en wat denk je er zelf van?
- moeilijke wedstrijd zelf?
- zal dat "afhankelijke" wel goed komen?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
idd hier ook niet, naja moet de YP maar ff wachten.Damien2004 schreef op zondag 09 januari 2005 @ 11:30:
Hattrick doet het niet bij mij
Is dat bij jullie ook?
Heeft iemand misschien een server nummer die het wel doet?
[ Voor 13% gewijzigd door Quintus op 09-01-2005 11:33 ]
Unknown
09-01-2005 Hurricane disrupts Hattrick access
A hurricane has disrupted the power and Internet networks throughout southern Sweden. The remaining Internet connections are severely overloaded. Therefore you can expect Hattrick to be slow or unavailable from time to time until further notice. Please be ensured that the servers are operating normally, they are just hard to reach.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Nou die wedstrijd van mijzelf moet wel lukken jossJoss schreef op zondag 09 januari 2005 @ 11:20:
en wat denk je er zelf van?
Verwijderd
Zo'n speler is volgens mij makkelijk te verkopen voor minstens 125k als het niet 150k is maar ja das mijn meningVerwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 13:08:
Fijne YP vandaag, goed scoren en zwak passen, 17 jaar met daar ook nog eens Krachtig bij. Wel maar n TSI van 540 maar het kan natuurlijk slechter.Transfervergelijking zegt 50K minimaal dus da's n leuke meevaller, vanavond op de lijst voor nop.....
[ Voor 14% gewijzigd door BM op 09-01-2005 14:32 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Dat staat bij de regio waar je speeltMarzman schreef op zondag 09 januari 2005 @ 16:32:
Op X-Ray en in sommige tooltjes kun je zien wat voor weer het is en wordt, maar waar staat deze info op hattrick.org zelf? Ik zie het nergens staan, maar daar moet het toch vandaan komen?
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
Verwijderd
Damn denk er net te laat aan.Brainpower schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 21:58:
GoT Toto
Mensen vergeten we de toto niet in te voeren?
</reminder>
http://gottrick.bitxs.com
Yup, succes iedereen laat het maar zien! Mensen met een promotie-degraditie wedstrijd, geef even je match-id door. Die van groove's kijk ik al!Joss schreef op zondag 09 januari 2005 @ 19:54:
iedereen succes vanavond, en dan met name de degradatie/promotie kandidaten
[ Voor 21% gewijzigd door Royz op 09-01-2005 20:26 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Check je je HT-mail nooit? Als je mail hebt staat er zo'n mooi rood getal achter Postbus » (1)Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 20:04:
[...]
Damn denk er net te laat aan.![]()
Sta je lekker 2e.....argh!!
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
[ Voor 38% gewijzigd door Joss op 09-01-2005 20:41 ]
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2005 21:48 ]
Waar gehackt wordt vallen spaanders
Dit is mijn match-id: 28643851Royz schreef op zondag 09 januari 2005 @ 20:19:
[...]
Yup, succes iedereen laat het maar zien! Mensen met een promotie-degraditie wedstrijd, geef even je match-id door. Die van groove's kijk ik al!
[ Voor 5% gewijzigd door magnifor op 09-01-2005 21:27 . Reden: Score wijziging doorgeven. ]
gefeliciteerd dan maar, want zo gek is hattrick toch niet?Baris Ka schreef op zondag 09 januari 2005 @ 21:08:
[...]
Dit is mijn match-id: 28643851
Ik sta momenteel 4-1 voor.Als ik win ben ik zeker gepromoveerd.
Edit:
Het is nu 6-1.
Thanks. Veel succes verder.Joss schreef op zondag 09 januari 2005 @ 21:30:
[...]
gefeliciteerd dan maar, want zo gek is hattrick toch niet?
of wel? dat je 3-0 achter staat tegen superslecht team (nu 3-2), bij 3-3 of beter sta ik 2e....
