Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 31 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.091 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
yared schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 11:39:
@allemaal ik vin het allemaal allemachtig prachtig!

* yared is al weken semi-afwezig en heel zielig ziek van dan weer een en dan weer het ander dus houdt nu maar weer zijn bek
Beterschap.. ik zit ook al 1 week nu thuis met keelontsteking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vroeg me af:

is het voor een def. trainer ook niet rendabel om 5-3-2 te gaan spelen met 2 innermids en met 2 offensive defenders (in mijn geval zouden ze uitmuntend PM en redelijk/goed verdedigen hebben). Zo blijft je middenveld volgens mij behoorlijk sterk of wordt zelfs nog sterker (ik speel nu 4-4-2 met 3 innermids) en verdediging en aanval blijft ook gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,

Hier ook maar ff geregistreerd omdat ik op werk wel op tweakers kan komen :)

Speel zelf momenteel IV.12, wordt wss kampioen (eindelijk pfff) teamnaam Bluepanthers (hoe toepassend :))

Om maar meteen te reageren op die 5-3-2 met 2 off defenders. Vind ik niet echt oplossing tenzij je tegenstander echt zwak is. speelde hele cup seizoen 5-3-2 met gewoon 3 inners waardoor je middenveld proneert in je hande te krijgen. daardoor bijna geen kansen weg geeft en de kleine kansen die tegenstander krijg wordt opgevangen door je uber defense. + dat je een goede centrale aanval hebt (wel voorspelbaar) Met off defs heb je nadeel dat je defence te veel zwakker wordt in verhouding dat je middenveld sterker wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 16:27:
ik vroeg me af:

is het voor een def. trainer ook niet rendabel om 5-3-2 te gaan spelen met 2 innermids en met 2 offensive defenders (in mijn geval zouden ze uitmuntend PM en redelijk/goed verdedigen hebben). Zo blijft je middenveld volgens mij behoorlijk sterk of wordt zelfs nog sterker (ik speel nu 4-4-2 met 3 innermids) en verdediging en aanval blijft ook gelijk.
Dat is zeker een sterke formatie en er is ook steeds meer vraag naar aanvallende verdedigers, dus ik denk dat een uitmuntende/uitmuntende speler ook wel weer veel zal opleveren :)
Ik was ook van plan om zo te gaan spelen tot ik op 't betere idee kwam om sp te gaan trainen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 16:34:
Met off defs heb je nadeel dat je defence te veel zwakker wordt in verhouding dat je middenveld sterker wordt.
Ik vraag me dus af of je verdedigingratings dalen, normaal staan ze met 4 man achterin, nu met 5. En ik weet ook niet in hoeverre je middenveld een boost krijgt door deze manier van spelen, rekening houdend met de lucrativiteit van de training B)

wat een gepieker :)

edit:
@ KdB: oké, ik ga er ook over nadenken. Lijkt me een uitdaging :)

[ Voor 108% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de boost zal tegenvallen en def ratings gaan er flink op naar beneden. het is relatief dus nadelig. Maar nogmaals; op zwakke tegenstanders kan het wel positief uit werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 16:55:
de boost zal tegenvallen en def ratings gaan er flink op naar beneden. het is relatief dus nadelig. Maar nogmaals; op zwakke tegenstanders kan het wel positief uit werken.
Je bent nogal stellig.. Maar kun je het in procenten weergeven? Heb je dit zelf onderzocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een mening Thije ;-)

Ik heb idd in verleden wel een metr off defenders gespeeld. Vond dat verdediging er flink op achteruit ging en mn middenveld maar matigjes hoger was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 16:57:
[...]

Je bent nogal stellig.. Maar kun je het in procenten weergeven? Heb je dit zelf onderzocht?
idd.. wel leuk dat een IV team erbij komt.. veel zijn ook beginners in de game opzich.

@thije.. wat is de hype met lelijke logo's te laatste tijd? .. de kleine zeemeermin :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loona35 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 17:10:
[...]

idd.. wel leuk dat een IV team erbij komt.. veel zijn ook beginners in de game opzich.

@thije.. wat is de hype met lelijke logo's te laatste tijd? .. de kleine zeemeermin :/
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 16:39:
[...]
Ik vraag me dus af of je verdedigingratings dalen, normaal staan ze met 4 man achterin, nu met 5. En ik weet ook niet in hoeverre je middenveld een boost krijgt door deze manier van spelen, rekening houdend met de lucrativiteit van de training B)

wat een gepieker :)

edit:
@ KdB: oké, ik ga er ook over nadenken. Lijkt me een uitdaging :)
Ik ben nog 1 verdediger aan het trainen naar solid PM en solid Def. Volgend seizoen ga ik 5-3-2 met 1 offensive defender uitproberen in de 8e. Geen idee of het werkt, maar het is mijn eerste seizoen daar, dus ik heb de tijd ;)

Probeer er nog wel wat bij te kopen om het uit te proberen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Pewwy op 04-01-2005 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha, na wat rekenwerk heb ik toch besloten niet met offensive defenders te gaan spelen. Ik wil namelijk dat trainees 60k per week opbrengen. Zo´n trainee koop ik voor 1,5M en wil ik hem als uitmuntend/uitmuntend spelers verkopen moet hij ruim 4M op gaan leveren. Nou, never nooit niet. Dus case closed, idee ligt in de prullenbak.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou het niet doen pewwy. vooral in de lage divisies zijn de teams vaak te brak om te poepen dus aan zo'n dikke defence heb je niks. ik zou, vooral in lagere divisies, PM trainen omdat je dan altijd een beter middenveld hebt en dus altijd wint(ik geef mezelf als voorbeeld. slechts 1 duel verloren en 2 gelijk, waarvan 1 onterecht verloren en 1 onterecht gelijk bekijk de stats maar :) ) Ik kom uit de IX en promoveer nu naar de VII.

De centrale aanval van de meeste IX/VIII en zelfs VII komt vaak niet boven redelijk/goed uit. Zit je daar met je wonderbaarlijke CD :? 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 17:54:
vooral in de lage divisies zijn de teams vaak te brak om te poepen
LOL :D :D
vooral in lagere divisies, PM trainen omdat je dan altijd een beter middenveld hebt en dus altijd wint
waarom is je trainingslinie per definitie je sterkste linie? je gebruikt die linie om geld te verdienen en de andere linies te versterken. Voor hetzelfde geld heb je net 3 trainees gekocht voor het middenveld en lopen de andere linies vol met relatief superspelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja das waar, maar winnen gaat makkelijker met een goed middenveld dan met een goeie verdediging. en uit eigen ervaring zijn 3 trainees vaak alsnog beter dan de houtenklazen die de rest op het midden heeft rondlopen enkeling daargelaten. scoren trainen in lagere divisies zou ook kunnen, maar train je minder mensen en vooral in het begin heb je hard geld nodig.. zelfde geldt voor wingers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

hint voor onze statsman... D³ in "Het Grote Gamecube Topic Deel 50"

Wel ff een teiltje erbij houden zodat je gekwijl niet over je comp heengaat >:)
De poster kan je vast helpen met de code/tricks

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 18:07:
ja das waar, maar winnen gaat makkelijker met een goed middenveld dan met een goeie verdediging. en uit eigen ervaring zijn 3 trainees vaak alsnog beter dan de houtenklazen die de rest op het midden heeft rondlopen enkeling daargelaten. scoren trainen in lagere divisies zou ook kunnen, maar train je minder mensen en vooral in het begin heb je hard geld nodig.. zelfde geldt voor wingers.
Tsja, ik train ze door tot uitstekend of formidabel en dan koop ik 1 niveau lager terug. Formidabel heb ik inderdaad weinig aan, maar het geld wat ik overhoud wordt gebruikt voor middenvelders en aanvallers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:58

Ottooo

Vuurvlieg

Damien2004 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 10:03:
Heb mijn best gedaan om nog wat andere dingen toe te voegen of te veranderen maar op het moment vind ik dat het alleen maar de basis die ik al had verziekt. Dus ik houd het voor junior stars en voor vuurvliegjes op de volgende designs:

[afbeelding][afbeelding]
Thanx dude 8)

Ik ga hem zsm gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja ik heb ooit ergens gelezen dat tot uitstekend trainen weinig nut heeft omdat mensen die wel als pulls kunnen kopen. dus dan ben je evenveel geld kwijt, maar zijn ze wel jonger.

of in ieder geval zoiets hellup? :) hoe zat dat nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo

ik ben redelijk nieuw op ht(eigenlijk heb ik men ploeg al lang maar doe ik er niets mee)

ik heb een speler met goed leidingsschap en redellijk ervaring(zo staat ie al heel het seizoen)

Omdat ik verwacht da hij nu in het kort gaat stijgen in ervaring
dan heb ik goed/goed zou ik hem willen verkopen als toekomstig trainer

ik weet niet waar je kan melden dat je zulks een speler op de transf lijst zet
aangezien je hier niet op kan zoeken lijkt me het toch best dit te melden

waar moet ik dit doen?
en wat zou ik er ongeveer voor kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik heb er 2 voor een half miljoen verkocht, alleen degenen die net gestegen zijn krijg ik nog niet weg. Maar dat durf ik aan de periode te wijten.

Je kan ze als pull kopen, maar die zijn meestal net iets duurder. Binnenkort train ik ook alleen maar tot formidabel, maar dit is pas mijn eerste hele seizoen, dus ik ben al blij dat ze uitstekend zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 20:55
Heb na een tijdje Hattrick herondekken (had jaren geleden het ook eens geprobeert -> Failliet gegaan 8)7) ook maar eens een Supporter abbo genomen (eerst maar eens 3 maanden) en de Gottrick federatie gejoined. Kreeg meteen een HTmail van Yared, erg sympathiek :)

Anyways, mn HT team heet Artifixus United (509620) en zit in league IX.984 (a long way to the top).

En meteen een 1e vraag: Heb nu een redelijk goede verdediging, maar mn middenveld valt aan alle kanten uit mekaar. Als ik echter bij HAM een verdediger als Extra Midfielder zet, gaan m'n ratings van verdedigen wel erg hard naar beneden (en bovendien de HatStats van het team ook behoorlijk). Moet ik maar eens gaan sparen voor een goeie midfielder of is er nog een andere goeie manier om je middenveld wat sterker te krijgen? :)

En een tweede vraag ;) Hoeveel spelers is een verstandig aantal om te hebben als club. Heb dr nu 19, maar kom dr toch achter dat dat soms best krap aan is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 13:24:
@ Brainpower: DAT IS ECHT EEN KOOPJE!! ik heb wekenlang dat soort spelers gevolgd en dit is veruit de goedkoopste!
Wel he! :) Hij is alleen net wereldklasse geworden. Dus +0. Maar formidabel conditie en redelijk passen was wel erg aantrekkelijk. Hij haalt in redelijk vorm volgens mij 5 og 5.5 ster. Ik denk trouwens dat ik deze zo door kan verkopen voor 4.5 miljoen ofzo...alleen krijg ik dan maar 80% ofzo...dus das wat minder...maarja...Even kijken hoe ie zondag presteerd :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

