In navolging van het logo van Wubmaster.. Heb ik even mijn editie gemaakt 
Wel wat minder strak dan die van hem maarja

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Ik kijk al uit naar de logo contestVerwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 12:26:
In navolging van het logo van Wubmaster.. Heb ik even mijn editie gemaakt
[afbeelding]
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
Thije heeft voor zijn eigen logo's een pre-contest nodig, want er mag maar 1 logo per team worden ingezonden. /me Aldus Metal Meijer die alvast de regels bedenkt
Verwijderd
hahah, je bent goed bezig Metalmeijer... Volgens mij ben je een beetje jaloers op mijn grote verzameling logo'sVerwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 13:05:
[...]
Thije heeft voor zijn eigen logo's een pre-contest nodig, want er mag maar 1 logo per team worden ingezonden. /me Aldus Metal Meijer die alvast de regels bedenkt![]()
Hehehe je doelt waarschijnlijk op mijlochtejans schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 13:32:
Ik ben sinds vandaag supporter geworden van Hattrick.
Mijn team A2 United (502481) speelt in IX.92. Het is mijn 2de seizoen en de titel kan mij haast niet meer ontlopen. Nu ik supporter ben zijn er natuurlijk weer een extra aantal mogenlijkheden met hatrrick. Nu wil ik eigenlijk een mooi eigen logo (oranje shirts met witte broeken) voor mijn team maar ik ben niet zo handig met photoshoppen:( Nu zag ik hier op GoT iemand zeer fanatiek logo's maken, misschien heeft diegene tijd en zin om een simpel logo voor mij te maken:p
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
je doelt vast en zeker op mijlochtejans schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 13:32:
Ik ben sinds vandaag supporter geworden van Hattrick.
Mijn team A2 United (502481) speelt in IX.92. Het is mijn 2de seizoen en de titel kan mij haast niet meer ontlopen. Nu ik supporter ben zijn er natuurlijk weer een extra aantal mogenlijkheden met hatrrick. Nu wil ik eigenlijk een mooi eigen logo (oranje shirts met witte broeken) voor mijn team maar ik ben niet zo handig met photoshoppen:( Nu zag ik hier op GoT iemand zeer fanatiek logo's maken, misschien heeft diegene tijd en zin om een simpel logo voor mij te maken:p
Oh ik zie dat er al een logo isVerwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 13:38:
[...]
je doelt vast en zeker op mij
ben meteen aan de slag gegaan et voila
[afbeelding]
veel plezier ermee
zou je denken??Damien2004 schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 13:42:
[...]
Oh ik zie dat er al een logo iszo zo 3D en met meer dan 2 kleuren wauw!
![]()
Denk dat dit moeilijk to overtreffen is
[ Voor 90% gewijzigd door lochtejans op 06-01-2005 13:47 ]
Verwijderd
ja is goedVerwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 12:16:
lambal!!!!!![]()
hehe volgend jaar nog maar weer eens cup competitie houden ;-)
Misschien anders friendly spelen volgende week?
Ja dat leek mij ook het leukste. Dan houd je het ook wat kleiner en kun je het elk seizoen weer terug laten komen.Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 13:47:
@ loona: jury selecteert, maar dan een meerkoppige jury
Verwijderd
Heb ik ook voor gestemp, maar idd met de aantekening dat er 3 man in de jury zitten. Gewoon individueel een cijfer geven, alles optellen van de 3 leden et voila. (en je eigen logo wordt slechts beoordeeld door de andere 2 en je krijgt als 3e cijfer het gemiddelde van die 2)Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 13:47:
@ loona: jury selecteert, maar dan een meerkoppige jury
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2005 14:03 ]
Hoezo? die van vorig seizoen kunnen ook gewoon weer geselecteerd worden. Win je 3x achter elkaar mag je de beker houdenVerwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 13:53:
[...]
Heb ik ook voor gestemp, maar idd met de aantekening dat er 3 man in de jury zitten. Gewoon individueel een cijfer geven, alles optellen van de 3 leden et voila.
@loona: elk seizoen???? Dan heb je een hoop nobbeïsten nodig
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 13:38:
[...]
je doelt vast en zeker op mij
ben meteen aan de slag gegaan et voila
[afbeelding]
veel plezier ermee
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2005 15:29 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 15:28:
[...]
Alleen jammer is dat na dit artistiek geweld de logocontest eigenlijk een formaliteit is...
Ja jaVerwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 15:56:
Mooie eerste opzet Damien. Misschien eens iets anders doen dan een bal alleen? Een scheenbeschermer/voetbalsok/-schoen?
ThxDamien2004 schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 15:29:
Hahaha geweldig!!