[ Voor 17% gewijzigd door Tommilio op 09-01-2005 21:38 ]
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Pewwy op 09-01-2005 22:07 ]
[ Voor 48% gewijzigd door Joss op 09-01-2005 22:11 ]
Thanks.Pewwy schreef op zondag 09 januari 2005 @ 22:06:
32 Sterren en 0-6 gewonnenMijn hoogste aantal sterren ooit. Kijken of dit me volgend seizoen ook gaat lukken... Volgende week WO, dus dit was mijn laatste wedstrijd van de competitie. Ben benieuwd in welke VIIIe ik uitkom volgend seizoen.
edit:
gefeliciteerd Baris Ka
Verwijderd
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Verwijderd
Very nice. Topprestatie en ook nog eens erg fijn om te zien voor een medeverdedigingstrainer.Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 21:59:
mijn wedstrijd moet gewoon worden gezien. ik haalde solid middenveld en hij divine. en ik speelde 0-0
http://www7.hattrick.org/...ails.asp?matchID=28406288
Waar gehackt wordt vallen spaanders
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb hetzelfde, daarom vanavond maar gemotst. Gelukkig ga ik in de tussenliggende periode op vakantie, dus ik mis er weinig van. WO's zuigenVerwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 23:04:
bleh, volgende week WO en dan 2 weken niks. Moet het dus 3!! weken zonder hattrick wedstrijden doensaaaaaaai zeg.
wel gewonnen vanavond, word ik netjes 2e.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Vanaf 7de, 8ste en 9de worden teams gewoon vervangen.Royz schreef op zondag 09 januari 2005 @ 23:21:
Ik hoorde dat WO's verdwijnen vanaf VI??? Is dit een nieuwe regel? Dit zou toch in principe niet kunnen, aangezien je nooit een team zo snel in kan laten vallen!?
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2005 23:30 ]
[ Voor 6% gewijzigd door GaMbiNo op 09-01-2005 23:31 ]
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door -TheNose- op 10-01-2005 09:27 ]
1
2
3
| 1. FC Kneuzen 13 41-10 33 2. GVAV-Rap 13 44-13 31 3. FC MicroMania 13 46-15 30 |
Xbox
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Greetz, OSwimmer
Verwijderd
[ Voor 198% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2005 10:23 ]
Dus wel:SpeedAddict schreef op maandag 10 januari 2005 @ 09:18:
Volgens mij kan het niet gek veel spannender:
code:
1 2 3 1. FC Kneuzen 13 41-10 33 2. GVAV-Rap 13 44-13 31 3. FC MicroMania 13 46-15 30
1
2
3
4
5
| 1. S.I.O.S. 13 49 - 28 28 2. DS Sausje 13 56 - 27 27 3. The Dutch Embassy 13 45 - 17 27 4. FC Takketak '96 13 44 - 30 27 5. BrasilianBoys 13 35 - 37 16 |
1
2
3
4
| 1. Amalia united 13 51 - 20 27 2. Brabantse Trots 13 40 - 22 26 3. fc de botjes 13 36 - 19 25 4. FC Strijen 13 38 - 19 24 |
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Korte termijn remedie is je trainingsintensiteit verlagen met tientallen procenten, gegarandeerd een hoge TS. MAAR het grote nadeel is dat je dus training verliest, je vorm enorm gaat dalen, en er dus eigenlijk veel meer nadelen aan kleven dan dat er voordelen aan zittenph4ge schreef op maandag 10 januari 2005 @ 10:36:
Ik sta nog steeds 2 punten achter op de nr2 :<. Hij verliest ruim, ik verlies ook ineens. Terwijl ik 28 sterren had en mn tegenstander 20
. Verders had ik steeds 70% balbezit en toch verlies ik met 2-3 thuis. Nouja ik kan nog steeds 2e worden als ik volgende week wel win en de huidige nr2 niet, maarja dit maakt het wel een beetje te spannend.
TS is trouwens ook kut nu blijkt, is er iets dat op de hele korte termijn een beetje helpt daar tegen?