@ Yared

Check eens wie er misschien bij jou in de league komt wanneer jij blijft? :P

http://www.rembrandt.net/hattrick/series.cgi

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 18:07:
hint voor onze statsman... D³ in "Het Grote Gamecube Topic Deel 50"

Wel ff een teiltje erbij houden zodat je gekwijl niet over je comp heengaat >:)
De poster kan je vast helpen met de code/tricks
ach, dat heeft j_du_pee ook zo gefixed, appeltje eitje :9
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 18:28:
mja ik heb ooit ergens gelezen dat tot uitstekend trainen weinig nut heeft omdat mensen die wel als pulls kunnen kopen. dus dan ben je evenveel geld kwijt, maar zijn ze wel jonger.

of in ieder geval zoiets hellup? :) hoe zat dat nou?
Eigenlijk heeft het alleen zin om spelers door te trainen tot minstens uitmuntend of briljant, pas dan gaat het echt geld opleveren. Uitstekende spelers leveren tegenwoordig ook alleen nog maar een habbekrats op. Maar voor beginnende teams kan het best veel geld zijn en dus is het trainen van bijvoorbeeld redelijk spelers tot uitstekend spelers best nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En meteen een 1e vraag: Heb nu een redelijk goede verdediging, maar mn middenveld valt aan alle kanten uit mekaar. Als ik echter bij HAM een verdediger als Extra Midfielder zet, gaan m'n ratings van verdedigen wel erg hard naar beneden (en bovendien de HatStats van het team ook behoorlijk). Moet ik maar eens gaan sparen voor een goeie midfielder of is er nog een andere goeie manier om je middenveld wat sterker te krijgen? :)

En een tweede vraag ;) Hoeveel spelers is een verstandig aantal om te hebben als club. Heb dr nu 19, maar kom dr toch achter dat dat soms best krap aan is...
vraag 1: je zou je met vleugelspelers naar het midden kunnen gaan werken. Daarmee verlies je dus flink op de vleugel maar je middenveld stijgt ook behoorlijk. Daarnaast kan het geen kwaad je verdediging te verzwakken en je middenveld te versterken, ookal zakt je defense behoorlijk. Middenveld is nog steeds erg belangrijk in hattrick.

vraag 2: verschilt per team/traininsprogramma/manager etc etc :) Vind jij de salariskosten opwegen tegen het risico van een krappere selectie? dat kan je je bijvoorbeeld afvragen. Persoonlijk heb ik 22 man in dienst, zodat ik m´n a-spelers nooit op woensdag hoef neer te zetten. Dan kan je natuurlijk ook gewoon een paar graspollentrappers in je b-team zetten voor opvulling en weinig salaris/aankoopkosten :)

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 19:14:
[...]
ach, dat heeft j_du_pee ook zo gefixed, appeltje eitje :9
moet kunnen hoor ;)

offtopic:
maar nu even niet :P

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:57
Is het trouwens handig als je veel 30+ers in je team hebt zitten (moet wel als je weinig geld hebt in begin ;) ) om dan constant 10 doktoren in dienst te hebben? De salariskosten zijn dan wel hoog (ben nu 36k aan personeel kwijt) maar als zo'n oudje geblesseerd raakt is hij weken uitgeschakeld! :(

Heb ook 1 fysio in dienst weet niet of dat nog uitmaakt of niet...

Wie heeft hier een zinnig antwoord op? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 19:24:
Is het trouwens handig als je veel 30+ers in je team hebt zitten (moet wel als je weinig geld hebt in begin ;) ) om dan constant 10 doktoren in dienst te hebben? De salariskosten zijn dan wel hoog (ben nu 36k aan personeel kwijt) maar als zo'n oudje geblesseerd raakt is hij weken uitgeschakeld! :(

Ik zou zowiezo eerder 10 fysio´s en 1 doktor aannemen dan andersom. Voorkomen is beter dan genezen :Y)

en veel van die oudjes, tja, ze zijn lekker goedkoop, zowel in aanschaf als salaris. En als ze geblesseerd zijn, koop je voor weinig poen weer een nieuwe, maar je moet dus wel altijd zorgen een potje achter de hand te hebben (of leuk B-team hebben).
Persoonlijk verkies ik liever een relatief jong team.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy

Als er niemand geblesseerd is heeft het weinig nut, maar om de week ontslaan werkt ook niet zo lekker lijkt me. Als je per week zoveel geld uitgeeft is het misschien handiger om iets minder oude spelers te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Terranca schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 18:46:
Ik heb zelf (mijn trainees niet meegerekend) maar 3 reservespelers. Een reserve verdediger, een reserve vleugelspeler en een reserve aanvaller. Middenvelders train ik dus die heb ik wel wat meer :)

Sommige mensen hebben een compleet b-team, maar ik vraag me echt af wat daar het voordeel van is.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Marzman schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 19:56:
[...]

Ik heb zelf (mijn trainees niet meegerekend) maar 3 reservespelers. Een reserve verdediger, een reserve vleugelspeler en een reserve aanvaller. Middenvelders train ik dus die heb ik wel wat meer :)

Sommige mensen hebben een compleet b-team, maar ik vraag me echt af wat daar het voordeel van is.
Ik heb zo'n compleet B-team, maar bestaat veelal uit oudjes en pulls die matig zijn ofzo. Maar dat doe ik dus om tegen te gaan dat een A-speler speelt op woensdag en geblesseerd raakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Joss schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 20:12:
[...]