Heb effe wat snel in elkaar gezet voor je A2Unitedzal er later wat meer tijd in steken maar dan heb je al even wat natuurlijk
[afbeelding]
burp
Ja iddmaartenrsr schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 16:32:
ik heb niet eens een logo, maar volgens mij wordt daar aan gewerkt
[ Voor 3% gewijzigd door yared op 06-01-2005 16:57 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Nou idd@Damien.... Yared, the one and only GoTfather
...lang verhaal...
Verwijderd
ik zou nog de lettertjes omkeren zodat je ze goed kan lezen. verder erg leuke. wellicht nog een grote sigaar in zijn mond.
Verwijderd
Geef de gast nou een sjaal man, is veel mooier dan die cirkel denk ik
Verwijderd
Een jamaicaan met een sjaal??Pewwy schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 18:43:
[...]
Geef de gast nou een sjaal man, is veel mooier dan die cirkel denk ik
Verwijderd
Verwijderd
En ga jij maar een andere federatie zoeken *kick*Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 18:57:
[...]
Een jamaicaan met een sjaal??
@ thije: ga anders lekker je eigen fed oprichten en daar je eigen logo contest houden
Verwijderd
Voetbalsjaal....... Hebben ze daar vast ook om af en toe...denk ik
Dat was een vluggertje met photoshop, toevallig hadden ze op de site van pringles een actie met iets van dreamteam, ik heb alleen de 's' weggetoverd, het hoofd eropgeplakt en de vingers bruin gekleurd.Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 19:18:
Ik ben trouwens al jarenlang fan van dit logo:
[afbeelding]
Dit is mijn favoriet voor de logostrijd
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Ik vind dat logo's juist een onderdeel uitmaken van HT. Als alles wat niet over spelsystemen, individuele orders en jeugdpulls gaat, hoeft toch niet per definitie ergens anders? Ik vind het in ieder geval leuk om te zien!Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 19:03:
Wat is dat toch met die logo's allemaal? maakt de thread wel heel erg onoverzichtelijk. kan dat niet ergens anders? een paar ok, maar afgelopen weken zijn er stuk of honderd langs gekomen... beetje mee gehad eerlijk gezegd.
Verwijderd
Dank! Ook het originele Heineken Font (ja, het bestaat!) is gebruikt...yared schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 16:56:
@Wubmaster * yared krijgt dorst
Mooi dat je de letters van je teamnaam dezelfde bezopen/verzopen kleur/relief als de rest vh viltje hebt mee kunnen geven.
@Damien.... Yared, the one and only GoTfather
Die logoos en de tijd die je erin steekt vindt ik echt super, thanks man!
Die laatste van Grooviee vinnik geniaal
whoops...
Ik vindt, en hier zullen sommige mensen het niet mee eens zijn, maar eens mogen we gerust de streep zetten, dat alleen Fed leden mee kunnen doen aan de verkiezing......etc
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2005 20:44 ]
Verwijderd
sigaar? wel een witte met vloei dan... en idd dat football club moet omgedraaid.Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 17:57:
ik zou nog de lettertjes omkeren zodat je ze goed kan lezen. verder erg leuke. wellicht nog een grote sigaar in zijn mond.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2005 21:50 . Reden: tag-fout ]
[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 23-06-2010 22:06 ]
[ Voor 12% gewijzigd door yared op 06-01-2005 22:37 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Ik zou wel graag deel willen nemen aan de jury maar dat zou niet geheel eerlijk zijnloona35 schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 23:02:
.. oh maar ik wacht gewoon 5 dagen hoor Yared.. geen reactie betekend geen deelname in de jury
burp
GeweldigPewwy schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 09:17:
Vandaag weer een verdediger naar uitstekendZal wel ff de laatste zijn. En nog maar een niveau doortrainen...
Voor die newbie hierbovenOp zondagochtend na 02.00 uur
Verwijderd
Your logo is cool, how you did that gif is beyond me! massive respect is due!
Bij mij ging de eerste keer een middenvelder van rampzalig naar waardeloos, dan ben je ook zo ontzettend blijJoss schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 10:37:
Zie je staan: verdedigen +1... zou het, zou het??? M'n eerste uitmuntend?
Nee, een 22jarige spits naar goed verdedigen (ja lees je goed)
Ik ook van jouDamien2004 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 10:06:
[...]
