Life is simple, make choices, don't look back...
Wat zijn de bijstats precies van die speler? Ik ben wel benieuwdLittle Bear schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 05:20:
Ik twijfel toch aan die 7 ton.
Ik heb een uitstekend pm goed vorm 19 jaar die ik niet kan verkopen voor 265k. Voor minder gaat hij toch niet weg. Formidabel is maar een niveau hoger, als hij niet ongelooflijk goed passing heeft denk ik dat 700k op het einde van het seizoen niet haalbaar is. Je kan natuurlijk altijd proberen.
Verwijderd
Verkocht
Wesley Sonck 4.000.000 (TSI 10)
blij, blij, blij, mijn hartje is zo blij
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2005 09:40 ]
hey, dat kan niet he... op een speler met TSI 10 kan je maximaal 100.000 biedenVerwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 09:35:
offtopic:
Verkocht
blij, blij, blij, mijn hartje is zo blijIs dit geen cheaten trouwens?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
damn, scherpkroeske schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 10:04:
[...]
hey, dat kan niet he... op een speler met TSI 10 kan je maximaal 100.000 bieden
verrekte sherlockkroeske schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 10:04:
[...]
hey, dat kan niet he... op een speler met TSI 10 kan je maximaal 100.000 bieden
Verwijderd
Het verbaast me nogal dat vele managers hier spelers posten en ons vragen naar de verwachte verkoopprijs. Tuurlijk zijn er altijd spelers waarvan dit moeilijk in te schatten is en federatiegenoten je misschien een eind op weg kunnen helpen (bijvoorbeeld spelers met hoge SP), maar bij het gros van de spelers moet je er toch wel zelf achter kunnen komen? Het knopje transfervergelijking of de opties in HAM of buddy zijn er niet voor niets. Het beste is nog om vergelijkbare spelers op de TL op te zoeken en op die manier de meest realistische verkoopprijs te schatten. De transfermarkt weet veel meer dan een paar tientallen mensen die hier posten hoor.Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 02:41:
de marktprijs schommelt nogal. normaal train ik hem door en is ie briljant op zijn 19e, maar ik heb NU geld nodig. vandaar. 7 tot 9 ton moet ik toch wel minstens krijgen? hij kan nog prima doorgetraind worden. is pas 19 zometeen.
Hein, ik neem je even als voorbeeld (no offense
/me Tim heeft ook weer even een duit in het zakje gedaan, volgende keer weer positief nieuws
bedoel het overigens goed hoor
ben overigens op dit moment m´n eerste vlaggetje aan het scoren in Zwitersland terwijl ik daar m´n 200e hattrick wedstrijd speel
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2005 11:48 ]
Laat me raden vast verkocht aan zo'n duitse club ofzo die geen verstand van voetbal hebben omdat ze een trainer hebben die goude wissels toepast ..... of zit ik nu in de verkeerde richtingVerwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 09:35:
offtopic:
Verkocht
blij, blij, blij, mijn hartje is zo blijIs dit geen cheaten trouwens?

Die kun je uiteraard terugzien op je clubpagina-CKY2K- schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 11:50:
effe een noob vraagje: Die vlaggetjes waar iedereen het over heeft zijn die fictief, of kan je dat als supporter of zo ook nog terugzien ergens? (/me wordt binnen nu en een paar maanden ook supporter aangezien de hattrick verslaving nu toch wel een feit is!)
En ik ben het met maestrotim eens about the transferprijsvragen. Tenzij je zo'n uiterst zeldzame speler hebt, dat je het echt niet kunt vinden...
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Ja, mijns inziens wel... ik vind Buddy iets simpeler en overzichtelijker maar HAM heeft daarentegen iets meer statistiekjes en analyses.-CKY2K- schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 12:55:
Is buddy nou wat overzichtelijker dan HAM btw? Ik vind dat HAM wel erg overloopt van allerlij statistiekjes en zo! zie door de statistieken het bos niet meer! tijd om buddy eens te proberen...
Verdedigers van 17 jaar met de skill redelijk of goed zijn best erg goedkoop aan te schaffen, althans als ik even er naar zoek variëren de prijzen nogal maar afijn goedkoper dan middenvelders in ieder geval.
De verkoop levert volgens mij ook bijna het zelfde op dan middenvelders.
Is het met de wijzigingen van volgend seizoen (verdediging word iets belangrijker) niet beter om verdedigers te trainen dan middenvelders?
