Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 31 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.107 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 15:29:
Dan word een nummer 1 die in het seizoen WO word dus gewoon kampioen aangezien hij een beter team heeft en zijn spelers training ontvangen?
1) nummer 1's worden niet zo vaak walkover-teams.
2) wie zegt dat die spelers training moeten ontvangen?
3) met deze oplossing boeit het niet zoveel dat ze kampioen worden. een team raakt na verloop van tijd toch zoveel achter qua training etc dat het team vanzelf slechter wordt en naar lagere divisies gaat.
4) ze hoeven niet te kunnen promoveren

maar zoals iedere oplossing heeft alles zijn voor- en nadelen... je kunt lang over oplossingen gaan zitten discussieren maar of het nut heeft: nee. uiteindelijk beslist toch alleen een of ander zweeds persoon.

p.s. hoe gaat het met de logo-contest jurering? :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2005 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
kans van 1 op 25 dat metal_heads bij mij in de competitie komt volgend seizoen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil ook wel met een tweakers team in de compo zitten :) of met een bekende van me. maar kans is klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 16:19:
ik wil ook wel met een tweakers team in de compo zitten :) of met een bekende van me. maar kans is klein.
De vraag is natuurlijk of er ook wel andere tweakers bij jou willen zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Joss schreef op maandag 10 januari 2005 @ 16:01:
kans van 1 op 25 dat metal_heads bij mij in de competitie komt volgend seizoen :9
Ik zie zijn naam ook staan bij de promovendussen naar mijn VI dus dat kan ook nog het geval zijn. :P
Overigens is er ook nog de kans dat ik dan in V zit maar ok.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Mijn tegenstander van a.s. zondag heeft nu al belooft met zijn 2de elftal te spelen :) aangezien mijn eerste beter is dan zijn eerste maar ook veel beter dan zijn tweede zal ik op zeker gaan winnen :)

Ik kan de jongen trouwens vertrouwen want heb regelmatig contact met hem en vertrouw hem wel :)

Dus VII here I come!!

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 16:44:
Mijn tegenstander van a.s. zondag heeft nu al belooft met zijn 2de elftal te spelen :) aangezien mijn eerste beter is dan zijn eerste maar ook veel beter dan zijn tweede zal ik op zeker gaan winnen :)

Ik kan de jongen trouwens vertrouwen want heb regelmatig contact met hem en vertrouw hem wel :)

Dus VII here I come!!
Dat je hem vertrouwt kan ik niet beoordelen, maar geef mij één reden waarom hij dat zou doen? hij wordt hoogstwaarschijnlijk afgeslacht, verliest een lap aan supporters en z´n a-spelers krijgen geen ervaringspunten. Enige reden die ik kan verzinnen is om z´n a-spelers te beschermen tegen blessures, maar zonder te spelen zullen ze in vorm dalen.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2005 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 16:48:
[...]
Dat je hem vertrouwt kan ik niet beoordelen, maar geef mij één reden waarom hij dat zou doen? hij wordt hoogstwaarschijnlijk afgeslacht, verliest een lap aan supporters en z´n a-spelers krijgen geen ervaringspunten. Enige reden die ik kan verzinnen is om z´n a-spelers te beschermen tegen blessures, maar zonder te spelen zullen ze in vorm dalen.
1. wat jij hier boven noemt weet hij allemaal niet :)
2. hij is al zeker van zijn positie en kan niets meer winnen of verliezen
3. hij staat 250k in het rood dus waarschijnlijk zijn team kwijt
4. hij vindt mij gewoon een aardige gozer en ik heb doelpunten nodig om nog topscorders bonus te vangen :) 3 á 4 doelpunten zou mooi zijn :P

Dus erg goed van mij he :p

ps word wel een afslachting idd althans daar gok ik op aangezien ik MOTS speel :p

[ Voor 6% gewijzigd door Swanfield op 10-01-2005 16:56 ]

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is zo aardig voor je en dan dat ook nog? Hond :9 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Ik vraag me af in hoeverre zoiets cheaten is... een beetje lame is het natuurlijk wel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Gambino, da's een oude discussie... maar het gaat om de definitie van het cheaten

irl worden er ook zo vaak afspraken gemaakt en ik kan voor mijzelf spreken, soms worden die ook gebroken en dan ben je de lul... :(

Die http://www.rembrandt.net/hattrick/series.cgi site is nog niet up to date... maar zou wel leuk worden als ik volgend seizoen met F.C. Got in 1 divisie zit :D

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op maandag 10 januari 2005 @ 18:05:
Gambino, da's een oude discussie... maar het gaat om de definitie van het cheaten

irl worden er ook zo vaak afspraken gemaakt en ik kan voor mijzelf spreken, soms worden die ook gebroken en dan ben je de lul... :(

Die http://www.rembrandt.net/hattrick/series.cgi site is nog niet up to date... maar zou wel leuk worden als ik volgend seizoen met F.C. Got in 1 divisie zit :D
hatstats staat het wel t/m div IV. dus niet van div V naar IV sorry

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2005 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje aan de wintertrainers: (of anderen)

Vleugelspelers heb je in 3 varianten ;) Variant 1: Kaal, zonder poespas, geen bijstats etc. Deze spelers zijn relatief "goedkoop" .

Variant 2: Is met positiespel. Is leuk wanneer je middenveld niet de beste is en toch nog wat PM kan gebruiken. Deze zijn relatief duurder.

Variant 3: Is met Passing. Dat zorgt voor een betere aanvalsrating.

En nou ligt mijn vraag dicht bij Variant 1 en 3. Wanneer ik nou zelf een kale vleugelspeler koop zonder bijstats (kaal omdat ik niet van al dat haar houd ) en die opstel. Krijgt mijn wingattack zo een boost dat hij nog beter is dan mijn centrale aanval. (ik speel altijd met 3 spitsen dus die is altijd hoog) Ik ben dus op dat moment al erg tevreden met die kale vleugelspeler. Maar wordt je wingattack met die passing dan nog eens zoveel meer geboost???

Voorbeeld: Ik had een WorldClass winger zonder bijstats die ervoor zorgde dat ik een magische vleugelaanval had. Mijn centrale aanval was toen buitenaards/mythisch . Als ik dan voor veeeel meer geld een vleugelspeler koop met bijvoorbeeld goed passen.. Stijgt mijn vleugelaanval dan ook flink? Of is dat maar 1 a 2 niveaus? Want in dat geval is het het geld toch niet waard?

Ok en om nog even concreet te zijn... Wat is de invloed van Passing bij een vleugelspeler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-09 15:19

Ottooo

Vuurvlieg

Ik zoek nog een vriendschappelijke pot voor a.s. woensdag. Als iemand interresse heeft kan hij mij uitdagen natuurlijk. :)

Mijn team: F.C. De Vuurvliegen (206203)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:59
@ thije met zijn winTerspelers :P

Volgens mij is passing bijna gelijkwaardig aan posititiespel, als je aanvallend speelt natuurlijk.
Maar ik zit pas in de VIII en kan niet over al die hoge termen meepraten :P

Wie het laatst lacht is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 18:46:

...
Prijstechnisch gezien zou ik zonder op tactieken te letten voor de hogere wingerskill gaan.
Passing helpt ook wel behoorlijk wat, maar je betaalt daar zoveel meer voor dat je dan beter gewoon hogere winger kan nemen.

Maar als het effect op tactieken wel meespeelt , wordt passing weer aantrekkelijker. Zeker als je flankaanvallen een stuk beter zijn dan de centrumaanval dan kan aow interessant zijn, waarvoor je die passing dan toch weer nodig hebt om er een beetje resultaat van te hebben.

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loona35 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 16:20:
[...]

De vraag is natuurlijk of er ook wel andere tweakers bij jou willen zitten :)
wat loop jij hiermee te insinueren? :P maar ik denk het ook niet nee. zij willen ook graag winnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou idd wel toevallig zijn als ik bij n tweaker in de comp zou komen. :9 Als ik alleen mijn team volg op die site zou ik terecht komen in VI.937 en de enige supporter die daar in zit promoveert denk ik wel. Achja, ik zie t wel maar t zou idd erg gezellig zijn om n bekende tegen te komen. ;)

Ook nog ff iets anders; vandaag zie ik dat m'n trainer naar waardeloos leiderschap gezakt is. :? |:( :? Maakt dat veel uit ten opzichte van slecht qua TS of niet want ik zit er nu niet echt op te wachten om weer n nieuwe coach aan te trekken. (na n dik seizoen deze gehad te hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 19:33:
[...]

wat loop jij hiermee te insinueren? :P maar ik denk het ook niet nee. zij willen ook graag winnen :P
gekkie :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 19:54:
Zou idd wel toevallig zijn als ik bij n tweaker in de comp zou komen. :9 Als ik alleen mijn team volg op die site zou ik terecht komen in VI.937 en de enige supporter die daar in zit promoveert denk ik wel. Achja, ik zie t wel maar t zou idd erg gezellig zijn om n bekende tegen te komen. ;)

Ook nog ff iets anders; vandaag zie ik dat m'n trainer naar waardeloos leiderschap gezakt is. :? |:( :? Maakt dat veel uit ten opzichte van slecht qua TS of niet want ik zit er nu niet echt op te wachten om weer n nieuwe coach aan te trekken. (na n dik seizoen deze gehad te hebben)
Nee, maakt niet veel uit. Met slecht leiderschap kun je ook niet veel met je TS gaan spelen (PICcen bedoel ik dus). En met waardeloos leiderschap heeft dat ook weinig zin. Mijn coach is dit seizoen gezakt van matig naar zwak leiderschap en ook dan kun je vrijwel niks mee. Passable of beter is eigenlijk een vereiste.

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreamtheater schreef op maandag 10 januari 2005 @ 20:23:
[...]

Nee, maakt niet veel uit. Met slecht leiderschap kun je ook niet veel met je TS gaan spelen (PICcen bedoel ik dus). En met waardeloos leiderschap heeft dat ook weinig zin. Mijn coach is dit seizoen gezakt van matig naar zwak leiderschap en ook dan kun je vrijwel niks mee. Passable of beter is eigenlijk een vereiste.
Thanks, gelukkig. Dit seizoen heb ik ook alleen maar PIC gespeeld in m'n WO's maar dat daalde vrij snel weer en had alleen nut met meerdere WO's op rij. MOTS heb ik maar 1 keer gedaan en dat was 2 wedstrijden geleden, mijn laatste "echte" wedstrijd voor 3 WO's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss

pst... ikke is (nog) geen supporter (VI.541)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 20:30:
[...]

Thanks, gelukkig. Dit seizoen heb ik ook alleen maar PIC gespeeld in m'n WO's maar dat daalde vrij snel weer en had alleen nut met meerdere WO's op rij. MOTS heb ik maar 1 keer gedaan en dat was 2 wedstrijden geleden, mijn laatste "echte" wedstrijd voor 3 WO's.
Als je niet PICced of MOTSed, dan blijft je TS gewoon op calm staan, ongeacht de leiderschap van de coach.

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

En wie is de grootste stijger? :P

Van 24 naar 10...toch best netjes moet ik toegeven :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

dreamtheater schreef op maandag 10 januari 2005 @ 20:36:
[...]

Als je niet PICced of MOTSed, dan blijft je TS gewoon op calm staan, ongeacht de leiderschap van de coach.
Volgens mij is dat bedaard hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er even met een echte wingertrainer over gesproken. Wij zijn van mening dat je het beste een speler met een hoge wingerstat en een beetje (!) passen te nemen. Als je zwak/matig passen hebt is de bonus die je betaalt vrij laag en het rendement vrij hoog.
Qua stappen in je aanvalsrating maakt deze kleine extra passingskill toch zoveel uit dat deze merkbaar hoger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb m'n creditcard nog niet binnen en de (bijna vrouwelijke) uitgevingsdrift komt naar boven. Wat moet ik kopen

HAM of HT buddy. Of gewoon allebij, als ik toch aan het uitgeven ben :) En nee m'n supporterschap is nog niet afgelopen en ik heet ook geen sinterklaas of kerstman en niemand is bijna jarig.

Maar ff 2 the point. HAM of HT buddy.
Vroeger was HAM altijd beter. Maar hoe denkt iedereen daar nu over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ligt er aan. ik gebruik altijd hattrick buddy. alleen heb je weinig leuke statistieken daar. dus als je daarvan houdt zou ik buddy niet nemen. verder vind ik het een super goed programma. goede trainingsoverzichten en overzicht van de beste spelers voor een bepaalde positie met een speciale tactiek en rekeninghoudend met het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik gebruik nu ook buddy en het bevalt me prima. NOg 12 downloads left. Kan HAM ook niet meer gebruiken. De 30 dagen zijn om. Heb ook niet echt een idee hoe dat nu is.

Miss tijd voor een poll over het aantal gebruikers per programma. Staat weer leuk op de startpost :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2005 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 21:06:
Ja ik gebruik nu ook buddy en het bevalt me prima. NOg 12 downloads left. Kan HAM ook niet meer gebruiken. De 30 dagen zijn om. Heb ook niet echt een idee hoe dat nu is.

Miss tijd voor een poll over het aantal gebruikers per programma. Staat weer leuk op de startpost :)
Ik zou toch zweren dat die poll er pasgeleden nog was... ;)

Ik gebruik overigens allebei...al vanaf dag 1 gebruikte ik HT Buddy maar toen deze betaald werd wilde ik overstappen op HAM. Maar toen miste ik Buddy toch best wel eik en sindsdien gebruik ik ze allebei... :P

Ik vind dat ze ekaar heel goed aanvullen...beide hebben wat mij betreft evenveel sterke punten.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-09 13:13

^^0nMe

Got Babana's?

Ik heb een titanic winger met passen en de belangrijkste reden was toen ik hem kocht de salarissen. Passen scheelt iets van 1-2 lvl's winger , dus dan zouden de prestaties vergelijkbaar zijn met een kale mythical winger oid. Toen (vlak voor de wingersalaris changes) kreeg een titanic 30k/wk , echter een mythical maar liefst 60k/wk.
Alleen was er onlangs een discussie over imho een vergelijkbaar onderwerp, nl spitsen, waarin een HT-gast toen beweerde dat bv een titanic + x passing misschien wel even goed zou kunnen presteren als bv een mythical, maar dat de invloed van beiden anders is op de HT-engine. Hij zou liever een scorer met hoge passing nemen dan een qua prestaties vergelijkbare kale goddelijk, lijkt me dus duidelijk. :P

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

^^0nMe schreef op maandag 10 januari 2005 @ 21:45:
[...]
Alleen was er onlangs een discussie over imho een vergelijkbaar onderwerp, nl spitsen, waarin een HT-gast toen beweerde dat bv een titanic + x passing misschien wel even goed zou kunnen presteren als bv een mythical, maar dat de invloed van beiden anders is op de HT-engine. Hij zou liever een scorer met hoge passing nemen dan een qua prestaties vergelijkbare kale goddelijk, lijkt me dus duidelijk. :P
Maar je antwoord baseer je dus deels op je ene persoon die het zo en zo zou doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei mijn griek is geselecteerd voor het nationale team! feest bij mij :) hij is nu bijna extra-terrestrial defending. ga hem nog wel ff doortrainen tot eind volgend seizoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn coach was van redelijk naar matig gegaan en dat merkte ik toch wel flink aan de TS daling. normaal als ie na een PIC op in de wolken stond, stond ie de zondag erop meestal nog op dolgelukkig of hoog tevreden, nu laag tevreden of content. maarja volgens seizoen toch een goed/slecht coach kopen dus dan pic ik helemaal niet meer. heeft absoluut geen nut volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
GaMbiNo schreef op maandag 10 januari 2005 @ 17:27:
Ik vraag me af in hoeverre zoiets cheaten is... een beetje lame is het natuurlijk wel. :P
Even hier op terug komend :p Ik speel wel open kaart met hem he. Dus heb hem al verteld dat ik MOTS doe en gewoon een match A team tegen A team maakt hij ook geen enkele kans tegen mij dus het gaat puur even om de topscorders bonus die ik eventueel nog kan pakken. De compentitie is al gespeeld :)

Cheaten, tja ik heb wedstrijden in het echt gezien waar beide teams aan een gelijk spel genoeg hadden en waar het waarempel gelijk spel werd :p

Kortom afspraken maken hoort er denk ik bij. Komt ook wat vertrouwen bij kijken e.d. het is toch altijd een risico dat je neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 16:52:
[...]