Geweldigdank u zeer
u bent geweldig
![]()
Fijn dat iedereen zo aardig en behulpzaam is hier![]()
Voor newbies zoals ik
[ Voor 30% gewijzigd door Pewwy op 07-01-2005 11:23 ]
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Pewwy op 07-01-2005 11:46 ]
Redelijke TU. 1 19-jarig kereltje naar magnificent defending. Verder veel vormdalingen bij de B-spelers en voornamelijk vormstijgingen bij de A-spelers. Helemaal niet verkeerd dusW00fer schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 13:00:
Bij mij vandaag ook een spits naar matig positiespel![]()
Verder vormverlies, maar wel weer meer waarde
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Verwijderd
dan moeten we ook een link naar die hattrick beginners pagina geven op msnDamien2004 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 16:27:
Voor in de openings post?
http://www.ione.se/content.php?article.208
burp
kijk even in de startpost, daar staan alle tools op een rij.maartenrsr schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 18:09:
wie kan mij helpen aan tools voor hattrick, trainingsprogrammaatjes etc
Ik heb zelf wel een programma gevonden om mijn stadion te optimaliseren x-ray ofzo
maar ik zou graag wat handige dingen willen hebben.
alvast bedankt komtie gaatie mannen
Verwijderd
Lees dan maar ff flink verder door want........Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 16:15:
uit protest ga ik de rest van de dag de tu posts niet meer lezen
1
2
3
4
| Stamina: solid Goaltending: wretched Playmaking: inadequate Passing: solid Winger: passable Defending: inadequate Scoring: passable Set Pieces: passable |
[ Voor 69% gewijzigd door BM op 07-01-2005 22:56 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2005 23:43 ]
burp
Verwijderd
Hattrick (online management game)maartenrsr schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 00:12:
en kan iemand mij de link passen van het eerste draadje??
ik kan het namelijk nergens vinden...
Geef anders nog een trap na, jaVerwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 23:42:
Namens sv Levico wens ik voormalig speler van Micromania: Fred Pilgram een goeie golfcariëre toe. Veel succes in het verdere leven, en het was een eer om tegen zo een goede allrounder te spelen.
Je wilde toch altijd al meer tijd aan je familie besteden. Die kans heeft sv Levico jou nu gegeven.![]()
Het ga je goed
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
[ Voor 3% gewijzigd door Sandyman538 op 08-01-2005 13:27 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
benader me maar even via HT-mailVerwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 14:23:
gasten wie zou ff mijn logo kunnen hosten op een servertje want mijn server is zoooo gaar!! Please, het logo zal ik dan wel ff naar je toe sturen, alvast bedankt!
Is dit schema onderhand bekend? Heb geen zin om alles tot het laatst te laten liggenSandyman538 schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 13:26:
Als kleine positieve feedback voor de cupgeit, pleit ik voor een schema in de GoT cup wat van te voren vast staat. De winaar van 1/8 finale A speelt tegen de winnaar van 1/8 finale B etc. Dan is het duidelijker wie je alvast uit kunt dagen. En tegen wie je moet spelen 'mocht' je door de 1/8 finale komen.
Xbox
same here.. morgen winnen ben ik kampioen .. verlies betekend 2eBaris Ka schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 17:04:
Morgen moet het gebeuren. Als ik win, dan ben ik zeker gepromoveerd.
Je kan toch gewoon de lokatie gebruiken waar hij nu staat? Ik verwijder hem toch nietVerwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 14:23:
gasten wie zou ff mijn logo kunnen hosten op een servertje want mijn server is zoooo gaar!! Please, het logo zal ik dan wel ff naar je toe sturen, alvast bedankt!
Kijk dat zijn leuke wedstrijden had ik die ook maarloona35 schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 17:06:
[...]
same here.. morgen winnen ben ik kampioen .. verlies betekend 2e
Staat sinds gisteren online hoor! Sorry voor the delaySpeedAddict schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 14:52:
[...]
Is dit schema onderhand bekend? Heb geen zin om alles tot het laatst te laten liggen
Life is simple, make choices, don't look back...
Hmmz, vandaag nog gekeken, maar niet goed gerefreshed denk ik.Little Bear schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 18:13:
[...]
Staat sinds gisteren online hoor! Sorry voor the delay
Xbox
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
zonde zeg ik kijk altijd op www20grooviee17 schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 23:43:
Morgen moet ik de wedstrijd van het seizoen spelen. Als ik die win, heb ik volgende week in de laatste wedstrijd aan 1 punt genoeg om voor het tweede jaar achter elkaar kampioen te worden. Zet allemaal morgen dus mijn wedstrijd in de HT-Live, zie de link hieronder.
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
das toch echt nogsteeds www19grooviee17 schreef op zondag 09 januari 2005 @ 09:10:
[...]
Vooruit, speciaal voor jou, mijn wedstrijd op www20.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq