray had difficulty finding their positions and their organisation was down to weak.

... kan iemand dit uitleggen?
ja hoor: De spelers van Foray hadden duidelijk problemen om elkaar te vinden en de organisatie liep terug naar zwak.

kun je gewoon instellen bij mijn hattrick -> configuratie ;)

misschien een paar spelers verkocht / gewisseld onlangs :?

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Het staat momenteel 1-1.

De promotie is al binnen. Daarom heb ik gekozen voor: speel het rustig. Gaat de teamgeest ook een beetje omhoog. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
j_du_pee schreef op zondag 16 januari 2005 @ 21:02:
[...]

ja hoor: De spelers van Foray hadden duidelijk problemen om elkaar te vinden en de organisatie liep terug naar zwak.

ja grapjas maar wat is de reden daarvan als zijn tactiek op uitstekend staat dat hij het uitstekend onder de knie heeft....misschien nieuwe speler gekocht in het veld dat lijkt me nog enigzins logisch maar anders kan ik het ook niet verklaren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Loke Lemvig vergrootte de voorsprong van Hattricks naar 0 - 2 door een werkelijk schitterend genomen vrije schop, precies in de kruising.

Eindelijk een speler die doet waarvoor ie gekocht is (solid set pieces)

tis wel spannend hoor met al die degradatie/promotiematches in het vooruitzicht :X

Littlebear alvast feli :7

[ Voor 5% gewijzigd door yared op 16-01-2005 21:19 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Tommilio schreef op zondag 16 januari 2005 @ 21:15:
[...]

ja grapjas maar wat is de reden daarvan als zijn tactiek op uitstekend staat dat hij het uitstekend onder de knie heeft....misschien nieuwe speler gekocht in het veld dat lijkt me nog enigzins logisch maar anders kan ik het ook niet verklaren :P
jij leest de kleine lettertjes in mijn post niet :? ;)

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:14
Je bent niet de enigste.
Ik sta 0-2 achter terwijl ik tegen 10 man speel en sterker ben. Ik heb de eerste helft geen enkele kans gehad en mijn tegenstander 4. Terwijl ik nog in de race was voor de 2de plaats en dus promotie. Maar zo wordt het wel erg droevig :(

Wie het laatst lacht is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
j_du_pee schreef op zondag 16 januari 2005 @ 21:19:
[...]

jij leest de kleine lettertjes in mijn post niet :? ;)
die kleine lettertjes die je erbij hebt gezet ;) tja edit altijd handig he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
grooviee17 schreef op zondag 16 januari 2005 @ 18:49:
Ik heb mijn stadion ook uitgebreid van 52K naar 70K, maar meer ook omdat ik dit stadion al meerdere keren had vol gespeeld. Kost wel wat(zo'n 400K), maar ik weet nu wel zeker dat ik weer even vooruit kan met mijn stadion.

Vanavond de beslissende wedstijd. Als ik win ben ik kampioen, en als ik gelijk speel of verlies ben ik afhankelijk van de andere wedstrijden.
Lekkere laffe spelers heb jij, beetje in de kampioenswedstrijd bij een 3-0 voorsprong gaan verdedigen :P Anyway, volgens mij ga je winnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
j_du_pee schreef op zondag 16 januari 2005 @ 21:02:
[...]

Ik heb dat wel vaker. Volgens mij ligt het aan de ervaring die je met een bepaalde opstelling hebt. Foray, speel je in een opstelling waarme je een "lage" ervaring hebt (passable of minder)?

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Tommilio schreef op zondag 16 januari 2005 @ 21:21:
[...]

die kleine lettertjes die je erbij hebt gezet ;) tja edit altijd handig he :P
was geen edit hoor :D

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
hmmmm mijn tegenstander heeft een erg wonderbaarlijke tactiek bedacht:

all-stars speelde in een interessante 4-2-2-formatie. De volgende spelers kwamen het veld op: Lannes - van Nunspeet, Adema, Haspels, Molenaar - Reijmer, Boer - Simons, Zwiers.

Naja hij staat dan ook laatste in de competitie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Baris Ka schreef op zondag 16 januari 2005 @ 21:13:
Het staat momenteel 1-1.