1. wat jij hier boven noemt weet hij allemaal niet :)
2. hij is al zeker van zijn positie en kan niets meer winnen of verliezen
3. hij staat 250k in het rood dus waarschijnlijk zijn team kwijt
4. hij vindt mij gewoon een aardige gozer en ik heb doelpunten nodig om nog topscorders bonus te vangen :) 3 á 4 doelpunten zou mooi zijn :P

Dus erg goed van mij he :p

ps word wel een afslachting idd althans daar gok ik op aangezien ik MOTS speel :p
wat een slap argument? de topscoordersbonus is 10k. daar kom ik me bed niet eens voor uit(mijn spreekwoordelijke hattrick bed dan hé :) en om dan daarvoor beetje te gaan zitten lamen in de compo. nee ik vind het niks. ik zou als ik in die compo zat en door zo'n actie bv net niet 2e worden absoluut gaan klagen. wat kan jou die 10k schelen. speel gewoon fair.

bovendien is 250k in het rood staan alles behalve je team verliezen hoor. ik stond/sta het ook weleens, maar ik investeer veel in mijn jeugd en in trainees enzo.

ps ik heb het ook weleens met compo genoten over PIC of MOTS, maar das toch heel andere koek dan met een laf b-elftal op de proppen komen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die afspraken helemaal nix van je Damien.
Wat blijft er dan van het spel over. Ik vind het juist lkkr dat je in dit spel zo moeilijk kan cheaten. Zodra ik kan cheaten gaat de lol er snel vanaf voor mij. Ik zou het hier ook nooit proberen. Ik wil het spel wel leuk houden voor mezelf

Gegroet namens de "oude wijze man" (8>

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 07:47:
Ik vind die afspraken helemaal nix van je Damien.
Wat blijft er dan van het spel over. Ik vind het juist lkkr dat je in dit spel zo moeilijk kan cheaten. Zodra ik kan cheaten gaat de lol er snel vanaf voor mij. Ik zou het hier ook nooit proberen. Ik wil het spel wel leuk houden voor mezelf

Gegroet namens de "oude wijze man" (8>
Hehe ok ok :) Maar dacht dat die topscorders bonus hoger was dan 10k :?

Maar maakt niet uit ik zal het wel even recht zetten :Y)

ps hoe oud en wijs? (8>

[ Voor 4% gewijzigd door Swanfield op 11-01-2005 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Zal het echt nooooooooit meer doen :'( :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 22:03:
woei mijn griek is geselecteerd voor het nationale team! feest bij mij :) hij is nu bijna extra-terrestrial defending. ga hem nog wel ff doortrainen tot eind volgend seizoen :)
GEFELICITEERD!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Tjah of je daar blij mee moet zijn.....dat een griek het nationale team haalt bedoel neem even een klein voorbeeldje Charisteas bij AJAX nou ja ik geloof dat ik nu wel kan zeggen.....i have made my point :P

Heerlijk zo sarcastisch doen op de vroege morgen....hmm pas ook al met die duitser hmm waar gaat dit naar toe :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:27
Ik denk dat we de discussie over het wel of niet hebben van afspraken aan het eind van de competitie niet elk seizoen rond speelronde 14 hoeven te voeren. Aangezien er altijd voorstanders en tegenstanders zullen bestaan, en de argumenten van de voor en tegenstanders altijd hetzelfde zullen zijn.

Op deze manier hoop ik veel posts in de categorie 'ik vind het wel kunnen' en 'ik vind het niet kunnen' voor te zijn :)

@Foray: Gefeliciteerd!! 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Sandyman538 op 11-01-2005 10:48 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 22:03:
Grats! :)

Hoop ook ooit een international te krijgen :)

@ Sandyman: okies :X

[ Voor 4% gewijzigd door Swanfield op 11-01-2005 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even heel iets anders. ik kreeg gister ineens 11 nieuwe supporters?! normaal zijn het er altijd 5(of 4 als de score wat minder hoog was). waarom is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 12:22:
even heel iets anders. ik kreeg gister ineens 11 nieuwe supporters?! normaal zijn het er altijd 5(of 4 als de score wat minder hoog was). waarom is dit?
Je hebt al vele overwinningen op rij staan en je won nu met zeer overtuigende cijfers van een redelijk sterk team. Dan zijn de supporters extra blij :)

als je met 1-0 had gewonnen had je er waarschijnlijk gewoon 5 bij gekregen i.p.v. 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar, even niet arrogant ofzo :) , ik win altijd overtuigend. dus waarom nu ineens wel?

nuance bijna altijd :)

[edit] kan dit toevallig ook komen omdat ik er begin dit seizoen (ZEER ONTERECHT) van ze heb verloren? dat de supps dat waarderen?