Ik heb zo'n compleet B-team, maar bestaat veelal uit oudjes en pulls die matig zijn ofzo. Maar dat doe ik dus om tegen te gaan dat een A-speler speelt op woensdag en geblesseerd raakt :)
Hmm, dat is idd toch wel een goede reden ;) Maar het nadeel van zo'n team is dat het weer niks wordt als je een meedoet aan een friendlycup (bijvoorbeeld die van GoT of je federatie of IRL bekenden :) of als je langer mee kan doen met de rondes voor de beker (had ik dit seizoen nog niet zo'n last van) op woensdag)

[ Voor 21% gewijzigd door Marzman op 04-01-2005 20:45 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

FC GoT in IV.36, lijkt mij top! :D

Terrenca bedankt! :)

@Joss, wegdoen al die B zooi, trainees en meer niet

@Thije mijn kerstlogo staat nog op de fedstats site :P

[ Voor 21% gewijzigd door yared op 04-01-2005 20:58 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Tsja, ik denk dat ik als mijn spits weer "heel" is ik mijn doktoren maar weer ontsla en ga sparen voor gelijkwaardige vervangers voor het middenveld en voorhoede (verdedigers genoeg allemaal trainees :P ) en die ene fysio heeft weinig nut dus? Want dan gaat die ook de laan uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenrsr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-03-2005

maartenrsr

ja ja

Yo gasten,

ben nieuw lid, vandaag supporter geworden en door mijn godfather aangeraden om lid te worden van jullie federatie. Ik speel hattrick een paar maandjes maar ben er me nu meer in aan het verdiepen of zoiets.

Cherio Maarten

burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
@joss en @yared

Ik begrijp idd ook niet wat je met spelers moet doen die je uit je jeugdpull hebt met stats als matig die je toch niet traint.....ik zou dan gewoon ervoor zorgen dat je alle trainees aan het werk zet en wil je niet dat je a-spelers onderuit gaan dan moet je toch nog een paar b-spelers opstellen.

Bedoel als er dan vanuit je a-team paar uit vorm zijn zet je die erin. Heb je beter team plus minder kosten van al die rookies die je hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
maartenrsr schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:39:
Yo gasten,

ben nieuw lid, vandaag supporter geworden en door mijn godfather aangeraden om lid te worden van jullie federatie. Ik speel hattrick een paar maandjes maar ben er me nu meer in aan het verdiepen of zoiets.

Cherio Maarten
Ik dacht ik de godfather was van deze fed 8)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Gaat goed met onze federatie!! 133 leden nu! :)

04-01-2005 maartenrsr is lid geworden van de federatie.

04-01-2005 Jasper987 is lid geworden van de federatie.

04-01-2005 Terranca is lid geworden van de federatie.

03-01-2005 pvdveen is lid geworden van de federatie.

02-01-2005 Joentjuh is lid geworden van de federatie.

02-01-2005 Maln1 is lid geworden van de federatie.

02-01-2005 Whitemountain is lid geworden van de federatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

****** GoTtrick Toto ******

Hij is erweer! :)

Brainpower 9
Pjotrski 7
Marcel_Meessen 7
hoedjevanpapier 7
pruimtabak 6
GaMbiNo_GoT 6
Gandalf-NL 6
hestaatje 6
Wubmaster 6
neudeboules 5
MaestroTim 5
ottooo 5
Kyoko 4
Thije 4
Ronald_Koeman 4
Josseke 3
Cobraz 2

Pos.NaamScoreAantal toto's
1
ottooo
82
12
2
Marcel_Meessen
73
12
3
Brainpower
69
12
4
Pjotrski
67
12
5
hestaatje
66
12

Ook de toto van week 13 staat erop! Hierna volgen nog 2 toto's! Dus doe je best om ottooo in te halen :)

Spaarnestad - Stiphout Vooruit
Eibergse Boys - Sjorsie's team
The Bleating Dolly's United - Graxies United
Zelhem'02 - De Turfstekers
FC Sokoban - FC ten boer
Sunclub Marmaris - Gympies on Tour
Mezzo '38 - FC TikTak over rechts
sc feyenoord - FC RSD
JVC5 - Hondsrug Hooligans
FC Bakkie - De Koeienmelkers
Tombstone Titans - Team Spork

http://gottrick.bitxs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 20:42:
[...]
Maar het nadeel van zo'n team is dat het weer niks wordt als je een meedoet aan een friendlycup (bijvoorbeeld die van GoT of je federatie of IRL bekenden
so? ;) met een vieze knipoog naar devv05, HvP, zonar, Martijn en hijmen :P

/me Tim mag pruttelen, lig er toch al uit :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had een lekker oud team rondlopen. gaandeweg ontslagen. kost je geen flikker en ze ballen prima. ik heb nu nog 1 33 jarige in mijn a-team maar die compenseert zijn niks kunnen met ervaring. verder 2 wingers van 27(met hoop ervaring) en een keeper van 28(keeper maakt niks uit, de kans dat die geblesseerd raakt is nihil) maar verder koop ik niks voor mijn a- team onder de 25. vooral in lagere divisies kan je met opa's het verschil maken terwijl ze niks kosten. goeie taktiek om van de 9e naar de 7e/6e te promoveren. daarna zou ik het niet meer doen.

ook heb ik de afgelopen 2 seizoenen(dat ik uberhaupt HT speel) echt ZELDEN een blessure gehad van mijn a-spelers en dat met 1 fysio :P misschien mazzel, maar ik schop ze meer het veld uit dan andersom :P (en terecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Tsja mijn oude spits is helaas wel belangrijk voor me...dus daarna gaan die doktoren weer de laan uit! Had ze genomen omdat twee belangrijke middenvelders in dezelfde wedstrijd 3 en 6 weken geblesseerd raakten! :(

En geld voor jonger spul is er helaas nog niet...:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ik weet dat het Tha Groove's is en ik de 's ben vergeten maar hier al vast een opzet:

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~damien/thagroove.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Swanfield op 05-01-2005 12:40 ]

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Brainpower schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 23:06:
Gaat goed met onze federatie!! 133 leden nu! :)

04-01-2005 maartenrsr is lid geworden van de federatie.

04-01-2005 Jasper987 is lid geworden van de federatie.

04-01-2005 Terranca is lid geworden van de federatie.

03-01-2005 pvdveen is lid geworden van de federatie.

02-01-2005 Joentjuh is lid geworden van de federatie.

02-01-2005 Maln1 is lid geworden van de federatie.

02-01-2005 Whitemountain is lid geworden van de federatie.
joyu .... ga ik maar eens members update maken weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
MEMBER UPDATE

Binnen 1 dag alweer een member update, en niet zo'n kleintje ook niet. Veel mensen met goede voornemens dit jaar lijkt het wel ;) Geven jullie ze allemaal een warme knuffel en een bakkie koffie?

Het eerste team, wat in bezit is van Whitemountain, staat momenteel 2e in de VI en heeft nog een kleine kans op promotie doormiddel van een qualificatie, maar dan moet het zijn tegenstander wel tegen zitten. Inmiddels heeft hij al veel ervaring op gedaan in zijn 3 actieve HT seizoenen met het team Revo. Zo heeft hij wedstrijden gespeeld in Frankijk, België maar ook Belarus. Wens hem veel succes en plezier in zijn gastenboek.

Afbeeldingslocatie: http://www.unlhost.com/logo/weshallnotbemoved.gif

Nog maar een paar dagen een team maar wel direct premium member en lid van onze fed is Maln1 met zijn gelijknamge team Maln. Helaas degradatie voor deze jongen, maar met een beetje steun en veel eigen inzet ben ik er zeker van dat hij volgend seizoen weer terugslaat en zichzelf een promotie scored. Ruzie mee met Yared en Thije in zijn gastenboek.

Joentjuh met zijn team Rood-Geel heeft helaas dit seizoen zichzelf niet sterk genoeg kunnen maken in de V om degradatie te voorkomen. In de inmiddels al 8 seizoenen dat hij actief is in de VI en V wist hij zichzelf 2 keer tot een kleine koning te bekronen door de competitie te winnen. Befaamd door zijn jeugd die inmiddels meer sterren halen dan zijn eigen beste spelers. Wens hem succes en sterkte in zijn vriendeboekje.

Afbeeldingslocatie: http://yyordyy.nl/site3/uploaden/uploads/GOEDEe.JPG

Onze nieuwe wannabe-tweaker pvdveen heeft met zijn team AH1311 nog kans op promotie naar de V. Maar ook hij zal dan veel geluk en hard werken nodig hebben. Met enkele 4,5 ster spelers en een 5 sterren middenvelder zit hij een flink stuk boven het gemiddelde van de VI en ik verwacht hem dan ook volgend seizoen terug in de V. De ervaring die hij opdeed met zijn team in Bosnia en Chile zal hierbij zeker helpen. Wens hem succes in zijn gastenboek.

Enkele divisies lager spelend en tevens minder ervaring is onze Terranca met Artifixus United . Divisie IX of niet, hij heeft tenminste wel een logo! Promotie ligt nog altijd niet buiten bereik dus wens hem heel veel sterkte en geluk met zijn verdiende promotie! hier is zijn boekje te vinden.

Afbeeldingslocatie: http://www.artifix.net/pub/hattrick.jpg

Het lijkt niet op de houden met promotiekansen, ook onze 1 na laaste nieuwe lid heeft grote kansen op promotie naar de V. Met internationale ervaring in al ruim 16 landen heeft jasper987 met zjn team dboys zich ook een klein beetje internationale bekendheid gegeven. Zal dit samen met al 6 seizoenen ervaring genoeg zijn om terug te keren naar de V waar hij al meer dan 6 seizoen actief deelnam maar het helaas nooit verder kreeg dan een plek in het midden? Wens hem succes in zijn http://www18.hattrick.org...k&TeamID=69826]gastenboek.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ratjetoe1987/DBoys.jpg

Ons laatste nieuwe lid is ook pas enkele dag actief in de HT wereld met zijn team en was daarom verplicht te starten van een lage positie. maartenrsr met zijn team Komtie gaatie uit Rotterdam wist echter wel dat internationale ervaring belangrijk was, en speelde daarom al direct een match in Zwitserland. Momenteel staat zijn beste spits te koop, Andor Klaassens, voor slechts 12k heb jij zijn goed scoren/ redelijk passen van 21jr. Wens hem succes in zijn gastenboek.

Bedankjes voor deze prachtige inspirerende post kunnen jullie hier kwijt. Knuffels en naakte vrouwen zijn ook welkom.

Verder is Erycius een tweakeroid geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Welkom allemaal :)

Jeetje als dit zo door blijft gaan dan worden we dadelijk de grootste federatie in HT :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
Damien2004 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 12:39:
Ik weet dat het Tha Groove's is en ik de 's ben vergeten maar hier al vast een opzet:

[afbeelding]
Hij is best cool man! Nu nog de 's erbij en ik vind hem gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grooviee17 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:27:
[...]

Hij is best cool man! Nu nog de 's erbij en ik vind hem gaaf!
Alles beter dan je huidige logo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:43:
[...]
Alles beter dan je huidige logo :P
Nee, niet alles is beter :P. Maar er mag na 6 seizoenen met hetzelfde logo wel een keer een nieuw logo komen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grooviee17 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:46:
[...]

Nee, niet alles is beter :P. Maar er mag na 6 seizoenen met hetzelfde logo wel een keer een nieuw logo komen :).
Ohh, zozo.... Bij mij is dat meestal na 6 dagen... of nee... na 6 uur! :P ;)

p.s. verstoppertje op HT?? Jaja, op ons HT-forum!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2005 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:58:
[...]

Ohh, zozo.... Bij mij is dat meestal na 6 dagen... of nee... na 6 uur! :P ;)

p.s. verstoppertje op HT?? Jaja, op ons HT-forum!
Ik heb er een tijdje over gedaan, maar mijn logo verandert nooit meer. Stukje herkenbaarheid en uitstraling. Thije is onzeker, na na na na

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 15:18:
[...]

Ik heb er een tijdje over gedaan, maar mijn logo verandert nooit meer. Stukje herkenbaarheid en uitstraling. Thije is onzeker, na na na na
Ik wil mister-X blijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klein vraagje

ik begin net met ht.
zou ik geld in men jeugdploeg steken of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 15:26:
klein vraagje

ik begin net met ht.
Lees dit even door zou ik zeggen, en er kan niets fout gaan.
Verwijderd in "Het Hattrick (Online Voetbal Management)..."

ohja en kort vraagje aan jou.. heb je de startpost wel doorgenomen?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2005 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het zien van al die fantastische logo's vond ik het na 4,5 seizoen ook wel tijd voor een nieuw logo...

Afbeeldingslocatie: http://www.osv-amsterdam.nl/images/heineken.jpg

Kon weinig doen met m'n naam (wat voor plaatje moet je bij WubMaster kiezen... een wub?). Eerst wilde ik iets met een Amsterdammertje, maar ff verder geknutseld en zo blijft het voorlopig :)

En leuk hè, dat Hattrick-groen :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2005 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 15:38:
Na het zien van al die fantastische logo's vond ik het na 4,5 seizoen ook wel tijd voor een nieuw logo...

[afbeelding]

Kon weinig doen met m'n naam (wat voor plaatje moet je bij WubMaster kiezen... een wub?). Eerst wilde ik iets met een Amsterdammertje, maar ff verder geknutseld en zo blijft het voorlopig :)

Geniaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 15:26:
klein vraagje

ik begin net met ht.
Nee.

Koop 17 jarige middenvelders met positiespel redelijk, condite matig of meer, passen zwak tot matig of verdedigen zwak tot matig en train op positiespel voor een 2 seizoenen. Koop een matige of redelijke coach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 15:38:

[afbeelding]

Petje af :)

Voor Tha Groove's het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~damien/logo/thagroove.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Damien
Ik vond je vorige logo's echt ALLEMAAL geweldig!!
Maar... die van Tha Groove's vind ik persoonlijk wat minder. Volgens mij komt dat doordat het mannetje en de tekst niet één geheel vormen, maar een beetje apart van elkaar staan. Probeer anders alleen het hoofd van het mannetje te gebruiken, zodat het grootteverschil wat verminderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 15:48:
@Damien
Maar... die van Tha Groove's vind ik persoonlijk wat minder. Volgens mij komt dat doordat het mannetje en de tekst niet één geheel vormen, maar een beetje apart van elkaar staan. Probeer anders alleen het hoofd van het mannetje te gebruiken, zodat het grootteverschil wat verminderd?
Aha! JA insipiratie :) Ik geloof dat ik wel begrijp wat je bedoel :p

Zal eens kijken.

Kan ook komen door gebrek aan tijd dat het wat minder is en ook orgineel blijven is best lastig :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Damien2004 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 15:46:
[...]

Petje af :)

Voor Tha Groove's het volgende:

[afbeelding]

Ik wacht nog even af op eventueele verbeteringen, maar hij is wel beter dan de eerste ;). Hulde dat je zo snel al die logo's maakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 15:48:
@Damien
mee eens.. ik vind altijd dat een logo van een voetbalclub wel iets met een rondje of schildje moet hebben etc. Iets wat lijkt op een wapen van een familie.. u know what i mean.

@wubbie's nieuwe logo.. heerlijk :D

/edit
binnenkort logo top10 opmaken en een verkiezing houden? :P

[ Voor 7% gewijzigd door Loona35 op 05-01-2005 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
loona35 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 16:08:
[...]

/edit
Zou wat zijn als er dan niet één van mijn logo's in de top 3 kwam :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Damien2004 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 16:14:
[...]

Zou wat zijn als er dan niet één van mijn logo's in de top 3 kwam :p
ja maar ach.. de winnaar is toch al bekend hé :+

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~r.dijstelbloem/logo.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
De rand is nog een beetje sloordig maar het gaat even om het idee. Morgen werk ik hem dan mooier af als deze beter bevalt :p

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~damien/logo/thagroove2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 15:35:
[...]

ohja en kort vraagje aan jou.. heb je de startpost wel doorgenomen?
nu wel dank u _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loona35 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 16:08:
[...]

mee eens.. ik vind altijd dat een logo van een voetbalclub wel iets met een rondje of schildje moet hebben etc. Iets wat lijkt op een wapen van een familie.. u know what i mean.

@wubbie's nieuwe logo.. heerlijk :D

/edit
helemaal mee eens, goed plan! zoiets als battle of the babes, op www.mokkels.nl dat er steeds een logo afvalt.... Damien hierbij benoem ik jou als grote leider van de verkiezingen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
:) Wel verbazinwekkend dat de starter post eigenlijk zo slecht gelezen word. Het is niet erg dat je hem niet ziet want ook ik had hem niet gezien een 16 weken geleden maar toch is het wel jammer want het biedt zoveel informatie.

Ohwell....erhm wat betreft die logo wedstrijd is idd wel leuk om te doen :) persoonlijk vind ik mijn mooiste nog steeds Nobbe United :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Damien
Ja, zo is-ie veel meer één geheel! Met die rand eromheen kan je trouwens nog wel wat meer doen dan 'm alleen maar gladstrijken. Geen idee nog wat, maar iets van een lint of weet ik wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aha, een contest. Win ik op me sloffen >:) Al moet je wel de tijd nemen om de vele lagen te doorgronden :)

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2005 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Damien2004 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 16:34:
De rand is nog een beetje sloordig maar het gaat even om het idee. Morgen werk ik hem dan mooier af als deze beter bevalt :p

[afbeelding]
Hij ziet er zeker beter uit. Nog even netjes afwerken en ik heb weer een nieuw logo voor volgend seizoen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ik wil best wel zo'n contest starten :)

Heb er wel effies de tijd voor nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01:18

GaMbiNo

1337

Kan dat niet op GoTtrick?
De login enz. is er al...dan kan je elke GoTtrickmember 1 stem uit laten brengen of een top 3 laten geven.

edit: overigens kun je zo'n systeem dan ook vaker gebruiken met een club van het jaar verkiezing, enz, enz. :9

[ Voor 31% gewijzigd door GaMbiNo op 05-01-2005 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Damien2004 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 16:57:
Ik wil best wel zo'n contest starten :)

Heb er wel effies de tijd voor nodig :)
Dat vink eigk best jammer dat je dat wil doen :P .. het was namelijk naast dat ik het idee postte eigenlijk ook een verscholen hint dat ik het wel leuk vond om dit te gaan opzetten.

Nu ga ik het je niet afpakken als jij het graag wil doen, maar als je er niet veel waarde aan hecht dan doe ik het graag.

Verder maak je veel logo's en jezelf kronen is nooit zo leuk als gekroond worden lijkt mij persoonlijk.
GaMbiNo schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 17:02:
Kan dat niet op GoTtrick?
De login enz. is er al...dan kan je elke GoTtrickmember 1 stem uit laten brengen of een top 3 laten geven.
Kan ook maar ik dacht aan 2 man die een selectie maakt van 25 leukste waaruit gekozen kan worden.

[ Voor 23% gewijzigd door Loona35 op 05-01-2005 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3-0 achter na 20 minuten ofzo dus kansloze pot. zal wel ergens in een rijsttafel eindigen. in ieder geval niet echt boeiend om te volgen. volgend jaar maar weer in de cup. de 2e is behaald en dat was mijn streven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Thije krijgt even schoppen van de Harlem Hattricks...Ruststand 4-0..

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aah jouw aars is dus ook al blauw van alle trappen... gelukkig ben ik niet enige, dat schept weer een band.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 18:21:
aah jouw aars is dus ook al blauw van alle trappen... gelukkig ben ik niet enige, dat schept weer een band.
Er zijn ook bepaalde clubs hoor waar veel mensen met een kapotte aars rondlopen, mocht je vrienden zoeken... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 16:50:
@Damien
Ja, zo is-ie veel meer één geheel! Met die rand eromheen kan je trouwens nog wel wat meer doen dan 'm alleen maar gladstrijken. Geen idee nog wat, maar iets van een lint of weet ik wat?
Geef de gast een voetbalsjaaltje met de teamnaam om zijn nek, lijkt me een stukje strakker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loona35 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 17:02:
[...]

Dat vink eigk best jammer dat je dat wil doen :P .. het was namelijk naast dat ik het idee postte eigenlijk ook een verscholen hint dat ik het wel leuk vond om dit te gaan opzetten.

Nu ga ik het je niet afpakken als jij het graag wil doen, maar als je er niet veel waarde aan hecht dan doe ik het graag.

Verder maak je veel logo's en jezelf kronen is nooit zo leuk als gekroond worden lijkt mij persoonlijk.

[...]

Kan ook maar ik dacht aan 2 man die een selectie maakt van 25 leukste waaruit gekozen kan worden.
Als gewoon iedereen die mee wil doen zich ff opgeeft, en dan kijken hoeveel contesters we hebben, en wat mij betreft mag jij het doen hoor loona mijn zege heb je, als damien daar geen problemen mee heeft. Alleen nu hoe doen we het? site bouwen, op gottrick, op forum? dat soort dingen, moeten natuurlijk wel ff duidelijke plannen gemaakt worden en er moet animo voor zijn! Wat mij betreft: i'm in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loona35 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 18:48:
[...]

Er zijn ook bepaalde clubs hoor waar veel mensen met een kapotte aars rondlopen, mocht je vrienden zoeken... ;)
en jij weet ongetwijfeld waar die zijn met je roze logootje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
loona35 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 17:02:
[...]

Prima hoor 8)

Is weer minder werk voor mij en als jij het leuk vindt en er tijd voor heb dan vind ik dat prima :D

Dus bij deze :) Regel jij een mooi logo toernooi ;)

Maar idd een poll via GoTrick site zou mooi zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 19:31:
[...]

Prima hoor 8)

Is weer minder werk voor mij en als jij het leuk vindt en er tijd voor heb dan vind ik dat prima :D

Dus bij deze :) Regel jij een mooi logo toernooi ;)

Maar idd een poll via GoTrick site zou mooi zijn
Die poll kan gewoon via het poll systeem zoals in de startpost is (was) genoemd...
En dan maak ik er wel een topic op GoTtrick over. Of hebben jullie andere ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:17

BM

Moderator Spielerij
4-0 gewonnen in de GoT cup vanavond.
Helaas wel 1 van mijn betere spelers voor 4 weken eruit, en als 31-jarige, zie ik die niet meer terugkeren. Zag dat ik er bij sv Levico er 2 spelers voor 2 en 3 weken uitgetrapt had, sry daarvoor.

Zometteen dus maar op zoek naar vervangen van mijn geblesseerde speler. Volgende ronde zal het stukje zwaarder worden :X

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, vandaag met 4-3 verloren in Macedonie na verlenging. Wel m'n reiskosten eruit gehaald met 6.9K aan kaartverkoop maar een van m'n trainees ligt er nu voor 2 weekjes uit dus da's minder... Gelukkig wel m'n "slechtste" trainee dus t valt nog. YP van afgelopen zondag (op t randje van ontslaan) viel in en scoort binnen 4 minuten. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:50
Is er al bekend hoe het schema er uit gaat zien? De winnaar van de bovenste partij van de 1/8 finales speelt tegen de winnaar van de 2e partij (op de GoT cup site)? En zo verder?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:58

Ottooo

Vuurvlieg

Een 19-jarige trainee verkocht voor ruim 20k terwijl ik niet meer dan 10k had verwacht. :p

Als je krap bij kas zit zijn dat fijne dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenrsr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-03-2005

maartenrsr

ja ja

o heb net 11-0 gewonnen mmm

burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Brainpower schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 19:33:
[...]

Die poll kan gewoon via het poll systeem zoals in de startpost is (was) genoemd...
En dan maak ik er wel een topic op GoTtrick over. Of hebben jullie andere ideeen?
Nou ik denk dat Loona binnenkort wel met een plannetje komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@groovie

Lekker geregeld hier of niet voor je met die logo's :P

Ik zal eens kijken of ik ook de federatie kan joinen. Zit beetje met probleem uit welke fed ik dan moet... ze bevallen me namelijk alle 3 wel :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja nog bedankt daarvoor speedaddict :)
Heb nu helemaal geen spitsen meer over. Heb direct maar even een legertje dokters opgetrommeld.
Het komt eigelijk nu helemaal niet goed uit, omdat ik tegen degradatievecht en iedereen hard nodig hebt. Maarja ik zie wel hoe t loopt.

Trouwens nog gefeliciteerd speedaddict

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:44
Gisteren 2-1 gewonnen. Gelukkig dit keer geen blessures.900 toeschouwers.

[ Voor 14% gewijzigd door died_laughing op 06-01-2005 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:17

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 09:34:
Ja nog bedankt daarvoor speedaddict :)
Heb nu helemaal geen spitsen meer over. Heb direct maar even een legertje dokters opgetrommeld.
Het komt eigelijk nu helemaal niet goed uit, omdat ik tegen degradatievecht en iedereen hard nodig hebt. Maarja ik zie wel hoe t loopt.

Trouwens nog gefeliciteerd speedaddict
Nogmaals mijn excuses. Maar jij hebt mij ook goed te pakken gehad. Ik vrees dat ik die speler nooit meer terugzie :)
Aangezien ik nog enigszins kans heb op promotie, zal ik voor zondag een goede vervanger aangetrokken moeten hebben, aangezien de spelers die ik zelf heb daar niet echt voor in aanmerking komen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister 4-1 gewonnen met 1 centrale middenvelder :P Speelde nog wel counter maar had weinig zin ook nog omdat tegenstander me solid inner niet eens kan kon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Echt waardeloos, speel ik gister uit in een stadion met 79500 plaatsen, komt er nog geen hond opdagen :S
Ook nog 5-0 verloren, maar ja wat wil je tegen iemand uit de 4e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah stadion maakt niet zoveel uit he. eerder supporters van tegenstander en de mood er van. + weer en aansprekende(niveau) tegenstander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blueeeeee zie nu pas dat je hier zit :D ouwe cupfighter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lambal!!!!! :) :)

hehe volgend jaar nog maar weer eens cup competitie houden ;-)

Misschien anders friendly spelen volgende week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 09:27:
@groovie

Lekker geregeld hier of niet voor je met die logo's :P

Ik zal eens kijken of ik ook de federatie kan joinen. Zit beetje met probleem uit welke fed ik dan moet... ze bevallen me namelijk alle 3 wel :S
Als je maar niet uit de UT-Federatie gaat, dat mag natuurlijk niet :P.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.