De promotie is al binnen. Daarom heb ik gekozen voor: speel het rustig. Gaat de teamgeest ook een beetje omhoog. :)
handig hoor! wordt gereset in seizoensstop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Dan heb je iets anders geedit :P nou ja het zal wel....het verhelpt niet dat het een saaie hattrickavond blijft en het verandert niet het feit dat niemand mijn vraag heeft beantwoord dus nogmaals :P

Heb nu wo gehad slecht team opgesteld heeft dit invloed op de ranking bij promotie degradatie site en dus waar je wordt ingedeeld en heeft iemand een idee wanneer deze site is geupdate....misschien vanavond al?? na laatste wedstrijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Ik sta nu 1-2 voor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

3-2 voor na een 0-2 achterstand...

Bij deze stand promoveer ik dus direct naar V maar ik MOET winnen, damn wat een spanning! :o

[ Voor 3% gewijzigd door GaMbiNo op 16-01-2005 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
Tommilio schreef op zondag 16 januari 2005 @ 21:33:
[...]

Heb nu wo gehad slecht team opgesteld heeft dit invloed op de ranking bij promotie degradatie site en dus waar je wordt ingedeeld en heeft iemand een idee wanneer deze site is geupdate....misschien vanavond al?? na laatste wedstrijd?
De ranking is obv de eindstand (punten, doelsaldo, ...) dus dat maakt niet uit.
En ik zou er maar niet voor opblijven, dat updaten kan wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Hmm dus die wo zou nog wel is nadelig kunnen zijn :) bedoel 5-0 das niet goed voor mijn doelsaldo dan :P

Maar ja dan merk ik het later wel nog maar even wat promotie duelletjes afkijken en dan op tijd in mijn nestje te weinig slaap de laatste tijd gehad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreamtheater schreef op zondag 16 januari 2005 @ 21:22:
[...]

Ik heb dat wel vaker. Volgens mij ligt het aan de ervaring die je met een bepaalde opstelling hebt. Foray, speel je in een opstelling waarme je een "lage" ervaring hebt (passable of minder)?
3-5-2 excellent experience. wel gek want kreeg ineens weer tijdens de wedstrijd solid exp. en toen weer terug naar passable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

4-2! w00000000000000000000t

edit: 5-2!!
w00000000t gratis bier in de GaMbiNo's Arena!!!!!!

[ Voor 57% gewijzigd door GaMbiNo op 16-01-2005 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
5-0 tegen directe concurrent _/-\o_

edit: 35* (geen record), 5-0 winst en 3e plek in eerste jaar VI. Ben trots op mn teampie
Ohja en niet te vergeten 4 doelpunten van Omazzi, iemand die nooit scoorDE.

[ Voor 81% gewijzigd door Joss op 16-01-2005 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Laatst online: 16:23

Ottooo

Vuurvlieg

2-0 gewonnen en daardoor dus in de VI gebleven :)

en met 32* mijn record geëvenaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6de geworden. moet nu tegen een kampioen van div IV. ben benieuwd waar het als eerste te zien zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
- Gefeliciteerd aan allen die zijn gepromoveerd.
- Gefeliciteerd aan alle kampioenen met promotiewedstrijd en succes!
- Gefeliciteerd aan allen die zich gehandhaafd hebben.
- Succes en kopop aan allen die een degradatieduel gaan spelen.
- Succes en kopop voor volgend seizoen die degraderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
2-0 voor :) Dus promotie kan mij haast niet ontlopen :7

Is Spaanderstad nu btw kampioen?

[ Voor 25% gewijzigd door Swanfield op 16-01-2005 21:57 ]

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
DOH! (mag je ook nog volgende week invullen als je nog wedstrijdje moet spelen :P)

Poll: Dit seizoen ben jij?
Winnaar
Winnaar + promotie
Promotie
Niets
Degradatie
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=36920&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 9% gewijzigd door Loona35 op 16-01-2005 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Damien2004 schreef op zondag 16 januari 2005 @ 21:56:
2-0 voor :) Dus promotie kan mij haast niet ontlopen :7

Is Spaanderstad nu btw kampioen?
volgens mij wel jammer genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
loona35 schreef op zondag 16 januari 2005 @ 21:59:
[...]

volgens mij wel jammer genoeg
Volgens mij op doelsaldo, erg sneu voor Pielewiepers ;(

NIET VALSSPELEN!! Wat is dit nu weer?? Ik ken niet eens stemmen :?

[ Voor 15% gewijzigd door Swanfield op 16-01-2005 22:01 ]

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Damien2004 schreef op zondag 16 januari 2005 @ 22:00:
[...]

Volgens mij op doelsaldo, erg sneu voor Pielewiepers ;(
Nee voor Stiphout voorhuid bedoel je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

* GaMbiNo klikt op winnaar + promotie. :Y)

Wat een ontknoping van het seizoen.
Ik heb pas op de allerlaatste competitieronde de eerste plaats en directe promotie naar V kunnen bemachtigen na een 5-2 overwinning op mijn enige concurrent. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
Press Announcement

16-01-2005 WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Eindstand: 2-2.

Promotie is binnen. :)

Op naar VIII. Ik krijg ook nog eens 10K topscorer bonus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
loona35 schreef op zondag 16 januari 2005 @ 22:01:
[...]

Nee voor Stiphout voorhuid bedoel je :)
nee voor alle 2...
staan 3 man op 23 punten in ere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
4-0 4 minuten te gaan :) Promotie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

miss leuk om oude koeien uit de sloot te halen:

Gebruiker zonder team

Land: België
Regio: West-Vlaanderen
Stadion:
Taal: Nederlands
Competitie:

Eigenaar
Eigenaar: Yoeri Lauwers
Alias: DEL_Robbedoeske_20050107024751907590
E-mail: (Verborgen)
Meer gegevens over de eigenaar

lijkt me dus duidelijk wat de GM's er van vonden, het blijft voor mij ee rare kwestie!

Aan allen die vanavond gezegeviert hebben _/-\o_

Aan alle die een pr/degr duel te wachten staat, zie het zonnig in, xtra inkomsten! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:14
doodindegoot schreef op zondag 16 januari 2005 @ 21:19:
Ik sta 0-2 achter terwijl ik tegen 10 man speel en sterker ben. Ik heb de eerste helft geen enkele kans gehad en mijn tegenstander 4. Terwijl ik nog in de race was voor de 2de plaats en dus promotie. Maar zo wordt het wel erg droevig :(
Uiteindelijk in de 81ste minuut 2-2 gemaakt en die stand behouden tot het einde. Ik heb dan wel mijn eigen wedstrijd fout voorspelt in de toto, maar ik ben wel gepromoveert. :D

Wie het laatst lacht is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mag het weer een jaartje proberen in VI. Na nachten wakker gelegen te hebben voor deze avond, is het ons nog gelukt om niet te degraderen. Levico is zelfs nog 5e geworden. Ver boven de verwachtingen. Dus alsnog een geslaagd seizoen.

Nu nog 2 spitsen aantrekken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-09 20:48
Kampioensschap (IX.92) is binnen na een 4-1 overwinning :) Het was nog niet helemaal officieel want ik kon met een nederlaag nog ingehaald worden op doelsaldo door de nummer 2. Tevens is een van m'n spitsen topscorer geworden met 15 doelpunten dus weer een extra bonus erbij :P

Volgende week effe de promotiebonus incasseren en m'n stadion uitbreiden en dan kunnen we er weer tegenaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Joss schreef op zondag 16 januari 2005 @ 21:55:
- Gefeliciteerd aan allen die zijn gepromoveerd.
- Gefeliciteerd aan alle kampioenen met promotiewedstrijd en succes!
- Gefeliciteerd aan allen die zich gehandhaafd hebben.
- Succes en kopop aan allen die een degradatieduel gaan spelen.
- Succes en kopop voor volgend seizoen die degraderen.
idem dito met een rietje allemaal!

* yared moet degratiematch spelen, maar nie zo erg :D

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:39
PRRRRRRRROMOTIE!!!

naar de 8ste \o>.. Ondanks alle tegenslagen op het einde een enorme hoeveelheid luck waardoor ik toch promoveer! Zelf 5-0 gewonnen van de nr4, en de gast die 2e stond verloor 6-2 van de nr1 die al lang kampioen was. Dus ben ik met 1 punt verschil 2e <o/

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Laatst online: 14-09 17:05

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Hmmm, Spaarnestad kampioen, nog best een verrassing te noemen. Zeker omdat ik vorig seizoen nog daarvan en Milsbeek had gewonnen in de beker met als ik me niet vergis hun basiself. :+
Overigens heb ik het op de laatste speeldag ook nog gered in III.2 , mijn tegenstander wou volgens mij erg graag een kwalificatieduel spelen, die mag ie van mij hebben. :P

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:11
Ook ik ben nu officieel gepromoveerd naar de jawel.......8e klasse :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, die pagina met de voorspelling van de divisies is dus alweer up to date.

http://www.rembrandt.net/hattrick/

Dan zou ik dus terecht gaan komen in VI.1014 met een duidelijke kampioen met 42 punten en best wel sterke clubjes voorzover als ik het nu kan zien. Ben benieuwd als ik morgen die teams wat beter ga bekijken. In de beker zou ik uitkomen tegen n #2 uit n VIII die al redelijk sterk uitziet met aanvalstraining. :X Nu nog kijken of HT ook deze divisies en tegenstanders hanteert, hoe was dat vorig seizoen ook alweer, klopte deze site toen behoorlijk of niet? Ik meen me te kunnen herinneren dat de divise toen klopte bij mij.

[edit] Natuurlijk feli aan alle kampioenen, WTG!!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2005 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/chrisislt/resurrection.jpg

17-01-2005

Tijd voor verandering.
Graspollen Trappen heet vanaf nu:

"Resurrection"

Nieuw logo, shirtje, huistijl, petjes, sjaaltjes, onderbroeken enz zijn vanaf vandaag te verkrijgen.

Constantia et Labore is latijns voor: "Door volharding en inspanning"
dit zal de nieuwe slogan worden.

De stadionnaam zal vanaf heden de naam "Sanctuary" dragen, en de supporters zullen door het leven gaan als: "The Resurrected"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KAMPIOEN! (alweer :P)

ik heb wel 3 spelers uit het veld getrapt, maar desalniettemin werd met 1-7!!!! gewonnen van de nummer 1. op doelsaldo ben ik nu kampioen.

haha 3 spelers.. een 4* spits en 2 middenvelders. heerlijk spel dat hattrick :P ik zit me hier te verkneukelen :) mijn spelers hadden denk ik ook mijn persbericht gelezen hehe

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2005 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 23:57:
Ok, die pagina met de voorspelling van de divisies is dus alweer up to date.

http://www.rembrandt.net/hattrick/

Dan zou ik dus terecht gaan komen in VI.1014 met een duidelijke kampioen met 42 punten en best wel sterke clubjes voorzover als ik het nu kan zien. Ben benieuwd als ik morgen die teams wat beter ga bekijken. In de beker zou ik uitkomen tegen n #2 uit n VIII die al redelijk sterk uitziet met aanvalstraining. :X Nu nog kijken of HT ook deze divisies en tegenstanders hanteert, hoe was dat vorig seizoen ook alweer, klopte deze site toen behoorlijk of niet? Ik meen me te kunnen herinneren dat de divise toen klopte bij mij.

[edit] Natuurlijk feli aan alle kampioenen, WTG!!
Dit site klopt niet...ik zou voor de gein mijn eindstand (VI.552) eens bekijken.
Ik ben 1e geworden maar de nummer 2 promoveerd. :? En als mijn poule niet klopt dan zal een groot deel van de rest ook niet kloppen vanwege de ranks die hij berekend.

edit: en toen ineens klopte hij wel. B)
Hij was blijkbaar nog bezig. :)

Heey ik kom bij FC Zwjamibal in de league als dit alles klopt. :D

[ Voor 7% gewijzigd door GaMbiNo op 17-01-2005 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
GaMbiNo schreef op maandag 17 januari 2005 @ 07:53:
[...]

Dit site klopt niet...ik zou voor de gein mijn eindstand (VI.552) eens bekijken.
Ik ben 1e geworden maar de nummer 2 promoveerd. :? En als mijn poule niet klopt dan zal een groot deel van de rest ook niet kloppen vanwege de ranks die hij berekend.

Als die site klopt dan heb ik 2 WO's, wat betekend geen degradatie in ieder geval :)
De beker is kansloos nu al moet tegen een VI :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Yes, volgend jaar zevende divisie. Zeer leuk. Alleen hoor ik dat het nog al een walkover festijn gaat worden in de zevende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een fantastische 3-0 overwinning op de nummer 5 heeft Nocturnal Supremacy de 4e plek in de poule voor zich opgeeist. Nu gelijk ff de teams checken die er volgend seizoen bij zullen zitten.

Voor de beker mag ik tegen de nummer 5 uit een IX-poule. Fantastisch :P

Edit: Gisteren mijn stadion toch maar even uitgebreid met 20.000 plaatsen naar 70.000. Vanavond lekker even de stumpers die mijn team rijk is ontslaan/verkopen, aangezien dit tijdens het seizoen onvermijdelijk een daling van de teamgeest tot gevolg zou hebben gehad. Verder de nieuwe tactiek voor volgend seizoen bepalen, wat met name de vraag inhoudt: welke trainees verkoop ik en wat is het budget voor nieuwe trainees.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2005 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
Hoe kan ik nu op die site zien in welke competitie ik kom te spelen?

Als ik naar "League Tables" ga en mijn huidige klasse (IX.92) invul zie ik alleen de eindstand en de toekomstige indeling van deze klasse maar niet die de toekomstige klasse waar ik in kom te spelen. Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
GaMbiNo schreef op maandag 17 januari 2005 @ 07:53:
[...]

He, dat is cool! Ik denk dat je je met je team best in onze league zult redden, al weet ik niet wie verder allemaal naar v.184 promoveert/degradeert.

En wat betreft Zjwamibal... de naam Zjwame is limburgs voor het dorpje waar ik woon (Swalmen). Beetje meer respect graag ;)

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
lochtejans schreef op maandag 17 januari 2005 @ 10:35:
Hoe kan ik nu op die site zien in welke competitie ik kom te spelen?
Als je nu een paar posts naar boven kijkt, zie je dat Marcel daar een prachtige link heeft gepost.

Voor het gemak post ik hem graag voor jou nog een keer ;) http://www.rembrandt.net/hattrick/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreamtheater schreef op maandag 17 januari 2005 @ 10:57:
[...]

He, dat is cool! Ik denk dat je je met je team best in onze league zult redden, al weet ik niet wie verder allemaal naar v.184 promoveert/degradeert.

En wat betreft Zjwamibal... de naam Zjwame is limburgs voor het dorpje waar ik woon (Swalmen). Beetje meer respect graag ;)
Damn, hebben ze daar ook al internet? :D
/me Metal Meijer kan al die snelle ontwikkelingen niet meer volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
Sandyman538 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 11:00:
[...]

Als je nu een paar posts naar boven kijkt, zie je dat Marcel daar een prachtige link heeft gepost.

Voor het gemak post ik hem graag voor jou nog een keer ;) http://www.rembrandt.net/hattrick/
Ik heb het ook over die website.
Als ik mijn klasse invoer IX.92 krijg ik de eindstand te zien en de toekomstige indeling van DIE klasse en niet die waar ik in kom te spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lochtejans schreef op maandag 17 januari 2005 @ 11:05:
[...]

Ik heb het ook over die website.
Als ik mijn klasse invoer IX.92 krijg ik de eindstand te zien en de toekomstige indeling van DIE klasse en niet die waar ik in kom te spelen....
klopt, want je moet achter je teamnaam op qual. klikken en dan zie je je toekomstige poule. Da's logisch, want onder je oude poule staat de toekomstige IX.92, en daar zit je niet meer in.

Als je A2 United bent (kan niks checken want ik kan niet op hattrick) volg deze link voor je nieuwe poule

http://www.rembrandt.net/...sName=VIII.45&LeagueID=14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Hoe is het met de logo contest? Wanneer word de uitslag bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle kampioenen gefeliciteerd!!! _/-\o_
Voor hen die nog een wedstrijd te gaan hebben: succes!

Yared, degradatiewedstrijd is inderdaad geen probleem, je gaat weer terug naar waar je thuishoort ;)

kdbunited heeft zich dankzij het onterecht pakken van een punt gehandhaafd op een vierde plaats in de IV.53.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 18:57
Mensen mensen ik heb hulp nodig! Ik wil mijn teamnaam veranderen, maar ik weet nog geen nieuwe leuke naam! De huidige naam had ik even snel gekozen destijds omdat ik toch nog maar moest zien of ik dit wel leuk ging vinden. Nu ben ik enorm verslaafd en wil ik een definitieve naam voor mijn team (Veijenoord is wel erg corny). Nu wil ik aan jullie creatieve geesten vragen om me daarbij te helpen (please?).
Aantal dingen om mee te werken: Ik kom uit het plaatsje Oud-Beijerland, ben fysiotherapeut en hobbies fitness en mijn pc... alvast bedankt!
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.