En als je verdedigers train moet je dan 2 vleugel verdedigers en 1 centrale verdediger aanschaffen? Of kan je ook 3 centrale verdedigers aanschaffen?
Het zijn zo maar even vragen waar ik jullie visie wel eens van wil weten
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Je kan als je verdedigers traint maximaal 10 spelers trainen. Nadeel is dan weer wel dat je dan vast zit aan de 5-x-x opstelling. Je zou ook voor 8 trainees kunnen gaan, en dan kan je 'wisselen' tussen verschillende opstellingen. Volgens mij kan je het gewoon bij verdedigers zelf houden, want dan kun je de wingbacks op verdedigend zetten en dan maken ze meer gebruik van hun verdedigers skill.Damien2004 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 13:09:
Wat ik mij af vraag is het volgende:
Verdedigers van 17 jaar met de skill redelijk of goed zijn best erg goedkoop aan te schaffen, althans als ik even er naar zoek variëren de prijzen nogal maar afijn goedkoper dan middenvelders in ieder geval.
De verkoop levert volgens mij ook bijna het zelfde op dan middenvelders.
Is het met de wijzigingen van volgend seizoen (verdediging word iets belangrijker) niet beter om verdedigers te trainen dan middenvelders?
En als je verdedigers train moet je dan 2 vleugel verdedigers en 1 centrale verdediger aanschaffen? Of kan je ook 3 centrale verdedigers aanschaffen?
Het zijn zo maar even vragen waar ik jullie visie wel eens van wil weten
Als je gaat overstappen, moet je er natuurlijk wel voor zorgen dat je linie waar je nu op traint wel goed genoeg is, zodat je daar geen investeringen in hoeft te doen om te blijven mee draaien in jou divisie. Of het slim is om over te stappen, dat zou ik niet weten. De veranderingen zijn volgens mij niet echt heel erg drastisch(dat hoop ik tenmiste als keepertrainer
Ik kan wel kiezen voor een 5.X.X opstelling voor beker/vriendschappelijk en een 4.X.X opstelling voor compentitie verband.
Voorlopig wil ik nog volgend jaar door gaan met middenveld trainen maar ik denk dat aan de hand van de gebeurtenissen van volgend seizoen ik misschien wel aan het eind van dat seizoen overstapt. Het aankopen van verdedigers is volgens mij goedkoper dan middenvelders. Daar tegen over staat weer dat je meer verdedigers kan trainen dan dat je middenvelders kan trainen aangezien wing spelers maar 50% training krijgen toch?
ps. je kan toch maar maximaal 3 verdedigers positioneren?
[ Voor 5% gewijzigd door Swanfield op 12-01-2005 13:37 ]
Dat ligt er maar net aan hoe je speelt. Als mijn verdedigers volgend jaar op formidabel staan gaan ze eruit en dan ga ik uitzoeken wat aanvallend vleugelspel brengt (ook de vleugelverdedigers)Damien2004 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 13:33:
Hmmm 10 spelers trainen is idd wel een optie hoewel 5.X.X natuurlijk bagger is
Ik train op dit moment ook 9 spelers per week, behalve met hele makkelijke wedstijden (die grp kostte me 1 keer 2 punten
[ Voor 50% gewijzigd door Pewwy op 12-01-2005 13:56 ]
Maar ja ze zijn dit seizoen slechts naar goed gestegen (van redelijk af) en er zitten een aantal 19 jarigen tussen dus helemaal optimaal is het niet, maar ja in het begin had ik geen geld om allemaal 17 jarigen te kopen natuurlijk!
Ik vind het erg prettig werken en blijf nog veel seizoenen verdedigers trainen denk ik!
Nu, tegen het einde van het seizoen aan, is wel HET moment om nieuwe trainees te kopen. Dwz, als je geen trainees zoekt die een kans hebben op u20.-CKY2K- schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 14:16:
Ik train ook verdedigers (jaja dit is mijn eerste seizoen) en ik train acht spelers. In friendly's 5-3-2 en normaal 3-5-2 met mijn sterkste trainees opgesteld
Maar ja ze zijn dit seizoen slechts naar goed gestegen (van redelijk af) en er zitten een aantal 19 jarigen tussen dus helemaal optimaal is het niet, maar ja in het begin had ik geen geld om allemaal 17 jarigen te kopen natuurlijk!
Ik vind het erg prettig werken en blijf nog veel seizoenen verdedigers trainen denk ik!
Ik heb zojuist een YP met redelijk verdedigen en zwak wing (TSI 390) verkocht voor 1000

Dus: voor pakweg 50.000 kun je nu op je dooie gemak 10 (of minder) 17-jarige redelijke verdedigers kopen. Dat is een zeer goede basis!
Verder heb ik vorige week ook een nieuwe trainee gekocht: 17 jaar, excellent verd en inadequate wing. TSI: 2200. Kosten: 550.000
Begin volgend seizoen is deze jongen 18 jaar en hij is dan, zonder stijging in skills, hoogstwaarschijnlijk nog meer waard! Dus nogmaals, als je trainees wil kopen, dan moet je dat vooral NU doen!
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Verwijderd
Ok maar ik heb gelezen in de newbee FAQ-CKY2K- schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 14:16:
Ik train ook verdedigers (jaja dit is mijn eerste seizoen) en ik train acht spelers. In friendly's 5-3-2 en normaal 3-5-2 met mijn sterkste trainees opgesteld
Het volgende:
1
2
3
4
5
6
| Wanneer krijgen mijn spelers geen training ? Wanneer je meer dan 3 spelers op dezelfde positie posteert. -maximaal 3 centrale verdedigers -maximaal 3 centrale middenvelders -maximaal 3 aanvallers Wanneer een team uit meer dan 50 spelers bestaat, krijgt er niemand training. |
Dus betekend dit dan dat ik verplicht ben in een 5-3-2 opstelling 3 centrale verdedigers op te stellen en 2 vleugelspelers omdat ik anders geen training krijg?
Misschien dat iemand mij dit even kan uitleggen want ik snap er niets meer van
Volgens mij is het erg duidelijk. Je mag maar maximaal 3 centr. verdedigers opstellen. Met 5-x-x heb je dus maar 1 mogelijkheid: 3 centr. verd. en 2 vleug. verd.Damien2004 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 14:30:
[...]
Ok maar ik heb gelezen in de newbee FAQja ja
![]()
Het volgende:
code:
1 2 3 4 5 6 Wanneer krijgen mijn spelers geen training ? Wanneer je meer dan 3 spelers op dezelfde positie posteert. -maximaal 3 centrale verdedigers -maximaal 3 centrale middenvelders -maximaal 3 aanvallers Wanneer een team uit meer dan 50 spelers bestaat, krijgt er niemand training.
Dus betekend dit dan dat ik verplicht ben in een 5-3-2 opstelling 3 centrale verdedigers op te stellen en 2 vleugelspelers omdat ik anders geen training krijg?
Misschien dat iemand mij dit even kan uitleggen want ik snap er niets meer van
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
En is het dan zo dat vleugel verdedigers ook maar 50% training ontvangen?
Laatste vraag, passen is toch ook een bij skill van verdedigen?
Verwijderd
Nee, wingbacks krijgen ook 100% training.Damien2004 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 14:42:
Aha! Ok nou dan snap ik het wel
En is het dan zo dat vleugel verdedigers ook maar 50% training ontvangen?
Laatste vraag, passen is toch ook een bij skill van verdedigen?
Passen is alleen een bijstat als je countert. Zo niet, is het totaal nutteloos, maar op de transfermarkt zie je verdedigers met hoge passing skill wel degelijk voor meer geld weggaan!
Wat zijn de bijstats precies van die speler? Ik ben wel benieuwd :)[/quote]loona35 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 08:30:
[...]
Wat zijn de bijstats precies van die speler? Ik ben wel benieuwd
Zwak passen, slecht vleugelspel, slecht conditie. Snap natuurlijk wel dat die slechte conditie de prijs een heel pak naar beneden brengt, maar dan nog zou 285 toch niet teveel mogen zijn? Na 4x proberen is hij echter nog steeds niet verkocht.
Nu in het tussenseizoen train ik toch even conditie, + het feit da de TL begin volgend seizoen wel zal beteren (al die lekkere nieuwe ploegen met geld en slechte spelers
Dat komt ook omdat iedere ploeg kans heeft om een counteraanval in te zetten, ookal speel je geen counter als taktiek! De kans op zo'n counteraanval wordt groter als je totale verdediging en de passing van je verdedigers sterk is en passing telt hierbij dubbel mee!!Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 14:50:
[...]
Passen is alleen een bijstat als je countert. Zo niet, is het totaal nutteloos, maar op de transfermarkt zie je verdedigers met hoge passing skill wel degelijk voor meer geld weggaan!
Verwijderd
hoe n00b ben ik
Verwijderd
Geldt die regel ook als geen countertactiek speelt?? Zou ik me goed in kunnen denken, maar heb het volgens mij nooit ergens gelezen.Ronald Koeman schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 15:13:
[...]
De kans op zo'n counteraanval wordt groter als je totale verdediging en de passing van je verdedigers sterk is en passing telt hierbij dubbel mee!!
@ H3!N: maakt niet uit
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2005 16:06 ]
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2005 16:43 ]

Ja Nick, je ziet het goed... ik gooi er een forward uit.. beloofd is beloofd
Dan heb ik dit bedrag plus 1.1 miljoen, plus 2 ton (rood staan) om een nieuwe forward te kopen, om de degradatie-match te overleven en de seizoenswisseling door te komen.
* yared wil liever niet terug naar V
Over de TL, die idd erg wisselend.. een speler als dit (en dit is ter toelichting, geen transferad want hij wordt toch al verkocht) brengt volgens de HT TL tussen de 100.000 en 500.000 doekoes op

HAM geeft 225.000 aan, buddy heb ik niet, maar die gebruikt de TPE database van HAM.
[ Voor 4% gewijzigd door yared op 12-01-2005 16:46 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
A ) Wat is er nieuw aan?
B ) Is dit een verkapte transferad?
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
ja, tuurlijk.... er is al geboden door 3 teams en ik wil meer doekoes...Brainpower schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 17:23:
[...]
A ) Wat is er nieuw aan?
B ) Is dit een verkapte transferad?
mbt verandering:
Je ziet ergens anders wat je krijgt per onderdeel, er is een onderdeel toegevoegd, je ziet niet meer de laatste bieder en kunt dus niet meteen doorklikken.
Het lijkt trouwens wel of ze in de voorbereiding zijn op nog meer wijzigingen...
Kreeg trouwens een leuk mailtje van de koper van de YP van vorig seizoen... die maakt kans op de Nederlandse U20
[ Voor 4% gewijzigd door yared op 12-01-2005 17:41 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Wie het laatst lacht is traag van begrip
Verwijderd
Na 51 minuten moest Joe Boyle vanwege een knieblessure van het veld. Fernando Belmonte kwam hem vervangen.
Laten dit nu allebei keepers zijn....
Nu staat er dus een verdediger op doel tegen... Yared...(1/4 finale GoT Cup)...
Stand was 1-1, nu dus 2-1
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2005 18:23 ]
LOLVerwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 18:11:
Na 30 minuten moest Stavros Kafritzakis vanwege een knieblessure van het veld. Joe Boyle kwam hem vervangen.
Na 51 minuten moest Joe Boyle vanwege een knieblessure van het veld. Fernando Belmonte kwam hem vervangen.
Laten dit nu allebei keepers zijn....
Nu staat er dus een verdediger op doel tegen... Yared...(1/4 finale GoT Cup)...
!
Das wel erg zuur ja...
Verwijderd
Wel zuur voor jou
Verwijderd
Ik heb 't liever in een competitiewedstrijd dan voor de GoT Cup tegen... YaredVerwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 18:23:
haha sorry dat ik lach, aan ene kant is het wel heel erg toevallig.
Wel zuur voor jouEen competitiegenoot had het in een league match. Dat was nog veel zuurder (hopelijk een troost voor jou;-))

Edit: woei 2-2, wordt 't toch nog spannend??
Nee... 3-2...
Yup... 4-2...
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2005 18:33 ]
Het staat alweer 2-2 dus wie weet.Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 18:28:
Naja wie win je nog wel. Kan je Yared er goed mee pakken
Zou helemaal knap zijn als je de penaltyserie nog weet te winnen.
Verwijderd
Mijn nieuwe trainees gaan allemaal minstens matig, liefst redelijk passen krijgen omdat ik in ieder geval de mogelijkheid wil hebben om te kunnen counteren. Daarvoor heb je passen nodig en soms zie je echt hele lekkere prijzen langsflitsen voor dat soort spelers. Toevallig heb ik net in t weekend n redelijk passen/redelijk verdedigen gekocht van 17. (op dit moment voor n skilltrade maar dat is n ander verhaal) Gekocht voor 79K (hij scoort nu net ook nog op MaltaVerwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 14:50:
[...]
Nee, wingbacks krijgen ook 100% training.

Verwijderd
dat beloofd veel goeds. hoewel mijn b-team wel stukken beter is dan de zijne is het toch een goeie generale
MatchID: 31227390
dino dino!
Vrees dat volgende halte wel eindstation zal zijn, maar goed, daar kan ik niet wakker van liggen
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Verwijderd
Uit de HT 6.6 Announcement:Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 16:05:
[...]
Geldt die regel ook als geen countertactiek speelt?? Zou ik me goed in kunnen denken, maar heb het volgens mij nooit ergens gelezen.
@ H3!N: maakt niet uit
Je moet je trainees wel een beetje promoten natuurlijk TimAnyone can get a Counter-Attack, although the chance is very small unless you use the Counter-Attack tactic.
Ben pas net thuis maar gelukkig dankzij mijn Fryslan Connectie was ik al helemaal op de hoogte (thx Gambino!)
* yared heeft de halve dag zonder netwerkverbinding gezeten en werkt nog wel voor een provider...
Ik had trouwens al een heel spannende match verwacht... voorspelling was dan ook 2-2
Achteraf dus mazzel gehad
Verwijderd
correctie: geen invloed-CKY2K- schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 20:27:
Damn verlies mijn oefenwedstrijd met 4-2 terwijl ik veel meer sterren haal dan mijn tegenstander uit een lagere divisie!Ach die oefenwedstrijdjes hebben toch weinig invloed maar goed toch sneu aangezien ik al 7 wedstrijden ongeslagen was!
Ik dacht dat 5 weken de max was...
Hier is ie weer
De uitslag:
lochtejans 10
Pjotrski 8
hoedjevanpapier 8
GaMbiNo_GoT 8
Brainpower 8
Wubmaster 8
ottooo 7
Gandalf-NL 7
hestaatje 7
MaestroTim 7
Josseke 6
Terranca 4
pruimtabak 4
neudeboules 4
Pos. | Naam | Score | Aantal toto's |
1 | ottooo | 89 | 13 |
2 | Brainpower | 77 | 13 |
3 | Pjotrski | 75 | 13 |
4 | hestaatje | 73 | 13 |
5 | Marcel_Meessen | 73 | 12 |
De 1 na laatste toto van dit seizoen staat er ook op!
Stiphout Vooruit - Pielewiepers
Bacchanaal United - Ajax Jeugdteam
De Gunners - Ruyven's Boys
S-teve-o - RKVV Dommelsch
FC Maarsen - TEAM UTRECHT
The boys from the AA - FC Magic united
fc standbeen - F.C. Golden Goal
cabdrivers - Dieptriest
doodindesloot - AFC Burre
De Bavkes - Emmer United
C.A. La Cacatua - Deportivo Paraguayo
Succes mensen!
http://gottrick.bitxs.com
Verwijderd
Is dat elke keer één niveau omhoog of kan men ook 2 of 3 niveaus omhoog gaan?
* Zonar ontwaakt uit eens zijn winterslaap
Don't waste your time or time will waste you
Ik vroeg me ook af welke factoren beslissend zijn voor het meer balbezit percentage? Ik weet dat meer balbezit niet perdefinitie doorslaggevend is voor het eind resultaat maar wou toch wel weten waarvan het afhankelijk is.
Verwijderd
balbezit(middenveld) is niet per definitie beslissend, maar als je mid beter is dan je tegenstander terwijl je andere linies inferieur zijn heb je toch nog een goeie kans. daarom moet je ook zorgen dat je middenveld in orde is en dan pas aan de andere linies werken(althans vind ik)
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Heb ook bepaalde mensen zien winnen met Uber defence en veel mindere middenveld. en zelfs een bagger aanval. Dus voor 0 tegendoelpunten gaan en er zelf 1 inprikken. Een set pieces speler kan dan uitermate geschikt werken ;-)
Verwijderd
Voor belgië komt er een divisie 9
Zuiderzee Boys Lelystad
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: counteraanval
Tactiekvaardigheid: uitmuntend
Middenveld: rampzalig (zeer hoog)
Rechterverdediging: uitstekend (heel laag)
Centrale verdediging: formidabel (heel laag)
Linkerverdediging: goed (hoog)
Rechteraanval: goed (heel laag)
Centrale aanval: zwak (zeer hoog)
Linkeraanval: matig (hoog)
Wat is een goede tacktiek om tegen hem te spelen?
3-4-3 in plaats van 3-5-2? Helaas is mijn derde aanvaller niet lekker in vorm. Sowieso zet ik het hele middenveld op aanvallen.
Mijn stats
Middenveld: zwak (laag)
Rechterverdediging: redelijk (heel laag)
Centrale verdediging: matig (heel laag)
Linkerverdediging: zwak (zeer hoog)
Rechteraanval: goed (hoog)
Centrale aanval: matig (laag)
Linkeraanval: goed (hoog)
Misschien pressie om zijn kanzen te verminderen?Wat is een goede tacktiek om tegen hem te spelen?
3-4-3 in plaats van 3-5-2? Helaas is mijn derde aanvaller niet lekker in vorm. Sowieso zet ik het hele middenveld op aanvallen.
Verwijderd
succes anyway
lekker tochVerwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 10:57:
er komt voor volgende seizoen een 10e divisie bij voor Nederland.
Voor belgië komt er een divisie 9
Vroeger speelde ik zo enorm laag.. inmiddels is de V en VI gewoon een hoge divisie geworden
Verwijderd
Idd, dat bedoelde ik. Thanx voor de steunJoss schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 20:59:
daar staat toch niks dat de hoogte van passen de counter-mogelijkheid verhoogt ookal speel je niet op de counter? (ik denk dat hij dat bedoelde)
Maar ja leer je veel van....maar weet zeker dat als ik nu in de 10e zou beginnen dat ik toch redelijk snel in de 7e zou kunnen komen.
Verwijderd
Ik zelf heb ook wel newbee fouten gemaakt. Denk iedereen wel. Hoort erbij toch
Ja en vergeet niet dat de teams in de 7e zich ook ontwikkelen ondertussen.Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 11:48:
maar kost je wel minimaal 1 jaar (3 seizoenen) om weer terug te komen waar je nu bent. is dat het waard? ;-)
Ik zelf heb ook wel newbee fouten gemaakt. Denk iedereen wel. Hoort erbij toch
Zag trouwens dat ik vandaag weer beloond ben met 14 nieuwe supporters
Zijn er toch 28 in 1 week
Komt het even mooi uit dat ik zondag een walkover heb dus als het dan mee zit heb ik in theorie er volgende week toch weer 28 bij

Hmm dan gaat het toch wel weer hard
Verwijderd
volgens mij krijg je er na een WO niet wéér 28 bij hoor, zullen er wel iets minder zijn. Zo blij zijn de fans niet met een wedstrijdloze week.Tommilio schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 11:57:
Komt het even mooi uit dat ik zondag een walkover heb dus als het dan mee zit heb ik in theorie er volgende week toch weer 28 bij
edit: Woei 12 supporters er weer bij! En een vriendschappelijke wedstrijd in Israel volgende week!
[ Voor 25% gewijzigd door -TheNose- op 13-01-2005 12:10 ]
Verwijderd
dan moet ik het zondag maar gewoon waarmaken als ik weer tegen nr 1 speel. wie wint is kampioen. wordt super pot.
Daar zou ik toch niet vanuit gaan. Je supporters komen naar je stadion, en dan blijkt de tegenstander niet op komen dagen. Damn, iedereen weer teleurgesteld naar huis. Dus je zult er geen 28 bij krijgen. Mocht dit wel het geval zijn, dan zou ik het graag willen wetenTommilio schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 11:57:
Zag trouwens dat ik vandaag weer beloond ben met 14 nieuwe supporters
Zijn er toch 28 in 1 week![]()
Zou ook een beetje oneerlijk zijn om een ploeg te straffen met minder supporters vanwege het feit dat de ander nooit meer inlogt.
Ik had geloof ik ook al zoiets meegemaakt maar ja krijg hier van twee mensen te horen dat het absoluut niet zo is, maar ik bid nu even tot mijn hattrick god en kijk hem lief aanGaMbiNo schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 12:40:
Toch wel....ik heb dit seizoen 4 walkovers gehad en ik had na elke walkover net zoveel nieuwe supporters als na een overwinning.
Zou ook een beetje oneerlijk zijn om een ploeg te straffen met minder supporters vanwege het feit dat de ander nooit meer inlogt.
Verwijderd
+ hoge middenveld rating
+ hoge centrale aanval rating
- lage verdedigingrating
Als je tegen dez ploeghet middenvled beheert, en je hebt tevens een sterkere aanval, dan moet je winnen, het enige wat je tegen kan werken is de match engine....
vandaag weer een ht-mijlpaal beleefd: Supporter Club: 800 members
Waarmee ik de lijst aanvoer van meeste supporters van heel divisie 8! [ok ik zit ook al 2 seizoenen in 8

Ik zeg dus 3 man achterin, 2 centraal die je aanvallend neer zet. 1 back naar het midden toe.
Middenveld 3 man centraal, en 2 vleugels naar het midden.
Voorin 2 spitsen.
Dit zou moeten werken. Daarbij is 3-5-2 ook een opstelling die geen risico met zich mee brengt wat 4-3-3 wel kan doen..
Waarom zouden de regels die van toepassing zijn op een "gewone" counterkans niet van toepassing zijn op een counterkans bij de taktiek counter? Het enige verschil is dat de kans op een counter bij het niet-spelen van countertaktiek veel kleiner is.Joss schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 20:59:
daar staat toch niks dat de hoogte van passen de counter-mogelijkheid verhoogt ookal speel je niet op de counter? (ik denk dat hij dat bedoelde)
Conditie trainen in het tussen seizoen is dat nu dan a.s. vrijdag instellen of die vrijdag daarna?
Verwijderd
haha, ik heb wel 10 woordvoerders, die zorgen dat de mensen naar het stadion komen:PDamien2004 schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 13:42:
@ Starmaker: 1 seizoen direct promoveren en heb 480 supporters
Conditie trainen in het tussen seizoen is dat nu dan a.s. vrijdag instellen of die vrijdag daarna?
Zondag speel je zoizo nog een wedstrijd, dan heb je de woensdag erop een vriendschappelijk wedstrijd, dus deze vrijdag je training gewoon laten staan!
Volgende week vrijdag, indien je een pro/degr wedstridj moet spelen, kan je de training veranderen.
Maar ga je conditie trainen, wat train je normaal!?
@ hoedje, ik bedoelde 3-4-3 ipv 4-3-3 @ bericht over aristos

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2005 13:48 ]
Train positie spel normaal. Heb met het kopen van talentjes rekening gehouden met de conditie dat ik deze opkrik in 2 á 3 seizoenen dus heb die training van conditie wel nodigVerwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 13:45:
[...]
haha, ik heb wel 10 woordvoerders, die zorgen dat de mensen naar het stadion komen:P
Zondag speel je zoizo nog een wedstrijd, dan heb je de woensdag erop een vriendschappelijk wedstrijd, dus deze vrijdag je training gewoon laten staan!
Volgende week vrijdag, indien je een pro/degr wedstridj moet spelen, kan je de training veranderen.
Maar ga je conditie trainen, wat train je normaal!?
16 januari speel je laatste competitiewedstrijd, dan op 19 januari speel je een oefenwedstrijd, en dan krijg je op de 21 nog training (van een volle week). Daarna kun je het omzetten naar conditie training. Tenzij je een promotie degradatie wedstrijd speelt op de 23e, want dan heb je dus nog een volle week training, aangezien de rest van HT land geen wedstrijd speelt de 23e.Damien2004 schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 13:55:
[...]
Train positie spel normaal. Heb met het kopen van talentjes rekening gehouden met de conditie dat ik deze opkrik in 2 á 3 seizoenen dus heb die training van conditie wel nodig
Verwijderd
vreemd. ik zat ff te kijken en ik zie dat je vanaf 1 7-02-2004 speelt. nou dat zijn dus 4 seizoenen. je zit nu op 800 supporters en jij bent de hoogste. dat laatste vind ik raar. ik heb nu na 2 seizoenen al bijna 700 sups en daarbij inbegrepen +/- 50 sups die na de beker zijn weggelopen en 1 verlies pot erna.Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 13:21:
vandaag weer een ht-mijlpaal beleefd: Supporter Club: 800 members
Waarmee ik de lijst aanvoer van meeste supporters van heel divisie 8! [ok ik zit ook al 2 seizoenen in 8)
das dan toch raar dat 800 de max is? gaat niet om jou hoor, ik ben blij voor je
[edit]
dit is wellicht wat voor in de OP. Er is een plugin voor firefox die foxtrick heet (http://foxtrick.euweb.cz/?pg=Info)
ik moet eerlijk zeggen dat ik die plugin zwaar relaxed vind. leuke extraatjes en direct linking naar top/hatstats en een heel mooi wedstrijd overzicht beter dan in ham en buddy. Je wordt doorgelinked naar databased.at en als je inlogged krijg je leuke overzichten. zoiets moet er ook online zijn voor htlive. wat ik ooit in die 8bits had geopperd. das wel vet
echt een aanrader. dit is dus niet voor IE, maar als je dat gebruikt verdien je deze plugin ook niet
woei en er is een feyenoord theme!

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2005 14:51 ]
Verwijderd
of dat het maximum is weet ik niet, 4 seioznen lijtk me stug beste H3!!N, ik kwma binnen nadta er 6 wedstrijden gespeeld waren, seizoen afgemaakt, heel vorig seiozen en nu dit seizoen, zitten we aan 2,7 seizoen, klein foutje van mijn kant, maar ook jou berekening was niet helemaal juist! no hard feelings voor de rest, aar indd, hoe is het met de logo-contstVerwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 14:41:
[...]
vreemd. ik zat ff te kijken en ik zie dat je vanaf 1 7-02-2004 speelt. nou dat zijn dus 4 seizoenen. je zit nu op 800 supporters en jij bent de hoogste. dat laatste vind ik raar. ik heb nu na 2 seizoenen al bijna 700 sups en daarbij inbegrepen +/- 50 sups die na de beker zijn weggelopen en 1 verlies pot erna.
das dan toch raar dat 800 de max is? gaat niet om jou hoor, ik ben blij voor je, maar in het algemeen. of komt dat soor die nieuwe supporters HT regel?
Verwijderd
maar nog vreemd dat 800 hoogste is, misschien is er een plafond. wellicht had ik vorig jaar ook teveel sups en denderde daarom met 20 per week naar beneden
En wat zijn de halve finales van de GoT cup?
Ik heb van alle juryleden nu hun keuzes binnen. Ga ze vanmiddag op een rij zetten, daaruit volgt dan een lijst waaruit iedereen kan kiezen.Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 14:11:
Hoe staat het met de logocontest? Ik heb daar niets meer over gehoord.
loona35 schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 16:01:
[...]
Ik heb van alle juryleden nu hun keuzes binnen. Ga ze vanmiddag op een rij zetten, daaruit volgt dan een lijst waaruit iedereen kan kiezen.
Ben benieuwd welke keuzes we hebben
het maakt mij niks uitRonald Koeman schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 13:35:
[...]
Waarom zouden de regels die van toepassing zijn op een "gewone" counterkans niet van toepassing zijn op een counterkans bij de taktiek counter? Het enige verschil is dat de kans op een counter bij het niet-spelen van countertaktiek veel kleiner is.
gaat me er alleen om dat het er niet staat en dat je het dus nooit 100% zeker weet, alhoewel het wel logisch zou zijn
FC MicroMania - Harlem Hattricks
SandstorM - kiddy
Good luck to the brave men that are going to die

Ik moet van hem winnen, maar ik denk dat ik 3-4-3 ga proberen, hoewel ik er geen ervaring in heb... Wat zijn de gevolgen ook alweer van verwarring? Minder middenveld? Ik rule waarschijnlijk toch al wel op het middenveld, dan kan ik beter alle kansen erin schieten met mijn 3 aanvallers...
Ik zou zeker geen tactiek proberen waar je geen ervaring in hebt...dan kan je nog zoveel beter zijn maar grote kans dat je alsnog verliest door de onervarenheid.Aristos schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 17:23:
@discussie over 3-4-3 of 3-5-2 tegen een counter-tegenstander:
Ik moet van hem winnen, maar ik denk dat ik 3-4-3 ga proberen, hoewel ik er geen ervaring in heb... Wat zijn de gevolgen ook alweer van verwarring? Minder middenveld? Ik rule waarschijnlijk toch al wel op het middenveld, dan kan ik beter alle kansen erin schieten met mijn 3 aanvallers...
Edit: ik geloof dat vooral onervaren spelers het in zo'n wedstrijd moeilijk gaan krijgen en geneigd zijn fouten te maken en zelfs goals weg te geven. Je merkt het niet aan je middenveld.
[ Voor 14% gewijzigd door GaMbiNo op 13-01-2005 17:37 ]
Dit topic is gesloten.