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Laatst online: 18-09 15:19

Ottooo

Vuurvlieg

Over hierboven
Ik heb er gister ook 10 supporters bijgekregen, en dat terwijl ik toch echt met 3-1 had verloren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 12:22:
Dat staat gewoon op hattrick.org:
10-01-2005 Aangepaste fanclubformule
Ook hebben we een paar veranderingen aangebracht in de manier waarop de fanclubs groeien of leden verliezen. Met name hebben we daarbij een paar hoogst merkwaardige verschijnselen bij teams in de VIIIe en IXe divisies aangepakt. Qua opzet was het oude systeem niet bedoeld voor landen die zo groot zijn als een aantal nu is geworden. Bovendien hebben we de gevolgen van extreme stemmingen onder de fans (heel blij en heel boos) sterk gereduceerd. Bijgevolg zal iets als uit de Beker gegooid worden minder verregaande consequenties hebben dan het had. Algemeen kun je stellen dat de gemiddelde grootte van de fanclubs door deze maatregelen iets zal toenemen.
Ik had er ook 10 ipv 8... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ik had er 13 ipv de normale 3,4 of 5 en een maat van mij had er 11 dus iedereen heeft er meer dan normaal gekregen.

Ook mensen die verloren hadden hebben een paar supporters erbij gekregen. Idd lijkt mij dit alvast een bijwerking voor het nieuwe seizoen om iedereen die nu speelt op de juiste verhouding te krijgen qua supporters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GaMbiNo schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 12:57:
[...]

Dat staat gewoon op hattrick.org:

[...]

Ik had er ook 10 ipv 8... :Y)
dat verklaart eea weer. begin van het seizoen in de beker verloor ik 2 weken op rij 2x10 supporters. daarna nog wat... 50 supprters kwijt in 3 weken ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ gambino: die regel gaat dus per direct in? wist ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 13:22:
@ gambino: die regel gaat dus per direct in? wist ik niet :)
Ik denk dat ze nu het één en ander al recht trekken voor dadelijk.

Staat ook dat het alleen in divisie VIII en IX is. Dus daarom denk ik dat die twee een supporters boost krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Damien2004 schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 13:28:
[...]

Ik denk dat ze nu het één en ander al recht trekken voor dadelijk.

Staat ook dat het alleen in divisie VIII en IX is. Dus daarom denk ik dat die twee een supporters boost krijgen
Het is gedaan om rare verschijnselen in die twee divisies tegen te gaan maar het geld wel voor iedereen. Ik heb die boost ook gehad net als veel andere mensen uit VI.
En heb ook mensen uit V gehoord die een vreemd aantal supporters erbij hebben gekregen dus ik denk dat het voor iedereen geldt.

[ Voor 10% gewijzigd door GaMbiNo op 11-01-2005 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm lekker een grieks def internatiol :)

Daar is iets wat me nou nooit lukt :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke vriendelijke GoTter zou voor mij op HT willen kijken hoe mijn verkopen lopen/ of zijn gelopen? Ze zijn rond dit tijdstip aan het aflopen mar kan hier gen HT krijgen op werk maar ben wel nieuwsgierig :)

bvd

mijn team: Bluepanthers IV.12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben eindelijk helemaal bijgelezen (erg druk gehad afgelopen 4/5 dagen)

Foray en kampioenen: Gefeliciteerd! _/-\o_

Over supporters; had ik al een beetje zo ingeschat, ik dacht alleen dat ze 't pas zouden doen na het verhogen van de stadion prijzen >:)
Een vriend van me zit in IX, en heeft geloof ik al z'n wedstrijden gewonnen op 1 na. Daarbij is hij van 500 naar 400 supporters oid gegaan! Omdat de softcap waar het supporters aantal heen tendeert in de X nog lager zou liggen zou 't voor nieuwe teams helemaal onmogelijk worden om financieel overeind te blijven.
De logische oplossing is dan dus om dit aantal te verhogen in de lagere leagues. Hierdoor zouden echter de verschillen te klein worden (tussen bijv. VII en VI) en werd het minder aantrekkelijk om te promoveren. Daarom hebben ze waarschijnlijk voor alle leagues deze soft cap opgehoogd (al weet ik niet of dit ook voor de hoogste league geldt).

Daarnaast verwacht ik dat de HT's ook snel gaan doorhebben dat hun definitie van inflatie belachelijk is en dat er echt meer geld in het spel gepompt moet worden om de teams met een zak geld niet de komende jaren aan talloze titels te helpen (al heb je die gelukkig niet in NL). Meest logische manier om dit te doen is ook via aantallen supporters, de ticket prijzen zijn immers pas al verandert.

Een beetje voorspellen en gokken heeft mij dus vorige week doen besluiten opdracht te geven tot de bouw van een 105k stadion, ook in de hoop dat ik eindelijk eens ga promoveren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 14:38:
Welke vriendelijke GoTter zou voor mij op HT willen kijken hoe mijn verkopen lopen/ of zijn gelopen? Ze zijn rond dit tijdstip aan het aflopen mar kan hier gen HT krijgen op werk maar ben wel nieuwsgierig :)

bvd

mijn team: Bluepanthers IV.12
Even wachten nog, wel leuke spelers!

edit:
Brandon Apon 3 891 000
Diego Yacante 3 900 000

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Laatst online: 18-09 13:13

^^0nMe

Got Babana's?

Brainpower schreef op maandag 10 januari 2005 @ 21:52:
[...]

Maar je antwoord baseer je dus deels op je ene persoon die het zo en zo zou doen?
Yup, zelf is het heel moeilijk om erachter te komen of bij spelers met vergelijkbare prestaties maar een andere samenstelling van scoren/passen hebben ook daadwerkelijk degene met passen een 'betere' invloed heeft op de HT-engine(aka meer kansen en/of grotere kans op doelpunt).
Persoonlijk en puur gebaseerd op eigen ervaring zou ik zeggen dat afgezien van de taktiekvaardigheid en salarissen het niet uitmaakt welke je neemt, helaas denken de meeste kopers op de transfermarkt daar anders over...

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 14:52:
[...]

kan niet wachten :P dat dat ze rond 1430 afliepen of was het 1530? :s LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 14:55:
[...]

kan niet wachten :P dat dat ze rond 1430 afliepen of was het 1530? :s LOL
zie edit, een paar anderen lopen pas over 20 min oid af, verder geen boden.
Wat ga je trainen? - Mooie sp trainee had je btw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm Apon maar 3,8 is opzich best weinig voor een WC met solid wing.

Ga denk ik toch maar verder met defjes.

Die SP speler is idd een uitprobeersel. Hij heeft zn steentje al bij gedagen in cups door de winnende in te schieten. ze scoren relatief best veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok wat denken jullie? Maak ik een kans om te winnen of niet?

Thuisteam: vermoedelijke ratings +/-
robwa goalies
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)

Middenveld: zwak (oud)
Rechterverdediging: uitstekend (oud)
Centrale verdediging: goed (oud)
Linkerverdediging: redelijk (oud)
Rechteraanval: redelijk (oud)
Centrale aanval: briljant (oud)
Linkeraanval: formidabel (oud)

Uitteam (ik dus) vermoedelijke ratings:

BeerZ United
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: speel het rustig (dit was van vorige week TS op in de wolken)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)

Middenveld: redelijk (oud)
Rechterverdediging: uitstekend (oud)
Centrale verdediging: goed (oud)
Linkerverdediging: goed (oud)
Rechteraanval: goed (oud)
Centrale aanval: goed (oud)
Linkeraanval: uitstekend (oud)

[edit] deze ratings waren het laagst van afgelopen seizoen door sterke vorm daling behalve mijn middenveld dan.

Beide gaan MOTSen. mijn vorm is 4 weken lang gedaald dus hoop weer op een lichte stijging. vooral van mijn 2 zwak in vorm mids. ik speel met een verdedigende middenvelder en 2 centrale verdedigers om zijn briljante aanval te stoppen.

gaat het me lukken?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:24
Tommilio schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 10:12:
Tjah of je daar blij mee moet zijn.....dat een griek het nationale team haalt bedoel neem even een klein voorbeeldje Charisteas bij AJAX nou ja ik geloof dat ik nu wel kan zeggen.....i have made my point :P

Heerlijk zo sarcastisch doen op de vroege morgen....hmm pas ook al met die duitser hmm waar gaat dit naar toe :/
Ehm Griekenland is de europees kampioen van dit moment toch? Lijkt me toch wel een eer om daarvoor te spelen :P

edit: ik moet ook nog maar even kijken of ik mijn stadion nog kan vergroten voor volgend jaar aangezien ik na de verbouwing van een maand geleden alweer elke keer een uitverkocht huis heb! En ja ik had dat tooltje van hatrixx gebruikt (hattrick x-files site) en van het meest positieve uitgegaan. Maar nu ik meer supporters ga krijgen zal ik nogmaals een verbouwing moeten doen, wanneer gaan de nieuwe prijzen ook alweer in? Zou ik na de laatste competitie wedstrijd de order nog voor de oude prijs kunnen doen?

[ Voor 32% gewijzigd door -TheNose- op 11-01-2005 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
haha tja zit iets in maar europees kampioen pff dat was toch wel een lachertje zeg :D meteen de eerste wedstrijd die ze na het ek speelde verloren ze ;) en dan heb ik het nog niet eens over het feit dat ze super gemazzeld hebben en nederland speelt ze gewoon makkelijk weg nog....vriendschappelijk duel voor het ek maar ja het is en blijft zo dat ze europees kampioen zijn geworden maar af en toe denk ik van huh :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 14:52:
[...]

edit:
Brandon Apon 3 891 000
Diego Yacante 3 900 000
Iemand die kan zien plz of er nog wat verkocht is? (tis boring hier op werk :P) Bluepanthers IV.12

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 16:02:
[...]

Iemand die kan zien plz of er nog wat verkocht is? (tis boring hier op werk :P) Bluepanthers IV.12

thnx
11-01-2005 Verkocht Diego Yacante aan Frog´s 3 900 000 € 27 740
11-01-2005 Verkocht Brandon Apon aan The Fighting Hy 3 891 000 € 27 950

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok thnx!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
11-01-2005 Verkocht Diego Yacante aan Frog´s 3 900 000 € 27 740
11-01-2005 Verkocht Brandon Apon aan The Fighting Hy 3 891 000 € 27 950

dat bedoel je?

[edit]
hmm refresh vergeten |:(

[ Voor 12% gewijzigd door Joss op 11-01-2005 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie wil der een oefenpotje tegen mij spelen?

ZBVV Pauper 366335

En nog een vraagje tot welke leeftijd trainen jullie verdedigers altijd door, tot 21 of 22 jaar, of stoppen jullie al veeel eerder met trainen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik train ze door tot maximaal 21.

Vaak eerder, maar hangt van balans af wat je nog hebt en kwijt kan om je team niet te veel te verzwakken. Dat is mijn insteek. Maar verkoop ze ook wel eens eerder als het geld op kan leveren ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 16:34:
Ik train ze door tot maximaal 21.

Vaak eerder, maar hangt van balans af wat je nog hebt en kwijt kan om je team niet te veel te verzwakken. Dat is mijn insteek. Maar verkoop ze ook wel eens eerder als het geld op kan leveren ;-)
Ik zit nu met een wereldklasse verdediger van 21, maar ik train hem toch maar door, omdat ik graag aan het begin van het seizoen een goede trainee wil aantrekken. Maar dat moet ik hem natuurlijk wel doortrainen tot week 7 ongeveer. Problemen, problemen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zijn die leuke dilemma's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 16:12:
Wie wil der een oefenpotje tegen mij spelen?

ZBVV Pauper 366335

En nog een vraagje tot welke leeftijd trainen jullie verdedigers altijd door, tot 21 of 22 jaar, of stoppen jullie al veeel eerder met trainen?
op dit moment is het het interessant om maximaal door te trainen tot titanic. daarna brengen ze niet veel extra meer op. leeftijd maakt niet zo heel veel uit dus maar meestal zijn ze bij hun 22ste wel titanic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Tommilio schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 15:55:
haha tja zit iets in maar europees kampioen pff dat was toch wel een lachertje zeg :D meteen de eerste wedstrijd die ze na het ek speelde verloren ze ;) en dan heb ik het nog niet eens over het feit dat ze super gemazzeld hebben en nederland speelt ze gewoon makkelijk weg nog....vriendschappelijk duel voor het ek maar ja het is en blijft zo dat ze europees kampioen zijn geworden maar af en toe denk ik van huh :+
Hehe true true, maar ja Nederland mazzelde ook op het EK 88 he niet vergeten! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 08:28:
[...]

Hehe ok ok :) Maar dacht dat die topscorders bonus hoger was dan 10k :?

Maar maakt niet uit ik zal het wel even recht zetten :Y)

ps hoe oud en wijs? (8>
19 (is toch wel een beetje oud:P tja en wijs. Daar mag ik natuurlijk niet zelf over oordelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
19? Tss je komt net op deze aardbol kijken man, ik ben (al) 27! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
-CKY2K- schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 16:44:
[...]

Hehe true true, maar ja Nederland mazzelde ook op het EK 88 he niet vergeten! :P
Tja maar het gehele toernooi was het bijna het sterkste team...en laten we eerlijk zijn griekenland stelde het hele toernooi eigenlijk niks voor.....had geluk met corner doelpuntje hier en daar maar sterk team had het niet.....maar ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
iemand nog antwoord op mijn vraag tot wanneer ik mijn stadion nog voor de oude prijs kan uitbreiden?
Enne hoeveel mag je ongeveer rood staan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Laatst online: 14:28

Quintus

Eg wel! Dus....

-CKY2K- schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 17:36:
iemand nog antwoord op mijn vraag tot wanneer ik mijn stadion nog voor de oude prijs kan uitbreiden?
Enne hoeveel mag je ongeveer rood staan? :)
Eind van het seizoen dus week 16. De zaterdag de week NA de Promotie/degradatiewedstrijden id dus de laatste dag van dit seizoen.

Week 15* Zondag Kwalificatiewedstrijden, uitbetalingen van » seizoensbonussen Veranderen clubnaam
Veranderen regio
Woensdag Vriendschappelijk

Week 16* Zondag Geen wedstrijden
Moreele reset: zelfvertrouwen, teamgeest, sponsors, fans
Maandag Speler verouderen 1 jaar
herberekening van de salarissen , gele/rode kaarten reset
Woensdag Eerste beker- of vriendschappelijke wedstrijd

Week 1 Nieuw seizoen

Volgens mij mag je met een gewone uitgave tot 200k rood komen te staan.
Ik kon bijv nadat ik een speler verkocht had en 800k plus zou komen te staan nog niet die week de goed coach kopen die ik wilde van 600k.Ik stond toen al 100k plus en zou dus over die -200k heengaan en daar kreeg ik melding van in een foutbericht. GRR

[ Voor 45% gewijzigd door Quintus op 11-01-2005 17:53 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quintus schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 17:44:
Volgens mij mag je met een gewone uitgave tot 200k rood komen te staan.
Ik kon bijv nadat ik een speler verkocht had en 800k plus zou komen te staan nog niet die week de goed coach kopen die ik wilde van 600k.Ik stond toen al 100k plus en zou dus over die 200k heengaan en daar kreeg ik melding van in een foutbericht. GRR
voor een stadionuitbreiding kon ik opeens tot -500k staan iig. normaal was dat volgens mij ook maar -200k, ik sta nu dus -400k. bij -500k heb je nog maar een paar logins over om weer onder de 500k schuld te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kon altijd al als ik het niit verkeerd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ah ok gaat mij erom dat ik niet meteen nadat ik 200k rood sta mijn team kwijtraak!
Maareh ik ga eens met dat tooltje kijken wat handig is als uitbreiding, thx allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Voor al de roodstaanders... je krijgt de komende weken niets tot nauwelijks aan inkomsten... hou hier rekening mee! ;)

* yared heeft een deja vu met de vorige 30 delen :D

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat levert denken jullie een 18 jarige formidabele PM op? 7-8 ton? of minder? hij is wel zwak in vorm.

*mompelt iets dat er op zijn vorige vraag ook geen antwoord is gegeven* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 17:53:
[...]

voor een stadionuitbreiding kon ik opeens tot -500k staan iig. normaal was dat volgens mij ook maar -200k, ik sta nu dus -400k. bij -500k heb je nog maar een paar logins over om weer onder de 500k schuld te komen...
Je mag als je schuld boven de 200k komt geen spelers meer kopen. Over een stadion staat niets in de regels, dus ik denk dat het altijd al zo is geweest.

Op welke taal hebben jullie hattrick eigenlijk staan? Persoonlijk vind ik Nederlands fijner, maar ik zie dat veel mensen de ratings van hun spelers in het engels bekijken. Wat is daar de reden voor? (internationale verkoopkansen?)

[ Voor 21% gewijzigd door Marzman op 11-01-2005 18:45 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ja een extraterrestial is toch lelijker dan een buitenaards ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
yared schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 18:19:
Voor al de roodstaanders... je krijgt de komende weken niets tot nauwelijks aan inkomsten... hou hier rekening mee! ;)

* yared heeft een deja vu met de vorige 30 delen :D
Daarom ga ik pas in week 16 uitbreiden indien mijn bankrekening dit toelaat! ;)
Wil hem namelijk wel iets meer uitbreiden dan dat stadium sizer tooltje aangeeft zodat ik er voorlopig weer even tegenkan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 16:49:
[...]

19 (is toch wel een beetje oud:P tja en wijs. Daar mag ik natuurlijk niet zelf over oordelen
25 hierro :p Nou ik luister wel naar zo'n oude wijze man als jij dan :p hahaha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

* yared is nog steeds de GoTfather met zijn 36 :P

Ik heb het op Nederlands staan, maar Engels was 'cool' omdat 'vroeger' er alleen een Engelse versie was en mensen willen benadrukken dat ze het al zolang spelen ;)

Natuurlijk gaan er nu mensen komen met argumenten als ik ben het gewend en tis makkelijk te vergelijken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Lol, heb een friendly, na 25 minuten 0-2 voor, gaan ze verdedigen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 20:36:
* yared is nog steeds de GoTfather met zijn 36 :P

Ik heb het op Nederlands staan, maar Engels was 'cool' omdat 'vroeger' er alleen een Engelse versie was en mensen willen benadrukken dat ze het al zolang spelen ;)

Natuurlijk gaan er nu mensen komen met argumenten als ik ben het gewend en tis makkelijk te vergelijken :9
Engels is toch handiger. ben het wel gewend maar het is zo makkelijk vergelijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Een maat van mij heeft zijn training op 98% staan om blessures te voorkomen maar dat maakt toch geen hol uit of je nu 98% of 100% heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 21:05:
Een maat van mij heeft zijn training op 98% staan om blessures te voorkomen maar dat maakt toch geen hol uit of je nu 98% of 100% heb?
Ik heb 100% en 10 fysio's...heb vrij weinig blessures...bij minder fysio's weet ik het niet...

Ze zeggen elke % boven de 90 1 fysio...maarja...ze zeggen he... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoeveel is een 18 jarige formidabele positiespel waard eind van dit seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@physio's: ik heb 99% en maar 1 physio en ik kan niet zeggen dat ik absurd veel blessures heb. Ik zou het na moeten kijken maar ik geloof dat ik maar 4 of 5 blessures of zo heb gehad dit seizoen. Dat moeten er wel meer zijn eigenlijk bedenk ik me nu want ik heb wel al 6 WO's gehad dus echt betrouwbaar is t niet. :X

@H3!N: geen idee, IM van die leeftijd en stat heb ik nog nooit naar gekeken, laat staan gehad. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 21:56:
@physio's: ik heb 99% en maar 1 physio en ik kan niet zeggen dat ik absurd veel blessures heb. Ik zou het na moeten kijken maar ik geloof dat ik maar 4 of 5 blessures of zo heb gehad dit seizoen. Dat moeten er wel meer zijn eigenlijk bedenk ik me nu want ik heb wel al 6 WO's gehad dus echt betrouwbaar is t niet. :X

@H3!N: geen idee, IM van die leeftijd en stat heb ik nog nooit naar gekeken, laat staan gehad. ;)
Ik heb hetzelfde. 99 procent, 1 physio. Ik heb eigenlijk maar een behoorlijke blessure gehad bij een 32 jarig vleugelspeler (7 weken uit de running en toen nog 3 weken een pleister). Nog wel wat andere kleine blessures, maar dat heeft niet eens trainingen gekost omdat die zo kort duurden.

Maar ik denk niet dat dit met 98 of 100 % training veel anders was afgelopen ;)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Hier 100% en slechts 2 fysio's. :)
En zo doe ik dat al seizoenenlang en heb erg weinig blessures eik. :Y)

* GaMbiNo klopt ff af. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 21:50:
hoeveel is een 18 jarige formidabele positiespel waard eind van dit seizoen?
Ligt ook een beetje aan zijn bijstats maar ja kan wel tussen 7 ton en miljoen zitten denk ik maar heb er ook niet veel verstand van gebruik gewoon buddy om te kijken wat die zegt en dat klopt meestal aardig...maar ja of je het aan het eind van het seizoen er ook voor krijgt vraag ik me af.....maar je moet toch de rest van de stats weten om een goed overzicht te krijgen van de prijs.....conditie scheelt veel....en zo ook de andere bijstats.

Nou heb je in elk geval antwoord op je vraag. ;)
Of je er veel aan hebt moet je zelf beslissen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de marktprijs schommelt nogal. normaal train ik hem door en is ie briljant op zijn 19e, maar ik heb NU geld nodig. vandaar. 7 tot 9 ton moet ik toch wel minstens krijgen? hij kan nog prima doorgetraind worden. is pas 19 zometeen.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.