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
1
2
3
4
5
| 1. Tha Groove's 13 36 - 28 22 2. FC 7^ 13 30 - 19 21 3. Team H6 13 27 - 22 21 4. PH 6 13 29 - 30 20 5. Gompie88 13 39 - 34 19 |
[ Voor 11% gewijzigd door grooviee17 op 10-01-2005 10:56 ]
[ Voor 14% gewijzigd door yared op 10-01-2005 11:23 ]
Verwijderd
grooviee17 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 10:55:
Ik geloof dat mijn divisie ook wel erg spannend is geworden, zeker na mijn gelijkspel van gisteren, en zelfs misschien wel spannender dan de anderen.
En de laatste ronde:
The Wijckers - Tha Groove's
gewoon hard terug slaan bij die beverwijkers ookwel aardbeien... lekker jam makenVerwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 11:20:
[...]
mijn plaatsgenoot, beverwijk rulez!
volgens mij ga je klop krijgen, kan niet anders
[ Voor 21% gewijzigd door yared op 10-01-2005 11:29 ]
Ik kan er van uit gaa dat The Wijckers geen MOTS gaat spelen, aangezien hij nog een p/d-wedstrijd moet gaan spelen. Dus ik denk wel dat ik mbv een mooi TU wel kan gaan winnen. En anders blijft het gewoon nog een jaartje aankloten in de V.108hoedjevanpapier schreef op maandag 10 januari 2005 @ 11:15:
Nou Grooviee, dit is zeker spannend..
Je kan er wel van uit gaan dat de andere ploeg allemaal MOTSEN..
Aangezien je met dit puntentotaal een p/d wedstrijd hebt, is het verstandig om dit niet te doen..
IIG succes
Wat klopt hier nietyared schreef op maandag 10 januari 2005 @ 11:16:
Transfers voor Hans Kistemaker
Datum Van Aan Prijs TSI toen
10-01-2005 Gladiatores Sportclub Emmelo 4 000 000 € 29 310
22-11-2003 Harlem Hattricks Gladiatores 77 000 € 430
Moederclubgeld
10-01-2005
Je team heeft 80 000 € gekregen, omdat Hans Kistemaker (20850526), afkomstig uit je jeugdopleiding, onlangs is verkocht voor 4 000 000 €.
Ik heb bij beide teams hun gastenboek even een bedankje gepost, mogen ze vaker doen
PS: ik heb die speler ooit gekocht voor 77.000 euro dus zijn transferfee is nog hoger dan wat ie ooit gekost heeft
Iemand zo bekend met de Zweedse geschiedenis dat hij weet waarom deze niet gewoon X word genoemd??yared schreef op maandag 10 januari 2005 @ 12:07:
(alhoewel deze divisie in Zweden vanwege historische redenen IX genoemd wordt).
[ Voor 5% gewijzigd door Swanfield op 10-01-2005 12:10 ]
Er staat:yared schreef op maandag 10 januari 2005 @ 12:07:
@Brainpower, ja je hebt gelijkik krijg nu meer voor hem dan voor hetgeen ik hem ooit toendertijd heb verkocht
Verwijderd
Dat riepen we ook toen de VIII erbij kwam en erna toen de IX erbij kwam... naar verhouding geven IMO net zoveel mensen op...Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 12:43:
10e divisie? ik dacht dat ik van ver kwam uit de IXik ga nu naar de VII en daar kan je wo's hebben. ik hoop zo van niet. vriend van me zat in een compo met 4 wo's nou dan gaat de lol er in hattrick denk ik HEEL snel der vanaf. liever 7-1 winnen, maar in ieder geval wel een wedstrijd hebben dan al standaard winnen.
daar moeten ze echt iets op verzinnen. wo team gewoon meteen deleten en desnoods door een 'computer-bot-team' opvullen. zodat je iig wedstrijden hebt...
Verwijderd
[ Voor 89% gewijzigd door dreamtheater42 op 10-01-2005 13:13 ]
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
[ Voor 72% gewijzigd door Tommilio op 10-01-2005 13:17 ]
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2005 13:19 ]
Zorg ff dat je die laatste slash niet in de URL zet, krijg je idd gedonder met linkjes naar bv ranklist enzo, als je daar op je Cup rank bv klikt. Heb de maker al gemailed (ook een nederlander btw) en die heeftet iig als bug genoteerd. Verder is het idd een beetje moeilijk te ontdekken welke league je nou uitkomt, maar als je op de Qual link achter je naam (als je promo/degradeert) klikt, zie je een team gehightlight, dat is het team met welke jij waarschijnlijk van plek verwisselt. Als je dus ook op zijn league drukt zie je je naam tussen de lijst van Series prediction staan.Tommilio schreef op maandag 10 januari 2005 @ 13:08:
Ach die jongen wil ook gewoon zijn ' nieuwtje ' kwijt
Maar even vraagje nu ik dus weet dat ik promoveer ben ik maar is gaan kijken op die site : http://www.rembrandt.net/hattrick/series.cgi
waar ik terecht kom maar ik snap het niet helemaal......tja beetje stom....heb zelf de link geplaatst hier en alles
maar ja.....
Zie ik mijn competitie die nog niet goed is bijgewerkt maar dan klik ik op een van die links in mijn rij en dan begint ie weer vooraf aan dat je moet aangeven welke competitie je zit......dus iemand uitleg
Wie het laatst lacht is traag van begrip
Verwijderd
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2005 13:56 ]
Ik denk dat ze dat wel helaas gaan door voeren. Iemand zou dan zomaar in de 8ste divisie kunnen gaan beginnen en de ander weer 2 divisies lager. Lijkt mij niet zo fair.doodindegoot schreef op maandag 10 januari 2005 @ 13:22:
Ik vraag me af of dat er volgend seizoen dan alleen in divisie IX en X wo's worden vervangen en in de VIII niet meer? Dat zou jammer zijn, want dan duurt het nog langer voordat wo's uit klasse VII en hoger worden vervangen.
Weet iemand toevallig hoe zeker dit is dat je gekoppeld word aan die compentitie? Is dit een 100% zekerheid? Ik neem aan dat hij ergens uit hattrick zelf die data haalt?Terranca schreef op maandag 10 januari 2005 @ 13:56:
Dat zou dan dus gewoon http://www.rembrandt.net/hattrick/series.cgi worden
Je had eerst http://www.rembrandt.net/hattrick/series.cgi/ staan (staat trouwens ook in de TS, als dat aangepast kan worden...) en die geeft dus gedonder bij het klikken op Qual en Cup rank links.
Hij kan het pas met zekerheid berekenen nadat de competitie afgelopen is. Wat hij nu aangeeft is dus nog niet juist maar over het algemeen klopt deze site wel aardig geloof ik.Damien2004 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 14:09:
[...]
Weet iemand toevallig hoe zeker dit is dat je gekoppeld word aan die compentitie? Is dit een 100% zekerheid? Ik neem aan dat hij ergens uit hattrick zelf die data haalt?
Verwijderd
de spelers die al in het team zaten voordat het een WO-team werd, en daar kiest de computer dan de beste 4-4-2 formatie uit zonder speciale tactieken.Damien2004 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 13:55:
Wat betreft die WO's is het gewoon lastig. Een computer team is ook weer niet helemaal fair want hoe goed maak je dat elftal dan? En is het dan per definitie zo dat je altijd van dat computer elftal wint maar dat de uitslag dan anders word dan 5-0?
Kijk dit alles verklaard dus mijn probleemTerranca schreef op maandag 10 januari 2005 @ 13:56:
Dat zou dan dus gewoon http://www.rembrandt.net/hattrick/series.cgi worden
Je had eerst http://www.rembrandt.net/hattrick/series.cgi/ staan (staat trouwens ook in de TS, als dat aangepast kan worden...) en die geeft dus gedonder bij het klikken op Qual en Cup rank links.
Dan word een nummer 1 die in het seizoen WO word dus gewoon kampioen aangezien hij een beter team heeft en zijn spelers training ontvangen?Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 14:37:
[...]
de spelers die al in het team zaten voordat het een WO-team werd, en daar kiest de computer dan de beste 4-4-2 formatie uit zonder speciale tactieken.
zo is het voor iedereen bijna even lastig/makkelijk, en je weet tenminste de uitslag van te voren niet...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq